Golf III ma fabrycznie centralny zamek pneumatyczny: pompka znajduje się w bagażniku, a w drzwiach są siłowniki do których doprowadzone jest powietrze wężykami. Jeśli w tej chwili otwierają się tylko drzwi kierowcy to znaczy że centralny nie działa. Szukaj pompki po prawej stronie w bagażniku i sprawdź czy podczas zamykania / otwierania jej silniczek...
Kolego już nie raz opisywany był golf i jego centralny trochę inicjatywy w szukaniu . Na początek przelotka w drzwiach kierowcy .
Pod tylną kanapą.
a więc co oczekujesz??wymień i po sprawie
Po rozkręceniu pompki moim oczom ukazała się taka oto usterka: http://obrazki.elektroda.pl/3056628900_1... http://obrazki.elektroda.pl/2795600800_1... http://obrazki.elektroda.pl/2236732700_1... Czy to jest jednoznaczne z wymianą pompki? A Twoim zdaniem da się to pokleić? Zamykam.
Transporter rocznik 93' benzyna T4 w wersji tylna klapa otwierana do góry, boczne drzwi suwane, z tyłu siedzenia + stolik itd. Problem w tym ,że jest tam centralny zamek fabryczny i potrzebuję założyć sterownik z pilota ale wyciągnąłem licznik a tam nic nie widzę nie mogę namierzyć pompki i modułu, zamki w drzwiach pracują głośno więc nic na słuch nie...
Tam masz układ sterowania zamkami elektryczny a nie pneumatyczny ,takze nie znajdziesz
W A -klasie najczęściej ulega uszkodzeniu siłownik pneumatyczny drzwi bagażnika.Uszkodzeniu ulega gumowa membrana w siłowniku.
Przewód od powietrza jest do zamykania i otwierania drzwi bo zamki są pneumatyczne a pompka w bagażniku
Dodam że alarm ma: centralny zamek i odcięcie zapłonu. Centralny oryginał czyli pneumatyczny? Jest pompka w bagażniku?
po odpięciu pompki i ponownym podłaczeniu działaja wszytskie dzrzwi? W takim razie nieszczelność układu pneumatycznego powoduje blokowanie się pompki.
Centralny zamek sterowany jest pneumatycznie. W instalacji jest powietrze. Razem z pompka jest centralka - w jednej obudowie. Koszt około 100zł.
W oryginale - centralny zamek pneumatyczny. Sterowanie impulsami [+]. Pompka znajduje się w prawym nadkolu od strony bagażnika. Najprawdopodobniej zalana wodą.
Jest wiele metod. Wszystkie uzależnione od tego, co chcesz osiągnąć (wysterować) uniwersalnym sterownikiem i w jaki sposób. Mowa o przycisku na panelu, więc napisz, jak ten przycisk zachowuje się teraz i jak ma zachowywać się po zmianach. Kolejna sprawa, czy Twój samochód posiada fabryczny alarm sterowany zamkiem kierowcy? Czy ten alarm działa i działa...
gdyby to miała być nieszczelność,to powinieneś poznać od razu,bo silnik pompki pracuje wtedy dłużej,aż do zadziałania zabezpieczenia i wręcz może się nawet zawiesić na dłuższy czas,w tej sytuacji pomaga chwilowe odpięcie zasilania pompki.
Skoro wężyki i siłowniki sprawne to pompka zepsuta.
Witam wszystkich, czy wie ktoś jak należy podłączyć alarm do centralnego zamka w Audi 80? Zamek centralny jest pneumatyczny. Jak podłączyć sterowanie pompki?
Wymień cały moduł,silnika raczej osobno nie dostaniesz.Używane przyzwoicie chodzą i nie sa zbyt drogie.
Jednoprzewodowe to pewnie ten schemat do zamków pneumatycznych? Ale nie wiem który to kabel przy pompce. Jak to sprawdzić
panowie ,bez fantazjowania,stary model seata toledo ma zamek centralny pneumatyczny a pompka jest w bagażniku w boczku,centralny jest sterowany dwoma plusami na przewodach czerwono-zielony i czerwono-niebieski w wiązce wychodzącej z drzwi kierowcy do kabiny. Dodano po 35 http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic42...
domykanie drzwi a dokładniej ich dociąganie jest wykonywane elektrycznie a sam centralny zamek jest pneumatyczny tak że sprawdź zasilanie pompki centralnego i pozostałe bezpieczniki bo lubią niestykać.
jakby ktoś szukał taniego małego kompresora to można się wybrać na auto-szrot i poszukać - w niektórych samochodach centralne zamki były pneumatyczne , pompka ta ma wystarczającą wydajność
Zacznij od sprawdzenia bezpieczników, najlepiej za pomocą żarówki, czasami potrafią pośniedzieć - naprawa to wymiana na nowe lub czyszczenie. Jeśli jest centralny pneumatyczny to pompka powinna być w bagażniku po prawej stronie bądź przy kole zapasowym - teraz dokładnie nie pamiętam musiał bym to sprawdzić.
z drzwi prawych idzie wioncha kabli trzeba tam znalesc przewód który steruje zamkiem Tam nic nie ma - prawe drzwi to tylko wkładka do awaryjnego otwierania drzwi, w razie jakby padła bateria. Pompka centralnego jest sterowana CAN-em - wątpię zebyś znalazł jakąś sensowną możliwość podłączenia. Pozostaje jedynie ryzykowne wpinanie się bezpośrednio na...
Poszukuje schamtu centralnego zamka w passacie B3 89 r silnik 1.8 PF limuzyna (sedan). Jest to oryginalny pneumatyczny centralny zamek z pompką umieszczoną w bagażniku. Podejżewam że padła pompa ale nie wiem jak ją sprawdzić bez schematu- za dużo kabli.
Pierwsza rzecz to posłuchaj, czy po wysterowaniu załącza się pneumatyczna pompka pod tylnym siedzeniem.
Podejrzewam, ze można by zastosować pompkę wirnikową ze starej pompki pneumatycznego zamka centralnego. A jeśli poświęcić trochę uwagi i wykonać taką miniaturkę z precyzyjniejszych niż zakrętka i wkład elementów, to efekt też mógłby być niezły.
Seat Cordoba 1997r tam fabryczny centralny zamek jest pneumatyczny ? Nie działa centralny zamek z kluczyka i z pilota, kierunkowskazy reagują na zamykanie/otwieranie i słychać cykanie przekaźnika. Jak pneumatyczny to pompka zasilana jest jakims przekaźnikiem / zabezpieczona bezpiecznikiem ?
Wiem że w Toledo przez jakiś czas były montowane centralne zamki pneumatyczne. Jeżeli taki zamek posiadasz to pompka od centralnego zamka znajduje śię w bagażniku. Spróbuj tak
Witam. W VW Polo 6n2 rocznik 2000 mam podłączony moduł centralnego zamka do pompki pneumatycznej w bagażniku. Centralny zamek otwiera / zamyka teraz drzwi zarówno z kluczyka, jak i z pilota. Jako że moduł posiada także opcję domykania szyb, chciałem podłączyć odpowiedni kabelek, ale...nie wiem gdzie. Czy da radę podłączyć ten kabel od domykania gdzieś...
Sprawdź czy na czerwonym z białym paskiem masz zasilanie / przy pompce /.
Mogą być zaśniedziałe bezpieczniki, skorodowane masy lub zasilania, dużo możliwości, ale sprawdź czy nie jest skorodowana elektronika od pompki centralnego zamka, bo z tego co wiem to tam jest pneumatyczny centralny zamek, a wtedy za szyby, za zamek, za pilota, za lusterka, za siedzenia, odpowiada moduł połączony z pompką centralnego zamka.
W VW B-4 pompka jest po lewej stronie bagażnika. Myślę, że u Ciebie też będzie po lewej stronie, pod tapicerką bagażnika ( w pudełku w kolorze czarnym), a "dojdziesz" do niego po wiązce przewodów elektrycznych i pneumatycznym.
jeśli centralny masz oryginał tzn pneumatyczny to cały układ jest w pompce od centralnego. jak dokładany elektryczny to tam gdzie dał montażysta czyli raczej okolice bezpieczników.
Na Allegro są dziesiątki różnych pompek - od pneumatycznych zamków centralnych, z wojskowego demobilu...o niebo lepsze i trwalsze od oryginalnej chińskiej pompki. Wiedz, że do dziś ,,pietą achillesowa" Chińczyków jest guma. Wszędzie. Zapytaj użytkowników chińskich silników spalinowych.
Poszukuję schematu do zamka centralnego do Gofa 3. Od pewnego czasu przestała mi chodzić "pompka" pneumatyka. Nie wiem gdzie szukać usterki w tym układzie.Może chociaż jakiś schemat mi pomoże coś. Za wszelkie uwagi pomoc będę wdzięczny. Przeniosłem z: Schematu/instrukcji...
koelgo napewno masz pneumatyczny zamek wiec kabli szukaj w kufrze kolo pompki powietrza nie jestem taki pewien czy mam pneumatyczny
dokladnie to pompka centralnego zamka, w twoim samochodzie masz pneumatyczne zamykanie/otwieranie zamka. pozdrawiam
Auto jakiego to dotyczy to a4 b5 1998r. Centralny zamek jest pneumatyczny, a pompka znajduje się w bagażniku we wnęce. Przeglądam schemat i za nic nie mogę ogarnąć gdzie mógłby pojawić się impuls o którym mówisz.
Mam problem z zamkiem centralnym w seacie objaw to pompka stale pracuje przełącza sie jak zamkinie to odrazu otwiera i znowu zamyka w czy może tkwic problem! pompka pneumatyczna na trzy przewody Z góry dziekuję za pomoc
Nie wiem czy temat aktualny ale jeśli macie oryginalny centralny zamek pneumatyczny to problem świrowania oświetlenia wnętrza w Audi C4 jest w sterowniku pompki centralnego zamka gdzie są obwody sterowania centralnym zamkiem pneumatycznym, fabrycznym alarmem oraz włączaniem oświetlenia w środku po otwarciu drzwi :) Do pompki dochodzi jeden kabel zmostkowany...
W tych pompkach występuje czujnik ciśnienia/ podcisnienia (ten czarny "bączek"), który wyłącza sprężarkę po osiągnięciu w układzie pneumatycznym prawidłowej wartości podciśnienia przy zamykaniu oraz nadciśnienia przy otwieraniu. Jest też układ czasowy, który wyłączy zbyt długo pracującą pompkę, i to on prawdopodobnie blokuje pracę zamka. Gdzieś w układzie...
To znaczy jak drugie zdjęcie robisz zwarcia i działa otwiera/zamyka to masz uszkodzone mikrostyki wkładki zamka drzwi. Nie rozumiem pierwszego zdjęcia i objaśnienia jak wyżej, układ pneumatyczny jest jeden na wszystkie dziw i zamki, nie ma możliwości by otwierał tylko od pasażera, w takich przypadkach albo jest nieszczelność układu albo zła konfiguracja...
Mam problem z centralnym zamkiem, pneumatycznym. Pompka nie jest uszkodzona (chyba ). Problem mam taki, że pompka przy zamykaniu, nie zasysa powietrza tylko je pompuje, jak by chciała otworzyć drzwi.
Sprawdziłem na pompce ten zacisk ,jest napięcie Dobrze, więc od tego przewodu kawałkiem kabla podaj plusa do szarego - pompka powinna zamknąć auto. Następnie też od czerwono-białego podaj do zielonego - pompka powinna otworzyć samochód. Bo jak rozumiem - kluczykiem da się zamknąć tylko te drzwi w których jest włożony, całego auta nie da się; a pompka...
czesto sie zdarza ze przewody w przepuscie drzwi przelamia sie to najczesciej.Jeslin to zamek pneumatyczny to pompka znajduje sie w bagażniku.
w zależności jaki masz sterownik jak ma podwójne wyjście na sterowanie to może jest uszkodzony ale sprawdż czy przełączają się siłowniki i rozmawialiśmy że niebieski i zielony to sterowanie silniczkami i te niemożesz wykorzystać do sterowania tam pojawia się wysokoprądowe napięcie do sterowania służą czarny biały brązowy i ewentualnie żółty jak jest...
Panowie mam nietypowy problem. Otóż założyłem klape z audi a4 b5 99 rok czyli polift. Mój to 98 rok czyli przedlift. Róznica w otwieraniu bo u mnie na "ciegna" a w polifcie na "prad" za pomoca microstyków. Podpiąłem to. Podałem prąd na microstyk i po nacisnieciu sie otwiera. Ale problem taki że jak zamkne auto to pra dalej dochodzi i bagaznik mozna...
Przewody (wężyki) prowadzące powietrze do drzwi czy powietrze nie ucieka sprawdź też wyjście z pompki a masz pneumatyczny rozumiem :)
W safranach 3-litrowych były zawieszenia pneumatyczne . Tam był taki kompresorek który był cholernie wydajny ale obawiam się że pobór też miał odpowiedni no ale jak ma być wydajny to raczej prądu też zeżre
Nie świeci po otworzeniu z kluczyka czy po otwarciu drzwi przy wsiadaniu ??? Na początek sprawdź krańcówkę a pompka jest pneumatyczna w bagażniku i chyba chodzi o pompkę do centralnego zamka .
Tak,może tak być ,jeżeli dobrze pamiętam ,w siłownikach pneumatycznych są styki (mikrowyłącznik) sterujący pompką central zamka.
Ok więc kupiłem uniwersalny sterownik. Teraz pytanie bo na schemacie można podłączyć sterownik na różne sposoby: impuls minusowy, impuls plusowy i pneumatyczny. Jako że mam pompkę centralnego to mam wybrać sposób pneumatyczny czy kombinować z tymi innymi (z tego co wiem w golfie III się tak da zrobić). Dam się zrobić tak żeby oddzielnie z pilota otwierać...
Witam, trochę odkopuje dinozaura, ale chcę zmontować sobie podobny odciąg, co autor wątku. Mam pytanie, czy może ktoś zastosował taką pompkę od centralnego zamaka pneumatycznego, czy ona nadaje się do pracy ciągłej, czy raczej spali się po np 15 minutach? Może ktoś stosował pompę podciśnienia z auta (wspomagającą układ hamulcowy)? Co koledzy myślą o...
...a "ręcznie" wyzwolony działa? Masz oryginalny system pneumatyczny z pompką w bagażniku, czy przerobiony na elektryczny?
Mam problem z centralnym zamkiem w Golf III 95r. Chciałbym podłączyć alarm tak żeby działał z pilota ale nie wiem, w które przewody od puszki z centralnego się wpiąć. Zamek jest pneumatyczny, pompka jest umieszczona w bagażniku po prawej stronie pod światłami i podłączona kostką 12pin. Jakie przewody w sterowniku służą do podłączenia alarmu?
Problem polega na tym, że nie działa otwieranie i zamykanie auta z pilota. Czyli otwieranie/zamykanie auta kluczem w zamku kierowcy i pasażera oraz domykanie szyb - działa prawidłowo ? W module błąd o źle zakodowanym kluczyku. Jaki dokładnie kod błędu ? Moduł miał wilgotności, został wysuszony, kable sprawdzone, niby są okej. Cały czas mówimy o centralnym...
Witam, jestem amatorem, ale wziąłem się za montaż uniwersalnego sterownika zamka centralnego, niestety zgłupiałem i poległem na etapie ogarniania schematu, który załączam poniżej. Samochód posiada fabryczny pneumatyczny zamek centralny, pompka do zamka jest w bagażniku, idą do niej 3 przewody, w kabinie nie ma żadnego przełącznika zamykania/otwierania...
jak pneumatyczny to ma pompkę -pod siedzeniem ale raczej prawy boczek w bagażniku albo koło koła zap. .No i ma bezpiecznik w skrzynce .
przy golfie na przykład jest też inna opcja sterowania centralnym. nie koniecznie 2 plusami. w pompce pneumatycznej, dokładniej w sterowniku na płycie są 2 takie miejsca gdzie podanie 2 minusów także uruchamia pompkę. niestety nie pamiętam dokładnie które to
Napisz jaki samochód, rocznik i czy centralny jest orginalny.Jak padła centralka to małe piwo. Mozna ją zrobić na dwóch przekaźnikach.W tej chwili mam taki przypadek w Golfie III, ale tam pompka padła bo siłowniki są pneumatyczne, a Ty masz chyba z silniczkami.
Czy może ktoś spotkał się z tym problemem? alarm który posiadam podaje 1s lub 3sekundowe impulsy masą do zamknięcia i otwarcia drzwi. Samochód posiada pneumatyczny zamek centralny w bagażniku znajduje się pompka oraz sterownik siłowników wykonawczych. zamknięcie wszystkich drzwi można dokonać tylko z mastera drzwi pasażera ponieważ elektronika mastera...
Witam. Nie wiem,czy nie namieszam, ale w niektórych audi m.in. B3 w bagażniku przy prawym kole jest pompka... powietrza do pneumatycznego zamka centralnego. Jest to info pewne i sprawdzone.
jeśli jest pneumatyczny centralny zamek, a w tym roczniku to raczej jest, to modułem komfortu jest pompka od centralnego zamka, a dokładniej mówiąc płytka z elektroniką w niej.
Masz pneumatyczny centralny zamek. Otwierając bagażnik z lewej strony przy lampie powinna być pompka zapakowana w taką szarą piankę. Sprawdź kostkę wchodzącą do pompki. I zobacz jakie masz wartości na poszczególnych kabelkach w kostce. I sprawdź samą pompkę - czasami zbiera się tam wilgoć. Jeżeli bezpieczniki sa dobre to pompka musi działać. Dopiero...
(at)ziguś Zastanawiam się dlaczego do hotair'a nie użyłeś podobnego kompresora jak do odsysacza, takie kompresory sa używane w chińskich stacjach HA są ciche i wystarczające do typowych kolb. Za to do odsysacza polecam pompki z układów pneumatycznego centralnego zamka samochodów z grupy VAG, gwarantowane -0.8 BAR, bardzo szybki przyrost ciśnienia, niska...
Jest to centralny zamek pneumatyczny. Sterownik z pompką w jednej obudowie zamontowany jest w bagażniku. Przerwy w działaniu w moich 8 przypadkach spowodowane były przez tzw."zimne luty" dużych elementów na płytce sterowania.
No ale z czym masz problem? Wszystko co potrzebujesz masz na schematach które zeskanowałeś i wkleiłeś. Mercedesy mają zamek centralny pneumatyczny, pompka która steruje zamkami raz ciągnie powietrze a raz podaje (zmienia kierunek). Sterowana jest JEDNYM przewodem - rozkręcasz słupek drzwi kierowcy i sprawdzasz na jakim przewodzie pojawia się + gdy zamek...
Witam, mam pytanie jak powinno wyglądać podłączenie oryginalnego pneumatycznego zamka w Polo 6n, krok po kroku ponieważ przymierzam się założyć oryginalny i co będzie mi potrzebne oprócz zamków, pompki i przewodów? Za pomoc z góry Dziękuję :)
Ja w autach montowałem pompki z golfa 3 tylko jak dasz inną i wtyczki nie będa pasować to trzeba zasilania poprzerabiać i podłączyć do pompki, noi węża pneumatycznego ale to nie problem.
Ogólnie tak, szyby to najprawdopodobniej uszkodzone przełączniki lub wiązki idące do drzwi, to samo z centralnym sprawdź czy pneumatyczne wężyki się nie połamały, sprawdź czy pompka centralnego nie jest zalana wodą, trzeba by wysterować przy pomocy kontrolki pompkę centralnego i patrzeć co się dzieje, być może sama w sobie jest uszkodzona, w tak starym...
Jest to bardzo proste: na forum golfa (np. http://www.golf3.pl/elektryka-vf4.htm oraz http://forum.vwgolf.pl/viewforum.php?f=1... poszukujemy porad dla Golfa 3 - to to samo. A praktycznie sprowadza się to do podłączenia dwóch kabli do pompki (zamykanie i otwieranie), kierunkowskazów, masy i - naturalnie - zasilania. Wszystko dostępne przy pompce i w...
Sama pompka to nie problem tak, jak piszesz wystarczy wykorzystać silniczek hoć by od odkurzacza samochodowego tak jak wykonał to Jacek z wlkp.Choć uważam ,że Jacek ma lepiej ponieważ ma szerszy i szybszy dostęp do części ze względu na to ze mieszka w dużej miejscowości nawet tych używanych pojedzie na giełdę części tam multum można pokusić się o wykorzystanie...
Jezeli zastosujesz sie do tego schematu to nie utracisz sterowania z zamka w drzwiach. W MB sterowanie polega na zmianie biegunowości zasilania pompki ( wytwarza ona wtedy pod,lub nadciśnienie i odpowiednio zamyka lub otwiera zamek) Tak odbywa sie praca pompki cent. zamka w kazdym aucie :) Roznia sie tylko sposoby sterowania modulem, ktory napedza silnik...
Witam Zostawiłem auto na pare dni. W tym czasie były deszcze ulewy itp. Przychodzę rano do auta chce otworzyć a tutaj pompka nie działa. Włączam silnik i o dziwo centralny normalnie działa. Gaszę auto chce zamykać i znowu to samo. Jako ciekawostkę dodam iż czasami zaskoczy po 10 sek i centralny zamknie drzwi. Ale tylko czasami. Co to może być ? Oczywiście...
A jak chcesz elektryczną, to musisz się rozglądac za sprzętem medycznym z demobilu. w niektórych urządzeniach są pompki membranowe. Pompę wirnikową można też znaleźć na szrocie. Były stosowane w klksonach wielotonowych. Wprawdzie ona duchała, ale jak znajdziesz wlot powietrza i usuniesz "pozytywkę" to będzie zasysać. Pomkę znajdziesz też w pneumatycznym...
Jeżeli jest to pneumatyczny centralny zamek, czyli standardowy w mietkach, to zajrzyj pod tylne siedzisko z prawej strony. Tam jest pompka od centralnego i od niej zacznij. Jeżeli jeden z przewodów się rozszczelni, to niestety cały centralny nie będzie działał.
Jakiś czas temu znajomemu naprawiali W124 i też padł mu central. Okazało się, że mało wtajemniczony blacharz podczas naprawy progu przeciął jeden z przewodów pneumatycznych.
Witam wszystkich, mam samochod z oryginalnym pneumatycznym centralnym zamkiem w samochodzie, chcialem sprawdzic czy moja pompka obsluguje sterowanie z pilota, tylko mam pytanie. Jakiego pilota uzyc? Bo czytalem ze sa na podczerwien, 433MHz, 434Mhz, jaki jest u mnie? Czy z golfa 4 99r lub pasata B5 99r beda pasowac?
Witam, może ktoś pomoże? Mam problem z podłączeniem bez pilotowego alarmu w W210 z 95r. Zamek centralny pneumatyczny sterowany jest oryginalnym pilotem. Alarm którego podłączam potrzebuje wysterowania masą lub plusem naprzemiennie. Sprawdziłem wszystkie przewody które doprowadzone są do pompki i nie znalazłem takowego wysterowania. Czy znajduje się...
kiedy przekręcam kluczykiem aby zamknąć- pompka wydaje krótki dźwięk i nie reaguje. A nie jest to przypadkiem wykrycie przeciążenia (czyli właściwie granicy ciśnienia/podciśnienia w układzie pneumatycznym) ? Jak działa pompka bez podpiętych rurek ?
Ooo! To dużo łatwiejszy system niż w tych późniejszych o systemie elektrycznym z wieloma mikrostykami, pompka pneumatyczna pochodzi nawet od mojego Golfa (1H0...) tak więc i system jest ten sam. Jest tam praktycznie jeden mikrostyk, dostęp lepszy niż w nowszych. Jeśli usterka jest ZAWSZE taka sama - raczej mikrostyk, jest też możliwość uszkodzeń kabelków...
Jeśli możesz to zrób fotki, ja narazie myślę o samym odsysaniu bez podgrzewania ale zastanawiam się też nad opcją podgrzewania. Zdobyłem już kilka potrzebnych mi części do podłączenia wężyków, myślałem o wykorzystaniu do tego pistoletu do kleju. Patrzałem już za pompką od centralnego, są drogie bo używki lecą od 50zł wzwyż i tak naprawdę nie wiem narazie...
Parę lutów wygląda tam podejrzanie. Dla pewności przelutował bym wszystko. Ta uszczelka zapewnia szczelność obudowy przed wodą, nie hermetyczność. Pompka bije aż nie przełączy przekaźnika pneumatycznego, więc jak bije długo to raczej masz nieszczelność, albo na połączeniu pompki z króćcami, albo w instalacji auta.
najpierw sprawdż bezpiecznik a jeżeli będzie dobry to najprawdopodobniej siłownik master w drzwiach kierowcy uwalony pozdrawiam -w audi80 to raczej nie ma mastera tylko switch sterujący,bo to zamek pneumatyczny,w bagazniku na prawym boczku będzie pompka centralnego zamka,sprawdz czy ma zasilanie,czy nie jest zalana itp.
Sorki źle to ująłem. Chodziło mi o to że kompresorek do sterownika pompki centralnego zamka kosztował mnie 190zł a nowy sterownik z pompką kosztowałby mnie ok 390zł
Kolego po pierwsze to zamek pneumatyczny i jeśli zamek zasteruje pompka to powinna ona zamknąć wszystko chyba że jest gdzieś nieszczelność. Pompa pracuje długo czy szybko się wyłancza??
1. Pompa pneumatyczna a w zasadzie wtyczka do niej, do przeglądu. 2. Sprawdź, czy po otwarciu pojawia się sygnał z wkładki drzwiowej. 3. Długa praca pompki może świadczyć o nieszczelności przewodów pneumatycznych, lub niesprawności wyłącznika w pompie. Ogólnie łatwy temat - powinieneś dać radę.
postanowiłem zainstalowć sobie alarm w samochodzie, kupiłem go(TX320T) i wszystko szło dobrze do pewnego momentu kiedy trzeba było podlączyć centralny zamek.W alarmie mam dwa przewody podające krutki impuls przez 1 lub 3 sek(0,5V nie więcej niż 100mA, wedłóg instrukcji). iniewiem gdzie je podłączyć ponieważ centralny w samochodzie jest pneumatyczny...
Witam! Jakiś czas temu padło mi sterowanie centralnego zamka w golfie 3. Centralny jest pneumatyczny sterowany kluczykiem. Sama pompka działa, jest jedynie problem z elektronika. Postanowilem zmajstrować coś sam, stworzylem uklad ktory bedzie uruchamial pompke w jedna czy to druga strone w zaleznosci od tego jak sie przekreci kluczyk. Pompka jak narazie...
Zaraz , zaraz ; masz pneumatyczne zamki czy siłowniki elektryczne?? Masz pompkę pneumatyczna po prawej stronie pod tylnym siedzeniem??
Posiadam Mercedesa 180 C rocznik 1995. Zepsuła się pompka centralnego zamka. Ma ona nr 202 800 12 48. Obdzwoniłem pół Polski i nikt nie ma używanej takiej pompki. Ta pompka ma 2 wejścia pneumatyczne i 3 elektryczne. Proponowane pompki mają 1 wejście pneumatyczne. Czy ktoś orientuje się, czy ta moja pompka może być zastąpiona jakąś inną, ewentualnie...
Problemy z układem pneumatycznym, nieszczelność bądź zatkanie, pomiędzy pompką a siłownikami, ewentualnie rygle się blokują.
Bo w A4 pompka pneumatyczna ma konkretną elektronike co za tym idzie woda kapie na pompke i moduł w pompce świruje.
Witam. w moim polo 97 rok centralny fabryczny pneumatyczny jest sterowany dwoma plusami i wystarcza mu minimalny impuls,a za reszte odpowiada pompka która ma wbudowane sterowanie
Takie audi ma też sterowanie masami i 0.8 s wystarcza w zupełności.Ta oryginalna to rozumiem że "pompka" zepsuła się?
Zalezy jeszcze co padlo. Jezeli zamek jest pneumatyczny to jest tam tez pompka oprocz centralki. Jak padla pompka to trzeba kupic albo druga, albo uniwersalny zamek centralny jak juz chcesz tak koniecznie zamienic na cos innego. A jak padlo sterowanie to wystarczy tylko dokupic jakikolwiek inny sterownik centralnego i go odpowiednio podlaczyc. A to...
Witam. Syn kupił Vw polo 95r, cllasic z pneumatycznym centralnym zamkiem. Po paru miesiącach zamek centralny, po przekręceniu kluczyka od kierowcy zamyka bagażnik i wlew paliwa. Lecz drzwi wszystkich nie zamyka. Otwarcie zamka nic niedaje, to znaczy bagażnik i wlew nie otwiera się, drzwi są otwarte cały czas. Sprawdziłem pompkę centralnego działa czyli...
Witam. W moim A4 padła pneumatyczna pompka centralnego zamka. W Polsce nie byłoby problemu z zakupem używanej, ale w UK byłem juz na wielu szrotach koło moje miasta i znajduje tylko pompki z jednym wejściem na elektrykę (VW , Audi). Moja zepsuta pompka ma zaś wejścia na 3 kostki i za diabła nie mogę takiej wyszperać. Czy jest jakiś sposób na podłączenie...
Mam schemat jak chcesz. I co komu po tym schemacie, skoro przyczyna tam jest mechaniczna, jako że to zamek z siłownikami pneumatycznymi, zamykający wszystkie drzwi na raz? Pompka przypadkiem nie brzęczy kilka minut?
pneumatyczny pompka sterownik centralne pneumatyczny pompka pneumatyczny mercedes
radio kondensator trzeszcz rozruchowy danfoss kondensator spawanie
tania dobra spawarka tania dobra spawarka
Niedziałający tempomat i ACC w Audi A6 C7 2.0 TDI 2016 Oleo Mac 937 – niestabilne obroty, gaśnięcie na boku, metaliczny dźwięk po remoncie silnika