Wiem że zabrzmi to jak laicyzm, ale czy podłączając te układy Philipsa zachowałeś kolejność, PE, N, L ? Czasem działa też PE, L, N, wiem że brzmi to śmiesznie, ale niestety miałem z tymi układami już tyle problemów, że znam to na pamięć, na co dzień mam pod opieką (czasem kilka do wymiany) kilka tysięcy tych układów. Co do awaryjnej to rozumiem że problem...
INV 21 36 teoretycznie nie działa z magnetycznymi, ale może ktoś znajdzie rozwiązanie. Ok, ostatnio trafiła mi sie okazja naprawy ( czyt. wymiany modułów) ośw. awaryjnego .Co prawda moduły nie były Batertech-a , ale miały ulotke ze schematami . Jutro poszukam i jeśli mi sie nie z utylizowały to ją wkleję. edit and61 zgodnie z zapowiedzią wklejam obiecane...
Co to za panel, masz jakiś moduł podtrzymania?
No to dla 8 wejść schemacik: Tak zawsze podłączałem . http://obrazki.elektroda.pl/5021312400_1... Z tym że żyły zaznaczone na czerwono to przewody rozłączone z lampy (wyciągnięte z gniazd EVG) i podłączone do modułu AW. Żyły na czarno to dodatkowe przewody. NIE zapomnij O tym by wszystkie przewody łączące lampę z modułem poprowadzić...
W linku ode mnie schemat po prawej na dole Cię interesuje. Przesznuruj lampę wg. tego schematu i będzie działać.
Witam . Mam problem dotyczący montażu modułu awaryjnego w oprawie świetlówkowej 2x36 W z dwoma statecznikami, dodam że moduł jest firmy plexiform. Link skasowałem. Proszę zapoznać się z zasadami wklejania zdjęć. Czy może mi ktoś podesłać lub rozrysować schemat? Nie mogę lub nie potrafię tego znaleźć w sieci, za wszelka pomoc z góry dziekuję bardzo serdecznie....
Nie podłączysz, ten moduł awaryjny jest do lamp jarzeniowych a zmieniasz lampy na LED i musisz mieć moduł awaryjny do lamp LED.
Balast to statecznik
Zajrzyj na stronę producenta lampy. http://www.lug.com.pl/Do_pobrania/ Sprawdź jaki masz statecznik i znajdź do niego schemat. Na schemacie będziesz miał narysowane jak jest podłączony sam statecznik oraz jak podłączyć statecznik z modułem awaryjnym. Zgodnie ze schematem podłącz sam statecznik. Jak nie zaświeci to statecznik do wymiany. Jak zaświeci...
Nawet gdyby było zwarcie w miejscu kondensatora kompensacyjnego to świetlówki będą świecić przy pracy awaryjnej. Impedancja dławika dla 25kHz jest na tyle duża, że będzie stanowił "skuteczną przerwę". Dla dwóch świetlówek, napisałem że nie ma takiej możliwości, (chociaż jest :)) ponieważ sam fakt że każda ze świetlówek będzie świeciła o połowę słabiej...
Schemat masz w opakowaniu modułu
Posiadam kilka modułów oświetlenia awaryjnego firmy mawel s typ MIVN z wyjściami opisanymi od 1 do 4 i nie wiem jak podłączyć to do świetlówek ze statecznikiem elektronicznym. https://obrazki.elektroda.pl/9317323000_...
Potrzebuję porady jak podłączyć moduł awaryjny do świetlówki z układem elektronicznym. Na rysunku jest schemat podłączenia modułu oraz schemat lampy świetlówkowej. może to nie ten moduł awaryjny do tej lampy?
Witam. Poszukuję schemat podłączenia modułu awaryjnego firmy "primus tec" do oprawy oświetleniowej z modułem elektronicznym "TRIDONIC PC 2x58/T8 TEC". Numeryczne oznaczenie podłączeń w oprawie na module to 10 do 16,moduł awaryjny posiada oznaczenia od 1 do 8 Przeszukiwałem "google" lecz bez wiekszego powodzenia,znajdując schematy podłączeń innych niż...
Kiedyś na porządku dziennym był montaż modułów awaryjnych do opraw świetlówkowych, gdybyś zdobył taki moduł i podłączył zgodnie ze schematem miałbyś to czego oczekujesz. Jednak od czasu zmiany przepisów już się ich nie produkuje i ciężko dostać, np moduł TQ158.
Witam mam do przeróbki parę lamp czyli zamontowanie i podłączenie modułu awaryjnego Może ktoś się orientuje jaką cenę podać za lampę?
w tej instrukcji jest tylko dla 2 świetlówek z czego jedna w awaryjnym, oprawa na 4... Oprawy oświetleniowe 4x18W budowane są jako podwójne 2x18W. To zapewne dla oszczędności na statecznikach elektromagnetycznych czy elektronicznych oraz ze względu na zmniejszenie ciężaru takiej oprawy. Zazwyczaj montowane są w sufitach podwieszanych. Jeżeli kolega...
A jak zrobić żeby zapalał tylko jedną jak one są połączone ze sobą? A takie coś? http://obrazki.elektroda.pl/5412103800_1... Dodano po 1 Tak dla potomnych... w takiej sytuacji nie da rady tego poprawnie podłączyć.
Witam drogich kolegów i forumowiczów.mam pewien problem a mianowicie potrzebowałbym schematu podłączenia modułu awaryjnego VIP 258 ST z dwiema świetlówkami 36 wat.Ma być to oświetlenie awaryjne przy zaniku napięcia.Niestety podłączając według zamieszczonego schematu przez producenta układ nie działa.Oprawa to Lumina OKW 1 gdzie gniazdo mocowanie świetlówek...
O ile dobrze zobaczyłem na zdjęciu to masz w tej lampie zwykły statecznik magnetyczny philipsa. Jeżeli tak to wymontuj moduł awaryjny i podłącz według schematu ,który powinien być na stateczniku,powodzenia.
Gdyby statecznik nie był potrzebny, to by go tam nie było. Moduł bateryjny nie zapali świetlówki bez statecznika, albo chociaż dławika, który masz narysowany na naklejce schematu podłączenia modułu bateryjnego.
Witam. Mam mały problem z poprawnym podłączeniem modułu awaryjnego "Elter SAE" http://obrazki.elektroda.net/34_12810251... http://www.elter.w.of.pl/images/schematy... do elektronicznego statecznika Philipsa "HF-Select 236 TL-D" http://obrazki.elektroda.net/13_12810252... Czy może ktoś z kolegów/koleżanek miał już do czynienia z takimi...
Witam ponownie podłączyłem tak jak na tym schemacie na ostatnim rysunku http://www.mawel.com.pl/files/SE%20schem... i świetlówka po włączeniu przełącznika zwykłego nie może wystartować ale po wyłączeniu zasilania głównego świecie awaryjnie. Co to może być jak to podłączyć
Podłącz diagnoskop, odczytaj błędy. Sprawdź wyłącznik awaryjnych, moduł "komfortu".
A jaki masz moduł awaryjny?
Witam,dzięki za odpowiedź. Ale po podłączeniu awaryjnego modułu autko mogło zjechać.Można było włączyć wsteczny i do przodu. Dodano po 19 Kolego skorp wysłałem do Ciebie wiadomość na pw.Proszę odezwij się.
Modut awaryjny Primus Tec 6-58W Proszę, myślałem że widać na zdjęciu. 6 pinów wychodzi z tego transformatora, 8 pinów wchodzi do modułu awaryjnego i jeszcze 8 pinów do żarówek.
Przecież na tym module oświetlenia awaryjnego masz schemat podłączenia, tak ciężko do niego zajrzeć?
Cześć, Twoje pytanie jest małoprecyzyjne, ale domyślam się chcesz wykorzystać moduł zasilania awaryjnego do zasilania świetlówki led t5/t8? Producenci modułów awaryjnych pod świetlówki led mają dedykowane układy. Akumulatory mogą być takie same ale elektronika w nich jest inna. Myślę że moduł awaryjny przygotowany pod świetlówki tradycyjne może nie...
Jeżeli świetlówkę chcesz odpalić z modułu awaryjnego podłącz przewody do którego kolwiek zacisku jednego z jednej strony drugiego z drugiej strony świetlówki, moduły zapalają poprzez przebicie gazów wysokim napięciem i skrętki nie odgrywają żadnej roli
Moduł awaryjny jest przystosowany do pracy tylko z jedną świetlówką a wewnętrzne przekaźniki odłączają lampę od reszty układu przy pracy z baterii. Jeśli potrzebujesz drugiej świetlówki by zwiększyć jasność to najprościej dołożyć drugi moduł awaryjny.
Witam potrzebuje pomocy w podłączeniu tego modułu awaryjnego do dwóch żarówek z gwintem e27, na jednej stronie modułu jest 8 zacisków a na drugiej 5 z opisem t,t n1,n,l. w zamyśle moduł ma świecić po zaniku zasilania a w czasie normalnej pracy ta lampa ma być włączana i wyłączana razem z reszta oświetlenia. źródła światła to pewnie będą świetlówki kompaktowe...
Jestem ciekaw gdzie ten niebieski powinien być podłączony do modułu BMS jeśli miałby być.
Tak będzie świecić jedna bo to jest moduł oświetlenia awaryjnego/ewakuacyjnego, tylko 20 sek bo musi się naładować akumulator. Wyłącznik oczywiście wskazany.
Moduły tego typu są łatwe w montażu i konfiguracji, ale nie są wcale zabezpieczone przed błędami użytkownika. W kolejności trzeba wykonać: -konfigurację dla 3S i pradu -dołączenie ogniw, najczęściej od -B, przez sec1, sec2, do +B -załączenie napięcia ładowania -dołączenie obciążenia do baterii Błędy w fazie projektu są nieodłącznym elementem i to nic...
Też uważam, że w tym przypadku norma jest zrobiona trochę na wyrost, jednak wcześniej już napisałem, że na tych samych obwodach co oprawy mam podłączone oświetlenie awaryjne (moduły + dodatkowe oprawy), stąd moja wątpliwość. W warsztacie pracuje 2 osoby, więc raczej nie ma mowy o zewnętrznej firmie zajmującej się wymianą tub LED - to nie ta skala. Napisałeś,...
W skrzynce z bezpiecznikami jest podłączenie do awaryjnego startu.
A cykanie w środku przy działających kierunkach było w okolicy nóg kierowcy? Jeśli tak, to jest tam prawdopodobnie przerywacz kierunkowskazów. Jeśli nie, to trzeba go podłączyć pod kompa (sterowanie modułem, żeby było ciekawiej, sparowanym z immo).
Ostatnio doświadczalnie badaliśmy temat w firmie - z testów wyszło że dobrze działają nowe tuby ledowe Kanluxa T8 LED GLASSv2. Ogólnie trochę loteria z tą współpracą z modułem awaryjnym - teoretycznie powinny działać te które mają szerszy zakres napięcia zasilania np. LT205 Lumax - a po podłączeniu do modułu wychodzi stroboskop.
Witam, Kolega podłączy moduł wg. wytycznych do zasilania i sprawdzi czy dioda kontrolna się świeci, tylko L i N np. MAVEL'owe moduły można podłączyć to i tu trzeba sprawdzić... Pozdrawiam, Uciech
Witam, dostałem z demobilu lampy z modułem awaryjnym i chciałbym je podłączyć jako zwykłe oświetlenie, mam w związku z tym pytanie - czy jest możliwość takiego podłączenia tego modułu żeby działał tylko jako starter? https://obrazki.elektroda.pl/3759227300_...
Schemat jest raczej dobry miałem możliwość pobawić się chwilkę tym wspomaganiem u kumpla na jego scenicu bo akurat trochę go "rozbierał" działa po podłączeniu pinów głównego zasilania i modułu, chyba awaryjnie bo świeci się kontrolka ale działa
Zresetuj BIOS. Memtest na pojedynczych modułach przynajmniej po 3 razy. Odinstaluj sterowniki karty graficznej i daj systemowi zainstalować swoje, ale najpierw potestuj system w trybie awaryjnym (lub normalnym bez podłączenie internetu) bez sterowników. https://www.guru3d.com/files-details/dis...
No tak, są schematy. Tylko ten który Pan podał jest troszkę inny ponieważ na nim układ zapłonowy ma mniej wyjść (tzn 7 ) a ten który mam w lampie posiada 8 wyjść.
schemacik na module VIP LED :P http://obrazki.elektroda.pl/5853229500_1...
Kontrolę zasilania w moim przypadku zrobiłem tak że zasiliłem uP od baterii z modułu natomiast spadek napięcia zasilania samego modułu monitoruję poptrzez transoptor którego kolektor tranzystora podłączyłem przez rezystor Opodciąganie do Vcc)na wejście INT2, Wyzwala on przerwanie tak zboczem narastającym jak i opadającym i na tej podstawie ustalam załaczenie/właczenie...
Dostałem zamiast lampy awaryjnej, zwykła (philips TCW 060 2x18W)+ moduł awaryjny (Plexiform TQ318ie), Albo ja nie myślę, albo twoja wypowiedź jest nie zrozumiała. Miałeś lampę X, oddałeś, dostałeś nową, z modułem Plexiform, który sam w sobie jest starterem elektronicznym z baterią awaryjną. Chcesz podłączyć obydwa moduły do jednej lampy? do 2 świetlówek...
żeby to sprawdzić trzeba by było wiedzieć który kabel idzie do czego. Zrób opis do 2 zdjęcia. Rozumiem że robiłeś podłączenie wg schematu z rysunku 4.
Co do alarmu to nie wiem szczerze mówiąc, można to jakoś sprawdzić. Jeżeli chodzi o kierunki to mam dokładany sterownik z pilota do centralnego i mruganie jest podłączone pod światła awaryjne. Moduł kupiłem używany a poprzedni był 1C0 959 799 i ten nowy raczej nie jest zakodowany jak poprzedni.
Witam Mam pytanie czy taki moduł awaryjnego oświetlenia można podłączyć bez użycia sieci czyli jako przenośne źródło światła np z baterii Li-ion 3.7V https://obrazki.elektroda.pl/4111155100_... Znalazłem w sieci schematy przyłączenia tego awaryjnego oświetlenia pod lampę zasilaną z 230V ja chciałbym podłączyć akumulatory Li-ion 3.7V...
Dziwne zjawisko, tym bardziej, że na innych przetwornicach działało, a teraz nie chce. Właściwie nie powinno mieć znaczenia, że faza kontrolna jest inna niż zasilająca pod warunkiem, że zasilona jest z tego samego wyłącznika różnicowo-prądowego. Czy jesteś w 100% pewien prawidłowego podłączenia przewodu PE/N w oprawie? Mi to wygląda na zamianę... Ps.Czy...
Witam! Możesz podać więcej szczegółów?? Centralny już był w aucie czy dokupiłeś i masz problem z podłączeniem? Pytam bo jeśli jest to Dodatkowo montowany moduł to niestety nie wszystkie posiadają funkcję sygnalizacji kierunkami.
Witam Problem polega na częstym przepalaniu się świetlówek, dosyć szybko czernieją potem całkiem się przepalają. W lampach zamontowałem moduły oświetlenia awaryjnego firmy Intelight PRIMUS 6-36W podłączone do oprawy philips 2x36 na elektronicznym stateczniku, w oprawach gdzie nie ma owych modułów problemu nie ma. Moduły oczywiście podłączone według...
Nie ma w module specjalnego przewodu do domykania, chyba że przewód zamykający z modułu mam podpiąć do przewodu domykanie w samochodzie? Obecnie podczas przytrzymania przycisku zamykanie na pilocie uruchamiają się awaryjne.
To tego należy zdać sobie sprawę że lampom z wbudowanym modułem awaryjnym jest całkowicie obojętne czy będą podłączone do obwodu z RCD czy bez RCD Właśnie że nie. Oprawa z modułem awaryjnym ma bowiem świecić wtedy gdy zaistnieje potrzeba dla której ją zamontowano a nie wtedy gdy z błahych przyczyn nastąpi zadziałanie wyłącznika RCD, ponieważ może dojść...
Witam. W obwodzie sterowania mam zastosowany przekaźnik bezpieczeństwa firmy Pilz PNOZ mm0p, który steruje między innymi stopem awaryjnym w układzie dwukanałowym, monitorowaniem wentylacja (gdy brak nie załączymy linii). Poziom PL jest na poziomie c. Dodatkowo w strefie gazowania produktów zastosowane są detektory IR firmy Gazex na dany gaz, które są...
Witaj, centrala opisywana w twoim poście zasilana jest napięciem przemiennym AC, jedynym wyjściem żeby awaryjnie ją zasilić z akumulatora to poprzez zasilacz UPS który będzie posiadał wbudowany falownik żeby przetworzył z DC na AC. Możesz też otworzyć centrale i znaleźć w niej zasilacz, podłączyć akumulator i dołozyć jakiś moduł sterowania pomiedzy...
Dzięki za pomoc , nie jestem elektrykiem więc przepraszam za takie błache pytania. Czyli co potrzebuję kupić do lampy , chciałbym ja podłączyć normalnie do gniazdka elektrycznego (czyli jaki kabel (z wyłącznikiem) i wtyczkę potrzebuję ? ) , jak się nie da podłączyć z L1 w gniazdku czy da się ominąć moduł awaryjny ? Naprawdę z elektryką moje jedynie...
W różnych samochodach jest różnie z tym. Czasem są podłączone pod centralny moduł nadwozia (BCM) bez żadnych CAN-ów, a czasem po CAN leci pojedynczy komunikat o włączeniu awaryjek do innego sterownika jak również ten sam kierowany jest do zegarów o włączenie kontrolek ze strzałkami oraz głośniczka naśladujacego odgłos przekaźnika. Są to pojedyncze rozkazy...
Wywnioskowałem że należy napewno założyć "głowny stycznik" na wejściu do zasialnia całego urządzenia sprzężony z modułem i grzybkiem .... dobrze wywnioskowałem? fafiks
Jestem laikiem w tej dziedzinie ale wydaje mi się, że ten pierwszy łączy się po prostu kablem z tym białym wejściem na centralce i gotowe. Tak. Oczywiście trzeba go jeszcze skonfigurować w centralce. Ale ten drugi chyba daje większe możliwości tylko czy da się go połączyć jakoś? Da się. Ale ma mniejsze możliwości - wyśle tylko SMSa o treści np. "Alarm",...
Zapłonniki (startery) bezwględnie dopasuj mocą do mocy świetlówek a moc świetlówek do mocy znamionowej z tabliczki znamionowej na oprawie jak mruga a nie zapala! Czasami zapłonniki innego producenta są lepsze lub gorsze... Podłącz prawidłowo fazę (L), neutralny(N) i ochronny (PE) według oznaczeń na listwie w świetlówce a przestanie Ci układ wariować......
tzn. w które piny co podać? przez prostownik mogę to zrobić? (dodam tylko, że jak wtykam - w 3 i + w 4 to głośnik w drzwiach pracuje) kiedyś miałem podobny problem z fiorino ale skorzystałem z tego schematu i uruchomiłem silniczek szyby poprzez podłączenie do aku kabelkami https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... chyba, że jest CAN lub LIN,...
Brak zasilania czy coś w rodzaju Stop Awaryjny? Do odcięcia zasilania musisz dać stycznik na odpowiedni prąd torów roboczych (taki żeby wytrzymał prąd pobierany przez taśmociąg), w zależności jaki to będzie prąd może się okazać że obciążalność styków w centrali ppoż jest za mała i trzeba kolejne przekaźniki/styczniki... W drugiej opcji można wpiąć się...
BSI jest w trybie awaryjnym, musisz podłączyć diagnostykę/PSA/, może być problem z komunikacją między modułami.
przewody NA PEWNO znajdziesz przy wtyczce WŁĄCZNIKA świateł awaryjnych. Z twojego sterownika CZ powinny wychodzić 2 kabelki sygnalizacyjne +12V i podłączasz je pod 2 kabelki kierunkowskazów (strona L i P).
Przy przetwornicy chodzi jedynie o przełącznik ON OF. Należy go wyjąć (przeważnie wychodzą przy podważeniu) i sprawdzić czy ma tylko 2 przewody a jeżeli tak to podłączyć je do przekaźnika który stanie się ON OF. To taki ewentualny pomysł ale widzę inny problem bo jeżeli to ma służyć do celów awaryjnych to moduł nie może być zasilany z zasilacza 5V....
W tym temacie jest wszystko wyjaśnione. Dowolny stabilizator 3,3 V który ma dopuszczalne napięcie wejściowe ok 25 V i pasujące wyprowadzenia ale uszkodzeń na pewno jest więcej niż tylko stabilizator. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Z tego co widać to te akumulatory są mocno awaryjne a winny jest "inteligentny" moduł bluetooth; czyżby...
Witam wszystkich. Mam poniższy problem, muszę podłączyć przekaźnik bistabilny ( legrand 041 67 ) z modułem awaryjnym w oprawie oświetleniowej 2x36W. Wiem że muszę pociągnąć osobny przewód "L" pod moduł z pominięciem przekaźnika, moje pytanie brzmi : czy mogę zastosować ten sam przewód "N" do zasilania modułu co do zasilania lamp. W skrócie Trzy lampy...
Info ze schematu nowego berlingo, w peugeocie powinno być tak samo: tylne kierunki 16 pinowa czarna modułu BSI pin 13 i 14; przednie : pin 6 i 8 w 28 pinowym brązowym, boczne 17 i 18 - 28 pinowe szare modułu BSM. Niestety musisz ciągnąc przewody do przodu i wpinaj się razem z diodami. Jest też możliwość wpięcia się w przełącznik awaryjnych, ale alarm...
Podpinają się do awaryjnych na ustalony czas. No i wszystko w temacie. Pomogłeś. Dziękuję Temat zamknięty. W sumie kupiłem gotowca i podłączyłem go pod awaryjne. Czas ustawiłem taki, że załącza awaryjne na dwa błyśnięcia. Zasilanie tego modułu wyprzedziłem przekaźnikiem podłączonym pod + po stacyjce. Po to, że jak zablokuję drzwi od środka na włączonym...
Witam !! Moduł BSM to moduł z bezpiecznikami i przekaźnikami , w komorze silnika , nie jest to sterownik silnika ECU , nie wiem jak w C2 ale w C3 jest w komorze silnika od strony kierowcy zaraz za lampą . Wiem trochę to dziwne że BSM może wpływać na pracę silnika , ale ten moduł komunikuje się z modułem BSI (ten w kabinie nad nogami kierowcy) po magistrali...
Napięcie powinno być stałe, przecież potrzebne będą na przykład awaryjne przy wyłączonym zapłonie. Plus jest już w skrzynce, zobacz na rozpiskę bezpieczników, dla swojego auta. Powinieneś mieć miejsce na dwa albo trzy bezpieczniki do fabrycznego modułu haka. Wtedy jesteś pewien, że nie przeciążysz żadnego obwodu.
A co z przewodami pomarańczowym i pomarańczowo czarnym? A jeszcze chciałbym podłączyć klapę bagażnika i kierunki pod przycisk awaryjnego, wyjście na awaryjne to jeden przewód który później rozchodzi się na dwa przewody
Kierunkowskazy: kable czarny z zielonym paskiem i czarny z białym paskiem, wiązka idąca do tyłu samochodu, do przełącznika kierunkowskazów, do awaryjnych, gdzie Ci wygodniej Jeśli samochód ma moduł komfortu i centralka cz na to pozwala wystarczy wydłużyć impuls "zamknij" do 3 sek aby szyby się domknęły
Centralnym zamkiem steruje moduł, jedyną opcją jest wpięcie się z przewodami w BCM. Podłączenie pod przycisk nie zda egzaminu, gdyż inaczej on jest sterowany. Ze światłami awaryjnymi identyczna sytuacja jak wyżej.
Autor zapytał o kabel więc mu odpisałem, jasne że wyjścia CB podpiąć do wejść modułu zaprogramowanych jako NO i odpowiednia konfiguracja ale zestaw informacji strasznie ubogi będzie. Ciekawe czy pomyślał o zasilaniu awaryjnym zestawu... Bo o ile CB ma akumulatorki to moduł już nie...
Moduły awaryjne są do zasilania awaryjnego tylko jednej świetlówki. To inne połączenie o którym piszesz było prawidłowe.
- przyciski wyjścia. Zwykły i awaryjny I druga sprawa to rygiel. Z waszego doświadczenia polecicie sterowany podaniem napięcia? Czy odjęciem napięcia? Jest tu pewna niekonsekwencja. Awaryjny przycisk wyjścia powinien współpracować tylko z elektrozaczepem rewersyjnym czyli otwartym przy braku napięcia. Trzeba zacząć od określenia sposobu możliwości...
Jak podłączyc oprawę modułową z 4x18 z modułem awaryjnym Tak jak na schemacie poniżej:
Jeśli to oprawa na cztery świetlówki,to znajdują się tam dwa dławiki.świetłówki są łączone po dwie do każdego układu z dławikiem. Zdemontuj jeden układ i w jego miejsce zamontuj układ awaryjny.Trzeba pamiętać że do zasilania układu awaryjnego potrzebne jest zasilanie podłączone do niego na stałe (nie przez wyłącznik).
Jakiś moduł podłączony pod CAN może nawalać. Jaki masz silnik? M52 M54 M56? M52. Jak sprawdzić jaki moduł?
Alarm to Avital Champion Mark 2 Auto to Nissan Almera N15 z 1999 roku. Skąd wyciągnąłeś taki zabytek? Bo na nowość to nie wygląda. - czy można zamontować do niego moduł domykania szyb. Jest możliwość dołożenia modułu domykania szyb (zapewne Twój nissan nie ma modułu komfortu i szyby nie domykają Ci się z bębenka zamka - wtedy wystarczyłoby wykorzystać...
Witam Mam problem z połączeniem modułu awaryjnego hybryd H 204 CT T5 49/80 ze statecznikiem vossloh-schwabe ELX c 2x 49W. Po podłączeniu wg schematu firmy Hybryd dla układu 21 świeci tylko świetlówka która ma świecić w stanie awaryjnym Pytanie co może być powodem takiego zachowania ?
Dzisiaj sprawdziłem lampę z kondensatorem 8uF i dwoma dławikami Kanlux MB 36/40 z 2008 roku. Ten kondensator nie nadaje się do szeregowego podłączenia z dławikiem, bo występuje rezonans szeregowy i płynie duży prąd. Na dławiku jest napisane 4,4uF. Przy krótkim na próbę włączeniu lampy słychać buczenie dławika. Wyniki pomiaru: 180 W, 1,09 A, przesunięcie...
Witam, posiadam kilka modułów jak na zdjęciu poniżej i chciałbym się dowiedzieć jak go podłączyć do sieci, czy w ogóle jest taka możliwość, aby działał jako zwykła lampa. http://obrazki.elektroda.pl/5796469700_1... http://obrazki.elektroda.pl/5644207000_1... Moduł posiada 4 piny: P, N, 1 i 3 -jak go podłączyć do sieci??...
Jak masz wędrujący cień to tylko połączenie równoległe. Przy szeregowym nigdy nie uzyskasz nominalnej wydajności, tzn. prąd będzie tylko taki, jaki uzyska zacieniony moduł. Mimo że reszta będzie w pełnym słońcu. Jak masz możliwość dołożyć jeszcze dwa moduło to zrób dwa stringi dwumodułowe połączone równolegle. A jeśli cień będzie w jakichś okresał padał...
Witam! Trafiło mi się kilka opraw oświetleniowych firmy LUG, 2x 36 W, na tradycyjne "świetlówki" T5. Oprawy te były fabrycznie wyposażone w moduły awaryjne LUG GR.036. Widziałem na forum kilka wątków o modułach awaryjnych dla świetlówek (przede wszystkim o ich schematach), nawet było pytanie o podłączenie GR.036 do LED-ów (z 2011 roku, czyli dosyć stare)....
Problem rozwiązany. Czerwony przewód to PLUS (zasilanie modułu/kierunkowskazów). W gnieździe jest czujnik podpięcia przyczepy, który uruchamia kierunki (puszcza mase). Natomiast światło przeciwmgielne gasi się samo (w aucie) po obciążeniu dodatkową żarówką (przyczepa). Ucięty przewód czerwono-biały (pin 8) jest masą kierunkowskazów. Można zrobić awaryjne...
Stare Inferno lub Starter (ta sama płyta). Forteca zawsze miała wbudowany przekaźnik zapłonu, tutaj go nie ma... Sądząc po 'jednym czarnym przewodzie nie podłączonym do niczego' stawiam na Inferno (przewód awaryjnego rozbrajania). Od strony ścieżek powinien być napis TOP z jakimś numerem. Jak podasz ten numer to będę mógł podrzucić jakieś instrukcje.
Mam zasilacz buforowy ze sprzężeniem termicznym do akumulatora i odcięcie odbiornika podłączonego bezpośrednio. Urządzenia niby na 12V działają już od lat na około 10V do 14V, modem, router, telefon.
Masz jakiś opis od tego modułu? Jak podłączysz pod kierunki to za każdym razem na postoju gdy włączysz awaryjne to włączy się doświetlanie. Pod lampkę w środku też nie ma co podłączać. Jedyne wyjście to podłączyć się pod siłownik w drzwiach ale musisz puścić przewód do drzwi od tego modułu i podpiąć się bezpośrednio pod siłownik..
Witam wszystkich, problem polega na tym, iż obecnie mam odłączony pewien moduł(sądzę że od alarmu). Dochodzą do niego 3 małe wtyczki(biała, czarna,czerwona) oraz jedna duża zasilająca. Kiedy go podłącze załączają się światła awaryjne, i wyje syrena, centralny, jak i alarm wogóle nie reagują na pilota. W tym całym module(podczas mrygania awaryjnych)...
Kierunki możesz podpiąć w progu, przy przełączniku kierunków lub przy włączniku awaryjnych. Przewód czarny z białym paskiem i czarny z zielonym paskiem. Aby wysterować szyby musisz mieć tą funkcję w aucie tzn przytrzymanie kluczyka w drzwiach w pozycji "zamknij" ma powodować podnoszenie szyby. W przeciwnym razie potrzebny będzie dodatkowy moduł domykania...
Gdzie w imprezie znajdę montowany fabrycznie moduł haka? W bagażniku wychodzi biała wtyczka i działają mi wszystkie światła, poza prawym kierunkiem (+awaryjne) - po włączeniu mam dyskotekę w przyczepie. Jest to albo uszkodzenie modułu, albo złe podłączenie, jak w poprzednich przypadkach, problemów z elektryką w tym samochodzie.
http://www.pxf.pl/do_pobrania/schematy_m... kempa299 czy żaden z powyższych schematów nie zgadza się? Jeżeli nie znajdziesz odpowiedniego schematu to zamieść zdjęcia modułu awaryjnego oraz statecznika elektronicznego.
Na tym etapie zebranych informacji mogę stwierdzić, że Windows tutaj ma najmniejsze znaczenie. Twierdzisz, że komputer z kartą się uruchamia (widzisz obraz i możesz wejść do BIOS), sterowniki karty graficznej na tym poziomie, jak i w trybie awaryjnym systemu są zbędne. Są dwie opcje: - podajesz błędne informacje, - komputer zawiesza się przy próbie...
Witam, mam oprawę rastrową na 4 świetlówki po 18W z dwoma statecznikami KVG. Kupiłem i podłączyłem moduł VIP 236ST. Praca sieciowa to 4 świetlówki a praca awaryjna to 1 świetlówka. Działa lecz mam pytanie czy to normalne że w pracy awaryjnej ta jedna świetlówka gdy sie zapala to świeci ciemniej (ok 50% ciemniej) niż świeci ona podczas gdy jest prąd....
Z lampką podsufitową się nieda ponieważ każde otwarcie drzwi będzie aktywować drl. On ma aktywować tylko podczas otwierania i zamykania samochodu z pilota.Kierunki tez odpadają ponieważ po włączeniu awaryjnych uruchamia drl.
Witam Mam problem z połączeniem modułu awaryjnego hybryd H 204 CT T5 49/80 ze statecznikiem vossloh-schwabe ELX c 2x 49W. Po podłączeniu wg schematu firmy Hybryd dla układu 21 świeci tylko świetlówka która ma świecić w stanie awaryjnym Pytanie co może być powodem takiego zachowania ?
schemat modułu awaryjnego połączenie modułu awaryjnego podłączenie zasilania awaryjnego
zelmer malakser oświetlenie kurnika alarm challenger toyota corolla
sprawdzić termostat lodówce ekspres instrukcja serwisowa
Błąd F5 w zmywarce Sharp QW-GD53I443X-DE - diagnostyka i rozwiązania Podłączenie czujnika PMS7003 do Arduino GIGA