Proponuję sprawdzić położenie klapy gaszącej wewnątrz wlotu do obudowy zaworu EGR przed kolektorem ssącym. Jeśli będzie tylko lekko otwarta to silnik da się uruchomić ale nie będzie miał mocy z powodu braku dostatecznej ilości powietrza doładowanego i objawy tego są identyczne jak u Ciebie.
Witam. 3004 AGR: Pozostała odchyłka regulacyjna Położenie zadane klapy według czujnika stosunku uruchomienia nie zgadza się z położeniem rzeczywistym zgodnie z zestykiem hermetycznym. Do sprawdzenia AGR (EGR) prawdopodobnie się zacina,dosyć częsty przypadek.
Zrób diagnostykę i sprawdź położenie klapy rozdziału powietrza. Możliwe, że uszkodzony silniczek klapy lub inne uszkodzenie mechaniczne.
np odpowietrznika chłodnicy znajdującym się najczęściej w jej najniższym punkcie w rogu Nigdy nie widziałem tam odpowietrznika, jak już to kranik do spuszczania płynu. Od kiedy to odpowietrznik jest na dole? prawa fizyki Jak się zna prawa fizyki to się wie że odpowietrznik jest na górze a nie na dole odpowietrzanego elementu. Z tego powodu w górnym...
silnik regulujący położenie klapy ciepło/zimno musisz sprawdzić.
Sprawdź położenie klapy gaszącej wewnątrz obudowy zaworu EGR - musi się całkowicie otwierać czyli ustawiać w pozycji poziomej, wszelkie jej zacięcia przy lekkim tylko uchyleniu powodują m.in. taki objaw.
chyba 0040 w Vag-com.opcja klimatyzacja... a wiesz może jak to zrobić?? nie mam pojęcia jak to z przekładką zrobić ,wszystko działa na odwrót i jest pomieszane.Zmieniając położenie klapy np .czy grzeje na nogi czy góra,to ona w tym momencie również zmienia temperaturę,czyli położenie klapy od nagrzewnicy i takie cuda sie dzieją...
Witam mam problem w mercedesie r klasa 251 podajrze, klapa otwiera sie ale nie zamyka. Uszczelki bezpieczeństwa naprawiłem, ale na SD wyświetla blad czujnika położenia, pochylenia klapy, gdzie znajduje się owy czujnik? Patrzyłem na necie wygląda jak silownik z kabelkiem. Na górze przy zawiasach z lewej strony jest sprężyna i silownik hydrauliczny A...
Zawias matrycy nie jest wyrwany, nie rusza się? Rozebrać, poluzować, nawet można nasmarować zawiasy. Można spróbować bez rozbierania wyrównać położenie klapy względem zawiasów, łapiąc rękoma za klapę tuż nad zawiasami i odpowiednio dociągając. Tylko delikatnie, z wyczuciem. Jeżeli zawias jest sprawny, prosty, nie urwany, powinno się bez problemu ustawić....
Omomierz wystarczy. A co z opornościami czujników zwłaszcza tego w chłodziarce. Wracając do klapki to czy dostaje zasilanie ze sterownika? Microswitch sprawdza położenie klapy czy jest zamknięta. Zasilanie jest przekazywane przez ustalony czas niezbędny do pełnego otwarcia a na zamykaniu do czasu potwierdzenia przez microswitch.
Sprawdzić dolot, fałszywe powietrze, sprawdzić przekaźnik za akumulatorem. Ciśnienie paliwa na wejściu do rozdzielacza, położenie klapy spiętrzającej.
Sprawdziłem linka zmienia położenie klapy. zastanawiam się czy nie ma elektrozaworu na dopływie ciepłego płynu. jak myślisz czy coś takiego jest możliwe?
Pisze ,że gumiak sprawdzony. Nie ruszałeś "śrubki" nastawy przepustnicy - nie klapy spiętrzającej? Jak regulowałeś położenie klapy spiętrzającej , imbusem?
Jak wgramolić zamknij rygiel śrubokretem. Wystarczy pomyśleć Czyli nie ma w klapie żadnego czujnika, który "widzi" położenie klapy... O.K. Jutro sprawdzę ponownie. Co w przypadku gdy nadal nie będzie napięcia na wtyczce? Gdzie jest ów magiczny przekaźnik? A w kwestii świateł awaryjnych i ich przekaźnika coś, ktoś? Dziękuję, Piotr.
W przypadku wystąpienia takiego problemu spróbuj docisnąć palczami rogi matrycy i zobacz czy problem ustąpi. Nie ma znaczenia położenie klapy z matrycją/ruszanie nie pomaga? Problem wystąpi również gdy uruchamiasz jakiś livecd?
Piszesz, że przeczyściłeś dolot, czyszcząc go sprawdziłeś położenie klapy gaszącej umieszczonej przed wlotem łącznika kolektorów ssących ? Warto tam zajrzeć gdyż lubi się zacinać w pozycji półotwartej i wtedy silnik też będzie mulił.
Popraw temat i pisownię. Do sprawdzenia: układ dolotowy, położenie klapy spiętrzającej, ciśnienie paliwa, regulator ciśnienia. Z racji zagazowania, a te układy nie znoszą gazu, to co ew. popsuli gazownicy.
W obudowie tego siłownika jest tylko silniczek z przekładnią zębatą, niema tam żadnej elektroniki. A może jest w silniku potencjometr który powinien sygnalizować położenie klapy a nie robi tego ? Nie zaszkodzi sprawdzić ciągłość przewodów
Jak ustawisz na twarz powietrze też nic? Masakra :) do tej pory było ok i nie zwracałem na to uwagi, ale okazuje się, że muszę nastawić nawiew na nogi oraz twarz i dopiero odpala recyrkulacja... Jutro sprawdzę jak odkręcę schowek, czy silniczek zmienia położenie klapy, bo niby słychać, że zmienia się odgłos, ale... Dzięki wielkie!
Ten sterownik się normalnie diagnozuje vag-iem, możesz zobaczyć w parametrach bieżących położenie zamków, otwarcie drzwi etc.
nie są w stanie w serwisie namierzyć, która jest zablokowana. To zmień serwis, w parametrach rzeczywistych widać jak klapy zmieniają położenie. Co do wentylatora, to jest tak, że silnik dmuchawy zmniejsza obroty podczas przestawiania klap nawiewu po to aby pęd powietrza ich nie blokował
To może przedstawię mój problem i ktoś mi doradzi (ktoś bardziej doświadczony w tej kwestii). Chcę zrobić sterowanie klapa (nie jest duża - spokojnie serwo modelarskie podniesie). Uchylanie ma być sterowane poprzez uP z zaimplementowanym regulatorem P (opcjonalnie PI) zobaczę jak się będzie spisywał jeden i drugi. Mam wszystko opracowane do momentu...
To nie silniczek krokowy lecz zawór dodatkowego powietrza , on reguluje wolne obroty. Szczelność - U- rurki , dochodzącej pod spodem kolektora dolotowego ma zasadnicze znaczenie. Wahanie obrotów , może być uzależnione o kilku czynników w tym systemie wtrysku. - przetarta ścieżka potencjometru klapy spiętrzającej, - czujnik położenia przepustnicy / na...
Mechanizm stosowany w Opel Vectra C, można kupić tanio uszkodzony. Psuje się w nich potencjometr odczytujący położenie klapy, w moim przypadku wywalony ponieważ fakt zamknięcia uzyskuję z włącznika klapy. Inną usterką tych mechanizmów jest przecieranie się i blokowanie linki w pancerzu, linkę można tanio kupić z metra w markecie. Filmik pokazujący jak...
Dlatego proponuję łącznik krańcowy ze sprężystym ramieniem. "Idiotenfest" jak mawiają nasi sąsiedzi z zachodu. Właz jak sama nazwa wskazuje służy do włażenia. Każdy czujnik umieszczony przy krawędzi będzie narażony na zniszczenie. Wcześniej czy później ktoś go zahaczy ubraniem lub jakimiś narzędziami. Czy ukośne położenie klapy na wcześniej zamieszczonym...
Sądzę, że Siena nie różni się pod tym względem od Punto. Termostat nigdy nie ma nic do ogrzewania, on puszcza wodę na chłodnicę, nie na nagrzewnicę. W niektórych autach jest zawór nagrzewnicy ale w Puntach nie (i w lecie nagrzewnica grzeje w nogi) i podejrzewam, że w Sienie też go nie ma. Jedynym co decyduje o temperaturze nawiewu jest położenie klapy...
Coś mi się zdaje że tam jest jedną klapa i ona przełącza by powietrze było zaciągane z zewnątrz lub z wewnątrz auta - w takim przypadku teoria kolegi traci sens. Jeżeli jest tylko jedna klapa to nie ma opcji by zdławić przepływ. Zobacz na postoju czy klapa działa poprawnie - powinien być do niej dostęp po wyjęciu schowka. Może na początku jest obieg...
użycie siłownika z C-Z nie jest najszczęśliwszym rozwiązaniem. Z ciekawości zmierzyłem temp blachy zwykłą sondą typu K - wynik > 150'C. Kiedyś próbowałem zrobić bardzo podobny projekt ale na silniku krokowym z jakiejś starej drukarki HP - podczas silniejszych podmuchów wiatru był powstaje dość duży ciąg kominowy, który potrafi zmienić położenie klapy....
Witam, wiem, że podobnych tematów na elektrodzie jest mnóstwo jednak nie znalazłem żadnego z takimi samymi objawami w tym modelu. Mianowicie posiadam toshibe a200, w której od kilku miesięcy gasło podświetlenie ekranu, wystarczyło wtedy poruszać klapą i "wyczuć" jedno z jej położen w których podświetlenie znowu zaczynalo działać i było w porządku do...
No, nie wiem... Manualną to ja miałbym w Lanosie :) , guzik z "prośbą o włączenie klimy" do sterownika silnika, i pokrętła do sterowania klap, zrealizowane na LINKACH, jak bym ustawił pokrętło na ciepło, to linka też tak ustawiała klapę, a u Ciebie silniczkami steruje jakiś sterownik, elektronika. Niby różnicy dużej nie ma, ale "mój" przykładowy manual...
Ok rozumiem, a o co chodzi z tymi nastawami podstawowymi i adaptacją skoro np silniczek działa lewo prawo? Chodzi o zgranie elektroniki i mechaniki. Sterownik musisz nauczyć gdzie ma klapa położenie początkowe i końcowe, w przeciwnym wypadku albo nie będzie dobrze domykało klapy albo zerwie zębatkę (maszyna nie czuje).
Wrzuć fotkę wyświetlacza z tym błędem. Z tymi klapami bębna to należy zmienić położenie magnesu na kole pasowym bo oprawcy tak złożyli jak złożyli czyli nie skorygowali do prawidłowej pozycji.
Generator siły jakim jest np. magnes nie potrzebuje energii do zasilania. Potrzebuje do tego by go przemieszczać w celu ustawienia w odpowiednim miejscu w zależności od położenia wahadła. Stałe położenie magnesu = klapa twojego pomysłu :) założenia jednak jest ona mniejsza od siły grawitacji, dlatego kulka pokona grawitacyjnie tą siłę hamującą i znajdzie...
Z żadnej kratki nie leci powietrze? Skoro wiatrak pracuje to albo coś się zatyka albo klapy zmieniają swoje położenie. Niema innej możliwości.
Oczywiście należy najpierw sprawdzić działanie silniczka klapy, przeważnie 12 V napięcia stałego. Ja regulowałem położenie zasilaczem.
Witam mam następujący problem wyświetla mi błedy 3004, a równocześnie z nim idzie w parze 3853,3910,3911 wiem że to jest zawór AGR- pozostała odchyłka regulacyjna, położenie zadane klapy według czujnika uruch. nie zgadza się, w jakich warunkach może wyskoczyć taki błąd?? nastawnik Agr wymieniony na nowy i nadal wyświetla czy może to być wina przepustnicy...
Pisze ponownie, bo pojawiła się nowa, ciekawa i śmiesznie prosta opcja naprawy większości problemów z ww błędem. Wymaga posiadania jakiegoś interfejsu, czy to elm czy opcom, cokolwiek co pokaże nam napięcie na czujniku położenia klap. Zaznaczam, że opisane postępowanie dotyczy kolektorów sprawnych mechanicznie, tzn. dźwigienki na miejscach, klapy poruszają...
Dodam jeszcze że przy jeździe po autostradzie nagle poszarpie i automatycznie gaśnie. Trzeba go ponownie uruchamiać. Dodam że położenie klap też jest różne. A słownik i klapy rzędu 1 nie pracują przy teście, choć na was-ie pokazuje równy zakres 1 i 2 rzędu. I jeszcze jedno - po ponownym połączeniu wtyczki słownika 1 od razu wykonuje jeden cykl.
jakie objawy przy próbie odpalenia silnika ? jeśli nie zapala się nawet na chwilę kontrolka świec żarowych to silnika nie odpalisz, trzeba wtedy wyjąć przekaźnik nr 109 (oznaczenie 109 jest napisane na przekaźniku), następnie trzeba go rozebrać i poprawić lutownicą luty na jego płytce drukowanej i ponownie włożyć sprawdzając czy po przekręceniu kluczyka...
Panowie układ ke powstał w rozwinięciu poprzedniego układu opartego o samą mechanike ,cała elektronika tego układu to regulacja ciśnienia paliwa i wolnych obrotów .Sam układ mechaniczny nawet gdy pada cała elektronika dostarcze na tyle paliwa że wystarcza to na rozruch silnika i kiepską jazde (powiedzmy taki tryb awaryjny) .Sterownik KE 3 a taki jest...
Witam Generalnie jestem przeciwnikiem regulatorów konfigurowalnych na rzecz zastosowania regulatorów programowalnych gdyż te ostatnie zawsze mogę adoptować do zmienionych nagle warunków pracy. Nie będę więc próbował nawet opisać nieznanych mi aplikacji wbudowanych do Synco 700. Mam za to uwagę innego rodzaju. Pisze kolega o potrzebie sterowania klapami...
Doszedłem do tego, że klapy są sprawne. Ręcznie jak zmieniam ich położenie, to wieje odpowiednio. Jak może wyglądać kwestia problemy ze sterowaniem tych klap? Rozebrałem silniczek podłączyłem na krótko i kręci się bez problemów.
W mercedesie 1 i 2 położenie dźwigni to włączenie klapy na wydechu i zaworów dekompresyjnych w głowicy. Dopiero następne położenia załączają kolejne stopnie retardera. Klapy i dekompresja powinny załączyć się na chwilę po wyłączeniu silnika.
Podnieś klapę drukarki i zobacz w jakie położenie wchodzi karetka, jesli w skrajnie lewym i żołta strzałka pokazuje bardzo niezadowloną buśkę z trzema kropkami to wnisek że kardridz kończy swój żywot. Z doświadczenia wiem ze zazwyczaj jakakolwiek próba reanimacji koczy sie ksozem na śmieci. jedyne co pomaga to wyczyszczenie izopropanolem styków, zarówno...
No właśnie ubytek oleju jest, ale to dolegliwość tych silników. Zawór chce wymienić z jeszcze jednego powodu a właściwie dwoch o których nie napisałem wcześniej , mianowicie jak wiadomo jest to silnik turbo i w różnych miejscach spotkałem się ze stwierdzeniami że przez oryginalny zawór PVC są straty ciśnienia doładowania gdyż ten zawór nie trzyma ciśnienia...
Przecież napisałem. Sterownik nie wie w jakim położenu są klapy. Coś tam próbuje regulować ale nie daje rady. Znam sposób bez sprzętu ale ??? Wykaż się wiedzą jak działa ten układ to Ci powiem.
To nie przepływomierz ale klapa spiętrzająca , jej położenie reguluje się wkrętem B na wyżej pokazanym scrinie. Radze to robić bardzo delikatnie i z wyczuciem , bo będą niespodzianki.
pod jakim adresem nie pokazuje błędu???? Nie ma jakiegokolwiek błędu przy skanowaniu tj. mam na myśli standardową procedurę VCDS, bez wchodzenia w poszczególne bloki (nie wiem które?), teraz rozumiem, że mam wejść w bloki 01 i 17? Dolałem olej na maxa, wcześniej doczytałem na forum golfa5 i niestety nie pomogło, za ich radą odkręciłem zamek klapy silnika...
Witam ps. dzięki za odpowiedz Czyli przyczyna wyskakującego rygielka w tylnych prawych drzwiach będzie leżała w tej kasetce?? masz możne namyśli uszkodzony ten mikrowylacznik czy możne obluzowane luty?? Wiesz możne czy w każdych drzwiach znajduje się ten mikrowylacznik pytam bo nie wiem ile tego na zamówić w sklepie http://obrazki.elektroda.net/92_12759170...
6203zz, 6204zz, 25X47/64X7/10,5 Zdjąć pokrywę i tylną klapę, położyć delikatnie pralkę na dziób, zdjąć koło pasowe, odkręcić i wyjąć krzyżak z łożyskami, przebić łożyska i siemer w krzyżaku i w kolejności odwrotnej złożyć.
poszukuje schematu elektrycznego do seata toledo 2 położenie czujników, interesuje mnie Potencjometr silnika wykonawczego klapy spiętrzania (G113)
Zmiana układu mechanicznego to inna kategoria - trzeba by to zrobić tak, by działało, dobrać położenie... trafi się na silnik z osią o 1mm przesuniętą i klapa. A robiąc układ elektroniczny ma się do czynienia tylko z elektroniką. I są do tego wyspecjalizowane układy scalone - może któryś podejdzie?
Za wcześnie się cieszyłem. Desktop OK blokuje ikony, ale tylko jak na krótki czas zamykam klapę laptopa. Po całej nocy ikony znowu głupieją... Może niedokładnie skonfigurowałem Desktop OK?
WFS nie jest zły, ale: 1. zmień położenie anteny (np. na próbę daj ją na dach lub klapę); 2. podłącz radio do sztywnego zasilania, np. do jakiegoś grubego plusa w skrzynce z bezpiecznikami, i daj cynk, czy coś się zmieniło.
Pomarańczowo czarny dochodzi tylko do lampki, więc położenie przewodu cię nie ominie
Na otwartych klapach przekręć programator zależnie od programu będzie się przesuwać. Sprawdziłem, rozdzielacz reaguje - zmienia swoje położenie w zależności od ustawienia pokrętła programatora.
Nie wiem jaki masz przepływomierz. Może w środku jest klapa która gwałtownie zmienia swoje położenie zwłaszcza podczas hamowania lub wykonywania skrętów. Wtedy przyczyną będzie sam przepływomierz. A jeszcze czy samochodzik jest zagazowany???
Parę dni temu, miałem podobną sytuację w A4 1997, różnica polegała na tym że dodatkowo klapa ciepło/zimno przestawiała się w maks zimno przy nastawie LO, każda inna zadana wartość temperatury ustawiała klapę w położeniu maks temp. Jak napisałem, rp 97 a więc w panelu sterującym klimatyzacją dwa wyświetlacze - wg posiadanej przez mnie wiedzy one nigdy...
Po pierwsze w złym miejscu umieściłeś temat, jeżeli chcesz mieć udzieloną trafną odpowiedź to lepszy byłby dział elektronika, aczkolwiek intuicyjnie rzeczywiście ten dział pasuje najlepiej. Zrób test programem diagnostycznym (VCDS) tam każdą klapę możesz oglądać jak zmienia się jej położenie względem zadanego.
U mnie problem byl taki sam. Rowiązałem go czyszcząc dokładnie sitko automatu do zaparzania kawy plus odkamieniając cały ekspres. Pomogło. Po jakimś czasie pojawił się kolejny kłopot. Opis "złe położenie automatu do zaparzania kawy". Nie wiem co jest powodem tej usterki. Raz działa, zwłaszcza po uruchomieniu. Kilka kaw zaparzy i klapa. Trzeba dać czas...
Tak. W czasie alarmu pożarowego schodzi tyle alarmów,że i tak nikt nad tym nie panuje. Jako uszkodzenie wysyłane do stacji monitoringu należy wysłać: Uszkodzenia central oddymiania ,zasilaczy,uszkodzenia central wentylacji pożarowej. Położenie klap to alarm techniczny. Powodzenia w tej nie równej walce.
Taki objaw jak opisujesz pojawia się, gdy antena nie jest dobrze dopasowana do radia. Jeżeli SWR jest wysoki, to część energii wielkiej częstotliwości zamiast migrować w eter wraca do radia, w większości ekranem kabla antenowego. Natężenie pola w.cz. wewnątrz karoserii rośnie gwałtownie powodując zakłócenia w pracy systemów elektronicznych samochodu....
Witam wszystkich. Szukam informacji na temat mojego błędu ale nic nie mogę znaleźć. Jest to problem ze skrzynią biegów tiptronic. Skrzynia pracuje w trybie awaryjnym tj. pracuje na jednym biegu i nie da się zmienić tipem. Info z Vag. Komponent: AG6 09L 2.0 TFSI USA 0030 Błąd: 001546 - Sterownik P060A - 006 - wewnętrzna kontrola procesora. Stan błędu:...
Fajnie że ktoś tak szybko odpowiedział. :) To ja wykorzystam kolegę, dokładny błąd to: 17439 - Manifold Change-Over Valve (N136): Setpoint Not Reached Zawór N136 to ten co na kolektorze jest z dochodzacymi rurkami podciśnienia. Sprawdziłem zwrotny i sprawdziłem czy otwiera i zamyka pod wpływem impulsu, wszystko działa. Czyli to że "Setpoint Not Reached"...
Autko zakupiłem dla siebie więc tak, ten samochód chłodnia izoterma, silnik 3.0 115,5 kw pompa WC w tym samochodzie to bosch edc16, egr sterowany przez zawór elektr. Wywaliłem katalizator (głupota). Te samochód posiada też dpf ale bez dopalacza, dpf wyczyściłem., -czujnik masy powietrza był zalepiony Wymienione :) - przepływomierz bosch -sonda lambda...
Witam. Składarka ruszyła. Winny był elektromagnes z lewej strony maszyny pod obudową plastikową. Wystarczyło go tylko trochę ruszyć. Nie zamykał klapy podczas składania. Idealnie nie jest bo podczas drugiego składania czasem składarka zagnie rysunek ale generalnie działa dobrze. Więc ten błąd wynikał ze złego położenie elektromagnesu.
Dzięki za podpowiedź ale to nie to. Pisałem, że siłownik jest ok. Zębatki całe. Problem rozwiązałem. Winą są luzy (wyrobienia) powstałe na samym cięgnie od dźwigni klap jak i na samych klapach, co ciekawe wcale nie duże, łącznie około 1,5mm. Układ się rozkalibrowuje i sterownik głupieje bo mu nie pasuje zerowe położenie dźwigni. Zrobiłem mały patent...
Dzięki bachus za kilka słów szczerości :) Czasu nie cofnę niestety. Patrzę na pasty termoprzewodzące i zastanawiam się jaka przewodność cieplna w stosunku do ceny byłaby najlepsza. Jednak nic nie zastąpi lutu. Tylko, że ja nie mam blach z jednego rodzaju, cześć z aluocynku, część ocynk. I nie wiem już co robić jestem w kropce. Wiem, że większość moich...
Nie wiem jaki to multimetr z elektronicznym wyświetlaczem czy taki na wskazówkę ?? zakładam że elektroniczny bo takie na wskazówkę to nie ta era już. Aby sprawdzić czy masz plus (+): Ustawiadsz multimetr na położenie DCV i skala 20 (pomiar do 20V) lub 200 (pomiar bez miejsc po przecinku do 200V) Jednym konektorem z multimetru (czerwonym) przykładasz...
Pisałem, żeby na tył ją położyć.... Tak, klap serwisowa jest już zdjęta. Wyciągnij z podstawy pływak z obudową, będzie wiecej miejsca do manewrowania. Zaczepy pompy do podstawy są dobrze widoczne na zdjęciu i odłącz przewody od kondensatora, bo przewody wyjdą z pompą.
Ala jaka to astra?Jak jedynka to chyba się nie da.Bo tam nie ma dwóch impulsów tylko poziome położenie kluczyka.Było to opisywane na forum pare dni temu.Chyba będzie klapa z tego.Astra II oczywiście ale astra I... mnie się nie udało.
To w końcu kolega posiada silnik radiowy ? Przydatny był by model. http://obrazki.elektroda.pl/5128107800_1... Jeżeli standard to powinien mieć mechaniczne krańcówki góra dół jak na obrazku. Nimi ustalamy górne i dolne położenie. Jeżeli roleta już złożona to trzeba otworzyć klapę rewizyjna, wyczepić pancerz, dać silnik w kierunku dól...
Jeśli masz centralny zamek to położenie kluczyka ma znaczenie -kluczuk w poziomie to zawsze można otwożyć klape -kluczyk w pionie to zamek zablokowany (prawdopodobnie jest to zrobione w celu zabezpieczenia przed kradzieżą na "światłach") Ręcznie można otworzyć zamek od środka zdejmując osłone klapy (jest mocowana na wciskanych kołkach) tylko z 'czuciem'...
Witam, problem z tą klapą rozwiązałem, po rozebraniu na czynniki pierwsze, okazało się że taka mała sprężynka która powoduje ze silniczek elektryczny nakręca się w położenie początkowe takiej zapadki blokującej, która powoduje uwolnienie blokady, po prostu się ułamała. No i to właśnie jest przyczyna całego zamieszania :) oczywiście nie znalazłem takiej...
Znajomy kupił drukarkę i zwrócił się do mnie z pewnym problemem , mianowicie po włączeniu drukarki i otworzeniu przedniej klapy głowica nie wysówa się w środkowe położenie , blokuje ja jakaś blacha czy to wada produkcyjna , nie rozkręcałem jej jeszcze - podobno jest na gwarancji , aczkolwiek ciekaw jestem czy ktoś się już z czymś takim spotkał ?
Hmm ...gdy regulowałem kiedyś bo przez układ zewnętrzy w prasie klapa mi się nie dźwigała nie zauważyłem by ramiona wyżej się podnosiły a tylko punkty działania TUZ zmieniły położenie.
W tym temacie kiedyś wrzuciłem jak budować proste serwomechanizmy https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... W pliku Mechanizmy sterujące zastępujące serwomechanizm.pdf Na stornie pierwszej ELEKTROMAGNESY I SOLENOIDY JAKO MECHANIZMY WYKONAWCZE, rysunek K przedstawia mechanizm na elektromagnesie który otwiera klapę o 30 stopni....
Sprawdziłem szczotki w silniku. Są ok. 4,5 cm długości, przy okazji przetarłem komutator papierem ściernym. Zabrałem się za zamek blokady klapy. To był problem. Poprawiłem wygięcie blaszek w przełączniku. Teraz po włączeniu i zamknięciu klapy kontrolka gaśnie. Niestety pralka nadal nie działa. Przekręcając pokrętło programatora w dowolne położenie zawsze...
Witam, jeżeli grzebałeś coś przy utrwalaniu, to pewnie żle złożyłeś elementy pieca. Patrząc z prawego boku kpiarki, po wysunieciu klapy bocznej widzisz piec. W przedniej jego części jest taka uchylna klapka. W niej jest taka ośka, z "płetwami". Jedna końcówka tej ośki ma za zadanie uchylać sie pod wpływem przechodzącego papieru, a z prawej strony tej...
Witam, samochód jak w temacie, ma założony centralny zamek (nie fabryczny, dokładany przy zakupie w ASO). Zamek obsługuje drzwi, nie obsługuje zamka klapy bagażnika. I teraz tak, zamki w drzwiach są "monostabilne" czyli klucz zawsze wkłada się w jednym położeniu. Żeby otworzyć/zamknąć drzwi przekręcamy klucz w lewo/prawo i potem wraca on do początkowego...
Witam mam do was pytanie czy położenie skrzyni w bagażniku czyli głośnikiem do kanapy tylnej bądź głośnikiem do góry, głośnikiem do klapy ? ma jakieś znaczenie ? jesli tak to jakie jeśli nie to przepraszam za głupote
One mają 3 położenia (tzn zapadki). Góra do wyjmowania zaciętego papieru (takie położenie jest możliwe tylko przy otwartej górnej klapie na piecem), kąt ok 45 stopni to normalna praca i dogrzewania oraz zapadki w dole (przy symbolu kopert) do drukowania kopert. Ma być ustawiony kąt 45 stopni.
Jest to elelment blokujący mechanizm parkowania głowic w pozycji umożliwiającej czysczenie głowic. Musisz zdjąc obudowę drukarki dwa wkręty po odchyleniu przedniej klapy i dwa zatrzaski w tylnej części obudowy. Załóż rękawiczki bo zostana Ci niezafajne łapki na weekend. Jak to ma być złożone wiem ale ująć to w słowa to zbyt trudne. Ten element przesuwa...
Zrób sobie mały test: Na suchą uszczelkę klapy połóż ręczniki papierowe i sprawdź gdzie przecieka.
Czy podczas ruszania klapą matrycy obraz się zniekształca, lub w jakiejś pozycji klapy działa normalnie? Czy w trybie awaryjnym paski występują? Czy podczas obciążenia laptopa paski zmieniają swoje położenie, pojawiają się artefakty? To laptop z bardzo wadliwą kartą graficzną i to ona może powodować takie zachowanie ale trzeba to sprawdzić.
Jak paru stopni, jak steruje klapą. Dokładnie około 180 stopni-to jest osiągając dolne skrajne położenie natrafiając na opór powinien się zatrzymać i analogicznie w górnym skrajnym położeniu, tyle że u mnie prędzej wypnie się cięgło niż się zatrzyma. Co do diagnozy to niestety nawet KTS-em nie idzie się skomunikować, to auto z 09/1990.
Witam, szukam osoby która pomoże mi z projektem (oczywiście nie za darmo). mam zaprojektować napęd pompy transportowej kwasu solnego dla danych: wydajność pompy - 15m^3/godz wydajność tłoczenia - 6m słupa cieczy sprawność pompy - 0.85 Układ ma działać następująco: Przy rozładunku czy przelewaniu z zbiornika należy sprawdzić: -stan napełnienia zbiorników...
Witam, Próbuję zebrać informacje na temat usterki w nissan qashqai 1,6 diesel (silnik R9M). Usterka polega na tym ,że swieci się w sposób ciągły kontrolka "Check_engine" na desce rozdzielczej, poza tym nie odczuwam innych dolegliwości w użytkowaniu, chociaż dzisiaj chciałem ostro wystartować na skrzyżowaniu i samochód wydawał mi się jakiś mułowaty Z...
Nie wiem jak w innych ciężarówkach natomiast powiem jak jest w scani, tam pełni to rolę ogranicznika białego dymu jak i hamulca wydechowego(górskiego). W przypadku białego dymu klapka się przymyka i działa tylko przy zaciągniętym postojowym i do 1500 rpm. Natomiast normalny górski może być aktywowany przyciskiem, nożnym lub przez retarder, klapka otwiera...
Dodam coś na temat jakby ktoś szukał. Ja szukałem i nie znalazłem. Przerwałem proces składania dachu w połowie i wyłączyłem zapłon. Musiałem tak zrobić bo chciałem oczyścić i posmarować wszystkie uszczelki dachu. Po nasmarowaniu dach zaczął sam opadać do bagażnika więc mu na to pozwoliłem. Ku mojemu zdziwieniu po przekręceniu kluczyka dach nic nie reagował...
Witam Dziękuję bardzo szogun0. Dopiero dziś mogłem się tym zająć; połączyłem wężyki i kabelki i jazda. Pojeździłem trochę, silnik się zagrzał. Zawór N75 działa; przy naciskaniu pedału gazu zmienia się położenie trzpienia przy turbinie. Po ok 20 min. pracy N75 się zagrzał. Zawór N18 trudno wizualnie stwierdzić działanie. Zawór zimny. Zawór N239- przy...
Silnik 3.0 24 V na wtrysku KE-Jetronic ,problem polega na dziwnej pracy ukłdu wtryskowego ,na wolnych jest ok uruchamianie też bez względu na temp. sil. Po nagrzaniu i obrotach ok 2000 następuje prawie zalanie silnika paliwem przy 3000 ok . Sprawdziłem klapa nie zacina się położenie prawidłowe, ciśnienie paliwa 5,4 bara niezmienia się bez względu na...
Mam akurat notebooka Samsung NP-N210. Z Asusem łączy go właśnie klawiatura - jest jakby pod spodem górnego palmrestu (wystają tylko klawisze). Otóż Samsunga należy położyć na klapie matrycy, odkręcić śrubki od spodu i podnieść do góry dolną obudowę uważając na gniazda w płycie (cały notebook zostaje na stole) Oczywiście w stosunku do Asusa można spróbować...
Moja też ma te bajery i co z tego jak położyłem poziomicę na klapę a oczko uciekło na bok. Wyregulowałem nóżkami i od razu inna pralka.
Witam ponownie, a więc nie dostałem zestawu chłodnicy wraz z klapami które wysłałem bo człowiek który to regenerował przesłał inny gotowy zestaw który miał na półce, jak się okazało później to tak naprawdę już chyba nie wiadomo które były wysłane od nas gdyż pan stwierdził że robią kilkadziesiąt chłodnic miesięcznie i pomyłka mogła się wkraść. Inaczej...
Taki silniczek jak najbardziej się do tego nadaje. Sterowanie jako takie nie upraszcza się w tym przypadku tylko odpada cała robocizna mechaniczna w celu sprzęgnięcia osi wyjściowej silnika z potencjometrem dekodującym położenie (kąt obrotu) ośki. Jak znajdę jakiś gotowy schemat to podam miejsce gdzie on jest.
Witam, pomysł z przeciwwagą kolegi "netotrona" doskonale odciąża napęd. Ja zastosowałbym jeszcze prostszą konstrukcję zamknięcia. Po prostu klapa na zawiasach. Unikamy ewentualnych zacięć w prowadnicach spowodowanych zanieczyszczeniami (kurki lubią grzebać). Samohamowność napędu wycieraczek pięknie blokuje położenie otwarte. Kurki lubią wyjść wcześnie...
Robiłem testy z anteny bazowej 5/8 6P zamontowanej na wysokości ok 11m pomiędzy mobilem wyposażonym w antenkę magnetyczną HASTLER (chyba ok. 100cm długości). Testowaliśmy ją w Lublinie przez całe miasto. Antenka zamocowana na klapie z prawej strony sedana ASTRY 1. Do 2-3km leciało w miarę, nawet ładnie to wychodziło, potem zaczęły się kłopoty. Zaniki...
Nie, nie przesadzam. Co bardziej świadomi producenci odchodzą od stosowania tego niebezpiecznego archaizmu ( podobnie jak ładowanie nieszczęsnej dmuchawy gdzie się tylko da ) . To nie temat o spalaniu więc nie chcę robić OT - informacji na ten temat jak i "kronik wypadków" jest pełno. Zdaję sobie sprawę jak wygląda taka przesłona i że nie da się zamknąć...
Temat do zamknięcia. Kupiony moduł nie pasował, położona nowa wiązka klapy bagażnika wg listy powyżej, wymienione układy scalone w starej płytce i wszystko wróciło do normy
czujnik położenie klapa czujnik położenie klapa kolektor czytnik położenie
wskazania wilgotności fotowoltaika napięcie sieci kupić tranzystory 2sc2166
lodówka gorenje otwieranie bagażnika fabia
Przekładnia kątowa Stihl Husqvarna – nie obraca się, przyczyny, diagnostyka, smarowanie Toshiba 32PS200E Unstable Backlight: LED Strip & Driver Faults, Repair Steps