To nie akumulator "daje" prąd tylko rozrusznik "pobiera" - nic się nie uszkodzi.
Słuchaj napięcie może i jest ale prądu nie ma,a to prąd kręci.A to co ci cyka to elektromagnes z rozrusznika-on pobiera mało prądu i mu starcza,ale rozrusznik potrzebuje dużo prądu,a twój akumulator go nie ma.Pożycz od sąsiada na chwile i spróbuj z dobrym akumulatorem.
Witam Myślę że jest zima i rozrusznik pobiera większy prąd co powoduje zmniejszenie napięcia na akumulatorze poniżej progu zadziałania automatyki Naładuj akumulator do pełna i spróbuj. Jerzy
Daj sobie spokój z tymi stabilizatorami, czy wiesz jaki prąd pobiera rozrusznik? Naładowany akumulator kwasowy, żelowy ma 12.3-12.6 V a nie 14. Podłącz żelówkę i sprawdź.
Jest to amperomierz,którym mierzymy duże prądy. Dodano po 2 Można zmierzyć jaki prąd pobiera rozrusznik.
Uzwojenie wciągające w bendiksie może pobierać 40 lub nawet trochę więcej amper. Podobne wartości prądu pobierają/ły/ rozruszniki od Ursusa,Stara i innych podobnych pojazdów. W Twoim rozruszniku po prostu wypaliły się styki główne i dlatego nie podają prądu na rozruch.Naprawiałem to uszkodzenie w ten sposób,że przy pomocy tokarki odcinałem tył elektromagnesu...
na wyłaczonym kluczyku moga pobierać prąd: alternator, rozrusznik, światła awaryjne, postojowe, radio, alarm, światła oświetlenia wnetrza. sposób sprawdzania rozrusznika i alternatora - odkręcić głowne przewody zasilające. pozostałe jak ci kolega powyżej poradził
Nie jest ważne czy to będzie 1-faz czy 3-faz transformator. Ważne jest aby trafo było na tyle duże(takiej mocy) abyśmy mogli pobrać z niego prąd w granicach prądu jaki pobiera rozrusznik w czasie rozruchu samochodu. Wiadomo że prąd pobierany będzie zależał od stanu naładowania akumulatora. Jeśli akumulator będzie prawie rozładowany to ten prąd będzie...
Podepnij woltomierz do akumulatora i sprawdz napięcie w momencie kręcenia rozrusznikiem. Wygląda na to, że rozrusznik pobiera za duży prąd. Duży spadek napięcia powoduje, że wszystkie urządzenia wariują. Zdarza się, że rozrusznik w kiepskim stanie elektrycznym lub mechanicznym tak się zachowuje (Twój chyba blokuje się mechanicznie).
Witam, jaki powinien pobierać prąd rozrusznik przy uruchamianiu silnika 1,9 TDI. U mnie jest on około 250 -290 Amper. Czy to nie jest za dużo? Czy to może wskazywać na uszkodzenie łożysk ślizgowych?
Ja bym zaczął od zbadania prądu pobieranego przez rozrusznik w trakcie zapalania i przy okazji do jakiej wartości spada napięcia na aku podczas tego pomiaru.
Czy ten przekaźnik dla rozrusznika jest przystosowany do prądów jakie pobiera rozrusznik ? Czy nie warto też pomyśleć o optoizolacji dla tego przekaźnika ?
Zmierzyć spadki napięć pomiędzy masą silnika a SŁUPKIEM(nie klemą!) akumulatora, drugi pomiar to napięcie na dodatniej śrubie rozrusznika, w czasie pracy. Trzeci pomiar, prąd pobierany przez rozrusznik. Od razu będziemy wiedzieli co jest uszkodzone, akumulator, rozrusznik czy przewody pomiędzy akumulatorem a rozrusznikiem. Twoim problemem zapewne są...
Od dawna twierdzę że mechanik mający do czynienia z samochodem zwłaszcza dieslem powinien posiadać oczywiście dla wygody i szybkiej oceny -miernik cęgowy DC z zakresem min 600A a najlepiej 1000A w zależności z jakim samochodem ma do czynienia. Jaki prąd pobiera rozrusznik?
Jeżeli chcesz mieć pewność że to wina rozrusznika to spróbój go podłączyć pod inny akumulator (niezależny) przekręć stacyjkę i wtedy próbój włączyć rozrusznik zasilany z innego akumulatora. Jeżeli odpali to masz pewność że rozrusznik pobiera za dużo prądu z aku.
Świecę nawet wszystkie pobierają mniej prądu niż rozrusznik.
Panowie mam problem, zaczela sie zima i zaczely sie problemy - auto nie odpala bo jest problem z ładowaniem akumulatora. Wymieniłem dziś regulator, szczotki już tego wymagały - ładowanie na alternatorze (na grubym przewodzie +) wynosi 14,4V - jednak do akumulatora dochodzi juz tylko 13,2V - szukałem wszedzie czysciłem klemy, mase, styki - i nic. Dziś...
Wiem że odgrzewam czteroletniego kotleta , ale w moim przypadku (taki sam wóz) błędy zapisują się zawsze podczas rozruchu, winą jest słaby akumulator albo za duży prąd pobierany przez rozrusznik. Jeśli odpalam go z drugą baterią podłączoną kablami problem nie występuje.
1. Są to przetwornice o mocy znamionowej 500W które przez dość krótki okres czasu mogą wydać te 1000W jednak nie jest możliwa praca ciągła z urządzeniem powyżej 500W (przetwornica ulegnie uszkodzeniu). 2. Prąd pobierany przez taką przetwornice obciążoną urządzeniem o mocy ok. 1000W wyniesie ok. 80A czyli trochę mniej od prądu jaki pobiera rozrusznik...
Trochę się powtórzę z tym co mówili przedmówcy. Jest gdzieś słaby kontakt przewodów od akumulatora. Zacznij od sprawdzenia klem a później sprawdź oczka tych przewodów w kontakcie z masą samochodu a później oczko plus na rozruszniku. Możesz też mieć uszkodzony rozrusznik, który pobiera za dużo prądu (robi zwarcie ) np przez zacieranie. Możesz sprawdzić...
Proponowałbym sprawdzić rozrusznik. Zbyt wolno kręci lub/i pobiera zbyt duży prąd przy rozruchu, skoro na prostowniku z boosterem odpala normalnie.
Bez problemu mozna oszacowac samemu: P=U*I czyli I= P / U (moc podzielona przez napiecie) Takie prady dotychczas kojarzyly sie z rozrusznikiem w samochodzie...
Cewka automatu rozrusznika pobiera znaczny prąd,to normalne.Jeżeli słychać automat rozrusznika ,to jedynie pozostaje sprawdzenie przejścia na głównych stykach automatu.Może być że na głównych stykach nie ma przejścia,to łatwo sprawdzić kontrolką z żarówki.Jeżeli napięcie dochodzi na gruby styk i przechodzi do rozrusznika, to sprawdź czy gruby przewód...
Prąd rozrusznika nie może iść przez stacyjkę i przycisk. Podejrzewam, że tam rozrusznik pobiera ponad 100A, nic więc dziwnego że ci pali stacyjkę i przycisk. Przyciskiem normalnie sterujesz elektromagnesem (solenoidem) rozrusznika, którego twierdzisz że nie masz u siebie. Możesz prąd puścić przez jakiś 'hebel' jak w traktorach do rozłączania prądu i...
Właśnie - to sugeruje problemy ze stykiem. Rozrusznik pobiera duży prąd i każda rezystancja ma wpływ.
Trzeba mierzyć prąd pobierany przez rozrusznik, konkretnie skoki prądu, wzrost i zanik. Pomocny będzie ten sprawdzony w praktyce przez wiele lat układ: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic55...
Raczej to normalne bo rozrusznik pobiera znaczny prąd i napięcie spada i resetuje ci radio. Chyba że masz inną instalację bo skutery to nie tylko bez rozrusznika ale i bez akumulatora się produkuje.
Ech te fiatowskie rozruszniki. Ciężkie są na akumulator. Są to rozruszniki bez przekładni planetarnej. Pobierają dużo prądu. W twoim przypadku konieczna jest wymiana tulejek. Od razu szczotki, przeczyścić rowki na komutatorze ostrym nożykiem. Przed złożeniem wato tulejki pomoczyć w oleju z 12 godzin i maznąć lekko smarem ceramicznym, albo białym. Obejż...
Na chwilkę to nic mu się nie powinno stać . Rozruszniki maja mniejszą rezystancję i pobierają dużo więcej prądu . Nie mówiąc w zimę co się dzieje i jakie jest zapotrzebowanie na prąd .?? Ale po odpaleniu auta od razu jest ładowany . :|
wtrące swoje trzy grosze , aku 60Ah do diesla to trochę za mało(teraz takie daje się do benz.), wspominasz jeszcze że ma ładnych parę lat ....zwróć uwagę jeszcze jaki jest jego prąd jednominutowy(rozruchu) bo jeśli ma mniej niż 450A (to bardzo ważne w dieslu, najlepiej żeby miał ok.600A) to wszystkie te okoliczności sugerują jego wymianę na nowy ........
Do Perkinsa 4-cylindrowego pasuje rozrusznik planetarny chyba od C-385. Kupiłem taki rozrusznik w Agromie koszt ok. 300 zł. Rozrusznik planetarny kręci szybciej i pobiera mniej prądu. Teraz jeszcze taki rozrusznik kupiłem do Bizona. Pompy w silnikach Perkinsa są wrażliwe na zapowietrzanie.
Nie da się. Nie da się określić prądu pobieranego przez rozrusznik. Umówmy się że mówimy o silnikach benzynowych o pojemności 1000cm³. Prąd rozruchowy będzie zależał od stopnia "zużycia" danego silnika (panewki, pierścienie, kompresja itd itp) a przede wszystkim od gęstości oleju (czyt: temperatury ). Na przykład: mierząc baaardzo starego golfa...
Przeciętny rozrusznik pobiera ok 70A Stare rozruszniki np. w fiacie 125p pobierały trocze więcej 125A. Spokojnie możesz obciążyć akumulator prądem 10A w ciągu 20min zostanie wypompowane z akumulatora ok 3,5Ah (straty na rezystancji wewn. aku. która rośnie przy niższych temp.) Przy okazji podgrzejesz wnętrze aku. i odpalenie silnika przyjdzie łatwiej,...
Wyjąłem rozrusznik, sprawdziłem, że nie ma przebicia, tulejki są ok. Wszystko działa, tylko przy podłączeniu przewodami do akumulatora przez "dotyk" pobiera bardzo duży prąd i wolno kręci. Podejrzewam, że na komutatorze nastąpiło zespawanie zwojów. Jak to można sprawdzić, że obieg jest skrócony? Mam tylko multimetr
" jaki powinien pobierać prąd rozrusznik przy uruchamianiu silnika 1,9 TDI. U mnie jest on około 250 -290 Amper." Zobacz tu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Ile masz rano? Jaki spadek przy kręceniu? Ile dochodzi do rozrusznika? Jaki prąd pobiera rozrusznik? Jaki upływ do instalacji?
180A wydaje mi się rzeczywiście małym prądem biorąc pod uwagę, że fabrycznie auto ma montowany akumulator ok. 550-600A, ale najwyraźniej tak musi być, skoro pali bez problemu. Koledzy tłumaczyli Tobie, że natężenie prądu pobieranego przez rozrusznik a prąd rozruchowy akumulatora to dwie różne rzeczy. W dużym uproszczeniu: prąd rozruchowy akumulatora...
Najprościej wymienić rozrusznik na nowy. Rozruszniki przy chińczykach są dosyć tanie i raczej odporne na działanie po czyszczeniu itd.( gdy im już coś wcześniej dolegało). Warto też sprawdzić przewod + między rozrusznikiem a przekaźnikiem i między przekaźnikiem a akumulatorem. Przy wymianie rozrusznika zalecałbym również wymienić przekaźnik rozrusznika...
Jaki prąd pobiera podczas kręcenia?
Dobry akumulator tak szybko nie padnie, uwierz mi. Co do przewodu to do rozrusznika albo akumulatora. Gruby musi być bo raz że mogą być tam duże prądy ładowania, dwa że przy rozruchu rozrusznik pobiera znaczny prąd sięgający kilkuset amperów (nawet 300A i więcej zależnie od rozrusznika/silnika etc).
Brudny zacisk na akumulatorze może być przyczyną takiego zachowania. Podczas startu rozrusznik pobiera bardzo duży prąd i jeśli kontrolki aż gasną to od tego właśnie bym zaczął. Można też przy pomocy drugiej osoby sprawdzić czy podczas próby odpalania któraś klema się nie grzeje. Najlepiej jednak dla pewności oczyścić porządnie klemy i zaciski i posmarować...
W samochodzie między akumulatorem a rozrusznikiem nie ma bezpiecznika. To dlatego, że rozrusznik pobiera prąd na poziomie wydajności prądowej akumulatora, więc już nie ma co zabezpieczać.
Witam. Jeżeli w czasie uruchamiania rozrusznika nie przygasają światła, oznacza to, że rozrusznik nie pobiera prądu. Sprawdź połączenia rozrusznika ale chyba trzeba wymontować rozrusznik. Pozdrawiam.
Zmierz napięcie na akumulatorze podczas kręcenia rozrusznikiem dobrze by było zmierzyć prąd pobierany przez rozrusznik.
Witam. A włącznik elektromagnetyczny rozrusznika nie pobiera za dużo prądu.
Kolego Cycek666 Włącznik rozrusznika (elektromagnes) pobiera znacznie większy prąd (na cienkim kabelku) niż powinien. Jest to pewne, bo przepala bezpiecznik - o czym sam napisałeś. Przejdźmy do najprostszych zależności w elektrotechnice: co powoduje zwiększony prąd w przewodzie? Powoduje ZWIĘKSZONY SPADEK NAPIĘCIA! Mówiąc bardziej przystępnie: jeżeli...
wyrobiona tulejka rozrusznika - ta w obudowie skrzyni biegów- może powodować że rozrusznik będzie pobierał bardzo dużo prądu.
Elektromagnes rozrusznika pobiera prąd rzędu około 10A.W obwód elektromagnesu wepnij amperomierz i już będziesz miał pomiar.
Rozrusznik pobiera sporo prądu więc następuje spadek napięcia. Daj mały akumulator na bufor połączony do instalacji przez diodę lub podłączony tak by był odłączany od instalacji na czas rozruchu.
Powykręcaj świece z samochodu i zobacz jak zapiernicza na rozruszniku,prądu też wtedy nie pobiera jakiegoś super dużego,do krótkotrwałego uzycia nawet mały rozrusznik wystarczy. Więc zrob test - wykręć świece włącz 1 bieg i spróbuj kręcić rozrusznikiem. Zobacz jak szybko będziesz jechał... Nie trzeba magicznej wiedzy ale odrobinę zdrowego rozsądku.
Dla akumulatora najważniejsze jest jego prawidłowe użytkowanie. . Tak. Bo potem są przypadki i gadki typu :ale tera robio dziadostwo ,panie kiedyś to kurła robiły baterie a tera to złom. Ale że auto pobiera prąd,rozrusznik zajechany ,ładowanie słabe, i granie na wzmacniaczach na postoju to już nie ma wpływu.
W silnikach diesla jest gęsty olej, a w czasie mrozów robi się jeszcze bardziej gęsty, dlatego rozrusznik pobiera większy prąd, przez co mogą występować takie objawy. Ja bym się tym nie przejmował. Co najwyżej możesz co jakiś czas doładować sobie ten akumulator na prostowniku.
Panowie Auto chodzi jak laleczka przyczyna jeszcze leżała w rozruszniku tyle pobierał prądu na rozruch że inne sterowniki wariowały.
Też tak mam , to jest normalne zjawisko bo rozrusznik pobiera duzo prądu podczas pracy :)
No to silniczki za słabe, mam też rozrusznik, jak go kiedyś podłączyłem do tego ramienia to machnął tym hantelkiem jakby nic nie ważył, ale za duży prąd pobiera, czy może ten prąd rozruchowy jest na początku i rozrusznik też potem pobiera mniejszy prąd ? (podłączałem go do akumulatora 12 V 170 Ah).
Policz sobie "najsampierw" ile to będzie prądu pobierało... ...czy po nocy zostanie wystarczająca ilość prądu dla rozrusznika.
Potrzebny mi amperomierz do pomiaru np. prądu pobieranego przez rozrusznik lub prądu ładowania akumulatora w samochodzie. Chciałem zastosować mały przełącznik Ac/Dc. Wiem że przy pomiarze AC muszę pominąć mostek prostowniczy (chciałem go zmostkować na zakresie DC) ale nie potrafię go zlokalizować w tym mierniku
Rozrusznik taki wg opisów znalezionych w internecie przy mocy 2,5kW w rozruchu pobiera prąd 50A, a zwykły rozrusznik o tej samej mocy ~150A. Zwykły silnik na prąd stały pobiera przy rozruchu też ~50A. Nie wiem, jak wygląda później pobór prądu w trakcie pracy takiego rozrusznika. Czy taki rozrusznik może służyć za silnik?
Prawdopodobnie masz racje. Przy starcie, prad pobierany przez rozrusznik wynika : 1. Napiecia bateri, nie nominalnego,lecz rzeczywistego przy dawanym pradzie, 2. Opornosci uzwojen rozrusznika, 3. Spadku napiecia na szczotkach (ok. 2 V) Tak wiec wynosi (Vak-2V)/Rrozrusznika Pozd. Kazik
Czy ta wyciągarka musi być na 12 V tzn czy zasilanie jest pobierane z auta? Nie mam pojęcia jaki prąd pobiera rozrusznik ale patrząc na akumulator to prąd rozruchu to nawet 400A więc trzebaby przerobić ten schemacik http://www.elektroda.net/dla_domu/schema... zastosować elmenty końcowe na kilkaset amper ale czy...
No powiem , że przekaznik świec wyeliminowałem - również sprawdzany . Faktycznie mieliście rację z tym alternatorem . On sam w układzie z rozrusznikiem pobierał prąd . Na razie tematu nie zamykam - napiszę po wymianie - po testach .
Być może akumulator do wymiany, jakiś nieautoryzowany pobór prądu na postoju lub uszkodzony rozrusznik pobiera zbyt duży prąd.
Błąd czujnika połpżenia wału może się pojawiać, bo niesprawny rozrusznik pobiera za dużo prądu i spada napięcie. Zobaczysz, że po wymianie rozrusznika będzie dobrze :)
koduje się w A6 z tego co mi wiadomo, w A4 się nie koduje bo nie ma modułu akumulatora... rozrusznik jest podpięty do sieci pokładowej, przecież jak mierze bezpośrednio pobór prądu przy akumulatorze, to wyszłoby czy rozrusznik pobiera jakiś prąd??? czy chodziło Ci o pobór prądu podczas kręcenia?? rozrusznika bym się nie czepiał na starym aku było dobrze,...
Gdy miałem problemy z rozruchem mojej Kawasaki EL250 zmierzyłem między innymi prąd pobierany przez rozrusznik, największa wartość jaką zanotowałem to 40A, mniej niż 30A nie było nigdy.
Oczywiście jakie jest napięcie podczas próby rozruchu, jaki prąd pobiera rozrusznik to tajemnica?
jeżeli odpala wtedy, kiedy dostaje więcej prądu (drugi akumulator) to jest sprawa prądu przy rozruchu. rozrusznik pobiera bardzo dużo prądu. Jeżeli wymiana przewodów nic nie pomoże to wykręć rozrusznik i zobacz czy na tulejach nie ma luzów. koszt naprawy (we własnym zakresie) to do ok. 50 pln zależy ile ma tulei.
Jakie napięcie na rozruszniku, jaki prąd pobiera. Ręcznie kluczem idzie go obrócić? Podejrzewam że tak. Więc raczej uszkodzony wirnik w rozruszniku. Sprawdź.
Napisz ile pobiera prądu rozrusznik,sprawdz mocowanie i styk mocowania od klemy do karoserii samochodu i silnika
A sprawdzałeś czy jest iskra na gorącym silniku?A moze rozrusznik pobiera na tyle duży prąd?Jak sie nagrzeje to tuleje w rozruszniku sie rozszerzają i mogą stawiać zbyt duży opór i dlatego pobiera zbyt duży prąd
Rozrusznik pobiera za duży prąd (uszkodzenie, zwarcie wewnętrzne) lub brak dobrego styku na przewodzie w miejscu gdzie wchodzi w rozrusznik (polutować połączenie).
traci komunikacje bo napięcie w instalacji spada(pobiera prąd rozrusznik) mialem problem taki jak Ty winny był czujnik cisnienia paliwa.Pokazywał fałszywe dane.
Sprawdź czy światełka ci się wykańczają- w bagażniku może palić się światło . Ale pobór 0,02- 0,04 jest w normie . Akumulator powinien trzymać prąd bardzo długo . Chyba że rozrusznik pobiera za dużo prądu
Całkiem normalna sprawa.Podczas odpalania rozrusznik pobiera dużo prądu ,radio wykrywa ten spadek i się wyłącza.Odpowiedzialny za to jest główny procesor.Sądze że nie obejdziesz tego.
Każdego diesla można pokręcić,, dzisiaj kręciłem 2.8d kluczem nasadowym bez żadnego problemu. Śruba się grzeje bo zablokowany jest silnik i rozrusznik pobiera potężny prąd.
W Lublinach jest siłownik gaszenia silnika (elektromagnes). Użytkownicy uciekają z tego rozwiązania, przechodząc na linkę. Automat rozrusznika pobiera duży prąd.
Kolego skąd żeś takie bzdury wyłapał, po pierwsze w żadnym aucie nie ma bezpiecznika na rozrusznik ,W dieslu prąd pobierany przez rozrusznik w zimę może dojść nawet do 1000A. Więc daj sobie spokój z bezpiecznikiem a na alternator też nie zakładaj bezpiecznika bo nie ma potrzeby.
Dokładnie, nigdy bym się nie domyślał, że zablokowany rozrusznik może pobierać prąd w czasie spoczynku..
Wymienione świece na nowe, podmieniony moduł świec - bez zmian. Po co? Nie podałeś żadnych ale to żadnych danych, na podstawie których by można było ,chociaż domyślać się co jest nie tak. Jak rośnie ciśnienie na szynie,spadek napięcia aku,prąd który pobiera rozrusznik,czy jest sterowanie wtryskiwaczami,synchro wał wałek itd . To czy rozrusznik był...
Poszukaj masy na silniku ,lub nowego akumulatora, lużne klemy... Brawo za pomysł zmasowania zacisku 50 rozrusznika!!! Nie wpadłbym na to, strażacy się cieszą... Rozrusznik pobiera najwięcej prądu w twoim aucie...
A wiec tak po 11 godzinach ładowania fakt to za mało poszedłem włozyłem akumulator do auta światła wszystkie swiecą itp radio gra. ale Bardzo słabo kręci rozrusznikiem. Wiem ze najwiecej prądu pobiera rozrusznik. czyli akumulator w jakimś tam stopniu się naładował?
Volcraft VC-337 to UNI-T, więc kupujesz to samo w różnych kolorach. Dla amatora to moim zdaniem bardzo dobry wybór, zwłaszcza za tak śmieszne pieniądze. Do auta 40 A może być mało. Wspomaganie kierownicy, rozrusznik pobierają dużo większe prądy: 100-800 A, zestaw car audio o mocy 600 W w szczycie pożre ponad 50 A. Wąskie szczęki vc-337 są natomiast...
Zależy jakie napięcie (siłę elektromotoryczną) miał akumulator przed operacją, oraz po podłączeniu trafa i włączenia rozrusznika jak bardzo spadnie napięcie na akumulatorze. Może się okazać, że spadnie bardziej niż SEM, więc rozrusznik będzie pobierał prąd i z trafo i z akumulatora. Ale to nie ma znaczenia.
Przypuszczam że — Wadliwy akumulator, tania marka, wysoka rezystancja wewnętrzna. — Wadliwy rozrusznik, pobiera zbyt duży prąd. Gdyby silnik miał za duże ciśnienie sprężania, to w ekstremalnych przypadkach zły luz zaworowy lub przestawienie rozrządu. To nie jest motocykl do jazdy po mieście, a w ogóle do jazdy po polskich drogach (chyba że mieszkasz...
Można, ale będzie pobierał tyle prądu co rozrusznik i właściwie po co? Żeby szyby popękały?
Żadne. Prosta odpowiedź. Przekroczenie parametrów powoduje wyłączenie się kompresora a nie zmniejszenie ciśnienia czy obrotów. Jak później brak możliwości rozruchu czas przejrzeć elektrykę czy wszystko jest dobrze podłączone i sprawdzić sam układ rozruchu czy rozrusznik kręci na krótko, jakie prąd pobiera czy silnik można obrócić. Jeżeli na krótko rozrusznik...
Te 100mA to pobiera zegarek i jakis pseudoalarm ktory jest zamontowony chyba od nowości, bardziej prawdopodona jest sytuacja że rozrusznik pobiera duży prąd podczas rozruchu, jak przypuszczam nie był on wymieniany(regenerowany) od nowości jakies 17lat.auto to BMW 524td , być może ktoś z forumowiczów miał podobne problemy? pozdrawiam!
Jest tam mechaniczny wtrysk. akumulator podmieniałem.auta na razie nie mam to nic nie sprawdzę. Nie sądzę by to był automat. Z czego ma pobierać prąd?? rozrusznik musiał by iść po zębach lub kręcić się z silnikiem jakby nie odbił.
... Teoretycznie powinien być dobry ale rozrusznik ma inną tolerancje na siadanie napięcia nisz wzmacniacz. Wzmacniacz nie będzie chyba zasilany z tego przewodu :?: Hucul? Przewód między alternatorem a akumulatorem jest obliczony na prąd rozrusznika - dużo większy niż prąd ładowania ? Jeżeli alternator jest w stanie oddac 140A to myślisz, że seryjny...
Witam. Mam taki oto problem . Golf 3 1.8 .Przy próbie odpalenia silnika gasną wszystkie kontrolki i zanika napięcie dochodzące do cewki - rozrusznik kreci normalnie po puszczeniu kluczyka kontrolki świeca znowu . Dodam że mam nowa kostke stacyjki i kable masowe sa ok . Czy to wina aku czy rozrusznik zabiera za dużo prądu Jeżeli rozrusznik kręci normalnie...
Jaki prąd pobiera rozrusznik? Jaki masz spadek napięcia w sieci?
Moc to moc i koniec. Za pracę silnika 3f zapłacisz tyle samo co za pracę silnika 1f o tej samej mocy no może prawie tyle samo bo 3f są mniejsze straty. Zalety 3f nad 1f spokojnie znajdziesz u nas na forum Wyobrażasz sobie przebicie 400v w samochodzie w którym siedzisz? Rozrusznik w chwili rozruchu pobiera kilkukrotnie większy prąd i pracuje prawie na...
Moim zdaniem coś jest nie tak z elektryką , może rozrusznik pobiera większy prąd niż powinien i spadek napięcia jest tak duży że układ zasilania nie pracuje prawidłowo. Sprawdź też sam akumulator.
obniżamy z 13,8 do 12 czy tam ile potrzeba na nową baterię, żeby jej nie przeładować i nie zapalić. Rozrusznik - samochodzie kręci od 9V. Tak nisko spada napięcie sprawnej baterii kwasowo ołowiowej jeśli jest obciążona prądem kilkuset amperów. Rozrusznik nie pobiera ciągle tak dużego prądu a w pierwszej chwili po włączeniu.
Ale dlaczego rozrusznik nie bierze prądu w spoczynku, przecież też podłączony do plusa. Tak jakby po odpaleniu rozrusznik zamykał jakis obwód i pobierał prąd i to nie mały bo 25A. Czy to nie swiadczy o uszkodzeniu rozrusznika i czy nie jest powodem braku mocy przy rozruchu na zimno?
Czyli jednym słowem potwierdzasz to, że z rozrusznika może nie zapalić bo pobiera sporo prądu (200A spokojnie i więcej) ale na pych tak bo te ampery które by zabrał rozrusznik zostają.
Można też sprawdzić akumulator domowym sposobem. Jeżeli napięcie na zaciskach akumulatora w pełni naładowanego, przy rozruchu (załączeniu rozrusznika) spada poniżej 10V to akumulator raczej do wymiany. Oczywiście sprawdzenie miernikiem z obciążeniem jest prostsze, ale to ta sama zasada. Obciążeniem jest rozrusznik, który pobiera duży prąd przy starcie...
Zbudowany przez Ciebie prostownik nie może pełnić funkcji rozruchowej, ponieważ moc zastosowanego transformatora niewystarczająca , a podczas rozruchu rozrusznik, szczególnie w momencie włączenia, pobiera prąd rzędu kilkuset amperów (w zależności od mocy). Prostownik może pełnić jedynie funkcję wspomagania rozruchu.
Nasz wózek bułgar z 4 cylindrowym perkinsem zimuje na zewnątrz. Przez kłopoty z paleniem spalił się rozrusznik dlatego kupiliśmy nowy z przekładnią planetarną od ciągnika C385. Pasuje idealnie, pobiera mniej prądu i szybciej kręci.Koszt takiego rozrusznika to 300zł.
Spadki napięcia na przewodach mogą mieć spore znaczenie. Kłania się prawo Ohma - małe oporności przy dużym prądzie pobieranym przez rozrusznik potrafią dać spore spadki i zbyt małe napięcie na zaciskach rozrusznika. Punkty masy dobrze jest zweryfikować.
pobierać prąd rozrusznik prąd pobierać rozrusznik prąd pobierać rozrusznik skuter
opalarka grzeje karta graficzna niskoprofilowa schemat wtyczka bolec
wymiana lampy kemppi mastertig 3500w
Łańcuch Oregon a prowadnica NAC - zgodność i parametry Ustawienie rozrządu Mini One 1.6 - znaki i procedura