Opis Bezpieczników F 1 - 60 A kostka stacyjki (do 2000 roku) F 1 - 60 A złącze diagnostyczne, składany dach, skrzynka bezpieczników w kabinie (po 2000 roku) F 2 - 60 A przełącznik świateł , zespół sterowania silnika F 3 - 60 A złącze diagnostyczne, składany dach, skrzynka bezpieczników w kabinie (do 2000 roku) F 3 - 60 A kostka stacyjki (po 2000 roku)...
co robić z tym dalej. Problem istnieje w instalacji pojazdu. Kontrolka się nie świeci, jeżeli pobór prądu jest równoważony na bieżąco prądem ładowania. W tym wypadku wskazują objawy na upływność, np. silnik czy okablowanie wspomagania. Na początek, pomierzyć prąd poboru silnika wspomagania w momencie, kiedy pali się kontrolka wspomagania.
Witam grupowiczòw mam problem z odpaleniem silnika andoria SW266kreci i nie moze zlapać na zaciąg załapie ale zaraz gasnie o co w tym moze chodzić (at)ElektrodaBot AI: Robiles cos ostatnio przy silniku ... Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Najczęściej winny jest układ paliwowy: po 4 latach postoju w zbiorniku i przewodach znajduje się zdegradowany...
Citroen C5 2.0HDi - rozładowuje akumulator. Witam. Doszedłem do tego, że pobór prądu na postoju wynosi 1.9A. Objaw dziwny dźwięk pod maską, jakby jakaś przetwornica, przepustnica pracowała. Po wyjmowaniu bezpieczników doszedłem do: 1.) Bezpiecznik pod maską F1 20 Amper Kalkulator kontroli silnika - zespół wentylatora to coś na nim wisi. Tutaj jak wyciągnę...
KodOpis kodu 0100Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza 0101Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza 0102Sygnał z przepływomierza powietrza za niski 0103Sygnał z przepływomierza powietrza za wysoki 0104Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza - usterka pojawia się okresowo 0105Nieprawidłowy sygnał z czujnika ciśnienia MAP 0106Nieprawidłowy...
Temat znów otworzyłem, powód jeden. O ile lusterko można zasilić po kluczyku i to już czujnik deszczu światła z akumulatora, tu zaczynają się schody. Okazuje się ze podłączenie tych zasilań przypadkowo do skrzynki bezpiecznikowej ma wpływ na pracę innych sterowników, tym samym problem z ich wygaszeniem po zamknięciu z pilota.Teraz muszę z korektować...
Bardzo mało tematów znalazłem na forum,na dodatek tematy są "zablokowane" więc napiszę tutaj. Dopadła moje tytułowe autko dziwna przypadłość - po wyłączeniu silnika zauważyłem lekko jarzącą się kontrolkę wspomagania układu kierowniczego, wszystko w samochodzie działa normalnie, z niczym nie ma problemów. Po wyjęciu kluczyka ze stacyjki kontrolka gasła...
Musisz się jednak liczyć z tym, że zasięg roweru się nieco zmniejszy. Tak, zdaję sobie z tego sprawę, ale mam nadzieję, że ta różnica będzie znikoma. Według moich wyliczeń to 90% czasu oświetlenie będzie pobierało w okolicach 0,6A (światłą dzienne przód i światła pozycyjne tył). Po zmroku nie jeżdżę bardzo często, a klaksonu tez używa się dość rzadko....
jeżeli miałeś proble ze wspomaganiem to odłącz pompe wspomagania i spróbuj sie połączyć u mnie spaliła sie pompa wspomagania i był ten sam problem a jeżeli zapala sie epc to sprawdż czujnik przy pedale chamulca bo bardzo częstosiadają i jest duży pobór prądu też może się nie łączyć to jest cholernie czułe na obciążenia
Wentylatory i dmuchawa nie pracują. Sprężarka i pompa wspomagania napędzana paskiem. Wszystkie odbiorniki poboru prądu wyłączone (sterowane przełącznikami przez kierowcę). Pracuje tylko elektryka konieczna do obsługi pracującego silnika w stanie nagrzanym. Pobór prądu przypuszczam, że powinien być 10-15A. Może ktoś posiada taki samochód i zmierzy ten...
Dlaczego w wózku jeśli silnik elektryczny jest wyłączony a prądnica działa to silnik diesla jest "zaduszany" i gaśnie po sekundzie? Chciałbym zrobić do tego wózka układ regulacji napięcia podawanego na silnik. I teraz lepiej byłoby to zrobić na tyrystorach i jakimś prostym układzie sterowania czy jakieś mosfety / igbt? Jakie środki są potrzebne na to?...
Witam, mam silnik 7,5 kW 3-fazowy połączony w trójkąt i chcę podłączyć do niego przełącznik krzywkowy lewe/prawe obroty 8,5 kW 25 A. Podłączyłem to w następujący sposób: z siły z domu na gniazdo, z gniazda fazy idą na oznaczenia L1, L2, L3 przełącznika, natomiast z oznaczeń U, V, W wychodzę na silnik, N mostkuję na Wago. Tylko jest problem, bo wyzwala...
Oczekuję pomocy w wyjaśnieniu zwiększonego poboru prądu przez silnik trójfazowy. Dane z tabliczki znamionowej: Producent: Unelec Francja | Typ: AN 90 ST4/PS Moc: 1,1 kW, | Ch 1,5 Napięcie: 220 / 380 V | Prąd: 5,2 / 3 A Obroty: 1415/min | Połączenie: gwiazda / trójkąt Silnik napędza wentylator i podczas jego 20-letniej pracy w okresach zimowych jego...
Cześć, chciałbym się dowiedzieć ile watów będzie pobierał silnik o mocy znamieniowej 500wat przy obciążeniu 100kg ? Niestety danych silnika nie mam oprócz tego że osiąga 3000min^-1 ( na tabliczce jest jeszcze coś o hałasie ), jak to choćby w dużym przybliżeniu to oszacować ?
Witam, Mam problem z układem sterowania silnikiem elektrycznym 12VDC. Na zakładzie mamy zamontowany regulator ciśnienia (zawór regulowany sinikiem 12VDC ok 1A) NA podstawie sygnału ze sterownika zawór reguluje ciśnienie (zawór się zamyka lub otwiera). Zawór jest otwierany i zamykany przez zmianę polaryzacji 12VDC (ze sterownika wychodzi zasilanie tego...
Witam mam problem z pewnym silnikiem otóż sąsiad ma silnik 11Kw 3-fazowy jest on na jeden bieg, włącza się i rusza choć na tą moc to bardzo dziwne. Ma zabezpieczenie przedlicznikowe B32 a za licznikiem 25A topikowe gdy prubuje go włączyć topiki wywalają zaduża moc silnika,myślałem nad założeniem wyłącznika gwiazda - trójkąt ale silnik jest podłaczony...
Może ktoś doradzi mi w jaki sposób mogę spowolnić silniczek prądu stałego. Mam prosty samochodzik zdalnie sterowany, na 4 paluszki, napęd jest zrobiony na małym silniczku prądu stałego. Samochodzik jest dość szybki, a mi chodzi o to żeby jeździł żółwim tempem. Próbowałem już wmontować szeregowo zwykły rezystor, ale niestety nie dało to dobrych efektów,...
Witam Dostałem do naprawy taki układ transformator + regulator obrotów + silnik(prądnica) Więc tak niby wszystko działa ale nie ma mocy, silnik niby miał moc kiedyś i coś sie spiepszyło i teraz nie ma, regulacja działa ale jakby nie za bardzo na minimum stoi silnik kręcąc potencjometrem rusza warczy i jest słaby nie wiem jak za bardzo to ugryźć, tranzystory...
Jaki układ czasowy powinienem zastosować aby rozruch silnika elektrycznego odbywał się np. nie częściej niż co 10 minut mimo przychodzącego w ciągu tych 10 minut sygnału do uruchomienia?
witam, Mam problem, ktory pewnie w gruncie rzeczy jest banalny, ale dla mnie jako poczatkujacego troche dziwny. Otoz steruje silnikiem DC z wykorzystaniem transoptora i tranzystora mocy (jak na schemacie). Wszystko dziala ok, natomiast dokonuje w trakcie pracy pomiaru napiecia na silniku, oraz spadku napiecia na oporniku 0,01R, z ktorego obliczam prad...
Mam pytano odnośnie silników krokowych, a konkretnie ich zasilania. I nie chodzi o sam sposób ich sterowania ale o dopuszczalne straty mocy. Otóż chciałbym użyć silnika krokowego głównie do utrzymywania pozycji. I zastanawiam się czy podane parametry zasilania np 3V/4A. Dotyczą prądu na każde uzwojenie czy sumy na wszystkich uzwojeniach? Oraz czy silnik...
Jak zrobić w prosty sposób ograniczenie prądowe silnika który steruje mechanizmem podnoszenia szyby w samochodzie. Chodzi o to, że jak szyba dojdzie do góry to żeby ograniczyło prąd tak, żeby nie doszło do "rozwalenia" przekładni.
Witam, Posiadam silnik prądu stałego 24V 8kW 56,2A. Chcę go wykorzystać do napędu wózka akumulatorowego. Do płynnej regulacji obrotów szukam opornicy, myślałem o czymś takim: http://opornik.pl/149,rezystory_regulowa... Jaką dobrać, Może jakiś wzór? Z góry dzięki, pozdrawiam
Witam, mam takie pytanie: czy jeżeli dobiorę wyłącznik silnikowy (obwód elektryczny składa się z silnika) to czy potem mogę tak dobrać długości i przekroje przewodów żeby ten sam wyłącznik mi je zabezpieczył?
Witam Zakupiłem silnik elektryczny 2,2 KW do sprężarki do napełniania butli nurkowych w miejsce silnika spalinowego. Silnik niestety nie daje rady wystartować -bezpieczniki B16 skutecznie to uniemożliwia. Czym jest to spowodowane i czy mozna jakoś temu zaradzić? W momencie rozruchu sprężarka nie stanowi obciążenia dla napędu. Pozdrawiam Piotr Dybikowski...
Witam. Mam silnik 1300W, 230V. Urządzenie do którego go zamontowałem zasilane jest z agregatu prądotwórczego o Pmax= 2200W. Na jałowym biegu wszystko było ok. A kiedy zamontowałem silnik i założyłem pasek klinowy okazało się, że agregat nie ma siły, żeby to ruszyć, zawarczy i staje. Widocznie moc silnika pod obciążeniem w chwili rozruchu przekracza...
Witam mam problem i potrzebuje pomocy sam nie jestem w stanie tego rozkminić, mam silnik 3-fazowy 7,4kW i co jakiś czas(około 3 lat) pali się uzwojenie i nie mam zielonego pojęcia dlaczego. silnik pracuje przy śrutowniku(robi mąkę ze zboża), uzwojenie spaliło się już kilka razy w przeciągu jakichś 9 lat, inny silnik o tych samych parametrach chodzi...
witam.Mam nietypowy problem ww silnik MEZ 1450obr 11,2A wyłącza instalacje w sposób nietypowy.przy pierwszym rozruchu ok(mam włącznik gwiazda-trójkąt) działa w porządku(dowolnie długo),przy 2 lub 3 zawsze wybija (bez obciążenia) przy obciążeniu wystartuje ale po 20-40 min pracy również wybije .Co jest przyczyną? Nie mam różnicówki tylko zwykłe automaty...
Witam potrzebuje sztucznie obciążyć silnik indukcyjny o mocy 1,5kW o ok.60-80%. Czas obciążenia nawet ok 10h. Obciążenie powinno być nadawane mechanicznie np. jakiś hamulec elektromagnetyczny... Proszę o pomysły i pomoc
Witam Posiadam silnik pradu stalego na nap 27 V o mocy 15 W i 13000 obr/min. Silnik ten zastosowany jest w reduktorze i przy nap zas 12 V jeden obrot trwa ok 1,25 min. I tutaj mam pytanie czy zmniejszajac nap zasilania oprocz obrotow zmieni sie moc tego silnika . Silnik ten nie ma magnesy jako stojan ale uzwojenie , zarowno na stojanie jak i na rotorze....
Wydaje mi się, że do rekuperacji energii hamowania najefektywniej można zastosować sprężone powietrze. Silnik spalinowy konstrukcyjnie jest podobny do sprężarki, więc jakiś dodatkowy zestaw zaworów może go przekształcić w sprężarkę. Moc też może być duża. Energia pojedynczego hamowania - rozpędzenia nie wymaga jakiś specjalnie wielkich zbiorników, a...
U mnie akumulator ma już swoje lata, więc może już jest do wymiany. Przeczytałem też na jednej stronie dotyczącej pompy elektrohydraulicznej TRW, że: "Jeżeli jednak słychać głośne „wycie” podczas zmiany obciążenia pompy, to można podejrzewać, że problem ma związek z układem pompowym. Poszukiwanie usterki należy zacząć od precyzyjnego zbadania...
Witam. Projektuje sterownik silnika DC do bramy przesuwnej z układem softstartu PWM. Właściwie to już go wykonałem i przetestowałem z użyciem małego zabawkowego silnika DC i wszystko działa jak należy. Po podłączeniu właściwego napędu (silnik DC od wspomagania elektrycznego Renault Clio II, pobór prądu w czasie pracy bez obciążenia: 3,2 A, w czasie...
Jednofazowe urządznie jest "niezdrowe"(pulsacja prądu) dla auta z elektroniką. Czyli KAŻDEGO. Oj chyba bardziej niezdrowe dla aut z elektroniką jest odpalanie za pomocą takich urządzeń wspomagających rozruch. Poza tym - gdzie ty widzisz tam prostowanie jednopołówkowe? Przecież to klasyczny całofalowy prostownik z dzielonym uzwojeniem. Pulsacja? Akumulator...
Jest sylwestra a ja się pier.... z tą szmatą. Jest tak że coś pobiera prąd w komorze silnika bo tam słychać cyk cyk cyk pobór prądu wtedy wzrasta do 2 A w impulsie, wisi to na bezpieczniku F31 W komorze silnika 60A. Odpiąłem cały osprzęt silnika : egr, reg cisnienia, podgrzewacz paliwa etc, i pompe wspomagania i dalej to samo. Także wycieraczki, moduł...
Jak połączysz się testerem diagnostycznym ze wspomaganiem w samochodzie, to możesz odczytywać parametry bieżące podczas pracy modułu: napięcie zasilania, pobór prądu przez silnik pompy, kąt skrętu kierownicy etc. na tej podstawie można wywnioskować co się dzieje i dlaczego wspomaganie się wyłącza.
Dołożyć zasilacz serwerowy i baja. Szkoda ze ten silnik ma nietypowe uzwojenie i sterowanie. Chciałem przerobić tam na regulacje jednak odpuściłem temat. Pobór prądu 63A.
Problem z silnikiem elektr. pompy wspomagania. Na początek sprawdź w złączu czy masz +12V (po zapłonie) i masę na silniku pompy. Jaki pobór prądu przez silnik pompy na opcomie?
Jeździłem taką skodą. Zachowanie miała podobne, ale od razu uspokoję, to auto ma elektryczne wspomaganie kierownicy. To jest bardzo prądożerne urządzenie a w związku z tym przy kręceniu kierownicą, szczególnie na postoju gdy opory związane z obrotem kół są największe jest największy pobór prądu przez silnik wspomagania. Objaw-spadek napięcia na zaciskach...
Witam ponownie Co do grzania się wspomagania to po 4 godzinach pracy ciągnikiem silnik jest ledwo co ciepły, stwierdzone na c330 i 3512.Co do poboru prądu to też niema tragedii ja mam w c330 alternator z żuka i spokojnie daje rady.
Witam. Diagnostyka komputerem i odczyt błędów. Sterowanie silnika pompy jest na mosfetach. Pompa przytarta i zbyt duży pobór prądu, rozłącza zabezpieczenie. Prawdopodobne że pompa wspomagania do wymiany. Ale najpierw diagnostyka.
Problem rozwiązany. Po oględzinach okazało się, że przerwany był kabel sygnałowy do sterownika pompy wspomagania. Zlutowałem uszkodzony kabel sygnałowy CANa. Dlatego był problem z usypianiem modułu komfortu i pobierał prąd. Błąd po naprawie w kanale silnika zniknął. Teraz można również połączyć się z sterownikiem w pompie wspomagania(kanał 44 wspom....
czy w silniku centralnym, w kasecie, przy hamowaniu poprzez naciśnięcie pedałami do tyłu silnik wyłącza napęd? A może nawet powoduje hamowanie? Odpowiedź będzie różna w zależności od sytuacji. Kręcenie korbami pedałów rozpoznawane jest przez czujnik (określany skrótowcem PAS). Ten wysyła informację do sterownika "z prośbą" o uruchomienie napędu. Sterownik...
Witam, W Merivie A, 1.8 benzyna, rocznik 2006 zaczął się pojawiać sporadycznie błąd EPS i wyłączało się wspomaganie przy maksymalnym skręcie w prawo. Od kilku dni przy niższych temp. w nocy i nad ranem pojawia się już znacznie częściej nawet przy delikatnym obrocie kierownicy w prawo. Dzieje się to najczęściej na zimnym jeszcze silniku, kiedy się go...
Piny czyste brak zieleni w BSM W wspomaganiu brak komunikacji z silnikiem CAN na oscyloskopie sieje w czasie braku komunikacji Podstawie drógą pompę wspomagania Wiecie może jaki pobór prądu powinna brać na wyłączonym zapłonie?
Witam. ... Biorąc przykład kolegów z forum robię sam napę bramy przesuwnej. Silnik zastosowany jest od wspomagania elektrycznego toyoty corolli ... Witam! Jaki jest pobór prądu przez silnik podczas rozruchu i podczas ruchu bramy. Jaki jest ciężar bramy. Pozdrawiam Ihor - Ukraina - Lwów ihor.lviv.2013(at)gmail.com
Jest pobór prądu, ale gdyby się zatarła to powinien spalić się bezpiecznik, lub uzwojenie pompy i chyba nie było by poboru prądu. Dodano po 2 Omyłeczka, chodziło mi o uzwojenie silnika, a nie pompy.
Silniki od wspomagania są bardzo dobre do zastosowania w amatorskich konstrukcjach ale są trudne do sterowania, prąd przy lekkim obciążeniu często przekracza 30A. Mam silnik ze wspomagania Suzuki Ignis i nie ma niczego takiego o czym mówisz. Mam cały przebieg poboru prądu w czasie jazdy mojej bramy i maksymalny prąd wynosi 6,5A (przy rozpędzaniu).
Podłączona została pod clipa, nie ma żadnych błędów w elektronice pompy Jak kręcisz kierownicą to jaki masz pobór prądu przez silnik pompy podczas podglądu na Clipie?
A czy ktoś moze wie, jakie ciśnienie daje taka pompa i jaki ma pobór prądu? Coś mi się obiło o uszy ze w saxo ona pracuje non stop czy to prawda? Jakie są szanse zastąpienia taką pompą elektryczną pompy mechanicznej napędzanej klasycznie paskiem z silnika.
Koledzy proszę o poradę rozwiązania problemu: Mam separator ładowania, który podczas pracy silnika ładuje mi dwa akumulatory, startowy do silnika i hotelowy. Niestety separator ten ma wspomaganie rozruchu czyli pobiera w trakcie rozruchu silnika częsciowo prąd z akumulatora hotelowego i tego właśnie chciałbym uniknąć. Wiem że diody mogą służyć jako...
W fabi przepaliło bezpiecznik 50A od pompy wspomagania ten na aku.Założyłem na próbę 60A i w parametrach widzę że pompa na postoju ciągnie 4-5A przy kręceniu 30A a jak dojadę do końca kierownicą i trzymam to bierze 62A.W tym czasie jęczy trochę silnik pompy.Jakie są normy odnośnie tych wartości?
Pobór prądu zależy od obciążenia układu hydraulicznego.Na maxymalnych skrętach,zwłaszcza na regenerowanej,ciasnej maglownicy taka wartość może się pojawiać.Przy zimnym silniku i układzie masz gęstszy olej.Gdzieś jest błąd,który mechanicy nie potrafią ogarnąć.W tym typie Forda często wyrabiały się maglownice.Pompa też potrafiła przerywać,ale dwie?
Bardzo proszę o pomoc również w moim przypadku. Po uzbrojeniu alarmu nie udaje mi się zejść poniżej 0.19A. Po wypięciu dosłownie wszystkich (!) bezpieczników oraz przekaźników w kabinie (okolice kierownicy) ORAZ w pod maską (szczelna obudowa ECU) dalej to samo. Podczas wizyty w obudowie ECU zauważyłem ślady oleju (turbina stara jak świat bez regeneracji)...
Mam jeszcze jedno pytanie. Ilu amperowy alternator powinien być w tym modelu? Bo po ostatniej wizycie mechanik stwierdził ze mam za słaby do modelu z elektronicznym wspomaganiem (może poprzedni właściciel coś kombinował). I zastanawiam się nad wstawieniem mocniejszego bo faktycznie przy dużym poborze prądu silnik faluje na obrotach.
Wejdź w listę połączeń w CAN Gateway a nie w kodowanie. Na liście odznacz RADIO 56 i tyle. Czemu to musisz wymienić CAN Gateway na nowszy? Jeżeli masz radio nieoryginalne to nic to nie da. Raczej radio masz źle podłączone przez to ciągnie prąd. Gateway nie uśpi nieoryginalnego radia. Co innego jak włożysz radio z nowszego rocznika ale oryginalne. Podejrzewam...
Witam. Problemem jest żarząca się kontrolka wspomagania non-stop. Audi A3 8p 2.0tdi cffb z 2010r. Kontrolka pojawiła się po demontażu belki przedniego zawieszenia i przekładni kierowniczej. Oczyszczony został EGR, DPF i kolektor ssący. Przy okazji zmieniłem drążki kierownicze i końcówki. Nie ma błędów w zegarach i wspomaganiu, wspomaganie działa normalnie....
(...) k jak tutaj radzicie. Działa poprawnie przez jakiś czas poczym nagle pada i nie chce się uruchomić. Wczoraj gdy kończyłem prace działało. Dzisiaj żadnego poboru na tym pinie #1. Podłączałem przez żarówkę żeby zobaczyć czy cokolwiek pobiera na tym pinie. Jesli ktoś ma jakies sugestiue to byłbym wdzięczny. Witaj na forum! Przepraszam, że masz problem...
Witam serdecznie wszystkich. Możliwe, że odgrzewam kotleta, ale pragnę podzielić się zdobytą we własnym zakresie wiedzą o problemach ze skokami napięcia w Focusie Mk2 i C-Max podczas kręcenia kierownicą, co wiąże się z dużym poborem prądu przez elektryczną pompę wspomagania. Jeżeli ktoś miał problem z mocno mrugającymi światłami przy kręceniu kierownicą,...
A to tak ciężko sprawdzić czy na zacisk 50 dochodzi prąd?Albo podać prąd bezpośrednio na ten zacisk?Wystarczy żarówka i kawałek kabla.Tylko tyle.Tylko wyłącz bieg i daj na luz jak będziesz to robił.Masę jeszcze sprawdź na silnik. Dodano po 5 Pobór prądu na wyłączonym zapłonie 0,15A. Po włączeniu zapłonu pobór prądu 1,5A. Na wyłączonym zapłonie i uśpieniu...
Sprawdziłeś tranzystory sterujące uzwojeniami i wyszło, że sprawne. Gdyby. któryś był uszkodzony to w konsekwencji doszłoby do zwarcia, a przecież silnik bez obciążenia pracował, jak piszesz. Można z tego wysnuć wniosek, że i procesor jest sprawny. Bateria trzyma napięcie, więc i ona nie jest źródłem problemu. BMS ma jedynie chronić ogniwa przed przekroczeniem...
1. Wyraźnie jest napisane 30-40km bez pedałowania - ten zapis nie wymaga komentarza? 2. 100, a nawet 120km kiedy w sterowniku mamy ustawiony tryb Eco czyli maksymalny prąd ograniczony jest do 3A i pedałujemy jak w klasycznym rowerze, ale siła jaką włożymy w pedałowanie będzie o połowę mniejsza niż w rowerach bez wspomagania. Proste sterowniki mają zwykle...
Ma ktoś może schemat skąd idą te dwa kabelki wtyczka przy bezpiecznikach w komorze silnika? 2pin czyli bez diagnostyki. Wtyczka posiada dwa kabelki niebiesko-biały sygnał wzbudzania alternatora i czarny plus po zapłonie czy to prawidłowe podłączenie? (ktoś przedtem grzebał). Mam problem że pompa szwankuje raz działa raz nie działa. Kiedy nie działa...
Czy będzie wystarczający czy raczej założyć 70A tak jak w Corsie? Ma ktoś może informację jaki jest pobór prądu tego wspomagania ? W corsie B z silnikiem 1.0 (X10XE) czyli z modelu od którego prawdopodobnie masz wspomaganie były montowane fabrycznie alternatory 55A. W corsie C zaś alternatory 100A które mocowaniem rzekomo podchodziły do B. Ja osobiście...
https://allegro.pl/oferta/prostownik-z-r... Ja używam tego sprzętu. do rozruchu na te kilka sekund głównie Ciągniki rolnicze. spełnia swoje zadanie. Ma moc chociaż używam go do wspomagania słabych akumulatorów w silnikach które dobrze palą. Kręcenie dosłownie kilka sekund i chodzi. W środku jak typowy chińczyk, trafo dość...
niewiem w jakim stopniu ci te swiatła przygasają . podczas skręcania lekkie przygasanie to całkiem normalne zjawisko .pobór prądu jest dość spory. ale w twoim przypadku ( tylko przypuszczam ) masz za niskie obr silnika przez co zbyt małe ładowanie i pompa sie wtedy wyłączy . warto sprawdzić jakie masz błedy w silniku i poduszce powietrznej i wspomaganiu...
Witam! ... Silnik - zastosowałem silnik 12V pochodzący od wspomagania elektronicznego kierownicy (stosowany w Toyocie ale nie tylko - serwisy mają tego sporo po wymianach gwarancyjnych) silnik jest juz z przekładnią i jest dość "mocny" - niestety nie wiem jak "mocny" ... Witam! Jaki jest pobór prądu przez silnik podczas rozruchu i podczas ruchu bramy....
Miernik normalnie pokazuje 14.2-14.3 V ale w chwili zapadu spada do 10-11V. Rozumiem, że pomiar napięcia i obserwacja jego spadków dokonywane są zgodnie ze sztuką, czyli na zaciskach baterii. Jeśli tak jest, to zwarcie/pobór prądu powodujący aż czterowoltowy (sic!) spadek napięcia akumulatora musi występować w obwodzie wysokoamperowym. Alternator został...
Witam fachowców :) Stałem się posiadaczem takiego oto napędu jak na załączonym foto. Prawdopodobnie jest to wspomaganie kierownicy (tak mi google podpowiada) i niestety na tym koniec. Wszelkie próby znalezienia coś innego niż sprzedam/zamienię/kupię spełzły na niczym. Żadnej dokumentacji ani opisu wyprowadzeń. Prawdopodobnie jest to BLDC z własną elektroniką,...
Witam wszystkich. Szukałem odpowiedzi w związku z moim kłopotem ale niestety nie wynalazłem nic podobnego więc piszę. Problem dotyczy opla astry z 2005 roku z silnikiem isuzu 1,7 i alternatorem HITAHI. A więc padł mi alternator. Brak ładowania, po rozebraniu wzrokowo widoczne uszkodzenie mostka (wywalona dioda) Miałem używany drugi, który przed montażem...
pobór prądu wyłączonego silnika pobór prądu silnika elektrycznego pobór prądu rozruchu silnika
odkurzacz dyson problemy słabe podświetlenie telewizora amica przekaznik
Jak zdjąć kierownicę w Iveco Daily 2000? Symbol kropli wody na ekspresie Saeco - co oznacza?