Sprawdź czy na zacisku D+ na alternatorze masz 12v przy zgaszonym silniku bo to mi wygląda na przerwane połączenie rozrusznik-alternator. Przeważnie kabel łączący na końcówkach tracił styk.
Ze słupka akumulatora, przewód się rozchodzi na skrzynkę bezpieczników pod maskę i na rozrusznik/alternator. Z rozrusznika przewód dalej idzie na alternator. Sprawdź jak wygląda połączenie na rozruszniku. Często przewody gniją i się łamią. Też ostatnio miałem przypadek że słabe lądowanie, a przy demontażu starego alternatora przewód nie łączył całkowicie.
Witam. Alternator pracuje bez obciążenia i dlatego wszystko będzie ok. oprócz ładowania. Sprawdź czy na alternatorze jest połączenie z akumulatorem, a zwłaszcza na połączeniu akumulator-rozrusznik-alternator.
A sprawdź napięcie na akumulatorze i bezpośredni na silniku (zacisku rozrusznika, alternatora), to znaczy - weź masę z silnika. Objaw taki, jaki brakowało zasilania. Sprawdź też stan połączenia akumulator - rozrusznik i alternator - akumulator. W escorcie to połączenie idzie przez zacisk rozrusznika i potrafi się na nim trochę gubić. Ja w swoim starym...
Czujnik wału , cewki, wtryskiwacze, połączenie rozrusznik -akumulator-alternator , masy itp
Do sedna: przewód łączący alternator z akumulatorami (połączenie na rozruszniku) dajesz minimum 6 mm2, oczka zaciskasz odpowiednie. Przewód kontrolki ładowania też załóż nowy. Przekrój 1.5 mm2. Wywal tą całą plątaninie, przeciągnij ten przewód od kontrolki i tyle.
Nie bedzie też ładowania jak połączenie alternator-rozrusznik nie bedzie ok.
Masz problem z odpaleniem? Odłącz akumulatory i sprawdź je przyrządem obciążeniowym. Sprawdź jeszcze ładowanie na samym alternatorze, połączenie alternatora i rozrusznika.
Brak połączenia masy akumulatora z silnikiem lub karoserią, ewentualnie brak połączenia przewodów zasilających, alternator/rozrusznik/akumulator.
Sprawdź połączenie alternator-rozrusznik-akumulator. Ten gruby kabel,czy nie są zaśniedziałe styki na alternatorze lub na rozruszniku , być może na tym kablu jest za duży spadek napięcia. Zmierz ładowanie na wyjściu z alternatora i na akumulatorze.Jeżeli jest takie same to jest dobrze.A jeżeli się różnią np. 0,5 V to alternator nie naładuje akumulatora...
Dowiedziałem się, że oryginalnie alternator połączony jest plusem z rozrusznikiem i następnie z akumulatorem. Rzeczywiście głupie połączenie. Czy mogę dołożyć dodatkowy przewód "plus" bezpośrednio między alternatorem i akumulatorem żeby rozwiązać problem? Ja bym tak zrobił jeśli przyczyną bylby rzeczywiście sam kabel. Rozumiem, że wszystkie punkty...
Witam. Zobacz w jakim stanie masz szczotki na alternatorze, pierścienie ślizgowe na wirniku alternatora i połączenia elektryczne na samym alternatorze. Oraz masy na silniku. Była wymieniana skrzynia więc i grzebane przy rozruszniku. Przewody "+" na nim sprawdzić - to wszystko w ciągu obwodu jest połączone. No i podstawa - czy same klemy na akumulatorze...
Ten "nowy" alternator to nowy nowy czy używany albo jakiś krzak? Sprawdź połączenia mas i głównych przewodów prądowych do alternatora, rozrusznika, ramy, silnika, kabiny.
Wydaje się oczywiste, że przewód z zacisku 19 regulatora prądnicy należy podłączyć do zacisku 30 alternatora. Czyli alternator - wskaźnik - zacisk rozrusznika lub akumulatora. Oj poprawiam. A to z powodu że dawno nie dłubałem w takim wehikule. Aby wskaźnik pokazywał także ujemny bilans to połączenie wskaźnika musi nastąpić przez pokład czyli 19 do 30....
Tak jak wyżej podpowiada (at)78db78. Dodam że chodzi głównie o dobre połączenie kabla od akumulatora z masą auta, oraz jako kolejne punkty, zaciski rozrusznika i alternatora.
A ewentualne połączenia między alternatorem a rozrusznikiem i akumulatorem? Też wchodzą w grę?
Zobacz czy wyłącznik masy nie jest od tylu skorodowany, często miałem uszkodzony alternator wymiana pomagala, zobacz czy z tyłu alternatora nie jest luźny przewod elektryczny, sprawdź połączenie na rozruszniku, ta śrubę która przykrecamy od dołu na imbus. Sprawdź masy, alternator sprawdzony 24.5 V.? To napięcie z akumulatorów
Jeżeli on ci dobrze odpala to połączenie między akumulatorem a rozrusznikiem jest prawidłowe.Sprawdź połączenia alternator-amperomierz-rozrusznik na tej drodze, musi być coś zaśniedziałe lub wystąpił zimny lut.
Zobacz połączenia grubych przewodów od akumulatora i rozrusznika i alternatora,zobacz masę
Wsadź jeszcze kondensator, dobijesz akumulator do reszty, to pukadło nie potrzebuje kondensatora. Zajmij się lepiej instalacją auta, głównymi połączeniami masowymi i plusowymi, zaciski alternatora, rozrusznika, punkty masowe i same klemy akumulatora
Mierzysz na alternatorze czy na zaciskach akumulatora ? Bo jak na alternatorze to ciut mało, jak na akumulatorze to przeczyść jeszcze masę i połączenie na rozruszniku.
Z tych twoich konkretów, to wynika, że nie chce ci się sięgać do alternatora. Niestety, wbrew pozorom jest to urządzenie, gdzie się może zepsuć KILKA rzeczy, a ty wymagasz tu od nas JEDNOZNACZNEJ odpowiedzi: zrób to i ładowania wróci. A nawet nie masz ochoty sprawdzić, czy przypadkiem nie skorodowało ci oczko na przewodzie alternator - rozrusznik. Bo...
Sprawdzić stan i czystość klem , miernik w łapę i pobór w mA , połączenie między aku -rozrusznik-alternator ,masy wszystkie połączenia, ładowanie na podwyższonych obrotach i na jałowych
Witam Mam problem z połączeniem wentylatora nagrzewnicy w Zetor 6011 oraz nie wiem jak powinno wyglądać połączenie od stacyjki do rozrusznika i nowego alternatora z wbudowanym regulatorem napięcia. Jest ktoś w stanie napisać lub namalować jak to ma dokładnie być. Dodam że mam dwa wentylatory. I jeszcze pytanko podłączyłem pływak baku paliwa chciałem...
C330 ma połączenie od akumualtora do stacyjki. Jak się alternator przyłączy do tejże stacyjki to prąd ładowania będzie od stacyjki przez amperomierz do akumulatora. Kolega nie doczytał co tam napisałem. Zasilanie świateł w C330 i C360 jest z tego właśnie połączenia między akumulatorem za stacyjką. Na rozruszniku jest połączenie do alternatora i to wszystko.
Witam. Nie znam tego modelu ale przeważnie jest "plusowe" połączenie jedno po drugim: akumulator-alternator-rozrusznik. I jak grzebałeś przy rozruszniku to może być słabe połączenie"plusowe" na rozruszniku. Sprawdź poczyść poszukaj. Dodatkowo jak zasugerował przedmówca na pewno ściągałeś klemy z akumulatora do prac przy rozruszniku. Do kontroli poprawność...
Niestety inżynierowie się nie popisali w tym modelu jeśli chodzi o instalację elektryczną. W samochodzie, ktoremu kilka miesięcy temu skończyła się gwarancja wystąpił problem z ładowaniem. Po kilku sekundach zapalała się kontrolka, przy czym na akumulatorze napięcie nie spadało poniżej 13,9V. Na alternatorze było 14,6V. Przewód od akumulatora do rozrusznika...
Sprawdź regulator napięcia. Sprawdź połączenia masy akumalatory-rama-silnik-kabina. Sprawdź przewody prądowe akumulatory-rozrusznik-alternator-kabina...
W rozrusznikach szybkoobrotowych ma ktoś pomysł na zgrzewanie wirników (uzwojenia do komutatora)? lub czy ewentualnie istnieją dedykowane do tego celu urządzenia. Chyba wszystkie są szybkoobrotowe. Dobrze oblutować i będzie trzymać. wprasowanie to mały problem, Większy niż się zdaje. Do wtórnego prasowania były diody w nadwymiarowych obudowach - bodaj...
witaj kabel prądowy z alternatora idzie do rozrusznika i dalej do akumulatora sprawdż połączenie na rozruszniku klucz 13mm
Przeczyść także punkt B+ na alternatorze, oraz połączenie przewodów na rozruszniku. Co do świateł sprawdź dobrze skrzynkę bezpiecznikową.
Przewód + alternatora nie łączy się pod wykładziną bagażnika Nigdzie nie napisałem, że to przewód do alternatora :) Wręcz przeciwnie, ten do alternatora sugerowałem sprawdzić połączenie właśnie na rozruszniku. Przewód w bagażniku, zasila instalację całego auta. Między innymi licznik i kontrolkę.
Tak jest. Na najgrubszym i tym o "średniej" grubości jest cały czas aktualne napięcia akumulatora (tudzież instalacji). To, że przewód prądowy idzie najpierw na rozrusznik a dopiero potem do akumulatora jest podyktowane tylko i wyłącznie kwestią budowy pojazdu: najczęściej tak jest prądowi "po drodze"; by uniknąć kładzenia obok siebie tych samych przewodów....
Posprawdzać połączenia aku-alternator-rozrusznik
Witam.Zacznij od sprawdzenia ładowania( napięcie na wyjściu z alternatora musi być podobne jak na akumulatorze). Posprawdzj wszystkie masy jakie znajdżiesz w komorze silnika podbnie plusy.Sprawdż dokładnie połączenie plusa z akumulatora z elektromagnesm rozrusznika i jeszcze kość stacyjki .Cewka zapłonowa-czy niegorąca.Powodzenia.
Sprawdź czy przewód "B+" ten co idzie do rozrusznika na połączeniu z przewodem od akumulatora ma dobre połączenie, zielony przewód z regulatora idzie na pojedynczy styk szczotkotrzymacza, a żółty na potrójny styk szczotkotrzymacza. Dodano po 4 Były dwa typy, włoski Magnetti Marelli i polski Elmot, w podłączeniu niczym się nie różniły.
sprawdź połączenie przewodu z alternatora z przewodem z akumulatora, na rozruszniku bardzo często to połączenie powoduje brak ładowania. ja przez taką awarię z częstochowy do piotrkowa tryb jechałem bez ładowania( w nocy)
Kabelki poza wiążką służą do połączeń pod zegarami, oraz taki gruby z szeroką końcówką oczkową to chyba mostek między alternatorem a rozrusznikiem,
Pierwsza sprawa czy kręci rozrusznik czy nie. Dalej czy akumulator jest naładowany .Tester też potrzebuję prądu. Tak jak kolega wyżej proponuję -mogłeś pomylić kable . Najprościej odłącz alternator i spróbuj się połączyć. ( może zgubiłeś immo).
W poniedziałek jadę z powrotem do tej renówki i sprawdzę w miarę możliwości i dostępu postaram się przeczyścić mocowania do rozrusznika i alternatora i poszukam ewentualnych luźnych połączeń z rozrusznikiem i alternatorem.
Problem tkwi w spadkach napjęcia w instalacji. Proponuje sprawdzić główne połączenia elektryczne, tj:główny przewód przy rozruszniku{połączenie akuś alternator},przewód od akusia do stacyjki,i kostka pod stacyjką,najlepiej przemierzyć to wszystko woltomierzem.
Jeszcze dwie sugestje: Brak masy lub słaba masa na silniku i karoserii, Słabe połączenie zasilania na rozruszniku lub alternatorze.
Raczej szukaj solidniejszego połączenia, jak to będzie jedyne to potrafi nim płynąć kilkaset amperów.. Najlepsza byłaby śruba macowania rozrusznika lub alternatora. Pozdr. J.
sprawdź połączenia śrubowe alternator- rozrusznik - akumulator. Dokonaj też pomiaru na samym B+ alternatora.
Dotknij oscyloskopem , jeśli masy,klemy,połączenia na alternatorze, rozruszniku , może zwarcie na diodzie . Jeśli nie , to jak kolega Misiek napisał.
Proponuje sprawdzić połączenie przewodu prądowego od alternatora na rozruszniku. W tym modelu standardowa usterka. pozdrawiam.:idea::idea::idea:
Sprawny akumulator to raz , skoro rozrusznik naprawiłeś to połączenia między aku-alternator-rozrusznik
Witam miałem podobny problem ale w polo po wymianie radia oczywiście po jakiś czasie okazało się że żle było połączone i kradło prąd. A u cb wnioskuję następująco jechałeś i na wzniesieniu auto podskoczyło jak tłumaczysz i zdech czyli gdzieś zwarcie zrobiło proponuję zatem , Sprawdzić połączenie kabli przy rozruszniku i alternatorze czy prądnicy jak...
0V na masie a 0,5V na plusie czyli poczyścić styki dodatnie lub dodać kabel dodatkowy czy taki 16mm2 starczy ? Niby dobre rozwiązanie , ale.......nie w tym przypadku. Z tego co pamiętam to kabel energetyczny idzie od alternatora, potem na rozrusznik i do akumulatora. Najczęściej zasyfiałe jest połączenie na rozruszniku, oczyść też na alternatorze....
A co to za dziwny alternator z minusem na wyjściu - jak żyje nie słyszałem o takim ale człowiek uczy się całe życie 😌 Sprawdź przewód masowy i klemy jak pisałem, i połączenie przewodów przy rozruszniku gdzie zapewne idzie przewód od alternatora. Akumulatory jak masz podpięte plus czy minus na masę? Alternator przykrecony jest śruba do bloku...
W takim razie masz złe połączenie elektryczne zaciskB+ alternatora->śruba 30 na elektromagnesie rozrusznika.
Pewnie nie masz zasilania na alternatorze-śruba M6 ,które przychodzi z rozrusznika. Jest to połączenie kabla od akumulatora z alternatorem-korozja.P
Z tego co piszesz i jak dobrze zrozumiałem to połączenia alternatora i rozrusznika masz dobre.Cienki przewód ,to znaczy jaki??Ze stacyjki wychodzi przewód do uruchomiania rozrusznika(50) ,ażeby można było podać napięcie do rozruchu musi być doprowadzone napięcie do stacyjki,więc te przewody masz chyba też dobrze.
Awaryjność rozruszników fiata w silnikach fire w połączeniu z ich umieszczeniem-zasłonięte z przodu i dołu przez silnik, z góry dolot, z tyłu ścianę grodziową, po bokach alternator i skrzynię biegów. Do tego śruby trzymające rozrusznik są po obu stronach. No i jeśli już o fiatach- maluch i klapa silnika otwierana do tyłu. Chyba jedyne uzasadnienie takiej...
Z tego co sie orientuje byly wersje z alternatorem i z (+) na masie tak ze nie do konca pewne ze musi byc minus to zalezy od wersji alternatora bo dla rozrusznika jest wszystko jedno czy bedzie plus czy minus na masie.
Witam! Do sprawdzenia standardowo masa silnika i masa nadwozia , połączenia alternator, rozrusznik akumulator, zmierzyć warto prąd ładowania. Czy usterka występuje na ciepłym silniku zaraz po zapaleniu? Warto zmierzyć prąd ładowania w momencie wystąpienia usterki. To tyle jeśli chodzi o alternator. Warto zwrócić uwagę czy świece żarowe nie grzeją zbyt...
Posprawdzaj również połączenia akumulator-rozrusznik-alternator
Połączenia czyste?
A sprawdziles miernikiem lub żarówka połączenie od klemy do alternatora i rozrusznika? A nie ma tam przypadkiem podobnego rozwiązania jak w renault z bezpiecznikiem na klemie? Bo na logikę jak nie masz zasilania na alternatorze i rozruszniku to najprościej podpiąć choćby kabel rozruchowy bezpośrednio z akumulatora do alternatora
Na początek sprawdź czy klemy nie są skorodowane lub zabrudzone, masa główna silnika i nadwozia, oraz połączenia alternatora i rozrusznika z głównym przewodem prądowym tym prosto z akumulatora.
tak diody sprawzone, zapomniałem o tym napisac. czytałem na tym forum, ale niestety w zablokowanych tematach, że ktos miał podobny problem tkwił w kablach. Niewiem tylko w jakich kablach. masę sprawziłem, a kabel od alternatora łączy sie z tm od rozrusznika, jak rozrusznik kreci to musi byc dobre połączenie
Witam. Auto jak w tytule. Problem polega na napięciu ładowania w zakresie 14,4 do 14,6V CEM wywala błąd "over voltage". Problem wystąpił jakieś 2 miesiące temu. Po wyskoczeniu tego komunikatu zmierzyłem napięcie i łądował ok 14,6-14,8 . Zregenerowałem alternator , nowy regulator , łożyska , diody sprawdziłem pod obciążeniem. Założyłem do auta i było...
Ja też nie rozumiem. Akumulator który miał być wiecznie niedoładowany, po wyjęciu z samochodu wrócił do stanu pełnego naładowania? Masz zapewne problem z przejściem przez podłogę, lub klemą pirotechniczną. Należałoby posprawdzać spadki napięć. Jeżeli jest problem z połączeniem pomiędzy akumulatorem a rozrusznikiem (i alternatorem) to przy sprawnym akumulatorze...
możesz sprawdzić napięcie jakie masz na wyjściu z alternatora czasem jest skorodowne połączenie przy rozruszniku (gdzie kabelek od altenatora łączy się z tym od akumulatora) ale wtedy na wyższych obrotach kontrolka żażyła by się
Takie pytanko jeszcze. Napięcie mierzone było na aku czy alternatorze po tym jak przestał ładować? Bo też nie wiem jaki związek ma kręcenie rozrusznikiem do braku ładowania.Jedyne co mi przychodzi na myśl to brak połączenia,albo rzeczywiście uszkodzenie alternatora jako zbieg okoliczności.
Witam. Jak nie będzie zasilania kontrolki ładowania przy włączonym silniku to lampka ładowania będzie się świecić. Jak będzie słabe napięcie na zacisk 50 to nie będzie kręcił bo nie ma siły włączyć poprawnie automatu rozrusznika. Winą wszystkiego będzie umażony zacisk 30 w stacyjce lub luźne połączenia. Pozdrawiam.
Już nawet nie chce się pisać ile razy było. Użyj przycisku "szukaj" a dowiesz się wielu ciekawych rzeczy. Przyczyn jest tyle, ze można ksiązkę napisać: szczotki, regulator, bardzo częste uszkodzenie połączenie alternator - akumulator na śrubie rozrusznika. A o montowaniu takiego wielkiego akumulatora też tu znajdziesz co nieco.
Kiedy coś takiego ma miejsce - pierwszy strzał : sprawdzam czystość klem akumulatora , masy silnika , połączenie aku - rozrusznik - alternator . Drugi strzał : Jeśli wszystko ok , sprawdzam szczotki , stan naładowania akumulatora , gęstość elektrolitu . Naładowany akumulator ma napięcie powyżej 12,6V , a napięcie ładowania ma się zawierać pomiędzy 13,9...
Zamiast dwóch szóstek spokojnie da rade jeden 12v, jednak potrzebny będzie akumulator o odpowiednim prądzie rozruchowym i należy zadbać o odpowiednie ładowanie najlepiej alternator zamontować (od poloneza chyba pasuje bez zabawy z mocowaniem). Połączenie 12V i 6V szeregowo myślę, że nie jest najlepszym rozwiązaniem, nie będzie zdrowe dla rozrusznika...
racja ,dioda daje taki objaw ,ale dla pewności proponuje sprawdzic połączenia akumulator ,rozrusznik ,alternator(korozja złącz)
Tak zrobię jutro, przy kręceniu rozrusznikiem spada do 9V z kawałkiem ale jeszcze, ani raz rozrusznik nie odmówił posłuszeństwa, dzisiaj od rana jeźdże i nie wyskakuje , za wyjatkiem 1-go wyjazdu spod domu, ładowanie 13,9V. Mierzone na akumulatorze. Błąd. Nie ma przewodu masowego którego bym nie odkręcał, chyba że w kokpicie ale tam nie ma prądowych...
Diody sprawdzaliśmy wszystkie. Alternator wzbudziłem poprzez żarówkę bezpośrednio z kabla wyjściowego alternatora (połączony z rozrusznikiem i akumulatorem bezpośrednio). Schemat wstawię za chwilę.
Tester akumulatorów Yato kosztuje 100zl i sprawdza na 1000A i odrazu jest z voltomierzem. Posprawdzal bym najpierw połączenia przewodów. Alternator -akumulator , akumulator - rozrusznik. Auto ma 32 lata więc cudów w takim aucie nie ma
LSN udostępnił na swojej stronie schemat/instrukcję podłączenia alternatora do instalacji ich produkcji. Mam kilka uwag, bo można to było zrobić prościej. Po pierwsze, można było od razu wprowadzić dodatkowy przewód alternator-rozrusznik lub alternator-stacyjka. Można zauważyć że zrobili to z przewodem od elektromagnesu rozrusznika — występowały dwa...
Wg. różnych danych producenta napięcie ładowania jest nieprawidłowe dopiero po przekroczeniu wartości : 1 źródło podaje 15,8 v 2 źródło podaje 16 v Więc napięcie ładowania na poziomie 15,2 jest jak najbardziej na miejscu. Wiem że kłoci się to ze światopoglądem różnych osób na ten temat i za chwilę zostanę zlinczowany że to złe dla akumulatora, że się...
Sprawdź połączenie na rozruszniku oraz masy aku oczywiście podmień
Sprawdź dokładnie jakość połączenia klem ze słupkami aku,klem z przewodami,połączenia przewodów na rozruszniku i alternatorze oraz sprawdź połączenia (punkty)masowe.
Trzeba poprawić połączenie pod rozrusznikiem.Sprawdź czy U wyj.alt=U bat. To może być przyczyną, też miałem taki przypadek: przewód zasilający z alternatora jest doprowadzony do rozrusznika i tam połaczony z przewodem przychodzącym z akumulatora. Połączenie to jest narażone na wilgoć i często śniedzieje co powoduje spadek napięcia podczas ładowania....
Naprawić auto a mierzysz dobrze. Posprawdzaj połączenia przewodów, masa silnika akumulator i masa karoserii akumulator, potem gruby przewód zasilający rozrusznik i ten gruby na alternatorze. Jeśli wszystko będzie OK a ładowanie nadal za wysokie, to regulator napięcia do wymiany.
Wina leży po stronie instalacji, sprawdź ładowanie na alternatorze i na akumulatorze. Wymienić końcówki zasilania głównego przy alternatorze i rozruszniku oraz sprawdzić połączenie masowe silnik karoseria.P
Hym rozrusznik mam trochę zalany olejem być może tu tkwi problem w takim razie jutro do kanału i oczyszczę połączenie na rozruszniku...
Nic nie napisałeś o wieku akumulatorów, a to jest dość ważne. Posprawdzaj poziom elektrolitu. Wyczyść wszystkie klemy i połączenia przy rozruszniku, przeczyść połączenie akumulatora z masą. Jeśli masz prądnicę to zamień na alternator, tak jak ja to zrobiłem:[url=http://www.elektroda.pl/rt... Całkiem inne światła, ładowanie...
po pierwsze zmień mechanika w takim razie , po drugie sprawdz połączenia między akumulatorem-rozrusznikiem-alternatorem
Auto jak piszesz stało 9 miesięcy więc nie dziwota że nie możesz odpalić zaśniedziałe może być wszystko , więc radze posprawdzać wszystkie połączenia masowe , rozrusznik-alternator-akumulator.
Kolega chce mierzyć bilans prądu, a to oznacza że amperomierz musi być włączony między akumulator a alternator, ale normalnie alternator jest połączony z z akumulatorem tuż przy rozruszniku. Kolega musiałby przeciąć to połączenie, wstawić amperomierz pomiędzy akumulator i alternator oraz przełożyć kabel ze stacyjki tak, żeby łączył się z akumulatorem...
Sprawdz pobór prądu w stanie spoczynku , połączenia między akumulatorem-rozrusznikiem-alternatorem , sprawdz ładowanie bezpośrednio na wyjściu z alternatora.
MIAŁEM TRZY TAKIE AUTKA I TERAZ Z RESZTA TEZ MAM I MIAŁEM TAKI PROBLEM W ZESZŁYM TYGODNIU .SPRAWDZ POŁĄCZENIE PRZEWODU ŁADOWANIA Z ALTERNATORA ZO ROZRUSZNIKA. TAM POD SAMOCHODEM Z CZASEM TEN PRZEWÓD KORODUJE MIAŁEM TEN PROBLEM W KAZDYM Z TYCH MALEŃSTW. OPRÓCZ TEGO WSKAŻNIK NAPIECIA DIOBRY GADZET .ZASTOSOWAŁEM TAKI MANEWR-PRZECIĄGNĄŁEM DODATKOWY PRZEWÓD...
Przekaźnik służy do uruchomienia elektromagnesu do wyżucania bendiksa a prąd z akumulatora leci do alternatora i elektromagnesu rozrusznika, jeżeli masz problem z rozruchem sprawdź połączenie masy do rozrusznika i silnika.
Do sprawdzenia masa silnika oraz połączenie plusa przy rozruszniku
To jest amperomierz, bez połączenia z masą i jego połączenie nawet bez stacyjki NIE SPOWODUJE negatywnych konsekwecji, nie wyładuje akumulatora ani nic z tych rzeczy; przeciwnie: od razu będzie widział Kolega pobór prądu, np przez zapomniane światlo czy coś w tym stylu. Tylko dałbym go w inne miejsce (dorysowałem, bo i lampka jest źle) bo jeśli ma Kolega...
Witam. Z tego co zrozumiałem z wypowiedzi to jest zglebiony akumulator i na to bym stawiał.Dość istotny byłby też pomiar poboru prądu przez wentylator czy on czasem nie doi .Termowłącznik odpada bo to tylko włącznik albo działa albo nie zwarcie wykluczone.Sugestia kilegi na temat regeneracji połączenia alternatora z rozrusznikiem jak najbardziej wskazana.Jakiekolwiek...
To wygląda jak spadek napięcia. Sprawdź wszystkie przewody główne, połączenia przy rozruszniku i alternatorze, masy na silniku i karoserii.
Sprawdź połączenia masowe i kabel między alternatorem rozrusznikiem i akumulatorem.
w tych autach trzeba próbować inną drogą sprawdż połączenia masy ze skrzynią biegó trzeba mocno poszarpać.alternatory w tej wersji są bosha więc nie ma problemu z pękniętą obudową. moż być regler lub połączenie alternator rozrusznik.jakiej pojemności jest aku?w poniedziałek sprawdzę na kilku innych brawach z tym motorem i napiszę jakie tam jest ładowanie.
Alternator pewnie jeszcze jest OK. Usterka siedzi albo na połączeniu przewodów przy alternatorze albo przy rozruszniku, lub klema luźna, ewentualnie ugnita masa w bagażniku. Niestety trzeba najpierw sprawdzić wszystkie te punkty, które wymieniłem.
zmierz pobór prądu w mA może byc do 50 mA Dodano po 3 Zobacz połączenia między akumulatorem, alternatorem, rozrusznikiem
W alternatorach Delco-Remy z dużą plastikową pokrywą osłaniającą regulator napięcia często padały mostki diodowe. Trzeba też sprawdzić połączenia na kablach akumulator - rozrusznik - alternator
Jeżeli połączenia tego przewodu na alternatorze i rozruszniku są prawidłowe to spadku napięcia na nim nie będzie, jego grubość jest wystarczająca. Pozdrawiam.
Popatrz dokładnie na Twój schemat, gdyby tak było to rozrusznik by działał gdy było by ładowania, druga sprawa jest taka że połączenie alternatora ze stykiem 50 jest linią przerywaną więc to coś oznacza.
Sprawdź połączenia masy i połączenia głównych kabli zasilających +12V na rozruszniku, alternatorze, skrzynce bezpieczników....
alternator rozrusznik połączenie rozrusznik połączenie alternator
zajarzanie łuku przerobienie dolotu powietrza zasilacz domofonowy urmet
akumulator trakcyjny unitra m7009
Audi A1 Francja – zmiana języka systemu MMI/MIB na polski, aktualizacja pakietu językowego Audi A1 2014 – wymagana karta SD do nawigacji RMC, typy i aktywacja