Uzwojenie wciągające w bendiksie może pobierać 40 lub nawet trochę więcej amper. Podobne wartości prądu pobierają/ły/ rozruszniki od Ursusa,Stara i innych podobnych pojazdów. W Twoim rozruszniku po prostu wypaliły się styki główne i dlatego nie podają prądu na rozruch.Naprawiałem to uszkodzenie w ten sposób,że przy pomocy tokarki odcinałem tył elektromagnesu...
Jak pisałeś o wentylatorze, to pomyślałem - nie wiem, czy trafnie - że jest to silnik indukcyjny (prądu zmiennego), w takim silniku prąd indukowany w wirniku jest proporcjonalny do różnicy szybkości wirowania wirnika i pola magnetycznego, a moment siły do iloczynu pola magnetycznego i prądu wirnika - więc wynika z tego zależność liniowa, tylko z dwiema...
Akumulator w którym masz oberwany słupek bezdyskusyjnie nadaje się wyłącznie na złom. ad.1. Ten akumulator zgodnie z etykietką nowy i naładowany do pełna powinien mieć pojemność 195 amperogodzin. To oznacza, że mógłbyś pobierać z niego prąd np. 19,5A przez 10 godzin lub 1,95A przez 100 godzin itp. Tamte kolejne wielkości w amperach(1350;820;700) to...
Witam, jaki powinien pobierać prąd rozrusznik przy uruchamianiu silnika 1,9 TDI. U mnie jest on około 250 -290 Amper. Czy to nie jest za dużo? Czy to może wskazywać na uszkodzenie łożysk ślizgowych?
W rozważaniach wielu tu piszących podawane są prądy, ale nie podają pojemności akumulatora, a potem się okazuje, że u jednego owszem prąd 4A ale nie wskazał, że ładował kolubrynę 120Ah z dieslowskiego klekota, a inny tym samym prądem 4A karmi akumulatorek 45Ah z benzyniaka 1,3l - zjawiska jakże odmienne. Do dziś nie znalazłem testu porównawczego ile...
http://obrazki.elektroda.pl/3538634700_1... Witam. Od dobrych kilku lat jestem posiadaczem transformatora z mikrofalówki ale dotąd nie mogłem znaleźć dla niego praktycznego zastosowania, aż spróbowałem zrobić z niego prostownik rozruchowy. Pomysł był dobry bo wyszło z niego dość małe ale mocne urządzenie. Transformator został pozbawiony...
Autorze tematu, prąd rozruchowy, który jest podany na akumulatorze jest to maksymalny prąd jaki może pobierać odbiornik podłączony do tego akumulatora. Im wartość tego prądu jest wyższa tym lepiej dla akumulatora i dla rozrusznika- akumulator przy rozruchu będzie mniej "wysilony", a rozrusznik otrzyma odpowiednią "dawkę" prądu. Akumulatory z dużym prądem...
Ta przetwornica wybuchnie po podłączeniu do rozrusznika, dosłownie. Nie spodziewałbym się drastycznej "explozji", ale coś ulegnie uszkodzeniu. Należy przyjąć, że rozrusznik podczas rozruchu/startu silnika spalinowego do jakiego był fabrycznie przystosowany pobiera 3 do 7 razy więcej prądu niż podaje jego charakterystyka katalogowa. W sumie jest to...
Ja mam dokładnie ten sam problem. Auto odpala dobrze a raz na jakiś czas jest objaw jak bym miał rozładowany akumulator wycieraczki idą do góry i stan licznika pokazuje 000000. Po podłączeniu power banka do rozruchu odpala normalnie. I po kilku odpaleniach to samo. Akumulator naładowany dodam. Pokazywał 12.4 po ładowaniu prawie 13. Czy to rozrusznik...
Źle mnie zacytowałeś, bo ja nie pytałem o prąd rozruchu a tylko cytowałem fragment postu z innego tematu do którego podałem link. ]" jaki powinien pobierać prąd rozrusznik przy uruchamianiu silnika 1,9 TDI. U mnie jest on około 250 -290 Amper." Zobacz tu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Po drugie - przez pierwsze mikrosekundy...
Można potem obliczać na podstawie czasu do osiągnięcia minimalnego dopuszczalnego napięcia obliczyć pojemność i wybieramy za pomocą mikrostyku graniczne napięcie rozładowania Jaki to właśnie poziom ma minimalne napięcie, co ten poziom definiuje? Podam przykład akumulatora samochodowego. Wszyscy mówią że jak ma 45Ah to przez 45 godzin normy pobierać...
Oczywiście w myśl - sprawdzenie przewodów prądowych - odnosi się także do przewodu akumulator-masa pojazdu (lub silnika). Według schematu masa instalacji jest podpięta bezpośrednio do zacisku masowego akumulatora, więc wadliwe połączenie masa instalacji - masa silnika nie będzie się nawet objawiać niewłaściwym napięciem ładowania. czy uszkodzony rozrusznik...
Daj sobie spokój z tymi stabilizatorami, czy wiesz jaki prąd pobiera rozrusznik? Naładowany akumulator kwasowy, żelowy ma 12.3-12.6 V a nie 14. Podłącz żelówkę i sprawdź.
Panowie mam problem, zaczela sie zima i zaczely sie problemy - auto nie odpala bo jest problem z ładowaniem akumulatora. Wymieniłem dziś regulator, szczotki już tego wymagały - ładowanie na alternatorze (na grubym przewodzie +) wynosi 14,4V - jednak do akumulatora dochodzi juz tylko 13,2V - szukałem wszedzie czysciłem klemy, mase, styki - i nic. Dziś...
Witam! Mam następujący problem w Almerze z 1997r. 1,4 benzyna (bez gazu), po nocy (nawet przy niewielkim przymrozku) gdy rano próbuję uruchomić silnik, nie udaje się to. Przekręcam kluczyk, zapalają się kontrolki (olej, akumulator, ckc engine), czekam chwilę, przekręcam kluczyk do pozycji start i nic. Zero "pyknięć", "cyknięć" itp dźwięków. Trzymam...
zużyty rozrusznik pobierać może nawet 300%więcej prądu, gdy dochodzi do tego gęsty olej po postoju to objawia się to wolnym "kreceniem" rozrusznika. wg mnie : -sprawdzić masę samochodu- tzn gruby przewód wychodzacy od jakiejś metalowej śruby silnika i łączący się z karoserią-ew. odkrecić i przeczyścić połaczenie papierem 800 lub pilnikiem -sprawdzić...
Jest to amperomierz,którym mierzymy duże prądy. Dodano po 2 Można zmierzyć jaki prąd pobiera rozrusznik.
Dobrze by było po pierwsze zdecydować, czy chcemy na tranzystorach zrobić włącznik do tych elektromagnesów - tylko ze schematu widzę, że są 4 sztuki, z których trzeba włączyć 2, więc jak popłynie przez nie po 30A, to razem wychodzi 60 (chyba, że można je połączyć szeregowo, wtedy i prąd przez elektromagnes mniejszy, bo mniejsze napięcie na nim, i prądy...
Dokładnie, nigdy bym się nie domyślał, że zablokowany rozrusznik może pobierać prąd w czasie spoczynku..
Możliwe, że masz uszkodzony wewnętrznie akumulator lub lewy pobór prądu przez jakieś urządzenie w samochodzie. Zapewne zaraz po naładowaniu aku silnik zapala. Po pierwsze zrób test - naładuj akumulator i zostaw go na noc (najlepiej przynajmniej na kilkanaście godzin) tylko odłącz jedną klemę od akumulatora na ten czas. Jeśli potem zapali to istnieje...
Witam. Miałem podobny przypadek też w Atego po przekręceniu zapłonu wyswietlał się code tylko nie pamiętam jaki numer błędu,i był uszkodzony sterownik na silniku a przyczyną był przekażnik na rozruszniku który został wymieniony na nowy wyglądem identyczny ale pobierający większy prąd ten zamiennik był zastosowany od DAFa ,a przekażnik od Atego ma pobierać...
To nie akumulator "daje" prąd tylko rozrusznik "pobiera" - nic się nie uszkodzi.
Rozrusznik może pobierać sporo ponad 300A ( prąd rozruchowy akumulatora ) . Podejrzewam że tańszy będzie gotowy napęd niż tranzystor który z marginesem bezpieczeństwa to wytrzyma . Należy sobie również odpowiedzieć na pytanie : co się stanie z bramą jak nie zadziała krańcówka ?
Od dawna twierdzę że mechanik mający do czynienia z samochodem zwłaszcza dieslem powinien posiadać oczywiście dla wygody i szybkiej oceny -miernik cęgowy DC z zakresem min 600A a najlepiej 1000A w zależności z jakim samochodem ma do czynienia. Jaki prąd pobiera rozrusznik?
(...) Otóż gdy miałem podłączone radio to pobór prądu wynosił 0,08A a robiąc trasy 10 km dziennie w 2 strony to jest wręcz zabójczy pobór prądu dla akumulatora. (...) Tia :) 0,08A w porównaniu do prądu pobieranego z aku przez rozrusznik to naprawdę zabójczy prąd ;) Ciekawe, że te 80mA poprzednio koledze nie przeszkadzało. Swoją drogą - administrator...
Naładowany akumulator zniesie bez szkody mrozy rzędu -20*C. Ubiegłej zimy poległ mi przy -33'C. Ale poczekaj przyjdzie -25'C bedzie więcej postów o podobnej tematyce. A akumulatory będą znikać z półek jak ciepłe bułeczki. A wracając do tematu rozrusznik może pobierać zawyżony prąd z powodu uszkodzenia tulejek. Co do 13,6V. Dobry elektryk stwierdzi...
Bez sensu to wszystko - przetwornica 2kW kosztująca majątek, wciągarka 220VAC z silnikiem asynchronicznym wyjatkowo zle znoszacym prace z przetwornicy (odksztalcony sinus).......A nie było wciągarek na 12V? Sam znam windy do kontenera, gdzie pompa hydrauliczna zasilana jest z 12 woltów. W Twoim pomyśle z przetwornicą to ta wciągarka będzie pobierać...
Na aukcji prostownik ten jest opisany jako posiadający czteroletnią gwarancję. Choć w przypadku tego prostownika może to być cztery lata i jeden dzień i ważnej gwarancji już nie będzie. W mojej ocenie prostownik z opcją rozruchu powinien być wielkości małej spawarki. Rozrusznik samochodu w zależności od samochodu może pobierać nawet kilkaset amperów...
Powinny być porównywalne. Żelowy dużo lepiej wytrzymuje wstrząsy, pracę w różnych położeniach - zwykły musi być prawidłowo ustawiony, a i tak jak pojedziesz po dużych wybojach, to mimo specjalnej konstrukcji korków może się z niego wylewać trochę elektrolitu - a z żelowego nie wyleje się nic. Ładowanie z kwasowego na wyłączonym silniku - można, tylko...
Witam. Nigdzie nie mogę znleźć informacji jakiej poszukuję. Mam akumulator np. Centry 44Ah 400A. Czyli będzie on miał moc rozruchową ok 200A wg. DIN Jeśli będziemy pobierać prąd 200A z takiego akumulatora to jaki będzie spadek napięcia? W unie mam rozrusznik o mocy znamionowej 1,2kW czyli do rozruchu potrzebuje 100A?? (teoretycznie) Teraz w lecie napięcie...
Urządzenie które chcesz zasilić może wymagać stabilizowanego napięcia a tani chiński zasilacz będzie dawał tylko wyprostowane i filtrowane . Może w impulsie pobierać większy prąd np 0,5A a po za tym niewielki np 0,01A . Prosta analogia do samochodu i akumulatora. Wyjmij akumulator z samochodu i w jego miejsce daj prostownik. Rozrusznik nawet nie zipnie...
No i zaskoczenie - po pełnym ładowaniu auto postało jeden dzień (bez robienia długiej trasy). Oświetlenie wewnętrzne wyłączone całkowicie. Rozrusznik zrobił 2 obroty i znów akumulator jest rozładowany. Odpalałem najpierw 0,5 obrotu rozrusznikiem z powodu zimnego silnika, a potem próbowałem kręcić ciągle. Za drugim razem - reset radia. Rano było ok....
Witam. Mam problem z Akumulatorem w peugeocie 205.Od zimy ubiegłego roku co pewien czas rozładowuje mi się akumulator.Samochod to peugeot 205 z silnikiem o pojemnosci 1.1 na jednopunktowym wtrysku rok produkcji 1991.Wymieniłem już 3 razy akumulator sadząc ze akumulator jest uszkodzony i nie trzyma prądu. Następnie zawiozłem do elektryka alternator by...
Ja bym zaczął od zbadania prądu pobieranego przez rozrusznik w trakcie zapalania i przy okazji do jakiej wartości spada napięcia na aku podczas tego pomiaru.
Prawdopodobnie masz racje. Przy starcie, prad pobierany przez rozrusznik wynika : 1. Napiecia bateri, nie nominalnego,lecz rzeczywistego przy dawanym pradzie, 2. Opornosci uzwojen rozrusznika, 3. Spadku napiecia na szczotkach (ok. 2 V) Tak wiec wynosi (Vak-2V)/Rrozrusznika Pozd. Kazik
Witam Cóż, nie jest to żadna filozofia wymagająca jakiś specjalnych umiejętności, ale trzeba mieć podstawowe narzędzia typu wkrętak krzyżowy, szczypy, taśma izolacyjna PCV (jeżeli będziemy musieli jakieś kabelki ciąć - a tak może się zdarzyć), etc. Dokładny opis co i jak (co prawda opieram się na moich wrażeniach z montażu radia Pioneer 4 kanałowego,...
Zmierzyć spadki napięć pomiędzy masą silnika a SŁUPKIEM(nie klemą!) akumulatora, drugi pomiar to napięcie na dodatniej śrubie rozrusznika, w czasie pracy. Trzeci pomiar, prąd pobierany przez rozrusznik. Od razu będziemy wiedzieli co jest uszkodzone, akumulator, rozrusznik czy przewody pomiędzy akumulatorem a rozrusznikiem. Twoim problemem zapewne są...
Wiem że odgrzewam czteroletniego kotleta , ale w moim przypadku (taki sam wóz) błędy zapisują się zawsze podczas rozruchu, winą jest słaby akumulator albo za duży prąd pobierany przez rozrusznik. Jeśli odpalam go z drugą baterią podłączoną kablami problem nie występuje.
na wyłaczonym kluczyku moga pobierać prąd: alternator, rozrusznik, światła awaryjne, postojowe, radio, alarm, światła oświetlenia wnetrza. sposób sprawdzania rozrusznika i alternatora - odkręcić głowne przewody zasilające. pozostałe jak ci kolega powyżej poradził
1. Są to przetwornice o mocy znamionowej 500W które przez dość krótki okres czasu mogą wydać te 1000W jednak nie jest możliwa praca ciągła z urządzeniem powyżej 500W (przetwornica ulegnie uszkodzeniu). 2. Prąd pobierany przez taką przetwornice obciążoną urządzeniem o mocy ok. 1000W wyniesie ok. 80A czyli trochę mniej od prądu jaki pobiera rozrusznik...
Słuchaj napięcie może i jest ale prądu nie ma,a to prąd kręci.A to co ci cyka to elektromagnes z rozrusznika-on pobiera mało prądu i mu starcza,ale rozrusznik potrzebuje dużo prądu,a twój akumulator go nie ma.Pożycz od sąsiada na chwile i spróbuj z dobrym akumulatorem.
Nie jest ważne czy to będzie 1-faz czy 3-faz transformator. Ważne jest aby trafo było na tyle duże(takiej mocy) abyśmy mogli pobrać z niego prąd w granicach prądu jaki pobiera rozrusznik w czasie rozruchu samochodu. Wiadomo że prąd pobierany będzie zależał od stanu naładowania akumulatora. Jeśli akumulator będzie prawie rozładowany to ten prąd będzie...
Czy ten przekaźnik dla rozrusznika jest przystosowany do prądów jakie pobiera rozrusznik ? Czy nie warto też pomyśleć o optoizolacji dla tego przekaźnika ?
Bez problemu mozna oszacowac samemu: P=U*I czyli I= P / U (moc podzielona przez napiecie) Takie prady dotychczas kojarzyly sie z rozrusznikiem w samochodzie...
Prąd rozrusznika nie może iść przez stacyjkę i przycisk. Podejrzewam, że tam rozrusznik pobiera ponad 100A, nic więc dziwnego że ci pali stacyjkę i przycisk. Przyciskiem normalnie sterujesz elektromagnesem (solenoidem) rozrusznika, którego twierdzisz że nie masz u siebie. Możesz prąd puścić przez jakiś 'hebel' jak w traktorach do rozłączania prądu i...
Nie da się. Nie da się określić prądu pobieranego przez rozrusznik. Umówmy się że mówimy o silnikach benzynowych o pojemności 1000cm³. Prąd rozruchowy będzie zależał od stopnia "zużycia" danego silnika (panewki, pierścienie, kompresja itd itp) a przede wszystkim od gęstości oleju (czyt: temperatury ). Na przykład: mierząc baaardzo starego golfa...
Ad. 1. Tak, poprawisz działanie urządzeń pobierających dużo prądu (rozrusznik, reflektory), jeśli połączenie masowe miało względnie dużą rezystancję. Ad. 2. Cewka przekażnika zwykle ma na tyle dużą rezystancję, że test ciągłości (piszczek) może nie zadziałać. Ciągłość cewki możesz zmierzyć omomierzem na zakresie np. 200kOhm Ad. 3. Jeśli chcesz testować...
Witam Myślę że jest zima i rozrusznik pobiera większy prąd co powoduje zmniejszenie napięcia na akumulatorze poniżej progu zadziałania automatyki Naładuj akumulator do pełna i spróbuj. Jerzy
Oczywiście jakie jest napięcie podczas próby rozruchu, jaki prąd pobiera rozrusznik to tajemnica?
Podepnij woltomierz do akumulatora i sprawdz napięcie w momencie kręcenia rozrusznikiem. Wygląda na to, że rozrusznik pobiera za duży prąd. Duży spadek napięcia powoduje, że wszystkie urządzenia wariują. Zdarza się, że rozrusznik w kiepskim stanie elektrycznym lub mechanicznym tak się zachowuje (Twój chyba blokuje się mechanicznie).
pobierać prąd rozrusznik pobierać rozrusznik prąd prąd pobierać rozrusznik skuter
programy diagnostyczne laptopa filtr suszarka whirlpool symulator atmega
zmywarka whirpool mruga start szlifierka stołowa
Serwis Canon iPF670 oraz Konica Minolta bizhub C220 – naprawa ploterów i drukarek Dębica Błąd P1338 wypadanie zapłonu na cylindrze 2 po wymianie świec i cewek