miałem w polo identyczne objawy i winny był przewód masowy akumulatora.
Do sprawdzenia kolejno klemy, przewód masowy akumulatora, stacyjka.
Sprawdź główny przewód masowy między akumulatorem a karoserią i blokiem silnika oraz kable z alternatora.
Witam. Sprawdz dokładnie przewód masowy z akumulatora, a najlepiej odkręć i przeczyść styki zabezpiecz smarem do styków i dokładnie skręć. Tylko przy odkręconym nie uruchamiaj silnika! Pozdrawiam.
Sprawdzić przewód masowy od akumulatora do skrzyni biegów pewnie tam jest problem, jeśli nie ma siły kręcić może tulejka osi rozrusznika w kadłubie skrzyni - zakładam ze aku i rozrusznik ok.
jak tego altka będziesz miał na wierzchu to sprawdź mostek a czyszczenie możesz sobie odpuścić jeśli ok to zamontuj tylko poprowadź sobie przewód masowy z tylnej obudowy
Szukaj pomiędzy akumulatorem a skrzynką bezpieczników - gdzieś coś nie jest dobrze dokręcone albo styk zanieczyszczony lub zimne luty jeśli coś tam jest lutowane po drodze. Zobacz czy klemy są czyste i czy nie ma korozji albo zanieczyszczeń na karoserii w miejscu gdzie dokręcony jest przewód masowy z akumulatora. Włącz zapłon, posadź kogoś za kierownicą...
Problem jest typowy dla tego motorada,wymień regulator na nowy i dodaj dodatkowy przewód masowy pomiędzy silnikiem a akumulatorem.
Jak podajesz napięcie ma elektromagnes na krótko nowy akumulator to musi palić chyba że masz ułamany przewód masowy do silnika albo plusowy.
Witam, Upalił mi się przewód dający masę na karoserię (idzie bezpośrednio od akumulatora) wymieniłem go na nowy i w trasie auto znowu zgasło - spod maski uniósł się dym okazało się że nowy przewód również cały się spalił. Czy ktoś wie co może być tego przyczyną? Pozdrawiam
Może masz niedokręcone klemy, sprawdź przewód masowy akumulatora i połączenie z masą samochodu. Jakie dokładnie jest napięcie ładowania na zaciskach akumulatora?
Sprawdż masę akumulatora.Jak żle kontaktuje to po probie jak nie odpali sprawdż czy przewód masowy akumulatora jest ciepły.Jak jest ciepły to oczyść połączenie pod śrubą do masy i dokręć.
Trzeba sprawdzać idąc od stacyjki, (kostka) aż po elektromagnes czy dochodzi prąd. Sprawdzić przewód masowy akumulatora.
Tak jak wspominałem wcześniej to napięcie sprawdzane przez obd skakało 13.4-14.1v. Dziś błąd wyskoczył bez załączenia klimy. Jak zgaszę auto i ponownie odpalę to obroty są już "normalne". Edit. Dziś odebrałem auto od mechanika. Zregenerowali alternator tj. nowy regulator, nowe koło. Problem niestety pozostał. Czy teraz pozostało wymieniać bordnetz?...
Wydaje mi się, że masz problem z masą skutera, bo jak twierdzisz skuter "ożywia" się podczas zapalania światła hamowania. Sprawdź przewód masowy (- ), tj., czy na drodze od minusa akumulatora do ramy i odbiorników pojazdu nie ma uszkodzeń i "korozji" przewodów. Ponadto jeśli nie masz, to dorób dodatkowy przewód masowy z ramy do silnika, oczywiście o...
Miałem tak w swoim traktorku. U mnie okazał się przewód masowy z akumulatora na obudowę niby ładny pod miernikiem niby ok. a nie zawsze silnik kręcił. po wymianie wszystko wróciło do normy
Jaki masz problem przeczyścić przewód masowy (akumulator -nadwozie,akumulator silnik).Jeżeli rozrusznik wówczas nie kręci połącz minus akumulatora z silnikiem ,przykładowo na szybko przewodami do odpalania.Zrób pomiar napięcia podczas odpalania na akumulatorze,oraz drugi pomiar w ten sposób; 1końcówka miernika do (+)akumulatora 2końcówka miernika do...
Sprawdź klemy,oczyść je jak i zaciski akumulatora. Zobacz na przewód masowy od akumulatora do nadwozia-może gdzieś naderwany.
Witam. Przewód masowy gniazda świateł podłączony jest do klemy ujemnej akumulatora w skrzynce akumulatorowej (Przewód 31000, 2.5 mm2) Brak dobrej masy może być spowodowany korozją styków w złączu które znajduje się na wiązce gniazd oświetlenia naczepy w odległości ok. metra od gniazda.
1 jeżeli to się często dzieje odkręć nakrętkę 5 z tyłu alternatora (ściągnij to oczko)to kontrolka wzbudź alternator za pomocą próbówki złap krokodylkiem za śrubę tam gdzie była kontrolka a drugi koniec do + akumulatora (ominiesz licznik) 2 powinien występować przewód masowy przykręcony do głowicy i pod górne ucho alternatora:D
Ten czarny na minusowej klemie idzie w tą samą wiązkę? Jeśli tak to na 100% nie oryginalny. Opel nigdy nie miał czarnych przewodów masowych. Czerwony pewnie szedł do plusa, tylko jeszcze bezpiecznik był po drodze.
Sprawdź połączenie przewodu masowego (- akumulatora) do karoserii. Wyczyść klemy i wyprowadzenia akumulatora i po skręceniu zakonserwuj wazeliną techniczną.
Przewód masowy od klemy jest przykręcony do nadwozia pod półką akumulatora, potem idzie do śruby na środku belki silnika
co mam zrobić ? Sprawdzić w poszukiwaniu luzów, słabego kontaktu i przewodów o za małym przekroju: - połączenie masy radia - połączenie masy wzmacniacza - połączenie zasilania wzmacniacza - połączenie zasilania radia - klemy akumulatora - przewód masowy akumulatora Sprawdzić akumulator (bliski śmierci technicznej, lub niedoładowany). Inne środki zaradcze...
Więc sprawdź przewód masowy od akumulatora czy dobrze łączy, czy nie ma korozji na styku z masą pojazdu. Czy klemy są czyste?
Albo masz zaśniedziały przewód masowy od akumulatora, silnika lub alternatora.
Sprawdź bezpieczniki, wszystkie nie tylko te w kabinie, ale i w przedziale silnika, klemy czy nie poluzowane, zresetuj kompa (odepnij na minutę akumulator), przewód masowy z akumulatora, czy dobrze przykręcony do nadwozia.
1. Tak utrzymuje się na prawidłowym poziomie 2. Miernikiem: napięcie nie wzrasta na akumulatorze 3. Tak do regulatora przykręciłem przewód masowy 4. Akumulator ma porządną mase
Jeśli dobrze kojarzę przewód masowy od akumulatora jest podłaczony do nadwozia. I jeśli nie chce mu się kontaktować to masę pojazd otrzymuje przez linki, dzwignie i inne przypadkowe połączenia. Jęsli te się podgrzeją marnie z przepływem prądu. Szukaj.
Podaj masę z aku na obudowę ECU i zobacz. Jak pomoże to masz upalony masowy przewód w instalacji.
Tak ale podpinaliście go pod klemy. A próbowałeś dać mu dodatkowy przewód masowy z akumulatora na masę silnika. 12V to wcale nie jest rozładowany.
Urwany przewód masowy pomiędzy nadwoziem a silnikiem. Przewód o którym pisał SANFRAN również wymagał wymiany, pomiar miernikiem między (-) akumulatora a obudową silnika i nadwozia przy przekręceniu kluczyka w pozycję 2 wynosił 3V. Po zdemontowaniu zbiornika wyrównawczego płynu chłodniczego zauważyłem skorodowany przewód masowy. Kupiłem gotowy płaski...
Przewód masowy od akumulatora jest przykręcony do podłużnicy i od niej idzie dalej do skrzyni biegów. Na tym połączeniu przy podłużnicy często sie łamie i trzyma go tylko izolacja. Sprawdź najpierw dokładnie to połączenie
Dziękuję wszystkim za podpowiedzi sprawa okazała się prosta ale trzeba trochę posprawdzać instalację ten cały cyrk powoduję brak masy w reflektorach listwa masowa znajduje się na dole pod skrzynką bezpieczników przy fotelu kierowcy ale ja doprowadziłem nowy przewód masowy od akumulatora do reflektora i stał się cud wszystko wróciło do normy .
ja mam sprawdz kleme przy akumulatorze a pozniej przewod masowy od akumulatora
Sprawdzić przewód masowy z akumulatora do silnika/skrzyni. Lub uszkodzony starter rozrusznika. A klemy na akumulatorze sprawdzone? Czyste sprawne i przewodzą?
Niedostatecznie mocno umocowane klemy na zaciskach akumulatora , stąd te odgłosy.Może też być polużniony- urwany przewód masowy silnik- nadwozie.
Jak ładowanie na aku pokazuje 11,84, a jak przerzucisz sondę drugą na masę traktora i jest prawidłowe, to słaba masa z akumulatora. I tak, to może być przyczyną.
Przewód masowy biegnący od podłużnicy do minusa akumulatora ok? Weź go mocniej pociągnij.
Akumulator do wymiany,zaśniedziałe połączenie akum.-klemy i/lub przewód prądowy-elektrozawór,przewód masowy silnika/akumulatora lub uszkodzone(zwarte)uzwojenia wirnika/stojana.Innej możliwości nie ma.Sprawdz i napraw co będzie trzeba.
Ręce mi opadają Mi też. Bo nie robisz nic po kolei i tak jak powinno być zrobione. 1. Akumulator przemierzony? Pod obciążeniem też? Co to za akumulator? "Kwasiak"? Sprawdziłeś, czy któraś cela nie padła? Klemy sprawdziłeś? 2. Co się dzieje na akumulatorze podczas rozruchu? Co się dzieje na stacyjce w chwili rozruchu? Co się dzieje na przekaźniku rozrusznika...
Witam,jeżeli nie można się połączyć z autem to sprawdź + i - i linie K we wtyczce OBD i sprawdź przewód masowy przy akumulatorze,może być częściowo przetarty,często się zdarza po dzwonie.
Jeśli odpala na kablach rozruchowych i jeśli masę od tamtego auta podawałeś do karoserii (bloku silnika)nie do akumulatora to wyczyść przewód masowy od akumulatora tam gdzie jest przykręcony do karoserii auta. Sprawdź jeszcze połączenie masowe karoseria-silnik takim grubym kablem. Przypadłość fiata to właśnie przewody masowe.Jeśli będzie pęknięty wymień...
Auto wróciło od mechanika, więc zrobiłem pomiary. Na przewodzie masowym badając go względem masy na akumulatorze, nie ma napięcia na żadnym czujniku. Rezystancja względem masy na odpiętym akumulatorze ma się następująco: Przewód masowy 0 ohm Przewód temperatury powietrza 2.2 kohm Przewód zasilający 10 kohm Przewód ciśnienia doładowania prawie 1 mohm...
Sprawdź przewód masowy od akumulatora do karoserii (ma z 20 cm), ja jeden już urwałem pomimo że wyglądał na dobry. W tych samochodach okolica akumulatora dość mocno koroduje przez to że przez kratkę w podszybiu dostaje się woda i zmywa pozostałości po parowaniu elektrolitu z akumulatora... W tym przypadku rozrusznik też prawidłowo działał, a sterownik...
Witam prawdopodobną przyczyną tzw dyskoteki w samochodzie była zła masa założyliśmy dodatkowy przewód masowy od akumulatora do rozrusznika i drugi mniejszy od akumulatora do blachy samochodu jak na razie wszystko jest ok nic się nie dzieje napięcie ładowania w końcu prawidłowe
Czyściłem wszystkie końcówki (klemy akumulatora, zaciskina alternatorze, rozruszniku). Mam przeprowadzony przewód masowy od silnika do akumulatora. Nic nie dało czyszczenie.
podstawową sprawą jest poprawność styków. wiec przeczyść wszystkie styki, spróbuj z innymi przekaznikami i wylacznikiem. napewno maja juz swoje lata i mogą już dobrze nie przewodzic prądu. Zwróć również uwage na przewód masowy z akumulatora.
Dzień dobry Wszystkim. Od jakiegoś czasu borykam się z problemem nadmiernego ładowania od strony alternatora. Po wymienieniu alternatora na nowy problem nadal występuje. 15,8 V bez obciążenia, z obciążeniem 14,5 V. Sprawdziłem przewód masowy między akumulatorem a karoserią - cały, bez zanieczyszczeń itp. Panie i Panowie, gdzie mogę jeszcze szukać przyczyny...
witam mam taki problem z moim autkiem a mianowicie grzeje mi przewód masowy przy akumulatorze po włączeniu świateł,auto pali normalnie. styki przy akumulatorze przeczyszczone,styk masy na obudowę również przeczyszczony,masa na światła przeczyszczona. te zabiegi nie dały żadnej poprawy. Proszę o jakieś rady i sugestie Pozdrawiam :D
Witam. Idź do sklepu elektrycznego, powinni ci coś doradzić, a bezpiecznik powinien być przy akumulatorze. A przewód masowy można podłączyć w środku kabiny, na pewno jest miejsce. O co ci chodzi z pinami? Pozdrawiam.
Nie chodziło mi o klemy a o miejsce gdzie masowy przewód z akumulatora jest przykręcony do karoserii.
Naukowcy mają na to różne teorie ale pamiętaj zawsze wpierw odłączamy przewód masowy wyobraź sobie taką sytuację odkręcasz plus i niechcący kluczem dotykasz masy zwarcie gotowe.
Masa silnika jest prawidłowa? W chinolach jest to zielony przewód masowy pomiędzy akumulatorem a rozrusznikiem, następnie masa do instalacji elektrycznej jest brana od zacisku akumulatora. Przewód czarno-biały trzymaj cały czas wypięty z kostki od modułu. Jaka dokładnie rezystancja uzwojenia zasilającego CDI?
Za przegrzewanie silnika (wariowanie wskaźników) winny był przewód masowy (od akumulatora do silnika). Po wymianie na na inny z końcówkami miedzianymi wszystkie czujniki działały już prawidłowo. Na wolnych obrotach czujnik temp. nie pokazywał fikcyjnych temperatur chłodziwa. Troszkę mnie kosztowało to zdrowia :)
Nie widzę możliwości podłączenia takiego elektronicznego wskaźnika. 1. Nie można wpiąć amperomierza w przewód "masowy" akumulatora. Zapomniałeś o rozruszniku który pobiera znaczny prąd, raczej większy niż zakres pomiarowy tego miernika (10 A). Nawet jeśli pominiesz przewód prądowy od masy rozrusznika, to pozostanie masa po stronie instalacji połączona...
Ja bym sprawdził ale przewód masowy silnik karoseria.Raz że ładowanie może być kiepskie dwa,rozrusznik może kiepsko kręcić.Ale to się po świętach pobawicie pozdro.
Sprawdź klemy i przewód masowy do karoserii i silnika, przewód alternator/akumulator -mogą być spadki napięcia
'+' podłączasz do bieguna dodatniego akumulatora a przewód masowy możesz podłączyć do konstrukcji ramy auta poprzez śrubę (pamiętaj, że połączenie musi być dobrze oczyszczone). Masa może być podłączona nawet w bagażniku. Pamiętaj przewód dodatni zabezpieczyć tuż przy akumulatorze bezpiecznikiem 20A - tak jak widać w instrukcji. https://obrazki.elektroda.pl/5369881100_...
Cienki przewód chodziło mu o kabel masowy
Witam!Jeśli diagnostyka po podpięciu do komputera nic nie wykazała raczej lepiej się skoncentrować tak jak kolega wcześniej napisał na paliwie i filtrze,spuścić olej napędowy wypłukać zbiornik sprawdzić przewód odpowietrzający zbiornika-ewentualnie można jeszcze pójść na skróty i dodać przewód masowy od akumulatora do silnika.
Zależy o jakim modelu Simsona mówisz. W S50, S51 nie było masy silnika - łapał sobie masę gdzieś po linkach albo przez wydech. W SR50 był przykręcony konektorek na oczko, do któreś z górnych śrub mocujących pokrywę sprzęgła. Przewód masowy łączył akumulator, silnik i blachę instalacji. S S53 dopiero w modelach Alpha, Beta stosowano przewód masy silnika....
Witam wszystkich. Mam prośbę oraz pytanie - przy rozruchu silnika Forda Focua 2 na sekundę zapalaja się światła mijania. Przewód masowy od akumulatora do masy nadwozia sprawdziłem, wszystkie bezpieczniki oczyściłem - dla polepszeniu kontaktu. Usterka występuje nadal. Będę wdzięczny za pomoc i wskazówki. Pozdrawiam. Janusz
Prawdopodobnie masz problem ze słabo łączącymi klemami akumulatora, ewentualnie ze słabą masą przewodu masowego akumulatora. Akumulator ma za małą pojemność, zalecany to 120 Ah, w praktyce min. 70 Ah jeżeli silnik odpala bez problemów ale to zawsze odbije się na krótszej żywotności. Rozrusznik przy normalnym kręceniu pobiera 300-350 A, przy czym podgrzewacze...
Instalacji elektrycznych w T25A było ok. 5 odmian w zależności od roku produkcji i wyposażenia m.in. typu alternatora, stacyjki, wyposażenia kabiny. Sprawdź połączenie „deski rozdzielczej” ze „skrzynką akumulatora”, bo to jakiś idiota wymyślił. Części są malowane i nie dają dobrego połączenia. Grzeją się śruby mocujące, warto...
gdzie znajdę ten czujnik? Przewód masowy przy skrzynce z akumulatorami czy ten łączący kabinę z ramą?
O akumulator się nie przejmuj, w Aveo T250 1.4 mam skrzynie zrobiona na dwóch głośnikach Blitz BZFW-104D spiętych na 1Ω i to napędzane CRUNCH GPX2200.1D z położonym kondensatorem Dieta 20F i nie mam problemów chociaż ostatnio w końcu dołożyłem drugi przewód masowy do akumulatora żeby światła przestały przygasać. Jeśli jeździsz dość regularnie, samochód...
Jeśli alternator ma w mocowaniu tuleje metalowo-gumowe pracujące jako amortyzatory drgań to przykręcenie go do bloku silnika wcale nie zagwarantuje że nastąpiło połączenie mas. Może być potrzebne połączenie przewodem masy alternatora i bloku silnika. Sprawdziłbym także połączenie mas silnika , nadwozia i przewodu masowego akumulatora. Dziwiło mnie tylko,że...
Jeśli jest tak jak w Puncie to przewód masowy jest pod akumulatorem przykręcony do karoserii i idzie dalej do silnika/skrzyni biegów (nie kojarzę gdzie dokładnie jest przykręcony). Do rozrusznika i dalej do alternatora to idzie przewód plusowy.
Nie wiem jaki masz typ Audi ale w A4 należy wyłączyć zapłon ,zdjąć klemę (-) z akumulatora ( Powoduje to skasowanie ci kodu z radia i ponowne go wprowadzenie ) w samochodach do VIII 1995 otworzyć drzwi pasażera zdjąć boczną osłonę tablicy i odłączyć czerwone złącze wtykowe służy do zasilenia zespołu poduszki po IX 1995 takiego złącza niema .Wykręcić...
Sprawdź przewód masowy na silnik i główny przewód prądowy na rozrusznik, oraz akumulator.
Ale jak mi kolega wymienił regulator to bylo to samo no prawie bo troszke mniej intensywnie to pływało ale i tak działo się to samo. Jeszcze masowy przewód od akumulatora wymieniliśmy bez rezultatu.
Od akumulatora idzie przewód masowy po drodze zaczepiony jeszcze obok podstawy akumulatora, później umocowany do skrzynki biegów obok hydraulicznego siłownika sprzęgła oraz czujnika wstecznego biegu nakrętką 8.
Kolego Jack, uszkodzony impulsator jest w stanie generować nieprawidłowy sygnał wywołujący np. iskrę w kilku miejscach. Pomiar sondą szczytową wykaże tylko prawidłowe napięcie sygnału. Oscyloskop cyfrowy ew. analogowy "z pamięcią" jest wskazany, mam najprostszy oscyloskop analogowy i na takim ciężko ogląda się przebiegi przy małej podstawie czasu. Można...
Kolego najpierw sprawdź, czy pojazd ma dobrą "masę" tj. przewód masowy od akumulatora (o odpowiednim przekroju) łączący się z ramą pojazdu i blokiem silnika (karterem). Styki - połączenia masy muszą być "pewne" tj. pozbawione korozji i śniedzi. Również przewód plusowy z akumulatora do przekaźnika rozrusznika i od niego do rozrusznika również musi być...
W alternatorze do sprawdzenia szczotki i uzwojenie wzbudzenia. Jeśli wzbudzenie ciągnie prąd a alternator nie generuje energii to uzwojenie stojana i mostek diodowy. Do amperomierza mogą być podłączone dodatkowe przewody, do odbiorników w instalacji. Zależnie po której stronie amperomierza będą podłączone, wskazania będą inne. Po stronie akumulatora...
Witam, Mój problem polega na rozruchu golfa po całkowitym ostygnięciu. Objawy przypominają rozładowany akumulator, auto kręci bardzo wolno, jak by akumulator był praktycznie rozładowany, jak się uda odpalić, to pali od strzała, jak nie to rozładowuje akumulator i trzeba ładować i kręcić aż odpali. Akumulator Centra Futura, dobrany z katalogu nowy. Na...
Pasek wymieniony , i niestety pomogło tylko trochę , tzn. ładowanie jakby jest cały czas , ale na obrotach poniżej 2 tyś. świeci się kontrolka , powyżej tych obrotów gaśnie , jeśli nie są włączone jakieś odbiorniki prądu . Brak mi już pomysłów , może jakiś przewód masowy łączący akumulator z karoserią jest luźny ? :(
W pierwszej kolejności do sprawdzenia masa silnika (przewód masowy rozrusznika). Jeśli akumulator jest sprawny, to po naprawieniu masy rozrusznik powinien zacząć kręcić, BTW. jaki masz rodzaj (wersję) zapłonu?
Wyczyść klemy i złącza akumulatora. Spwawdź przewód masowy.
Sprawdź dokładnie czy wszystkie przewody do akumulatora podłączyłeś, czasem przewód masowy lubi się gdzieś schować i zapominamy o jego podłączeniu.
Kolego musi być jakiś nie styk bo 4v to pożar gwarantowany w 6 sekund. Po drugie weź przewód co najmniej 2x2,5mm2 a nie takie cienkie gó....... . I podepnij tak jak podpinasz . Po drugie wyprowadź masę bezpośrednio z klemy akumulatora i poprowadź do tych punktów masowych .
Przewód masowy sprawdziłeś. Teraz pozostaje sprawdzić przewód plusowy idący z akumulatora. P.S. Miałeś poprawić tytuł tematu.
Mam takie auto i też wojowałem z tym... Odkręć przewód łączący skrzynie biegów z karoserią , wyczyść i przykręć z powrotem. To samo z przewodem masowym od akumulatora. Zrób nowy przewód z oczkami łączący podstawę alternatora z głowicą i wymień. (nie naprawiaj starego - to niewiele daje)
Bocznik to nic innego jak kawałek przewodu o określonej oporności. Przewód masowy łączący "-" akumulatora to też przewód, pozostaje tylko sprawa jego oporności Masz rację, lecz problem w tym że o niewiadomej rezystancji (długość, średnica, kontakt z karoserią, itd...). gumisie napisał: gdyby wpiąć bocznik (10/1) pomiędzy klemę ( - ) a przewód masowy...
Tak, razem z kołami Na dniach samodzielnie wymieniłem elektrozawór kzfr Silnik ma "lepszy humor" Wymieniłem też przewód masowy silnika To wyeliminowało błąd akumulatora Pozostaje błąd pompy paliwa Na dniach będzie u mnie kolega z komputerem i sprawdzę to co kolega wyżej zaproponował - czyli ciśnienie paliwa Aczkolwiek objawy naprowadzają mnie na czujnik...
Wystarczy, że wyłączysz syrenę kluczykiem. Jeśli jest to alarm z ostatniej dekady, to nic z nim nie robisz. Po prostu odłączasz akumulator - jako pierwszy przewód masowy. Po podłączeniu akumulatora alarm powinien być w stanie, w którym był przed jego odłączeniem. Są jednak systemy, które po odłączeniu i podłączeniu ponownie zasilania, uzbrajają się....
Może być gdzieś na połączeniach śniedź, rdza czy luz i raz jest a raz nie ma przejścia, lub jest za słabe. Sprawdź przewody masowe akumulator - karoseria, karoseria - silnik, oraz plusowy akumulator - rozrusznik. Sprawdź też mocowanie bezpiecznika akumulatora. Jak wszystko będzie ok a sytuacja się powtórzy, to najlepiej odwiedzić elektryka samochodowego....
Mam ten sam problem za filtrem mialem małą nieszczelnosc usunąłem i nie pomogło jednak zauważyłem ze stukając w sensor cisnienia gazu i podcisnienia instalacja załącza sie.W twoim przypadku sprawdz czy zapięty jest przewód masowy instalacji przy akumulatorze może wyjmowałes baterie to sie obluzował też tak miałem kilka miesięcy temu
Czy istnieje możliwość że to brak masy. Nie pytaj tylko sprawdź. Odkręć przewód masowy między skrzynią a akumulatorem, poczyść dokładnie miejsca styku i poskręcaj z powrotem.
W maluszku od akumulatora przewód "minus" idzie takim krótkim kablem do złącza śrubowego, które lubiło korodować. Drugi element, to kabel idący od dodatniej klemy do rozrusznika. Trzeci to przewód masowy idący do rozrusznika (gruba, płaska plecionka miedziana). Te trzy przewody i stan ich połączeń były przeważnie winowajcami odpowiedzialnymi za konieczność...
w którym dokładnie miejscu znajduje się punkt masowy EP4 Tylko zgaduję, ale dla mnie logiczne by było tylko na silniku. Ja masy mierzę woltomierzem. Jeden przewód miernika do minusa akumulatora, drugi do sprawdzanej masy.
Dzień dobry. Miałem ostatnio problem z alternatorem, z pomocą forum go naprawiłem ale pojawił się nowy problem. Robi mi się dyskoteka na desce ale do tego stopnia, że samochód traci zasilanie i komputer ładuje się od nowa. Z reguły jest tak, że słychać charakterystyczne kliknięcie, znika wspomaganie, przygasają światła, wycieraczki zwalniają a po chwili...
Witam odłączyłem akumulator na 10 minut i po podłączeniu nie ma prądu odkrecilem przewód masowy i sprawdziłem go multimetrem nie jest uszkodzony. Przewód prowadzący do rozrusznika też jest sprawny. Co dalej?
DOdaj przewód od alternatora do akumulatora i dodatkowy masowy z alternatora wprost. ALternator od diesla z jak najmniejszym kółkiem pasowym.
Nie ma mnie teraz przy aucie ale z tego co się bawiłem multimetrem kilka godzin temu to plus po stacyjce właśnie zanikał jak przewód masowy od przekaźnika był podłączony do akumulatora.
Okazało się że luźny był przewód masowy na bloku silnika. Ładowanie wróciło.
Plus wiadomo bezpośrednio do akumulator ale przewód masowy też musze do akku??CZy moge podłączyć pod karoserie
Plusa poprawnego na 1 i 5 nie będzie skoro przekaźnik terkocze. Wyciąg przekaźnik i sprawdź małą żarówką 30 na cewkę przekaźnika , ponadto podłuż inny przekaźnik e to gniazdo. Sprawdź masy sterownika silnika przy sterowniku. Sprawdzenia dokonaj wpinając żarówkę między przewód masowy a plus akumulatora.
Po co jeszcze jakieś żarówki? Styk nr 10 prezentowanego gniazda to styk z napięciem po stacyjce. Styk nr 11 to styk masy tylko dla styku nr 10. Przewód zalecany to 2,5mm2 i taki jest zamontowany w instalacji haka w samochodzie, zarówno ten z napięciem, jak i ten masowy. Przewód z napięciem jest podłączony bezpośrednio do klemy dodatniej akumulatora....
przewód masowy silnik mercedes przewód masowy przewód masowy silnika
duży wilgotność powietrza compact sterownik router talktalk
iveco instrukcja klimatyzator przenosny
Wpływ zużytych świec na elektrykę w Opel Insignia 1.8 benzyna Electrolux suszarka - czynnik chłodniczy 300g R290