o ile wiem jest podobnie
Wymontuj i napraw rozrusznik. Dojscie typowe żadnej filozofii
Czujnik wału , cewki, wtryskiwacze, połączenie rozrusznik -akumulator-alternator , masy itp
Sprawdź czy na zacisku D+ na alternatorze masz 12v przy zgaszonym silniku bo to mi wygląda na przerwane połączenie rozrusznik-alternator. Przeważnie kabel łączący na końcówkach tracił styk.
Pierwsza rzecz sprawdx akumulator (stan naładowania, stan klem, połączenie z rozrusznikiem, połaczenie silnika z masą).
Ze słupka akumulatora, przewód się rozchodzi na skrzynkę bezpieczników pod maskę i na rozrusznik/alternator. Z rozrusznika przewód dalej idzie na alternator. Sprawdź jak wygląda połączenie na rozruszniku. Często przewody gniją i się łamią. Też ostatnio miałem przypadek że słabe lądowanie, a przy demontażu starego alternatora przewód nie łączył całkowicie.
A sprawdź napięcie na akumulatorze i bezpośredni na silniku (zacisku rozrusznika, alternatora), to znaczy - weź masę z silnika. Objaw taki, jaki brakowało zasilania. Sprawdź też stan połączenia akumulator - rozrusznik i alternator - akumulator. W escorcie to połączenie idzie przez zacisk rozrusznika i potrafi się na nim trochę gubić. Ja w swoim starym...
Do sedna: przewód łączący alternator z akumulatorami (połączenie na rozruszniku) dajesz minimum 6 mm2, oczka zaciskasz odpowiednie. Przewód kontrolki ładowania też załóż nowy. Przekrój 1.5 mm2. Wywal tą całą plątaninie, przeciągnij ten przewód od kontrolki i tyle.
Ok , juz widze kup 4 m przewodu 3x2,5 i zaloz od plusa rozrusznika do stacyjki , i od wylacznika rozrusznika do bednixa. Oraz od stacyjki do wylacznika Powinno pomóc. Oczywiscue wszystkie 3 żyly polacz ze sobą na koncach. Przewód łączący stacyjkę z akumulatorem to najlepszy będzie 6 mm2. Wchodzi w zacisk 30 stacyjki bez problemu. Połączenie wyłącznik...
Przyjrzyj się/popraw połączenie masy silnika z ramą tak na początek. Rozrusznik kręci z normalną szybkością?
Gdzieś pada połączenie. Czyli podczas pracy rozrusznika napięcie spada tak znacznie, że nie jest w stanie wytworzyć skutecznej iskry. Faktycznie na pierwszy rzut szukałbym słabych połączeń masowych. Ale może się przyczyniać do tego połączenie akumulatora z instalacją (klema).
Witam Srawdź napięcie na akumulatorze ,rozruszniku,połączenie masy, stan samego akumulatora,to podstawa.Przedstawiasz mało informacji.
Jak rozrusznik nie kreci to akumulator do sprawdzenia, dalej kostka stacyjki i połączenie elektryczne rozrusznika. Może masy brak.
To już masz element do sprawdzenia. Najpierw sprawdź połączenie przewodów akumulator-rozrusznik. Być może uszkodzeniu uległ bendiks, tulejki, szczotki, wirnik. Bez wykręcenia rozrusznika i jego sprawdzeniu nic więcej na tę chwilę nie wymyślimy.
A w jakim stanie masz akumulator? To, że połączysz rozrusznik bezpośrednio z akumulatora i zapala to norma nawet na słabym akumulatorze, bo pomijasz wszystkie połączenia po drodze. Kostka przy stacyjce może być już zużyta i nie zawsze poda prąd do cewki rozrusznika.
Witam. Alternator pracuje bez obciążenia i dlatego wszystko będzie ok. oprócz ładowania. Sprawdź czy na alternatorze jest połączenie z akumulatorem, a zwłaszcza na połączeniu akumulator-rozrusznik-alternator.
Ludzie już nawet z maluchem nie potrafią sobie poradzić. . . :) Skoro kontrolki przygasają to albo masz akumulator złom, albo połączenia rozrusznika z zasilaniem są uszkodzone. Sprawdź to biorąc (dobry!) kabel rozruchowy i łącząc masę akumulatora z silnikiem, drugim plus akumulatora z rozrusznikiem.
Schemat mówi że cewka stycznika ze strony masy jest połączona z ECU. Musiałbym szukać i doczytać się czemu zrobili takie zabezpieczenie. Od strony plusowej cewki jest standardowe połączenie, czujniki stop i przycisk rozrusznika. Immobilizer pracuje prawidłowo?
Stycznik rozrusznika, pasuje większość chińskich od skuterów. Brzęczenie/terkotanie może być spowodowane niskim napięciem akumulatora, lub słabym połączeniem kabli
O przerobieniu tulejek na łożyska właśnie myślałem, ale bardziej chodzi mi tutaj o samo rozwiązanie problemu z jakimś trybem na końcu rozrusznika, który będzie oddawał obroty na przekładnie, czy da się z rozrusznika wymontować w jakiś sposób ośkę i dorobić inną a może ktoś ma jakiś lepszy patent na połączenie rozrusznika z przekładnią.
Cześć, sprawdź połączenie rozrusznika z akumulatorem gruby przewód. I sprawdź czy na cienkim przewodzie idącym do elektromagnesu rozrusznika jest 12V po przekręceniu stacyjki na rozruch. Jak będzie na grubym przewodzie 12V i po przekręceniu stacyjki na cienkim 12V to elektromagnes powinien wypchnąć bendiks i rozrusznik powinien kręcić. Jak nie zakręci...
W W210 na przedniej ścianie grodziowej (dojście od spodu auta za nadkolem bodajże) jest połączenie + plusowe od aku do rozrusznika i ono tam koroduje. Może to to bo nie wiem co dokładnie miałeś na myśli opisując połączenie z rozrusznikiem "na krotko".
Nie potrzeba ci tego wiedzieć ..... bezpiecznik Wyczyść słupek akumulatora i pozostałe zaciski i śruby, powinno pomóc
Mając sprawny rozrusznik oraz naładowany akumulator, musisz mieć jeszcze sprawną instalację elektryczną tj. kable zasilające o odpowiednim przekroju, "czyste" styki w akumulatorze, styczniku oraz rozruszniku. Sprawdź, czy silnik ma należytą "masę" tj. pewne połączenie kablem pomiędzy minusem akumulatora a karterem silnika. Posłuchaj, czy podczas próby...
Jakie parametry akumulatora? Pojemność, prąd rozruchu. Wszelkie połączenia czyli klemy, punkty masowe, połączenie rozrusznika sprawne?
Na początek radził bym sprawdzić rozrusznik pod wględem sprawności zwarć wirnika jakość komutatora , długość szczotek , możliwe uszkodzenie łożysk w rozruszniku może być powodem dużego pobór prądu przy rozruchu spadki napięć są istotne na przewodach rozrusznika a akumulatora sprawdź połączenia masy rozrusznika i ogólnie masy sprawność solenoidu bendiksa...
Sprawdź połączenia masy zaczynając od akumulatora do ramy potem do rozrusznika itp zapewne gdzieś się połączenie masy straciło i szuka obwodu poprzez inne przewody masowe.
Zobacz czy wyłącznik masy nie jest od tylu skorodowany, często miałem uszkodzony alternator wymiana pomagala, zobacz czy z tyłu alternatora nie jest luźny przewod elektryczny, sprawdź połączenie na rozruszniku, ta śrubę która przykrecamy od dołu na imbus. Sprawdź masy, alternator sprawdzony 24.5 V.? To napięcie z akumulatorów
Akumulator tak na 90%, 10% słabe połączenie klem lub przewodów do akumulatora i rozrusznika.
Powinien być bezpiecznik. Zrób jakieś fotki z widokiem połączeń od akumulatora do stacyjki. Bezpiecznik na linii akumulator-stacyjka. Na linii stycznik - rozrusznik nie będzie. Trzeba po prostu sprawdzić połączenie od akumulatora poprzez stacyjkę do rozrusznika.
Wydać 600pln na nowe akumulatory i kisić je nieużywane? Trzy razy do roku to odpaliłbym z kabli. A w tych akumulatorach sprawdzić poziom elektrolitu, uzupełnić wodą destylowaną i trzymać pod prostownikiem podtrzymującym. W samym ciągniku Wyczyścić klemy, słupki akumulatora, połączenie kabla przy rozruszniku i masy do nadwozia. Sam silnik też powinien...
Trzeba wymontować rozrusznik. Sprawdzić szczotki czy nie są zużyte lub czy nie zawieszają się. Wyczyścić wszystkie połączenia elektryczne rozrusznika. Dodano po 7 Następnym razem, gdy przytrafi Ci się coś takiego spróbuj postukać czymś w rozrusznik, jeżeli odpali to jest sygnał że to problem ze szczotkami.
Kostka stacyjki lub jej połączenie z rozrusznikiem.
Witam działanie rozrusznika realizuje kabel na którym jest podany + od stacyjki . Czyli gruby kabel przykręcany na śrubę (zasilanie rozrusznika ) .Cienki kabel często na wtyczkę , to sterowanie (zasilanie cewki elektromagnesu ) ma spowodować połączenie rozrusznika z kołem zamachowym . Minus jest przez obudowę rozrusznika . Pozdrawiam miłego dnia SH....
Witam.Z tego co opisujesz w grę wchodzą trzy rzeczy:stacyjka,rozrusznik lub instalacja(połączenie rozrusznika ze stacyjką).Na początek sprawdź rozrusznik "na krótko" podając "+" na cienki przewód dochodzący do automatu rozrusznika.Jeżeli rozrusznik za każdym razem w ten sposób zadziała to pozostaje do sprawdzenia stacyjka lub okablowanie.Jeżeli nie...
wolne obracanie może być spowodowane szczotkami ale znów metaliczny dźwięk wskazuje na tuleje co też może powodować wymienione przez ciebie objawy Oczywiście mam rozumieć że "spec" sprawdził połączenia do rozrusznika? w każdym razie rozrusznik na stół (bez tego się nie obejdzie) wtedy będzie wiadomo co go boli
Sprawdz dokładnie połączenia przy przekaźniku rozrusznika, dobrze by było zmierzyć jakie napięcie jest za przekaźnikiem, może się okazać że to właśnie on jest winny a nie rozrusznik...
Szybciej ktoś ci pomoże jak podasz symbol silnika, nie numerki ze stera.
Witam Podejrzewam że gdzieś w układzie wykonawczym czyli przekaźnik rozrusznika albo połączenie pomiędzy przekaźnikiem a rozrusznikiem. Przede wszystkim to sprawdź jeszcze bezpieczniki. Pozdrawiam
Po przekręceniu kluczyka słychać włączenie elektromagnesu ale nie działał rozrusznik. Sprawdziłem połączenie przewodu od rozrusznika do elektromagnesu . Było zaśniedziałe. Przeczyściłem połączenie i zabezpieczyłem smarem przed korozją. Działa prawidłowo.
Wg ścieżek złącze to jest po lewej u góry (z czerwoną kropką) pin pierwszy u góry. Ta ścieżka prowadzi do wskaźnika temperatury i jest to pojedyncza ścieżka - nie rozdziela się na inne więc jest to sygnał z czujnika Wg schematów które przeglądam przewód koloru czerwonego(cienki) prowadzi od stacyjki (zacisk 50) do bendixa rozrusznika i nie ma połączenia...
Jeżeli ten przewód będzie urwany ,lub skorodowany ,słabo łączył to tak może być jak piszą koledzy .Ważne by przewód do automatu rozrusznika miał dobre i pewne połączenie.
szukam informacji o umiejscowieniu przekaźnika zamykającego połączenie stacyjka rozrusznik w Scenic 2001 1.6 16 v Oczywiście automat. Objawy jak w temacie, autko według kaprysu kręci lub nie kręci :)
Klik i cisza -automat . Niekoniecznie, marne szczotki dają identyczny objaw, kiepskie połączenie grubego przewodu na automacie.
Wymień akumulator bo z objawów to on padł albo połączenie pomiędzy rozrusznikiem. Nie słuchaj mechanika tylko pozwól mu naprawić
Do sprawdzenia: świece i czy prąd do nich dochodzi akumulator rozrusznik połączenia mas i prądów do silnika.
Dalej biegną przez trąbę słonia ( w rynience odkręć obejmę i szukaj uszkodzonej żyły) i dalej biegną w kierunku do śruby prądowej rozrusznika. Niestety połączenie jest gdzieś ukryte wewnątrz pancerza na drodze od rozrusznika do wspomnianej "trąby" i złącza C2 Te dwa kabelki są włączone do czerwonego grubego przewodu, na pewnym odcinku- mierzony jest...
Wymień zespół sprzegajacy
Styki we wtyczkach zaśniedziały od wilgoci itp. Zacznij od załączenia na krótko rozrusznika, jak zadziała to elektryczne połączenia do weryfikacji.
Szczotki rozrusznika powinny być zgrzane , to najpewniejsza metoda połączenia szczotek . Lutowanie przy rozruszniku potrafi puścić przy ciężkim kręceniu w zimę , ale jak nie masz możliwości zgrzania to lutuj , wystarczy topnik do elektroniki , dobry jest też topnik do lutowania miedzi w instalacjach wodnych.
Witam.Zacznij od sprawdzenia ładowania( napięcie na wyjściu z alternatora musi być podobne jak na akumulatorze). Posprawdzj wszystkie masy jakie znajdżiesz w komorze silnika podbnie plusy.Sprawdż dokładnie połączenie plusa z akumulatora z elektromagnesm rozrusznika i jeszcze kość stacyjki .Cewka zapłonowa-czy niegorąca.Powodzenia.
someone_23 chyba nie znasz zasady pracy rozrusznika , silnik rozrusznika to silnik szeregowy DC , do pracy krótkotrwałej , dzięki swojej budowie pozwala osiągnąć w krótki, czasie bardzo duży moment obrotowy bendiks to elekromagnes mający za zadanie połączenie rozrusznika do zasilania ( opowiednie styki prądowe ) oraz zasprzęglenie koła zębatki rozrusznika...
Trzeba sprawdzić połączenia rozrusznika może zabrudzone zaśniedziałe styki masa.
Sprawdź klemy połączenia ich z przewodami, masy i połączenie z rozrusznikiem.
W słabym połączeniu kabli ,rozrusznik, akumulator.
slaby rozrusznik może nie poradzić sobie z większą pracą, którą musi wykonać, ale wyczyść połączenia instalacji elektrycznej z akumulatorem, rozrusznikiem i wszelkich możliwych miejscach.
witaj kabel prądowy z alternatora idzie do rozrusznika i dalej do akumulatora sprawdż połączenie na rozruszniku klucz 13mm
Podziel się informacją o tym, co było robione w rozruszniku? Według prawa Murphy'ego psuje się to, przy czym grzebałeś. Bez tych tajnych informacji można zngadywać, że jest problem ze szczeotkami lub z wirnikiem lub ze stojanem. O, i cały rozrusznik jest podejrzany. Ale co tam można sprawdzić? Można sprawdzić czy szczotki lekko się przesuwają. Można...
Witam. Nie znam tego modelu ale przeważnie jest "plusowe" połączenie jedno po drugim: akumulator-alternator-rozrusznik. I jak grzebałeś przy rozruszniku to może być słabe połączenie"plusowe" na rozruszniku. Sprawdź poczyść poszukaj. Dodatkowo jak zasugerował przedmówca na pewno ściągałeś klemy z akumulatora do prac przy rozruszniku. Do kontroli poprawność...
schema. inst. Ford Transit 2.5 td rocznik 1996. Interesuje mnie głównie połączenie immo z układem sterującym , przekażnik blokujący rozrusznik znalazłem ale co dalej . Ew. jak obejść immo bo to moje wyzionęło ducha .
1. Sprawdź stan wieńca na kole zamachowym, (nawet niewielkie starcie uzębienia wieńca w połączeniu z "nieudolnym" rozrusznikiem może być przyczyną Twojego problemu) 2. Pod źródło 12V- spróbuj podpiąć rozrusznik po to aby sprawdzić czy zębatka rozrusznika odpowiednio daleko się wysuwa.
Stawiam na halla wez miernik i ruszaj kablami jeżeli masz czarną wtyczkę to pewnie połączenie jest problemem.
Witam przyczyn opisanego zachowania może być kilka: 1. Należało by sprawdzić połączenia elektryczne pomiędzy rozrusznikiem i akumulatorem mam tu na myśli gruby kabel prądowy, jeżeli jest on zaśniedziały lub jego połączenia są luźne wtedy rozrusznik będzie "prztykał"; 2. Drugą przyczyna w/w problemy może być wadliwa praca elektromagnesu rozrusznika tzn....
Pod śrubę rozrusznika idzie masa jak jest nieprawidłowe połączenie to rozrusznik słabo kręci i czasem upali przewód do cewki zapłonowej (masę). Aku naładowany?
To fakt, były tradycyjne ""rozruszniki". elektromagnetyczne.
BOSCH Nie kupuj chłamu. Możliwa usterka silnika rozrusznika, lub styków prądowych w rozruszniku. Ale najpierw #7 + sprawdzenie połączenia przy rozruszniku.
Z tego co opisujesz wg mnie obroty przy rozruchu są za niskie. Wyczyściłbym połączenia przewodów dochodzących do rozrusznika (nie wykluczone, że będzie konieczna regeneracja rozrusznika).
Może połączenie rozrusznik blok silnika jest zabrudzony, rozrusznik pomalowany w miejscu styku do silnika i masa ma słabe przejście i nie odpali. Zrób pomiary napięcia przy rozruchu na plusie rozrusznika i minucie obudowie rozrusznika ,drugi pomiar plus rozrusznika obudowa silnika i porównaj je. Jeszcze jeden pomiar na klemach akumulatora następny na...
Brak połączenia masy akumulatora z silnikiem lub karoserią, ewentualnie brak połączenia przewodów zasilających, alternator/rozrusznik/akumulator.
Najczęściej w taki przypadkach zawodzi połączenie rozrusznik-akumulator.Tam na elektromagnesie są nakrętki 8mm które mocują główny przewód prądowy,mają one ogromną tendencję do korodowania,a tym samym nie przewodzą prądu(izolują).Trzeba też skontrolować stan kabeloczka przewodu prądowaego,wyskrobać go dobrze z nalotów.Sprawdź też ten łącznik od elektromagnesu...
Sprawdź połączenie na rozruszniku oraz masy aku oczywiście podmień
Jeśli akumulator w dobrym stanie Jak pali na popych to aku i alternator sprawny. Akumulator nie może być padłem ani rozładowany, bo diesel nie zaklekocze. Poza tym odpalanie diesla na popych to ostateczność, albo idiotyzm. W benzynie jest to "względnie" bezpieczne, w dieslu masz groźbę, że przeskoczy rozrząd i pieniążki postanowią wydostać się z portfela....
Do sprawdzenia masa na silniku i połączenie rozrusznika ze stacyjką (styk 50) i stacyjki ze skrzynką bezpiecznikową. Sam przekaźnik też może być uszkodzony, masz możliwość podmiany? Gniazdo przekaźnika też sprawdź, jest mostek między stykami BF/4 i BE/2 sprawdź to połączenie wszystkie połączenia do bezpieczników też przy okazji możesz sprawdzić.
Dowiedziałem się, że oryginalnie alternator połączony jest plusem z rozrusznikiem i następnie z akumulatorem. Rzeczywiście głupie połączenie. Czy mogę dołożyć dodatkowy przewód "plus" bezpośrednio między alternatorem i akumulatorem żeby rozwiązać problem? Ja bym tak zrobił jeśli przyczyną bylby rzeczywiście sam kabel. Rozumiem, że wszystkie punkty...
jak w bmw problem że aku jest w bagażniku co może być nie tak jak sprawdzić przyczynę Sprawdzić połączenia między akumulatorem i rozrusznikiem - szczególnie te z masą. Nie wiem jaka jest możliwość sprawdzenia jakie jest napięcie na biegunach akumulatora oraz napięcie na zacisku rozrusznika w momencie kręcenia rozrusznikiem. Jak różnica będzie duża,...
Rozrusznik pobiera za duży prąd (uszkodzenie, zwarcie wewnętrzne) lub brak dobrego styku na przewodzie w miejscu gdzie wchodzi w rozrusznik (polutować połączenie).
Kierowcy różne historie opowiadają jak muszą coś naprawić w drodze. Myślę że należy dokładnie sprawdzić przewody i połączenia dochodzące do rozrusznika. Szczególnie kable zasilające cewkę lubią się utlenić. Nagła śmierć rozrusznika rzadko się zdarza aczkolwiek jest możliwa. Bezpieczniki itp rozumiem że sprawdzone.
Witaj! Sprawdź szczotki,tulejki czy wirnik nie trze o cewki stojana. Odłącz połączenie rozrusznika z elektromagnesem. Po odłączeniu przewodu + z akumulatora idącego do rozrusznika zobacz czy nie spali bezpiecznika. Jeśli nie spali to kolejno dotknij do rozrusznika i tak samo do elektromagnesu.Tak wyeliminujesz zwarcie. Pozdrawiam Miro,Nasz. Taka procedura...
Sprawdź jeszcze połączenia rozrusznika do akumulatora i masy oraz połączenie silnika do masy. Czasem naderwana taśma miedziana lub korozja na połączeniach może dawać takie efekty.
Rozchodziło mi się od strony styków, tam gdzie kable podłączasz. Dodano po 2 No i napisz kolego czy sam bendinx działa po podłączeniu napięcia. Dodano po 50 Nie podobają mi się też te twoje przewody. Dodano po 1 To musi być pewne połączenie.
Nie bedzie też ładowania jak połączenie alternator-rozrusznik nie bedzie ok.
Mam problem prawdopodobnie z instalacją elektryczną z silnikiem chińskim 110 cm Potrzebowałbym schemat do takiego właśnie silnika , albo jak znacie jakieś forum z chińskimi silnikami to podajcie link. Schemat nawet może być najprostszy tak aby odpalić chociaż ( samo połączenie z rozrusznikiem). Nawet jak znacie jakieś sposób jak zapalić automat to napiszcie.
Sprawdź masę silnika i połączenie na rozruszniku!
Do sprawdzenia połączenia kabli zasilających rozrusznik oraz połączenie masowe silnika z karoserią akumulatorem. Jak to jest w porządku to wilgoć dostaje się do rozrusznika i robi spięcie.
Zasada działania rozrusznika trójkąt-gwiazda jest taka, że silnik włącza się do sieci z uzwojeniami połączonymi w gwiazdę co daje trzykrotnie zwiększenie impedancji, a więc trzykrotne zmniejszenie prądu rozruchowego w porównaniu z wartościami przy połaczeniu w trójkąt. Jednak połączenie w gwiazdę trzykrotnie zmniejsza moment rozruchowy silnika. Dlatego...
Nic nie napisałeś o wieku akumulatorów, a to jest dość ważne. Posprawdzaj poziom elektrolitu. Wyczyść wszystkie klemy i połączenia przy rozruszniku, przeczyść połączenie akumulatora z masą. Jeśli masz prądnicę to zamień na alternator, tak jak ja to zrobiłem:[url=http://www.elektroda.pl/rt... Całkiem inne światła, ładowanie...
Podmień akumulator . Napięcie to nie moc. A jak dalej nie będzie kręcić ,to problem z instalacją (korozja albo słabe połączenia na grubych przewodach) albo rozrusznik do naprawy.
przekaźnik rozrusznika (ten w desce bezpieczników) może szwankować lub przewód pomiędzy tym przekaźnikiem a VIC-em ma przerwę. Przekaźnik rozrusznika - jak każdy przekaźnik- ma w sobie przełącznik.Kiedy jest uruchomiony przełącza się tak, aby połączyć zacisk 30 z zaciskiem 87, ale i wówczas rozłącza stałe połączenie z 30 do 87a. Zacisk 87 połączony...
Sprawdź czy przewód "B+" ten co idzie do rozrusznika na połączeniu z przewodem od akumulatora ma dobre połączenie, zielony przewód z regulatora idzie na pojedynczy styk szczotkotrzymacza, a żółty na potrójny styk szczotkotrzymacza. Dodano po 4 Były dwa typy, włoski Magnetti Marelli i polski Elmot, w podłączeniu niczym się nie różniły.
Witam. Przekażnik główny sterownika silnika w skrzynce bezpieczników.
U znajomego po wymianie rozrządu była podobna sytuacja - brak reakcji rozrusznika ( a nie był ruszany). Powodem było niepewne połączenie przewodu aktywującego rozrusznik przy samym rozruszniku. Wyczyszczenie oczka i ponowne skręcenie wyeliminowało problem.
Przekaźnik służy do uruchomienia elektromagnesu do wyżucania bendiksa a prąd z akumulatora leci do alternatora i elektromagnesu rozrusznika, jeżeli masz problem z rozruchem sprawdź połączenie masy do rozrusznika i silnika.
A czy masz jakąś diodę od tego immbilisera? Sprawdzałeś połączenie przy rozruszniku (czy styki nie są zaśniedziałe albo czy się nie rogięły)?
Tak jak wyżej podpowiada (at)78db78. Dodam że chodzi głównie o dobre połączenie kabla od akumulatora z masą auta, oraz jako kolejne punkty, zaciski rozrusznika i alternatora.
Jak dobrze pamiętam to od sterowania rozrusznika jest przekaźnik pod maską w skrzynce. Skoro słychać jego pracę to pytanie takie czy dochodzi napięcie na rozrusznik. Jeżeli nie dochodzi to sprawdzić instalację pomiędzy rozrusznikiem a przekaźnikiem - w ręcznej skrzyni biegów powinno być bezpośrednie połączenie.
Hym rozrusznik mam trochę zalany olejem być może tu tkwi problem w takim razie jutro do kanału i oczyszczę połączenie na rozruszniku...
Witam Najpierw sprawdź działanie rozrusznika-podaj plus na cienki kabelek przy rozruszniku. jeżeli zakręci (pamiętaj, żeby skrzynia była na "luzie"!) to na 90% winna jest kostka połączeniowa przy stacyjce. Pod kolumną kierownicy powinno być połączenie konektorowe kostki stacyjki, można tam na próbę zwierać "na krótko" dla potwierdzenia diagnozy. Pzdr.
Aby sprawdzić "na krótko" czy wgl rozrusznik bangla, to przy przekaźniku, gdzie masz przykręcone 2 grube przewody, należy je złączyć (uwaga! Mocno zaiskrzy i może ci "przyspawać" np śrubokręt). Bezpośrednio po połączeniu tych przewodów rozrusznik powinien zacząć kręcić jak głupi XD. Jak by zakręcił to już pół sukcesu. Nie sądzę aby ten alarm był fabryczny,...
Masz problem z odpaleniem? Odłącz akumulatory i sprawdź je przyrządem obciążeniowym. Sprawdź jeszcze ładowanie na samym alternatorze, połączenie alternatora i rozrusznika.
Jeśli nie kręci i nie ma charakterystycznego stukania, to sprawdź połączenie kabli przy rozruszniku i akumulatorze.
połączenie alternator rozrusznik rozrusznik trafic rozrusznik rozrusznik trafi rozrusznik
koszt roboczogodzina lokalizacja moduł bluetooth przewierci dziura
president jackson president jackson
Zdjęcie cewki immobilisera z kluczyka Skoda Octavia II 1.6 MPI 2004 Brak dźwięku po zamontowaniu radia w Honda Civic 10