Zamknij auto, zamknij centralnym zamkiem, łącznie z zaryglowaniem zamka maski, następnie odczekaj kilka minut i obserwuj jak zmienia się pobór prądu.
Zamykasz auto pilotem lub kluczem i po około 10 minutach mierzysz pobór prądu tak?
Witam Jeśli coś w aucie jest dołożone (alarm, gaz, inne radio itp.) będzie większy pobór prądu. Generalnie nie ma tragedii jak jeździsz regularnie. Zobacz do ile spadnie np po 3-4dniach.
0,01 A to jak najbardziej prawidłowy pobór prądu. Wyciągnij ten bezpiecznik, odpal auto i pobaw się radiem, jeżeli będzie wszystko OK to już go nie montuj.
Zrób może tak. Odkręć klemę + od akumulatora, "przedłuż" ją kawałkiem przewodu (np rozruchowym z krokodylami) i zmierz na tym przewodzie.
W tamtym radiu nie było żadnego dekodera. W kostce ISO radia masz zasilanie i CAN H oraz L. Trzeba je było wypiąć i podpiąć do radia CAN H oraz CAN L z panela klimatyzacji. http://obrazki.elektroda.pl/1454299100_1... http://obrazki.elektroda.pl/4678606700_1...
W porządku jest
Odłącz alternator i sprawdź pobór prądu
Ktoś ostatnio walczył z tym . Istotny był pobór prądu przez silniczek.
Witam koledzy. Niedawno kupiłem Passata B5 i z czystej ciekawości sprawdziłem mu pobór prądu. Okazało się że po wyłączeniu się modułu komfortu pobór wynosi 0.07A. Czy to jest dopuszczalny pobór? Czy to nie będzie mi rozładowywało akumulatora?
Brak uśpienia jakiegoś modułu spowodowany brakiem masy. Zobacz masę obok modułu komfortu, gdy ona gnije to taki jest pobór prądu.
Witam, mam problem z poborem prądu. Auto z dnia na dzień zaczęło mieć problem z odpalaniem -aku 10V. Naładowany do pełna, wszystko chodziło świetnie przez ok. Miesiąc, aż po odstawieniu auta na nie więcej niż 10 godzin i znowu akumulator wyładowany, stało się tak kilka razy, auto jeździło kolejny miesiąc i znowu padł. Auto było oddane do elektromechanika...
Zacznij drogą dedukcji. Na początek sprawdź przekaźnik świec żarowych czy przypadkiem się nie przycina później kolejno Alarm jeśli go masz Radio najlepiej na czas badań odepnij alternator odłącz zacisk B+ rozrusznik. jaki opis na skrzynce ma bezp o którym mówisz??
Dokładnie tak jak napisał mercedesik . Jak nie masz dostepu do testera to odłączaj kolejno złącza drzwi na słupkach i obserwuj pobór prądu.
Kup jeszcze jeden jak padnie to wtedy dopiero zmierz chociażby ładowanie o poborze prądu nie wspominając 😀😀😀😀
Witam odgrzewam temat ponieważ klient potrzebował auto,w komforcie jest błąd 01329 - Magistrala danych układu komfortu w trybie awaryjnym 35-00 - - nie daje się wykasować , kasuje się dopiero po odpięci drzwi obojętnie prawych lub lewych . Jak jedne drzwi odpięte komfort usypia brak poboru prądu.
Sprawdź sterowniki drzwi. Miałem tak że po zamknięciu samochodu pobierało prąd a jak był otwarty to nie. Winny był sterownik w drzwiach pasażera a samochód to passat b6.
wymieniłem dzisiaj zamek na SKV germany i wszystko śmiga, pobór prądu nawet 0,02 -00,3 :)
A odczekałeś chwilę przy pomiarze aż prąd spadnie. Bo dopiero po pewnym czasie moduł przechodzi w stan uśpienia i pobór prądu spada.
Moduł odpięty, nic nie zmienia, pobór na poziomie 0.37A po uśpieniu cdu.
Mogła wylać bateria w module syreny i narobić bigosu. Spróbuj wywołać alarm (otworz auto od środka przez uchyloną szybę) a potem odczytaj błędy.
A ten przekaźnik zlokalizowałeś ? po jego wyjęciu jaki pobór jest ?
nie są kontrolowane przez CAN Nie powtarzaj bzdur po handlarzynach, kontrola oświetlenia nie ma związku z obecnością sieci CAN w aucie. Do autora- żeby to wszystko działało, led musi mieć parametry zbliżone do tradycyjnej żarówki (pobór prądu i rezystancja)
To szukaj drugiego , używki!
U mnie puszczała dioda w alternatorze pobory prądu były dokładnie takie jak u Ciebie.
do sprawdzenia ładowanie i pobór prądu na postoju
Sory :) Chodziło o 0.01. NA noc odłaczyłem kleme, i rano sprawdziłem pobór ponownie. 0.00. Założyłem kleme i kręcił co najmniej 15 sek. Dziś podjadę na sprawdzenie swiec. Co ważne po odpaleniu ma minimalnie wyższe obroty, ale nie kopci ani nic w tym stylu. Oleju nie pali.
Żadna lampka akurat w tym passacie nie świeci i nie wiadomo dlaczego Bo zgniła wiązka w lewym progu, jak to naprawisz to pewnie i pobór prądu zmaleje.
Pod kolumną kierownicy masz jeszcze kilka bezpieczników.
Odkąd walczyłem z tymi zaciskami, to ustawiłem sobie właśnie taki awatarek :D (zasada działania zacisku el.). Tam, bez poboru prądu nie zdążysz pomierzyć nic. Odepniesz wtykę od zacisku, zapniesz żarówkę 21W i tylko raz się zaświeci i sterownik odetnie zasilanie, bo zbyt niski pobór... Tak się dzieje, kiedy zacisk się przycina. Ja podaję napięcie bezpośrednio...
Na podłodze (pod wykładziną podłogi) pod fotelem kierowcy sucho?
Radio jest podłączone ale jak to nie mam pojęcia
Jaki jest pobor pradu?
Witam Szanownych Forumowiczów Potrzebna jest pomoc w określeniu przyczyny poboru prądu przez układ audio w moim passacie w wersji US. Po odłączeniu kostki od wzmacniacza monsoon samochód prądu już nie pobiera , więc postanowiłem oddać wzmacniacz do elektronika - ten ku mojemu zdziwieniu stwierdził że wzmacniacz monsoon jest ok czyli nie pobiera prądu....
Rozwiązanie trafione przez przypadek . Poprzedni właściciel miał zamontowany GPS w bagażniku głęboko pod tapicerką . Przy naprawie modułu haka wyszła usterka poboru prądu . Dziękuję za wszelkie podpowiedzi . Pozdrawiam
Trzeba zmierzyć pobór prądu na kablu z alta.
Problem niestety powrucił wszystko wzkazuje na nieorginalne lecz dedykowane radio do tego modelu . Serwis twierdzi ze winne jest radio i niestety wszystko nato wzkazuje w momencie wyłonczenia w Geateway Radio problem znika ale pojawia sie nowy ;/ radio mruga oraz słabo odbiera jak i nie rozłancza sie po wyjeciu kluczyka ze stacyjki . Jakies rady by...
A przeczytaliscie dokladnie co opisalem? W tylnych drzwiach mam tylko kilka elementow elektronicznych (silnik sterowania szyb oraz zamek i wiazke kabli). Jak sprawdzic dokladnie ktory to element pobiera prad?
Witam z tego co kojaże to około 0,03 A więcej nie powinien mieć bo wtedy ciągnie z czegoś ten prąd,może masz źle podłączone radyjko ???.
Telematik to jest chyba automatyczne powiadomienie o wypadku, może wewnętrzna bateria poszła spać i cały czas podbiera prąd.
Lampka oświetlająca bagażnik ( zazwyczaj o mocy 5W) to pobór prądu 0,36A
Witam. Mam problem z poborem prądu w passacie b5 1,9 tdi automat. Nie mogę sobie z nim poradzić od dłuższego czasu. Wypiąłem wszystkie bezpieczniki, przekaźniki spod kierownicy, odłączyłem moduł komfortu, wypiąłem radio z kostek, alternator, nawet rozpięlem wszystkie kostki przy słupku po stronie kierowcy i pobór prądu nadal na poziomie 0,3A. Jest to...
Po odłączeniu radia pobór prądu bez zmian, żadne światło też się nie świeci. Pozatym pisałem że po wyjęciu bezpiecznika 21 pobór prądu jest mniejszy czyli pozycyjne/postojowe odpadają. Niestety do jednego pina pod bezpiecznikiem 21 podpiętych jest kilka elementów i nie mam pomysłu aby stwierdzić który to. Pozatym wydaje mi się, że prąd rzędu 0,1A nie...
Moduł komfortu nie ma połączenia z włącznikiem świateł stop. Stopy są tutaj zasilane z "30" czyli prosto z akumulatora a nie z "15" czyli po stacyjce. Moduł komfortu musi się uśpić do pomiaru prądu wiec zamykasz auto i po 30min mierzysz nie rozwierając obwodu na akumulatorze bo znów się wybudzi i pomiar nic nie da. Możesz wypiąć wtyczki od komfortu...
Passat B5 przedlift, 99, 1.9
Wygląda to tak, elektryk zmostkował czy coś wszystkie drzwi do drzwi kierowcy. Teraz drzwi mogę otwierać kluczykiem ale tylko mechanicznie, centralny tak jest wyłączony. Dopiero po włączeniu zapłonu mogę otwierać i zamykać drzwi centralnym na panelu drzwi. Z zamykaniem tak samo, musi być włączony zapłon, wtedy zamykam drzwi centralnym, wyciągam kluczyk...
Zobacz błędy, często to pomaga w diagnozie poboru prądu.
Oczywiście nie chodziło mi, że w czasie wciśnięcia hamulca jest taki pobór tylko po jego puszczeniu. Źle się wyraziłem.
Abs też odłączałem,lampy,kostki i nadal nic bo pobór dalej 0.30A
Klimatyzację masz? Może to ona daje w kość. Może cewka elektromagnesu ma jakieś zwarcie i bezpiecznika nie wybija, ale pobór prądu obciąża tak alternator, że piszczy.
Radio, wzmacniacz, autoalarm...
Nie masz czasem mokro pod nogami kierowcy?
Witam Mam problem z autem Volkswagen Passat B5 99r 1.9tdi 90km. Chciałem kupić akumulator bo mój już lekko dychal ale okazało się jak byłem u faceta że Passat pobiera prąd do 0,29 a mój aku jest dobry nie znam przyczyny raz odpala ciężko a nie kiedy jest tak że wcale nie odpalę. Pan który mierzył pobór prądu robił to miernikiem mówił że powinno być...
Spróbuj odłączac po jednej świecy po kolei,może któraś ma za duży pobór prądu no i ta co jest niewymieniona jest pod znakiem zapytania.Zawsze wymienia się wszystkie.Szkoda że niemasz czym pomierzyć bo to by wiele rozwiązało.Jeżeli przewody się grzeją to napewno pobór prądu jest za duży i za długi a o zwarciu niema mowy bo,by spaliło bezpiecznik.Spradzenie...
Postaram się zrobić dialize rozrusznika i jeśli okaże sie , że jest on wadliwy to powale teorie wszystkich specjalistów z woj. Łódzkiego. Ps.A jesli wzmocnie prad prostownikiem na akumulator i wzmocnie go tym sposobem to uzyskam oczekiwany efekt i wyeliminuje zbyt duży pobór prądu przez rozrusznik?
chodzie jest podłączone tak, że działa po wyciągnięciu kluczyka I tu już masz "lewy" pobór prądu, odłącz radio, a ten pobór znacznie spadnie.
Zaraz po zamknięciu drzwi pobór prądu wynosi 0.28A i po około 5s spada do 0.16A więc sygnał o zamknięciu drzwi dociera.Stan przewodów w przelotkach wizualnie jest ok.
Niestety sterownik podaje zasilanie bezpośrednio do odpowiedniej żarówki, dodatkowo kontroluje obwód pod względem ciągłości, rezystancji i poboru prądu przez źródło światła
Witam. Pierwsze od czego musisz zacząć, to zbadać jaki pobór prądu masz w spoczynku / na postoju, po zamknięciu samochodu centralnym zamkiem i po całkowitym uśpieniu się wszystkich systemów. Systemy mogą się usypiać 5, 10, 15 min a nawet do 2h. W twoim passacie możliwe, że już około 15min wystarczy. Do sprawdzenia poboru prądu będzie Ci potrzebny multimetr,...
Witam U mnie okazało się że wina rozładowywania akumulatora leż po stronie zamka w drzwiach. Rozebrałem zamek i okazało się że "łopatka" łącząca wkładkę zamka z zamkiem jest uszkodzona i krańcóweczka w zamku była ciągle wciśnięta. Modół komfortu odczytywał to że w zamku jest ciągle przekręcony kluczyk i nie przechodził w stan" uśpienia". Z tąd pobór...
Radio w trybie czuwania pobiera 1,5A. Poza tym działa normalnie. Auto to Passat B6 2006r Gdzie powinienem szukać przyczyny? jakieś zwarcie w radiu?
Problem rozwiązany. Wymiana komfortu załatwiła sprawę.
witam nie wiem czy tak ma byc ale w starszej wersji tego nie mialem.. gdy auto dlugo stoi i silnik juz zdazy wystygnac po wyjeciu kluczyka ze ztacyjki cos zalancza slychac przekaznik i jest duzy pobor z akumulatora porownywalny do gzania swiec czy to normalne ???
Łojezusie, 2,8A? Dużo. Odepnij całkiem alternatorm, mozliwe że jest zwarta dioda plusowa i poprzez pomocnicze zamyka się prąd na wirnik. Albo odkręc regulator i wtedy zmierz.
Odłącz B+ z alternatora i wtedy zmierz pobór prądu Niesławny regulator F00M podaje cały czas napięcie na wirnik
dzięki za podpowiedż.Tak się wlaśnie zastanawiałem nad tymi bezpiecznikami , jutro właśnie spróbuje
po wyciągnięciu bezpieczników od zamka centralnego i po wypięciu kostek od zamków , pobór prądu spada do 10 mA , jakieś sugestie ?
Pobór spada
Zmierz pobór prądu bo metoda iskry przy podłączeniu klemy jest słaba...
Zrób diagnostykę może vcds i zobacz czy są błędy i w jakim module. Być może się sprawa poboru prądu szybciej wyjaśni. Ja miałem taką sytuację jak u Ciebie po zmianie radia na wyższy model i musiałem wymienić getway bo radio się nie usypiało i pobierało około 0.8A
Najprawdopodobniej był zalany/zawilgocony. Pobór prądu powinien mieścić się w granicach kilkunastu/dziesięciu uA.
W Passacie antena jest ze wzmacniaczem. Często zdarzało się, że gumowa obudowa anteny pękała ze starości i do środka dostawała się woda. W takim przypadku wzmacniacz ulegał zniszczeniu. Pomysł z podłączeniem ładowarki pod sterowanie anteny nie jest najlepszy. Pomijam wnoszone zakłócenia. Sprawdź prąd jaki jest w stanie oddać ładowarka i obciążalność...
Witam a ten prąd te 15mA to jest prąd ładowania akumulatora przez alternator czy to jest prąd pobierany przez instalacje samochodu ? Jeżeli jest to pobór przez samochód to żaden prąd nie powinno rozładować akumulatora . Pozdrawiam
Powinnaś sprawdzić ładowanie alternatora,pobór prądu,masę pomiędzy akumulatorem a nadwoziem i silnikiem.
To B5 jedyny pobór to moduł komfortu.
Sprawdziłeś już pobór prądu czy czekasz aż sam sie wyświetli na liczniku kilometrów?
Sprawdź jaki masz pobór prądu na postoju przy wyłączonych odbiornikach prądu.
Te światła dzienne to mają być na diody - zasilanie 12V, pobór ok. 7W
Witam, To pytanie, a zarazem wyzwanie dla osób, które na prawdę mają o tym pojęcie. Mam problem z poborem prądu w modelu VW Passat b5 fl 1.8T z 06.2001 r. Sytuacja jest wyjątkowa, gdyż po wielu jak i ciągłym tygodniowym sprawdzaniu pobór wykazuje 0,05/0,06 A, czyli z tego co mi wiadomo od elektromechaników jest w normie. Sytuacja wygląda z nim tak,...
Multimetr w dłoń, do auta pod maskę i zmierzyć pobór prądu. Jak to zrobić sprawdź sobie na YT, tam wszystko ładnie wytłumaczą :)
Problem po stronie zasilania, sygnał dźwiękowy=większy pobór prądu=spadek napięcia, potwierdzenie diagnoza błędów i naprawa instalacji.
Może ślizga się jakieś koło pasowe np przy alternatoże?
Podłączasz dobrze , chyba bezpiecznik na mA padł , gdyż w czasie podłączenia w tej konfiguracji początkowy pobór prądu jest powyżej 400 mA. Przełącz na AMPERY i mierz.
Witam! Tutaj też masz trochę info na ten temat: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php...
Witam, mam od niedawna passata 2.0 gt '91 w automacie i taki problem,ze gdy nastepuje w samochodzie pobor pradu,np: zapalenie sie swiatelka przy otwarciu drzwi, lub nacisniecei pedalu hamulca i zapalenie sie swiatel stopu(przy wyl silniku) lub wl dmuchawy , albo kierunkowskazow,itp wtedy wlaczaja sie wycieraczki i chodza ok 5 razy. Problem 2: wentylator...
Witam koledzy. Właśnie zmieniłem oświetlenie wewnątrz mojego passata b5 na Led i okazało się że po zamknięciu auta lekko świecą (polaryzują) 2 żarówki te na środku (czytania). I się zastanawiam czy one mogą mi rozładowywac akumulator czy jest to minimalny pobór prądu?
Witam. Kolego mlodygolf myślisz że to sterowanie elektrycznymi szybami pobiera "lewy prąd"?
Proszę sprawdzić ciągłość połączeń linii CAN w komforcie. Miałem u siebie w warsztacie takie uszkodzenie w Passacie i to właśnie było przyczyną. Przy przerwaniu jednego z przewodów linii CAN sterowniki poszczególnych drzwi nie przechodzą do stanu stand by a w tym stanie pobór powinien wynosić ok 250 do 300mA
Otóż mam wrażenie że twój akumulator ma jakieś problemy , Jeżeli był spadek napięcia na akumulatorze to regulator podbijał wzbudzenie dążąc do szybszego naładowania akumulatora. Ładowanie nie powinno przekraczać 14,5 V choć pewne źródła podają że 2,2 V na celę . A spadek na 12,4 v po nocy przy - 3 *C to trochę za dużo . Może pobór prądu nie kontrolowany...
Witam. Moim zdaniem powinienes znalezc pobor pradu. Na początku ja bym odłączył radio. Po drugie odczepic alternator a później alarm lub centralny (no i jak piszesz to odczep zasilanie sprzęgła elektromagnetycznego sprężarki klimy) oczywiscie za każdym razem trzeba zmieżyć pobór prądu amperomierzem. Max powinno pobierać do ~0,5A.
Czy pobór prądu 0.2 A na postoju czyli w stanie spoczynkowym nie jest za duży? Ostatnio zimno sie zrobiło i rano akumulator nie chce mi krecić wiec dokonałem tego pomiaru. Samochód to VW Passat 1.8 91 r. ,benzyna z LPG, autoalarm. Radia nie mam.
+12 i (-)mase pociągnij sobie z akumulatora (mniej kłopotów z radyjkiem) a co do +12 acc pierwsze włożenie kluczyka(tzw pozycja radiowa). opcja 1 interfejs can opcja 2 moduł na kolumnie kierownicy od rozpoznawania kluczyka (czasami tam stacyjka była zależy od wersji wyposażenia). opcja 3 sprawdź gniazdo zapalniczki czy jest po kluczyku czy nie , jeżeli...
Pobór prądu przez pompę ABS która współpracuje z ESR. Ogólnie wypadało by obejrzeć instalacji i poczyścić trochę styki
Musisz usunąć pobór prądu O,5A to stanowczo za dużo. Tylko tu masz usterkę. Pozdrawiam.
Panowie jesyne co zostało z starego rozrusznika to stojan i głowiczka, potem zaniosłem rozrusznik do warsztatu który od iks lat naprawia rozruszniki i powiedzieli mi że wszystko, rozrusznik jest sprawny a jak słabo kręcił tak kręcił. Na dzień dzisiejszy mam cegi prądowe i w takim przypadku sprawdzę pobór prądu z starym i zupełnie nowym rozrusznikiem.
Wydaje mi się Kolego, że jednak akumulator kończy swój żywot. Był sprawdzany dynamicznie (z obciążeniem) na pojemność, czy tylko mierzono napięcie na klemach? Również zaskakuje mnie podany przez Ciebie wynik pomiaru poboru prądu, jest on raczej nierealny.
Witam. Po skanie vag nic nie było, wiec odkręciłem silnik z lewej strony okazało się, że pozostałości płynu hamulcowego spowodowały korozję styków. Silnik z prawej strony okazuje się, że nadaje się do ponownej regeneracji, bo ma zbyt duży pobór prądu, na biegu jałowym 2 ampery.
Sprawdź amperomierzem jaki jest pobór prądu na blokowanym obwodzie. To, że kiedyś było 4A nie oznacza, że teraz jest tyle samo.
Wyciągaj pojedynczo bezpieczniki i jak spadnie przy tym bezpieczniku to prawie namierzyłeś. Jeżeli wyciągniesz wszystkie bezpieczniki, pojedynczo i dalej będzie kraść pojedynczo wyciągaj przekazniki. K Miałem przypadek w passat że przekaznik kradł prąd. Dodano po 1 Spróbuj przekazniki wyciągać!
a jakie jest ładowanie, ile lat ma aku, jaka gęstośc elektrolitu i wreszcie jaki pobór prądu w stanie spoczynku auta? Daj coś z siebie to pomożemy albo zwróć się do wróżki.
passat pobór prądu berlingo pobór prądu pobór prądu wkrętarki
laser vam1201 antena kierunkowa huawei budowa magnesu
samsung rsa1ztvg samsung rsa1ztvg
Optymalizacja ustawień pieca Termet Silver Pro 20 kW Schemat przetwornicy step-up: kluczowe elementy i zasada działania