Czerwony kabelek to nic innego jak sygnał ze stacyjki do rozrusznika. Musi być do niego podłączony w okolicach grubszego kabla przykręconego do automatu rozrusznika. Z góry prawdopodobnie nic nie zobaczysz.Potrzebny będzie do tego kanał.
A rozrusznik na krótko podłączony kręci?
Jak masz kable rozruchowe to spróbuj na dwa akumulatorki Jak napięcie podczas rozruchu spada do 10 V to raczej akumulator jest coś nie tak. Spróbuj podładować akumulator i potem kable podłącz i odpalaj na dwa akumulatory. Będziesz miał jasne czy to wina akumulatora.
Napięcie na akumulatorze 12,7V podczas zapłonu 12,3V akumulatora nie podejrzewam bo nawet na słabszym akumulatorze powinien zakręcić. Wymontuję rozrusznik i podłączę na krótko nie jest to za bardzo skomplikowane urządzenie silnik i elektromagnes.
Witam! Mam problem z odpaleniem silnika, sądziłem, że jest to związane z instalacją alarmową (skorpion 2000A), która jednocześnie wysiadła (piloty nie otwierają/zamykają drzwi) i blokadą na rozrusznik (do niego jest podłączony kabel z centralki), ale to nie to - rozrusznik działa prawidłowo. Proszę o jakieś sugestie.
Witajcie, mój problem polega na tym ze wymieniony przeze mnie rozrusznik nadal w ogóle nie kręci ,był on przełożony z innego maluszka i tam działał bez zarzutów.Z niewiadomych mi przyczyn rozładował się też akumulator w kilka dni bez jego używania. Po przełożeniu rozrusznika postanowiliśmy podłączyć się pod akumulator kolegi cinquecento ,nagle kłęby...
widzi mi się ten kotek haha, fajny gośc..... a amperomierz wstawia sę na wyjsciu z akumulatora, omijając gruby przewód od rozrusznika, no i alternator trzeba tez podpiąć pod niego
Gruby kabel plusowy musi być podpięty pod rozrusznik z niego idzie prąd bezpośrednio na rozruch Dodano po 1 Albo podłącz na krótko.
Szukaj za belką nośną silnika między pompą hamulcową a filtrem powietrza- wychodzi kabelek z pojedynczą kostką z czarnej peszli , tak powyżej rozrusznika. Najlepiej zdejmij lewe przedie koło- lepszy będziesz miał dostęp.
Cześć, sprawdź przekaźnik od pompy paliwa i zasilania cewek to jeden z tych 2 NAD komputerem - możesz zdjąć kapturki tych przekaźników i je ręcznie naciskać podczas judłania i zobaczyć czy zapali Cinquecento 900/Seicento 900 NIE POTRZEBUJE DO PRACY SILNIKA ŻADNYCH CZUJNIKÓW poza czujnikiem położenia wału, no i oczywiście muszą być podłączone obie cewki...
No sprawdzisz, ale mnie się wydaje, że dalej masz złe połączenia. W/g Twoich pomiarów spadek napięcia idąc po masie sięga 3V bez obciążenia (masakra). Rozrusznik możesz podłączyć poza autem (uwaga-ostro szarpnie) i zobaczysz, czy wybija i kręci. Masa na obudowę, plus na gruby przewód i plus chwilowo na cienki (rozruch).
Witam . Na dyszę idzie (+).Cewkę jaką posiadasz ,olejową czy suchą?.Jeżeli masz tradycyjny układ zapłonowy z aparatem to wyjście z cewki łączymy z aparatem ,a na aparacie kondensator 0,22µF.Cewka sucha pracowała przez t.z.w rezystor drutowy (taki przewód niebieski,gdyż ta cewka wymaga niższego napięcia zasilania,jedynie jak startowało się rozrusznikiem...
Paweł - pisałem w 1 poście że akumulator jest ok, bo 1 rzeczą która mi przyszła na myśl to właśnie był "wyczerpany" akumulator, więc podłączyłem inny z ojca samochodu (ten na pewno jest dobry) i też nie pomogło... raczej nic nie schrzaniłem bo cieżko tam cokolwiek źle zrobić, podłączyłem go bezpośrednio z samochodu ojca bez wyciągania (na zapalonym...
EDIT: Przypomniało mi się, że jak podłączałem akumulator to pomyliłem się i podłączyłem jedną klemę odwrotnie i dostrzegłem błąd dopiero po spięciu jak chciałem założyć drugą klemę. Może to coś mieć z tym wspólnego? Wydaje mi się że brak odpalania auta teraz jest to rezultat właśnie tych manipulacji - o ile obie klemy naraz były zamienione jednocześnie...
Proszę zapoznać się ze schematem podłączenia tego alarmu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Analiza połączeń powinna rozwiać Twoje wątpliwości i ułatwić pozbycie się uszkodzonego alarmu.
Witam! Dziś naładowałem akumulator i przed chwilą go podłączałem, z racji, że bieguny są umieszczone odwrotnie, niż przy moim poprzednim dałem + do - i - do +, oczywiście pierw nałożyłem plus a gdy dotknąłem minusową klemą do + to zaiskrzyło, dopiero wtedy zauważyłem, jaką głupotę popełniłem... Po podpięciu aku dobrze wszystkie kontrolki wróciły rozrusznik...
Robię Panda 45 z 82r. Zamontowałem silnik 899cc od Cinquecento. Stary już miał dość. Ponieważ chcę zachować w miarę oryginalny wygląd pod maską, dorobiłem tuleje pod aparat zapłonowy, założyłem zwykła klawiaturę i oryginalna pokrywę. Silnik dostał ten nowy oryginalny gaźnik Weber 32 ICEV. Z roztrzepania i pośpiechu po założę ku silnika i zmontowaniu...
to dobrze teraz ściągnij przewód paliwowy od wtrysku ten ze strzałką idącą do niego weś butelkę włóż wężyk do butelki teraz masz kilka opcji - pod tylną kanapą znajduje się pokrywka ściągnij ją podłącz + i - do pompy paliwa i zobacz ile paliwa w ciągu minuty przepompuje ci pompa do buteleczki - można też być wygodnym i wyciągnąć przekaźnik pompy paliwa...
Witam. Jestem już w końcowej fazie swapu silnika i mam problem z odpaleniem silnika. Sprawa ma się tak, że nie przekładałem całej wiązki elektrycznej a jedynie tej co idzie od silnika do komputera. Za wzór używam tego schematu: http://obrazki.elektroda.pl/4784185200_1... Troszkę zmodyfikowałem schemat zasilania a mianowicie: - usunąłem...
Postanowiłem że dziś pojadę do mechanika - mojego wujka :) Lecz rano... samochód nie chciał odpalić :| Zapalał na 1 cylinder, wykonał może 2-3 obroty wału i gasł. Kręciłem wiele razy i postanowiłem sprawdzić który "gar" nie chodzi. Najpierw z cewki zapłonowej zdjąłem kabel WN od cylindra położonego bliżej koła (silnik leżący) - efekt był taki sam -...
Witam Cóż, nie jest to żadna filozofia wymagająca jakiś specjalnych umiejętności, ale trzeba mieć podstawowe narzędzia typu wkrętak krzyżowy, szczypy, taśma izolacyjna PCV (jeżeli będziemy musieli jakieś kabelki ciąć - a tak może się zdarzyć), etc. Dokładny opis co i jak (co prawda opieram się na moich wrażeniach z montażu radia Pioneer 4 kanałowego,...
Witam. Moye stzki pryz stacyjce?? Mozna to sprawdzic odczepiajac przewod przy rozruszniu ten cienki od cewki i podlaczyc go pod zarowke 12V a nastepnie przekrecic kluczykiem na zaplon i zobaczyc czy zarowka swieci,jak zaswieci tzn. ze cos z rozrusznikiem albo z przewodem wysokopradowym. Pozdrawiam.
https://obrazki.elektroda.pl/5544033600_... https://obrazki.elektroda.pl/2010211500_... https://obrazki.elektroda.pl/7671572300_... https://obrazki.elektroda.pl/6226525300_... Dzień Dobry Wieczór, Chciałbym kolegom zaprezentować mój projekt. Opis podzieliłem na kilka części, także...
Niedawno zakupiłem immobilizer Steeli Men SM-01. Zamontowałem go w moim Fiacie Cinquecento 700 r.1994, ale pojawił się pewien problem. Otóż po przyłożeniu pastylki do czytnika powinna przestać pulsować dioda, a u mnie są tylko 2 piknięcia (w instrukcji jest napisane, że tak ma być) i nic. Ale to nie koniec problemów. A mianowicie jak przekręcam stacyjkę...
podłączenie rozrusznika podłączenie rozrusznika lodówki elektryczne podłączenie rozrusznika
kondensatory sprzężenia zwrotnego tyrystory zamienniki onkyo podłączyć bluetooth
hyundai tucson nierówna praca silnika
Bezpiecznik świateł awaryjnych Citroën C4 Picasso 2007 Sterownik do wentylatora termoobiegu piekarnika - płynny start od zera