Witam, czy znalazłeś może co powodowało taki pobór prądu, mam taki sam przypadek i także wyjęte były wszystkie bezpieczniki przekaźniki odłączony rozrusznik alternator i dalej tak jak u zakładającego temat, wiem że temat z 2008 ale może ktoś zna rozwiązanie.
Przy słabym sygnale nadajnik może pobierać nawet ponad 0.5A. Pobór na czuwaniu 1-3mA, włączone podświetlenie 110 - 150mA, tak że wyniki masz prawidłowe. Bateria oryginał bo wnioskuję, że chyba nie.
Po prostu akumulator nie trzymał.Po dwóch dniach postoju już nie odpalił.Instalację radia miałem przerobioną na stałe granie bez kluczyków(czerwony i żółty razem) Zrobiłem tak jak była oryginalnie i problem z rozładowywaniem aku. się skończył. Teraz nawet przy -18 C odpala bez problemu choć garaż nie ogrzewany.Dzięki za zainteresowanie.
Na oba pytania odpowiedź brzmi nie może.
Radio w czuwaniu pobiera dużo mniej prądu. Jeśli radia możesz używać przy wyłączonej stacyjce , a tak pewnie jest , to wtedy jest to normalny pobór prądu.Masz oba zasilania (BAT, ACC lub inaczej opisane , przewody żółty i czerwony)podłączone do +12V nieodłączanego przez stacyjkę .
Hej, od dłuższego czasu borykam się z tym problemem. W zasadzie nie wiem nawet od kiedy bo auto kiedyś było "daily" a teraz jest jako hobby i więcej stoi niż jeździ. Z powodu wysokiego poboru prądu i faktu, że po 3-4 dniach postoju już go nie odpalę a po 7 akumulator ma 8V zacząłem odłączać akumulator albo trzymać auto na prostowniku. Akumulator jest...
Raczej jaja usmażyło. Może jeszcze ktoś spróbuje, podpowiedź dałem. Proszę skojarzyć - zgniły mercedes (a powinno być zgniła Mercedes, w końcu to imię kobiece), zmienny upływ prądu na postoju, zmienne ładowanie (czasami stabilne). Nie bać się, dziś dwójek nie stawiam.
Domykanie szyb z pilota alarmu jest?
Po prostu kupiłeś starą baterię której oporność wewnętrzna jest tak duża że miernik nie dostaje pełnego napięcia. Kup porządną baterię alkaliczną i ciesz się miernikiem. W zapewnienia o poborze 1 mA po prostu nie wierzę. Chyba jak jest wyłączony. Jeżeli używasz miernika to cudów nie ma. Bierze prąd. Praw fizyki się nie zmieni.
Witam ponownie..prąd uciekał ponieważ radio brało..po wstawieniu modułu i wrzuceniem programu wszystko wrociło do normy..
Odłącz radio i sprawdź pobór prądu.
Zmierz pobór prądu,potem pytaj dalej.
Znalazlem ukryty tracking system. Po wypieciu spadlo do 0.06A.
Jaki był pobór prądu, nie napięcia?
Taki pobór prądu rozładowuje zbytnio akumulator,powinno być na poziomie 70mA, w zimie nie odpalisz auta po dłuższym postoju.
W pełni sprawny i naładowany powinien przy tym poborze prądu rozładowywać się przez 5 dni. Więc po trzech powinien odpalić. Swoją drogą pobór prądu spory.
Elektryk mierzył pobór prądu na postoju?
Pobór prądu w normie. Dalej się rozładowuje?
Zmierz pobór prądu na zgaszonym silniku.
jaki pobór prądu w mA?
zmierz pobór prądu samego alarmu w stanie czuwania
Jeśli chodzi o część mechaniczną to moim zdaniem najlepszy będzie siłownik samochodowego centralnego zamka. Taki z trzema przewodami. Jest przeinaczony do pracy w trudnych warunkach. Do kompletu potrzebne będzie zasilanie w postaci niewielkiego akumulatora 12V lub baterii. Do sterowania możesz użyć coś takiego: https://allegro.pl/oferta/programator-wl...
0,05A to normalny pobór. Aku stare zapewne
Odłącz akumulator na te dwa dni i wtedy sprawdź.
Wygląda to tak, elektryk zmostkował czy coś wszystkie drzwi do drzwi kierowcy. Teraz drzwi mogę otwierać kluczykiem ale tylko mechanicznie, centralny tak jest wyłączony. Dopiero po włączeniu zapłonu mogę otwierać i zamykać drzwi centralnym na panelu drzwi. Z zamykaniem tak samo, musi być włączony zapłon, wtedy zamykam drzwi centralnym, wyciągam kluczyk...
Witam serdecznie. Podłącz w szereg amperomierz i zmierz pobór prądu. Jak jest powyżej 0,1 A to wyciągaj bezpieczniki po kolei aż spadnie. Zauważ po wyjęciu, którego bezpiecznika spadł pobór prądu i zainteresuj się odbiornikami z niego zasilanymi. Mogę podpowiedzieć , że syrenka od autoalarmu jak ma własne zasilanie( po zdjęciu klemy wyje) może nieźle...
Wyjmowałeś wszystkie bezpieczniki?. Jak odłączysz wtyczkę stacyjki pobór prądu spada?, oświetlenie wnętrza jak się wtedy zachowuje?.
Centralkę gazu odłącz i sprawdź pobór prądu.
Jaki pobór prądu - w jakim stanie aku?
Witam, problemem okazał się moduł systemu parkowania, który znajduje się pod siedzeniem pasażera. Auto było zalane i to uszkodzenie (zgnicie) tego modułu było bezpośrednio odpowiedzialne za zwiększony pobór prądu co skutkowało rozładowywaniem akumulatora. Wymiana modułu rozwiązała problem. Opis bezpiecznika pod maską jako przetwornica dc dc jest trochę...
Tak pod maską bezpiecznik f30 duży 60 amper. Podczas pomiaru wszystko jest wyłączone i guzik od maski tez jest wciśnięty. Przedwczoraj kupiłem ten samochód poprzedni właściciel twierdzi ze zrobiło się to po upraniu środka.
Musisz sprawdzić pobór prądu po stałym zasileniu +B i ACC i wyłączeniu radia. W niektórych konstrukcjach po zasileniu ACC (ze stacyjki), uruchamiane są stabilizatory i konwertery DC/DC, co powoduje wzrost poboru prądu i rozładowywanie akumulatora.
Miernik na przednią szybe, wypinaj bezpieczniki i obserwuj wskazania na mierniku....
Wymieniłem akumulator W obecnej sytuacji akumulator sam w sobie jest mało prawdopodobny. Takie kamerki mają różne niuanse w swym działaniu, a które trzeba doczytać w instrukcji obsługi danego modelu. Przy niesprzyjających okolicznościach i niektórych nastawach, pobór prądu potrafi rozładowywać akumulator przez noc. Dziać się tak może z powodu wybudzania...
Witaj. Identyczną sytuację miałem w Golfie 5 mojej kuzynki. Nie miałem za bardzo czasu, żeby się tym zająć od ręki, bo miałem dużo pracy w warsztacie, więc wyciągnąłem bezpiecznik, który odpowiadał za radio i oświetlenie wnętrza. Przez miesiąc jeździła i nie było problemu. Po tym czasie, analizując te dwa odbiorniki prądu, pomyślałem, że to może być...
Waćpanie , wnoszę ,że nie ma tam żadnego błędu , a zachowanie elektryki tego japońca jest prawidłowe! Życzę dalszych eksperymentów! Jeszcze pytania - czy taki pobór prądu rozładowuje Ci akumulator i po ilu dniach? Sprawdzałeś napięcie ładowania w czasie pracy silnika ? ile ono wynosi?
Może coś jest na grzebane w liczniku. Kontrolki są obok siebie ? czy oddalone od siebie o tyle iż jedna nie może dawać światła do drugiej ? Posprawdzaj styki licznika. Podpiąłeś pod PC, jakie błędy wyskakują ? A i jeszcze jedno, radio jest oryginalne ? może to radio je rozładowuje bo jest źle podłączone. Jeżeli nie jest oryginał to wyciąg na noc i zobacz...
Bo to nie kondensatory, możesz sobie U1 wylutować i pomierzyć prąd przy wyłączonym powerbanku.
Bezpiecznik odpada bo reakcja na ładowarkę jest, tak samo dioda zenera również odpada bo jak by miała przebicie to byś nie miał reakcji na ładowarkę :D rozwiązania są dwa - Avilma albo telefon ma taki pobór prądu że bilans ładowanie-rozładowywanie jest równy zeru :D ale bardziej i to w 99% skłaniam się ku Avilmie :D
Pobór pradu wynosi 0.01-.002 mierzonym miernikiem na 10 A. Jeśli tak jest, to prawidłowo i pobór niewielki ale celem doświadczenia odłącz wieczorem akumulator i rano podłącz i oceń czy efekt taki sam....
Tak sa 3 przekażniki simensa i po podaniu zasilania nic się nie dzieje pobór prądu jest u mnie 0.00A
1 to jak wyżej kolega syrius32 to zapłon, 2 to rozrusznik. Na 1 odpalisz auto na "pych", wszystko dostaje zasilanie i jest przygotowane do jazdy. I taki pobór prądu jest jak najbardziej prawidłowy dla pozycji 1. Pomijając co ma pozycja "zapłon" do rozładowywania się akumulatora, skoro wyłączone auto ma pobór prądu w normie?!
Witam koledzy. Niedawno kupiłem Passata B5 i z czystej ciekawości sprawdziłem mu pobór prądu. Okazało się że po wyłączeniu się modułu komfortu pobór wynosi 0.07A. Czy to jest dopuszczalny pobór? Czy to nie będzie mi rozładowywało akumulatora?
Witam Proponuję w pierwszej kolejności zmierzyć prąd ładowanie (czy rzeczywiście ładowarka ładuje czy tylko pokazuje ładowanie). Następnie sprawdzić pobór prądu przez telefon. To że po odłączeniu bateria pokazuje że jest pełana a rozładowuje się po kilku minutach może być spowodowane zbyt duży poborem prądu. W takim wypadku bateria może się nie ładować...
9V*0,3Ah=2,7Wh 2,7Wh/1,5W=1,8h=1 godzina 48 minut Lub 1,5W/9V=166mA 300mAh/166mA=1,8h Powyższy czas możliwy do osiągnięcia przy założeniach: - ciągły stały pobór 1,5W czyli tych 166mA, - napięcie niezmienne przez cały proces rozładowywania.
Jak potrzebny ci ten BT to wypnij oryginalny bezpiecznik i przełącz się za pomocą kabelka na inny który dostaje zasilanie po włożeniu kluczyka. Przynajmniej do czasu zlokalizowania usterki nie będzie ci aku rozładowywało.
Jak kolega stwierdził że nie ma poboru prądu?
Najprawdopodobniej będzie ci rozładowywał aku. Tylko wymiana gateway pomoże. cyt, "Powszechnie wiadomo, że wersja "L" rozwiązuje kłopoty z poborem prądu, trzeba jednak pamiętać, że do RNS510 z wyższymi numerami firmware, CAN Gateway powinien być 10-bajtowy, czyli od numeru 1K0907530S."
Odpiąć alternator i sprawdzić pobór prądu.
Ten typ tak ma. Mam takie samo i musiałem podłączyć po kluczyku, gdyż pobór prądu był duży i rozładowywało akumulator. Poza tym radyjko niezłe.
http://obrazki.elektroda.pl/8595185900_1... Podłączyłem tak że ten czerwony kabel wsadziłem w to gniazdo czerwone u góry a czarny na dole , odpiełem kleme masową i do klemy dotknąłem czerwonym a czarnym do ogniwa (-) i pokazywała 0.17 i szybko spadło do 00 Dodano po 1 a i ustawiłem na mierniku na 10 A
Chodziło mi o jakieś wskazówki co do naprawy Dodano po 11 78db78 Witaj jak by pobór prądu był w normie, to nie rozładował by akumulatora. Pozatym po wyjęciu bezpiecznika pobór z 0,05A spada do 0,01A
Przecież to logiczne, gdy jest mały pobór prądu to napięcie z elektrolitu rozładowuje się przez diodę i dopóki nie spadnie poniżej trzy wolty to dopiero dioda przestanie świecić.
Coś rozładowuję akumulator w samochodzie. Duży pobór prądu na postoju, https://obrazki.elektroda.pl/9727561000_...
Kup jeszcze jeden jak padnie to wtedy dopiero zmierz chociażby ładowanie o poborze prądu nie wspominając 😀😀😀😀
Rozumiem że masz podłączone po kluczyku. A 3mA to bardzo mały pobór prądu i taki pobór nie powinien rozładowywać sprawnego akumulatora.
Ile wynosi pobór prądu przy podłączonym jedynie akumulatorze?
Po dokonaniu paru doświadczeń wszystko wskazuje na zmieniarkę w radiu. Po jej odłączeniu radio przechodzi w uśpienie po 3min. A z podłączoną pobór utrzymuje się na poziomie 0,9A. Wszystko w zmieniarce działa (można wyjąć określoną płytę i włożyć nową) lecz nie rozpoznaje płyt. Czy uszkodzone laser może uniemożliwić radiu przejście w czuwanie?
Jeśli w trakcie ładowania zaczniesz odbierać energię, to ładowarka stanie się zasilaczem. Energia z ładowarki trafi do odbiornika zamiast do baterii akumulatorów. Może też być tak, że część energii trafi do baterii, część do odbiornika. Czy to zaszkodzi baterii? Nie powinno, ale jak zwykle są ale... Jeśli będzie się bateria wolniej ładować, to Ty będziesz...
Pacjent Mondeo MK4 2.0 TDCI, 2014 rok z radiem navi SD takim jak na zdjęciu i zegarami Convers+. Na postoju radio kradnie prąd i rozładowuje akumulator, pobór prądu w spoczynku auta wynosi mniej więcej od 0.8 A do chwilowo nawet 1.5 A. Radio działa w porządku, nawigacja i reszta funkcji też. Czy ktoś może wie co może być tego przyczyną? https://obrazki.elektroda.pl/7805227500_...
Kolego, udało Ci się ustalić, co było przyczyną poboru prądu? Mam podobny problem w swoim FH4. Przy wyłączonym wszystkim + wyjęte kluczyki pobór prądu 0,7A.
To radio gra normalnie, masz suba w bagażniku bose czy jakie to radio. Umiesz zmierzyć pobór prądu miernikiem.
Przy stałym poborze prądu czas rozładowywania do zera jest skończony i obliczalny: t = C*Upocz/I Dla pojemności 4700 uF, napięcia początkowego 12V i prądu 0.7A: t = 0.0047 * 12/0.7 = ok. 80 ms
Jeżeli jeszcze szara syrenka, to ją wyrzuć, jeżeli inna, to odłącz czerwony przewód i sprawdź pobór prądu.
Naprawdę tajemnicze pytanie. Większość multimetrów ma funkcję MIN, MAX i na dodatkowym wyświetlaczu wskazuje najwiekszą bądź najmniejszą wartość. I to jest łatwe; ale problem jest inny- ów multimetr po iluś tam minutach się wyłączy aby zaoszczędzić bateryjkę. A ja, aby mierzyć pobór prądu, kiedy coś rozładowuje akumulator i nie wiedziałem, czy po jakimś...
Pobór prądu do sprawdzenia. I sam akumulator testerem pod obciążeniem.
skoro wszystko odłączałeś to może być alternator.
Jaki jest pobór prądu przy odpiętej taśmie i LCD? Od razu po przyciśnięciu power on jest duży pobór prądu czy pojawia się po kilku sekundach?
Jaką ma wartość prąd pobierany z akumulatora na postoju. Po wyłączeniu stacyjki nie powinno być poboru prądu.
Wygląda to na zupełnie normalne. Pobór prądu na poziomie 0.45 mA (prawdopodobnie ST-BY radia) na pewno nie powoduje rozładowywania akumulatora.
Obstawiam alternator i jakieś błędy w pomiarach. Przy zwarciu wiązki byłyby widoczne ślady grzania przy takim poborze prądu.
Sprawdź obwody wpięte bez bezpieczników.
Uważam, że warto mieć jeszcze: - Analog Discovery 2 (gównie ze względu na analizator logiczny i dekoder magistrali); - koniecznie kamerę termowizyjną, nie jakąś tanią. Tym wszystko zdiagnozujesz, każde zwarcie w kondensatorze SMD, wszystko. Jeśli nie stać Cię na kamerę termowizyjną, to kup kilka butelek zamrażacza i chemi do czyszczenia PCB (zamrażaczem...
Witam!!! Dostałem nokie n73 do naprawy, problem tkwi w szybkim rozładowywaniu baterii. Telefon działa normalnie, ładuje itd. Po podłączeniu zasilacza wyszło na to ze na stykach baterii pobor prądu to około 150mA na wyłaczonym telefonie (sama płyta głowna), wiec wszystko jasne dlaczego bateria padała po 2 godz. Podniosłem układy Betty i Avilma i po ponownym...
Nie ma. Niektórzy twierdzą ze powinien być pobór prądu 10mA, aczkolwiek nawet te 20mA nie powinno rozładowywać akumulatora, by nie odpalić, w 4-5 dni.
Sprwadź pobór prądu.
jaka wartość powinna być odpowiednia 0,05 np? czyli 50mA?
Wartość akceptowana zgodnie z normą to prąd poniżej 0,03A.
Pobór prądu spoczynkowego jaki jest? Problem nie leży czasem w lampce oświetlającej bagażnik? Częste!
Tak czy siak i tak zwiększy się pobór prądu.
Czy mogę odlytowywac po kolei poszczególne elementy i sprawdzić Kiedy zmniejszy się pobór prądu?
Tranzystor na zasilaniu - zwarcie i nie odłącza zasilania.
A mierzyłeś pobór prądu?
Pozostaje pomiar miernikiem, podłącz do akumulatora na pomiar prądu i sprawdź ile pobiera , później odłączaj poszczególne odbiorniki prądu i zobaczysz kiedy pobór spadnie.
telefon może być po upadku i na płycie głównej mogą być zwarcia któe powodują zbyt duży pobór prądu. Dlatego nawet nowa bateria bardzo szybko siada
Jaki pobór prądu ma ten telefon?
Z tego co wiem, nie był zalany. Jak mogę zmierzyć pobór prądu?
Nie ma żadnych śladów wody. Dziwne, że teraz gdy sprawdzałem pobór wyniósł 0,65 - 0,7. A nic nie robiłem. Wczesnie stał na poziomie 0,95 i poł godziny nie spadał.
po dosłownie minucie bateria traci napięcie do 2.6V Podłącz płytkę pilota "na stole" do zasilacza stabilizowanego i zmierz pobór prądu. Czy pomimo rozładowywania baterii i "przejścia 50metrów", pilot działa prawidłowo czy napięcie jest zbyt niskie ?
Mam taki sam pilot i u mnie służy nieco ponad rok na pierwszych bateriach dostarczonych razem z pilotem. Używam tylko do włączania telewizora, nie aktywowałem sterowania głosowego. włączę YouTube głosowo Może to jest przyczyna? Do sterowania głosowego pilot potrzebuje stale nasłuchiwać i to może powodować zwiększony pobór prądu.
To trzeba liczyć tak: Silnik 130 W, sprawność ~70%, tak więc łączne zużycie mocy 130 W / 70% * 100 = 180 W, czyli pobór prądu 180 W / 24 V = 7,5A. Akumulator 10 Ah 24 V Pojemność akumulatora podaje się dla jego prądu 20 godzinnego (w naszym przypadku dla rozładowywania go prądem 10 Ah / 20 h = 0,5 A). Przy rozładowywaniu większym prądem jego pojemność...
Witam, mam corse B, 1.4 i mam identyczny problem. Aku już wykluczyliśmy wiec sprawdzaliśmy wyjmując bezpieczniki w którym obwodzie jest taki pobór... i doszliśmy do bezpiecznika bodajże nr 1. Wyłącza on światełko w podsufitce, podtrzymanie zegara, radia(podczas pomiarów radio było wyjęte), awaryjne, i klakson. Po wyjęciu tego bezpiecznika obciążenie...
Mechanizmy obiektywu uruchamiane w trybie zdjęciowym mają duży pobór prądu, szczególnie przy starcie, być może posiadane przez ciebie akumulatorki rozładowują się zbyt szybko, co kończy się właśnie tylko mignięciem LCD. Podobny efekt jest gdy pierścienie obiektywu pracują ze sporym oporem z powodu zanieczyszczeń mechanicznych.
Dokonałem pomiarów aparatu Medion 41081.Zasilanie 2x AAA. Prąd spoczynkowy 0,13 mA natomiast po włączeniu do momentu startu podświetlenia lcd ok.200 mA po włączeniu podświetlania lcd 410 mA. Mieszkam w Twojej okolicy i nie znam żadnego zakładu ,który naprawia cyfrówki (też miałem problem z medionem).Co do rozebrania to radzę dobrze się zastanowić ponieważ...
Jakie to jednostki? A ostatniego zdania to po prostu nie rozumiem, popraw kropki, przecinki.
Radio, wzmacniacz, autoalarm...
chce zmierzyc pobor prądu z wyjetyym kluczykiem z wyłączonymi wszystkimi urzadzeniami. podejrzewam zwarcie które rozładowuje mi akumulator
Proponuję zacząć od sprawdzenia czy rzeczywiście zasilanie na świece jest podawane cały czas (w co raczej wątpię). Jeśli jest to rozwiązane podobnie jak w VW Golfie to czujnik temperatury jest potrzebny sterownikowi świec żarowych do stwierdzenia jaka jest temperatura silnika i w zależności od niej uruchomić świece na odpowiedni czas lub nie uruchamiać....
Tak. Jeśli ustawisz pokrętło na 20mA wynik będzie w mili Amperach. 1mA=0,001A (jedna tysięczna część Ampera). Wartość 0,20mA jest wartością śladową i nie należy się tym przejmować. Taki pobór prądu nie powinien prowadzić do rozładowywania się akumulatora.
Wskazówki zegarów bez zmian, jedyne co się zmieniło to prąd jaki jest pobierany z akumulatora przy wyłączonej stacyjce, teraz jest to już 0,45A czyli o wiele za dużo niż powinno być. Będę wyciągał zegary żeby sprawdzić obwód wskaźnika paliwa, czy ktoś orientuje się jakie są oporności potencjometru który znajduje się w baku ? Przy takim poborze prądu...
mercedes pobór prąd rozładowywać rozładowywać stałym prąd pobór prąd mercedes
wymiana modułu pralki ariston numer administratora jakie playstation polecacie
sterowanie roletami satel pompa ciepla
Hitachi 24HE2000 TV Firmware Download: Official Update Methods, Vestel 17MB211S, Recovery Options Uszkadzanie tranzystorów IGBT w spawarce inwerterowej – Infineon, Fuji, Mitsubishi, przyczyny awarii