Ten niebieski kapturek przy chłodnicy to wysokie ciśnienie (tłoczenie), a na grubej rurce masz niskie ciśnienie (ssanie). Jeśli tak jest to czy muszę mieć manometr z zaciskiem konkretnie pod taki zaworek? Myślałem, że to wszystko jest uniwersalne. Nie jest uniwersalne. Port LP jest węższy od portu HP. Manometry są dwa, inaczej wyskalowane, LP do około...
Na początek to podłącz manometr pod listwę.
Podłącz manometr i zmierz ciśnienie paliwa, powinno być stabilne i wynosić 3,5bar
Najpierw podłącz manometry i sprawdź czy jest czynnik.
Witam! Potrzebuję pomocy gdyż wisko wyrwało instalację (łącznie z wtykami) idącą do czujnika temperatury oleju i ciśnienia oleju... Czy byłby ktoś na tyle dobry aby wrzucić rozpiskę kolorów idących do tych dwóch czujników bo nie chciałbym czegoś uszkodzić lub kawałek schematu. Actros mpI 2635 Czujnik oleju jest 3 pinowy a temperatury 2 pinowy Pozdrawiam!!
Podłącz manometr to się dowiesz. Ogólnie wszystko poniżej jednego bara na wolnych i gorącym ,nie wróży nic dobrego.
Podłączyć manometr i powinien spokojnie dać 2.5 MPa .
Przyblokowało zawór przelewowy w pompie oleju i ciśnienie podparło hydropopychacze. Najlepiej było by podłączyć manometr w miejsce czujnika ciśnienia i sprawdzić jakie jest faktyczne ciśnienie oleju podczas kręcenia rozrusznikiem
Czy mogę pod ten króciec na górze zbiornika podłączyć manometr i jaki manometr mógłbym tam wkręcić? Do tego to służyło. Manometr 6 atm (0,6MPa) Czy możesz sprecyzować to dobijanie powietrza? Należy uzyskać jak najdłuższy czas między włączeniami pompy, Jeśli dasz zbyt dużo ujdzie kranem. Chyba jesteś podłączony do wodociągu. Po co Ci zbiornik?
Co tu kombinować, trzeba podłączyć manometr i ciśnienia muszą się pokrywać (+,- pół atmosfery). Może jest dziura, rano jeszcze było 5 atm, a teraz ......
Zacierająca się pompa paliwa może nie podawać odpowiedniego ciśnienia. Jeśli masz możliwość, należałoby podłączyć manometr i odczytać wartość ciśnienia, aby móc wykluczyć lub potwierdzić awarię pompy.
Witam Standardowo powinno być 0,6 Bara. Podłącz manometr na wężyku który idzie do LDA na pompie i będziesz wiedział co jest grane . Pzdr
Witam Mam pytanie. Czy jest możliwe aby podłączyć manometr do podnośnika samochodowego? Chciałbym z podnośnika zrobić prasę hydrauliczną. pozdrawiam Do moderatora: Jeżeli temat jest nie w tym miejscu co powinien być proszę o przeniesienie.
Ludzie, przestańcie pieprzyć o słabej iskrze, rozdzielaczu zapłonu itd. Sprawdzenie co mu dolega trzeba zacząć od otwarcia obudowy filtra powietrza i próby odpalenia bez niego, następnie podłączenia manometru z trójnikiem i pomiaru ciśnienia paliwa "na zimno"
Jeżeli rozdzielacz nie ma zaworów korygujących ciśnienie a jest to zwykły trojnik to nie ma znaczenia. Podaje się średnice zewnętrzna tłoka.
Podejrzewam , jak byś podłączył manometr do tego ustrojstwa , tylko taki prawdziwy , to wskazania były by poniżej 125 atm . :cry:
To by było wróżenie. Bez pomiaru ciśnienia się nie obejdzie. Nawet gdyby zaworek nie trzymał ,to i tak ta pompa się chyba włącza po zapłonie na chwilę. Więc gdybyś włączył zapłon kilka razy to by nabiło. Druga sprawa to rozjechane korekty, gaz w dolocie po nocnym postoju itd. Zostaje ci podłączyć manometr, odłączyć aku przed odpaleniem ,albo sprawdzić...
Z tym tłuczeniem to faktycznie różnie bywa. Lepiej podłączyć manometr. A najlepiej wskaźnik kolejności faz.
Do radekklimat pewnie że można ale skoro mam pompe i manomtery to mogę się sam nauczyć. Do jannaszek - a możesz opisać krok po kroku ewentualnie wskazać gdzie to można zaleźć. Chodzi mi o napełnienie klimatyzatora juz powieszonego. Napełnienie potrzebne bo jeden z fachowców od ocieplania budynku uszkodził rurkę miedzianą. Rurka naprawiona poprzez wlutowanie...
A ten zegar jak najlepiej podlaczyc??
Ciśnienie nie komputerem, ale podłączyć manometr w miejsce czujnika, i sprawdzić.
Podłącz manometr i zmierz ciśnienie manualnie. Auto odpala i pracuje normalnie?
Nie podłączaj komputera,podłącz manometry!!! Trzeba wydać trochę pieniędzy na diagnozę po sprawdzeniu ciśnień,ale wtedy będziesz miał obraz sytuacji. Możesz szukać informacji na wszystkich forach w internecie,ale zrozum,że jeśli ktoś ma Ci pomóc to daj mu chociaż szansę ! W sposób jaki podchodzisz do zagadnienia to klima w Twoim samochodzie nie będzie...
Jakiej pomocy oczekujesz? Co jesteś w stanie zdiagnozować oprócz wymiany kolejnych części, bo tu trzeba zrobić diagnozę. Jesteś w stanie podłączyć manometr i sprawdzić ciśnienie paliwa, jesteś w stanie podłączyć komputer i zobaczyć czego mu wtedy brakuje.
Zrobić test na CO(at) w zbiorniczku wyrównawczym a jeszcze można podłączyć manometr do ukł. chłodzenia. Nie powinno przekroczyć 1.3 pod obciążeniem. Trzeba też zwrócić uwagę, na włączonym ogrzewaniu, czy nie ma przerw w grzaniu i nie słychać bulgotania. Jak była wyjęta głowica to można było sprawdzić uszczelki głowicy i pomierzyć wystawanie kołnierzy...
Do prawidłowej pracy nagrzewnicy olejowej muszą być spełnione następujące warunki: - ciśnienie na pompie paliwa - BV 77E wynosi 12 bar, - sprawny sterownik, - odpowiednia sprawna dysza 0,40 gal/h 80 S, - sprawny fotorezystor, - sprawny układ WN - przeskok iskry na elektrodach, Moim zdaniem należy sprawdzić ciśnienie na pompie -z boku pompy jest wejście,...
A jak zrobisz nawiew tylko na twarz? Jak ciśnienia po podłączeniu manometrów?
Podłącz manometr i sprawdź ciśnienie paliwa kiedy występuje problem.
Witam.na wolnych obrotach swieci kontrolka oleju po podłączeniu manometru jest ok 0,5 -0,7bar na wysokich około 2,5 bar i góra wtedy hałasuje co robić
Witam, parę dni temu zamrugala mi kontrolka oleju. Myśląc,że powodem może być zużyty lub brakujący olej, wymieniłem go razem z filtrami. Problem w tym, że kontrolka dalej mruga i Nie od razu a po przejechaniu około 10 km gdy auto jest już nagrzane. Przy czym silnik zaczyna dziwnie głośno pracować . Ktoś spotkał się z takim problemem bądź wie co może...
Witam,chciałbym sie zaptyac jak to podlaczyc ??jedno przyłace jest z przodu drugie za manometrem
Podłącz manometr i pomierz ciśnienia, wiem, jest trochę roboty, ale tu ci nikt z fusów nie wywróży. Jak będą OK to zrzuć siłowniki i zobacz czy wysuwają się tłoki w taki sam sposób jak w dobrych. No chyba że to bębny.... ale nic nie napisałeś a nam się nie chce zgadywać...
Tego nie wiadomo. Zawór z niebieską gałką to zawór bezpieczeństwa. Powinno być na nim napisane jakie ciśnienie powoduje jego zadziałanie. Poza tym zaworem i naczyniem przeponowym powinien być także manometr. Pozwala on odczytać ciśnienie w sieci. Powinna być w ogóle zamontowana belka do której podłączony jest manometr, zawór bezpieczeństwa i naczynie...
Nie da się na odległość zdiagnozować samochodu i jego niesprawnej klimatyzacji, bez fizycznego podłączenia manometrów, komputera diagnostycznego i obserwacji parametrów "live"
Według mnie, brak powietrza w zbiorniku przeponowym, cały został wypełniony wodą (która ma bardzo małą ściśliwość) i w momencie włączenia pompy woda nie ma się gdzie podziać - więc ciśnienie rośnie szybciutko. Reszta wygląda jak zjawisko uderzenia hydraulicznego w połączeniu z minimalnie elastyczną membraną i zaworami zwrotnymi po drodze. Żeby sprawdzić...
Bardzo częstą usterką w tym aucie jest awaria sterownika silnika. Wszelkie błędy związane z ciśnieniem paliwa (pada układ sterujący zaworem) w sterownikach BOSCH 0 281 001 892. Jedynym sposobem sprawdzenia jest podłączenie manometru zamiast jednego z wtryskiwaczy i porównanie wartości z tymi z komputera.
Ewidentnie zacina się geometria lub podciśnienie w układzie jest za niskie. Dodano po 4 Pompa też działa, bo porusza geometrią, a i hamulce działają bardzo dobrze. Nieszczelny układ sterowania podciśnieniem (cienkie przewody) nie ma żadnego wpływu na hamulce. Zdejmij rurkę z gruszki podłącz manometr i powiedz jakie jest podciśnienie i czy jest stałe.
podłącz manometr i zobacz czy ciśnienie opada
Teraz myślę że albo dałem za duży luz na sprzęgle C1 lub podczas wymiany uszczelnień na tłoku coś poszło nie tak. Idzie to zdiagnozować. Podłącz manometr,albo spreżone powietrze. Dla porównania zrób to w innych sprzęgle Co tam za procesor siedzi?
Podłączenie manometru zależne jest od tego co chce się mierzyć.
Sprawdzić pompę paliwa w zbiorniku i czystość smoka. Miałem podobny problem, tyle że w innym samochodzie. Najlepiej podłączyć manometr za pompa nc. i wyprowadzić go na zewnątrz celem obserwacji.
Podbiję temat, podłożyliśmy zawory, pokrywę, uszczelkę pokrywy, wymieniłem moduł sterowania. Podłączyłem manometry i miernik poboru prądu. Wszystko wydaje się być w porządku jednak efekt jest słaby. https://filmy.elektroda.pl/18_1742038014... Z góry dziękuję za wszelkie sugestie.
A jak masz zdjęte te rurki, to coś tam leci (na słuch)? Żeby sprawdzić na 100% wypadałoby równolegle podłączyć manometr lub podmienić na drugi dobry czujnik.
Pasek się nie zsuwa, po prostu tak się zatrzymał kompresor i widać jakby pasek miał spaść ale nic takiego jeszcze mi się nie zdarzyło:) Regulacji ciśnienia oleju dokonuje zawór bezpieczeństwa od c.o który fabrycznie był ustawiony na 3 bar, ja go podkręciłem na 4. Z pompy wspomagania jest wyjście na trójnik do którego jest podłączony manometr, zawór...
Dziwna taka stanowcza odpowiedź. Ja mam kompresor, który by się spalił. Ma elektroniczny manometr, więc by się uszkodził.
1. Zanim odpalisz włącz i wyłącz zapłon ze trzy razy na jakieś 2 sekundy. Opisz jak odpalił. 2. Podłącz manometr i zobacz co się dzieje z ciśnieniem paliwa. Opisz pomiary i zachowanie ciśnienia przed i po uruchomieniu, kiedy zgaśnie.
Wczoraj w nocy podłączyłem manometr pod zawór serwisowy.,wskazówka do rana nie drgneła. Jak wrócę do domu zobaczę czy coś się ruszyło czy ucieka. A Morze jest za dużo gazu jakie są objawy
Odłączyłem czujnik wału to wyskoczył błąd więc jest dobry. Jest sprawny elektrycznie(obwód), ale trzeba w parametrach bieżących sprawdzić czy sterownik "widzi" obroty silnika podczas kręcenia rozrusznikiem. Druga rzecz, czy na plaku zacznie pracować, a trzecia to trzeba podłączyć manometr w miejsce zaślepki i sprawdzić czy pompa tandemowa buduje ciśnienie...
Witam. Mam problem z Oplem Zafirą A z 2002 r. Przestała działać, po podłączeniu manometru do portu niskiego ciśnienia wskazuje 90 psi, prawidłowa norma na manometrze powinna być od 25 do 45 psi. Co może być przyczyną tego stanu?
Witam - jak to byłby filterek to by od dłuzszego czasu sie to działo(trudno by odpalała)a ja bym stawiał na pompę . Znajc pdzewód z pompy do wtryskókw , odłącz go(włóż go do butelki) i włącz stacyjkę na rozruch . Powinno pompować paliwko do buteleczki . Jeśli nie pompuje to pompę sprawdz na krutko(kabelkami z akumulatorka czy zakręci ,powiniedeś mieć...
Podłączyć manometr i sprawdzić ciśnienie paliwa.
Standardowy hydrostat. Tracisz ciśnienie pilota i pompa się zwija. Podłącz manometry pod nitki M1 i M2 i go przeciążaj. W przypadku zużycia pompy będziesz widział, w miarę nagrzewania oleju, jak spada ciśnienie.
A gdzie ten drugi czujnik ? Ja podłączyłem manometr w blok nad micha olejowa ...W miejsce czujnik z 1 pinowym przewodem Dodano po 3 Jarząbek a gdzie jest jeszcze 2 czujnik w vw crafter 2.5 .136 koni ..ja manometr podłączyłem w blok nad miska po stronie kierowcy .
Można podłączyć manometr i sprawdzić jak wygląda sprawa ciśnienia paliwa podczas odpalania. Kompresja też w starym AJM może nie być wzorowa. Same pompki mogą już nie rozpylać jak należy i na zimnym cylindrze wygląda to tak jak wygląda. Czasem gniazdo pompki jest tak rozjechane nowe gumki już nawet sobie nie radzą z uszczelnieniem tego (widać jak pompka...
No tak to jest APS 2 Dodano po 25 Pod lewą lampą masz punkty kontrolne do sprawdzenia manometrem ciśnienia w obwodach znajdz przyłącze 23 i podłącz manometr ma być max 8,5 bra na tym obwodzie,zawór ,,europa" nie ma nic do tego obwodu jeśli chodzi o zasilanie.
Podłącz dodatkowo manometr pod wyjście z podstawy osuszacza i zobacz do ilu pompuje i do ilu spada ciśnienie podczas fazy regeneracji to będzie chociaż wiadomo czy podstawa działa prawidłowo. Zwróć uwagę w jakim czasie nabija układ po zakończeniu fazy regeneracji skoro masz podejrzenie niewydajne sprężarki. Jakie masz ciśnienie zasilania na wysprzegliku...
Witam Panowie a gdzie znajduje się korek do podłączenia manometru ? Jakie powinno być prawidłowe ciśnienie oleju. Ja mam dwa dziwne objawy, pewnie połączone ze sobą :/ 1. Po dłuższym postoju mam zbyt wysoki poziom oleju na bagnecie. Po odpaleniu zgaszeniu , odczekaniu kilku minut jest połowa skali. Po nocy jest 2cm ponad skalę :/ 2. Na ciepłym słychać...
Czy filtr oleju (wkład) jest w oleju czy sucho ? Podłącz manometr pod czujnik ciśnienia oleju i zobacz co się dzieje przy rozruchu i podczas pracy silnika. Możesz też odłączyć wtryskiwacze, odkręcić czujnik ciśnienia oleju i druga osoba kręci rozrusznikiem a ty patrzysz co się dzieje.
sprawdź przede wszystkim instalację do samego czujnika ciśnień w obwodzie I i II (czujnik jest jeden i jest zintegrowany dla obydwu obwodów).Czujnik znajduje się na górze zaworu wielodrożnego.Piszę sprawdź instalację bo sam czujnik jest w zasadzie kuloodporny. Dla pewności podłączyłbym manometry do siłowników hamulca roboczego w osi przedniej lub tylnej...
Mierzy się to manometrem, wartość co najmniej 0,7 bara podciśnienia. Wypnij po prostu wąż przy elektrozaworze i wepnij w jego miejsce manometr, albo jeszcze lepiej wepnij trójnik i podłącz manometr.
Z tego co pamiętam w miejsce tej wolnej śruby na wierzchu rozdzielacza podłącz sobie rurkę z gniazdem do wywrotu. Przyda ci się na przyszłość możliwość wywrotu, a teraz przez gniazdo podłączysz sobie manometr. Ciśnienie powinno się pojawić w środkowej pozycji (wycięciu) dźwigni sterującej rozdzielacza. Najlepiej rzuć okiem u kogoś kto ma 330, ludzie...
Podłącz manometry sprawdź cisnienia
Podłącz manometr na listwe paliwową i po temacie zobaczysz czy ciśnienie stabilne czy w ogóle jest.
Kolego podłącz manometr zamiast czujnika i będziesz wiedział , jakie jest naprawdę ciśnienie.
A ja bym w pierwszej kolejności sprawdził naczynie przeponowe w kotle. Jest ono umieszczone z tyłu pieca i najlepiej widoczne od góry (taki czerwony bądź srebny spłaszczony baniak u góry z wentylkiem samochodowym) Sprawdzenie polega na spuszczeniu ciśnienia z instalacji ale nie całej wody tylko żeby ciśnienie wynosiło zero. Następnie pod wentylek podłącz...
Może inny manometr podłączyć?
Tutaj masz schematy: https://4cardata-info.translate.goog/ele... Tutaj jak to działa: https://4cardata-info.translate.goog/ele...
Podłącz manometr przy silniku i zdejmij maskę. Albo podłącz manometr przy baku i wieź obserwatora.
Mam pytanie co do swojego palnika. Mianowicie w opisie jest magnetiventil w drążku ktoś pisał, że nie ma, ale jakieś przewody tam dochodzą na taśmie. Z opisu kostki też jest LMV. Dodam, że na pompie nie ma elektrozaworu, a na podłączonym manometrze pod pompę ciśnienie dwa razy podskoczy tak jakby otwierał i zamykał olej po czym jak ni odpali gaśnie....
Podłączyć manometr i sprawdzić, powinno być 195 bar na pompie. Na siłowniku podnośnika jest zawór i powinno być więcej, ale nie znam wartości. Tam powinien być oring z teflonem i cienko silikonu dookoła. Uszczelka wprowadza dodatkową grubość, i to jest powód wysadzania. https://obrazki.elektroda.pl/3551607600_...
Nie zakładaj najgorszego. Miałem takie z dziurą w tłoku, a dojeżdżały na trzech cylindrach albo z krzywą korbą. Jak jeździł na "oranżadzie", to na pewno filtr i paliwo ze zbiornika out. I przy okazji sprawdzisz pompkę w zbiorniku. A może pompa tandemowa jest przytarta (to tańsza opcja), będzie to widać po ciśnieniu paliwa, jak jej podłączysz manometr....
Żeby sprawdzić ciśnienie gazu trzeba podłączyć manometr. Jeżeli czytasz instrukcję kotła to tam jest napisane jak zmierzyć ciśnienie gazu. Głośno pracuje? Jaki to dźwięk? Jak było ustawione D.0? Po co tyle znaków zapytania? Jeżeli chodzi o zużycie gazu, to przelicz sobie m3/min na m3/h i przelicz na kwh
Musisz podłączyć manometr pod pompę w głowicy i pod wstępną by ocenić ich stan. Inaczej będziecie sobie wróżyć do zimy. Chyba że nie lubisz naprawiać w taki sposób, to wymieniaj oringi w ciemno. A jeszcze się pewnie okaże że gniazda rozbite.
Bez podłączenia manometrów, sprawdzenia ciśnień w układzie, ilości czynnika nikt nic nie wymyśli
Auto podłączone pod manometr w miejsce czujnika ciśnienia oleju i ciśnienie na rozgrzanym silniku przy 2000 tys. obr wynosi pow. 2 bary To jeszcze o niczym nie świadczy. Jakie jest na nagrzanym na wolnych? Ciśnienie musi być ok, ponieważ z zapalajacą się kontrolką zrobiłem jakieś 900 km. Gdyby było inaczej to pewnie bym zatarł To tylko twoja teoria....
Te wartosci ciśnienia wskazują manometry podłączone z zewnątrz czy z odczytu komputera?
Czyli nie chodzi o pierwszy lub drugi obwód jak sprawdzić który nie działa z dodatkowych są dwa czujniki w rozdzielaczu plus dodam jeszcze że nie mogę wykonać serwisu osuszacza a świeci się na wyświetlaczu. Gdy próbuje zrobić jaltestem wywala błąd że samochód nie obsługuje tej konfiguracji Wystarczy jak podłączysz manometr do końcówki kontrolnej na...
Hmnn nie chce żeby ktoś brał mnie tu za jakiś wszech wiedzący absolut, który potrafi wskazać przyczynę usterki po kolorze auta :D. Tak jak kolega <owik> stwierdził możemy wskazać ci tylko ulice ale nr. domu musisz odszukać już sam. Zdjęcie przewodu z listwy niczego konstruktywnego w twoim przypadku nie spowoduje (poza tym że oblejesz silnik benzyną)....
Między wentylatorem, a skraplaczem w tacce ociekowej widać czarną lepką maź. Czy to może być gdzieś wyciek z pod skraplacza? No to trzeba się przemóc i zanurzyć w tej mazi palec, czyli organoleptycznie sprawdzić czy jest tam olej czy tylko gluty z ocieku. Aby być pewnym działania sprężarki i ew wycieku trzeba "zapiąć" wampirka i podłączyć manometr....
Podłączyć manometr i zmierzyć podciśnienie...
Podłącz manometr i potwierdź czytane ciśnienie.
No to czyli moja zabawa nie miała sansu 😁 Taka zabawa ma jak najbardziej sens jak wpuścisz do układu gaz, którego ciśnienie waha się w niewielkim zakresie w zależności od temperatury, dlatego próby szczelności przeprowadza się azotem. Nabijasz powiedzmy 10bar, zostawiasz na noc z podłączonym manometrem (są takie, które mają drugą wskazówkę...
Sprawdź zawór parkujaco luzujacy port 1 to zasilanie port 1-2 powietrze na butle podłącz tam manometr lub odkrec i zobacz jak powietrze idzie
Podłączyć manometry i sprawdzic a nie jakims programem. 4.5 do 5 na HP to jak to ma chlodzic. Jest wogole czynnik?
Witam. BIZON rocznik 1992 kolejny sezon zakończył bezawaryjnym sukcesem. Na podłączonym manometrze ciśnienie oleju 3,5 na wolnych obrotach, do 5,0 na maksymalnych na zimnym silniku. Po kilku godzinach na pełnych obrotach ciśnienie spadło do około 4,0 bar więc wskazania zegara na pulpicie były takie same jak wskazania podłączonego manometru. Przyczyną...
Według mnie to jest złącze serwisowe do podłączenia manometru aby zmierzyć ciśnienie paliwa.
Kolego Konrad. Też jestem początkującym technikiem i powiem ci szczerze że nie ma za dużo lub prawie wcale informacji na temat chłodni samochodowych. Oczywiście można się trochę dowiedzieć z internetu szczególnie na różnych forach ( więcej jest na zagranicznych). Polecam http://www.refrigeration-engineer.com. Bardzo dużo zależy od doświadczenia i ogólnie...
AL znaczy Air Low czyli niskie ciśnienie powietrza, to że nie ma wycieku to nie znaczy że jest ciśnienie. Podłącz manometr bezpośrednio na skrzynie i zobacz albo prościej jeśli masz komputer podłącz i zobacz w parametrach jakie jest ciśnienie zasilania skrzyni.
Na początku podłącz manometr na wyjściu hydrauliki. Podejrzewam pompę albo zawór ciśnieniowy. Wszystko jest w tylnej pokrywie pod mostem.
Witaj. Trudno tak odpowiedzieć jak piszesz że w deszcz jest dobrze. Możesz sprawdzić jakie masz ciśnienie w swojej sieci. Podłącz trójnik z manometrem. Sprawdzaj ciśnienie kiedy jest dobre i kiedy złe ciśnienie. Bo może być coś z rurami. Pytanie, czy to miałeś tak od początku czy nie. Może też być problem ze stopniowaniem średnic rur.
Zakładam że chodzi o manometr? I być może on się zepsuł. Podłącz drugi równolegle i porównaj, alternatywnie spuść ciśnienie do zera i zobacz czy manometr pokaże zero.
Podłącz manometry i sprawdź ciśnienia LS i wyjścia.
Ależ przód zawsze ma większą siłę, z tyłu masz korektor. Podłącz manometry do zacisków i sprawdź ciśnienie w układzie. Wystarczą dwa manometry.
Przedni modulator jest hard wired- nie jest podłączony za pomocą CAN.Ma 5 przewodów: 3 do elektrozaworu wewnątrz modulatora i 2 do czujnika o którym to pisze autor. Podłącz manometr do złącza ISO w którymkolwiek przednim siłowniku i porównój wskazanie manometru ze wskazaniem czujnika ciśnienia- oczywiście interesuje cię to co się dzieje z ciśnieniem...
Podłącz manometr ile pompuje turbina
Witaj. Ja nie ma przepływomierza to musi mieć MAP sensor. Odczytaj z niego jakie masz podciśnienie w kolektorze. Podłącz manometr i porównaj czy się zgadza.
Jeśli nie będzie pojawiać się po wymianie oleju to wina oleju. Ale dla pewności lepiej podłączyć manometr. w pozostałym przypadku: Podejrzewałem właśnie czujnik.
Wykręć świece, przez otwór podłącz manometr i sprawdź ciśnienie. Następnie odłącz manometr, wlej trochę oleju i jeszcze raz go podłącz. Porównaj ciśnienia ,jeżeli będzie duża różnica to pierścienie do wymiany.
Podłącz manometr.
Od ciągasz do butli pod warunkiem że ona nie jest jednorazowa. Zamrozić butle podłączyć manometry na zbiornik cieczy w agregacie. Otworzyć manometry cofnąć czynnik do zamrożonej butli. Dodano po 20 Od ciągasz do butli pod warunkiem że ona nie jest jednorazowa. Zamrozić butle podłączyć manometry na zbiornik cieczy w agregacie. Otworzyć manometry cofnąć...
manometr klimatyzacja podłączyć manometr zalany manometr viessmann
indeksowanie dysku płyta indukcja electrolux uszkodzona skrzynka elektryczna
licznik bloks musisz rozebrać matrycę
Czeski zespół tyrystorowy: TESLA, EPRONA, ON Semiconductor Pilot do wzmacniacza Technics SU-V45A - możliwości