Jak nie podasz kl15 to się nie wzbudzi. Więc nic mu nie będzie.
https://obrazki.elektroda.pl/3207795700_... Zapożyczone z innego tematu
0 Bateria - 1 Bateria + 2 Sygnałl L regulator napiecia ( kontrolka ładowania ) 3 Rozrusznik kl 50 4 czujnik ciśnienia oleju 5 Przegrzanie silnika czujnik w głowicy ( opcja) 6 Grzanie świec ( opcja specjalna ) 7 Cewka gaszenia 14 Regulacja prędkości ( opcja ) 22 Terminal W predkośc obrotowa silnika 24 Terminal C do regulatora napięcia (praca regulatora...
Więc jednak świeci? :D Tak na prawdę wolałbym podczas prób pominąć ten przewód z niebieską izolacją, a kontrolkę zamiast do niego dołączyć do przewodu "+" przy alternatorze. Jeżeli nadal nie będzie gasła podczas pracy alternatora, to masz uszkodzone diody wzbudzenia. Oczywiście zakładam, że na poprzednim podłączeniu alternator ładował prawidłowo.
Przecież sprawa prosta oryginalnie alternator 6-cio diodowy kontrolka wyłączna przekaźnikiem ładowania i wszystko. A chcesz 9-cio diodowy wyłączać kontrolkę przekaźnikiem też nie masz problemu.P
Podłaczyłem +pod d
Oczywiście zapomniałem wyjaśnić jak jest podłączona kontrolka ładowania.
Witam Na D+ podłącz kontrolkę ładowania.
Jak niema zegarów to może nie wzbudzać się alternator, bo nie podłączona kontrolka ładowania, a jak się nie wzbudzi alternator to niema ładowania i wspomaganie może nie ruszyć
Witam. Kontrolka ładowania jest podłączona w różnych punktach w zależności co jest źródłem ładowania (prądnica, alternator 6-cio diodowy lub 9-cio diodowy)
3-cie to wyjście obrotomierza.P
Nie wiem dokładnie jak jest rozwiązane zasilanie wzbudzania alternatora w Twoim aucie. Zazwyczaj właśnie w desce rozdzielczej, poprzez lampkę ładowania, szeregowo do układu wzbudzenia. Jak miałeś "rozbebeszoną" deskę, to mogłeś czegoś nie podłączyć
Jeżeli nie znalazłeś odpowiedzi chociaż temat poruszany to dla przypomnienia z regulatora wtyczka posiada dwa styki patrząc na alternator od tyłu z lewej styk szerszy do podłączenia kontrolki ładowania oraz z prawej styk węższy do podłączenia zasilania 12 V po zapłonie.P
Jakie sobie dasz kolory, to twoja sprawa byle podłączenie zgadzało się z tym schematem. Jedna strona kontrolki to D+ druga to KL15, masz nawet numer bezpiecznika podany.
Temat rozwiązany przez człowieka z forum Jawy. Zrobił kontrolkę na tranzystorze i upchał to w oprawkę oryginalnej żarówki.
Witam . Jeżeli przy tradycyjnym podłączeniu kontrolki ładowania(zacisk L ,oraz +15 po kluczyku) kontroka nie świeci ,czyli brak masy na zacisku L na zgaszonym silniku.Natomiast pojawiające się napięcie na tym zacisku gdy alternator pracuje,może świadczyć o nieprawidłowym działaniu regulatora(kontrolka jest sterowana z regulatora),lecz nie koniecznie.Dla...
Nigdzie!. Jest to idiotyczny i bardzo niebezpieczny bajer. Lepiej podłączyć tam kontrolkę ładowania. Układ do niej trzeba by zrobić. Może ktoś sprzedaje??? Były tematy
Zółto-czerwony podłącz pod konektor w izolatorze na alternatorze. Pod tablicą ten sam kolor podłącz pod kontrolkę ładowania a drugi koniec kontrolki pod plus po stacyjce. Zanim podłączysz te przewody sprawdź czy na pewno ten przewód idzie z pod alternatora do regulatora i dalej pod tablice.
Czy możesz dokładniej określić cel stosowania i twoje wymagania wobec takiej kontrolki. Czy musi to być żarówka? A LED?
Alt 6-cio diodowy, musi być przekaźnik lampki ładowania.
Tak. Pin 16, to pin przy licznikach, ale nie wiem gdzie ten przewód został przerwany.
Masz jeszcze spalone bezpieczniki w skrzynce bezpieczników pod maską. Zwłaszcza bezpiecznik opisany jako Main lub symbolem akumulatora.
Przecież musisz mieć podłączona kontrolkę ładowania. To ona daję małe wzbudzenie.
Jako że nie mamy typu alternatora podam na oko: B- - minus na aku (powinien mieć także z obudowy) B+ - plus na aku W - kontrolka ładowania wejścia na wsówki - obrotomierz. Powinno wystarczyć podłączenie B+ i kontrolki ładowania. Mogę się jednak mylić, gdyż nie mam dokładniejszych danych.
Dzięki za odpowiedź,ale że nie jestem biegły w elektronice mam kolejne pytanie:co,gdzie i jak(schemat połączeń)?
W przepływomierzu jest taki. W kostce pod lewą lampą jest prąd chyba żółty kolor. W ostateczności możesz d się podłączyć pod kontrolkę ładowania tam na niebieskim kablu po odpaleniu masz prąd do świateł dziennych wystarczy.
Zacisk 30 APE z plusem akumulatora. Zacisk ST APE połączony z masą. Zacisk 51 APE połączony z 51 Co to za zacisk ST? Masa powinna być na podstawie regulatora. Coś pamiętam jak przez mgłę że był taki wynalazek z dodatkowym podłączeniem żeby prądnica ładowała przy niskich obrotach. Ale to do plusa po stacyjce chyba było, o ile to właśnie to ST. Odłącz...
Alternator ma wbudowany regulator napięcia z wyprowadzonymi przewodami. Zapewne tylko należy podłączyć kontrolkę ładowania do zacisku D+ Dodano po 1 Przewód czerwony z końcówką konektorową.
http://obrazki.elektroda.pl/6557898300_1... To schemat instalacji w moim ciągniku, oznaczenia na alternatorze się zgadzają wiec nie byłoby problemu, tylko może ktoś mi podpowie jak zmienić podłączenie jeśli mam taki regulator rc2/12b Dodano po 3 http://obrazki.elektroda.pl/1210400800_1... A regulator mam taki, wiem tyle że...
alternator podłącz 30 z rozrusznikiem prądowy ,67 z regulatorem 67 ,a15 połącz z kontrolką ładowania (trzeba uważać spalenie kontrolki spowoduje brak ładowania).Nie opisaną możesz podłączyć pod masę nie jest to konieczne.
Poprawić. Ign to plus po stacyjce, a L to żarówka na tablicy (kontrolka ładowania).
Witam wszystkich. Napiszcie mi prosze jak podlaczyc alternator 12V razem z zewnetrznym regulatorem 12B. Zdjecia wyjsc alternatora i regulatora zalaczam na zdjeciach. Regulator ma wyjscia 15 i 67, alternator wyjsce na plus (z akumulatora) [nazywam to kabel zbierajacy gdyz tak kiedys slyszalem, ale ostatnio moderator "Błażej" wysmial mnie za takie nazewnictwo,...
Kontrolka to skutek , znajdź przyczyne i napraw ją, - alternator.
jak mówiłem, wzbudzenie jest Kontrolka ładowania świeci?
Witam chciałbym podłączyć kontrolkę ładowania do skutera 4t
To mierzyłeś to ładowanie czy jest? Może świeci bo nie ma ładowania po prostu.
Odpowiadam na pierwsze pytanie: druga bateria opcjonalnie znajduje się w stacji dokującej. Odpowiedź na drugie pytanie: z bardzo dużym prawdopodobieństwem: TAK https://www.pocitarna.cz/user/documents/...
Witam Wypnij kostkę na wyłączonym silniku,włącz zapłon i sprawdź kontrolką zrobioną z żarówki czy na jednym z dwóch przewodów jest napięcie.Na drugim po podłączeniu kontrolki ,powinna zapalić się kontrolka ładowania w aucie. To jest wstępny warunek by było ładowanie,jeżeli wszystko jest O.K ,problem będzie w alternatorze.Przewody oznaczone S i L.
Tam gdzie piszesz " górna szczotka ' ma być podłączone do przewodu od kontrolki ładowania/wzbudzenia/ , oczywiście ten punkt jest też połączony z wyjściem z diod wzbudzenia alternatora. Resztę , sam napisałeś.
Obudowa - masa B+ plus na aku D+ wzbudzenie (kontrolka ładowania)
Cieńki kabelek D+ wzbudzenie, do kontrolki ładowania. Gruby zacisk B+ do plusa akumulatora.
W takim razie ma ktoś poprawny ?Chciałbym go podłączyć bez kontrolki ładowania.
Jeśli dobrze rozumiem że drugi przewód jest od wzbudzenia to oba te przewody są plusowe tak? A masę bierze z silnika na to by wychodziło. Jakie powinno być w takim razie napięcie na tych przewodach? Na tym grubym to bezpośrednio do akumulatora wiec tam ciągłe 12V tu nie będe pisał, cienki to D+ i na nim się skup. Odłącz go podłącz tam żaróweczkę 2W...
Pewnie spaliła się stacyjka, poruszaj kluczykiem może załapie. U mnie stacyjka była wymieniana wiele razy, to wynik kiepskiego rozwiązania gdzie przez stacyjkę płynie prąd podgrzewaczy (60 Amper). Obecnie mam przerobione zasilanie przełącznika świec żarowych (na stałe), a obwód rozrusznika jest zabezpieczony przekaźnikiem podłączonym do kontrolki ładowania....
Witam kupiłem taki alternator czy ktoś mógł by mi pomoc i opisać jak go mogę podłączyć do akumulatora żeby światła z niego się świeciły a akumulator miał ladowanie A co z kontrolką ładowania?
Co do zasady podłączania. Ma kolega jedno wyjście silnoprądowe i jedno wejście do podłączenia kontrolki. Wyprowadzenie z zielonym kablem wygląda na to od kontrolki ładowania. Drugi koniec kontrolki ma być podłączony do plusa zasilania po stacyjce, czyli tam gdzie kontrolka czujnika ciśnienia oleju. Wyjście silnoprądowe podłącza kolega do rozrusznika...
A ile kabli idzie do alternatora? Jeżeli to jest ten model co myślę to idą 2 kable. Gruby i cienki . 1. Gruby ( przeważnie przykręcany nakrętką) to wyjście do akumulatora. Jest z nim podłączony na stałe (bez żadnych stacyjek, zapłonów) Musisz go dobrze podłączyć bo jak się odczepi, albo dotknie do masy to grozi pożarem auta. 2.Drugi cienki (przeważnie...
Sprawdź IATS i/lub połączenie między nim a EKU... może ktoś coś robił z obudową filtra powietrza i zapomniało mu się podłączyć ?!
Regulator który podałeś powinien działać tylko po podłączeniu kontrolki ładowania, wiem bo sam obcinałem w takim szczotko trzymacz i podłączałem go do alternatora w garbusie. Jeśli podłączysz tylko kontrolkę ładowania to po odpaleniu ona gaśnie ?
Jak nie podłączysz L, to alternator nie ma wzbudzenia, zaczyna ładować dopiero z magnetyzmu szczątkowego wirnika, jak pisałeś po przekroczeniu 4k rpm
Dziękuję za sugestie, ale już doszedłem co i jak. 1- (+) z akumulatora 3- (-) z akumulatora (masa) Dzięki temu podłączeniu działa woltomierz. Jak zegar odpakowałem z paczki jako nowy, to przy starym akumulatorze (11,5V) nic nie wskazywał. Dopiero dzisiaj, jak go podpiąłem do prostownika (15,5V) to się ruszył i już działa dobrze. Widocznie zastał się...
Jęśli ten alternator jest szescio diodowy to do podłączenia kontrolki ładowania bedzie potrzebny dodatkowo przekaźnik
Tak, musi sie kontrolka zapalić.
Podłączyłem alternator z wbudowanym regulatorem napięcia. Tylko mam taki problem ze nie gaśnie mi kontrolka ładowania wiecie może jak to dokładnie podłączyć trzeba pociągnąć jeszcze przewód minusowy z alternatora do kontrolki ?
dzięki że ktoś się tym zainteresował .poszukiwałem informacji u znajomych trochę się dowiedziałem na ten temat zgadza się to jest alternator samowzbudny, pod pokrywą znajduje się tylko układ prostowniczy jednak nie ma regulatora. podaję oznaczenia na oryginalnym regulatorze σΠB 23_50 . ten środkowy zacisk (ros d ) służy do podłączenia kontrolki...
Tak jak kolega pisze wcześniej ,obecne alternatory posiadają zacisk do podłączenia kontrolki ładowania bez względu czy są 6-cio czy 9-cio diodowe.Jężeli chodzi Tobie o kontrolkę ładowania.
Kupiłem sobie nowy alternator do mojej C-330 ( jak na zdjęciu ) Niestety mam problem z podłączeniem. Wiadomo, że gruby kabel + podłączyć należy do zacisku nr 3 na zdjęciu. Niestety zastanawiają mnie zaciski 1 i 2. do którego powinienem podłączyć przewód kontrolki ładowania ? Po co tam są dwa zaciski ?
Witam Jeżeli masz podłączoną kontrolkę ładowania ,to podłączyłbym alternator(wyjście,gruby kabel) bezpośrednio pod rozrusznik .Będą mniejsze spadki napięcia.Koło pasowe jeżeli zbyt duże to wiadomo problem z ładowaniem na niskich obrotach.
Co oznacza: "Nie podpinałem + z alternatora bo nie mam świateł."? Czy to znaczy, że nie masz podłączonej kontrolki ładowania, bo jeśli tak to musisz ją podłączyć żeby było wzbudzenie.
Praktycznie każdy elektroniczny regulator do Malucha spełni swoje zadanie. W zależności od typu, różnica będzie w podłączeniu kontrolki ładowania. Są ze stykiem ST i bez niego.
styk 15 stacyjki służy do podłączenia kontrolki ładowania i na nim napięcie powinno być cały czas po wciśnięciu kluczyka. skoro masz tam 12v nawet po wyjęciu kluczyka to znaczy że stacyjka uszkodzona. a czy świeci się kontrolka ładowania jak uruchomisz silnik? ps. jak odpiąłeś kabel od złącza 54 to nieodpalisz bo tam jest podpięty rozrusznik
Toyota Yaris 2006 1.0. Niekiedy zapala się kontrolka ładowania. Podłączyłem miernik - ładowanie wynosi 14.1 V. W czasie, gdy zapala się kontrolka ładowania, dalej wynosi 14.1 V. Kable są OK.
54 to plus który idzie na te 3 żarówki. Jedna z nich to kontrolka "luzu" czyli biegu neutralnego gdzie podawana jest masa z włącznika, druga to kontrolka ładowania ktora jest podłączona do regulatora napięcia a trzecia to kontrolka kierunkowskazów. Ogólnie jest słaba jakość tego schematu. Czwarta kontrolka to drogowe gdzie jest ona podłączona pod włókno...
Witam. Ciągnik typu SAM, alternator i regulator / elektroniczny / z UAZ-a. Jak najprościej i najtaniej podłączyć kontrolkę ładowania akumulatora ? Z góry dziękuję i pozdrawiam.
Witam Sprawdź jakie masz napięcie na tym grubym przewodzie ,jak również na tym zacisku do którego jest podłączona kontrolka ładowania,musi być identyczne.
Specjalny, styki ma zwarte, do jednego jest podłączona masa a drugiego kontrolka ładowania. Oryginalny był w metalowej puszce z wytłoczonym napisem T5231. Lepiej dołożyć mostek i do niego podłączyć kontrolkę.
Kolego nikusert - część wiadomości już masz - patrz post nr 3. Wartość napięcia regulatora może być pomocna ( czyli to co wychodzi na przewód żółty ) Tak się zastanawiam czy ten alternator nie ma "miękkiej charakterystyki " i być może w tym zastosowaniu się nie sprawdzi. Kolego autorze - jak jest podłączona kontrolka ładowania - bo to też może wpływać...
Podłączasz w ten sposób: WZB DF -> W (rosyjska litera SZ) masa B- -> M D+ -> B3 54 - nigdzie nie podłączasz Ten regulator RA2/12V PAL jest od Jawy 350 i on nie ma wyjścia na kontrolkę ładowania, potrzebny jest dodatkowy przekaźnik, którego cewka powinna być zasilana z środkowego połączenia trzech uzwojeń alternatora. Takiego styku w Twoim alternatorze...
Witam Na początek sprawdź jakie jest ładowanie.Taki objaw( gdy alternator jest O.K )może powodować spadek napięcia na instalacji ,zwłaszcza zasilania licznika (kontrolki ładowania).Należy zrobić jeszcze pomiar napięcia na wyjściu alternatora do którego jest podłączona kontrolka ładowania.
co masz na myśli mówiąc 100% sprawny wtedy by zgasła myślę ze jeśli alternator jest sprawny to wina tkwi w regulatorze napięcia bądź w błędnym podłączeniu kontrolki ładowania
Sześcio diodowy bez kontrolki będzie działał bo wzbudzenie dostaje przez regulator wyjście 67 natomiast kontrolka służy tylko jako informacja czy alternator ładuje ,do podłączenia kontrolki musi być przekaźnik zwarty ponieważ w momencie jak alternator zaczyna ładować to na wyjściu kontrolki pojawia się napięcie więc przekaźnik musi rozłączyć styki by...
Przeniosłem z: Schematu/instrukcji…
Podłącz woltomierz i zobacz czy jest ładowanie. Jak masz dobry akumulator to bez problemu dojedziesz te 10km. Ja na akumulatorze kupionym w Tesco ubiegłej zimy przejechałem 115km Mondeo. Po wjechaniu na plac i zgaszeniu auta już nie odpalił. Akumulator był wyczerpany do zera. Zobacz czy nie masz rdzy na konektorach wszystkie kable muszą być podłączone.
Witam . Mam dziwną sytuację z kontrolką ładowania. Gdy się zapali to ładowanie i tak jest , chciałem wykluczyć instalację więc podłączyłem żaróweczkę koło 2 watów do alternatora a konkretnie do przewodu od kontrolki . gdy jest podłączona żaróweczka kontrolka ładowania się nie zapala a gdy ją rozłączę to nie trzeba dużo jeździć żeby się zapaliła . Może...
Zwróć uwagę na sposób podłączenia kontrolki ładowania .Prąd przepływający przez żarówkę( 0,1-0,2A) służy do inicjacji ładowania . Po przyłożeniu przewodu do masy kontrolka powinna świecić przy włączonej stacyjce .
napięcie odniesienia (zółty z kabeloczkiem) napięcie z jednej z faz do wygaszania kontrolki ładowania(niebieski)
Witam Pod ten zacisk podłącz kontrolkę ładowania (drugi koniec kontrolki), pierwszy koniec pod stacyjkę zacisk 15 lub 15/54. Oczywiście musisz pamiętać o biegunowości akumulatora na masę. Musi być (-). Pozdrawiam serdecznie. PS. Zrób zasilanie alternatora (zacisk B+) dość grubym przewodem 6mm? lub lepiej 10mm?.
Witam, Wymieniłem stary alternator w MF255 ma alternator po lewej stronie hitachi 180A 059903018R, niestety alternator ten nie ma możliwości podłączenia kontrolki ładowania. Czy są sposoby na to żeby ta kontrolka jednak działała przy tym alternatorze ? Może jakiś komparator tylko jak sterować stykiem albo tranzystor unipolarny? Pozdrawiam
Do podłączenia automatycznego włącznika świateł potrzebuję wiadomości jakim przewodem jest podłączona kontrolka ładowania akumulatora(chodzi mi o kolor na wtyczce przy wskażnikach)Golf 3 GT rocznik 1994.Za pomoc z góry dziękuję
Witam . Opis; L -kontrolka ładowania R -zacisk (+) po kluczyku
Zapłon i ładowanie to dwie różne sprawy. Ten niebieski przewód nie ma wpływu na to, czy motocykl zapala, czy też nie. Sprawdź czy ten niebieski przewód idzie do regulatora i dalej do kontrolki ładowania. Jeśli tak, to podłącz go do szczotki, tylko nie tej, która podłączona jest do masy.
Z innej beczki - może ktoś wie gdzie dokładnie jest podłączona kontrolka ładowania w Polonezie rocznik 97 (alternator z regulatorem na obudowie)- kilka razy miałem zawieszoną szczotkę a kontrolka się nie świeciła (żarówka sprawna, świeci przy zatrzymanym silniku)
Ale może prościej byłoby się podłączyć pod kontrolkę ładowania?? Wówczas kontrolka gaśnie - światła się zapalają. Tak to jest zrobione w Oplach.... Według mnie to jet najprostszy sposób, podłączyć przekaźnik pod kontrolkę ładowania i przekaźniki świateł, najmniej elektroniki i nie co się zepsuć.
Na zacisku D+ i DF powinno być napięcie po włączeniu kluczyka. Przekaźnik z trzema konektorami jest od kontrolki ładowania. Przewód niebieski lub zielony będzie drugim przewodem (końcem) kontrolki ładowania. Gdy jeden lub drugi przewód dotkniesz do masy kontrolka powinna świecić . Przewód żółty steruje przekaźnikiem ,jest podłączony do alternatora(środek...
Tak odłącz również prądowy przewód ,tak alternator mógł się uszkodzić poprzez złe podłączenie z masą .
Nic reguluj tym potencjometrem! Napięcia są za wysokie! Masz coś źle połączone lub uszkodzony jest regulator. Czy masz dalej zamontowany rezystor (wygląda jak cewka) na prądnicy? Czy masz podłączoną kontrolkę ładowania? Co z połączeniami masy (kable brązowe)?
Do zacisku B+ podłącz stałe zasilanie,do zacisku D+podłącz kontrolkę ładowania,Dla przypomnienia (kontrolka zasilana po kluczyku,odejście kontrolki do zacisku D+).Ten stały co jest odłącz całkowicie,lub znajdź go pod deską wykorzystaj do kontrolki ładowania.Oryginalny przewód kontrolki powinien być tam gdzie był stary regulator prądnicy.
Witam W starym ; 15 zasilanie czyli (+) po kluczyku ,lub gdy alternator 9-diodowy to do zacisku D+ alternatora.Do tego zacisku jest podłączona kontrolka ładowania w wyżej wymienionym alternatorze. Zacisk 67 -czyli wzbudzenie (zasilanie wirnika) Ten drugi ; 54-zasilanie po kluczyku D+ kontrolka ładowania i dodatkowo zacisk D+ alternatora DF wzbudzenie...
Trochę mocne diody jak na wzbudzenie,bardziej wyglądają na główne.Alternator jest podobny jak z Białoruśki,tylko on tył ma inny,bo tam występował regulator osobno montowany.Racją jest że mostki prostownicze były od przodu.Pewnie jednak masz rację. Dodano po 1 To w takim razie do tego zacisku będzie podłączona kontrolka ładowania.
To jest alternator z Forda Tranzita. on jest 9-cio diodowy z wyjściem na kontrolkę i obrotomierz. Nie jest potrzebny przekaźnik kontrolki ładowania, regulator napięcia ma zintegrowany ze szczotkami.
To bardzo możliwe, nie myślałem specjalnie na temat tych ogniw. Chciałbym raczej ładować ten pakiet w odkurzaczu przy pomocy stacji ładowania, tam jest 21v. Mam tylko problem, jak podłączyć wszystko inne, kontrolkę ładowania, przełącznik.
Bezstykowy zapłon CDI MZ ETZ 125, ETZ 150 kontrolka ładowania. Jak podłączyć wszystko krok po kroku, żeby motor normalnie działał?
czy można podłączyć te alternatory do ciągnika c-360 ?? jak to podłączyć żeby było ładowanie ,gdzie podłaczyć kontrolkę ładowania i amperomierz
Kolega tak specyficznie podchodzi do sprawy oraz tłumaczy, ze nigdy nie dojdziemy prawdy. A może problem w regulatorze z racji, że także niewiele wiemy o modelu i podłączeniu?
Żarówka ma być wpięta między plus po stacyjce a wyjście L regulatora. Podłącz, sprawdź, czy działa poprawnie. Napisz o wynikach.
Najlepiej będzie zdemontować regulator napięcia [stary] , wiązkę od regulatora do prądnicy usunąć , pozostałe końcówki po izolować . Pomiędzy [ nowy ] alternator a rozrusznik dołożyć nowy grubszy przewód i powinno być ok , oczywiście jeżeli to będzie alternator z regulatorem napięcia . Może wystąpić problem z kontrolką ładowania [ sposób podłączenia]...
Witam Czy kontrolka na światłach w nocy się żarzy czy mocno świeci .zrób pomiar napięcia na alternatorze ,zacisk śrubowy i na zacisku do którego jest podłączona kontrolka ładowania (trzy wspólne zaciski).Napięcie powinno być jednakowe.Gdy na zacisku od kontrolki ładowania będzie 10V ,a na zacisku śrubowym 14V ,to masz uszkodzone diody wzbudzenia (przerwa...
Przewód zdjęty ze styku L i przyłożony do masy powinien zaświecić lampkę. Czyli na wyjściu L ma być masa, kontrolka powinna wtedy świecić. Jeśli alternator ładuje, mniejsza się różnica potencjałów i kontrolka gaśnie.
przecież warszawa to to samo co Żuk (a konkretnie to na odwrót), czyli zakładaj alternator od Żuka z jego mocowaniami i będzie jak orginał bo to ten sam silnik i nie będzie rzeźby. regulator elektroniczny od Poloneza caro, na niego plus po stacyjce a wyjście z regulatora do wejścia wzbudzenia alternatora, tam kontrolki też nie trzeba podłączać, ja w...
Cześć, Powiedz dokładnie jaki to model oraz czy po podłączeniu zasilania palą się np. kontrolki od ładowania. Dodano po 3 Bez pilota raczej ciężko będzie coś zrobić, więc lepiej go kup, tak więc nie rozbieraj tej deskorolki jak się nie znasz pomotasz coś i uszkodzisz. I naprawa będzie nieopłacalna.
podłączenie kontrolki ładowania ursus schemat kontrolki ładowania astra kontrolki ładowania
omron komunikacja sterownik aluprof sterować wykrywacz złota
laguna świecić wtrysk pompa obiegowa grundfos
MAN TGX Euro 5 GDK/PDF 5 050 18-06 AdBlue Dosing Unit Fault Diagnosis Hegel H390 Service Manual Availability, Schematics, and Repair Access