Nie da się. Konieczna będzie dodatkowa centralka do sterowania centralnym zamkiem. http://obrazki.elektroda.pl/3226136000_1...
jak wyżej. nie rozumiem tylko w jakim celu podłaczasz silownik master skoro on i tak nie bedzie spelnial swojej roli (po cos sa te dodatkowe 3 przewody). wydaje mi sie ze lepiej byloby dodac te przewody.
można zastąpić w siłowniku 5 przewodowym też masz taki przełacznik,2 przewody to silnik siłownika,a pozostałe 3 to ten przełącznik
:arrow: piciu85, moim zdaniem powinno wszystko "banglać", zarówno z kluczyka jak i zdalnie, pod warunkiem skonfigurowania zielonego i niebieskiego do pracy z siłownikiem.
Mera Błonie robiła zestawy centralnych zamków dedykowanych do konkretnych modeli samochodów. Czyli masz "oryginalny" centralny dostawiany u dilera (częsta praktyka swojego czasu, bardziej opłacało się kupić u producenta gołe auto i dołożyć centralny, elektryczne szyby...). W nowym masz: niebieski/zielony - silnik brązowy/biały - przełączany sygnał zamknij/otwórz...
Witam, dzis nabyłem taki zestaw. i nie mam pojęcia jak zrobić aby master sterował drugim siłownikiem. Z schematu dołączonego do centralki jak złącze pomarańczowe do masy i żółte do + to wykorzystuje tylko możliwości siłownika slave. Proszę o pomoc. Załączam schemat podłączenia . Na tą chwile korzystam z schematu "d" ale nie jestem zadowolony z efektu...
Możesz podłączyć siłownik master, ale nie będziesz mógł nim sterować po przez kluczyk bo potrzebowałbyś dodatkowego modułu
Dla standardowego siłownika masz podłączenie wg rysunku "STEROWANIE SIŁOWNIKIEM (+/-)".
CITROEN BX 19 GTI ZIELONY/ BIAŁY ZIELONY/ JASNY NIEBIESKI
zielony i niebieski to przewody od silniczków siłownika oprócz tego na pewno masz jeszcze sterownik centralnego zamka i do tego podpinasz wszystkie siłowniki Dodano po 5 tu masz schemat różni się tylko kolorami http://batex.hg.pl/Schemat%20cent.lang.h...
Wszystkie jako slave.
Witam !! Kolego na 99% źle podłączony siłownik "Master" jego styki "informują" centralkę co ma zrobić Zostaw tylko zasilanie siłownika Master przewody zielony i niebieski ,a pozostałe przewody zwieraj do masy te które idą w kierunku centralki , reszta siłowników powinna się otwierać i zamykać , w ten sposób dojdziesz czy masz uszkodzony siłownik Master...
czy może mi ktoś wytłumaczyc co to jest master?i slave?
Robiłem to tak ,ze w drzwiach kierowcy montowałem dodatkowy siłownik od uniwersalnego zamka .
samochod to golf 3 a od tego przycisku w drzwiach odchodza 3 przewody
Ale byś sobie sam odpowiedział na to skomplikowane pytanie, to wystarczyło by, byś spojrzał na dowolny schemat umieszczony w instrukcji montażu uniwersalnego zamka centralnego, czy też uniwersalnego radiosterownika. Lub wziął do ręki miernik i chwilę się pobawił siłownikami. Piszesz, że naprawiasz samochody i piszesz rzecz jeszcze ciekawszą: chodziłeś...
Montuję centralny zamek do opla Tigry z 96r. orginalny same siłowniki,2 mastery do drzwi,jeden siłownik do bagaznika i jeden do wlewu paliwa slave,plus alarm Magicar 440.Mam pytanie :Jak podłączyć siłowniki typu master <5 przewodów i siłownik bagażnika 4 przewody.Z centralki alarmu wychodzi 6 przewodów siłowniki bedą podłączone bezpośrednio do centrali...
Chyba zadałem dość trudne pytanie.Ale już doszedłem co i jak z tym podłączeniem - dwa przewody siłownika master podpina się do centralki i łączy z pozostałymi siłownikami.Trzeci przewód łączy się z masą.Czwarty i piąty podłacza się do centralki.I doszedłem jeszcze do tego,że siłownika master nie można podłączyć do każdej centralki.Niestety nie wiem...
Otwierając kluczykiem dzwi w których zamontowany jest master otwierają sie od razu wszystkie zamki,ta sama sytuacja przy zamykaniu.Zeby u ciebie to działało musisz pozostałe przewody podpiąć do sterownika zamka.Czrny to masa a biały i brązowy to zamykanie i otwieranie.
Podejrzewam, że nie możesz sterować centralnym zamkiem z kluczyka w drzwiach kierowcy, a alarm steruje centralnym tylko z pilota. Proponuje założyć centralkę do zamka, która była w komplecie i podłączyć zgodnie ze schematem. Uzyskasz sterowanie z kluczyka a sterowanie z alarmu podłączyć do przewodów białego i brązowego centralki zamka. Chętnie pomogę...
Posłuchaj kolego, nie komplikuj sobie i innym niepotrzebnie życia. Napisałeś, że masz dwuprzewodowy siłownik i chcesz go wymienić na piątkę. Jeżeli tak, to popatrz na to, co napisałem wyżej i się do tego zastosuj, jeżeli nie, to napisz jeszcze raz dokładnie, o co Ci Chodzi.
Patrząc od strony elementów od lewej: 1. Zamknij z siłownika master 2. Otwórz z siłownika master 3. Wyjście I na silniki siłowników 4. +12V 5. Masa 6. Wyjście II na silniki siłowników 7. Otwórz z alarmu (masa) 8. Zamknij z alarmu (masa) Jeżeli siłowniki będą "skakały" to zmień podłączenia 3 i 6.
Czyli dostajesz IMPULSY MASY. Tak jako rzecze ta instrukcja. koniec. Kropka. Potrzebujesz sterownik centralnego. Choćby ten St 1000. I siłowniki podłączasz pod wyjścia (zielony i niebieski) a do wejścia dajesz te przewody oznaczone na instrukcji jako 7 i 8. Równocześnie możesz równolegle do tych przewodów podłączyć wyjścia z siłownika master (brązwoy...
Ztego co czytałem i rozmawiałem to jest możliwość podłączenia tego siłownika. A jak bym wymontował drugi siłownik sterujący z drzwi pasażera i zamontował tam zwykły a ten sterujący zamontował w drzwi od kierowcy?? Dodano po 26 Czy mógł bym jeszcze prosić o opis przewodów siłownika master, u mnie są takie kolory: -brązowy -biały -zielony -niebieski -czarny
Zamień przewody sterujące z/o w siłowniku Master.
myślałem,że wiesz co masz zrobić,przy switchu masz trzy przewody masa,sterowanie zamknij,sterowanie otwórz,masę łączysz z czarnym siłownika,sterowanie zamknij z brązem siłownika,sterowanie otwórz z białym siłownika i pod te dwa[brąz i biały]podajesz sterowanie zamknij -otwórz z alarmu,a kable wykonawcze[niebieski i zielony] idą pod wykonawcze oryginalne...
Witam !! Tak, da się ale po co możliwość otwarcia całego auta z bagażnika? Ja bym dał slave do bagażnika. Pozdr. Daniel
Przejrzyj dokładnie instrukcję jest na pewno schemat podłączenia siłownika uniwersalnego (mastera nie wysterujesz, bo to tylko sterownik pilotowy)
Z mastera możesz podłączyć tylko kabel zielony i niebieski.
No to zamień końce brązowy z czarnym.
żółty i zielony w instalacji są od zamykania i otwierania i trzeba połączyć z niebieskim i zielonym w tym nowym siłownikiem Zielony - silnik siłownika Niebieski - silnik siłownika Czarny - masa Biały - mikroswitch wsunięty Brązowy - mikroswitch wysunięty Zacznij od podłączenia tych dwóch przewodów, które znasz (zielony i niebieski) i sprawdź czy instalacja...
Biały i brązowy powinieneś podłączyć do pozycjonera z siłownika typu master (jeśli takowy masz w drzwiach kierowcy). One są po to, że jak otwierasz drzwi z kluczyka, centralka wie czy ma otworzyć lub zamknąć pozostałe drzwi. Jeśli nie masz siłownika typu master w drzwiach kierowcy (5 przewodów), poprostu białego i brązowego nie podłączasz nigdzie i...
Proszę o pomoc w podłączeniu siłownika master pod schemat fabrycznego centralnego zamka auta Nubira II http://obrazki.elektroda.pl/5051388600_1... jak podłączyć te przewody z siłownika master do schematu - jest to pięć przewodów: biały, brązowy, niebieski, zielony i czarny. Chodzi mi głównie o to pod które obwody się podpiąć aby nie...
Witam zakupiłem ostatnio i założyłem uniwersalny centralny zamek cyklop c2 i mam pytanie jak go podłączyć aby siłownik master 5 przewodowy w drzwiach kierowcy sterował również innymi siłownikami przy otwarciu samochodu z kluczyka? Dodaję instrukcję od centralki. Aktualnie centralny działa tylko z pilota. A przewody styku z masą w siłowniku master służą...
Niebieski i zielony steruje siłownikami /podaje na przemian + i – otw zamknij na silnik/ Biały brązowy to sterowanie ręczne otwierania i zamykania , po dotknięciu któregoś z nich do masy / czarny / to powinno się otworzyć lub zamknąć . W siłownikach są mikrusy które realizują tę funkcję . Być może źle są wyregulowane siłowniki master
Mam pytanko. Zamówiłem sobie z Allegro Magicara. Prosiłem o przesłanie siłowników typu Master, dostałem Slave (dwa przewody). Ale nie w tym rzecz. Jak podłączyć siłownik master? z tego co wiem ma wiecej kabli (chyba 3 lub 5). Czy ktoś może mi pomóc? W instrukcji nie ma opisu podłaczenia siłownika 3 lub 5 kablowego.
Przekaźniki zamka centralnego TOP-27 służą do podłączenia alarmu który steruje dwoma minusami do oryginalnej instalacji samochodowej lub siłowników 2-przewodowych. Jeżeli chcesz podłączyć siłowniki MASTER (5-przewodowe) potrzebujesz centralki która posiada układ czasowy 1-sekundowy np. TOP-32 http://www.amt-alarmy.pl/sklep/product_i...
czerwony-zasilanie czarny-masa zielony,niebieski-na przemian plus-minus biały i brązowy do mastera sterowanie
W uniwersalnej centralce ,podłączenie jest proste. Kolory z siłowników sleve wchodzą teź do mastera/ów,Odłącz białe,czarne i brązowe z obu masterów,podaj na zmianę masę z czarnego na brązowy potem biały. Sprawdzamy to przy zamkniętych drzwiach. Powinien zamknąć lub otworzyć wszystkie. Jak w którychś drzwiach tego nie zrobi to albo ten siłownik padnięty.albo...
Masz w tej skodzie już centralny zamek czy dokładasz siłowniki typu master uniwersalne?
Tak, pozostaje tylko na stykach "inicjujących" siłownika master, w drzwiach kierowcy.
Witam Wykonuję układ, w którym muszę zamykać i otwierać niewielką zasuwę. Do tego chcę użyć siłownika Master z zamka centralnego i połączyć całość z sterownikiem zamka centralnego. Sterowanie mojego układu odbywać się ma za pomocą dwóch przycisków (wyłączników), wykluczone jest sterowanie za pomocą pilota. Wykorzystuję siłownik Master ponieważ słyszałem,...
Mam takie coś ale zrobione w następujący sposób. Dioda migająca + rezystor podłączona pod siłownik master centralnego zamka. Jak zamkne drzwi pilotem to miga jak otworze to przestaje.
biały i brązowy podłącza wyłącznie do sterowania z pilota te same kolory śą również podłączone do siłowników master zobacz czy dobrze ustawiłeś siłowniki bydz może jak zamykasz nie dokońca przyciąga siłownik
Witam. Ten sterownik nie ma opcji sterowania z mastera. Trzeba by dołożyć dwa przekażniki i wtedy tak.
Po kolorach nie pamiętam, ale- kontrolką sprawdź w kostce, kóre przewody sterują zamykaniem i otwieraniem te podłącz odpowiednio do bialego i brązowego. Następnie przewodem dajesz masę na zam. i otw., a kontrolką sprawdzasz na których przewodach pojawia się zasilanie- te łączysz z niebieskim i zielonym- co zostanie łączysz ze sobą. Jeżeli zamek będzie...
niebieski na niebieski , czerwony na zielony ,czarny na czarny pozostale dwa bez znaczenia ktory do ktorego podlaczysz - podlacz je tak aby silownik master (5 przewodow) odpowiednio zamylal i otwieral pozostale silowniki
Super, dzięki za pomoc...Czyli najprościej rozebrać drzwi i sprawdzić czy mam siłownik??a jeśli go nie będzie to mam podłączyć siłownik master czy slave i na co zwrócić uwagę przy zakupie??czy coś jeszcze będzie mi potrzebne do zainstalowania alarmu czy już będę miał wszystko jeśli okaże się że nie mam siłownika i go kupię??zauważyłem że są tam jeszcze...
Bzdura, jeden z siłowników master, jest źle ustawiony.
Owszem, ale przestanie wtedy działać sterowanie z kluczyka "masterem". O ile dobrze zrozumiałem intencje autora, to podkreślał tutaj : Generalnie chodzi mi o podłączenie siłowników żeby master otwierał/zamykał. Jeżeli autorowi nie zależy na otwieraniu kluczykiem w drzwiach, to wtedy jak najbardziej można usunąć starą centralkę i podłączyć wg. schematu:sterowanie...
CAME BK 800 przeznaczony jest do pracy intensywnej. FAAC 740 do użytku przydomowego. Jeżeli brama będzie intensywnie użytkowana to CAME BK 800 jeżeli kilka cykli dziennie to CAME BX STRONG. FAAC-a odradzam bo nie posiada synchronizacji. Kolega dominik24 pisze że nie będzie problemu jak jedna brama zamknie się sekundę wcześniej, a co jeżeli jedna brama...
mam central zamek otwierany bez pilota. W drzwiach kierowcy nie posiada on siłownika.Chcę dokupić sterowanie tym zamkiem na pilota i słyszałem ,że w drzwi kierowcy muszę założyć siłownik.Tylko nie wiem jaki SLAVE czy MASTER i jak go podłączyć
Jesteś pewien, że podłączyłeś jak było? Wygląda na źle podłączony switch w masterze. Zresztą czasem się podłącza odwrotnie, jak akurat tak pasuje zamontować siłownik. Zamień brązowy z białym i sprawdź.
Piszę bo nie znalazłem odpowiedzi na całym forum chyba że już nie wiem co czytam tutaj :). Alarm ten mam podłączony w golfie, w drzwiach od kierowcy mam siłownik od centralnego Master, oczywiście kable biały i brązowy od niego nie są podłączone pod ten alarm i nie mam możliwości zamykania drzwi od strony pasażera gdy zamykam kluczykiem od strony kierowcy...
Siłownik Master podłączyłem do drzwi pasażera,niewiem czy dobrze zrobiłem...Nie wiem jak dobrze połączyć teraz alarm z c.zamkiem... Jest 6 kabelków do podłączenia; Pomarańczowy i Pomarańcz./Czarny zostawiam bez podłączenia...Biały i Biały/Czarny do siłownika Master a Żółty i Żółty/Czarny nie wiem czy podłączyć do "+" czy masy ...?
Aha, a lepiej kupić siłownik slave czy master?
Witam mam ten sam problem alarm bloker 41, jak podłączyć do niego siłownik master (5 przewodów) aby móc zamykać auto nie tylko z pilota ale też za pomocą zwykłego klucza, dla ułatwienia do podłączenia jest kabel biały i brązowy z w/w siłownika.
Wielkie dzięki, takiej odpowiedzi się spodziewałem. Mam jeszcze jedno pytanie.Ile kabli łączy się ze switch sterem 2, czy 4 ? Chciałbym wykorzystać ten kabel do podłączenia siłownika - najlepiej mastera żeby można było również zamykać samochód siedząc w środku, bez potrzeby włączania alarmu. Pozdrawiam
kupoięł niedawno alarm z centarlnym na allegro i wziołem sie za jego montaz, zamontowałem go i podłczymem siłowniki, z tym ze z kazdego siłownika wychodziły po 2 kabelki i w tej chwili wszystkie sa slave-ami, czy da sie je podpiąć na mastery albo chociaż jednego na mastera?? -a co ty myślisz,że tu na forum są wróżki? napisz dokładniej i po polsku jaki...
Podłączasz tylko dwa przewody - zielony i niebieski. Reszta, czyli biały, czarny i brązowy pozostają niepodłączone. Te trzy niepodłączone przewody to tylko styk podający informacje o tym czy siłownik jest wyciągnięty czy wypchnięty.
mam central zamek otwierany bez pilota. W drzwiach kierowcy nie posiada on siłownika.Chcę dokupić sterowanie tym zamkiem na pilota i słyszałem ,że w drzwi kierowcy muszę założyć siłownik.Tylko nie wiem jaki SLAVE czy MASTER i jak go podłączyć
A mogę podłączyć moduł sterownik zamka centralnego który nie ma pilota tylko jest do niego podłączony siłownik master i wychodzą od niego kable zamknij i otworz do alarmu albo centralki i bym podłączył do centralki z pilotem tylko kierunkowskazy i te sygnałowe Dodano po 1 Jedna para przewodów brązowe i białe, to zamknij i otwórz sterowane z dodatkowego...
To o czym piszesz musi się dać zrobić bo to standardowe podłączenie.Nie da się tego inaczej podłączyć.
-Prawą 4-pinową wtyczkę podłączam według opisu, lecz jak podłączyć światła? Po przetłumaczeniu wynika aby podpiąć do pozycyjnych/postojowych, lecz nie mam pewności. Podłączasz pod '+' lamp. Masa w każdej lampie jest na stałe. lecz od znajomego dostałem inne i tu siłownik od strony kierowcy ma ich już 4, jak w takim razie to podłączyć? Chcesz wymieniać...
No właśnie, nie zawsze podłączenie według schematu jest poprawne. Przewody wychodzące z centrali alarmu (w kostce dotyczącej centralnego zamka) które na schemacie dołączone są do plusa zasilania podłącz do masy a te które są podłączone do masy pozostaw niepodłączone i będzie śmigać.
Posiadasz tylko 2 mastery czy również między nimi jakiś układ sterujący ? Sprawć w momencie uruchomienia mastera na któtych przewodach pojawia sie napięcie wydaje mi się że należoło by podłączyć się do zielonego i obok czrnego przewodu wegług instrukcji podłączenia do siłownika. Sprawć na których przewodach będzie napięcie po uruchomieniu mastera. Dodano...
Mam autoalarm FREEWAY, taki jak to na allegro sprzedają. Auto nie posiada centralnego. Alarm ma tylko sterowanie centralnym, ale nie ma centralki do zamka. Teraz tak, posiadam siłowniki bez mastera, tylko te na 2 przewody. Czy da mi się to podłączyć do alarmu i czy będzie sterowanie. Gdzie podłączyć sterowanie z alarmu? bezpośrednio pod kable od siłowników...
Kupiłeś nie ten zestaw co trzeba. Sterownik służy (jak sama nazwa wskazuje) do sterowania zamkiem centralnym. A skoro go nie posiadasz to powinieneś kupić zestaw zamka centralnego z pilotami i np. z dwoma siłownikami i będziesz miał odpowiednią centralkę, które obsłuży siłownik master jak i piloty.
Obojętnie jaki master kupić i kombinować z podłączeniem?
Witam Mam takie pytanko kilka dni zakupiłem od kolegi z rozbitego auta niby sprawny alarm z centralnym zamkiem (alarm SKORPION 2000A a centralny to nie wiem na siłownikach pisze TERMINATOR a na centralce ST1000C) i teraz pytanie moge sprawdzic to wszystko czy działa poprzez podpięcie poszczególnych przewodów do akumulatora czy musze wszystko wsadzić...
Dzień dobry. Mam fiata punto 1. do fabrycznego zamka centralnego dołączyłem centralkę do sterowania z pilota. Zauważyłem gdy czasem rano przyjdę do samochodu to auto jest otwarte, a czasem sam się uzbroi nawet gdy kluczyki są w środku. Dobrze że mam zapasowe:). Co może być tego przyczyną? wadliwa centralka? Założona centralka to Carprotect bx40. Centralkę...
Podpiąłem siłownik do "mastera" z zestawu. Wszystko działa jak należy :) Temat można zamknąć.
Witam! Zakupiłem zamek centralny ZX300 taki jak np tu pisał kolega: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic28... Schemat dostałem identyczny. Do tego kupiłem siłownik master i 2szt slave, które chce bezpośrednio podłączyć pod ten zamek. Mam pytania odnośnie siłowników. Rozumiem że slave należy podłączyć równolegle w następujący sposób: biały pod...
A czy są podłączone styki z siłowników tzw. master? Jeśli tak, to je wypnij i sprawdź co się będzie działo, czy problem minie. Miałem taki przypadek. Pozdrawiam.
Uciągnie cztery siłowniki. Dodatkowy siłownik podłączyć pod oryginalne.Alarmem trzeba się wpiąć w sterowanie.
Witam. Poszukuję schematu podłączenia siłownika centralnego zamka TESOR (master, 5 przewodowy - czarny, biały, brązowy, niebieski, zielony). Niestety opakowanie nie zawierało żadnego opisu kabli a chciałbym siłownik podłączyć do autoalarmu Super Forteca firmy AMT (sterowanie zamkiem centralnym (-) otwieranie, (-) zamykanie). Za pomoc z góry dziękuję.
Zamontowałem je tak ,że na 100% dochodzą do końca... Także dzięki za pomoc, już wiem co zrobić. Najpierw jednak odkręcę oba siłowniki i sprawdzę czy działają tak jak powinny. Podłączenie jest w porządku ?
Można, kupił siłownik przedni master. Wykorzystać tylko piny silnika.
Stara centralka powinna być w okolicach bezpieczników (lub na panelu z bezpiecznikami). Opis zdjęcia 001: Czarny (-) - masa Żółty (2M) -, silniki siłowników Szary (1M) -' Niebieski (3)-, sterowanie z siłownika master (drzwi kierowcy) Biały (2) -' Czerwony (+) - zasilanie Pod okablowanie w Alfie możesz podstawić każdy uniwersalny sterownik zamków centralnych...
Jak masz zamek uniwersalny, to wystarczy, że zastosujesz przycisk trójpołożeniowy z powrotem do zera i do środkowego pinu podłączysz masę, a do skrajnych przewody biały i brązowy (sterowanie impulsami masy jak przy siłowniku master).
Witam chciałbym zrobić sterowanie centralnego z kluczyka a jest z pilota jest tam zwykły siłownik typu sleyw a jak podłączyć mastera ponieważ tam przy włączniku przy biegach jest przełącznik no i kolega mi podpowiedział że tam podłączyć brązowy i biały z siłownika mastera ale tam na włączniku znajduje się masa w momencie zamknięcia i odtwarcia ale tylko...
Znajomy poprosił mnie o podłączenie kierunkowskazów w Megane do centralnego zamka. Nie robiłem tego jeszcze, ale wiem o sposobie podłączenia pod siłownik master przez przekaźnik i dwie diody prostownicze. Najprawdopodobniej w Megane ma seryjną centralkę. Tu moje pytanie: czy w seryjnej centralce są już wyjścia na kierunkowskazy? Jeśli tak, to jakiego...
Mam zamiar podłączyć do orginalnego centralnego zamka sterownik radiowy.Jest to vento z 94 wie może ktoś czy w tym samochodzie zamek sterowany jest z sterownika czy sterownikiem jest siłownik (master)
zastosuj schemat F i wysteruj siłownik master
To nie są siłowniki Mera Błonie. Centralka tak: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic14... Na forum działa wyszukiwarka i nie robimy z niego śmietnika. Opis kolorów tych siłowników ze zdjęć również jest na forum.
Nie, te siłowniki nie stawiają wyraźnego oporu w stanie wyłączenia ( tzn. bez podanego napięcia) z racji jego przeznaczenia, w samochodzie musi on umożliwić otwarcie drzwi (zamka) kluczykiem gdyby pilot nawalił. Poza tym na filmie widać że koleś założył do zamka i ma nadal możliwość otwarcia zamka z zewnątrz kluczem. Dodatkowo można wykrywać położenie...
Bezpośrednio pod siłowniki tzn. schemat D. Tzn kabel biały i biało czarny do siłownika master i z siłownika master na pozostałe siłowniki?;>
Witam Chciałem zapytać czy do sterownika centralnego zamka obsługującego 4 siłowniki (master+3slave,lub 2master+2slave) mogę podłączyć tylko dwa z nich czyli jeden master i jeden slave czy musze podlączac wszystkie zeby to poprawnie działało???
to może nie być tak proste ale spox : master od kierowcy ma chyba normalnie wyprowadzony silnik reszta ma przełączane szczotki silnika z jednej strony na podstawie kolorów z astry: master: czarno - czerwony i czarno - zółty pozostałe: czarno - czerwony oraz łączysz razem jak do uniwersalnego sterownika: czarno - niebieski i czarno - zółty
dzieki za pomoc przyczyna tkwiła w siłowniku master zwierał krańcówki!
w sumie możesz zrobić to w zupełnie inny sposób. jeśli masz w samochodzie centralny zamek to przynajmniej w drzwiach kierowcy powinien być siłownik "master" w którym jest przełącznik i wykorzystać go do wysterowania leda. inny sposób to podłączenie diody do wyjścia zasilania czujników dodatkowych w alarmie. ale jeśli upierasz się przy wykorzystaniu...
Auto jak w temacie .Centralny sterowany tylko z kluczyka .Uszkodzony jest siłownik w drzwiach kierowcy do którego dochodzą 4 przewody zamiast niego chciałem podłączyć uniwersalny master ale ma 5 przewodów.Jak go podłączyć aby prawidłowo działał.
Zakładam alarm w T4który ma elektryczny centralny zamek, czy wystarczy podpiąć sie pod odpowiednie kable od siłownika sterującego(mastera)????
to wg powinieneś po prostu zamontować dodatkowy siłownik(master) który podłączysz w dzrzwiach kerowcy i on bedzie sterował całym Twoim centralnym zamkiem(sprawdzałem ten sposób i sprawdza sie)
Największą głupotą jest założenie zwykłego siłownika slave zamiast master. Jak otworzysz samochód, kiedy piloty odmówią posłuszeństwa?
Po co zakłądać drugi zamek jak oryginał jest dobry, masz pewnie uszkodzoną krańcówkę zamykania drzwi (te od światła) albo mikrowyłączniki od zamka (od wkładlki zamka). Czy siłowniki wymianiałeś, czy te kolory przewodów są oryginalne z fiata czy to kolory nowych siłowników. Kupiłeś cały zamek czy tylko sterownika zamka na pilota. Bo BX30 to tylko sterownik...
W drzwiach kierowcy masz tylko przełącznik z którego wychodzą trzy przewody.Ja rozwiązałem ten problem usuwając ten sterownik zamieniając na uniwersalny siłownik master 5 stykowy schemat podłączenia otrzymasz przy zakupie sterownika.
No to coś takiego będzie kłopotliwe o tym nie pomyślałem, moja rada jednak przerobić to tylko na ten nowy sterownik i zamykać i otwierać tylko z pilota, lub mniej roboty i odetnij biały i brązowy od siłownika master ale muszą one zostać połączone jak teraz z tym nowym sterownikiem ( w tym sposobie łatwiejszym zostaje troszkę bałaganu z instalacja).
Stig ma sterowanie centralnym - nie kombinuj tylko podepnij się pod któryś siłownik master w autku w zamku.
siłownika master podłączenie siłownika schemat siłownika master
wykrywacz złota volvo silnika polaryzacja zasilania anteny
rejestr magazynowy rejestr magazynowy
UF4007 – zamienniki diody: HER108, MUR1100E, BYV26E, US1M, parametry, różnice Ford Kuga MK2 – jedna wycieraczka nie działa mimo sprawnego silniczka, mechanizm, cięgno, naprawa