Musisz ustawić czujnik kąta skrętu kierownicy, prawdopodobnie przy wymianie maglownicy kierownica nie była zablokowana w pozycji jazdy na wprost. Mogło też dojść do zerwania taśmy jeśli maglownica była założona przy skrajnym wychyleniu czujnika kąta skrętu. Dobrze by było podłączyć komputer diagnostyczny i w wartościach rzeczywistych odczytać położenie...
Należy prawidłowo ustawić położenie czujnika skrętu (w module CIM, tj. wycieraczki i kierunki) i go zaadoptować.(komputerem diagnostycznym).
Bez odpowiednich loginów nie przyjmie kodowania!!! Zrób dokładnie po kolei tą procedurę. Jak masz wszystko sprawne i czujnik kąta skrętu ustawiony na żółtą kropkę to zakodujesz na 100%. Kierownica ustawiona na wprost +-5stopni 1. 03 ABS 2. 11 LOGIN 09555 3. 10 Kodowanie 4255 (teraz powinien już bez problemu przyjąć kodowanie) 4. 11 LOGIN 40168 [zerownie...
Tam są dwa czujniki i dwie procedury kalibracyjne - czujnik kąta skrętu i czujnik momentu... oczywiście przed kalibracją musi być ustawiona zbieżność i właściwe położenie koła kierownicy (zarówno samego koła kierownicy na wieloklinie jak i długości drążków) - koła na wprost przy kierownicy prosto.
Post typowego Rysia z Klanu - "Zepsuło mi się auto co mam robić?" Zlituję się ale istnieje coś takiego jak wujek google i opcja szukaj nawet na Elektroda.pl Nie zdziwię się jak kolega zapyta jak zrobić nastawy podstawowe 00778 - Czujnik kąta skrętu (G85) 00778 - Czujnik kąta skrętu (G85) Możliwe przyczyny Czujnik kąta skrętu (G85) Ustawienie podstawowe...
To podaj wszystkie kąty w zawieszeniu i położenie kół.
Tylko czujnik ciśnienia hamowania pokazuje coś normalnego, kąt skrętu i przyspieszenie poprzeczne pokazuje 0. Dodano po 3 Mniej więcej kolejność adaptacji wygląda następująco: 1 czujnik przyspieszenia poprzecznego 2 czujnik ciśnienie hamowania 3 czujnik kąta skrętu 4 położenie krańcowe maglownicy Wydaje mi się że u mnie czujnik przyspieszenia jest uszkodzony...
Na początku to ustaw zwijak w oczku. Zobacz jakie masz kodowanie w tej chwili, podejrzewam że 00000 czyli musisz wykonać procedurę: 1. 03 ABS 2. 11 LOGIN 09555 3. 10 Kodowanie 4255 (teraz powinien już bez problemu przyjąć kodowanie) 4. 11 LOGIN 40168 [zerownie czujnika kąta skrętu] 5. 04 Nastawy podstawowe, kanał 001 [powinno wyświetlić czujnik skrętu...
Witam Czy montaż czujnika skrętu na żółtą kropkę to ścisła reguła? Fakt ze zawsze tak robiłem czyli koła prosto , kierownica prosto ,żółta kropka , znak na dole (po prawej) sie pokrywa i położenie było środkowe czyli skręt mniej więcej równy w lewo i w prawo Dzisiaj dostałem od klienta czujnik skretu kierownicy, ponoć dobry i ściągnięty odrazu z auta...
Musisz przeprowadzić adaptację czujnika. Zrób dokładnie po kolei tą procedurę. Jak masz wszystko sprawne i czujnik kąta skrętu ustawiony na żółtą kropkę to zakodujesz na 100%. Kierownica ustawiona na wprost +-5stopni 1. 03 ABS 2. 11 LOGIN 09555 3. 10 Kodowanie 4255 4. 11 LOGIN 40168 [zerownie czujnika kąta skrętu] 5. 04 Nastawy podstawowe, kanał 001...
Witam, w moim polo padła pompa wspomagania firmy koyo, czy mogę zastosować TRW, auto nie posiada czujnika skrętu w kolumnie (G250), jest to model z esp i podaje położenie kiery po CANie z (G85)
Tak na przyszłość to taki czujnik kalibruje się poprzez wartości rzeczywiste w komputerze diagnostycznym. Odczytuje się położenie tego czujnika w stopniach względem położenia kół. Nic się nie koduje, ani nie programuje. Zainspirowałeś mnie, to jak to się fizycznie robi? Jak się ten czujnik ustawia?
Jeżeli ustawiłeś koła na wprost to zarówno przy przednim jak i tylnym czujniku powinien być ruchomy element metalowy i to sygnalizuje, że koła są ustawione na wprost. To dlaczego przykładałeś metal do tylnego czujnika ? Gdzie był metalowy element, który załącza sygnał z tylnego czujnika ? Może trzeba położenie kół zgrać ?
Jak się nie mylę to te wynalazki miały czujnik kąta skrętu rozwiązany podobnie do starych BMW, na dole kolumny kierowniczej. Były z nimi problemy mechaniczne, że coś tam się wyrabiało i kręcąca się kolumna nie poruszała okrągłego nasuniętego na nią plastiku będącego częścią z której czujnik czytał położenie. Zanurkuj pod kierownicę i zacznij od sprawdzenia...
00894 Klucz do włączania podgrzewanych lusterek zewnętrznych-E231 00778 Czujnik kąta skrętu G85 - Statycznie 02546 Położenie krańcowe układu kierowniczego Brak lub nieprawidłowe Nastawy podstawowe / adaptacja - Statycznie Błędy nie wskazują jednoznacznie na przyczynę "szalejącej elektroniki" był rozładowany akumulator Pozamykaj samochód i sprawdź (zwykły...
Odkręciłem sterownik od pompy, co się okazało że blaszki były zagięte i nie dociskały. Po wyprostowaniu blaszek, skręceniu do kupy sterownik wstał. Potem krótki test i ABS i ESP działa. Mam wrażenie, że lepiej niż przed awarią ;-) Ciekawi mnie jeszcze czemu zakodowany był jako diesel w orginale. Czy to miało jakieś znaczenie przy jego pracy?? Mam jeszcze...
Dzięki za propozycje :) Tym co mam mogę to zrobić, tak myślę. Znalazłem wiele informacji i różnych postów w których pisali o tym jak robili to właśnie VAG COMem właśnie w tej wersji co mam, jednak mało kto opisał w jaki sposób dokładnie. Otóż umiem już logować się oraz wprowadzać te wszyskie kody. Jednak zawsze jest coś nie tak. Szukam wyjścia z sytuacji...
Witam Kupiłem 3 dni temu skode fabie 1.4 mpi gaz 2001 r. Jak się jeździ do 100 km/h jest ok ładnie trzyma temperaturę , na wolnych obrotach albo i większych może chodzić i godzinę i jest ok natomiast przy 130 -140 km/h zaczyna się gotować po przejechaniu paru km . A niestety ładnie się prowadzi i przy 90 to się śpi i nie da się tak wolno jeździć. Podejrzewam...
Mostek h do sywrowania silnikiem. Potencjometr sprzężony z wałem i identyczny jako nastawnik. Komparator do wykrycia które napięcie jest wyższe - z zadajnika czy czujnika położenia. Nie zatrzyma się gdy osiągnie zadane położenie. Potrzebny będzie dodatkowy układ blokujący mostek żeby silnik zatrzymał się.
Użyłem 5054a z ODIS 8.1.3. Wgranie tego samego flasha (5N1909144S_1501_BP) nie usunęło błędu 03375. Sprawdziłem też starszą wersję 5N1909144R_1401_BP - też bez zmian. Dopiero wgranie softu bez "BP" w nazwie usunęło błąd, użyłem 5N1909144N_1101 po czym wgrałem z powrotem 5N1909144S_1501_BP i do tego te same krzywe charakterystyk. Błąd 03375 zniknął....
Przy wymianie taśmy przestawieniu uległ ww czujnik.Nie wiem jak to się stało albo sam zepsułem albo ktoś się bawił.Czujnik jest napewno dobry.Mój komp nie widzi parametrów w tym wozie.Byłem u znajomego na kts i widać że działa.Tylko pokazuje głupoty.Każdy obrót o 360 zmienia całkowicie położenie małych kółek.Da radę to ustawić czy szukać nowego?
Witam. Dzwoniłem do tego serwisu i mówię co się dzieje i że to przez tą końcówkę bo z tego co wiem ESP kontroluje położenie kół kat ich skrętu a czujnik jest w kolumnie kierowniczej. Masz rację.Tu cytat z Wikipedii : "Poślizg kół jest obliczany na podstawie prędkości obrotowych kół, czujnika przyspieszenia poprzecznego, czujnika przyspieszenia kątowego,...
Wszystko jasne odnośnie taśmy żle założona nie da się obrucić ok 3 obrotów w P/L mam tak ustawioną tylko moge wykonać po 2 i 1/4 obrotu P/L czy to jest dobrze ? Nie wiem czy oglądałeś fotki które wysłałem popkazałem strzałką . Zauważyłem na obudowie zewnętrznej w prawym górnym rogu wziernik przez który widać położenie kólka zębatego na którym jest żółta...
Witam wszystkich. Problem z w/w pojazdem,świeci ESP błąd to C1277 położenie koła kierownicy obwód 1 i 2. W blokach pomiarowych kąt skrętu widzi o pokazuje ok. Podmienialem czujnik kąta skrętu pod kierownicą. Po odpaleniu kontrolka gaśnie do puki kręcę kierownicą błąd się nie zapala tylko zatrzymam od razu się zapala i w/w błąd powraca. Zdarza się że...
Witam wszystkich. Problem z w/w pojazdem,świeci ESP błąd to C1277 położenie koła kierownicy obwód 1 i 2. W blokach pomiarowych kąt skrętu widzi o pokazuje ok. Podmienialem czujnik kąta skrętu pod kierownicą. Po odpaleniu kontrolka gaśnie do puki kręcę kierownicą błąd się nie zapala tylko zatrzymam od razu się zapala i w/w błąd powraca. Zdarza się że...
wczoraj zrobiłem to: --> to z forum o podobnym temacie, moje auto: 1,9 TDI 130KM AVF tiptronic "Musisz przeprowadzić adaptację czujnika. Zrób dokładnie po kolei tą procedurę. Jak masz wszystko sprawne i czujnik kąta skrętu ustawiony na żółtą kropkę to zakodujesz na 100%. Kierownica ustawiona na wprost +-5stopni 1. 03 ABS 2. 11 LOGIN 09557 <--...
Ja ustawiam wg testera, ale raczej masz problem w połączeniu taśmy z kolumną, tam nie zawsze łączy. Przy złym złożeniu powinny być złe odczyty, ale po adaptacji chociaż przez chwilę powinno funkcjonować, potem esp się wyłącza bo nie zgadzają się drogi kół z położeniem kierownicy.
Oczywiście nie. Mnie chodzi o zasadę na jakiej to pracuje. Umieszczenie np. trzech pyrosensorów (czujników podczerwieni) w tubach (krótkich, kilka mm) i skierowanie ich trochę od siebie (jeden na wprost, drugi w lewo, trzeci w prawo) w jednoznaczny sposób definiuje położenie źrudła ciepła wzgl. takiego czujnika (w poziomie). Pojawienie się sygnału w...
łączę się vag 311.2 nr. błędu 0778 czujnik kąta skrętu oo4 brak komunikacji Próbowałem robić adaptację a nie wiem co masz na myśli poprzez ustawienia podstawowe. Dodano po 5 ESP Kalibracja czujnika kąta skrętu - Uruchom silnik - Przekręć kierownicę jeden obrót w prawo i jeden w lewo - Przejedź na krutkim dystansie z prędkością nie większą niż 20 km/h....
Witam, kupiłem "jak nową" kierownice logitech g920 na olx. Na początku czasami przy szybszym skręceniu kierownica lekko rozkalibrowywała się przez co jadąc prosto kierownica była lekko skrzywiona. Gościu zapewnił, że to normalne dla tych kierownic. Po niecałym miesiącu problem się trochę nasilił co zaczęło mi dosyć mocno przeszkadzać. Z tego co wyczytałem...
To enkoder absolutyny i trzeba ustawić na konkretne położenie i bez kalibracji rusza. Magnes musi być na środkowym czujniku halla pryz kołach na wprost. https://obrazki.elektroda.pl/2686171400_... U mnie zadziało ale miałem uszkodzoną elektronikę i synchronizacja zębatek nie przynosiła efektu. Kupiłem inny czujnik kąta skrętu z uszkodzoną...
Witam Panowie, Temat skrętnej osi został dzisiaj rozwiązany. Oś w tej chwili skręca i działa tak jak powinna. Ale ogólnie jest to bardzo ciekawy przypadek: Tak jak pisałem wcześniej wymieniłem czujnik B95 i po wymianie czujnika oś przestała w ogóle skręcać i pojawiła się w/w kontrolka. Głowiłem się nad tym 3 dni konsultując owy przypadek z kolegą, który...
Kontrolka ESP paliła się wcześniej jak zakupiłem samochód na początku roku,jednak po skasowaniu błędu już się więcej nie zapaliła lecz samochód stopniowo zaczynał mieć znowu problemy z ruszaniem przy skręconych kołach Po ponownym podłączeniu wskazuje ten sam błąd .Położenie w okienku w wyłączniku zespolonym pokazuje prawidłowo "0" a w Lexii 120 stopni...
ASR nie hamuje kół tylko zmniejsza moment obrotowy silnika przez co koła odzyskują przyczepność W praktyce jest to połączenie obu sposobów. W ciężarowych (Volvo, Renault) wystarczy że czujnik kąta skrętu kierownicy nie będzie się "zgrywał" z pomiarami z akcelerometru i auto tańczy po drodze. Często takie "cuda" występują po wymianie drążka kierowniczego,...
Auto sprowadzone po wypadku. Prawa i lewa strona uszkodzona przodem. Ktoś za granicą nie skończył roboty. Przy zakupie samochód był częściowo rozebrany. Aktualnie poskładany do kupy, ale mam problem z elektroniką. Podczas diagnostyki nie łączy mi się ze sterownikiem Xenon w ogóle, w bramce Can nie widzi sterownika Xenon, sterownika koła kierownicy i...
(at)Falubaz1 wymieniony magiel z Passata B7 2011, na full opcji, i teraz tak, vagiem zmieniliśmy adaptację wyłączyliśmy utwardzanie amortyzatorów, asystent parkowania itd.. mniejsza o to.. został błąd czujnika G85, i teraz tak.. nie możemy vagiem zrobić adaptacji, pokazuję, że "niemożliwe", teraz sieje błędami że jest usterka mechaniczna w g85, dziwne...
https://obrazki.elektroda.pl/1518708600_... W sieci jest tysiące projektów kosiarek DIY, ten chyba nie wyróżnia się niczym szczególnym od pozostałych, ale że dawno w tym dziale nie widziałem podobnego projektu to postanowiłem podzielić się swoimi doświadczeniami. Jest to pierwszy prototyp weryfikujący w realu podstawowe założenia....
Witam. Koledzy potrzebuje pomocy, nakierowania co zrobić z fantem w Golfie V. Błędy jak poniżej. Adres 03: ABS/hamulce Plik etykiet: 1K0-907-379-MK60-F.lbl Oznaczenie elementu: 1K0 907 379 K Komponent: ESP FRONT MK60 0103 Kodowanie: 0021121 Kod serwisu: WSC 00046 412 221184 VCID: 3A7149797501EDC82F8 2 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 00290 - Układ...
Witam zainteresował mnie kiedyś temat wózków transportowych poruszających się np po jakimś magazynie z zadaną trajektorią ruchu. Czyli jestem w punkcie A, ładuję wózek i wysyłam go do punktu B ale musi po drodze pokonać dwa zakręty. W pierwszej kolejności myślałem o odbiorniku GPS z RS232 i to zrobiłem, przesyłam sygnał do PLC, poddaję obróbce i steruję...
Przyjechał do mnie touran po wymianie sprzęgła w zaprzyjaźnionym warsztacie.Aku był odpięty ok.2dni.Po tej naprawie znajomy próbował skalibrować czujnik skrętu CDIF-em ale nie poszło.Podłączyłem VCDSa we wspomaganiu kiery widzi: Adres 44: Wsp.kierownicy Plik etykiet: 1KX-909-14X-44.CLB Oznaczenie elementu: 1K1 909 144 G Komponent i/lub wersja: EPS_ZFLS...
Nie mogą,aczkolwiek masz pierwszy błąd zachowany (czyli domniemam że nieaktywny).System AsTronic wspomaga się statusem o skręcie kół (inna strategia zmiany biegów przy skręconych kołach aby po pewnym, progowym skręcie kół nie zmieniać często biegów)-a system może rozpoznać pojazd poruszający się na zakręcie właśnie poprzez analizę częstotliwości sygnałów...
Witam Kupione zostało auto 6x2 używane, i miałbym kilka pytań, bo nie chyba mam wszystko ok w 100%... Po pierwsze na tylnym siłowniku który skręca tylna osią, tam gdzie chodzi ten "świecący tłok" mam gumę to znaczy ta osłonę zaklejoną taśma, co mógłby świadczyć, o wymianie tego tłoka, siłownika, regeneracji, bądź ustawiany zbieżności, lecz nie ma pewnością,...
Czujnik położenia/skrętu w kolumnie kierowniczej. Być może wystarczy zrobić kalibrację - najlepiej Tech-em, Oczywiście trzeba najpierw sprawdzić akumulator i alternator (napięcie ładowania). Wspomaganie jest bardzo wrażliwe na wahania napięcia.
Jeśli tylko odkręcisz przełącznik zespolony (Com) i nie będziesz do niego zaglądał to czujnik skrętu się nie rozkalibruje. Postaraj się też przed odkręceniem kierownicy ustawić koła na wprost i zaznacz np. pisakiem ślad żeby zamontować kierownicę w takim samym położeniu.
Witam, kodowanie dalej u mnie leży. Może przedstawię mój problem. Passat dostał drugiego dawce z systemem kessy dlatego poszło wszystko do zmiany. Tj. : -ECU silnika -Licznik -Blokada kierownicy -Moduł kessy I teraz męczę się z kodowaniem tego ustrojstwa. Dawca był w automacie. Proszę o rady jak dojść z tym do ładu. Chodzi głównie o kodowanie z błędami...
Witam ponownie. Błąd 73 lub 73-1 jeśli masz wbudowany analizer oznacza wadliwe działanie: 1. Czujnika położenia gałki kierwoniczej / inaczej czujnik ciśnienia oleju oleju w siłowniku skrętu. To jest taki czujnik do którego przychądzą 2 węże hydrauliczne.
Nie myślałem o rowerzystach. Nie prowadzę działalności gospodarczej. Jak większość w tym ja, wykonuję urządzenia dla siebie lub znajomych. Są to dwie, trzy sztuki. Przedstawiamy czasem pracę na forum innym do oceny. Ucząc się przy tym, nabieramy doświadczenia. Zainteresowanym urządzeniem udostępniamy niekiedy materiały źródłowe i wspieramy radą. Jeśli...
Dzień dobry, Mam audi a3 1.6 FSI z 2004 roku. Już brakuje mi cierpliwości i powoli pieniędzy. Mianowicie samochód po nagrzaniu silnika dusi się i wyskakuje mi EPC. Lubi zgasnąć podczas jazdy, szarpać, skaczą obroty a kiedy się zatrzymam to gaśnie. Zauważyłam że przy skręcie w lewo np. na rondzie, samochód często lubi szarpnąć i zaczynają się skoki na...
aktualizacja: 6 maj dodane około 160 kolejnych skrótow Witam, ponieważ nigdzie nie znalazłem w internecie porządnej listy używanych skrótów OBD2 PIDS używanych w systemach diagnostycznych w trybie Live Data, pozwoliłem sobie rozpocząć wątek tychże skrótów. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że to co wypisałem to jest tylko mała część mam do Was prośbę o ewentualnie...
witam Mam problem z czujnikiem kąta skrętu kierownicy. Historia: zdjęta została taśma od airbagu i włożona z powrotem.co się okazało?zaczęła palić się kontrolka od ESP. zacząłem czytać na forum i dowiedziałem się, że odpowiedzialny jest za to czujnik kąta skrętu kierownicy G85. rozebrałem to jeszcze raz, aby ustawić właściwie. ale do końca nie wiem...
Witam Problem z GOLF V Dokończenie tematu: [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/t... Po krótce: Wymieniono pompę ABS, która używana okazała się niesprawna. Podmiana na starą i problem z odpaleniem auta. Mechanik który wymieniał mówi, że nic oprócz podpinania i odpinania kości ABS nie robił. Problem, nie działający licznik i brak...
A czy Ty widziałeś w ogólne jak jest zbudowany ten przełącznik zespolony? Mam na stanie ten cały przełącznik, a w zasadzie cały peugeot rozebrany :) Masz trzy wiązki, dwa odpowiadają za airbag (zielona złączka) i trzeci odpowiada za esp (szara złączka). Coś jeszcze? :) Od kiedy taśma ma coś wspólnego z czujnikiem kąta skrętu? Nie o sam czujnik chodzi,...
Zamieszczam logi wszytkich sterowników.Czy jakaś usterka/i (te które podalem z vcds) moze blokowac impuls startu? Przekaźnik ten od rozrusznika gdzie szukać?Dodam jeszcze raz że w kabinie przy kreceniu kluczykiem slychac przekażnik w środku. VIN: WVWZZZ1KZ7B063202 Przebieg: 129910km 00-Czujnik kąta skrętu kierownicy -- Stan: OK 0000 01-Silnik -- Stan:...
.Facet był u innego gościa co ma kompa i na wydruku są te same błędy co podałem Jednak nie rozumiesz. Nie mam zastrzeżeń do sprzętu i nie mam powodu nie wierzyć w odczytane błędy. Zastrzeżenia mam natomiast do tłumaczeń tych błędów. Bo możesz mi powiedzieć, co to jest "czujnik położenia dźwigni regulacyjnej"? Domyśliłbyś się (bez kodu błędu) że chodzi...
Należałoby się podpiąć PP 1 - czy PP "widzi" naciśnięcie hamulca 2 - słychać sprzęgło sprężarki po załączeniu AC? Może zbyt mało czynnika i niby chłodzi, ale nie czuć 3, 4 - roleta i fotele to raczej bezpieczniki 5 - tu mogą być wtyczki 6 - zapewne kalibracja czujnika położenia skrętu - potrzebny PP
U mnie wystarczyło zrobić kalibracje czujnika położenia skrętu w lexi
A jakie kodowanie ma ESP/ABS? Nie bardzo rozumiem o jakie kodowanie chodzi. W sterowniku ABS/ESP w wartościach rzeczywistych widzę informacje o poprawnej inicjalizacji czujnika kąta skrętu ale widzę też informacje o braku komunikacji can z czujnikiem kąta skrętu. Dodano po 9 Posprawdzaj wtyczki od modułu kierownicy, podaj może lepiej numer błędu i...
Ja to robię na 4 czujnikach indukcyjnych (2 do skrętu i 2 do ustalania położenia jazdy na wprost) Nie twierdze że nie można zrobić tego inaczej, chodziło mi bardziej o to, że układ skrętny kół powinien podawać sygnał zwrotny o aktualnym kącie. Według mnie, czujnik skrętu będzie dawał dokładniejszy sygnał i wystarczy jeden.
uszkodzenie czujnika położenia koła kierownicy, znajdują sie te czujniki na kolumnie kierowniczej.
[center][url=https://obrazki.elektroda.... [url=https://obrazki.elektroda.pl/847663... [size=9]Dodano po 3 [minuty]:[/size] Mam problem z Audi A4 B9, brak wspomagania...
Witam wyświetla mi się esp i po odczytaniu błędów to są takie : moduł czujnika skrętu kierownicy samochodu przerwa komunikacji nr błędu --126 i drugi sygnał położenia kierownicy nr błędu --710 może wie ktoś gdzie jest ten moduł proszę o pomoc Dodano po 5 Witam wyświetla mi się esp i po odczytaniu błędów to są takie : moduł czujnika skrętu kierownicy...
Co do podgrzewacza musisz sprawdzić ze schematem. Poszukaj pod kierownicą, sprawdź też czy czujnik kąta skrętu jest zgodny z autem. Czujnik położenia wzdłużnego znajdziesz na podłodze.
kupiłem takiego ol chce jakoś w miarę do jazdy przystosować czy ten czujnik położenia skrętu wpływa jakoś na jazde ?wspomaganie działa ok
Zrobił się ciepło i problem się nasilił, do tej pory wspomaganie wyłączało sie sporadycznie tak od 2 dni potrafi wyłączyc sie co kilka minut zawsze przy skręcie w lewo, kolejny serwis : błąd chwilowy - czujnik położenia wału silnika wspomagania ??? tylko dla czego błąd CHWILOWY !!!!! ach te punto fajny samochód ale takie coś potrafi napsuć nerwy.
tak silnik bez przekaźników. EDIT: wymieniono czujnik skrętu/położenia kierownicy i działa
Auto po przejechaniu 40 km stało 8 godzin. podczas powrotu wyświetliło na ekranie mniej więcej :"awaria zawieszenia prędkość do 90 km/h", trzymał wysokość i można było jechać. Po przyjeździe dał się opuścić ale już nie podniósł się. Lexia ogłosiła" awaria czujnika wysokości tył" , po skasowaniu i przejechaniu paru metrów : " awaria czujnika wysokości...
Czujniki są te same. Po takich błędach ponowne uruchomienie systemu tylko komputerem z prowadzeniem i sprawdzaniem całego układu. Wystarczy odrobina powietrza i odrzuci inicjowanie urządzenia. Uruchomi się dopiero po bezbłędnych testach w czasie nauczania. Błąd czujnika położenia centralnego może wynikać z zapowietrzenia lub usterki zaworów. Przy nauczaniu...
Jaką masz średnicę mixera ? Czy masz podłączony i właściwie działający czujnik położenia przepustnicy ?
Jeśli przechodzą adaptację na sucho to lampy i silniki ok. Przyjrzal bym się czujnikowi położenia onych, a także czujników skrętu czy widzą go lampy
to zaświeciło mi się ESP i ABS musiałem zgasić i ponownie zapalić silnik i błędy znikły to też jest powodem źle ustawiony kont skrętu czy inny powod W taśmie poduszki masz czujnik położenia kierownicy. Źle założyłeś taśmę, i systemy widzą że kierownica jest skręcona.
Witam, pompa została wymieniona, niestety dalej wyskakuje błąd którego nie da się skasować a brzmi następująco: 00778 -czujnik położenia dźwigni regulacyjnej - nieprawidłowość lub brak podstawowych ustawień/korekt - stały Co to może być? Czujnik kąta skrętu uszkodzony?
Musisz zmienić całe lampy na oryginalne bixenon do tego adaptery do kostek, dołożyć czujniki położenia na wachaczach jak kolega pisał i dokodować wszystko vcdsem i mamy wszystko legalnie To nie wszystko . Dołożyć trzeba sterownik xenonów AFS który odpowiedzialny jest za poziomowanie i skręt soczewek.
Witam wszystkich i proszę o pomoc w rozwiązaniu mojego problemu.Dodam jeszcze że jestem tutaj nowy i robię to pierwszy raz.Otóż mój 4cx z 2001 roku przy wybranym trybie skrętu 4ws od czasu do czasu blokuje częściowo skręt przedniej osi.Da się wtedy skręcać przodem od skrajnego prawego położenia do jazdy na wprost.Nie da się skręcić wogule w lewo na...
Witam Wiem było już setki razy ale nie mogę do tego dojść. Wyświetla mi takie błędy: 01044 - Sterownik zakodowany nieprawidłowo 35-00 - - 00778 - Czujnik kąta skrętu kierownicy (G85) 66-10 - Niedopasowane - Sporadyczny Był wymieniany moduł który jest na kierownicy. Kodowanie sterownika ABS powinno przebiegać tak?? http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php...
Gdzie w ML 2000 rok przed liftem. znajduje się czujnik (żyroskop) ?Mam błąd między innymi tego czujnika w układzie ESP .Czy wyłącznik świateł STOP można sprawdzić pod względem sprawności ?9jest to specyficzny czujnik).To samo tyczy czujnika położenia koła kierownicy-skrętu .Palą mi się kontrolki ABS,BAS ESP.Czy można sprawdzić sprawność maty zajętego...
https://www.car-auto-repair.com/vcds-cal... Takie tłumaczenie tej strony na nasze: Ta procedura szczegółowo opisuje, jak wykonać kalibrację pozycji zerowej dla czujnika kąta skrętu (G85) w wielu pojazdach VW/Audi wyposażonych w ESP (elektroniczny program stabilizacji). Procedurę tę należy wykonać, gdy wykonywane...
podmienilem sterownik nie pomogło to podmienie kolumne na nową, trudno sie mówi Jaki sterownik podmieniłeś? ten na silniczku wspomagania, do którego wchodzi zasilanie, magistrala CAN i z czujnika położenia skrętu
autoscan VIN: ... Numer rejestracyjny: Przebieg: 195850km Numer naprawy: ----------------------------------------... ----------------------------------------... Typ podwozia: 7H-VN75 (6N0) Skanowanie: 01 03 04 08 09 10 15 17 18 19 22 25 37 56 0B VIN: WV2ZZZ7HZAH270240 Przebieg:...
Rozkręciłem mechanizm od skrętów i tam wydaje się być wszystko w porządku. Odłączyłem 4 kable od czujnika położenia kół i teraz jeep skręca ale nie odbija kół po skręcie.Ale to już tak zostanie gdyż nie posiadam umiejętności naprawy tego.
Dzień dobry, Przeprowadziłem kilka testów tzn. odczytałem błędy zrobiłem wykresy prędkości kół, działanie czujników przeciążeniowych i kąta skrętu kierownicy. Miałem takie szczęście że podczas "zbierania" danych wystąpiła przypadłość opisywana w problemie (pierwszy post) link do filmu. [youtube]https://youtu.be/l7cZT_CknQI[/y... Auto samoczynnie...
Odłącz aku na dłużej, ew. może być wymagana podczas robienia abs aktualizacja wspomagania. Czasami są takie akcje, że aktualizując jeden sterownik trzeba zaktualizować także inny. Trochę ubogie w opisie te twoje błędy. Spróbuj wykonać nastawy - (położenia krańcowe,nastawy podstawowe, czujnik kąta skrętu)-dla wspomagania może tu coś go boli? Wstaw ten...
Ok, już teraz rozumiem... Jeśli chodzi o czujnik kąta skrętu, to na pewno wszystko jest ok. Tak jak pisałem wcześniej udało się go bezproblemowo skalibrować i od tamtej pory mam spokój, błąd się nie wyświetla. Niestety nie mogę poradzić sobie w dalszym ciągu z tym reflektorami, które nie działają jak powinny i wydaje mi się, że świecą trochę słabo,...
Czujnik kąta skrętu jest wbudowany w przełącznik zespolony kierunkowskazów i świateł. Jest to część niedemontowalna. Czujnik jest typu magnetorezystancyjnego, toteż czyszczenie nic tu nie zmieni. Jedyne co możesz zrobić to zmierzyć ciągłośc i ew. zwarcia przewodów w inst. elektrycznej. Jeśli rzeczywiscie jest uszkodzony to żadne grzebanie we wnętrzu...
więc tak przyprowadziłem z niemieckiego serwisu owe auto było w nim mase usterek elektrycznych i mechanicznych no i ze wszystkim se poradziłem ale został problem abs i esp komputer diagnostyczny pokazuje mi usterke czujnika skrętu no i tu sie zaczyna problem bo zasrane wremachty czyli niemiecki serwis prawdopodobnie ściągały kierownice i mogły coś uwalić...
Montaż https://obrazki.elektroda.pl/4701492000_... Dodano po 2 Pompa włożona , zalana , działa . Piny wyglądały jak nowe więc domniemam że w środku brak wilgoci i trochę polata . Błędy skasowane nie ma żadnego. Ale.... No właśnie "wzorcowe napięcie czujnika kąta skrętu -zbyt małe" Przedzwoniłem wiązkę na ciągłosc i jest okej , kable...
Moim zdaniem najlepsze są (przy budowie nowego domu) czujniki i inne "smart" gadżety zasilane i komunikujące się za pomocą skrętki UTP. Odpada problem z zasięgiem, zasilaniem czy zakłóceniami. A sama skrętka jest na tyle tania, że położenie kilkuset metrów (jak nie powyżej 1km) przy budowie domu to znikome koszty.
No to albo utrata gwarancji i jakiś wyłącznik na przewodzie prostownik <> aku, albo po prostu zostawić żabki i podpinać je za każdym razem do klem. Po pierwsze tak jak piszesz - szkoda gwarancji... a po drugie to chyba bezpieczniej jest odpinać aku od instalacji podczas ładowania... no chyba że masz Poloneza :D Szczerze mówiąc, nawet Polonez...
nie wiem czy mogę dojechać do mechanika czy organizować lawetę :) Jedź spokojnie, jednak miej na uwadze, że wspomaganie może wyłączyć się w najmniej spodziewanym momencie. Uszkodzoną masz z pewnością taśmę przy kierownicy. Czujnik kąta skrętu kierownicy na potrzeby wspomagania jest umieszczony na maglownicy i to zupełnie inna bajka niż czujnik położenia...
Witam, tak na szybkiego, zdjęcie z texy nie mówi absolutnie nic. W jakim położeniu jest przełącznik kierunku jazdy, czy test został wywołany przy silniku uruchomionym, itd... Ze zdjęcia można wywnioskować że sterownik nie widzi ciśnienia oleju i obwód czujnika skrętu jest otwarty. Proszę wybaczyć "przytyk", ale sądząc po stażu i dorobku na forum, powinien...
Dodam trzy grosze dla ludzi, którzy będą wymieniać w.w czujnik w Grande po 2009r i podobnych (czujnik taśma lutowany do płytki). NIE SUGEROWAĆ się "koła na wprost", ponieważ są frezy na całej kolumnie i nie można pomylić położenia kierownica-wspomaganie-przekładnia. Najważniejsze jest NIE DOCISKANIE nowego czujnika przed ustawieniem czujnika momentu....
Witam mam pytanie co może być przyczynom dziwnego zachowania systemu ABS. Za każdym razem gdy przyhamowuje i skręcam w lewo włącza się ABS i to na suchej nawierzchni i praktycznie tylko przy skręcie w lewo na wprost jest ok w prawo ok. Wymieniłem klocki z tarczami, wyczyściłem czujniki oraz zębatki ,łożyska są ok ,amory też. Kontrolka ABS gaśnie. Mam...
Jeżeli tak bardzo zależy ci na tym potencjometrze, można go spiąć z dodatkowym serwem. Da się też czasem znaleźć w internecie potencjometry dedykowane do serwomotorów. Jeżeli nie, można równie dobrze wymienić ten potencjometr na enkoder i użyć dodatkowej zmiennej położenia mechanizmu ustawianej przez enkoder. Jakie są te sygnały? Kolega ma gotowy program,...
Witam, mam mały problem. Podczas jazdy przy redukcji z wyższego biegu na 2-1 i trzymaniu sprzęgła samochód gaśnie przy skręcie, jeździe na wprost. Gdy redukuję stopniowo po kolei z biegów samochód pracuje normalnie. Dodam jeszcze, że na luzie wahają mu się obroty po odpaleniu. Czy to może być wina czujnika położenia wału? Mechanik nasunął mi taką usterkę....
Witam. Mam mały problem Citroen C4 Picasso. Co jakiś czas zaświeca się Service i ESP/ASR fault. Oczywiście system ESP off. Po ponownym uruchomieniu silnika błąd znika do następnego wystąpienia usterki. Błąd występuje niesystematycznie, ale dość często. Diagbox w sterowniku ESP pokazuje błąd C1136 (błąd sygnału czujnika kąta kierownicy) - spójność W...
Od kiedy to układ kierowniczy na orbitrolu sam wraca po skręcie do jazdy na wprost ( no chyba że jest czujnik położenia kół na wprost i rozdzielacz elektryczy zblokowany z orbitrolem). 1 Na zgaszonym silniku, podczas próby skretu kierownica sztywna i koła chcą skręcać? 2 Na zgaszonym silniku czy kierownica ustawia sie sama na środku ruchu jałowego?...
Witam Wszystkich!!! Postanowiłem zamieścić kolejny wątek dotyczący wspomagania ponieważ miałem niestety walniętą przekładnie kierowniczą (maglownicę). Ostatnio zainstalowałem sobie używaną ale sprawną maglownicę jednak wspomagania jak nie było tak i nie ma. Podjechałem na komputer i faktycznie wyskakuje błąd ze wspomaganiem jednak próba jego usunięcia...
Witaj. Sam dokładałem esp do mojej Laguny z tym ze przy przekładce anglika. Trafiła mi się taka cala na części w wersji europejskiej i w dobrej cenie. Ogólnie jestem zdania iż nie jest to opłacalne. Jeżeli ktoś musi kompletować wszystko to koszty samych używanych części mogą wyjść nawet 2 tysiaki... ja okazyjnie dałem 600(przy kupnie przekładki) potrzebujesz:...
każdy z tych trzech elektroników jedyny błąd jaki zdiagnozowali, to niskie ciśnienie na listwie wtryskowej, i kazał jeden wymienić czujnik ciśnienia na listwie wtryskowej, Wymieniłem i dalej to samo. Mieli jeszcze kilka teorii miedzy innymi, silniczek krokowy do wymiany, regulator ciśnienia paliwa też do wymiany, czujnik położenia wału, zanim wymienię,...
Nikt tu sobie jaj nie robi. Układ kierowniczy pozostawiony w naprężeniu w skręcie zawsze chce chociaż kawałek się cofnąć. Jeżeli przed wyłączeniem stacyjki/kluczyka/jakkolwiek puścimy kierownicę i wyluzuje się ona samoczynnie (co wcale nie oznacza że koła powrócą do jazdy na wprost), wtenczas na blokadę kierownicy, która zaskakuje z chwilą usunięcia...
Witam ! U mnie w neutralnym położeniu kierownicy kontrolka wspomagania nie świeci.Minimalny ruch kierownicy i zapala.Ciężko chodzi na postoju,ale daje się jechać.Pan w serwisie Skody zbadał że to nie czujnik skrętu, ale pompa wspomagania.Skasował błąd, ale po chwili wraca.Zbadał napięcia na pompie, które wynoszą U/R/D 5.01V 3.33V 1.292V.Skasował za...
położenie czujnika skrętu kierownicy ustawienie czujnika skrętu usterka czujnika skrętu
bezpiecznik awaryjnych regulacja głośności bluetooth bramka ucy7400
schemat fotela peugeot schemat fotela peugeot
Autosan H7: Plus czy minus na masie? Kopiowanie pilota Pulsar do bramy Wiśniowski: instrukcje i porady