Można to pominąć. Sterownik silnika ingeruje w alternator z chwilą, gdy zwiększa się zapotrzebowanie na prąd (np praca elektrowentylatora, grzana szyba tylna).
Zaciski śrubowe ("świński ogon", termokurcz i końcówka oczkowa) raczej...nie polecane! Jak masz w pobliżu regulatorów szynę TS35 to lepiej dać zaciski ekranów, np. https://astat.pl/produkty/uziemianie-prz... ...lepsze rozwiązanie i nie trzeba zarabiać ekranów - bardzo szybki i wygodny montaż przewodów ekranowanych.
Mam trochę ponad 800 W z paneli i nic takiego nie zauważyłem przy 2x74 Ah, a nawet z jednym. Problemem może być regulator lub szeregowe połączenie paneli.
Witam Niestety nie mam nie mam materiałów do tego regulatora. Funkcja PID jest to połączenie 3 regulatorów : całkującego , różniczkującego i proporcjonalnego. W efekcie daje to regulator o b.dużej dokładności - np 0,5 stopnia (co tłumaczyło by częste włączanie ) Pozdrawiam :)
Przewody 4mm to masz bez problemu. Co do akumulatora 20Ah najlepiej nie przekraczać 2A ładowania.
Spóbuj delkatnie rozwiercic i przegwintowac, a śrubki muszą byc bo stanowią połączenie miedzy regulatorem a obudową alternatora.
Witajcie ;) Przepraszam za zwłokę z odpowiedzią ale niestety nie miałem czasu i w sumie zapomniałem o odpowiedzi... W każdym razie rozwiązaniem mojego problemu okazało się... Arduino. Nie byłem w stanie prezentowanym reglem wysterować silników, uznałem że lepszym rozwiązaniem będzie Arduino, płytka Mega2560, drivery również Arduino IBT-2 H-Bridge. Zbudowany...
dokładnie tak jak putas pisze. Zakładając zawór mieszający na wyjściu ze zbiornika pamiętaj też o tym [url=http://www.e-instalacje.pl/a/9964,p... cieplne Wnioskując po grzałce (50V) swoje panele połączyłeś równolegle ? czy szregowo-równolegle ? Po braku czujnika wnioskuje tez grzejesz ile się da (oczywiście...
Załóż elektroniczny regulator. Zadbaj o odpowiednie połączenie elektryczne.
Potrzebuje informacji na temat czy połączyć panele równolegle aby uzyskać Voc na poziomie 90V czy równolegle? Szeregowo. Akumulatorów mam od groma, kwasiaki, agm i jakiś żelowy też jeden się znajdzie. Do tych paneli lepiej system 12V (czy nie będzie zbyt duża strata na wydajności paneli) 24V czy może 48V? Jeżeli masz akumulatory na 12V, zrób na 12V....
Jest to możliwe, w zależności od poboru prądu przez pojedynczy wentylator - 3 podłączone mogą działać wolniej niż 2 wpięte w 1 gniazdo w regulatorze obrotów.
Do czego służy ten regulator i do czego służyć ma cały układ?
Witam. Na początek załączam notę katalogową układu lm338 . Moje pytanie brzmi, czy będzie to działać dobrze, jeśli podłącze ze sobą dwa regulatory. Pierwszy pracowałbym jako regulator napięcia Figure 17. Regulator with Protection Diodes, natomiast drugi pracowałby jako regulator(ogranicznik) prądu Precision Current Limiter. Jeżeli ma powstać zasilacz...
Sprawdź połączenia regulatora z resztą instalacji. Zrób pomiary napięć na żarówkach i na aku.
Może nie ma połączenia w regulatorze między D+ a DF dlatego do sprawdzenia podajesz zewnętrzny plus zamiast D+.
Problem z kosiarką z silnikiem Briggs&Straton. Po odpaleniu chodzi chwilę i gaśnie. Kiedy ciągnę za linkę od gazu nie otwiera się przepustnica. Zrobiłem zdjęcie i pytanie. Czy regulator obrotów nie powiniem być połączony jakaś częścią z końcówką tej dźwigni. Na zdjęciu zaznaczone czerwonymi okręgami. https://obrazki.elektroda.pl/6130395400_...
Panowie, dokąd wędruje od alternatora przewód wzbudzania Wzbudzeniem alternatora jest wirujaca magneśnica której końcówki wyprowadzone są na pierścienie ślizgowe. Jedna ze szczotek jest zwykle umasiona, druga ma bezpośrednie połączenie z regulatorem.
żeby było widać że nie spaliła się kontrolka. Trzeba zrobić z ładowaniem.Sprawdzić połączenia, regulator,szczotki, diody itd.
Dział wybrałeś odpowiedni :D :D :D Trochę więcej danych potrzeba. Jaki to silniczek? Ew. od czego. Co to za regulator? Pewnie sam potencjometr i nic więcej, który bardzo możliwe że się uszkodził.
Zmierz napięcie ładowania na zaciskach regulatora (przewody czerwony do czarnego). Jeśli tutaj napięcie jest prawidłowe to na pewno masz gdzieś słabe połączenie masowe między regulatorem a akumulatorem lub między instalacją a akumulatorem, natomiast akumulator ma dobre połączenie masowe ze silnikiem (i alternatorem).
mozliwe ze nie ma kabelka tak jak napisał kolega powyzej ,ale ja bym sie czepił innego jeszcze kabelka który ma za zadanie pomiar napięcia między alternatorem a akumulatorem. Jezeli z altrnatorem jest cos nie tak to pojawia sie spadek napięcia na zarówce .jest to szeregowe połączenie z regulatora napięcia przez zarówke do plusa akumulatora .
To wina regulatora, dosyć częsty przypadek. Zobacz stan kostek (przód silnika, obok skrzyni biegów), lubi tam gnić połączenie przewodu od wzbudzenia. Czy kontrolka akumulatora świeci po zapłonie ? Jeżeli świeci to połączenie dobre i zostaje tylko regulator.
Pytanie jest inne, czy połączenie alternator <-> Izolator <-> regulator ładowania <-> Aux Battery jest poprawne? Otóż to, regulator ładowania zapewnia Ci izolację akumulatorów jednak musisz zapewnić by nie ładował on LiPo z akumulatora głównego podczas postoju ;)
12 W wystarczy do głośników 10 W tak? Kable 1mm będą ok ? Wystarczy, a połączenie między regulatorem a transformatorem swobodnie można wykonać linką 0.75 mm². Co do ilości głośników w pomieszczeniu, to podpowiedziałem Ci rozwiązanie z doświadczenia jakie nabrałem przy budowie takich sieci w pomieszczeniach biurowych. Zresztą sam się przekonasz....
Ściągnij ze ściany czujkę. zrób reset czujki oraz nadajnika na kotle jednocześnie i w tym momencie nawiąż połączenie regulatora z nadajnikiem oraz z czujką.
Jeszcze jedno - jesli już musisz kolego łączyć równolegle akumulatory to tylko o tej samej pojemności i ten sam typ. Jest duża szansa że wtedy prąd tak ładowania jak i obciążenia będą się rozkładały równomiernie. Dalej - ŻADEN akumulator rozruchowy nie wytrzyma długotrwałego rozładowania prądami rzędu 100A. Stąd szybkie "padanie". Zainteresuj się akumulatorami...
Witam, np. rozwiązanie z jedną cewką zasilającą ładowanie i światła. W przypadku zasilania dwoma cewkami, zasilanie świateł podłączamy do górnego prawego pinu w regulatorze likwidując jednocześnie połączenie tego pinu z ładowaniem. Rysunek znalazłem gdzieś na elektrodzie.
Tak. Taki regulator będzie dobry. Bez akumulatora schemat połączenia takiego regulatora będzie wyglądać tak: http://www.motelek.net/andere/kokusan_sc...
Witam, Mogą być zimne luty ale może też być połączenia z przewodami w regulatorze. Tam jest takie dziwne połączenie proszę sprawdzić. Pozdrawiam
Skoro ma zewnętrzny regulator to wystarczy przerwać jedno połączenie i nie ma prawa ładować.
Nie pamiętam już jak wyglądała prądnica w maluchu, musiałem popatrzeć na zdjęcia. Wygląda na to, że posiada tylko dwa zaciski, natomiast masę łapie poprzez obudowę, wspornik do bloku silnika, montowana opaską. Jeśli silnik malowałeś porządnie np. lakierem proszkowym, to bardzo możliwe że nie masz połączenia z masą. Prądnica C-330 miała zacisk masowy...
Jeśli na zaciskach regulatora od akumulatora masz 2V, to bateria padnięta albo połączenie do baterii i regulator się nie włączy
Niestety, problem nie został rozwiązany. Połączenie regulatora (zegara sterującego) jest nadal solidne. Bowiem gdy wyłączę kocioł z zasilania znika wszystko z regulatora. Natomiast gdy włączę - pojawiają się ustawione temperatury i, niestety, usterka A61. A może odłączył się od pieca czujnik zewnętrzy wyprowadzony pod balkonem? Spróbuję to sprawdzić...
Przecież na fotce widać wyraźnie skorodowane połączenia masowe alternatora. Dobrze wyczyść to połączenie na regulatorze i alternatorze, sprawdź ile wynosi ładowanie na wyjściu (na śrubie 8 alternatora w stosunku do masy na alternatorze). Niestety to już zabytek i ma choroby geriatryczne.
Zmiana R7 na potencjometr jest błędna. Nie proponowałem połączenia potencjometrycznego. To ma być rezystor regulowany - ślizgacz i jedna nóżka (druga wolna lub połączona ze ślizgaczem). Usuń ze schematu grube, czerwone połączenie R7 z (+)C3.
Nic nie znalazłem takiego w internetach, podaj może link do sklepu z tym. Ale najprawdopodobniej jest to tani regulator z zakresem napięcia do 50V a więc szeregowe połączenie paneli mogłoby go uszkodzić. Bezpieczniej będzie zrównoleglić
Witam! jeżeli mogłbym ci pomóc to ja bym poleciła następujące połączenie: -selektor wejść -przedwzmacniacz -regulator głośności -regulator barwy dźwięku -końcówka mocy Lub: -selektor wejść -przedwzmacniacz -regulator barwy dźwięku -regulator głośności -końcówka mocy oczywiście jest to moja propozycja poczekajmy na następne:D
Regulator można zastosować wyłącznie do urządzeń marki junkers z płynną modulacją płomienia. Połączenie na zaciski 1-2-4, napięcie stałe w zakresie od 0-24VDC. Regulator nie jest typu ON-OFF i nie nadaje się innych urządzeń.
Jeżeli jeden z króćców ma połączenie z kolektorem ssącym to zapewne regulator ciśnienia paliwa .
poszukuje schematu połączenia regulatorów grzania z fotelami przełącznik-regulator 6 pinów ftp://zs2.dyn.pl/passat/regulator.JPG gniazdo w fotelu 4 piny ftp://zs2.dyn.pl/passat/kostka_grzania.j... znalazłem połączenie styków w regulatorze grzania zna ktoś ten język hehee ? Pin Bedeutung 1 58d ( + Beleuchtung ) 2 Ausgang ( + Anschluß Heizmatte) 3 Anschluß...
A połączenie cięgna z regulatorem odśrodkowym?
Czyli sprawa jest prosta. Montujesz żarówkę 12V/2W w miejsce lLEDa na schemacie. Bierzesz regulator od Poloneza. Poprawiasz błąd opisany przez gromleona: Połączenie katod diod wzbudzenia ma iść do DF regulatora. A w zasadzie na inaczej oznaczone wyprowadzenie regulatora. Reszta OK. Powodzenia.
Oj to chyba rejon permanentnych uszkodzeń alternatora. Zatem sprawdź jak wygląda optycznie i elektrycznie stojan i obudowa. Chociaż rozumiem , ze przy wymianie należało to zrobić. Stojany lubiły rdzewieć i uszkadzać resztę. Trzeba raczej założyć tradycyjne rozwiązanie, czyli występowanie diod wzbudzenia (takie małe). Jednak dalej coś mi nie pasuje w...
Dziękuję za odpowiedź, wszystko jasne. Dodano po 21 Jeszcze jedno dodatkowe pytanie: jak zachowuje się wyłącznik odśrodkowy w połączeniu z regulatorem obrotów transformatorowym? Czy jest to w jakiś sposób przeszkodą?
Podpowiedź - jakim napięciem będziesz zasilał regulator? Popatrz ponownie na schemat połączeń z instrukcji i ...
Pewnie uszkodzone połączenie regulatorów ostrosci i siatki drugiej w trafopowielaczu,lub połacznia masy wewnątrz działo sie to w starszych modelach OTVC Samsung.
Sprawdź czy przewód "B+" ten co idzie do rozrusznika na połączeniu z przewodem od akumulatora ma dobre połączenie, zielony przewód z regulatora idzie na pojedynczy styk szczotkotrzymacza, a żółty na potrójny styk szczotkotrzymacza. Dodano po 4 Były dwa typy, włoski Magnetti Marelli i polski Elmot, w podłączeniu niczym się nie różniły.
Oba rozwiązania oddzielnie działają, ale chciałbym je połączyć tylko nie wiem jak za to się zabrać. A może wystarczy tylko to drugie rozwiązanie - ma ono jakiś typ czy wręcz opis, instrukcję. Tam są wyjścia sygnały SOUT i SIN które chyba mają wpływ na prędkość. Może to jednak wymagać wentylatora z PWM - takiego z PC 3 przewodowego (układ nie używa...
Według mnie to musisz zastosować jeden regulator z histerezą utrzymującą temperature w komorze w przedziale np. 680 do 850 st.C , i drugi do pomiaru temperatury w tyglu ustawiony na 680 st.C. Styki jednego i drugiego połączyć szeregowo ze sterowaniem palnika.
Może to być uszkodzenie regulatora. Jednak podejrzewam, że jest to spowodowane tolerancją wewnętrznych elementów regulatora (dzielnika napięcia lub diody zenera). Na wszelki wypadek sprawdź połączenie regulatora z alternatorem (masę). Może występuje gdzieś spadek napięcia i regulator "widzi" niższe napięcie niż jest w rzeczywistości.
niej akumulator. Jest to nakłądana osobna część odkurzacza, bateria w akumulatorze kiedyś się wykończy W CX1 połączenie regulatorów z resztą elektroniki odbywa się drogą radiową. Niezbędna jest bateria zasilająca, ale zyskujemy większą niezawodność. Alternatywnym rozwiązaniem jest połączenie za pomocą przewodów, prowadzonych wewnątrz węża. Miałem kiedyś...
Sam sobie odpowiedziałeś , coś nie łączy.Jeśli ładowanie nie świeci to regulator napięcia.Sprawdź połączenie stacyjka-regulator-alternator(szczotki)
Sprawdź regulator oraz połączenia (szukaj zwarć, przetarć izolacji itp).
Cewki już mam przewinięte :/ Ja chcę połączyć te grupy ale dopiero po wyprostowaniu czyli tuż za mostkami, bo połączenie ich przed mostkiem nie miało by sensu. Szukałem schematu regulatora, który umożliwiłby takie połączenie
Na schemacie kondensator C10 nie ma połączenia z masą.
RJ11 to tylko rodzaj wtyku/gniazda, MT50 współpracuje tylko z regulatorami Tracer'a. Z Voltem i innymi działać nie będzie.
DF to połączenie pomiędzy regulatorem napięcia a uzwojeniem wirnika (oczywiście poprzez szczotki i pierścienie ślizgowe) Napięcie na tym zacisku zależy od regulatora napięcia w alternatorze, przeciętnie 5, 6 V, jeśli przewód podłączony do DF będzie miał gdzieś zwarcie, to ładowania nie będzie, w dodatku może sie spalić tranzystor sterujący w regulatorze...
Na tej płytce od spodu widzę przerwy i zwarcia . Popraw lutowanie , lub zrób połączenia w tzw. pająku .
Dwa akumulatory podłączasz równolegle, do nich podłączasz dwa regulatory (każdy osobnymi przewodami) i do każdego regulatora swój panel. Całkowicie bez sensu, jeden regulator będzie zakłócał pracę innego. Akumulatory też równolegle tak jak na rysunku. Jeśli są fabrycznie nowe i nieużywane to tak ale trzeba to zrobić w odpowiedni sposób (połączenie...
Który uległ uszkodzeniu lub ktoś go odłączył/urwał kabel lub skorodowało połączenie. Trzeba znaleźć regulator i sprawdzić połączenia.
Mam 7 paneli elastycznych po 12V 250W o parametrach: (Voc) 22,28 V , (Vmp): 18,00 V , (Imp): 13,88 A . Natężenie zwarciowe 15,12 A . Chcę je zamontować na dużej przyczepie kempingowej, gdzie mają zasilać dwa akumulatory 12V po 250Ah . Nie jestem fachowcem, pytanie miałbym takie: Jak najlepiej połączyć te panele i jaki regulator napięcia do nich zastosować,...
Najpierw napraw kontrolkę. Pulsacja napięcia wskazywała by na regulator. Sprawdź połączenia alternator akumulator i masy. Zmierz napięcie alternator obudowa, bo może być tak że alternator widzi swoje napięcie, a nie instalacji.
Ciesze się, że na kolegę trafiłem. Nie będę ukrywał, że liczę na pomoc. Do tej pory nikt nie potrafił mi udzielić fachowej porady. Jeśli można, to chciałbym przejść od tematu ogólnego alternatorów do konkretnego przykładu (jeśli to konieczne proszę o wydzielenie do osobnego wątku). Gdzie są diody wzbudzenia w tym alternatorze? (foto) http://obrazki.elektroda.pl/1028989000_1...
Czyli nadal gdzieś w obwodzie regulatora jest słabe połączenie, albo sam regulator uległ uszkodzeniu. Te regulatory są tak podłączone, że regulują napięcie na stacyjce. Jak przewody są długie, a połączenia skorodowane, to napięcie na akumulatorze może osiągać znacznie wyższe wartości.
Ta spalona część to regulator napięcia ( AVR) . Na alledrogo są po ok 100zł.
Sprawdź połączenie regulatora i aku z masą. W zasadzie powinno to być połączenie kablowe, ale często niektórzy producenci sobie upraszczają... Jak to nie pomoże, to odepnij wtyczkę z żółtymi kablami kablami. Zmierz rezystancję na kablach idących do alternatora: a) między nimi b) do masy silnika Podaj wyniki. Zapal silnik i zmierz napięcie przemienne...
Zajrzyj wewnątrz alternatora ,tam gdzi był zamo ntowany regulator. Zobaczysz tam taką blaszkę. To jest ten drugi plus z małych diód. Służacy do s=zasilania regulatora A zatem i wirnika. Regulator z drugiej strony ma taką blaszkę, czy kawałek metalu który po zamontowaniu dotyka do tego czegoś w alternatorze. Dobrze jest to oczyścić. Przy wymianie regulatora....
Ok, powodzenia.
1. Uzwojenie alternatora musi być odizolowane od masy, więc przy odłączonym regulatorze nie występują napięcia, a po podłączeniu regulatora (prostownika trójfazowego) napięcia na fazach się pojawiają ponieważ następuje przepływ prądu przez diody po stronie masy. 2. Regulator ma połączenie masy przewodem z instalacją elektryczną. Brak masy na obudowie...
Bez problemu obsłuży Ci to połączenie. https://allegro.pl/oferta/kabel-przewod-...
Nigdy nie testowałem takiej zamiany. Samo połączenie kocioł Vaillant i regulator Saunier Duvall w teorii raczej powinno zadziałać. Ale czy po podłączeniu do internetu i uruchomieniu aplikacji będzie zgłaszał jakiś błąd to nie wiem.
Na początek kolego usuń link z "alleedrogo" zanim Cię admin dopadnie ;) Wracając do tematu jeśli zamontujesz regulator dwuprzewodowy z wymienionego wcześniej linku, ;) to będzie jak sam kolega stwierdził prostszym rozwiązaniem. Dwa wyjściowe przewody będą służyły do zasilania odbiorników jak i ładowania akumulatora, którego nie trzeba podłączać :) Znalazłem...
Sprawdź czy uzwojenia alternatora mają przejście do masy. Motocykl stary, dokładna kontrola wszystkich połączeń elektrycznych wokół regulatora. Regulator 4 piny? Musi być dobrze przykręcony do masy, sprawdź kostkę w regulatorze i złącze alternatora z silnika (3 piny, żółte, albo białe kable)
To niekoniecznie wina alternatora. Ten układ (alternator 6-diodowy, zasilanie regulatora napięcia z instalacji pojazdu, a nie z diod wzbudzenia) jest czuły na wszelkie pogorszenie styków w obwodzie alternatora. Jeśli są gdzieś nadmierne spadki napięcia regulator może wpadać w oscylacje, a jeśli na zacisku 15 regulatora napięcie jest zaniżone, to ładowanie...
Na pewno nie od tego, bo silnik chodził i nic nie było ruszane tylko w czasie kolejnego lotu coś nie chciał silnik ruszyć. Kolega zaczął sprawdzać wszystkie połączenie regulatora z silnikiem pakietem i odbiornikiem sprawdził tez pod innymi silnikami i było to samo. Wiec musi być coś z tym regulatorem czytałem na innych forach i piszą ze może to być...
Przed połączeniem należy rozłączyć regulator od reszty układu. Wejście regulatora najlepiej dać na masę, tak jak masz to pokazane na poniższym rysunku: https://obrazki.elektroda.pl/5554701900_... Ty połączyłeś wejście z wyjściem, a nie ominełeś. :)
Żarówki są o odpowiedniej mocy? Nie są przez przypadek założone 6V? Oświetlenie nie może mieć więcej niż 35W mocy. W instalacji elektrycznej nie ma problemów ze zwarciami, brakiem masy itp? Regulator znajduje się po lewej stronie skutera, pod plastikiem bocznym osłaniającym kufer siedzenia. Regulator jest nowego typu, 8 pin z wbudowanym elektronicznym...
Jakby ktoś miał podobny problem to wrzucam propozycję swojego rozwiązania: Kupiłem zamiennik oryginalnego regulatora briggs i po zamontowaniu do traktorka w wersji tylko z diodą (diodę zostawiłem) mam 14,15 V na średnich i wysokich obrotach oraz prąd ładowania ok. 1,3 A. Poniżej obrazek jak to u siebie podłączyłem: https://obrazki.elektroda.pl/6402116000_...
Z tego co widać nie da się wyciągnąć wniosku co do przyczyny Twoich problemów pirotechnicznych. Są natomiast cztery możliwości do sprawdzenia: 1). Uszkodzony regulator, 2). Uszkodzony potencjometr 3). Błędne połączenie na płytce drukowanej 4). Opornik 220R ma inną wartość niż deklarowana. Oczywiście istnieje jeszcze kilka zupełnie trywialnych możliwości,...
Dzięki ale to nie jest odpowiedź na moje pytanie ,ja mam inny silnik i regulator ,nadal nie wiem jak sprawdzic czy sensor działa i czy połączenie jest prawidlowe
Niestety raczej nie jest to regulator napięcia od tego modelu. Choć wyglądem przypomina oryginał, to ilość przewodów się nie zgadza. Oryginał powinien mieć wyprowadzony tylko jeden przewód (żółty). Specjalnie odpaliłem stary komputer aby przejrzeć katalogi części, bo obecnie w internecie nie da się niczego znaleźć. Numer katalogowy 8000 75348, regulator...
Jeżeli jest tam prądnica, to do sprawdzenia sama prądnica - szczotki, kable, masy. Dalej winny może być regulator napięcia. Winne mogą być połączenia pomiędzy prądnicą a regulatorem. Dużo zabawy... Zrób pomiar woltomierzem na baterii akumulatorów, na prądnicy (bezpośrednio). Podaj wyniki. Będzie widać co może być zepsute. Możesz też zaryzykować i podłączyć...
Tam masz narysowane 2 tory na obudowie, możesz to spróbować użyć jako 2 niezależne regulatory szeregowe. Od razu sprawdzisz czy to jeszcze działa. Przy czym jeśli tak było w oryginalne, to musiały być mostki / połączenie fazy przed regulatorem i zer lamp poza nim. Ja nie widzę wszystkiego co tam było, musisz przeprowadzić własne badania. W #2 poście...
Cały czas 13.8-14.4V w tych granicach. Masz alternator to powinien dać radę utrzymać to napięcie. Sprawdź regulator i połączenia masy silnika.
Sytuacja jest jasna. Nie ma paliwa na powrocie = nie otwiera się regulator ciśnienia = za małe ciśnienie = pompa lub połączenie gumowe w zbiorniku do wymiany. Osobiście to też stawiam na pompę. Na przyszłość: jak chodzi dobrze na gazie,to na pewno winne nie są świece.
I to Mi się podoba, połączenie zalet dwóch regulatorów, impulsowy+liniowy. Sam nad czymś takim myślę ale na razie czasu brak.
Ja mam Volta MPPT 20A 12/24V. Dodano po 15 Jak pisałem wcześniej odpiąłem moduł na ESP, bo powróciłem do mojego pierwotnego planu. Za pomocą komputerka Friendlyelec ZeroPi z wpiętym do USB adapterem BT łączę się z Regulatorem za pomocą BT. Skryptem w Pythonie pobieram dane i obrabiam dane, następnie przez PHP/JS przygotowuję stronę. Zdecydowałem się...
Co do zdjęcia silnika: Kable w kwadratowej kostce to prawdopodobnie przewody od czujnika biegów. Biały, żółty - do regulatora napięcia, Zielony - masa, Niebieski - od impulsatora do modułu zapłonowego. Czarno/czerwony - do zasilania modułu zapłonowego C.D.I AC (jeśli go nie ma i jest mniej przewodów moduł prawdopodobnie C.D.I DC zasilany z akumulatora)...
Nadchodzi niedługo czas na wymianę uszczelnienia. Będę wdzięczny, jak ktoś coś podpowie. Jedyny wyciek, to co zauważyłem, to tylko połączenie tego przy silniku. Sam regulator jest szczelny - czysty, bez wycieków.
Regulacja obrotów takiego silnika bez sprzężenia z prądnicy tacho jest kłopotliwa - brak stabilizacji obrotów w funkcji zmian obciążenia. Podpowiedź - taki silnik można też zasilać prądem stałym. W linku dostałeś praktycznie wszystko co Ci potrzeba - trochę teorii i układ połączeń wraz ze schematem regulatora.
Kablem zawsze pewniejsze połączenie, ale jak nie ma jak, to bierz bezprzewodowy.
chciałem przedłożyć różnymi przedłużaczami USB i poległem Ale przecież USB do takich rzeczy nie służy :D Po to daje się komunikację po RS485 ze względu na odporność na zakłócenia, RS485 to sprzętowy interfejs a sam protokół komunikacji to co innego (np. Modbus RTU, DMX) i to zależy od producenta. Kombinuję już od kilku dni nawiązać połączenie ze swoim...
Witam, Posiadam kocioł gazowy Junkers Ceraclass ZW14-2DV (KE). Zakupiłem do niego regulator AUraton 2030RTH ("zdalny", ze względu na brak okablowania i konieczność zamontowania daleko od kotła). W jako sposób teraz połaczyć te dwa urządzenia? Które złacze odbiornika z którym złaczem w kotle. Przyznam, że przejrzałem dokładnie obie instrukcje wraz ze...
Koledzy mam taki problem z moim MR3020 v3.2. Wrzuciłem na niego OpenWRT (openwrt-22.03.2-ramips-mt76x8-tplink_tl... po czym ruterek normalnie wstał i następnie przez update w już OpenWRT wgrałem (eco-mr3020-v3-3.2.3678-em-fda69db834b64... ale tutaj jak gdyby aktualizacja się przywiesiła bo czekałem...
Witam. Alternator pracuje bez obciążenia i dlatego wszystko będzie ok. oprócz ładowania. Sprawdź czy na alternatorze jest połączenie z akumulatorem, a zwłaszcza na połączeniu akumulator-rozrusznik-alternator.
Ale dalej dymi? Wymień ten regulator na dedykowany do danego typu prądnicy i sprawny. Nie używaj tego przegrzanego. Zapewnij dobre połączenie prądnicy z regulatorem i akumulatorem.
Jesteś pewien że regulator jest uszkodzony? Sprawdzałeś akumulator, napięcie ładowania, stan połączenia "sense", uzwojenie alternatora? Proponuję poszukać podobnego regulatora od motocykli, widzę po oznaczeniu SH678 kilkanaście zastosowań różnych wariantów. Cena regulatora to koszt w przedziale 200 - 300 zł.
Sprawdź regulator napięcia. Sprawdź połączenia masy akumalatory-rama-silnik-kabina. Sprawdź przewody prądowe akumulatory-rozrusznik-alternator-kabina...
Schemat ale za mało danych, co ma ładować ,napięcie, połączenie paneli?
Witam.Schemat jest niepotrzebny.Regulator podłańczasz tak samo jak jest podłączony w alternatorze inaczej się nieda.Na szczotki dajesz obciążenie np.żarówkę 5W i obserwujesz kiedy sie zapala i gaśnie.Gasnąć powinna pomiędzy 13,8 a 14.7V.
instrukcje regulatorów porównanie regulatorów nastawy regulatorów
przetwornik termopary uln2003 zamiennik rozpuszczalnik żywicy
zelmer 01z013 samsung ue55ks8000
Schemat instalacji elektrycznej Ursus C-330 Wysypywanie się kawy z zaparzacza - przyczyny i rozwiązania