O ile dobrze pamietam tam na jednym przewodzie pojawia sie plus i minus. Jeden z biegunow zamyka drugi otwiera. Niestety nie mozna sie wtedy dopiac musisz przeciac przewod wstawic przekaznik lub modul centralnego zamka ktory mozna tak ustawic by w momencie zamykania lub otwierania zamka odcinal drzwi sterowal pompka centrala a potem spowrotem podlaczyl...
W załączniku przesyłam opis schematów ABC... itd
Witam właśnie montowałem sterownik maxicar 686 do mojego auta VW Passat B5 z 97 roku i porobiłem fotki.Pokażę jak podłączyć same zamki w drzwiach(bez kierunków,klapy i domykania szyb),powód brak czasu :? ZASILANIE STEROWNIKA PODŁĄCZ NA SAM KONIEC PRACY ABY NIE ZROBIĆ ZWARCIA !! http://obrazki.elektroda.pl/9944383500_1... Zdj nr.1 Po...
rozbierz drzwi i podepnij sie pod czerwono-niebieski otwórz i czerwono-zielony zamknij,komfort wydłuz sygnał na zamknij do 25-30s,sterowanie oczywiście masą.
Witam Was !!! Wczoraj zakładałem alarm MAGICAR 440!!! WŁAŚNIE DO PASSTA z 89roku (pocztatek 90) i miałe sterowanie dwoma plusami, prawie wszystkie tak mają!!! A chciałem dodac ze ten alarm ma wbudowany CAŁY sterownik centralnego zamka!!! W instrukcji sa opisane podłączenia zamków, jest opisane rozrysowane podłączenie zamka do CHRYSLER (w załączniku...
Podepnij pod sterowanie z pokrywy bagaznika wylaczniki w sa tylko na zamkach wychodzi tylko kabelek
A czy masz schemat instalacji do Passata? SEO dostarcza takie schematy do większości obsługiwanych modeli samochodów, ale są one chyba dostępne tylko dla instalatorów więc nie wiem, czy Ci ktoś je udostępni.
Musisz wiedzieć jak odpowiednio wpiąć się w przewody sterujące centralnym.
cieńki przewód niebiesko-żółty-podajże,pod plastikiem koło nóg kierowcy,lewa górna kostka dostaje raz plus raz minus - zamek kolego bez fantazjowania sterowany dwoma masami w drzwiach kierowcy zielono-czerwony zamknij[dociaganie szyb realizujesz przez wydłużenie czasu na zamknij 20-30s] i niebiesko-czerwony otwórz,jest wtedy przy zamknięciu ryglowanie...
Jak nic nie ruszałeś to pewnie sam zamek kończy żywot.Właśnie ten tylny.Żeby się nie orobić podłącz tester i zerknij w parametry.
poszukuję podłączenia centralnego zamka jakie przewody i gdzie wpiąć
yarecky3, to coś mi się chyba udało Ci pomóc. A Ty nadal na obczyźnie?
jeszcze jedno wie moze ktoś który bezpiecznik i przekaznik jest od centralnego??????
kupiłem alarm MAGICAR i mam problem z podłączeniem c. zamka pneumatycznego w passacie b3:?:
W drzwiach kierowcy lub na lewym słupku- trzeba wpiąć się w przewody czerwony z żółtym paskiem i czarny z białym paskiem(trzeci przewód w tej wiążce ma kolor czerwony -jest na nim stale +12V).Zamek sterowany plusem,więc współczesne sterowniki nie będą pasować,trzeba zastosować tzw.przekładkę na przekaźnikach tzn.minus ze sterowania ma sterować przekaźnikami...
Jak podłączyć przewody autoalarmu Legendford do centralnego zamka w Passacie 1,6 B5 rok 1998
zamek pewnie masz pneumatyczny to cała pompka powinna być w bagażniku pod wykładziną i tam w kostce sprawdź czy dochodzi napięcie schematy są prawie że ogólnie dostępne to bez problemu powinieneś dojść co i jak....
Yasiu.Brzeg gdzie ty widziałeś pneumatyczny zamek w Passacie z 2001 roku? Nie wprowadzaj w błąd kolegi który ma problem,a jak nie wiesz to nie odpowiadaj.Co do odpowiedzi są to przewody: czerwono zielony-domykanie, czerwono niebieski- otwieranie.Musisz się podpiąć w drzwiach kierowcy do wiązki idącej do siłownika.Sterowanie masą. To są dane z Passata...
Witam. Jak podłączyć autoalarm do wysterowania centralnego zamka VW Passat TDi 98 z funkcją comfort. Alarm podaje impulsy masy, a w aucie jest sterowanie zamkiem jednoprzewodowe.
Witam szukam schematu elektryki do passata b6 chciał bym podłączyć diody w drzwiach ale nie wiem do której kostki najlepiej od zamka
Witam.Niedawno kupiłem Passata B3 i mam z nim mały problem;/ Jest w nim centralny zamek pneumatyczny lecz nie ma pompki która by sterowała zamkiem i na dodatek sa urwane dwa przewody;/ (widoczne nizej na zdjęciu od lewej strony kostki) i na dodatek przy jednym styku kostka jest przepalona;/ gdy sprawdzałem napięcie to na każdym przewodzie jest napięcie...
jest taka opcja szukaj na gorze... znajdziesz b.wiele rzeczy na temat tego pojazdu..troszke inicjatywy od siebie kolego. a sterowanie to prawdopodobnie bedziesz mial w wiazce wychodzacej z drzwi kierowcy, zielony i popielaty przewod. poszukaj
Właściwie prosta sprawa, zrób tak. Zamontuj do drzwi kierowcy dodatkowo zwykły siłownik slave i w I kroku zadziała siłownik elektryczny a w II kroku zadziała pneumat.
Witam kolegę. Czy mógłbyś powiedzieć gdzie tak dokładnie podłączyć przewód idący od przekaźnika wsówke SE? Kombinuje podłączyć u siebie w aucie (MK4) i na forum passata jest jeszcze inaczej rozpisane i mam problem z podłączeniem tej wsówki ponieważ do zamka nie idzie kabel brązowo zielony jak piszą na forum passata.
Witam. Czy da się sterować zamkiem bezpośrednio z jakiejś dokładanej centralki? pomijając cały komfort i can w B5. Jakim napięciem sterowane są silniczki w zamkach?
do stacyjki nie masz sie co dostawac,tam nic nie ma,ida od niej krociutkie przewody do sterownika kolumny kierowniczej,dalej po canie,wszystko (oprocz krancowki) masz w tym zlaczu co pisze norbert,mozna odcinac cienki czarny,samochod wtedy jest martwy,brak bledow,krancowka bezposrednio w drzwiach od zamka,koloru nie znam
Sterowanie klapy elektrycznej idzie bezpośrednio z modułu komfortu, osobno końce silnika zamka (kostka niebieska modułu piny 19(przewód niebieski) i 20 (zielony)) i włącznika tego silnika( kostka niebieska 2 brązowy/niebieski i 4 brązowy zielony). Jest jednak możliwość podłączenia bez modułu ( chociaż nie spotkałem się z modułem do Passata nie posiadającego...
Witam wszystkich. Potrzebuję pilnie schematu do podłączenia alarmu do centralnego zamka z funkcją comfort do VW Passata 97 TDI. Z góry dziękuję za pomoc.
Podłączyłem według schematu: Czerwony + Żółty, żółtoczarny i czarny masa Biały zamykanie Biało czarny otwieranie Zamki zamykają się i jednocześnie otwierają, przyczyną może być uszkodzony któryś zamek?
Witam niewiem gdzie podpiąć sterowanie z centralnego zamka mam impuls masy załąnczający i imp. masy wyłanczający na dwóch przewodach wychodzących z alarmu jak to zgrać z centralnym zamkiem?
postanowiłem zainstalowć sobie alarm w samochodzie, kupiłem go(TX320T) i wszystko szło dobrze do pewnego momentu kiedy trzeba było podlączyć centralny zamek.W alarmie mam dwa przewody podające krutki impuls przez 1 lub 3 sek(0,5V nie więcej niż 100mA, wedłóg instrukcji). iniewiem gdzie je podłączyć ponieważ centralny w samochodzie jest pneumatyczny...
Jak to sprawdzić???
Witam. Panowie proszę was o pomoc parę dni temu przestały działać mi piloty od sterownika centralnego zamka ( zakładane 12 lat temu ) Dziś zakupiłem nowy sterownik firmy NOX z 2 pilotami. Macie może schemat lub wytłumaczyć mi jak to mam podłączyć pod pompkę w bagażniku ( tam był montowany poprzednik ) Stały + i masę mam podpięta ale z reszta nie mogę...
proszę o pomoc w podłączeniu alarmu do centralnego zamka tak aby alarm nim sterował zamykając i otwierając
Albo wyciągniesz z kasety zamka potrzebne sygnały i je wykorzystasz albo będziesz musiał puścić przewody do drzwi od lampki (to chyba będzie najprostsze rozwiązanie.
Witam bardzo bym prosil aby ktos wzucil schemat centralnego z passata b4
Jest to Passat B5 1,9TDI 110PS rok 98 Kolory jakie wychodzą z drzwi to: - pomarańczowo zielony - pomarańczowo brązowy - szaro niebieski - szaro żółty - czerwono szary - brązowy----------------gruby ok4mm2 - czerwono biały---------gruby ok4mm2 + 2 przewody to głośniki
witam jak w temacie VW passat 94,z pneumatycznym centralnymma być sterowany z alarmu -gdzie podłączyć -czym sterować "+ , - " z góry wielkie-DZIEKI
Antena zamka centralnego jest umieszczona przy wiązce słupka A po stronie kierowcy (14) pod osłoną słupka. Podłączona do sterownika komfortu. Złącze T18a to złącze D ( 18 pinowe). Sterownik jest za schowkiem po stronie pasażera.
Propozycja moja to napisz jak podłączyłeś zamek(rodzaj sterowania).
Niestety ale nie masz szyny CAN w aucie i nie będzie to działać . Nie wprowadzaj w błąd. Jeżeli masz w drzwiach pięć przewodów to masz CAN (A-BUS) a te dwa przewody czarny i żółty to właśnie linia danych. Moduł szyb powinien mieć 18 pin i do niego jest podłączone zasilanie piny 6 i 10 przewody czerwony/biały, masa pin 9 brązowy i A-BUS czarny pin 1...
Sterowanie zamka centralnego znajduje się w złączu 3-stykowym (dwa zewnętrzne piny ok.100mA , środek +12V ) ;złącze 2- stykowe to awaryjne wyłączenie (po przekręceniu stacyjki i zwarciu 2 styków wyłącza się alarm)
witam.zalozylem sterownik do orginalnego zamka centralnego do vw passata b5 i nie wiem jak podlaczyc bagaznik tak aby otwieral sie osobnym przyciskiem.gdy przewody +i - podlaczam bezposrednio do silownika to pali bezpiecznik.Czy jezeli zastosuje diody na wszystkich kablach to cos pomoze?jak tak to jakie diody zamontowac! dzieki
czesc mam passata b3 kombi z centralnym pneumatycznym zamkiem (seryjnym) i chce do niego sie podpiac z alarmem tak zeby mi ryglowal drzwi na pilot jak to zrobic? w bagazniku siedzi pompka od centralnego i jest podlaczona kostka ta kostka ma z 10 przewodow do ktorych przewodow sie podpiac zeby zamykac/otwierac zamek??? i jak sie zdejmuje listwe progu...
Witam . Podczas prób musisz zamek w drzwiach musi być zamknięty,czy zamykanie klawiszem na drzwiach działa ?.
w tym passacie sterowanie jest +12V a podłączenia do przewodów zawsze robi się na przekaźnikach!!! większość alarmów jako sterowanie dla centralnego zamka ma impuls masy ale zdażają się alarmy które mają tzw. interfejs do sterowania zamkiem centralnym czyli wbudowane przekaźniki z wyprowadzonymi wyjściami i w takim alarmie wystarczy podać plus lub masę...
Dzięki za poradę. Podpiąłem jednak przy pompce w bagażniku. Bardzo prosto i szybko. Działa super.
no ale skoro na 85 i 86 będzie podawana masa (bo tak jest sterowany zamek w B5) to w jaki sposób załączy się przekaźnik ?
mam problem z vw passat 2001 czasami przestaje działać centralny zamek i szyby, na krótko pomaga odłączenie akumulatora i podłączenie ponownie, czekam na porady...
Moduł był wymieniany ten umieszczony pod nogami kierowcy? Zobacz wszystkie przewody w drzwiach (zwłaszcza od kierowcy), słupku, oraz koło modułu (lubi tam dostać się woda i jeżeli był dokładany jakiś alarm lub sterownik to poprawa podłączenia )
Wypnij kostkę od radia. Jak centralny zacznie działać, to masz źle podłączone zasilanie do radia.
Na schemacie z twojej instrukcji jest trochę przesunięty opis wyjść przy sterowaniu masą. Przewody: żółty i żółto/czarny połącz z masą (razem z czarnym przewodem centralki). Przy sterowaniu pilotem, przekaźniki w centralce zwierają przewód żółty z białym (przy zamykaniu) i żółto/czarny z biało/czarnym (przy otwieraniu). https://obrazki.elektroda.pl/9433741500_...
mam problem z podłączeniem centralnego zamka i funkcją komfort czyli zamykania szyb alarm jw. w vw passat 95".Ze schematu dołączonego do alarmu nie bardzo mogę dojść gdzie mam podłączyć ten zamek i domykanie szyb.Morze ktoś ma rozpisane do których przewodów podłączyć z góry dziękuję za pomoc odpowidż morze być na forum bądż na e-majla wlado5(at)poczta.onet.pl
Wiązka do sprawdzenia między drzwiami a karoserią ale najpierw podłącz komputer i go poczytaj .
W okablowaniu wychodzącym z lewych przednich drzwi znajdź zielony kabel (otwieranie zamka) i popielaty (zamykanie). Poamiętaj że jeżeli autoalarm steruje zamek podaniem masy to musisz zrobić prosty układ na przekaźnikach ponieważ w pasacie zamek sterowany jest przez podanie +.
czyli wygląda na to że bateria i pilot są ok Taką opinię można wydać dopiero po sprawdzeniu pilota testerem pilotów. Następnym krokiem jest podłączenie testera diagnostycznego i podgląd parametrów bieżących. Odczytasz błędy i sprawdzisz czy sterownik centralnego zamka - komfortu w samochodzie widzi pozamykane drzwi i odczytuje naciśnięcie przycisków...
Chodzi o podłączenie istniejącego czy instalacje nowego :?: chodzi mi o podlaczenie sie do istniejacego centralnego zamka (fabrycznego ) :D i gdzie sie wipac pod czujnik drzwi? :?:
Ja proponował bym blokadę wpiąć w obwód pompy paliwa,która załaczana jest przekażnikiem(chyba niebieski przekażnik w okolocy bezpieczników) ale nie jestem pewien.Łatwo to sprawdzić po jego wyjęciu nie uruchomisz samochodu lub jeżeli będzie na chodzie to zgaśnie.Takie podłączenie pozwala w pełni wykożystac możliwości alarmu(antynapad i antyporwanie).
Kup sobie sterownik radiowy i poczytaj nasze forum, z podłączenia sterowania do centralnego zamka w golfie,passacie itp. napisano tu już niemal doktorat.
nie tam jest sterowanie dwoma plusami o ile dobrze pamiętam to szary i zielony sprawdż w momencie otwacia recznie zamka pojawia sie plus niepotrzeba odłączać żadnych wtyczek
jak się za to zabrać W podanym przez Ciebie linku do Allegro (który zgodnie z regulaminem zostanie usunięty) jest adnotacja: "Dla naszych klientów po zakupie wysyłamy na e-mail schemat, który przedstawia sposób podłączenia w konkretnym modelu pojazdu." Wystarczy użyć [Szukaj], np: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
A po podłączeniu kasety działa? Może kaseta sterowała tym zamkiem.
Przy tak starym roczniku to przewody w gumowych(drzwi-słupek) przelotkach będą pewnie w opłakanym stanie. Sprawdź. I od tego zacznij. Pod wykładziną stóp kierowcy masz moduł komfortu - zobacz czy nie masz tam wody bądź czy kostki nie mają zieleniny. Następnie podłącz pod komputer i sprawdź błędy w module komfortu - zobaczysz które zamki są uszkodzone....
No ja już tu czegoś nie rozumiem. Specjalnie podałem schemacik połączeń pompy z zamkami. Nawet, gdyby kolory były inne to i tak wszystko widać dokładnie. Jaki jest problem w powieleniu styków zamka przekaźnikami? Dla pewności omomierz w dłonie zbadać przypadek zamka, zrównoleglić styki zamka przekaźnikami do przewodów i wtedy nie ma różnicy, czy sterowanie...
hmm... nie wiem jak jest w 410 ale w 440 są wyprowadzone na zewnątrz wszyskie styki od przekaźników centralnego zamka (kostka na węższym boku centralki) więc podłączenie pneuymatyka nie stanowi najmniejszego problemu.
użyj seo z can-em wtedy zostaje pilot oryg i dostajesz rozpiske ze zdjęciami -montaż łatwy .O ile dobrze pamiętam to zwykłe seo concerto też bez problemów się montuje i chyba podobnie jak do starszych modeli ,Albo troche pokombinujesz albo czekasz na gotowca .Troche wiary w siebie .Zamki w drzwiach .klapa przednia jest we wiązce od silnika .reszta na...
A no jest taki przycisk do otwierania/zamykania na drzwiach kierowcy, czyli trzeba wybadać które przewody na kostce tego panelu są do tego wyłącznika bo jest ich tam kilka do otwierania szyb ale czy na pewno tak powinno to być podłączone?
Można napisać 100 odpowiedzi, ale jak nie sprawdzisz tego, co na schemacie, to długo trzeba będzie podpowiadać. Posprawdzaj a napewno znajdziesz. Wg mnie mogą szwankować styki w klamce/błędne,kombinowane podłączenie przewodów klamki. Posprawdzaj, czy kolory i połączenia ze schematu zgadzają się z prawdą.
Steczow czy ty czytasz posty przeciesz kolega nawet opisal kolory kabli wychodzace ze sterownika pozatym tresor jest do sterowania dwoma masami i jest w kompletach uniwersalnego zamka tak jak pisalem poprzednio musi to byc sterownik sterowany jedna masa przesle ci na priv adres i typ tego sterowanika
no tak elektronika i mechanika a to passat czy mercedes i antena w progu do sterownika:?:
Wywal to , za 100 zł kupisz jakiś sterownik do zamka . Kable masz wyprowadzone to z podłączeniem nie będzie problemu.
Wielkie dzieki! Posiadasz może schemat instalacji centralnego zamka do Opla vectry lub Vw passata z 1999 roku?
Kupiłem zdalne sterowanie centralnym zamkiem przy użyciu pilota, chcę go podłączyć,jednak nie wiem jak się za to wziąść tz.n. nie wiem gdzie się wpiąć do centralnego zamka bo nie wiem gdzie się on znajduje. Tak apropo te sterowanie kupiłem do passata rocznik 92.
Witam. Czy jest ktoś w stanie mi pomóc??? Passat B5 nie dziła centralny zamek, wlew paliwa i regulacja lusterek. Moduł komfortu suchy, dywanik suchy, bezpieczniki całe, podłączyłem vaga i nie ma błedów tylko po wciśnięciu guzika od zamyka nia i otwierania zamka od srodka pojawiają się błedy wszystkich drzwi. Dorzucam filmik. Passat B5 1.9 TDI KOMBI...
Witam! Proszę o pomoc w zlokalizowaniu miejsca podłączenia wyprowadzeń na kierunkowskazy ze sterownika centralnego zamka WIRUS w passacie B3. Wszystkie inne wyprowadzenia są podłączone. Sterownik działa poprawnie. Schemat elektryki passata, którym dysponuje jest mało czytelny. Proszę o informację o symbolu złącza w płycie opraw bezpieczników i przekaźników,...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic66... - pozostawiam do oceny te wykopaliska pana praktyka, które są w koszu, bo je raportowałem. A tu druga wypowiedź fachowca nagrodzona uznaniem przez moderatora: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... , a tu pan działający praktyk nie wie jak podłączyć zamek w poczciwym...
działa tylko zamykanie auta, a otwieranie nie Jakiej wartości rezystor zastosowałeś ? Gdzie podłączyłeś kabel masy ? Jakiego producenta / model sterownika centralnego zamka zamontowałeś ? Jeżeli nie potrafisz podłączyć sterownika "w kabinie", to zdemontuj boczek drzwi kierowcy i podłącz sterowanie impulsami masy na dwa przewody czerwono/zielony i czerwono/niebieski...
I jak Ty to wszystko podłączyłeś? Narysój jakś schemat bądź opisz. Wystarczyło kupić sam sterownik centralnego zamka.
miałem kiedyś passata b5 wiec może to być zamarznięty zamek lub wygięta blaszka zwalniacza zamknięcia (jeśli eks. właściciel złamał klucz to by tak wyglądało) sugestia : wstaw pojazd do ciepłego garażu i poczekaj 3 godziny ... może sam zamek odpuści. jeśli nie to rozbierz tapicerkę (jest wklejona na taki plastelinowy klej) i postaraj sie ręcznie odblokować...
Witam! Mam problem z sterownikiem centralnego zamka. Podłączyłem wszystko wg instrukcji. Zamykanie i otwieranie działa. Jednak jak samochód postoi ok godzinki zamknięty to sterownik otwiera mi tylko drzwi tylne od pasażera i bagażnik. Czy to jest wina podłączenia czy modułu komfortu??? :(
"niebiesko biały nie podłączasz bo to do innych aut ze sterowaniem plusem na krańcówkach" a u mnie jest sterowanie plusem mimo to nie dotyczy mnie? a czy china czy nie co teraz jest nie chińskie nawet USA jest w kieszenie chin haha a odpalanie z pilota jak widać znasz się na temacie to nie odpowiem haha pozdrawiam i dzięki za odpowiedz ps "podłączenia...
Najpierw wymienić baterię w pilocie. Jeśli czerwona dioda przy "dzyndzelku" miga, aku. raczej nie zdechł. Ostatecznie, podnieść przód i dobrać się do zacisku prądowego na elektromagnesie rozrusznika, żeby podłączyć prostownik i doładować akumulator.
Zamykanie oraz otwieranie z pilota oraz kluczyka wkładanego w zamek od drzwi działa poprawnie. Zamek zostaje "zamknięty" mechanicznie kluczem i wszystkie mikroswitche wewnątrz zamka otrzymują prawidłową informację. Zamykają się zamki, po czym lewa strona się ponownie otwiera (przód i tył) Podłącz diagnoskop i podglądnij parametry c.z. czy wszystkie...
Może przy próbach miałeś kluczyk w stacyjce, niezblokowany zamek? Tam nie ma filozofii, to jednoprzewodowe sterowanie.
Wygląda mi to na niepoprawne podłączenie zasilania centralki, sprawdź zasilanie radia, czy są obydwa, czyli 12V stałe i to po kluczyku
Czy grzebałeś już w zamku czyli płytka + silniczek w tych konkretnych drzwiach? tu może być problem w podłączeniu wtyczki (nie wykrywa zamknięcia więc otwiera wielokrotnie miałem tak w VAG), lub na samej płytce mogą być uszkodzenia. Co do szyb może być inna przyczyna gniazdo prowadzące do drzwi
OK. Powiedzcie mi czy kluczykiem powiniemem w klapie zamykać i otwierać centralny zamek czy tylko zamykać?
Witam!! Proponuję, zamiast przekażników zastosować uniwersalny moduł sterujący ST12m. Działe bez zastrzeżeń przez sto lat, a jeszcze ma możliwość zasterować komfort, jeżeli jest w samochodzie. Przeciąć przewód od wkładki dzrwi do kompresora, tam wstawić w/w moduł i wszystko gra. Kombinacja przekażnikami przy pneumatyku często nie daje efektów. powodzenia...
Podłącz diagnoskop, odczytaj parametry bieżące - czy wszystkie drzwi widzi otwarte/zamknięte. Wysteruj z diagnoskopu zamki - zamknij/otwórz. Odczytaj błędy
Po CANie jest troszeczkę łatwiej, ale w sumie Passat to i tak łatwe auto więc moim zdaniem lepiej wybrać opcję bez CANa. W praktyce różnica polega na tym, że Inverter CAN odczytuje z magistrali danych sygnały o zamknięciu zamka, włączeniu stacyjki czy otwarciu drzwi. W wersji tradycyjnej będziesz musiał podpiąć te przewody (stacyjka, drzwi, zamki) samodzielnie.
Witam od kilku dni nie działają mi w mojm passacie b5 z 1999r szyby a mam wszystkie elektryczne nie moge ani opuscic ani podniesc oprucz tego nie działa mi wewnętrzne oświetlenie auta nie działa zamek centralny z pilota i nie moge otworzyć tylnej klapy dioda od alarmu ta przt kierowcy tam gdzie rygielek nie świeci i sam alarm nie działa. Co to może...
Uważam, że to problem mechaniczny a nie elektryczny. Proponuję sprawdzić czy idzie sygnał na klapę z centralki. Podłącz małą żarówkę np 5 W/ 12 V do zacisków zamka klapy i naciśnij pilotem na zamknięcie. Powinna mrugnąć przez moment. Nie używaj miernika zwłaszcza cyfrowego. Tak sprawdzisz czy elektryczna część jest ok.
Witam. Mam problem z auto alarmem w pasku 98r 1.9tdi podpiełem sie pod kable tak jak jest w rospisce po wyłaczeniu alarmu i otwarciu drzwi nie powinien sie uzbroic a tu zonk i tak sie uzbraja o co tu może biegac? Źle podłączony
Podłącz komputer powinien pokazać konkretnie ale MakroSerwis ma rację sterownik jest przy silniku szyby
Jak ustawie długi czas domykania to domknie mi szyby? jeśli podłącze tak jak na schemacie w pdf? A to ciekawostka. dziękuje. Mogę prosić o wyjaśnienie tej kwestii? Jeśli zostawisz uchylone szyby i podczas zamykania przytrzymasz klucz w pozycji zamknij, szyby będą się zamykać jak długo trzymasz klucz w tej pozycji. Idź do auta i sprawdź.
To tak, podłącz zamek i śrubokrętem wciskaj krańcówkę. Opisz reakcję auta. Tam była jeszcze jedna usterka. Przy sprawnym mikrowłączniku też potrafiło nie działać :)
w pilocie to masz tylko sterowanie zamkiem centralnym,załóż bezpilotówkę seo perfect i wykorzystasz w ten sposób to oryginalne sterowanie. - tak pilotem w kluczyku załączam centralny zamek , ale możesz mi wytłumaczyć co to znaczy, to co napisałeś wyżej. . Nie bardzo rozumie o co chodzi. Akurat Legend mi został po Passacie i chcę go wykorzystać .
Jak wcześniej wspominałem po odłączeniu modułu komfortu i ponownym podłączeniu mam włączony alarm. Jak go wyłączyć bez kluczyka ??
Bardzo przepraszam norbert.s., rzeczywiście mój błąd-literówka- powinno być 2001r. Dziękuję za podpowiedź Artur Jurkiewicz. Kiedyś miałem WV Passata z tego samego roku i właśnie tak podłączyłem centralny zamek, ale liczyłem na to że ktoś będzie znać sposób podpięcia się do zamka, bez rozbierania drzwi. Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam.
Witam! Czy ktoś wie jak zrobić domykanie szyb j.w. Według instrukcji przewód brązowo-czarny może do tego celu służyć. W aucie mam domykanie szyb powiązane z zamykaniem centralnego zamka. A dokładnie w momencie zamykania kluczykiem i przytrzymania go w tej pozycji domykają się szyby. Próbowałem to podłączyć ale coś nie idzie. Czy może nie ten przewód...
podłączenie modułu zamka passat passat podłączenie zamka klapy zamka passat
dekoder cyfrowy polsat zamiennik łożyska electrolux przestać działać włącznik światła
Kod błędu P1602 w VW Passat B5 1.8T - przerwa w zasilaniu ECU Konica Minolta Bizhub 350 błąd C2557 - jak usunąć?