Załóż zamiast silnika przepustnicy żarówke 21W i zobacz czy będzie sterowana, czy czasem silnik nie ma nadmiernego poboru prądu.
Niestety dużo jest przypadków (wypytuje użytkowników o tryb korzystania z auta)w tym sezonie chodzi o to że auta są odpalane troszkę w gorszych warunkach więc pobór na rozruchu jest troszke większy dalej natychmiastowe włączenia świateł ,nawiewu,radio,ogrzewanie tylniej szyby to wszystko z krótkim dojazdem do celu i oczywiście przy słabszej kondycji...
ECU ma opcję podwyższenia obrotów przy zwiększonym poborze prądu. I może tu problem.
sprawdz pobór prądu
Uszkodzone świece, instalacja, zwarcie, nie właściwe świece. Sprawdzić pobór prądu przez świece i instalacje zasilającą.
Nie bardzo wiem o co koledze chodzi z tymi zdjęciami. Poza tym na mierniku ustawiony jest pomiar napięcia sprawdzane było ze wyjąłem bezpieczniki i multimetr znalazłem filmik na yt ze można i tak https://www.youtube.com/watch?v=mrmgh6R2...
Przełącznik i kostka do wymiany, później zmierzyć pobór prądu.
Z tymi zegarami to wszystko w porządku .W tych silnikach świece żarowe grzeją nawet do trzech minut po rozruchu silnika a że pożerają dużo prądu plus do tego niskie obroty ,to tak masz,alternator po prostu nie równoważy poboru prądu. Pozdrawiam
witam dziś mierzyłem pobór prądu i wyszło 0.15
Pierwszy wchodzący do UPC ( ten przykręcony) to główny plus z akumulatora . Ten następny grubością na wsuwkę to też plus . A że iskrzyło przy ruszaniu, bo był duży pobór prądu.
Według mnie typowe piloty do alarmu nie posiadają stanu czuwania. Nie naciskamy przycisku pilota to nie pobiera on prądu. 2,4 mA to dużo, sprawdziłbym czy w pilocie (IR) nie ma kondensatora podłączonego równolegle do baterii - potrafią czasami robić takie numery szczególnie jak pilot jest stary lub złapie wilgoć. Łukasz.
Gdzieś nie łączy dobrze i nagły pobór prądu powoduje spadek napięcia. To pierwsze, co się nasuwa. Na pierwszy rzut posprawdzaj kostki.
Wymienione czujnik wału i wałka rozrządu. ps. jaki powinien być ten pobór prądu rozrusznika?
Koło pasowe na wale jest dwumasowe i było ok.przy wynianie, koło pasowe alternatora jest zwykłe, a napinacz robi w czasie pracy silnika gwałtowne ruchy góra-dół gdy układ dostanie nagłe obciazenie np: skręt kół, włączenie klimy, wzrost poboru prądu.
Widzę że nikt nie potrafi mi pomóc... może inaczej czy rozbrojenie baterii i podłączenie przetworniczki step down 12v na 3,7 zamiast ogniw coś mi da ? czy nie będzie się to grzało? czy osiągnę w ten sposób zamierzony efekt czyli minimalizacje poboru prądu ?
Radia z Biedronki też mają taki pobór prądu w spoczynku.
Podłącz amperomierz i po kolei wyjmuj przekaźniki ( bezpieczniki) zobaczysz który pobiera za dużo prądu (i na którym obwodzie).
Witam, Warto sprawdzić pobór prądu na postoju. Czy przypadkiem jakiś z odbiorników nie pobiera zbyt dużego prądu. Jeśli tak jest to należy po kolei wyłączać bezpieczniki i w ten sposób sprawdzić który to odbiornik.
ale wydaje mi sie że zjada aku.Moze jakieś podpowiedzi Miernik i zmierzyć pobór prądu na postoju.
Zaśniedziałe styki i słaby kontakt. Możliwe też że silnik dmuchawy zaciera się i stawia większy opór, a to powoduje większy pobór prądu.
najpierw doładować aku bo pewnie od kiedy go kupiłeś to nie ładowałeś potem sprawdzić pobór prądu przy zamkniętym aucie (w stanie w jakim parkujesz na noc) a jeśli wszystko w normie to czeka cię zakup nowego aku
Miałem identyczny problem w megan z tym samym silnikiem. Okazało się że zbyt duży pobór prądu przy kręceniu pobierał rozrusznik.
Sprawdź ponownie pobór prądu przy czuwaniu i akumulator profesjonalnie.
Chyba jednak przetwornica, pobór prądu normalna praca 3A nie świeci 90mA a nie 0.
Podaj dokładnie jaki nr.tego bezpiecznika bo z tego co piszesz to wynika że jest to siłownik szyby (lewy tył). 0.22 to nie jest wcale duży pobór.
Świetny projekt, gratulacje za rozszyfrowanie magistrali CAN, bo faktycznie ciężko znaleźć jakiekolwiek informacje o tym. Jaki jest pobór prądu całości, w trybie uśpienia?
Jaki masz pobór prądu, ściemniacz nie może pobierać prądu bo jest to element bierny- opornik szeregowy z oświetleniem.
to jest megane 2 ,tam nie ma nic oczywistego, ale są… lampki w schowkach podłogi pasażera i kierowcy, i to one powodują taki pobór bardzo często.
Pobór mierzysz w amperach, i wpinasz w szereg.
Jak jeżdżę krótko to akumulator nie zdąży się rozładować dlatego jest ok. Sprawdzałeś chociaż pobór prądu na postoju? Ładowanie jest ok, przy w pełni naładowanym akumulatorze UPC ogranicza ładowanie z alternatora.
Oczywiście że Centra futura 53 Ah będzie dobry. A może masz mały pobór prądu kiedy kiedy nie jeździsz ? Można to sprawdzi miernikiem ,odłączając na akumulatorze + i podłączając miernik ustawiony np. na 10 A szeregowo w obwód.
Na samym początku sprawdź masy przy akumulatorze i rozruszniku. Przyglądnął bym się też kostce w stacyjce ( a wcześnie przede wszystkim pomierzył pobór prądu przy próbie rozruchy czymś naprawdę solidnym), bo przecież przy zwarciu akumulator grzałby lepiej niż webasto :D
Problem jest z megane 1.5 dci z 2009r auto podszarpuje i gasnie na wolnych obrotach byłem u mechaników i zdiagnozowali egr a więc podmieniłem go i nic oraz podmieniłem czujnik doladowania, przeplywomierz , elektrozawór poprawy żadnej. Auto odpala od strzała i nie kopci. Trzeba jechać do kogoś kto się bawi renówkami ,a jak samemu to trzeba trochę książek...
Podepnij miernik i sprawdź pobór prądu przy wyłączonych odbiornikach , co do ładowania możesz mieć zwarcie między zwojowe tego raczej nie wyłapiesz bez stołu probierczego. Ostatecznie któraś dioda fiksuje lub regulator ma dość.
Wszystko wskazuje na rozładowany lub wyeksploatowany akumulator. I to było to. Po podmianie na inny akumulator efekty "dyskotekowe" ustąpiły i auto działa normalnie. Muszę teraz sprawdzić czy nie ma zwarcia. Wielkie dzięki. Pozdrowienia. Piotr Zmierzyłem pobór prądu przy wyłączonych urządzeniach i wyszło około 250 mA. Więc to padł akumulator. Instalacja...
Zdemontuj cały panel z zegarami. Musisz dotrzeć do obwodu drukowanego i tam szukaj po ścieżkach przerwy a raczej uszkodzenia diody lub stabilizatora Z moich doświadczeń wynika, że jak spali się jakaś z żaróweczek podświetlających to działa zabezpieczenie przed nadmiernym poborem prądu. I to zabezpieczenie siadło. Zdarzały się też przypadki wypalenia...
Dzień dobry. Mam zegarek/wyświetlacz radia z Renault Megane III, o numerze 280340008R i chciałbym uruchomić go poza autem. Sprawdziłem schematy i według nich należy podać napięcia na piny 2 i 3, masa 12. Zrobiłem tak, ale nic nawet nie mrygnęło, jedynie co, to chyba jakiś stabilizator 5V mocno się grzeje, pobór prądu to 0,8A, więc chyba zdecydowanie...
przy włączonym silniku i większym basie światła ci będą wyraźnie przygasać. TO nawet przy 150A będą przygasać bo prąd w impulsie jest ogromny. Przy 300W alpine tak się dzieje jak i przy Mmatsie i poborze 110A. Przygasanie świateł nie jest wyznacznikiem.
Dziękuję za zainteresowanie tematem. Ten błąd pochodzi od czujnika ciśnienia klimatyzacji, presostatu. Klimatyzacja jest pusta, ze względu na nieszczelność, dlatego też ten błąd raczej nie przyczynia się do niniejszego problemu. Klimatyzacja nie jest używana. Podczas jazdy silnik pracuje bardzo dobrze, w całym zakresie obrotów. Niepokoi mnie niestabilne...
Pomiar poboru prądu na postoju - mierzony multimetrem i miernikiem cęgowym, wynik bliski 0 po zamknięciu auta i uśpieniu elektroniki Co to znaczy bliski zeru. Tu się bierze pod uwagę wartości prądu, na drugim miejscu po przecinku.
Dokładnie, nie ma forum chyba które się zajmuje takimi buildami. -Fora retro będą uważać że to za nowy sprzęt. -Tutaj raczej są sami doświadczeni użytkownicy, którzy znają wartość pieniądza i nie doradzą ci czegoś co uważają za drogi i prądożerny złom, który po OC (którego z resztą też nikt ci nie zagwarantuje) będzie pobierał astronomiczne ilości prądu....
Sprawdziłem wszystko ciągłość przewodów jest ok od samego sterownika. Podłączyłem zasilanie pod kostkę od ECU + pod 66pin i - pod 68 a następnie pod 65 w obu przypadkach jest pobór prądu przez sondy w granicach 0,8A po odłączeniu kostek sondy pobór ustępuje więc wiadomo, że to sondy biorą ten prąd. Wygląda na to że nie ma tej masy na 68 pinie jakby...
Wszystko fajnie, tylko czy zmierzył pobór prądu na wyłączonym radiu ? Znane jest wiele przypadków niepotrzebnych wymian akumulatorów, szczególnie w Fordach, gdy ktoś tak podłączył radio. Nie żebym się czepiał ale należało to zrobić jak należy, zdiagnozować usterkę czy to radio czy auto i naprawić. SławeK
Wewnątrz pali się bezpiecznik termiczny. Przyczyny to uszkodzony silnik , za duży pobór prądu, lub za mały przpływ powietrza np zatkany filt pyłkowy. Bezpiecznik można kupić w sklepach ze sprzętem AGD na obudowie podana jest tenperatura zadziałania. Montować na zacisk lub zgrzewać punktowo.Zdecydowanie nie próbuj lutować.
Dziękuję za odpowiedzi. Regulator oryginalny zamówiłem. Chodziło mi o tymczasowe podłączenie innego, bo auto jest mi niezbędne. Pomysł na podłączenie innego regulatora po prostu wpadł mi do głowy i byłem ciekawy czy się da. Wydawało się to logiczne, że po drobnych modyfikacjach i kilku dodatkowych przewodach będę miał ładowanie tymczasowe. Kilku mądrych...
rozrusznik robił duży pobór prądu Z tym się mogę zgodzić, chociaż sądziłem że ta przypadłość tyczy się raczej benzynowców... wytwarzał pole magnetyczne, które zaburzało wskazanie czujnika położenia wału O tym nie słyszałem. Czy koledzy fachowcy od elektryki/elektroniki, mogą to potwierdzić? Czy też z powodu bardzo dużego poboru przez wyeksploatowany...
W mojej megi objawy podobne - rano lub podłuższym postoju tragedia odpalała za drugim, trzeci , a nawet za czwartym razem . Wszyscy na forum piszą o spraw dzaniu świec, uszczelnianiu przewodów paliwowych itd. W moim przypadku powodem tych przypadłości był zdychający rozrusznik. Fachman, który go naprawiał stwierdził, że powinno się go regenerować co...
Kolego tutaj "problemu" należy szukać w obrębie rozrusznika! Czujnik obrotów i położenia wału korbowego czy wałka rozrządu ma sie nijak do obwodu rozruchu! Gdy wystapi ta usterka to sprawdz miernikiem jaki jest pobór prądu z akumulatora. Na początek weż i sprawdz i przeczyść przewody idące do rozrusznika szczególnie masowy ,jeśli to nie pomoże to niestety...
Zrób pomiar poboru prądu na wyłączonym silniku w upalny dzień. Multimetr przełącz na amperomierz i wepnij się pomiędzy klemę a akumulator. To na początek. Druga sprawa piszesz że akumulator zachowuje się JAKBY był rozładowany. Żeby odpalic musisz naładować aku czy wystarczy że wystygnie i odpala?
ABS i poduszki to wynik spadku napięcia, tam będą błędy jedynie dotyczące zasilania i tego nie ruszaj. Akumulator może dawać właśnie takie objawy. Uszkodzenie wewnętrzne, nie koniecznie stałe. Alternator podobnie. Trzeba sprawdzić napięcie i prąd ładowania. Sprawdzić ewentualny pobór prądu przez alternator. Ja bym nie wykluczał. Bezpieczniki za akumulatorem...
Ten akumulatur ma 2 lata druri 1,5 roku zwarcia nie mają na żadnej z celi ale spadła im cholernie pojemność obgruci 10 razy rozrucznikiem i momentalnie pada. Jak ma 2 lata to powinien być jeszcze w bardzo dobrej formie! Ja w swoim Meganie wywaliłem po 6 latach, a akumulator nadal był dobry, tylko w zimie jak trochę postał na mrozie -15 to siadała jego...
Witam bardzo dziękuję za zainteresowanie i pomoc . Ta megane/scenik jest autem kolegi , bardziej nadaje się na złom niż na inwestycje typu nowy alternator , kupiłem używany dostępny , z tym samym układem mocowania mechanicznego ..tylko że jest od Laguny. Rozumiem że sugestia kolegi sprowadza się do podania napięcia 12V z + na akumulatorze na zacisk...
http://obrazki.elektroda.pl/7890755200_1... Przyczyną powstania tego projektu było zapotrzebowanie na prąd w instalacji. W FSO 1,6 głównym odbiornikiem jest wzmacniacz pożerający 111A przy pełnej mocy. Jako alternator zastosowany jest alternator z Laguny II 1,9 DCI Valeo SGxxxxx dający 125A. Problemem było kolo pasowe , ale orginalne...
A ja nie. /.../ uważam że 45Aha ma wystarczający prąd rozruchowy do tak małego silnika, tym bardziej że te samochody dobrze palą. A jeżdżąc sporadyczne na tak krótkich odcinkach mimo dobrego alternatora masz szansę nie doładować tego akumulatora i go zasiarczyć. Weź jeszcze pod uwagę pobór prądu przez podgrzewacz powietrza do gaźnika. To ustrojstwo...
Panowie wpadka. Zwarcie na płytce. Do rzeczy. Do ładowania telefonu wystarczy jeden dobrze chłodzony stabilizator l7805 tak jak pisał dziadzio miecio. Pobór prądu przy zwartych d+ i d- to około 800 mA, a ładowaniem zarządza komórka.( jeżeli chcemy więcej prądu, trzeba zrobić odpowiedni dzielnik napięcia na przewodach sygnałowych). Do szczęścia wystarczy...
Witam, mam mały problem z Meganką 1.9dti 98rok. Rozrusznik nie chce kręcić, ale jak już kręci to odpala "na rys". Problem pojawił się przy niższych temperaturach i wygląda to tak: -przekręcam stacyjkę, czekam aż nagrzeją się świece(świece w miarę nowe-roczne, coś tam grzeje bo napięcie na aku lekko spada(aku nówka 1 miesiąc)) -przekręcam dalej aby zakręcić...
pobór prądu renault megane megane prądu berlingo pobór prądu
oscyloskopy naprawa rubens gaznik zalewa silnik elektryczna tylna klapa
lodówka turystyczna ogniwo peltiera myjka parowa
Carrier 1550 zablokowany - jak odblokować bez komputera? Płukanie silnika naftą - czy to bezpieczne?