Przy zamkniętych drzwiach na gnieździe przekaźnika 382 nóżka 4 (brązowo biały) nie powinno być masy. Masa jest podawana z zacisku B/6 pompki centralnego przy otwieraniu i otwartych drzwiach. Na stronie 375 masz krańcówki i kabel b/b tam też jest podpięty kabel od alarm przez "warsztat specjalistyczny" . Sam przekaźnik ma zadanie opóźniać i łagodnie...
Może i zapewnię to jest przyczyna. Inny pobór prądu.
Immobiliser Seo Symphony i jakaś antyporwaniówka z identyfikacją Odis. Prawdopodobnie padła bateria w identyfikatorze. Miały dość duży pobór prądu.
Robiłem taki przypadek i był padnięty moduł komfortu. Po pół roku audi wróciła znowu na pobór prądu ale jak na razie stoi tydzień i nie mogę jej ,,złapać" na poborze.
To co zmierzyłeś to nie jest pobór prądu wejścia sterującego tylko prąd odpalonego wzmacniacza skoro był podłączony na "stałe", odepnij sygnał sterujący od plusa i wsadź pomiędzy amperomierz a będziesz miał pobór prądu wejścia sterującego.
Ja miałem to samo, zepsuł się przekaźnik kontroli świec, robił zwarcie.
Pewnie że można, jakiś przełącznik mechaniczny albo MOSFET na zasilaniu albo niskoprądowe sterowanie wejściem stby.
Nie będę się modrzył- masz immo? Może aku padł bo jest zwarcie na wiązkach? Może kuny pogryzły kable? Jaki pobór prądu na postoju?
Z komory silnika. Wyciąganie bezpieczników z deski nie zmieniało nic w poborze prądu ( wyciągnąłem wszystkie).
Zadanie masz trudne, bo układ ładowania tam jest sztywny, regulator stara się utrzymać napięcie około 14V i tyle, a jaki prąd popłynie w układzie B+ to już go to nie za bardzo interesuje. Zatem wypadało by zrobić jakiś układ kontroli prądu, ale tu też jest kłopot bo jak? Mierzyć spadek napięcia na przewodzie łączącym alternator z akumulatorem? Układ...
Mówimy o 8L ? Przy poborze 60mA jak nie trzyma to chyba sam wiesz co dalej.
Posprawdzać co jeszcze nie działa po wyjęciu tego bezpiecznika. Może coś jest na tej lilni. Co do wzrostu poboru po wypięciu zegarów to nawet po dłuższym czasie był taki sam, czy zmalał?
Raczej alternator i może się uszkodzić ( jego regulator) jeśli pobór prądu będzie za mały lub będą skoki poboru prądu.
Zmierz napięcie na samym silniku i pobór prądu.
Cały czas tyle pobiera i bateria rano rozładowana? Czy mierzyłeś tak jak pisałem w ciągu kilkudziesięciu minut? Może tak ma być- wiem po sobie, a bateria uległa zniszczeniu na wskutek rozładowania do zera i masz problemy z zapalaniem, to zacząłeś szukać. Jedż zatem do elektryka miast rwać włosy na głowie- zmierzy dokładnie miernikiem cęgowym co pobiera...
Bo tam trza podać PWM w takiej "ilości" żeby przepustnica się otworzyła i tyle. Silniczek który tam jest naciąga sprężynę i gdzieś jest koniec tego naciągu. Ja ty mu podasz 12V to naciągnie do końca i stoi zablokowany i dlatego bierze dużo prądu.
Nie podałeś modelu alternatora, ale z objawów wychodzi, że to regulator napięcia.
Tak sa 3 przekażniki simensa i po podaniu zasilania nic się nie dzieje pobór prądu jest u mnie 0.00A
Proponuje tak: - wyciągnij B3, B4 zostaw, obserwuj prąd w warunkach jak piszesz, tj samochód zamknięty, jeśli pobór prądu nie spadnie to włóż B3 a wyciągnij B4, obserwuj co sie dzieje z prądem. Cos prawdopodobnie nie usypia na szynie CAN, podłącz woltomierz pod pin 6 i mase zlacza diagnostycznego, mierz to napiecie i podaj, jesli dobrze pamietam (ew...
To radio gra normalnie, masz suba w bagażniku bose czy jakie to radio. Umiesz zmierzyć pobór prądu miernikiem.
Pobór prądu w normie. Dalej się rozładowuje?
0.03 - 0.04A = 34.5 - 48mA - jest to wartość poboru prądu, mieszcząca się w normie.
Baterią nie bardzo, raczej akumulator 12V. Klaksony mają dosyć duży pobór prądu.
odłączaj po kolei odbiorniki prądu. na początek te "spięte" na stałe: alternator, rozrusznik, światła awaryjne, postojowe, radio, autoalarm. po każdym odpięciu mierz pobór prądu.
Radio właśnie odłączyłem i skoki nadal są. Ogólnie to jaki powinien być prawidłowy pobór prądu?
Już robiłem wcześniej, bez zmian, wyświetla błąd. Dodano po 6 Może ma ktoś wiedzę, gdzie te kabel z + dochodzi, gdzie można szukać ewentualnego przebicia lub, chwilowego poboru prądu.
30mA jest normą dla alarmu z aktywną syrenką (doładowywanie akumulatora) i aktywnymi czujnikami ruchu. Przy dobrym ładowaniu i sprawnym akumulatorze oraz regularnej eksploatacji samochodu nie powinno być problemu z takim poborem prądu.
Należy też wziąć pod uwagę, że sterownik dopiero po pewnym czasie przechodzi w stan uśpienia. Może być to nawet 25 minut, więc dobrze byłoby po takim czasie zmierzyć pobór prądu.
Włóż płytę z mapą - zmień język np. z angielskiego na niemiecki i z powrotem . Po tym zabiegu sprawdź pobór prądu.
od 10A i spadało do 7.5A gdzie zwolniło i spadało po 0.01 czytał Pan ? 10 mA to zbyt duży pobór prądu ?
Również wierzysz w bajki, że rejestrator wyposażony w GPS i wifi a nawet bluetooth podczas pracy powinien brać 0,1A? Zaznaczam podczas pracy! Link dotyczy dość starych sprzętów, jedyny który znam to DOD reszta jakaś archaiczna, albo zwyczajnie rzadko spotykana, a od 2014 roku dużo się zmieniło, zarówno FPS jak i rozdzielczość, dodano GPS, WIFI itd....
Sprawdź sterowniki drzwi. Miałem tak że po zamknięciu samochodu pobierało prąd a jak był otwarty to nie. Winny był sterownik w drzwiach pasażera a samochód to passat b6.
A sprawdzałeś baterie w pilocie? A kluczyk zamyka i otwiera prawidłowo? Trzeba też sprawdzić pobór prądu na akumulatorze a później akumulator.
Audi A2 8P 2004r - Pobór prądu na postoju.
Witam. Mam problem z poborem prądu w Audi A3 8P 2005r. 1.6 benzyna. Wygląda na to, że licznik "wybudza" samochód. Pobór na poziomie poniżej 0,1-0,05 A dopiero po wypięciu bezpiecznika F6 pod maską lub po odpięciu licznika. Bezpiecznik F6 posiada opis: Moduł zestawu wskaźników i jest 5A. Na podpiętym liczniku lub włożonym bezpieczniku - pobór prądu 0,3...
Zmierz pobór prądu chociaż.
Re: Audi a4 2.6 v6 95r. pobór prądu przez radio albo telefon
Cześć. Pierwsze od czego musisz zacząć, to zbadać jaki pobór prądu masz w spoczynku/ na postoju, po zamknięciu samochodu centralnym zamkiem i po całkowitym uśpieniu się wszystkich systemów. Systemy mogą się usypiać 5, 10, 15 min a nawet do 2h. W twoim Audi możliwe, że już około 15min wystarczy. Do sprawdzenia poboru prądu będzie Ci potrzebny jakiś chociażby...
Jeżeli jest tak jak piszesz , to miernikiem pomierzyć napięcia pod kątem jego spadku , najpierw na akumulatorze , póżniej na rozruszniku , pomocne by było jeszcze zmierzenie amperomierzem cęgowym poboru prądu przez rozrusznik w czasie jego pracy.
To że wszystko jest suche nie znaczy że nie jest uszkodzone. Skoro masz jakieś podejrzenia z MMI to je odłącz, załóż pętlę na światłowód i obserwuj.
Mówią że tam steruje komputer ładowaniem i 13.9 jest jak najbardziej wporzadku. Wsadzilem na chwilę by z mierzyć pobór prądu gdyz mój sie ładował
Zmierz napięcie podczas pracy silnika i pobór prądu spoczynkowy
Witam. Auto jak w temacie - pacjent świeżo kupiony zza gramanicy, pobór prądu na postoju z zamkniętym autem 1.1A. Okazuje się, że po wyjęciu bezpiecznika nr. 1 od klimy ( dwustrefowa, automatyczna) wszystko wraca do normy. Dodatkowym objawem w trakcie poboru prądu są świecące ciągle przycisk od awaryjnych i podświetlenie przełączników obok włącznika...
Witam Daj skrin-y z kodowania. Wypinaj kolejno bezpieczniki sprawdzając pobór prądu po uśpieniu bordnetz. Inaczej będzie ciężko coś doradzić . Pzdr
Pobór prądu sam mogłeś zmierzyć...
wzmacniacz, zmienierka itd w bagazniku po lewej stronie do sprawdzenia w pierwszej kolejnosci. No widzisz... Tu człowiek zaczyna od stera MMI i telefonu, a tu zonk, po odpięciu tego co miałem w bagażniku ( odbiornik radiowy i wzmacniacz) pobór zniknął. Czyli miałeś rację, tylko teraz spowrotem podłączę radio i upewnię się, czy to wzmaka wina. 😁👍
Podłącz amperomierz pomiędzy kleme - a akumulator (klema - zdjęta) i zobacz jaki jest pobór prądu na początek.
Witam Po żmudnych poszukiwaniach i kilku wskazówkach tzn.pomiarach po upływie 10 i więcej minut okazało się,że samo orginalne radio pobierało około 50mA,więc zadowolony,że w stanie spoczynku mam około 20mA,dałem spokój poszukiwaniom.Za 2 dni chcę odpalyć A3,a tu znowu rozładowany akumulator,ale co jeszcze zauważyłem,że ostatnio kiedy zrobiło się na...
Sam to wszystko wymieniłeś na chybił-trafił? Pierwsze co to powinieneś sprawdzić jaki jest pobór prądu po " uśpieniu" auta. pobór prądu po uśpieniu jest 0.02
Sęk w tym że robię około 30-40km dziennie i raz na dwa tygodnie trasy po 200km. Nawet po naładowaniu do pełna akumulatora i trasie 200km, 2 dni i nie można odpalic. Zobaczę jak mi przyjdzie multimetr pobór prądu, jeżeli pobór będzie okej, to wtedy nowy akumulator bo nic innego nie pozostaje.
jaki pobór prądu w spoczynku ?
Da się to w jakiś sposób obejść Owszem, ale wymagało by to sporej ingerencji w oryginalna instalację pojazdu. czy byłoby bardzo niewskazanym ewentualne zostawianie sprzętu w takich gniazdkach ze stałym dopływem prądu? Bez dramatów - to ma tak znikomy pobór prądu, że wpływ na rozładowanie akumulatora był by widoczny po dwóch tygodniach bezczynnosci...
sterowanie magnetofonu (silnikami) jest na TDA3611 . po kilku minutach pracy scalak sie grzeje i wyłącza silniki . Ćzyzby za duży pobór prądu przez silniki
Pokaż ustawienie tego miernika i która gniazda podłączyłeś bo jedno drugiemu zaprzecza. Jak mierzyłeś ten prąd?
Pobór prądu mierz po kilku minutach od zamknięcia auta. Bezpieczniki na akumulatorze odpinałęś?
Skoro wyjmowałeś bezpieczniki i jest bez zmian to odłącz + z alternatora, jak będzie dalej pożerać prąd to spróbuj to samo z rozrusznikiem.
Ja mam takie doświadczenia jak robiłem kiedyś radio w almerze które samo się włączało,trzeba było umyć płytę główną i wszystko wróciło do normy .Tym samym tropem usunąłem ostatnio pobór prądu z audi a6 c6 kombi.Prąd był pobierany przez wzmacniacz który siedział w bagażniku i się nie usypiał i przez to całe mmi się wzbudzało.Problem jest taki że kurz...
mam 4 świece spalone ale to nie ma moim zdaniem wpływu na działanie rozrusznika Czemu nie wymienisz? Podmień akumulator na noc. Sprawdz pobór prądu przez rozrusznik.
Czy przyczyną może może być któryś z przekażników po prostu wypalony styk i nie ma przejścia prądu?? To jest nie mozliwe. Taki nadpalony styk włączał by w obwód dodatkową rezystancje i prąd płynący w obwodzie uległ by zmiejszeniu, a nie zwiększeniu. Pozatym były by jakies objawy np. słabsze swiatła w przypadku uszkodzenia przekaźnika świateł. Moim...
Być może faktycznie żeście "przegotowali" aku. Podłuż inny na próbę . Wcześniej sprawdź pobór prądu a potem ładowanie. Wątpię że elektronika poszła, sam aku zabezpieczył ukłąd a tym bardziej auto odpaliło.
witam mam pytanie posiadam samochód audi a4 b5 i dziwna sprawa auto gubi prąd a wiec : naładowałem akumulator podłączyłem do samochodu pokazywał 12.55V rano sprawdzam pokazuje 12.23V sprawdzam miernikiem i pokazuje na poborze 0.09A to chyba dużo? nie wiem ile powinno być ? co może zjadać mi akumulator ?
W nowszych samochodach światłami steruje moduł BCM, a właściwie to znajdujące się w nim drivery, które w sytuacji zbyt dużego lub zbyt małego poboru prądu po prostu odcinają zasilanie danego obwodu. Nie ma konkretnych, dedykowanych bezpieczników topikowych do danego obwodu oświetlenia zewnętrznego.
Jeśli nie ma go w katalogu to zrób bilans energetyczny. Tzn moc alternatora minus standardowy pobór prądu w czasie jazdy. To co Ci zostanie to 10% pojemności akumulatora.
Witam. Od pewnego czasu na postoju auto pobiera prąd. Po pomiarze multimetrem stwierdziłem pobór 8 amper. Zauważyłem, że samoczynnie uruchamia się kaseta z płytą nawigacji umieszczona w bagażniku i notuje pobór 8 amper. Po ok. 5 min. następuje wyłączenie kasety, spadek poboru do ok. 3 amper i automatyczne ponowne załączenie kasety i pobór 8 amper i...
Zastosuj tranzystor Darlingtona, one wymagają bardzo niewielkiego prądu z uwagi na olbrzymie wzmocnienie, może tak mały pobór będzie niezauważalny dla CAN-a.
Po tygodniu już mu ciężko zapalić Dodano po 1 Na mierniku pokazuje że praktycznie nie ma poboru a w rzeczywistości pobiera
Zgadza się ale oba są z tego samego źródła i mają takie same kolory. SławeK
Założyłem, że stan spoczynku jest już trwały z małym poborem prądu. Tak wiem, w A8 np są jeszcze solary w szyberdachach zasilające klimatyzację i podładowujące aku.
W Mercedesach CDI również jest montowany taki podgrzewacz, jednak nie ze względu na eksport na wschód (bo tam auto bez podgrzewacza też znajdzie amatora :D ) jednak z powodu wysokiej sprawności silnika, co powoduje jego przedłużone nagrzewanie. Jednak w takim wypadku zastosowany jest olbrzymi alernator o chłodzeniu wodnym (!) i dużo, dużo większej wydajności...
Zespawane styki przekaźnika, oraz popraw napięcie na prąd bo kłuje w oczy.
Ten program to stara Autodata, nie wiem jak go wysłać w lepszej jakości. F32 to zasilanie wtrysków, też z przekaźnika pompy Dodano po 2 Znalazłem schemat z którego wynika , że bezpiecznik 32 też powinien iść przez ten sam przekaźnik. Przecież wynika to z kawałka schematu który ci wysłałem Jaki masz pobór prądu na zamkniętym aucie i odczekaniu kilkunastu...
Jeżeli masz więcej przewodów podpiętych bezpośrednio do akumulatora to sprawdzaj pojedynczo może na którymś z nich jak nie to odpinaj bezpieczniki i obserwuj pobór czy spada .
Wtedy np. Wyciąganie bezpieczników po kolei i obserwacja kiedy pobór prądu spadnie do akceptowalnej wartości.
tak, wydaje mi się ze rozrusznik za słabo obraca silnikiem dlatego wymieniłem akumulator i jest podobnie Sprawdź czy masa karoserii (od minusa akumulatora do karoserii) jest wpięta do obudowy silnika, jeżeli tak to zostaje rozrusznik do naprawy lub wymiany. Przy odpalaniu zaobserwuj jak przygasają kontrolki to ci orientacyjnie pokaże pobór prądu nadmierny.
Witam, miałem podobny problem w swoim audi. U mnie podłączyłem radio przez stacyjkę i to rozwiązało problem. Nie zapomnij o pamieć radia. Jeśli to nie pomoże to odłącz radio od zasilania i wtedy sprawdź pobór prądu, będziesz wiedział czy to radio czy może komputer rozładowuje ci aku.
Dokładnie ja mam to samo, tez te same bezpieczniki wyłączyłem i spadło do 0.05A a wcześniej miałem 1,5A O_o. Dlaczego auto nie usypia tej nawigacji i tej kolumny kierowcy. Radio również jest "pod napięciem" w sensie mogę włączać guzikiem i wyłączać kiedy chce, pomimo ze kluczyk został wyjęty nawet 1h temu. Pierwszy raz coś takiego mam, a auto już długo...
Przelut załatwił sprawe
nr 15 to od czego?
Kolego troszkę to wygląda inaczej. Pobór prądu po wyłączeniu silnika może dochodzić nawet do 1A! Po ok 1 -3 minuty spada znacząco do ok 0,05-0,3A Pozdrawiam Daro
Witam Mam problem z moim audi. Polega on na tym, że jak postoi noc to slabo kreci - jak postoi 2 dni to nie odpala. Akumulatro ma rok czasu. Dziś go wyjąłem do ładowania. Nie jestem specem w elektronice i nie wiem jak sprawdzić pobór prądu przy wyłączonych odbiornikach? jakie urządzenie musiał bym kupić???? Sprawdze jeszcze akumulator, czy czasem nie...
Najpierw polecam naładować akumulator.
Witam, posiadam samochód jak z opisu, mam problem, kiedy samochód stoi na postoju, to po paru dniach akumulator mi pada, dodam, że jest on nowy, sprawdziłem napięcie bezpieczników multimetrem i nic, przy sprawdzaniu multimetrem, gdy zamknę drzwi to pobór mocy spada z 0.60 do 0.16, ale nie mogę znaleźć z przodu w drzwiach tego przycisku, który wyłącza...
Przeszukałem kilka for szukając odpowiedzi na pytanie jaki powinien byc pobór prądu przy wyłączonym zapłonie w samochodzie. U siebie mam 0,15 A i zastanawiam się czy to nie za dużo. Tico czy audi q7 2017r ?
dzieki za podpowiedz, jutro bede je meczyl. auto wiekszosc czasu stoi, ma dopiero ok 20 tys przebiegu wiec moze byc wilgoc.
Odepnij zestaw wskazników i zmierz pobór.
Wyczyść dobrze klemy od akumulatora posmaruj smarem do połączeń elektrycznych ,jeśli to nie pomoże wymień akumulator . Powodem kasowania licznika jest bardzo duży pobór prądu podczas startu silnika.
Jaka wersja tego a3? Po 10 minutach pobór na jakim poziomie? Najlepiej sprawdzać miernikiem cęgowym.
Adam ja po prostu nie wiem jak zmierzyć pobór prądu, nie wiem jak ustawić miernik, o ile miernik wystarczy do tego.
Wymieniłem tranzystory. Ten duży i ten mały. Dwa razy bo po podłączeniu do auta paliło mi je. Zbyt duży był pobór prądu przez wentylator. Wcześniej jeszcze wymieniłem w wentylatorze szczotki na nowe bo były krótkie i wydawało mi się że powodują iskrzenie i w tym leży problem(wiem wentylator jest nierobieralny ale polak potrafi ;) ). Jednak to nie pomogło...
sprawdz błędy ,pobór prądu a przede wszystkim mase od niego
Witam serdecznie, Potrzebuję naprawić wzmacniacz Audi Q7 4L0035223A 16.08.2006 r. SW:4L0910223D SW0110, Wzmacniacz był zalany 2 lata temu, był u fachowca i został naprawiony. Po czym po odbiorze DZIAŁAŁ, ale miałem wrażenie, jakby dźwięk nie był taki sam i czasami jakby dźwięk falował. Oczywiście wzmacniacz znów zalałem (okazało się nieszczelne połączenie...
Ledy nie mają takiego poboru prądu i dlatego tak się dzieje.
A jak wygląda sprawa zaprogramowania pilota w Audi A6?
Witam Mam pytanie o VCDS. Dziś pierwszy raz podłączony w Audi. I nie działa. Mam komunikat jak na zdjęciu. Połączenie ustawione na USB. https://obrazki.elektroda.pl/3280314300_... Przy zaznaczaniu COM w programie nie wykrywa COM. Podłączyłem na stole do wtyczki OBD zasilanie +12V i trochę dziwne, bo pobór prądu zerowy.
Pomiary napięcia przy pracującym silniku na 3000obr/min z obciążeniem i bez, poboru spoczynkowego prądu na zamknietym samochodzie prosimy.
Wszystkie światła idą z bordnetz, jak nie wykryje odpowiedniego poboru prądu w obwodzie (mocy żarówki) to odcina zasilanie
Witam . Zrób pomiar akumulatora po tych kilku minutach włączonego nawiewu,na zgaszonym silniku.Możesz również zamiast dmuchawy włączyć światła mijania.Jeżeli po tych kilku minutach światła bledną lub gasną ,może to świadczyć że akumulator kończy swój żywot.Jeżeli jeździsz mało ,krótkie odcinki ,to może być że akumulator jest dość mocno rozładowany.10...
Zamów lepsze ledy - nawet nie żarowki tylko całe lampki - to nie majątek. Jakieś 15 € płaciłem o ile pamiętam. Mam w takim samym aucie, świecą idealnie i nawet komunikat się nie pokazuje. A z żarówkami rzeczywiście tak jest: jak w danym punkcie będzie zbyt mały pobór prądu to cały obwód się wyłączy. Rezystorów nie polecam - przeważnie montaż to...
u mnie też radio bierze na wyłączonym silniku z 0,8 A. Czy taki pobór prądu (0.8A) jest "przy wyłączonym silniku" czy przy wyjętym kluczyku i wyłączonym (zgaszonym) radiu? Concert'ów było wiele. Podaj producenta i numer ID radia. http://codedradio.info/?i=bn&st=concert
Multimetr przełożyć na gniazdo A Ampery wpiąć sondy miedzy klemę minus i biegun minus akumulatora wyłączyć wszystko w samochodzie i stopniowo wyjmuj bezpieczniki za każdym razem sprawdzaj czy pobór prądu spadł jeżeli nie przywróć bezpiecznik i następny aż się znajdzie winowajca.
pobór prąd mercedes toyota pobór prąd webasto pobór prąd
wewnętrzna linia zasilająca ctcss radmor ustawienia fabryczne xiaomi
peugeot światła cofania peugeot światła cofania
TCL 50P615 Power Supply ICs: NCP1653B, NCP1397B, OB2269CP (283N20) on R51MW1-MPC2HG Chassis Creative GigaWorks S750 7.1 – migająca zielona dioda, zasilacz, kondensatory 82µF/450V