Witam. Może być że brakuje regulatora. Sprawdź w jakie miejsce jest podłączony przewód akumulatora. Napięcie 30V masz na czerwonym przewodzie, czy między czerwonym i czarnym, lub czerwonym i masą. Koniecznie powinien być podłączony akumulator jak podpowiadają koledzy.
Na tych sidłach nie zakręci, odłącz te przewody. Pod górną plus z akumulatora, minus do obudowy. Wkrętakiem do konektora. Tu podłączyłeś bezpośrednio przewód akumulatora do silnika rozrusznika. ? Myślałem że już wszystko widziałem. https://obrazki.elektroda.pl/4816055100_...
Te przewody z kostkami służą do podłączenia głośników. Przewody czerwony i żółty służą do zasilania. Masę znajdziesz na obudowie, nie wiem tylko do czego jest ten fioletowy przewód.
Włącznik rozrusznika masz zamontowany w rozruszniku. To jest ten element, do którego podłączony jest przewód z akumulatora. A to po prawej stronie to jest odłącznik masy. Jeżeli działa to niech tam pozostanie. Ty musisz dokupić tylko przełącznik 12/24V. Na jego pokrywce, od wewnętrznej strony masz narysowany schemat podłączenia. Najlepiej jakbyś zrobił...
Witam, W moim przypadku przyczyna była banalna. Osoba wymieniająca akumulator podłączyła przewód z akumulatora pod nieodpowiedni zacisk śrubowy modułu. W module akumulatora z BPGA są obok siebie dwa takie zaciski i łatwo się pomylić przy ponownym podłączaniu. Proponuję sprawdzić czy przyczyna nie jest taka sama bo efekt jest identyczny. Moduł BPGA zwiera...
Tylko i wyłącznie zasilanie z akumulatora. Masę możesz podłączyć z tyłu auta, jeden warunek, musisz dorobić nowy, gruby przewód między akumulatorem a nadwoziem. Ten fabryczny jest za cienki na Twoją przetwornicę.
Podłączony jest minus do ramy Ok. Czyli minus na masie. Czarny przewód halogenu do masy a czerwony, za pośrednictwem włącznika, do plusa akumulatora.
Kolego aby sprawdzić świecę żarową nie trzeba być ekspertem wystarczy wziąć przewód podłączyć do akumulatora (do plusowej klemy ) , zdjąć ze świecy fajkę i dotknąć jej końca Ma zaiskrzyć (będzie to bardzo delikatne iskrzenie więc patrz uważnie ) jak nie to świeca do wymiany Nie trzeba ich wykręcać Jak masz miernik to możesz sprawdzić nim rezystancja...
Który rok produkcji i jaka wersja wyposażenia? Wygląda mi na starszą wersję z instalacją 6V. Tak na wstępie przewód czerwono-żółty nie powinien być podłączony bezpośrednio do stacyjki - on służy do ładowania akumulatora, w instalacji 6V powinien tam być podłączony przewód czerwono-biały (cewka oświetlenia).
Podłącz jeden przewód do akumulatora pod najgrubsze złącze a to male to wzbudzenie czyli żarówka z jednej strony do plusa a z drogiej do alternatora Dodano po 1 Podepnij plus akumulatora do alternatora takie grube złącze a drugi przewód do kontrolki.
Czyli zasilanie alternatora podłączone pod akumulator lub rozrusznik. Lecz na rozruszniku jest tylko jeden przewód gruby. Masz zasilanie na tym grubym przewodzie na alternatorze, jak zgaszony silnik? Może przy rozłączeniu rozrusznika, nie został podłączony przewód zasilania alternatora?
Zakładając, że: -na masę samochodu jest podłączony minus akumulatora, -przewód z alarmu ma polaryzację dodatnią i obciążalność nie mniejszą niż suma prądów pobieranych przez wszystkie lampy kierunkowskazów; to połączyć można według schematu: http://obrazki.elektroda.net/29_12739348... Jeżeli prąd byłby większy od obciążalności przewodu z alarmu (sprawdź...
Zdejmij klemę plusową z akumulatora i podłącz miernik na zakresie amperomierza między klemę + akumulatora a przewód zdjęty z z plusowego trzonka akumulatora i sprawdż jaki pobór występuje w trakcie postoju samochodu.
Podpiąłem miernik do prostownika, ustawiłem na 10 A Miernik podłączyłeś szeregowo, czy równolegle do prostownika ? Przy pomiarze prądu trzeba włączyć szeregowo tz. mając podłączony akumulator do prostownika, odłączasz jeden przewód i w to miejsce włączasz przyrząd (jedna sonda przyrządu do akumulatora, a druga sonda do prostownika)
Dokładnie tak, tam gdzie masz podłączony przewód z inwertera do akumulatorów to w to samo miejsce podłączasz regulator 30A.
W zależności od wersji, rocznika cewka świateł i cewka ładowania mogą mieć moc 35/55W lub 55/35W. Jedna uzwojenie jest nawinięte na dwóch rdzeniach, a drugie uzwojenie na trzech rdzeniach. Cewka ładowania jest "bezmasowa" - przewody szary i niebieski, jeden z nich trzeba połączyć z masą. W oryginalnym rozwiązaniu Piaggio przewód niebieski jest podłączony...
Chłopak pisze że ma jakieś Ledy podłączone przez sterownik. I podpinając w/w sterownik bezpośrednio do akumulatora ten rozładowuje mi go w trybie czuwania. A załączanie ledów jest pilotem. Tak jak podawali koledzy ,jeden przewód bezpośrednio do akumulatora a drugi przez włącznik
Tak, przewody łączące akumulatory jak najkrótsze albo od każdego akumulatora indywidualne przewody do inwertera.
Złacze X47 jest oznakowane w ten sposób że strona B to strona od wiązki z wózka, do strony A podłączamy podzespoły miedzy innymi stacyjkę. I dla stacyjki podłączenie jest następujące: X47:1-A = zacisk 30 stacyjki X47:2-A = zacisk 15 stacyjki X47:3-A = zacisk 50 stacyjki Ten nie podłączony czarny przewód z konsoli należy podłączyć do X47:1-A Przy akumulatorach...
Witam. Przewód masowy gniazda świateł podłączony jest do klemy ujemnej akumulatora w skrzynce akumulatorowej (Przewód 31000, 2.5 mm2) Brak dobrej masy może być spowodowany korozją styków w złączu które znajduje się na wiązce gniazd oświetlenia naczepy w odległości ok. metra od gniazda.
1m przewodu nie wprowadzi żadnych niepokojących spadków napięcia. Osobiście celował bym w 1,5mm2, Żadnych niepokojących dla zasilania 230V, przy 12V problem wygląda nieco inaczej. Skoro każdy % zaoszczędzonej na stratach energii jest na wagę złota . to proponuję przewód o przekroju 2,5mm2. Dodatkowo będzie bardziej wytrzymały mechanicznie :|
Powinienem podłączyć do 10 ? ale nic nie działa jak podłączam do tego pinu
Tranzystor steruje pracą silnika ssącego, może on jest winien. Migająca dioda pomarańczowa oznacza rozładowany akumulator. Podłącz przewód balansera i naładuj. Powinno ruszyć chociaż na chwilę. Jeśli tak, to akumulatory są do wymiany. Sprawdź czy dioda D17 jest sprawna i nie robi zwarcia na silniku.
albo zobacz przy bezpiecznikach czy nie ma nigdzie wolnego +12, tylko uważaj żebyś sie nie podpiął pod jakiś obwód bo jak włączysz radio to może Ci bezpieczniki palić, a jak nie jesteś pewien gdzie radio podłączyć to najlepiej pociągnąć nowy przewód od akumulatora
Ustaw multimetr na największy zakres prądu stałego i podłącz akumulator przez tenże miernik (+ akumulatora - 1 przewód miernika - 2 przewód miernika - + klemy), pozamykaj cały samochód i zobacz jaki prąd pobiera. :idea: Jeżeli poniżej 0.2A to jest ok. Jeśli nie to wypinaj kolejno bezpieczniki i zobacz kiedy prąd się zmniejszy i usterka (prawie) znaleziona....
Witam. Ja sprawdzałem kilka razy, biorąc masę bezpośrednio z akumulatora i na przewodach, które idą do zasilania wycieraczek, nie pokazywało się napięcie +. Ale jak rozciąłem przewód i podłączyłem + z akumulatora do tego przewodu, to wycieraczki się załączyły. Więc masa musiała dochodzić do silniczka. Chyba że się mylę.
Może ten opis pomoże!!! Uruchomienie W124 Diesel E Klasse z uszkodzonym immobilizerem lub z rozkodowanym kluczykiem! 1. Zdejmujemy rurkę podciśnienia (patrz foto). Przygotować przewód 0,75mm około 1-1,5m. Jeden koniec tego przewodu podłączyć bezpośrednio do "+" akumulatora a drugi koniec dotknąć do środkowego pina (patrz foto) przedtem oczywiście przekręcić...
A widziałeś ciągnik C 330 ? tam jest dwa aku. 6 V, a w instalacji jest 12 V. Jak masz w maszynie 24 V to jeden biegun z prostownika na masę , a drugi na klemę akumulatora (nie wiem, ale podejrzewam, że +, bo większość spotykanych pojazdów ma + w instalacji, a - na masie. Drugi przewód ma być podłączony do tego akumulatora, który nie jest połączony z...
(+) ze skrzyni podłączony bezpośrednio do akumulatora ? (-) gdzie jest podłączony ? Przewód Remote podłączony bezpośredni do radia ? Czy na przewodzie (+)doprowadzającym zasilanie do skrzyni jest bezpiecznik ?
Witam Myślę że najlepiej będzie jak Pan się skontaktuje z jakimś elektrykiem. Problem nie jest skomplikowany. Ja bym wymienił wszystko. Ale do rzeczy: Sprawdzenie: przewód który idzie na masę oraz do akumulatora zostaw nie podłączony, dwa pozostałe przewody podłącz do akumulatora dobrze by było gdybyś dla bezpieczeństwa na jednym z tych przewodów zamontował...
Czyli podłączam klemę - do Aku -. klemę + do miernika -. Miernik + do aku +. Włączam prostownik...? A i jeszcze miernik na 10A ale kabelki czerwony(+) do tego gniazda, a czarny (-) do Com....? Trochę zagmatwałeś. Podłącz prawidłowo prostownik do akumulatora, następnie odepnij dodatniego krokodylka i podłącz go do czerwonego przewodu miernika a czarny...
Podawaniem plusa na przycisk nic nie zdziałasz poza uszkodzrniem przycisku i modułu na silniku szyby. Zabezpiecz plus na rozrusznik, alternator, podłącz akumulator, zaslep przewód paliwowy i śmiało włączaj zapłon, nic się nie stanie
sa 2 krótkie kable jak by i 1 dłuższy do podłączenia ich Skoro tak, to wózek jest na 48V. Inaczej nie podłączysz. Natomiast patrząc na to zdjęcie: http://obrazki.elektroda.pl/6630056200_1... Ty podłączyłeś ODWROTNIE akumulatory! czerwony przewód ma być podłączony do plusa. Łączysz tak: Czarny przewód z wózka do minusa akumulatora, plus...
Podłączyłem plus do rozrusznika oraz przewód z alternatora również do rozrusznika
Witam, mam problem z podłączeniem wskaźnika pod miernik paliwa. Nie wiem, który przewód podłączyć do akumulatora a, który do wskaźnika i pływaka. Więc jeśli ktoś się w tym odnajduje proszę o pomoc. Z góry dziękuję. https://obrazki.elektroda.pl/6231807200_...
Potrzebuje kupić kabel LGY 50mm2, pociąć na odpowiednie długości, zaprawić prasą oczka miedziane, najlepiej cynowane i po sprawie Dodano po 1 jak ja zrozumiałem to te 4 szt chce podłączyć równolegle każdy
Podłączenie prawidłowe, twój obwód powinien pobierać około jednego ampera więc przewód dużo nad wyrost (z dużym zapasem- spokojnie obsłużył by 18 takich listew led ). Podłącz i będzie dobrze.
Jest to prostownik do ładowania akumulatorów. Silnik spalinowy w tym agregacie uruchamiany jest m.in. rozrusznikiem elektrycznym i właśnie ten prostownik jest do ładowania akumulatora będącego na wyposażeniu agregatu. Czerwony przewód, to + (plus) i powinien być podłączony do + akumulatora. Agregat chyba nieco z wyższej półki, więc prądnica powinna...
Witam ja na tranzystorze przewody koloru miałem takie, (Niebieski-G) (Żółty-D) (Czarny-S) resztę podłącz tak. G- tranzystor jak patrzysz z góry i widać na nim napisy to pierwszy z lewej (pin) D- tranzystor jak patrzysz z góry i widać na nim napisy to drugi czyli środkowy (pin) S- tranzystor jak patrzysz z góry i widać na nim napisy to trzeci czyli prawy...
Rozrusznik bez wyciągania można sprawdzić na krótko tzn. podłączyć przewód do + akumulatora i dotykać do konektora rozrusznika jeżeli kręci to należy się przyjrzeć przekaźnikowi, jeżeli nie sprawdzić rozrusznik( zapłon nie musi być włączony)
Nie mam pod ręką Toyoty ani schematu instalacji, ale według mnie tak: przewód biało zielony do tzw włącznika zapłonu (stacyjki); przewód żółty podobnie; do śruby B akumulator; Przewód biało niebieski lampka kontrolna z drugiej strony podłączona do włącznika zapłonu. Przed instalacją alternatora należało sprawdzić jego podstawowe własności.
Alternator jest bez regulatora , z akumulatora wychodzą przewód do podłączenia bsm
Wtyczka do wersji z czujnikiem poziomu płynu chłodzącego. Instalacja jest przygotowana pod pełne wyposażenie. Pobór prądu sprawdź miernikiem. Lub akumulator zakończył żywot.
To trzeba poszukać w instalacji i pociągnąć dodatkowy przewód do kostki.
Podłącz poprawnie zasilanie radia. Przewód Memory podłącz bezpośrednio do akumulatora bo teraz masz podłączony przez stacyjkę.
Styknie ale na duże piny lutuj przewód albo przewierć i na śruba /oczko. Taki z Cargo jest najlepszy z terminalami na śruby. koszt 50zł.
Potwierdzam słowa Kolegi ToJestNick , chociaż patent z osobnymi włącznikami mi się nie podoba, wystarczy podłączyć się pod przewód ACC stacyjki.
Koniecznie przez bezpiecznik (umieszczony przy akumulatorze) ! Przewód niebieski włącza wzmacniacz (czyli tubę). Chinche tak jak napisałeś.
Miernik i sterownik pokazują takie samo napięcie. Próbowałem na początku odpalić z gniazda zapalniczki z bagażnika i działa się taka sama sytuacja. Aby wykluczyć gniazdko, podłączyłem bezpośrednio z akumulatora, przewód ma około 4 m. Zmieniłem akumulator i dalej napięcie spada poniżej 10 V.
Mam pytanie, do elektromagnetycznego zaworu, w tym gaźniku, mam podłączony przewód od masy akumulatora, czy tak powinno być?
Z tego co pamiętam,z cewki ładowania przewód idzie do prostownika do lampy,a następnie do stacyjki. Stacyjka łączy prostownik z + akumulatora ,po włączeniu kluczyka.
Witam. Na wstępie chciałbym zaznaczyć, że nie znam się na elektryce i proszę o pomoc w podłączeniu przewodów. Wtyczka która znajduje się na zdjęciu pasuje do oryginalnego akumulatora zabawki. Mam aku od motocykla i chciałbym podłączyć kable do klem. Prawa kostka na zdjęciu to włącznik zabawki, lewa kostka przełącznik kierunku jazdy, góra przód, dół...
Tak wszystkie zawory mają ta same zrudło zasilania,i są dwie opcje albo przetarł się przewód idący pod autem, lub cewka przy butli się spaliła. Podłącz cewkę bezpośrednio pod akumulator jeśli cewka się otworzy to winny jest przewód,a jeśli nie to raczej cewka do wymiany ,spradz tez masę przy cewce.
Opis kabli kostki ISO Zasilająca: Czerwony - zasilanie po stacyjce. Żółty - stałe zasilanie pamięć radia Czarny - masa Niebieski - wzmacniacz antenowy prąd po włączeniu radia. Pomarańczowy - Przewód do regulacji jasności podświetlenia przycisków radia Jeżeli chcemy aby radio można włączyć bez przekręcania kluczyka, należy przewód czerwony (+12V Power)...
Bi2-EG08-AP6X padłącz pod zasilanie np do akumulatora na początek, przewód sygnałowy z czujnika podłącz do przewodu sygnałowego kombajnu, jakby nie działało to daj rezystor 1kOhm na mase od przewodu sygnałowego.
Czerwony z diodą to obwód ładowania, do świateł jest czarny. Na schemacie, przewód czarny (światła) w ogóle nie jest podłączony do stacyjki ani do akumulatora. Światła działają wtedy tylko przy włączonym silniku. Jest to całkowicie oddzielny obwód.
Zależy jak będziesz sprawdzał na postoju czy w czasie jazdy. Myślę,że najlepiej to wykalibrować na postoju odpiąć przewód zasilający z pompy podłączyć z akumulatora lub z prostownika i pompować kanistra do momentu aż z przewodu będą lecieć bańki i zaraz wyłączyć. Pompę spalisz gdy byś za długo miał ją włączoną. Później gdy dobrze sobie zrobisz nastaw...
Witam. 3 i 5 do żarówek i będą to + i - Nie! Domyślam się na podstawie Twojego pierwszego postu, że żarówki te są zasilane z akumulatora. Jeśli tak, to: Podłącz np: z "+" akumulatora do "3" przekaźnika. Z "5" przekaźnika idziesz do żarówki, i to jest "+". Drugi przewód od żarówki do akumulatora do "-". Jeśli do "1" i "2" przekaźnika dołączyć napięcie...
Podłączyć prostownik przewód + na + akumulatora przewód - na minus akumulatora Pokrętło z lewej strony ustawić na takim zakresie, by prąd wskazywany przez amperomierz wynosił około7 Amper i ładować, aż prąd zacznie samoczynnie spadać, prawie do zera. Może to potrwać kilka-kilkanaście godzin.
W takim razie zakupię filtr p-zakłóceniowy i podłączę przewód do akumulatora(+)a filtr p-zakłóceniowy na tym przewodzie. Panowie, czy to napewno wina alternatora ? Dzięki za odpowiedzi :)
Jeżeli ten czerwony przewód idzie do rozrusznika, => bądź akumulatora na + powinien ładować.
Tak super tylko pierwszy komplet był AGM i drugi komplet AGM. Ale najlepsze że znalazłem takie cudo. https://obrazki.elektroda.pl/8027113100_... Opis Połączenie szeregowe/równoległe Konfiguracje szeregowe/równoległe służą do zwiększania zarówno napięcia, jak i pojemności. Akumulatory połączone równolegle utrzymują to samo napięcie i...
Żółty przewód zostaw bez zmian. Zlokalizuj przewód po stacyjce i podłącz do niego przewód zasilający radio (przeważnie czerwony), i nie będzie gubiło ustawionych stacji.
Pod 6 podłączasz napięcie po stacyjce, pod 16 napięcie stałe z akumulatora i radio powinno smigać, a jeszcze przewód brake (3) podłącz do masy bo w innym przypadku nie będziesz miał obrazu na filmach. Nie wiem tylko czy w swojej audi znajdziesz napięcie po stacyjce, ale to najwyżej pociągniesz kabelek.
Przy uruchomieniu całej instalacji najpierw musi być podłączony przewód dodatni łączący falownik z akumulatorami, a później dołączamy przewód ujemny (i wtedy pojawia się iskra). Z technicznego punktu nie ma znaczenia który biegun zostanie podłączony pierwszy, na drugim zawsze powstanie iskra. Wyjątkiem są tu akumulatory w samochodach (nie EV), gdzie...
Witam. Napisałeś, że masz miernik za kilka zł, więc sądzę, że jest to miernik z serii m830. Na jego przykładzie omówię co i jak :) Pomiar napięcia- Podłączasz prostownik do akumulatora (+ do +, - do - ). Czarny przewód miernika wtykasz do gniazda COM a czerwony do gniazda VΩmA. Ustawiasz zakres miernika na 20 VDC (pomiar napięcia stałego do 20V)Włączasz...
Hej. Na początek, żeby nie pchać się w koszty, sprawdź, czy jest pewna masa na cewce wysokiego napięcia, i module, (możesz zrobić sobie próbnik z żarówki 12V, najlepiej ok. 21W podłączyć jeden przewód do + akumulatora a drugim sprawdzać masę przy cewce i module ), jak to będzie ok, to teraz trzeba sprawdzić czy nie ma jakiegoś problemu układzie wyłączającym...
Dzięki. Inwerter solarny ten: https://voltpolska.pl/fotowoltaika/sinus... Co do żarówki: wziąć żarówkę w oprawce i przykręcić z jednej strony do jednego ze styków akumulatorów i następnie do przewodu i ten do drugiego aku? A drugi przewód normalnie? Moc żarówki ma znaczenie?
'+' podłączasz do bieguna dodatniego akumulatora a przewód masowy możesz podłączyć do konstrukcji ramy auta poprzez śrubę (pamiętaj, że połączenie musi być dobrze oczyszczone). Masa może być podłączona nawet w bagażniku. Pamiętaj przewód dodatni zabezpieczyć tuż przy akumulatorze bezpiecznikiem 20A - tak jak widać w instrukcji. https://obrazki.elektroda.pl/5369881100_...
przewód idzie do kości umiejscowionej między zbiornikiem LHM i skrzynką na akumulator
czy czerwony przewód od anteny który służy do zasilania wzmacniacza mogę podpiąć pod czerwony przewód lub pod żułty? Możesz ale jest to pozbawione sensu - podłącz pod AUTO ANTENNA - wtedy zasilanie z radia po jego włączeniu - po co ma działać ciągle i rozładowywać akumulator na postoju?
https://obrazki.elektroda.pl/2633765600_... Witam Chciałem zapytać czy ktoś wie jak podłączyć akumulator od hulajnogi do kosiarki. Problemem jest żółty przewód od sterownika do akumulatora . Z aku hulajnogi wychodzą tylko przewody zasilające i do ładowania. na zdjęciu podłączenie z oryginalną baterią. https://obrazki.elektroda.pl/8416055600_...
Problem rozwiązany...należy odczepić żółty przewód i podłączyć go do czerwonego.
B+ podłączyłem pod rozrusznik bo tam i tak idzie dobry gruby przewód do akumulatora. Do kontrolki dałem oczywiście nowy przewód bo wywaliłem regulator to i nową część instalacji zrobiłem.
Zadziała, jednak zwróć uwagę na przekrój przewodu łączącego zacisk 30 stacyjki z akumulatorem. Kabel ten zasila wszystkie odbiorniki i dodatkowe obciążenie może spowodować jego przegrzanie. Ja podłączyłbym dodatkowy przewód do klemy lub do zacisku na rozruszniku.
Jak biegnie przewód "ładujący" z alternatora? Do aku czy do stacyjki?
Dwa przekazniki nie zaszkodzą, przewód zasilający pin 30 najlepiej jak najbliżej akumulatora pamiętając o bezpieczniku. Cewkę przekaznika możesz podłączyć tak jak wcześniej pisałem pod pin nr 6 albo po stacyjce wpinając dodatkowy przełącznik
Witam, posiada ktoś może schemat takiego prostownika? Nie wiem gdzie podłączyć czarny przewód, który idzie do ładowania akumulatora. Ogólnie na obudowie i na czerwoonym mam 130V. Ktoś to źle podłączył a ja bez schematu mam ciężko zrobić to tak jak było :/ https://obrazki.elektroda.pl/6531167400_...
Witam Jak masz mierniczek to w rączkę i patrzymy napięcie na zaciskach aku przy włączonym silniku i swiatłach. Trochę gazu i powinno być około 14,6V(w zależności od regulatyora napięcia). Jak mniej to brak ładowania. Sprawdz na początek naciąg paska od alternatora:) Póżniej podłączenie przewodów(akumulator, alternator). Jeżeli ok to wygląda na padnięty...
Brak kontrolki silnika, oleju. Nie ma kierunkowskazów, wycieraczek i dmuchawy. Silnik nie chce się uruchomić. Nie chodzi pompa, rozrusznik kręci, centralny działa z kluczyka. Samochód jeździł do końca. Bezpieczniki wszystkie ok. Podstawiałem drugą skrzynkę bezpieczników przy akumulatorze. Co może być zepsute? Pozdrawiam. Cześć, czy udało się rozwiązać...
Altetnator nie ma nic do rzeczy. Plus z akumulatora idzie grubym kalem do rozrusznika to jeden obwód. Drugi przewód z akumulatora idzie do alternatora i jest do niego przykręcony śrubą M6 (klucz 10). Do tego miejsca podłączony jest jeszcze jeden przewód który idzie w kierunku stacyjki. Weź żarówkę i zobacz czy jest napięcie pomiędzy masą a tym zaciskiem...
:BRYS - wyżej już wyjaśniono, co jest nie tak! Źle podłączony jest główny przewód z akumulatora. Omija stycznik.
https://obrazki.elektroda.pl/3569917300_... Tu trzeba podlaczyć przewód odbiornika stosując oczywiście bezpiecznik wg. dtr. W skrzynce raczej bezpiecznika nie ma . Bardziej nabój pirotechniczny odcinający zasilanie przy kolizji.
Witam! Faktycznie do UPSa Elteco, a tym bardziej do EM600AVR trudno coś znaleźć. Na Eletrodzie jest http://obrazki.elektroda.pl/8546507800_1... Patrząc od lewej:przewód czarny "+", niebieski "-" 24V. Przewód czarny "+" łączymy na płycie tu: http://obrazki.elektroda.pl/5647110800_1... , natomiast niebieski "-" w miejscu...
Chłopie, ogarnij się i zostaw w spokoju ten czujnik. Widzisz wypalony ten drugi przewód? To zasilanie po stacyjce. Podłącz tam plus z akumulatora ale PRZEZ ŻARÓWKĘ H4 w szereg włączoną. Będzie pełnić funkcję bezpiecznika. Zobaczysz, że pojawią się kontrolki. Stąd tylko krok do znalezienia usterki.
W pierwszej wiadomości akumulatory są podłączone do przetwornicy czarnym i czerwonym przewodem. Na zdjęciu powyżej widzę brązowy przewód z dala od akumulatorów. Odepnij czerwony przewód od akumulatorów i w powstałą przerwę podłącz miernik.
Do zacisku śrubowego B+ podłącz napięcie z akumulatora, przewód 6-10² Lewa górna końcówka konektorowa D+, to jest zacisk kontrolki ładowania. Dolna końcówka W, to jest wyjście na obrotomierz, jeżeli jest elektroniczny.
Albo raczej to co nazywasz kontrolką włącznika masy jest kontrolką ładowania. Nie napisałeś do czego jeszcze ta "kontrolka masy" jest podpięta. Czy aby nie do + akumulatora? Jak się zachowuje ta kontrolka po odpaleniu? Gdzie (do czego) jest podłączony przewód zielonożółty ten co jednym końcem jest podpięty do alternatora? Podsumowując: Na regulatorze...
Masz multimetr ? To wykonaj pomiar prądu ładowania akumulatora, bo może i nie doczytałem - ładowarka jest sprawna.Odlutować jeden przewód od akumulatorka i podłączyć tam multimetr ustawiony na zakres 200mA DC. Polaryzacji podłączenia akumulatora nie pomyliłeś ?
Sprawdź dokładnie czy wszystkie przewody do akumulatora podłączyłeś, czasem przewód masowy lubi się gdzieś schować i zapominamy o jego podłączeniu.
Rozumiem, że mam podłączyć czerwony przewód prostownika do + w jednym akumulatorze, czarny przewód prostownika do - w drugim, jednocześnie pozostawiając zworę między + i obu akumulatorów - którą widać na 1. zdjęciu?
Na przełączniku powinny być opisy pod wsuwkami. Jest źle podłączone powinno być tak 5 pin transformatora do mostka AC pierwszy pin 6 do przełącznika na oba górne piny przełącznika 12/24 (piny na włączniku 1 i 4) 7 do przełącznika na oba dolne piny przełącznika 12/24 (piny na włączniku 3 i 6) środkowe piny wyłącznika 12/24 do mostka AC drugi pin (piny...
Poprosimy Fotografie Pacjentów.
Witam Do tego złącza podłączasz przewód od akumulatora Pozdrawiam
Hmm nie bardzo rozumiem. Z płytki odchodzą 2 kable do akumulatorka. To do nich mogę podłączyć przewód z zasilaniem? Oznaczone B- i B+. Są jeszcze przylutowane przewody z oznaczeniem S+ S-. L1- L1+. (bądź to Ll)
Poeksperymentuj: spróbuj dać na zasilanie np. jakiś kabel ekranowany, podłącz dodatkowo masę do końcówki przewodu - Zobacz, czy będzie lepiej np. jak dasz + z akumulatora a - dopiero przy samym CB z masy .... Przewód plusowy oczywiście zabezpiecz bezpiecznikiem przy akumulatorze!!! Filtr przeciwzakłóceniowy podłącz przy samym radiu CB.
A pisałem, że pomiary cyfrowym to do niczego. Musisz przefiltrować mierzone napięcie tak, by nie było skoków. Swoją drogą, jak na oporności 2R (a właściwie 2R24) masz 0.1V, to prądu dużego nie uzyskasz... jakieś 45mA. Może przewód, którym to podłączyłeś do akumulatora, był przerwany, albo nie miał kontaktu?
Od poprzedniego właściciela dowiedziałem się że grube przewody szły do akumulatora a na końcu cieńszych był nieoryginalny przełącznik wielopozycyjny 5 do przodu 2 do tylu ( którego brak ) I jesteś pewny tego podłaczenia? Uważam je za mało prawdopodobne - jak dwoma przewodami mechaniczny wyłącznik steruje kierunkiem obrotów i 5 prędkościami ? Z pomiarami...
Pod jedną ze szczotek mniejsze wejście przewód z regulatora. Pod druga szczotkę (trzy wejścia) podłączasz kontrolkę ładowania, drugi przewód od regulatora, pod trzecie przewód wychodzący z alternatora.
Przewód oznaczony w radiu ACC ( najczęściej oznaczany kolorem czerwonym, podłaczyć po stacyjce - 1sza pozycja. np. do bezpiecznika gniazda zapalniczki. Kolor żółty podłączyć do akumulatora lub tam, gdzie napiecie jest zawsze. (Podtrzymanie pamięci radia). Przewod pomarańczowy podłącza sie do wyłącznika swiatel, tak by pojawiło sie na nim napięcie z...
akumulator trzeci przewód przewód masowy akumulator trzeci przewód akumulator
excel wynik szuka instrukcja webasto trzaski kinie domowym
napęd bramy przesuwnej uziemienie basenu
Jak uzyskać listę kanałów na telewizorze Samsung? Dlaczego waga elektroniczna pika? Przyczyny i rozwiązania