Dla jasności, zakladana jest cala instalacja sześćdziesiątkowa ? Tak zwana cewka czy też automat rozrusznika dziala jak przekaźnik z tym że dodatkowo wypycha bendix. Dając prąd na zacisk 50a rozrusznika zalączamy ten przekaźnik, który zwiera dwie grube śruby, tą polączoną grubym kablem z akumulatorem i tą która polączona jest z kabelkiem idącym do środka...
http://forum.skodaclub.pl/fabia-zrob-sam...
Dawno przy tym grzebałem ale coś pamiętam. + : Wiadomo kabel na aku. OB : To będzie kabel który powinien iść na bezpiecznik. Z tego kabla zasilany jest klakson, światła stopu i chyba silniczek wycieraczki w wersji z kabiną. Jak wyciągnie się kluczyk to nie będzie tam prądu. C : To kabel który powinien iść na opornik dodatkowy- ten nad rozdzielaczem...
Nie ma różnicy.
Może byś pokazał ten przekaźnik?
Nie ma żadnego znaczenia jak je podłączysz, w tym przekaźniku jest zwora, która łączy te dwie śruby ze sobą po podaniu napięcia na cewkę (biała wtyczka) I to jest właściwa porada, która powinna zamknąć temat. Może tylko dodam, że trzeba go umieścić w swoim miejscu zamocowania. Tak, aby pasował.
Masz jakieś oznaczenia na przekaźniku? Sprawdź jaki kolor kabla dochodzi do rozrusznika. Dodano po 1 Czy 1 z 2 są ze sobą połączone?
no wlasnie tak mam porobione, tylko jak krece rozrusznikiem to tak jakby akumulator szybko padał, myslalem ze to moze sprawa przekaźnika, ale chyba aku jest juz ogolnie slabe.
Przecinasz przewód sterujący rozrusznikiem (stacyjka-wyłącznik elektromagnetyczny rozrusznika), włączasz w to przecięcie styki dodatkowego przekaźnika, cewkę przekaźnika z jednej strony łączysz ze stykiem 30, a z drugiej strony podajesz masę przez ukryty wyłącznik. Aby rozrusznik zadziałał jednocześnie musisz przekręcić stacyjkę w pozycję ROZRUCH i...
Obudowa wskaźnika musi mieć dobre połączenie z masa.
Witam padł mi przekaźnik rozrusznika. Zakupiłem nowy, lecz jak odkręcałem stary to nie popatrzyłem jak są podłączone kabelki (są 3 kabelki ale tylko 2 śruby). Nie chcę spalić nowego więc prosze o pomoc.
Witam. Byłby ktoś wstanie podpowiedzieć mi jak poprawnie podłączyć ten regulator napięcia do ruska 🙂 pomijając przekaźnik rozrusznika dlatego że został on zdemontowany. Pozdrawiam
30-zasilanie z akumulatora poprzez bezpiecznik okolo 80A 87-wyjście na świece 86-plus za stacyjką 85 masa L-lampka kontrolna grzania 50-styk elektromagnesu rozrusznika
Kabel czujnika temperatury rozłączasz i podłaczasz jeden końców z jego przewódu do 30, drugi do 87a, 85 do masy, 86 do prądu na elektromagnes rozrusznika (styk50) - w momencie gdy rozrusznik kręci czujnik jest rozwarty, bez rozrusznika działa normalnie
Ze styku S stacyjki kabel do przekaźnika, załóżmy, że to ten czerwony na zdjęciu, czarne kable przekaźnika to masa. Śruby przekaźnika, jedna do + akumulatora, druga do rozrusznika (grube kable)
Przekaźnikiem nie można odłączyć zasilania głównego, ponieważ pobór prądu przez rozrusznik to grubo ponad 100 A
Pewnie spaliła się stacyjka, poruszaj kluczykiem może załapie. U mnie stacyjka była wymieniana wiele razy, to wynik kiepskiego rozwiązania gdzie przez stacyjkę płynie prąd podgrzewaczy (60 Amper). Obecnie mam przerobione zasilanie przełącznika świec żarowych (na stałe), a obwód rozrusznika jest zabezpieczony przekaźnikiem podłączonym do kontrolki ładowania....
Witam, wczoraj kupiłem i zamontowałem do skutera Romet 777 nowy przekaźnik oraz rozrusznik, bendix się słabo kręci, tak jakby akumulator był rozładowany, pod prostownikiem był i jest full. W załączniku filmik i zdjęcia jak podłączyłem rozrusznik oraz przekaźnik. Rozrusznik podłączyłem tymi kablami z zielonym i czerwonym kolorem. Zresztą na obrazku jest...
Jaka jest jego wartość napięcia, sprawdzić miernikiem po tym jak się włącza przekaźnik. Może coś z przekaźnikiem nie tak skoro nie włącza rozrusznika. Jakie jest napięcie na aku? Sprawdzić czy sterowanie dochodzi do przekaźnika, doładować aku.
Przekaźnik, to już co innego. Podłącz rozrusznik do przekaźnika, akumulator i resztę tak, jak ma być. Odepnij małą wtyczkę od przekaźnika i podłącz tam 12V. Sprawdź, czy przekaźnik się załączy i czy załączy rozrusznik.
Sprawdź czy dochodzi zasilanie na elektromagnes rozrusznika po przekręceniu stacyjki na rozrusznik. Podłącz tam żarówkę. Wtedy będziesz wiedział czy to wina rozrusznika czy instalacji po stronie auta.
Mimo przerwy w przekaźniku rozrusznik kreci. Mimo wszystko źle podłączony przekaźnik...cudów nie ma...
Istotą użycia przekaźników jest po pierwsze zmniejszenie drogi prądu (więc przekaźniki nie pod podsufitkę ale na trasie przewodu - chyba, że lampy będą na dachu); drugim powodem jest ominięcie fabrycznej, zwykle cieniutkiej instalacji - więc na prąd roboczy NIE używamy fabrycznych kabelków, tylko do sterowania przekaźników można je użyć. I uzupełnienie...
Nie ma przekaźnika do rozrusznika, prąd leci bezpośrednio z kostki stacyjki
10W to około 0,8A. Twój aku może podać 6Ah:0,8A=7,5h (teoretycznie) Nie możesz podłączyć pod przekaźnik rozrusznika, ponieważ ten przekaźnik działa tylko w chwili odpalania (jak rozrusznik się kręci). Możesz podłączyć bezpośrednio pod akumulator, lecz musisz sprawdzić, czy włącznik tych manetek "wytrzyma" to 0,8A. Możesz zastosować najzwyklejszy przekaźnik...
Spróbuj jeszcze podłączyć cewkę przekaźnika bezpośrednio do akumulatora (uwaga, może kopać). Jeżeli będzie działał i rozrusznik działa podłączony na krótko znaczy, że coś jest nie tak w instalacji, Bezpieczniki sprawdzałeś?
czyli z przekaźnikiem mam się podłączyć w okolice stacyjki??
To schemat znaleziony na elektrodzie, do Chińczyków z silnikami 139 fmb. Dodano po 6 Ten schemat dotyczy jednak skuterów z silnikiem 139 qmb. Podłączyłem nowa instalację, posiłkując się trochę tym schematem. Tylko mam problem. W skuterze, żeby odpalić rozrusznik, trzeba nacisnąć klamkę hamulca ( przekaźnik rozrusznika zasilany jest tym samym przewodem...
Na wyjściu dodatkowego kanału pojawia sie -. Nie wiem jak jest w tym sterowniku bo może to być impuls masy, masa możebyć przez cały czas gdy przycisk w pilocie jest wciśnięty lub może to być - przez określony czs. Drugi kanał używa sie albo do otwierania klapy bagażnika, albo np. dod domykania szyb. Jeśli chodzi o funkcję savelock to jak rozumiem chodzi...
Witam. Dostałem do naprawy Mercedesa W208 cabrio . Czy ktoś może mi powiedzieć gdzie znajdę przekaźnik rozrusznika. Poprzedni mechanik dorobił dodatkowy włącznik do odpalania i podłączył go bezpośrednio do elektromagnesu rozrusznika . Klient chce przywrócić do orginału.
A w czym problem? sprawdzić przekaźnik, zasilanie, sterowanie i wsio w temacie
Może słaba bateria , stuka przekaźnik czy elektromagnes , spróbuj podłączyć na krótko przewód z elektromagnesu do plusa
Użycie automatycznego włącznika świateł zagwarantuje ci bezpieczny rozruch i zabezpieczy przed rozładowaniem aku na postoju.Wysoko prądowe przekaźniki mają zastosowanie w wysterowaniu rozruszników,znajdziesz konstrukcje nawet do250-300amp. ,wystarczy zabezpieczyć kolejne odbiorniki odpowiednimi bezpiecznikami.
Witaj co chodzi o kontrolkę ładowania sprawdź wiązkę elektryczną pod kabiną z lewej strony konkretnie ciągłość przewodu jak dobrze pamiętam przewód biało czarny co chodzi o komunikat nie można uruchomić silnika sprawdź czy do przekaźnika na rozruszniku jest podłączone dwa przewody cienkie miałem taki przypadek że rozrusznik był zamontowany z jakiejś...
w CDI to ECU załącza rozrusznik poprzez przekaźnik-należy podłączyć i zdiagnozować auto.
Witam odłączyłem przekaźnik rozrusznika i nie zapamiętałem kolejności kabli, teraz nie wiem jak je podłączyć . Poradzicie panowie ? Przekaźnik ma 4 wejścia.
W starszych pojazdach, gdzie jeszcze stosowało się alternatory 9-diodowe, były dołożone dodatkowe rezystory równolegle do kontrolki ładowania celem przyśpieszenia wzbudzenia się alternatora. Poza tym kontrolka ładowania była podłączona przez diodę która blokowała efekt rozbłyskiwania się kontrolki przy gaszeniu silnika (wyłączeniu zapłonu). Potem jak...
Chodziło mi bardziej o to byś podłączył plus akumulatora na wejście tej skrzyneczki którą uważasz za uszkodzoną. Ten element powinien być nadal podłączony do przekaźnika rozrusznika i samego rozrusznika, chodziło mi bardziej o wyeliminowanie tej częsci instalacji, która podaje impuls na "uszkodzony" element. Ale i tak uważam, że problem tkwi w rozruszniku,...
Jest to typowy alternator z Stara mam nadzieję że jest to 12V. Podłączenia to `10 -masa pociągnięta do regulatora, 18 -to szczotka do regulatora na67, 19- to przewód zasilający przeważnie od rozrusznika, plastikowa kostka - wyjście na przekaźnik do kontrolki ładowania ponieważ to są alternatory obcowzbudne.P
Wielokrotnie na forum opisywane oznaczenia tego przekażnika .Oznaczenia te same co w VW i innych samochodach.L - lampka ,T -czujnik temperatury,50-sygnał z rozrusznika 85- masa ,86 -zasilanie po stacyjce , resztę wiesz.
Aby stwierdzić awarię agregatu należało by podłączyć go na "krótko" z pominięciem termostatu oraz rozrusznika przy sprężarce. Mogę coś więcej ale nie teraz. Jak dobrze Cię zrozumiałem to podłączyłeś na krotko termostat.I nic. Pozostaje zbadanie czy przekaźnik zwierający uzwojenie rozruchowe i wyłącznik bimetaliczny działają.
Masa do przekaźnika idzie ze sterownika silnika. Możesz sprawdzić wtyczki do sterownika czy nie ma śniedzi. Nie napisałeś czy podłączyłeś razem z przekaźnikiem jakąś żarówkę i sprawdziłeś czy to na pewno sterowanie czy przekaźnik szwankuje.
Możesz też podpiąć się pod rozrusznik.
Skoro po podłączeniu akumulatora na chwilę odpala to zobacz czy podczas kręcenia rozrusznikiem przekaźnik pompy paliwowej jest wysterowany. Jeżeli nie to dla testu możesz go otworzyć i wcisnąć palcem wtedy powinna odezwać się pompa. Jeżeli po tym zapali to trzeba szukać czemu brak jest wysterowania przekaźnika, jeżeli nie zapali to warto sprawdzić ciśnienie...
Znajdź, poszukaj,wpisz w Google; jak zbudowany jest selenoid/przekaźnik rozrusznika, itp,itd.
Witam ostatni zaczyna szwankować mi stacyjka, więc pomyślałem żeby zrobić układ który po wciśnięciu przycisku włączał by się zapłon i kręcił rozrusznikiem. Myślałem żeby zrobić na przekaźnikach zapłon na podtrzymaniu a rozrusznik na przekaźniku podłączonym do kontrolki oleju, po zgaśnięciu kontrolki rozrusznik przestaje działać. Czy taki układ będzie...
Że stacyjki EZS wychodzi sygnał 12V na fioletowym cienkim przewodzie w pozycji rozruchu. Problem w tym, że ten sygnał nie jest podłączony do cewki przekaźnika rozrusznika. Ten przekaźnik jest połączony prosto do ECU. Czy zwierając przekaźnik rozrusznika lub podając na niego prąd na krótko silnik ma odpalić, czy ECU wysteruje wtryskiwacze itd ?
Weź jeszcze raz sprawdź dokładność połączenia masy. Sprawdź jeszcze przekaźnik rozrusznika i przewody dookoła. Czy wszystkie przewody od statora też są dobrze podłączone? Sprawdź również czy jakiś przewód przy montażu nie odczepił się. Pozdrawiam
Wystarczy chwilowe podanie napięcia na zacisk D+ przez przekaźnik. Wstępnie chwilowo tak dla próby sprawdź czy się wzbudzi za pomocą kontrolki ładowania. Jeżeli zadziała, cewkę przekaźnika podłączył bym, pod zacisk 50 sterowania rozrusznikiem. Być może to zadziała, należy sprawdzić.
W manualu przekaźnik od rozrusznika jest inaczej podłączony - musisz go przerobić.
Do przekaźnika rozrusznika podłączone są dwie pary kabli tj. dwa "grube"do styków w postaci nakrętek (chyba M-5), (zazwyczaj czerwony i biało/czerwony). Jeden z nich podłączony jest do akumulatora a drugi do rozrusznika. Druga para, to "cienkie" kabelki, czyli "zasilanie" przekaźnika, przy czym jeden z nich to minus a drugi plus instalacji. Zbadaj miernikiem...
Sygnał którym będziesz sterował przekaźnikiem żeby załączyć rozrusznik podłącz drugi przekaźnik którym będziesz podawał mase na wejście alarmu które jest podłączone do krańcówki w drzwiach.W ten sposób odpalając auto równocześnie zasymulujesz otwarcie drzwi i problem samouzbrajania sie alarmu zniknie.
Ta śruba musi być odizolowana od korpusu (obudowy rozrusznika),gdyż jest to śruba zasilająca ,do której jest lub są podłączone szczotki dodatnie.
Rozrusznik jest podłączony przez przekaźnik ( stycznik ). Zwora PARC wyjaśnienie : http://www.206club.net/archive/index.php...
To chyba lepiej podłaczyć solidna masę kablem o odpowiedniej grubosci . a + przez przekaźnik do klemy+, albo do rozrusznika, to przynajmiej bedziesz miał solidny prad na te halogeny, a tu właśnie o to chodzi.
Witam Problem polega na niemożliwości nawet po naładowaniu akumulatora odpalić silnik Perkinsa w wózku widłowym Zremb GPW 3200. Rozrusznik R11g został zregenerowany (wymiana wszystkich tulejek oraz szczotek, przeczyszczenie styków szczotek z wirnikiem). Akumulator to Centra 12V, 170Ah. Przy próbie odpalenia rozrusznik kręci prawidłowo silnikiem (widać...
Podejrzewam, że jest jakieś zabezpieczenie przed uruchomieniem rozrusznika przy pracującym silniku. Może jakiś przekaźnik sterowany z kontrolki ładowania? Napięcie wzrasta przy podłączonym prostowniku i układ wyczuwa jakby silnik pracował i odcina rozrusznik.
Jeśli chodzi o alternatory to stare T-25 miały alternator 6-cio diodowy a wszystkie nowsze 9-cio diodowy. Różnica była w wyprowadzeniach przewodów. Sześcio-diodowy miał wyprowadzeń 6. Trzy z nich to wyprowadzenia fazowe, jedno odbiór prądu ładowania, jedno masowe i jedno sterowanie z regulatora napięcia. Regulator napięcia był na zewnątrz pod zestawem...
Na chwilę obecną wszystko działa, coś w module body po odpięciu i podłączeniu jest ok. Klient testuje
Jeśli masz instalację o podobnym działaniu co skutery, to sprawdź podłączenie włączników w "klamkach hamulcowych". Czy podczas uruchamiania silnika pali się światło hamowania i czy przycisk "start" jest podłączony. Naciskając dźwignię hamulca i przycisk "start" powinien zadziałać przekaźnik rozrusznika (kliknięcie). Sprawdź podłączenie cewki przekaźnika...
To co w środku syreny nie ma najmniejszego znaczenia. Jeżeli problem z odpalaniem auta wynika z awarii alarmu, musisz jakoś obejść alarm i przywrócić połączenia oryginalnej wiązki Mazdy. Pisałem wcześniej. Po kablach wychodzących z alarmu (syreny) staraj się dotrzeć do ich połączeń z kablami z wiązki samochodu. Szukaj kabla z wiązki samochodowej, który...
a jeżeli podłączyłbym wszystko oporcz rozrusznika pod ten przekaznik??
Tak jak pisałem, na biurku działa idealnie więc zakłócenia idą z samochodu. Nie mam po co podłączać na powerbanki arduino bo będzie to samo o ile będzie to podłączone w aucie.
Do stacyjki, a właściwie od stacyjki do rozrusznika. Chyba, że masz tam jakiś specjalny automat z z z ekstra zaciskiem, ale nie kojarzę czegoś takiego. Wtedy powinien iść do podstawki przekaźnika świec.
Sposób z rezystorami nie działa. Ale działa pomysł kolegi nikusert działa wyśmienicie. "Podłączyć mały przekaźnik (cewka przekaźnika pod styk podający napięcie na automat rozrusznika),na styk stały przekaźnika (30)napięcie stałe ,wyjście przekaźnika (87)podłącz pod D+.Tak wykonany układ pozwoli by był zastosowany led jako kontrolka ładowania."
Ustal jakim kolorem kabla prowadzona jest "masa" w Twoim pojeździe. Następnie wszystkie zerwane połączenia masy należy poprawić tj. począwszy od akumulatora do silnika i innych odbiorników, a które muszą być "czyste" tj. pozbawione korozji. Zmierz, czy "prądnica" generuje napięcie z cewek świetlnych i do ładowania akumulatora. Jaką masz żarówkę w reflektorze...
Na obudowę masz na pewno minus podłączony? Kabel idący od przekaźnika do rozrusznika nie ma zwarcia z tym od gaszenia?
Witam. Prostokątem obok diody oznaczono cewkę przekaźnika. Według tego schematu można odciąć tylko rozrusznik,brak mu podtrzymania. Tam gdzie jest +12v podajemy napięcie po przekręceniu stacyjki.
Witam . Tak jak pisze kolega Krychu0505 ,to takie A to w rosyjskim jest D.Oczywiście do tego zacisku kontrolka.Trzeci zacisk jest zapewne napięciem zmiennym z jednej fazy ,lub środka gwiazdy stojana.Może służyć do zasilania obrotomierza,lub przekaźnika blokady rozrusznika.
Kolego mając już takie ustalenia powinieneś dojść do źródła awarii. Podczas szukania usterki akumulator powinien być naładowany (sprawny). Przekaźnik możesz sprawdzić podłączając go bezpośrednio do akumulatora tj. te cienkie przewody (czerwony do plusa i czarny do minusa) i wówczas powinien on "kliknąć". Gdy nie zadziała, to jest on do wymiany. Po zamontowaniu...
W niektórych skuterach rozrusznik jest tak podłączony że trzeba nacisnąć dźwignię hamulca żeby się włączył. W takim modelu do przekaźnika są podłączone dwa grube przewody (jeden do rozrusznika a drugi do akumulatora) oraz dwa cienkie ( jeden do wyłącznika rozrusznika a drugi do światła stop w lampie)
Winny może być przekaźnik i włącznik elektromagnetyczny oraz przewody i połączenia. Ale to już musisz sam sprawdzić przy próbie zapalania. Czy włącznik elektromagnetyczny "pyka" ale nie uruchamia rozrusznika. Tak samo przekaźnik czy słychać jego pracę. Przyda się próbówka dla sprawdzenia czy napięcie się pojawia na stykach przekaźnika. Do sprawdzenia...
sprawdz kostkę stacyjki podaje za słabe napięcie i elektromagnes rozrusznika nie załączy najlepiej zastosuj przekaźnik pod maską przy złączu koło alternatora i podaj napięcie prosto z baterii a sterowanie rozrusznika podłącz do 86 przekaźnika
Rozrusznik Myśle ze dobry bo przed wakacjami działał , przekaźnik raczej wykluczam bo nawet po podłączeniu rozrusznika na krótko jest tak samo , tak jakby była z duża kompresja ??
Dlatego trzeba podłączyć tester.Jak np ECM gubi zasilanie to i przekaźnik rozrusznika nie pójdzie.
Na schemacie jest rozrusznik i przekaźnik rozrusznika. Wystarczy go wysterować. Dobrze podłączony przekaźnik 12V nie powinien szaleć przy 9V.
niebieski wpiął bym na przewód przed Clutch lever switch (czujnik położenia sprzęgła) a idący do starter relay(przekaźnik rozrusznika)
No tylko że w tej Skodzie 120 którą miał mój dziadek jak stacyjka nie była włączona to przycisk nie działał, niestety nie pamiętam jak to było podłączone byłem za mały. Nie wiem czy trzeba jakiś osobny bezpiecznik, przekaźnik?
próbowałeś uruchomić rozrusznik "na stole",tzn.kiedy był wyjęty z samochodu?Jeśli kręcił,to prawdopodobnie masz uszkodzoną stacyjkę.Weż do tego cienkiego przewodu który był podłączony do rozrusznika podłącz żarówkę np.12V21W i przekręć stacyjkę na rozruch.Jeśli żarówka zaświeci,szukaj uszkodzenia/przerwy/w elektromagnesie.Jeśli nie zaświeci uszkodzona...
Ale wymieniłeś stacyjkę, czyli bębenek z kluczem, czy kostkę stacyjki? Jeśli kostkę, to zdemontują tą, rozbierz ją, sprawdź jak wygląda styk rozrusznika. Jak jest upalony delikatnie, to wyczyść, jak mocno, to kostka do wymiany i dołóż przekaźnik do rozrusznika.
Witam, Podłącz do zamykania sygnał z rozrusznika (jeżeli centralka jest sterowana minusem to przez przekaźnik). Powodzenia
Posprawdzaj, to co doradzili Ci koledzy. Może się też okazać, że rozrusznik jest sprawny, a za "słaby" (rozładowany) jest akumulator. Jeśli dawno nie zaglądałeś do rozrusznika, to przy okazji sprawdź stan szczotek, usuń pył grafitowy, w szczególności z komutatora. Sprawdź podłączenie zasilania rozrusznika oraz przekaźnika.
Sprawdź dokładnie wiązkę od akumulatora, stacyjkę, przekaźnik oraz sam rozrusznik. Podłącz multimetr do akumulatora i uruchom rozrusznik, jak bardzo napięcie spadło po wciśnięciu przycisku od rozruchu ?
no i gdzie ta fotka polaczen ? a co da podpiecie + na estr skoro estr jest to kabel do alarmu, wtedy nawet niebedzie zadnego polączenia z rozrusznikiem.
Można zamontować przekaźnik i podłączony do rozrusznika i będzie na czas kręcenia grzał swiece albo przerobić mapę zeby miał sporą dawke startową tzn hot start. Dodano po 3 Ile mocy ma ten silnik?
Zależy jak to ma działać i jaki ma być ten przycisk czy sygnałowy czy stale mostkujący. Odradzał bym przycisk stale mostkujący ze względu na konieczność pamiętania na ponowne przełączenie w pozycję rozłączenia obwodu w momencie gdy wysiadamy z auta lub po uruchomieniu silnika, zastosował bym przycisk zwierny i odpowiednio podłączony przekaźnik.
Po pierwsze. Jeśli masz zapłon DC CDI, to przez zdechły akumulator nie ma bata aby ci odpalił, nawet na pych byłoby ciężko. Po drugie. W okolicy akumulatora oraz rozrusznika masz takie grubsze przewody. Odkręć je i wyczyść syf pod nimi. Jeśli jest tam syf, to po prostu prąd słabo dochodzi do rozrusznika, dlatego nie kręci. Jeśli masz, możesz na przewodach...
witam. mam podobny problem z ludixem 2t moduł 8 pinów ze sterowaniem oleju, brak iskry wszystkie kable sprawdzone są ok, kupiłem moduł sprawdzony przed wysyłką . iskry dalej brak. i nie mogę zrozumieć dlaczego kabel czerwono-czarny z cewki ze statora jest podłączony do przekaźnika od rozrusznika razem z fioletowym od przycisku start. jeśli ktoś może...
Ponawiam pytanie, jak to podłączyć poprzez aku żelowy, nie uszkadzając rozrusznika a przede wszystkim mikroprzełącznika o tych parametrach Podłączyć akumulator zgodnie z biegunowością bezpośrednio do rozrusznika, poprzez solidny włącznik albo przekaźnik np. dedykowany do rozruszników w skuterach, motocyklach. Może solidny włącznik wystarczy, nie wiadomo...
Poprawiony schemat. http://obrazki.elektroda.pl/6135166200_1... Zasada działania. Stacyjka S1 podaje zasilanie przez bezpiecznik na całą maszynę i jej czujnik. Włączenie rozrusznika po przekręceniu stacyjki w drugą pozycję. Rozrusznik połączony jest przez przekaźnik, K2 który jest sterowany przez K1. K1 podłączony do D+ alternatora w,...
Dzień dobry, mam problem. Po remoncie całkowitym moja E30 nie odpala. Po przekręceniu zapłonu zaświecają się zegary, słychać przekaźnik i silniczek krokowy, rozrusznik kręci tylko na krótko. Co to może być? Coś źle podłączyłem?
po czym przeprowadzałby 3 próby uruchomienia silnika, poprzez podanie napięcia na przekaźnik podłączony do rozrusznika. Po co 3x będziesz zapalał, samochód masz jakiś problem z zapalaniem czy co? Najlepszy czujnik to 2 poprzeczki , w poprzek auta pod mieszkiem. Jeśli jest na luzie to jest w środkowym położeniu i nie napiera na poprzeczki. Zresztą dobry...
Niestety jeszcze nie znalazłem kogoś z odpowiednim programem do fiesty. Kontrolki zapalają się prawidłowo, kontrolka immobilizera teoretycznie zapala się prawidłowo po przekręceniu tj. po przekręceniu stacyjki gaśnie po ok. 3 s. Jest problem tylko z masą przekaźników odpowiadających za uruchomienie silnika tj. START, POMPA i coś jeszcze. Pozdrawiam....
Witam Najprawdopodobniej w rozruszniku szczotki się skończyły. Proponuję podłączyć miernik (może być żarówka 12V) do rozrusznika i sprawdzić czy jest napięcie w momencie stukania przekaźnika.
Ogólnie w oryginalnym rozruszniku wychodziło wyjście na załączenie cewki od sterowania cewki gaszenia. W nowym takiego nie ma. Podłączenie białego przewodu(odpowiedniego za załączenie cewki) równolegle z przewodem od rozruchu skutkowało niestety przepaleniem bezpiecznika. Problem rozwiązałem poprzez zastosowanie dodatkowego przekaźnika.
Jak mnie pamięć nie myli dwa z boku to sterowanie, środkowy i pojedynczy z boku to zaciski prądowe, jeden z aku drugi na rozrusznik. Jeden z zacisków sterujących jest podłączony pod wzbudzenie alternatora, zabezpieczenie przed uruchomieniem rozrusznika przy pracującym silniku.
Podłączyłem do przekaźnika wszystko jak na schemacie a rozrusznik ani drgnie. Elektromagnes było słychać że stuknął.
Schematy znajdują się w odpowiednim dziale "Elektrody", więc spróbuj je zdobyć. Twierdzisz, że słychać przekaźnik i rozrusznik nie kręci, więc musisz sprawdzić, czy masz sprawny przekaźnik i czy podaje on zasilanie na rozrusznik. Plus akumulatora (+) zasila przekaźnik (czerwonym przewodem) i po włączeniu stacyjki w poz. "ON" oraz naciśnięciu dźwigni...
Witam. Mam problem z silnikiem Loncin 200. A mianowicie posiada tylko starter elektryczny ale po przekręceniu stacyjki i wciśnięciu guzika start - buczy/trzeszczy przekaźnik. Przekaźnik nowy. Akumulator naładowany. Prąd wszędzie dochodzi. Ale rozrusznik ani drgnie. Może jakiś bezpiecznik czy rozrusznik do wymiany? Próbowałem podłączyć na krótko ale...
no , normalnie jeden koniec przekaźnika (np 87) na plus a drugi na kabelek rozrusznika i zapłonu (drugi przekaźnik).
przekaźnik rozrusznika przekaźnik rozrusznika yamaha przekaźnik rozrusznika chrysler
stacyjki renault instrukcja angielski kenwood vaillant kominek
fiatt freemont gramofon daniel obroty
Amica 606CE3.440TDYKDPHAOG(SR) – brak grzania lewej strony dolnej grzałki piekarnika Canon iR-ADV C5550 E025-200 – błąd silnika podawania tonera cyan, GPR-55C, hopper, M11