http://obrazki.elektroda.pl/3704924800_1... W chwili podłączania miernika zrób zworkę (zielone) jak na rysunku, a następnie ją odłącz i wtedy pokaże Ci jaki jest pobór prądu w stanie spoczynku. Ponieważ w chwili podłączania źródła napięcia urządzenia potrzebują troche energii np. kondensatory muszą się naładować, w radiu i innych urządeniach
Musisz sprawdzić napięcie ładowania i pobór prądu w aucie - nie jest to wina tego o czym piszesz. Pozdrawiam.
Trzeba dokładnie sprawdzić czy czasami nie jest jeszcze coś wpięte pod ten bezpiecznik.
Tyle ile pokazuje miernik. Elektrykiem nie jestem. Ok ale w takim razie byś chociaż przepisał prawidłowo. 2 razy napisałeś 0.038 a na mierniku jak byk 0,37 (nie czepiam się 8 i 7) - napisałeś 10-krotnie niższa wartość! A do tego nie trzeba być elektrykiem.
Cześć, nie wiem czy odpowiedni dział, w razie czego proszę o przeniesienie. Czy ktoś z Was orientuje się ile prądu pobiera typowy moduł bluetooth z Chin? Mowa o czymś takim: https://obrazki.elektroda.pl/9073671500_... Pytam, ponieważ pasowałoby mi go podłączyć tak, aby cały czas miał zasilanie. Pozdrawiam.
Nie używałem takiego wynalazku, ale ludki piszą, że coś tam działa i pomaga. To nie da więcej jak 100mA i to w porywach przy dobrym świetle. Czyli pewnie z 4-5 godzin dziennie latem. Można coś powiedzieć gdyby znać prąd poboru prądu w aucie. Co ile trzeba taki akumulator doładowywać? Raz w miesiącu? Jeśli tak, to taka ładowarka to za mało.
Radio lub licznik. Generalnie pobór prądu w tym aucie to temat rzeka
Zmierz prąd poboru na zamknietym aucie. I zmierz akumulator wyjety z auta po paru dniach.
Cześć, Podpowie ktoś, jak prawidłowo zmierzyć pobór prądu w aucie z dwoma akumulatorami? Plusy są połączone pomiędzy nimi.
kolejny objaw: pojechałem dzisiaj do miasta do kina i po seansie wsiadamy do auta a tutaj zonk: nie świeci się już w ogóle kontrolka od akumulatora w żadnej pozycji, silnik kręci ale nie zapala, tak jakby nie podawało paliwa :/
najpierw doładować aku bo pewnie od kiedy go kupiłeś to nie ładowałeś potem sprawdzić pobór prądu przy zamkniętym aucie (w stanie w jakim parkujesz na noc) a jeśli wszystko w normie to czeka cię zakup nowego aku
Ten program to stara Autodata, nie wiem jak go wysłać w lepszej jakości. F32 to zasilanie wtrysków, też z przekaźnika pompy Dodano po 2 Znalazłem schemat z którego wynika , że bezpiecznik 32 też powinien iść przez ten sam przekaźnik. Przecież wynika to z kawałka schematu który ci wysłałem Jaki masz pobór prądu na zamkniętym aucie i odczekaniu kilkunastu...
DCV 200m to twój zakres. To zakres pomiaru napięcia stałego do 200mV, pobór prądu w aucie mierzymy na ustawieniu DCA i zakresie 10A
Witaj, moduł komfortu do tego modelu to raczej nie istnieje. Potrzebny jest alarm z regulowanym czasem do sterowania takimi czynnościami, np. Tytan DS 200 i urządzenie które się podpina pod szyby i gotowe. Poszukaj na znanym portalu aukcyjnym. Po podpięciu się pod szyby trzeba sprawdzić pobór prądu na pozamykanym aucie, żeby się nie obudzić rano z ręką...
Akumulator 80 ah nowy ładowanie 14,3 V Raz na tydzień tak się dzieje
Temat powstał w wyniku usterki mechanicznej klapki otwierania bagażnika, usterka mechaniczna która spowodowała pobór prądu. Więc jak wam się klapka nie domyka automatycznie to znaczy ze już automatycznie macie problem z poborem prądu w aucie i to nie malej wartości. Między czasie auto było u blacharza w naprawie progu, okazało się ze drzwi nie były...
Odłącz jeszcze alternator wraz z rozrusznikiem i wtedy sprawdź pobór prądu. Żadne dodatkowe bajery w aucie ?
Sprawdź stan akumulatora , ładowanie w aucie na początek i pobór prądu rozrusznika.
Zamawiaj zamek - nowy zamiennik po nr oryginału. Też tak kiedyś sadziłem. To teraz jak usterka usunięta to nim się weźmiesz np za kupno nowego zamka to przeczytaj ten temat: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Zobaczysz co cie może spotkać i po nr WIN ha ha! Niestety zamek nie dojechał, drzwi rozebrane, przy okazji przyjrzałem się...
Witam, kolega ma racje iż body steruje deską kierunkowskazami itp.ale samym ładowaniem steruje microprocesor w komputerze silnika,ma za zadanie mierzyć pobór prądu w aucie i tym samym podnosi zdolność ładowania alternatorem,temat przerabiałem kilkakrotnie właśnie w komornikach koło poznania na placu amerykańskich aut,w każdym przypadku jest inna przyczyna.Mam...
Wyczytałem gdzieś na forum że ktoś miał pobór prądu w aucie z grupy vag a winowajcą był akumulator. Słabe napięcie powoduje nie wyłączenie się jakiegoś elementu w sterowniku. Kupiłem nowy aku i problem zniknął.
Jaki masz pobór prądu w aucie?
Po naprawie Nagrzewnicy pomocniczej kolejne pomiary poboru prądu z akumulatora. Na zamkniętym aucie z pilota od 80mA do 90mA. Na otwartym aucie z pilota 350mA. Czyli po naprawie nagrzewnicy ten pobór prądu wzrósł o około 10mA Brak dalszych pomysłów na zmniejszenie poboru prądu. https://obrazki.elektroda.pl/8365806800_... Nie mam żadnych...
6-8km do pracy i z pracy... Możliwe, że auto jest sprawne. Tylko przy tak krótkich odcinkach, bilans prądowy się nie domyka. Dodaj sobie włączone światła, wycieraczki, pewnie dmuchawa, do tego stanie w korku i problem gotowy. Zanim wyjmiesz, bez sensu, alternator, zmierzyć porządnie pobór prądu na uśpionym aucie, a miernikiem cęgowym zmierzyć prąd...
Witam Jeśli coś w aucie jest dołożone (alarm, gaz, inne radio itp.) będzie większy pobór prądu. Generalnie nie ma tragedii jak jeździsz regularnie. Zobacz do ile spadnie np po 3-4dniach.
Witam, Mam problem ze swoim BMW e 46 2.0 d mianowicie ostatnim czasem zauważyłem pobór prądu na zamkniętym aucie o wartości 0,38A natomiast po wyjęciu wszystkich bezpieczników pobór prądu jest nadal taki sam. Co może być przyczyną?
Jak wyjmiesz ten bezpiecznik radio też gaśnie? Może właśnie ono powoduje pobór prądu. Ewentualnie może jest jakaś lampka w aucie z ledową żarówką która jest uszkodzona
Wypiałeś radio fizycznie z wtyczek? Radio ma zasilanie z akumulatora i napięcia po stacyjce czasami robi jakieś duży pobór prądu bo się nie wyłączy w stan czuwania. Moderator mnie poprawił ze pobór sterowników to 20mA do 50mA ja osobiście w tym aucie nie spotkałem się z tak niskim poborem prądu. Nie pozostaje ci nic innego jak odłączanie poszczególnych...
Coś musi dobrze prąd ssać. Trzeba sprawdzać na pobór prądu w aucie. Akumulator , myślę że gdyby był uszkodzony sam w sobie to powinien przynajmniej kontrolki zapalić na desce.
A jaki masz teraz pobór prądu w aucie (bez tego urządzenia)
W tym aucie pobór prądu może się objawiać sporadycznie. Najlepiej przeskanować wszystko testerem i na złodzieja mogą nakierować jakiekolwiek błędy w komunikacji CAN, zwłaszcza elementy MMI.
Witam, Jeśli elektryk mówi, że po 15 minutach nie ma poboru prądu to zacznij od zmiany elektryka. Pobór prądu w aucie jest zawsze, chyba, że wyposażone jest w rozłącznik, który fizycznie odłącza akumulator od auta. Do sprawdzenia: - pobór prądu z akumulatora po "uśpieniu" auta, czyli tak, jak pisałeś, po około 15 minutach; - naładowanie owego rozładowanego...
Zmierz pobór prądu na zamkniętym aucie.
Jeżeli uda się postawić akumulator na nogi to sprawdź ładowanie i pobór prądu w aucie by znów Cię nie spotkała taka niespodzianka.
Jeżeli urządzenie w aucie ma 3A, to ile pobiera wat? Urządzenie nie pobiera mocy (W) tylko prąd (A), moc oddaje/wytwarza.
0,3A czy 0,03A? Ponieważ to jest duża różnica.Jeżeli masz 0,3A to norma poboru prądu w aucie według "książki" jest przekroczona 10-krotnie,maksymalny prąd jaki może upływać w aucie to 0,03A maksymalnie przyjmuje się 0,05A. Tak duży pobór prądu sygnalizuje wtedy najprawdopodobniej zwarcie w instalacji elektrycznej pojazdu.
Witam z tego co napisaleś to wynika, że masz niedoładowany akumulator i to przez pobór prądu.Akumulator w dobrym stanie w 5 godzin po odłączeniu od prostownika powinien mić napięcie 12,6 V.Ładowanie masz dobre.Spadek napięcia pod obciążeniem też jest w normie.Też mam podobne problemy bo za dużo mam w aucie urządzeń dodatkowych.Zamontowałem sobie woltomierz...
mam podobny problem, co kolega wyżej. Akumulator 12V był rozładowany do 4,5V Więc ten akumulator nadaje się wyłącznie do utylizacji i próby jego naładowania są bezcelowe. Tu rodzi się pytanie, czy jedna, prosta dioda rozwiązałaby problem poboru prądu z aku przez prostownik? Nie, przepływ tego prądu jest niezbędny do prawidłowego funkcjonowania układu...
Cześć, z góry powiem że ciężko jest mi coś samemu znaleźć... A więc poszukuje dobrego miernika cęgowego który potrafi zmierzyć prąd DC i AC chciałbym aby nawet przy bardzo małym prądzie był dokładny o ile się da tak, np 0.05A, no i w zasadzie to są najważniejsze funkcje. Oraz bardzo ale to bardzo fajnie by było gdyby miernik posiadał komunikacje bluetooth,...
Żeby namierzyć element który pobiera nadmiar prądu, przy zgaszonym aucie podłącz sobie miernik tak aby pokazywał pobierany prąd, następnie odłączaj kolejne bezpieczniki i patrz jak zmienia się pobór prądu.
całkiem możliwe że jest już wyeksploatowana z takim aku już go kupiłem od mieśąca mam problem z rozładowującym się aku przez noc sprawdzałem pobór prądu w aucie i wynosi on 0,06a
No tak . Ale w aucie nic.
Witam. Jaki powinien być pobór prądu dmuchawy elektr. do ogrzewania w aucie BMW E36 ?
Przekaźnikiem nie można odłączyć zasilania głównego, ponieważ pobór prądu przez rozrusznik to grubo ponad 100 A
Pobór prądu przez jednego żarówkę to niecałe 2A więc sensu na przekaźnik nie widzę
napiszecie trzeba było rozłaczyc klemy Nie w każdym aucie to dobry pomysł! Nawet w przeważającej większości. Trzeba wytropić pożeracza prądu. Jakie auto?
Sprawdź więc pobór prądu przez kamerkę, pobór prądu przy niezamkniętym aucie i przy zamkniętym. To proste auto, więc wystarczy poczekać 5 minut z każdym pomiarem. W sensie, że pomiar ma trwać nie krócej niż 5 minut, tak, żeby się wszystko wyłączyło w aucie, w tym aucie najdłużej to chyba będzie pobór przez oświetlenie wnętrza (moduł komfortu). Wystarczy...
Nadal nie wiemy co chcesz podpiąć do tej przetwornicy. Jeżeli chcesz używać laptopa z oryginalnym zasilaczem w samochodzie to 300W wystarczy. Chcesz sobie zrobić przenośne biuro w aucie wybierz 1000W. Pobór prądu z akumulatora jest uzależniony od obciążenia wyjściowego przetwornicy. Na biegu jałowym jak kolega wyżej powiedział nie ma to większego znaczenia...
Witam Borykam się od 3 miesięcy z moim autem Bmw e 61 525i 2004r kombi Mianowicie problem polega na poborze prądu w aucie. W ciągu 4h potrafi zeżreć akumulator do zera Ustaliłem że problem pochodzi od modulu komfortu. Na wypiętym module nie ma poboru prądu wgl a na wpiętym juz jest. Bezpiecznik nr 11 ten 5 amperowy to samo jak wypne to tego poboru nie...
Podane przez ciebie wartości są w miarę ok. Przy zamknietym aucie mogło by być trochę mniej np 0,03 ale ogólnie jest ok. Przy otwartym to normalne że wzrasta bo moduły się wybudzają , plus światła w kabinie i drzwiach. Jest w aucie alarm ?
Zima miałem podobny problem. Opcje są 2. Kupić nowy, przestając tym samym męczyć się z tym, bądź jeżeli posiadasz drugi korzystać z obu przy rozruchu. Jeżeli akumulator nie jest stary to proponuję jeszcze sprawdzić pobór prądu w aucie w czasie spoczynku.
Wczoraj sprawdzałem piny w ecu i kostkach ale są jak nowe. Tak jak pisałem wszystkie masy (skrzynia i kielich) oczyszczone na rozrusznik też jeśli chodzi o 3 piny no regulator nowy więc piny czyste jeśli chodzi o kostkę nie wydaje mi się żeby gdzieś była przerwa bo wtedy by nie było przodu na którymś pinie a jest na 3ch 12v, 2.3v,8.5v na starym regulatorze...
65ma to daje 1,56 Ah na dobe więc zakładając sprawny i naładowany akumulator np 45Ah to niepowinno być problemu z odpaleniem auta po tygodniu stania. Sprawdź ładowanie i dokładnie jeszcze raz pobór prądu przez dłuższy czas czy okresowo nie wzrasta. Co prawda w moim aucie prąd pobierany z akumulatora nie przekracza 10mA (radio alarm i modół silnika)...
Zobacz jaki jest pobór prądu na dużym środkowym bezpieczniku 60A w komorze silnika, też miałem taki problem wkońcu wywaliłem opornicę która jest przy chłodnicy na dole i teraz mam pobór prądu przy wyłączonym silniku i zamkniętym aucie rzędu 6mA
Używam zasilacza serwerowego HSTNS-PL14 460W wyregulowanego na 13,5V jako podtrzymanie akumulatora w samochodzie do prac/testów pod prądem bez uruchomionego silnika. Problem w tym, że ograniczenie prądowe w tym zasilaczu działa na zasadzie jego wyłączenia i jeśli wzrośnie pobór prądu w aucie to zasilacz się rozłącza, a ja nic o tym nie wiem dopóki nie...
Niedawno pomierzyłem pobór prądu z czujnika światła/deszczu w aucie. Dziwny ten pobór przy załączonym z kluczyka pobiera 16mA -ok. Za to już przy wyłączonym z kluczyka i zamkniętym z pilota na przemian prąd 6mA i 16mA -tak jak by czujnik nie przechodził w stan czuwania, coś go wzbudza? Możecie napisać jak u was z tym poborem prądu jest z tego czujnika?...
Nic nie napisałeś o napięciu ładowania w samochodzie, mierzonym na klemach akumulatora przy włączonych odbiornikach w aucie. Dodano po 1 w/g mnie ten aku był niedoładowany a pobór prądu w aucie masz spory....
Przecież na foto już widać że ma coś podpięte po za oryginalną instalacją. Pierw pomiar prądu na uśpionym aucie.
No a co z tego masz w aucie?
Pobór prądu jest największy to i spadek napięcia.
W osobowym po zazbrojeniu alarmu i gdy on uśnie to pobór wynosi około 20 mA do 50 mA czyli 0,02 A do 0,05 A.
Żadnych śladów wody nie ma a luty poprawiłem. Wiązka do klapy bagażnika jest ok zresztą pobór prądu utrzymuje się nawet przy odpietej wtyczce 12-pin a w 6-pin jest tylko stały plus i masa. Znalazłem na YT film gdzie gość mierzy pobór prądu w identycznym aucie i jest 13mA mimo że ma domontowane sterowanie centralnym zamkiem na pilota. Tak więc ten typ...
Witam Bardzo proszę o pomoc, poradę. Chciałbym zmierzyć pobór prądu przez rozrusznik w aucie miernikiem cęgowym. Posiadam miernik, który ma ograniczenie do 400 A. Co się stanie, jeśli pobór prądu w momencie rozruchu okaże się większy? Czy miernik ulegnie uszkodzeniu, czy po prostu nie zmierzy ponad te 400 A?
No to przydałby się rocznik tej sieny...
A powiedz mi jak mierzysz pobór prądu w swoim aucie i dlaczego to robisz Co masz za problem . Przedstaw problem czy rozładowuje się akumulator ? Muszę troszkę więcej wiedzieć to coś zaradzimy …
No to co w takim razie sygnalizuje kontrolka świec żarowych? Po co ona w ogóle jest w aucie?
Sprawdzić stan akumulatora, pobór prądu i ładowanie w aucie,
Oprócz tego widać po nim, że wybrzuszyło go lekko na bokach, ale to też z niedoładowania. Czesto po kilku dniach postoju napięcie wynosi tylko ~12V. Złom. Huta go ożywi. Akumulator, który ma napięcie 12 V to złom, którego nie da się już naprawić. Jedyne co może pomóc to modlitwa. Jak to nie zadziała to tylko huta. Tylko jak wytłumaczysz to, że ten...
Kup miernik i sprawdz napięcie "V" podczas pracy silnika mierzone na akumulatorze. I pobór prądu "A" przy zamknietym aucie i zatrzasku maski po upływie 20min..
Witam problem został rozwiązany Zła konfiguracja modułu BCM Zaprogramowana wersja z szyberdachem oraz pomocą dla pasażera. Uszkodzony jednak moduł BCM. Audio skonfigurowane pod wersję SRT. Po tych wszystkich zabiegach, po zamknięciu pilotem auto ładnie usypia i pobór wynosi 10 mA, ale w aucie jest gaz . Dziękuję pozdrawiam
A ten obd vlinker wszystkie moduły ogarnia w tym aucie?
Witam. Miga mi lewy ksenon, a raczej przerywa kilka razy co dwie sekundy, kilka minut jest ok potem znowu przerywa, zauważyłem jego nadreaktywność przy większym poborze prądu w aucie np. ESR. Pytanie - czy to klasyczne uszkodzenie w przetwornicy czy raczej okablowanie. Teoretyzuje bo przy - 15 nie mam jak teraz tego pomierzyć. Ma ktoś doświadczenia...
Wykres poboru prądu. Mam ustawiony timer w aucie na 00:10 do startu ładowania baterii. Wczoraj po powrocie miałem ok 60% baterii. To jest wykres poboru mocy przez cały domek. https://obrazki.elektroda.pl/6167849400_... Nie porównujcie rynku brytyjskiego do Polskiego bo to 2 światy, jakieś przeliczenia że 75gr kWh kosztuje... Może tam....
Weź multimetr, przestaw go na ampery, wepnij w szereg z akumulatorem i sprawdź pobór prądu przy zamkniętym aucie. Jak powyżej 0,05 - 0,1 A to szukaj "złodzieja" prądu.
Nie, no beka jak nie wiem co. Gdzie go szukać w aucie?
Jeżeli jeszcze szara syrenka, to ją wyrzuć, jeżeli inna, to odłącz czerwony przewód i sprawdź pobór prądu.
teraz jest stałe 0,16 pobór prądu Wciąż znacznie za dużo. W tym aucie powinieneś zejść do 0,02.
Mierzysz pobór prądu bezpośrednio przez klemę? Może coś po czasie się wzbudza i pobiera znaczny prąd. Wepnij miernik i obserwuj (albo zrób długi film żeby nie stać przy aucie cały czas).
Popraw masę pomiędzy akumulatorem a karoserią. Tu tkwią Twoje problemy. Sprawdź zasilania i główne przewody prądowe. Potem zmierz pobór prądu na stojącym aucie. Nie zapomnij o wciśnięciu krańcówki drzwi kierowcy.
Moze i tak co nie zmienia faktu ze z poborem pradu wszystko jest dobrze widocznie cos musiałem zostawic w aucie
Pobór prądu na postoju jes 0.07A. Tyle ze aku po zgaszeniu ma tylko 12.5v. W drugim aucie starszej daty jest 13.5.v. Aku sprawny 100% zmieniałem z innym autem.
Mam takie pytanko czy jest mozliwy pobor pradu przez wzmacniacz gdy auto wogole stoi sobie na parkingu wszystko wylaczone. Wzmacniacz firmy Carpower 602 podlaczony pod wzmacniacz + a - do masy w aucie ?
Masz gdzieś zwarcie, albo przycisk jest uszkodzony. Zmierz prąd jaki przepływa przez ten kabel.
Pobór prądu na postoju w tym aucie nie powinien przekraczać 50mA ja mam pobór rzędu 470mA-500mA. Podsumowując wypowiedzi kolegów wnioskuje że należało by sprawdzić pobór prądu bo 15 minutach od uśpienia. Jeżeli będzie nadal tak wysoki pobór musze brać się za duże bezpieczniki lub w ostatku pozostaje alternator.
Pooglądaj czy wszystkie żarówki gasną w aucie, schowek, bagażnik. Przeskanuj całe auto, może błędy cię naprowadzą na pożeracza prądu.
Koledzy kupiłem Miernik Cęgowy UNIT 202 bo widziałem jak mi mierzył pobór prądu w aucie elektryk , nie musiał odpinać żadnych klem od akumulatora tylko wprowadzał przewód minusowy w cęgi i wychodził mu pomiar , powiem ze jestem lekiem w sprawach mierzenia szukania na forum i ale po jego zakupie się rozczarowałem ustawiłem na zakres Amper ZAKRES DO 2...
Witam. Chciałem zmierzyć pobór prądu w swoim aucie. Mam miernik i samochód . Poza tym wiem gdzie plus , gdzie minus akumulatorze. reszty nie wiem. Proszę o instrukcje dla całkowitego laika w jak powinienem ustawić miernik , w jakich otworach powinny być przewody i gdzie w samochodzie powinienem dotknąć końcówkami miernika żeby wyszedł mi pomiar. Samochód...
W samochodzie jest sporo urządzeń które pracują nawet po wyłączeniu zasilania: autoalarm, odbiornik radiowy autoalarmu, radio samochodowe w trybie czuwania, upływy na przewodach, samorozładowanie akumulatora, co powoduje że średnio przy zablokowanym aucie pobór prądu z akumulatora wynosi kilkadziesiąt mA. Oznacza to, że: - po 2 miesiącach przestoju...
Miernik w ręce i pomierzyć napięcia podczas postoju na odpalonym aucie na akumulatorze, potem włączyć światła mijania i ewentualnie 1/2 stopień wentylatora i podać napięcie. Zmierzyć pobór prądu na zgaszonym aucie przy zamkniętym aucie - tylko tutaj nie na chwile tylko przez pare minut sprawdzać. Jak masz słabe napięcie to żaden akumulator nie będzie...
Do dodatniej klemy aku musza dochodzić dwa przewody jeden gruby do rozrusznika i drugi cieńszy do instalacji w samochodzie, amperomierz włączasz w cieńszy przewód, tak aby ładowanie wychylało go na + a pobór prądu z aku na -. Alternator podłączasz do amperomierza po stronie instalacji. Życzę udanych przeróbek - Maciek_M
Witam mam problem z autem gdy postoi 24h to pożniej nie chce odpalić(potrzebne już wtedy kable) Gdy jeżdżę codziennie to nie ma problemu.Dodatkowo jest problem z odpalaniem na ciepłym silniku musi kilka razy zakręcić zanim załapie (gdy zimny pali na raz) Auto mam jakieś 3miesiące filtr paliwa wymieniony,nowy akumulator,świece.Proszę o rady bo nie wiem...
Nowy akumulator rozladowuje sie po klikunastu godzinach To problem w aucie, za dużo ssie prądu.
Sytuacja wygląda tak: Kleje użyte w tym wzmacniaczu sprawdziłem na zakresie Mega ohm - openline. W dalszym ciągu nie mogę wykonać testów w aucie. Taśmy termoprzewodzące uległy uszkodzeniom podczas już wielokrotnego demontażu/montażu płyty z obudowy. Mam zamówione podkładki mikowe i silikonowe i pastę termoprzewodzącą - które użyć najlepiej? Pracuję...
To się zastanów gdzie to ładowanie chcesz sprawdzić w aucie czy pod prostownikiem?W aucie jakie ładowanie ?Pobór prądu jaki?Sprawdzone to czy czekasz na wróżkę.
Już to załapałem Musiałem specjalnie dla ciebie pożyczyć VCDSa (wiadomo jakiego pochodzenia) Dziękuję za okazaną pomoc w temacie. Wniosek jeden robiłem wszystko prawidłowo, z twego opisu wynika wprost Bortnez z bramką Gateway połączony do magistrali Can tej samej co Sterownik PTC klimatyzacji u mnie nagrzewnica pomocnicza 7D . Chyba Bramka uszkodzona...
Jaki masz aku w aucie, bo pobór prądu wzmacniacza w danych podany jest aż 45A?
Sprawdź pobór prądu na postoju przy zamkniętym aucie - jak wyżej tani miernik i szeregowo pod plusa. Nie ma co zostawiać auto bo nic się nie dowiesz. Do tego wypinanie bezpieczników z podglądem czy ubywa poboru prądu.
Za duży masz raczej pobór prądu na postoju. Mi w aucie nie przekracza 10mA(0,01A). Wożenie dwóch akumulatorów w aucie jest bez sensu. Włóż pod maskę największy jaki tam wejdzie i zrób porządek z elektryką.
A bezpieczniki w skrzynce w kokpicie zostały sprawdzone? Może tam wystarczy jeden wyjęty, który usunie pobór prądu. Wówczas będzie łatwiej zlokalizować przyczynę. Czy w aucie jest ogrzewanie postojowe? Może tu tkwi problem.
Całkiem normalny prąd,radio alarm i zapewne jeszcze jakaś elektronika. Nie zgadzam się, radio + alarm to max. 30mA. Ogólny pobór prądu 50mA będzie problemem przy aucie eksploatowanym mało i na krótkich odcinkach. Prosty rachunek: prąd 100mA będzie powodował ubytek 2,4Ah na dobę, a akumulator ma ograniczoną pojemność.
radio aucie pobór prądu prądu aucie odbiorniki prądu aucie
piosenka radia szyba wewnętrzna iveco schemat instalacji elektrycznej
kabel internetowy uziemienie wekta unifon
Lokalizacja czujników poduszek powietrznych Honda Civic 2009 Problemy z domofonem Urmet 1702/2: Diagnostyka i rozwiązania