Golf III ma fabrycznie centralny zamek pneumatyczny: pompka znajduje się w bagażniku, a w drzwiach są siłowniki do których doprowadzone jest powietrze wężykami. Jeśli w tej chwili otwierają się tylko drzwi kierowcy to znaczy że centralny nie działa. Szukaj pompki po prawej stronie w bagażniku i sprawdź czy podczas zamykania / otwierania jej silniczek...
Kolego już nie raz opisywany był golf i jego centralny trochę inicjatywy w szukaniu . Na początek przelotka w drzwiach kierowcy .
Transporter rocznik 93' benzyna T4 w wersji tylna klapa otwierana do góry, boczne drzwi suwane, z tyłu siedzenia + stolik itd. Problem w tym ,że jest tam centralny zamek fabryczny i potrzebuję założyć sterownik z pilota ale wyciągnąłem licznik a tam nic nie widzę nie mogę namierzyć pompki i modułu, zamki w drzwiach pracują głośno więc nic na słuch nie...
Przewód od powietrza jest do zamykania i otwierania drzwi bo zamki są pneumatyczne a pompka w bagażniku
Dodam że alarm ma: centralny zamek i odcięcie zapłonu. Centralny oryginał czyli pneumatyczny? Jest pompka w bagażniku?
po odpięciu pompki i ponownym podłaczeniu działaja wszytskie dzrzwi? W takim razie nieszczelność układu pneumatycznego powoduje blokowanie się pompki.
W oryginale - centralny zamek pneumatyczny. Sterowanie impulsami [+]. Pompka znajduje się w prawym nadkolu od strony bagażnika. Najprawdopodobniej zalana wodą.
To znaczy jak drugie zdjęcie robisz zwarcia i działa otwiera/zamyka to masz uszkodzone mikrostyki wkładki zamka drzwi. Nie rozumiem pierwszego zdjęcia i objaśnienia jak wyżej, układ pneumatyczny jest jeden na wszystkie dziw i zamki, nie ma możliwości by otwierał tylko od pasażera, w takich przypadkach albo jest nieszczelność układu albo zła konfiguracja...
Skoro wężyki i siłowniki sprawne to pompka zepsuta.
gdyby to miała być nieszczelność,to powinieneś poznać od razu,bo silnik pompki pracuje wtedy dłużej,aż do zadziałania zabezpieczenia i wręcz może się nawet zawiesić na dłuższy czas,w tej sytuacji pomaga chwilowe odpięcie zasilania pompki.
Jednoprzewodowe to pewnie ten schemat do zamków pneumatycznych? Ale nie wiem który to kabel przy pompce. Jak to sprawdzić
A4 B5 nie ma modułu komfortu, to nie Passat by był w podłodze i Golf który ma nad nogami kierowcy. Audi S4 B5 ma pneumatyczny zamek centralny i sterownik pompki odpowiada za szyby. Sterownik jest zabudowany w pompce a ta jest w bagażniku pod wykładziną przy lampie. Jest jeszcze przekaźnik pod kierownicą który to podaje zasilanie ma sterowanie szybami....
jakby ktoś szukał taniego małego kompresora to można się wybrać na auto-szrot i poszukać - w niektórych samochodach centralne zamki były pneumatyczne , pompka ta ma wystarczającą wydajność
panowie ,bez fantazjowania,stary model seata toledo ma zamek centralny pneumatyczny a pompka jest w bagażniku w boczku,centralny jest sterowany dwoma plusami na przewodach czerwono-zielony i czerwono-niebieski w wiązce wychodzącej z drzwi kierowcy do kabiny. Dodano po 35 http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic42...
Pierwsza rzecz to posłuchaj, czy po wysterowaniu załącza się pneumatyczna pompka pod tylnym siedzeniem.
z drzwi prawych idzie wioncha kabli trzeba tam znalesc przewód który steruje zamkiem Tam nic nie ma - prawe drzwi to tylko wkładka do awaryjnego otwierania drzwi, w razie jakby padła bateria. Pompka centralnego jest sterowana CAN-em - wątpię zebyś znalazł jakąś sensowną możliwość podłączenia. Pozostaje jedynie ryzykowne wpinanie się bezpośrednio na...
Seat Cordoba 1997r tam fabryczny centralny zamek jest pneumatyczny ? Nie działa centralny zamek z kluczyka i z pilota, kierunkowskazy reagują na zamykanie/otwieranie i słychać cykanie przekaźnika. Jak pneumatyczny to pompka zasilana jest jakims przekaźnikiem / zabezpieczona bezpiecznikiem ?
domykanie drzwi a dokładniej ich dociąganie jest wykonywane elektrycznie a sam centralny zamek jest pneumatyczny tak że sprawdź zasilanie pompki centralnego i pozostałe bezpieczniki bo lubią niestykać.
Jest to bardzo proste: na forum golfa (np. http://www.golf3.pl/elektryka-vf4.htm oraz http://forum.vwgolf.pl/viewforum.php?f=1... poszukujemy porad dla Golfa 3 - to to samo. A praktycznie sprowadza się to do podłączenia dwóch kabli do pompki (zamykanie i otwieranie), kierunkowskazów, masy i - naturalnie - zasilania. Wszystko dostępne przy pompce i w...
koelgo napewno masz pneumatyczny zamek wiec kabli szukaj w kufrze kolo pompki powietrza nie jestem taki pewien czy mam pneumatyczny
Zacznij od sprawdzenia bezpieczników, najlepiej za pomocą żarówki, czasami potrafią pośniedzieć - naprawa to wymiana na nowe lub czyszczenie. Jeśli jest centralny pneumatyczny to pompka powinna być w bagażniku po prawej stronie bądź przy kole zapasowym - teraz dokładnie nie pamiętam musiał bym to sprawdzić.
Witam wszystkich, czy wie ktoś jak należy podłączyć alarm do centralnego zamka w Audi 80? Zamek centralny jest pneumatyczny. Jak podłączyć sterowanie pompki?
W A -klasie najczęściej ulega uszkodzeniu siłownik pneumatyczny drzwi bagażnika.Uszkodzeniu ulega gumowa membrana w siłowniku.
Poszukuje schamtu centralnego zamka w passacie B3 89 r silnik 1.8 PF limuzyna (sedan). Jest to oryginalny pneumatyczny centralny zamek z pompką umieszczoną w bagażniku. Podejżewam że padła pompa ale nie wiem jak ją sprawdzić bez schematu- za dużo kabli.
Sprawdziłem na pompce ten zacisk ,jest napięcie Dobrze, więc od tego przewodu kawałkiem kabla podaj plusa do szarego - pompka powinna zamknąć auto. Następnie też od czerwono-białego podaj do zielonego - pompka powinna otworzyć samochód. Bo jak rozumiem - kluczykiem da się zamknąć tylko te drzwi w których jest włożony, całego auta nie da się; a pompka...
Masz pneumatyczny centralny zamek. Otwierając bagażnik z lewej strony przy lampie powinna być pompka zapakowana w taką szarą piankę. Sprawdź kostkę wchodzącą do pompki. I zobacz jakie masz wartości na poszczególnych kabelkach w kostce. I sprawdź samą pompkę - czasami zbiera się tam wilgoć. Jeżeli bezpieczniki sa dobre to pompka musi działać. Dopiero...
czesto sie zdarza ze przewody w przepuscie drzwi przelamia sie to najczesciej.Jeslin to zamek pneumatyczny to pompka znajduje sie w bagażniku.
Mogą być zaśniedziałe bezpieczniki, skorodowane masy lub zasilania, dużo możliwości, ale sprawdź czy nie jest skorodowana elektronika od pompki centralnego zamka, bo z tego co wiem to tam jest pneumatyczny centralny zamek, a wtedy za szyby, za zamek, za pilota, za lusterka, za siedzenia, odpowiada moduł połączony z pompką centralnego zamka.
Czy może ktoś spotkał się z tym problemem? alarm który posiadam podaje 1s lub 3sekundowe impulsy masą do zamknięcia i otwarcia drzwi. Samochód posiada pneumatyczny zamek centralny w bagażniku znajduje się pompka oraz sterownik siłowników wykonawczych. zamknięcie wszystkich drzwi można dokonać tylko z mastera drzwi pasażera ponieważ elektronika mastera...
Witam. W VW Polo 6n2 rocznik 2000 mam podłączony moduł centralnego zamka do pompki pneumatycznej w bagażniku. Centralny zamek otwiera / zamyka teraz drzwi zarówno z kluczyka, jak i z pilota. Jako że moduł posiada także opcję domykania szyb, chciałem podłączyć odpowiedni kabelek, ale...nie wiem gdzie. Czy da radę podłączyć ten kabel od domykania gdzieś...
Auto jakiego to dotyczy to a4 b5 1998r. Centralny zamek jest pneumatyczny, a pompka znajduje się w bagażniku we wnęce. Przeglądam schemat i za nic nie mogę ogarnąć gdzie mógłby pojawić się impuls o którym mówisz.
Mam problem z zamkiem centralnym w seacie objaw to pompka stale pracuje przełącza sie jak zamkinie to odrazu otwiera i znowu zamyka w czy może tkwic problem! pompka pneumatyczna na trzy przewody Z góry dziekuję za pomoc
Wiem że w Toledo przez jakiś czas były montowane centralne zamki pneumatyczne. Jeżeli taki zamek posiadasz to pompka od centralnego zamka znajduje śię w bagażniku. Spróbuj tak
To urządzenie schowane w styropianowym pudełku koło tylnej prawej lampy jest właśnie pompą i jednocześnie sterownikiem centralzamka. Nie tłoczy ono oleju jak myślałeś tylko powietrze - stąd nazwa pneumatyczny. Będę polemizował z kolegą Herosem chociaż jestem tylko raczkujący, myślę, że prościej jest sprawdzić tą pompkę w sposób, który opisałem w poprzednim...
Przewody (wężyki) prowadzące powietrze do drzwi czy powietrze nie ucieka sprawdź też wyjście z pompki a masz pneumatyczny rozumiem :)
Tak,może tak być ,jeżeli dobrze pamiętam ,w siłownikach pneumatycznych są styki (mikrowyłącznik) sterujący pompką central zamka.
...a "ręcznie" wyzwolony działa? Masz oryginalny system pneumatyczny z pompką w bagażniku, czy przerobiony na elektryczny?
jak pneumatyczny to ma pompkę -pod siedzeniem ale raczej prawy boczek w bagażniku albo koło koła zap. .No i ma bezpiecznik w skrzynce .
jeśli jest pneumatyczny centralny zamek, a w tym roczniku to raczej jest, to modułem komfortu jest pompka od centralnego zamka, a dokładniej mówiąc płytka z elektroniką w niej.
Kolego po pierwsze to zamek pneumatyczny i jeśli zamek zasteruje pompka to powinna ona zamknąć wszystko chyba że jest gdzieś nieszczelność. Pompa pracuje długo czy szybko się wyłancza??
Napisz jaki samochód, rocznik i czy centralny jest orginalny.Jak padła centralka to małe piwo. Mozna ją zrobić na dwóch przekaźnikach.W tej chwili mam taki przypadek w Golfie III, ale tam pompka padła bo siłowniki są pneumatyczne, a Ty masz chyba z silniczkami.
Witam Wszystkich, Jak mocno powinna dmuchać ta pompka? Po odłączeniu wężyka od pompki i zatykając ją palcem pompka nie reaguje tzn. dalej pracuje wyłącza się po XX sekundach sama (zapewne wyłącza ją zabezpieczenie). Zatykając palcem nie czuje żadnego naporu powietrza. Rozebrałem ją, przeczyściłem. Nic złego w środku się nie działo. Sucha, lekko zakurzona....
w zależności jaki masz sterownik jak ma podwójne wyjście na sterowanie to może jest uszkodzony ale sprawdż czy przełączają się siłowniki i rozmawialiśmy że niebieski i zielony to sterowanie silniczkami i te niemożesz wykorzystać do sterowania tam pojawia się wysokoprądowe napięcie do sterowania służą czarny biały brązowy i ewentualnie żółty jak jest...
Jeżeli jest to pneumatyczny centralny zamek, czyli standardowy w mietkach, to zajrzyj pod tylne siedzisko z prawej strony. Tam jest pompka od centralnego i od niej zacznij. Jeżeli jeden z przewodów się rozszczelni, to niestety cały centralny nie będzie działał.
Witam, może ktoś pomoże? Mam problem z podłączeniem bez pilotowego alarmu w W210 z 95r. Zamek centralny pneumatyczny sterowany jest oryginalnym pilotem. Alarm którego podłączam potrzebuje wysterowania masą lub plusem naprzemiennie. Sprawdziłem wszystkie przewody które doprowadzone są do pompki i nie znalazłem takowego wysterowania. Czy znajduje się...
witam, mam nastepujący problem: zamek centralny (pneumatyczny) działał normalnie, aż do dzisiaj, kiedy to otworzyłem samochód z pilota, a przy próbie zamknięcia dioda na klamce zaświeciła sie na czerwono (jak zwykle przy zamykaniu), a drzwi sie nie zamknęły. Jak wszedłem do samochodu, to pompka nadal chodziła aż do przepalenia bezpiecznika. Po włożeniu...
Bo w A4 pompka pneumatyczna ma konkretną elektronike co za tym idzie woda kapie na pompke i moduł w pompce świruje.
jeśli centralny masz oryginał tzn pneumatyczny to cały układ jest w pompce od centralnego. jak dokładany elektryczny to tam gdzie dał montażysta czyli raczej okolice bezpieczników.
1. Pompa pneumatyczna a w zasadzie wtyczka do niej, do przeglądu. 2. Sprawdź, czy po otwarciu pojawia się sygnał z wkładki drzwiowej. 3. Długa praca pompki może świadczyć o nieszczelności przewodów pneumatycznych, lub niesprawności wyłącznika w pompie. Ogólnie łatwy temat - powinieneś dać radę.
witam mam problem z centralnym zamkiem fabrycznym (pneumatyczny)problem polega na tym że centralny zamyka wszystko ale nie otwiera wszystkich.Pompka jest dobra gdyż sprawdzałem w innym audi Czekam na pomoc
pneumatyczny pompka pompka pneumatyczny pompka centralne
szuflada bosch c20ne schemat odblokować blaupunkt lucca
pluskwa podsłuch zacięcie karetki
Programowanie pilota Hörmann EcoMatic - krok po kroku Moment dokręcania Mercedes W220 3.2 CDI OM613/OM648