Daj sobie spokój z tymi stabilizatorami, czy wiesz jaki prąd pobiera rozrusznik? Naładowany akumulator kwasowy, żelowy ma 12.3-12.6 V a nie 14. Podłącz żelówkę i sprawdź.
Witam, jaki powinien pobierać prąd rozrusznik przy uruchamianiu silnika 1,9 TDI. U mnie jest on około 250 -290 Amper. Czy to nie jest za dużo? Czy to może wskazywać na uszkodzenie łożysk ślizgowych?
Jest to amperomierz,którym mierzymy duże prądy. Dodano po 2 Można zmierzyć jaki prąd pobiera rozrusznik.
Od dawna twierdzę że mechanik mający do czynienia z samochodem zwłaszcza dieslem powinien posiadać oczywiście dla wygody i szybkiej oceny -miernik cęgowy DC z zakresem min 600A a najlepiej 1000A w zależności z jakim samochodem ma do czynienia. Jaki prąd pobiera rozrusznik?
To nie akumulator "daje" prąd tylko rozrusznik "pobiera" - nic się nie uszkodzi.
Ja bym zaczął od zbadania prądu pobieranego przez rozrusznik w trakcie zapalania i przy okazji do jakiej wartości spada napięcia na aku podczas tego pomiaru.
Wiem że odgrzewam czteroletniego kotleta , ale w moim przypadku (taki sam wóz) błędy zapisują się zawsze podczas rozruchu, winą jest słaby akumulator albo za duży prąd pobierany przez rozrusznik. Jeśli odpalam go z drugą baterią podłączoną kablami problem nie występuje.
Zmierzyć spadki napięć pomiędzy masą silnika a SŁUPKIEM(nie klemą!) akumulatora, drugi pomiar to napięcie na dodatniej śrubie rozrusznika, w czasie pracy. Trzeci pomiar, prąd pobierany przez rozrusznik. Od razu będziemy wiedzieli co jest uszkodzone, akumulator, rozrusznik czy przewody pomiędzy akumulatorem a rozrusznikiem. Twoim problemem zapewne są...
Nie jest ważne czy to będzie 1-faz czy 3-faz transformator. Ważne jest aby trafo było na tyle duże(takiej mocy) abyśmy mogli pobrać z niego prąd w granicach prądu jaki pobiera rozrusznik w czasie rozruchu samochodu. Wiadomo że prąd pobierany będzie zależał od stanu naładowania akumulatora. Jeśli akumulator będzie prawie rozładowany to ten prąd będzie...
Uzwojenie wciągające w bendiksie może pobierać 40 lub nawet trochę więcej amper. Podobne wartości prądu pobierają/ły/ rozruszniki od Ursusa,Stara i innych podobnych pojazdów. W Twoim rozruszniku po prostu wypaliły się styki główne i dlatego nie podają prądu na rozruch.Naprawiałem to uszkodzenie w ten sposób,że przy pomocy tokarki odcinałem tył elektromagnesu...
Czy ten przekaźnik dla rozrusznika jest przystosowany do prądów jakie pobiera rozrusznik ? Czy nie warto też pomyśleć o optoizolacji dla tego przekaźnika ?
1. Są to przetwornice o mocy znamionowej 500W które przez dość krótki okres czasu mogą wydać te 1000W jednak nie jest możliwa praca ciągła z urządzeniem powyżej 500W (przetwornica ulegnie uszkodzeniu). 2. Prąd pobierany przez taką przetwornice obciążoną urządzeniem o mocy ok. 1000W wyniesie ok. 80A czyli trochę mniej od prądu jaki pobiera rozrusznik...
na wyłaczonym kluczyku moga pobierać prąd: alternator, rozrusznik, światła awaryjne, postojowe, radio, alarm, światła oświetlenia wnetrza. sposób sprawdzania rozrusznika i alternatora - odkręcić głowne przewody zasilające. pozostałe jak ci kolega powyżej poradził
Słuchaj napięcie może i jest ale prądu nie ma,a to prąd kręci.A to co ci cyka to elektromagnes z rozrusznika-on pobiera mało prądu i mu starcza,ale rozrusznik potrzebuje dużo prądu,a twój akumulator go nie ma.Pożycz od sąsiada na chwile i spróbuj z dobrym akumulatorem.
Nie da się. Nie da się określić prądu pobieranego przez rozrusznik. Umówmy się że mówimy o silnikach benzynowych o pojemności 1000cm³. Prąd rozruchowy będzie zależał od stopnia "zużycia" danego silnika (panewki, pierścienie, kompresja itd itp) a przede wszystkim od gęstości oleju (czyt: temperatury ). Na przykład: mierząc baaardzo starego golfa...
Oczywiście jakie jest napięcie podczas próby rozruchu, jaki prąd pobiera rozrusznik to tajemnica?
Ile masz rano? Jaki spadek przy kręceniu? Ile dochodzi do rozrusznika? Jaki prąd pobiera rozrusznik? Jaki upływ do instalacji?
Jaki prąd pobiera rozrusznik? Jaki masz spadek napięcia w sieci?
Świecę nawet wszystkie pobierają mniej prądu niż rozrusznik.
Prąd rozrusznika nie może iść przez stacyjkę i przycisk. Podejrzewam, że tam rozrusznik pobiera ponad 100A, nic więc dziwnego że ci pali stacyjkę i przycisk. Przyciskiem normalnie sterujesz elektromagnesem (solenoidem) rozrusznika, którego twierdzisz że nie masz u siebie. Możesz prąd puścić przez jakiś 'hebel' jak w traktorach do rozłączania prądu i...
Witam Myślę że jest zima i rozrusznik pobiera większy prąd co powoduje zmniejszenie napięcia na akumulatorze poniżej progu zadziałania automatyki Naładuj akumulator do pełna i spróbuj. Jerzy
Wymienione świece na nowe, podmieniony moduł świec - bez zmian. Po co? Nie podałeś żadnych ale to żadnych danych, na podstawie których by można było ,chociaż domyślać się co jest nie tak. Jak rośnie ciśnienie na szynie,spadek napięcia aku,prąd który pobiera rozrusznik,czy jest sterowanie wtryskiwaczami,synchro wał wałek itd . To czy rozrusznik był...
Trzeba mierzyć prąd pobierany przez rozrusznik, konkretnie skoki prądu, wzrost i zanik. Pomocny będzie ten sprawdzony w praktyce przez wiele lat układ: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic55...
Sprawdz jeszcze jaki prąd pobiera rozrusznik bo jesli będzie miał wyrobione tulejki wirnik i duże opory kręcenia to najlepszy akumulator szybko padnie
Zmierz napięcie na akumulatorze podczas kręcenia rozrusznikiem dobrze by było zmierzyć prąd pobierany przez rozrusznik.
Jaki prąd pobiera podczas kręcenia?
Podepnij woltomierz do akumulatora i sprawdz napięcie w momencie kręcenia rozrusznikiem. Wygląda na to, że rozrusznik pobiera za duży prąd. Duży spadek napięcia powoduje, że wszystkie urządzenia wariują. Zdarza się, że rozrusznik w kiepskim stanie elektrycznym lub mechanicznym tak się zachowuje (Twój chyba blokuje się mechanicznie).
Czy kolega jaszczur1111 ma pojęcie ile prądu pobiera rozrusznik tego typu, w momencie pełnego zahamowania ??? bo wydaje mi się że nie :D . A około 250 W to nie jest tak mało w porównaniu do tego co proponujesz . Moc również można troszkę "przeciągnąć".
A wiec tak po 11 godzinach ładowania fakt to za mało poszedłem włozyłem akumulator do auta światła wszystkie swiecą itp radio gra. ale Bardzo słabo kręci rozrusznikiem. Wiem ze najwiecej prądu pobiera rozrusznik. czyli akumulator w jakimś tam stopniu się naładował?
Prawdopodobnie masz racje. Przy starcie, prad pobierany przez rozrusznik wynika : 1. Napiecia bateri, nie nominalnego,lecz rzeczywistego przy dawanym pradzie, 2. Opornosci uzwojen rozrusznika, 3. Spadku napiecia na szczotkach (ok. 2 V) Tak wiec wynosi (Vak-2V)/Rrozrusznika Pozd. Kazik
Gdy miałem problemy z rozruchem mojej Kawasaki EL250 zmierzyłem między innymi prąd pobierany przez rozrusznik, największa wartość jaką zanotowałem to 40A, mniej niż 30A nie było nigdy.
Spadki napięcia na przewodach mogą mieć spore znaczenie. Kłania się prawo Ohma - małe oporności przy dużym prądzie pobieranym przez rozrusznik potrafią dać spore spadki i zbyt małe napięcie na zaciskach rozrusznika. Punkty masy dobrze jest zweryfikować.
Ja też nie wiem jaki prąd pobiera motocyklowy rozrusznik, napięcie 14,4V by pasowało, o ile prymitywny motocyklowy regulator nie przekroczy tego napięcia.
A skąd mam wiedzieć jaki jest układ instalacji w twoim beczkowozie? Czy wiesz jaki prąd pobiera rozrusznik motopompy? Jak sobie radzicie do tej pory? Obsługa nie powinna dopuścić do całkowitego rozładowania akumulatora :) Co będzie gdy całkowicie rozładujecie akumulatory 24V? - samochód nie wyjedzie do pożaru :!: Potrzebujesz konsultacji z elektrykiem...
... Nie znam się, ale czy bierzesz poprawkę na to że akumulator jest w bagażniku i odległość między akumulatorem a alternatorem nie wynosi 50cm a ok 3-4m? Wiesz jaki prąd pobiera rozrusznik ? Dopasujesz bezpiecznik do alternatora , akumulatora , rozrusznika ? Fabrycznie jest tam zastosowany bezpiecznik ? Wiesz co się stanie z ECU gdy w czasie pracy...
Czy ta wyciągarka musi być na 12 V tzn czy zasilanie jest pobierane z auta? Nie mam pojęcia jaki prąd pobiera rozrusznik ale patrząc na akumulator to prąd rozruchu to nawet 400A więc trzebaby przerobić ten schemacik http://www.elektroda.net/dla_domu/schema... zastosować elmenty końcowe na kilkaset amper ale czy...
180A wydaje mi się rzeczywiście małym prądem biorąc pod uwagę, że fabrycznie auto ma montowany akumulator ok. 550-600A, ale najwyraźniej tak musi być, skoro pali bez problemu. Koledzy tłumaczyli Tobie, że natężenie prądu pobieranego przez rozrusznik a prąd rozruchowy akumulatora to dwie różne rzeczy. W dużym uproszczeniu: prąd rozruchowy akumulatora...
Bez problemu mozna oszacowac samemu: P=U*I czyli I= P / U (moc podzielona przez napiecie) Takie prady dotychczas kojarzyly sie z rozrusznikiem w samochodzie...
Tak bez żadnych, nawet zgrubnych pomiarów pojemności akumulatora, prądu pobieranego przez rozrusznik od razu diagnoza "rozrusznik się skończył"? Co to za prostownik i akumulator który potrafi naładować się w 3 minuty?
Prąd pobierany przez rozrusznik można zmierzyć, obroty odczytać testerem diagnostycznym, także nic nie trzeba naprawiać/wymieniać w ciemno.
Kolego skąd żeś takie bzdury wyłapał, po pierwsze w żadnym aucie nie ma bezpiecznika na rozrusznik ,W dieslu prąd pobierany przez rozrusznik w zimę może dojść nawet do 1000A. Więc daj sobie spokój z bezpiecznikiem a na alternator też nie zakładaj bezpiecznika bo nie ma potrzeby.
Proponowałbym sprawdzić rozrusznik. Zbyt wolno kręci lub/i pobiera zbyt duży prąd przy rozruchu, skoro na prostowniku z boosterem odpala normalnie.
Napięcie 10.5 V wskazuje że siadło napięcie na jednej z cel akumulatora. Widocznie Twoja Centra kończy żywot, skoro na akumulatorze mechanika działał dużo dłużej. Zmierz miernikiem cęgowym prąd jaki pobiera rozrusznik podczas rozruchu. Nie napisałeś jaki silnik masz, przy Dieslu nie powinno to być więcej niż 350 A.
Trochę się powtórzę z tym co mówili przedmówcy. Jest gdzieś słaby kontakt przewodów od akumulatora. Zacznij od sprawdzenia klem a później sprawdź oczka tych przewodów w kontakcie z masą samochodu a później oczko plus na rozruszniku. Możesz też mieć uszkodzony rozrusznik, który pobiera za dużo prądu (robi zwarcie ) np przez zacieranie. Możesz sprawdzić...
Witam! Problem z odpaleniem to : 1/brak iskry 2/brak paliwa 3/zle ustawiony zapłon Sprawdz świece zapłonowe, wykreć i oczysc, podłącz do przewodu i sprawdz jaka jest iskra (będziesz tez miał odpowiedź czy moduł zapłonowy jest dobry i cewka zapłonowa). Dodatkowo proponuję sprawdzic pojemnośc akumulatora, zrealizujesz to poprzez kontrolne rozładowamie...
Ten temat widziałeś? Może nie całkiem to samo, ale poczytać warto: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... W twoim przypadku genialnej rady nie ma: Pomiary i jeszcze raz pomiary. Głównie spadki napięcia na przewodzie plusowym i minusowym. Czyli przykładamy jedną badawkę miernika do czopu plusowego akumulatora (koniecznie do CZOPU - a nie...
Jeżeli chcesz mieć pewność że to wina rozrusznika to spróbój go podłączyć pod inny akumulator (niezależny) przekręć stacyjkę i wtedy próbój włączyć rozrusznik zasilany z innego akumulatora. Jeżeli odpali to masz pewność że rozrusznik pobiera za dużo prądu z aku.
Tak jak klega wyżej napisał. Gdy by Ci rozrusznik prąd pobierał w trakcie pracy silnika to już byś go następnym razem nie zapalił bo by z Dymem poszedł!
" jaki powinien pobierać prąd rozrusznik przy uruchamianiu silnika 1,9 TDI. U mnie jest on około 250 -290 Amper." Zobacz tu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Ja nie wiem czy trzeba aż taki drogi, pewnie komuś nie, ale idź i kup tańszy. Powodzonka życzę, i niech ktoś nie gada że można-ty chcesz miernik o dosyć dużej rozdzielczości i finezyjny w gabarytach. Wszystkie budżetowe cęgówki jakie znam mają rozdzielczość 0,1A i są to nieporęcze tłuki, owszem-można tym mierzyć jaki prąd pobiera rozrusznik albo ile...
Trzeba wiedzieć co się czyta.Ten prąd jest prądem pełnego zahamowania-prędkość wirnika jest równa zeru.Gdyby tak było człowiecze jak piszesz to akumulator do samego malca musiałby mieć gabaryty...Obejżyj akumulator.Standardowa 45Ah ma prąd rozruchowy około 180A.Jak to się ma do deklarowanego poboru prądu 330A podawanego przez ciebie?Kiedyś mierzyłem...
Jak w temacie, czy da się zmierzyć w jakis domowy sposób prąd jaki pobiera rozrusznik? np. biorąc pod uwagę przekrój i długość przewodów zasilających rozrusznik i sprawdzając na nich spadek napięcia ?? pozdrawiam!
Do Perkinsa 4-cylindrowego pasuje rozrusznik planetarny chyba od C-385. Kupiłem taki rozrusznik w Agromie koszt ok. 300 zł. Rozrusznik planetarny kręci szybciej i pobiera mniej prądu. Teraz jeszcze taki rozrusznik kupiłem do Bizona. Pompy w silnikach Perkinsa są wrażliwe na zapowietrzanie.
Nabyłem miernik, więc informuję o pomiarach. Ciągnik T-25. Prąd pobierany przez rozrusznik magneton (bez odprężnika): 290-300A. Ciągnik zapala po 1-2 sekundach. Po wstawieniu ponownie standardowego rozrusznika prądy wyglądają następująco: kręcenie przy wyciągniętym rozruszniku: 210-225A. Po wciśnięciu odprężnika rozrusznik zatrzymał się pobierając 570A....
Przeciętny rozrusznik pobiera ok 70A Stare rozruszniki np. w fiacie 125p pobierały trocze więcej 125A. Spokojnie możesz obciążyć akumulator prądem 10A w ciągu 20min zostanie wypompowane z akumulatora ok 3,5Ah (straty na rezystancji wewn. aku. która rośnie przy niższych temp.) Przy okazji podgrzejesz wnętrze aku. i odpalenie silnika przyjdzie łatwiej,...
Napięcie w granicach 15-20V maks. Prąd jaki pobiera rozrusznik w ciągniku to jakieś 160-300A w zależności od stanu silnika i samego rozrusznika.
Ale wydaje mi się że do załączenia rozrusznika z akumulatora trzeba by jakiś pożądny stycznik bo w takim zwykłym przekaźniku to chyba styki się popalą. Prąd jaki pobiera rozrusznik wynosi chyba kilkadziesiąt amper. No i właśnie co tutaj można wykorzystać? Dodam jeszcze że chodzi mi również o jakieś zabezpieczenie które by zadziałało przed włączeniem...
Potrzebny mi amperomierz do pomiaru np. prądu pobieranego przez rozrusznik lub prądu ładowania akumulatora w samochodzie. Chciałem zastosować mały przełącznik Ac/Dc. Wiem że przy pomiarze AC muszę pominąć mostek prostowniczy (chciałem go zmostkować na zakresie DC) ale nie potrafię go zlokalizować w tym mierniku
Zmierzyłem prąd na postoju. Ponad 1A. Czy jest sposób aby sprawdzić czy ten prąd pobierany jest przez rozrusznik? Może idzie do rozrusznika przez jakiś bezpiecznik?
Z tym, że aku AGM 14Ah ma mniejszy prąd od li poli które wskazałeś to się nie zgodzę. Akumulator AGM o tej pojemności ma prąd 200A ale jest to GWARANTOWANY prąd rozruchowy mierzony wg odpowiedniej normy w temp. -18st. Oznacza to, że w lepszych warunkach (np. temp. około 0st.) taki akumulator bez trudu może dać prąd rozruchowy pare razy większy od gwarantowanego....
A nie pomyślał Kolega co będzie gdy będzie nieco niższy poziom oleju, kontrolka świeci się, ale jeszcze jest to nie grożne dla silnika? Poco te kombinacje, nic w tym względzie nie zastąpi kontroli prądu pobieranego przez rozrusznik.
Ja bym na twoim miejscu zasilił to przez jakiś stabilizator 12V... Przecież w samochodzie masz z akumulatora prąd... a to nie jest zasilacz niestabilizowany. Co do pobieranego prądu, przecież rozrusznik w samochodzie (maluchu :) ) pobiera ok 50A, a odbiornik radiowy będzie pobierał tyle ile mu trzeba...
Na chwilkę to nic mu się nie powinno stać . Rozruszniki maja mniejszą rezystancję i pobierają dużo więcej prądu . Nie mówiąc w zimę co się dzieje i jakie jest zapotrzebowanie na prąd .?? Ale po odpaleniu auta od razu jest ładowany . :|
Policz sobie "najsampierw" ile to będzie prądu pobierało... ...czy po nocy zostanie wystarczająca ilość prądu dla rozrusznika.
Miałem identyczny problem w megan z tym samym silnikiem. Okazało się że zbyt duży pobór prądu przy kręceniu pobierał rozrusznik.
Przy ilu na minusie niby nie pali? Do minus 10 to nie wiem czy te świece mają nawet znaczenie. Zainteresuj się innymi parametrami takimi jak: spadek napięcia przy rozruchu prąd pobierany przez rozrusznik przy rozruchu sygnał wał /wałek podczas rozruchu i co najważniejsze ciśnienie CR podczas rozruchu Jak będziesz znał te parametry to można gdybać. Sterowanie...
Powykręcaj świece z samochodu i zobacz jak zapiernicza na rozruszniku,prądu też wtedy nie pobiera jakiegoś super dużego,do krótkotrwałego uzycia nawet mały rozrusznik wystarczy. Więc zrob test - wykręć świece włącz 1 bieg i spróbuj kręcić rozrusznikiem. Zobacz jak szybko będziesz jechał... Nie trzeba magicznej wiedzy ale odrobinę zdrowego rozsądku.
Najprościej wymienić rozrusznik na nowy. Rozruszniki przy chińczykach są dosyć tanie i raczej odporne na działanie po czyszczeniu itd.( gdy im już coś wcześniej dolegało). Warto też sprawdzić przewod + między rozrusznikiem a przekaźnikiem i między przekaźnikiem a akumulatorem. Przy wymianie rozrusznika zalecałbym również wymienić przekaźnik rozrusznika...
Rozrusznik zabudowany jako wentylator to tragedia.Czy zastanowiłeś się jaki prąd pracy pobiera rozrusznik? Nie piszesz o jakim napięciu jest instalacja,jaki akumulator jest zamontowany .Jeśli to 12v to preferowany jest orginalny ze śmigłem wentylator od Żuka.Takie 2 wentylatory niedużych rozmiarów pracują jako nawiew przykręcone do nagrzewnic.
Cewka automatu rozrusznika pobiera znaczny prąd,to normalne.Jeżeli słychać automat rozrusznika ,to jedynie pozostaje sprawdzenie przejścia na głównych stykach automatu.Może być że na głównych stykach nie ma przejścia,to łatwo sprawdzić kontrolką z żarówki.Jeżeli napięcie dochodzi na gruby styk i przechodzi do rozrusznika, to sprawdź czy gruby przewód...
Ech te fiatowskie rozruszniki. Ciężkie są na akumulator. Są to rozruszniki bez przekładni planetarnej. Pobierają dużo prądu. W twoim przypadku konieczna jest wymiana tulejek. Od razu szczotki, przeczyścić rowki na komutatorze ostrym nożykiem. Przed złożeniem wato tulejki pomoczyć w oleju z 12 godzin i maznąć lekko smarem ceramicznym, albo białym. Obejż...
Witam. Jeżeli w czasie uruchamiania rozrusznika nie przygasają światła, oznacza to, że rozrusznik nie pobiera prądu. Sprawdź połączenia rozrusznika ale chyba trzeba wymontować rozrusznik. Pozdrawiam.
zwykle podłącza się w ten sposób że mierzy on cały prąd pobierany z aku bez rozrusznika i widać wtedy czy alternator ładuje, czy więcej bierzemy itp.
To zmierzyłeś prąd jaki pobiera/oddaje akumulator a nie to co oddaje alternator. Wiesz o tym że nie wolno odłączać klem akumulatora w czasie gdy silnik pracuje? Wątpię abyś ich nie rozłączał bo ten miernik nie wytrzymałby prądu jaki pobiera rozrusznik. Do tego używa się miernika cęgowego, który jest dużo droższy od Twojego. Wątpię aby winy był tu akumulator...
Najpierw zobacz jaki jest prąd pobierany przez rozrusznik lub chociaż czy i jak ci światła przygasają bo źle lutowane szczotki to i na zimnym by źle kręcił. Sprawdź też ładowanie bo po nocy się akumulator podleczy i ma większy prąd.
Dla akumulatora najważniejsze jest jego prawidłowe użytkowanie. . Tak. Bo potem są przypadki i gadki typu :ale tera robio dziadostwo ,panie kiedyś to kurła robiły baterie a tera to złom. Ale że auto pobiera prąd,rozrusznik zajechany ,ładowanie słabe, i granie na wzmacniaczach na postoju to już nie ma wpływu.
Rozrusznik taki wg opisów znalezionych w internecie przy mocy 2,5kW w rozruchu pobiera prąd 50A, a zwykły rozrusznik o tej samej mocy ~150A. Zwykły silnik na prąd stały pobiera przy rozruchu też ~50A. Nie wiem, jak wygląda później pobór prądu w trakcie pracy takiego rozrusznika. Czy taki rozrusznik może służyć za silnik?
W samochodzie nie mierzy się prądu ładowania i nie ma to sensu bo zbyt wiele czynników ma na to wpływ między innymi: napięcie jakie daje alternator, pojemność akumulatora, jego stan, stopień rozładowania, wydajność alternatora. Natomiast napięcie jakie daje alternator jak najbardziej mierzymy. Do pomiaru dużych prądów używamy kleszczy - pomiar bez ingerencji...
Tak na wstępie: To ile prądu pobiera rozrusznik bardzo łatwo obliczyć dzieląc moc rozrusznika przez napięcie występujące w instalacji i otrzymamy interesującą nas wartość:) P=U*I czyli I=P/U gdzie P-moc (kW), U-napięcie (V), I-prąd (A). Dla przykładu typowy rozrusznik samochodowy o mocy 2kW (2000W): 2000=12*I I=2000/12 I ≈167A Jest to prąd pobierany...
Dobry akumulator tak szybko nie padnie, uwierz mi. Co do przewodu to do rozrusznika albo akumulatora. Gruby musi być bo raz że mogą być tam duże prądy ładowania, dwa że przy rozruchu rozrusznik pobiera znaczny prąd sięgający kilkuset amperów (nawet 300A i więcej zależnie od rozrusznika/silnika etc).
Jakie napięcie na rozruszniku, jaki prąd pobiera. Ręcznie kluczem idzie go obrócić? Podejrzewam że tak. Więc raczej uszkodzony wirnik w rozruszniku. Sprawdź.
wtrące swoje trzy grosze , aku 60Ah do diesla to trochę za mało(teraz takie daje się do benz.), wspominasz jeszcze że ma ładnych parę lat ....zwróć uwagę jeszcze jaki jest jego prąd jednominutowy(rozruchu) bo jeśli ma mniej niż 450A (to bardzo ważne w dieslu, najlepiej żeby miał ok.600A) to wszystkie te okoliczności sugerują jego wymianę na nowy ........
przyjrzę się rozrusznikowi który najwidoczniej będzie świrował Jest takie coś jak cęgowy miernik prądu. Pomierz na głównym kablu rozrusznika prąd pobierany w czasie rozruchu i może dużo się wyjaśni. Sto lat temu miałem podobny problem w "kancioku"/"kredensie" - starsi wiedzą o czym piszę :) i się okazało, że rozrusznik miał zatarte panewki i pobierał...
No to silniczki za słabe, mam też rozrusznik, jak go kiedyś podłączyłem do tego ramienia to machnął tym hantelkiem jakby nic nie ważył, ale za duży prąd pobiera, czy może ten prąd rozruchowy jest na początku i rozrusznik też potem pobiera mniejszy prąd ? (podłączałem go do akumulatora 12 V 170 Ah).
jeżeli odpala wtedy, kiedy dostaje więcej prądu (drugi akumulator) to jest sprawa prądu przy rozruchu. rozrusznik pobiera bardzo dużo prądu. Jeżeli wymiana przewodów nic nie pomoże to wykręć rozrusznik i zobacz czy na tulejach nie ma luzów. koszt naprawy (we własnym zakresie) to do ok. 50 pln zależy ile ma tulei.
Żadne. Prosta odpowiedź. Przekroczenie parametrów powoduje wyłączenie się kompresora a nie zmniejszenie ciśnienia czy obrotów. Jak później brak możliwości rozruchu czas przejrzeć elektrykę czy wszystko jest dobrze podłączone i sprawdzić sam układ rozruchu czy rozrusznik kręci na krótko, jakie prąd pobiera czy silnik można obrócić. Jeżeli na krótko rozrusznik...
Napisz ile pobiera prądu rozrusznik,sprawdz mocowanie i styk mocowania od klemy do karoserii samochodu i silnika
gdyż nie znalazłem takiej przeznaczonej do samochodu Nic dziwnego, kto by chciał płytę, co pobiera prąd jak rozrusznik. Wiec odpowiedz, ile można kręcić rozrusznikiem na akumulatorze? I czy ten czas starcza, by coś ugotować albo usmażyć. Na alternator nie licz, na jałowym osiągają 500 W. Może dobrze kombinujesz, ale idź raczej w agregat prądotwórczy...
Na filmiku z Youtube masz inny zasilacz, wiec modyfikacja nie będzie działała na zasilaczu z tego tematu. Wyżej w tym poście jest napisane co trzeba zrobić aby móc regulować napięcie. Co rozumiesz przez odpalanie samochodu na zasilaczu ????? Bo jeżeli prąd rozruchowy pobierany przez rozrusznik to jakieś 200 A (zależne od auta i silnika) a zasilacz ma...
Chodzi o badanie na oscyloskopie szybkozmiennych wartości napięcia. Badanie prądu pobieranego przez rozrusznik. Czy taki układ jak mi pan napisał zda egzamin?? Dodano po 46 jak te oporniki połączyć???
traci komunikacje bo napięcie w instalacji spada(pobiera prąd rozrusznik) mialem problem taki jak Ty winny był czujnik cisnienia paliwa.Pokazywał fałszywe dane.
Sprawdzę jaki prąd pobiera ta cewka . Chociasz rozrusznik dobrze kręci i nie moge tego zrozumieć.
Czyli musielibyśmy, przy dobrych wiatrach spiąć jakieś 5-6F, żeby realnie wykręcić te 150 Zgadza się , z dwoma uwagami . Prąd pobierany przez rozrusznik nie ma wartości liniowej , pozostanie do rozwiązania problem z tempem wyładowania kondensatorów w czasie i malejący ładunek, więc potrzebny będzie spory zapas ponad 6 F. Pozostaje też kwestia stabilizacji...
Raczej to normalne bo rozrusznik pobiera znaczny prąd i napięcie spada i resetuje ci radio. Chyba że masz inną instalację bo skutery to nie tylko bez rozrusznika ale i bez akumulatora się produkuje.
Jakie to ma znaczenie skoro prąd który pobiera rozrusznik w momencie startu to nawet kilkaset amperów. Prąd ładowania którym potem jest "traktowany" akumulator po starcie silnika to i tak ułamek prądu rozruchowego a to ten prąd rozruchowy jest destrukcyjny dla płyt akumulatora. Te 30A prądu ładowania przez krótki czas po starcie nie zaszkodzi żadnemu...
Witam. A włącznik elektromagnetyczny rozrusznika nie pobiera za dużo prądu.
Być może akumulator do wymiany, jakiś nieautoryzowany pobór prądu na postoju lub uszkodzony rozrusznik pobiera zbyt duży prąd.
A prąd nie jest czasem ograniczany normalną wydajnością? W bateryjce 'paluszku' też nie ma elementu mierzącego prąd... a przy zwarciu 1.000.000A nie odda. Prąd zwarcia ogranicza rezystancja wewnętrzna źródła. Rozrusznik z dużego fiata wsadzony do malucha zasadniczo nie spowoduje poboru większego prądu niż oryginalny rozrusznik w maluchu. Zatem prawdą...
Gdzieś będziesz miał przekaźnik odciążający. To przekaźnik który rozłącza urzadzenia w samochodzie które pobierają prąd, tak żeby rozrusznik w momencie odpalania miał jak najwiecej dostępnej energii. Może to z tym przekażnikiem masz problem? https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1... https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=...
obniżamy z 13,8 do 12 czy tam ile potrzeba na nową baterię, żeby jej nie przeładować i nie zapalić. Rozrusznik - samochodzie kręci od 9V. Tak nisko spada napięcie sprawnej baterii kwasowo ołowiowej jeśli jest obciążona prądem kilkuset amperów. Rozrusznik nie pobiera ciągle tak dużego prądu a w pierwszej chwili po włączeniu.
pobierać prąd rozrusznik pobierać rozrusznik prąd prąd pobierać rozrusznik skuter
regulacja nacisku igły zapalać check mercedes koloru lakieru
Suszarka spożywcza Zelmer - modele i usterki Vega Taxi - problem z drukowaniem paragonu