To Civic VI produkowany do 2001 roku. A teraz proszę o szczegóły. .Rozłączyłem przewody od centralnego zamka oraz mechanizmu podnoszenia szyb i nie wiem jak je teraz podłączyć przez co (tak podejrzewam) nie startuje silnik Przewody od fabrycznego centralnego zamka, czy od dodatkowej centralki, czy może jedne i drugie? Na zdjęciu widać centralkę pilotów...
http://obrazki.elektroda.pl/6352016500_1... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2...
GENERAL MODULE, Middle Plug, Pin 7 - główny moduł, środkowe złącze złącze, pin nr 7 The GENERAL MODULE is located behind the GLOVEBOX - główny moduł jest umieszczony za schowkiem. Ucz się języków, bo nie wiadomo na jakim zmywaku jeszcze będziesz stał :). Albo po prostu wyjmij przycisk wewnętrzny.
No właśnie teraz wypiałem NC i działa. NC miałem podłączony do + zasilacza dobrze ? NC to jest normal close czyli styk normalnie zamkniety zrobiłeś pełne zwarcie przez wewnętrzny przekaźnik, sprawdź czy już się nie skleił. To są podstawy podstaw żeby grzebać przy takich rzeczach, jak chcesz podłączyć elektrozaczep to używasz COM i NO, jak zworę która...
szary przy wyjściu z drzwi zamykanie,zielony również przy wyjściu otwieranie,obydwa oczywiście plusem,musisz za pomocą dwóch przekażników odwrócić sygnał z minusa na plus,wydłuzając czas na zamknij do ok.25s uruchomisz dociąganie szyb elektrycznych tzw.komfort. Dodano po 12 kolory do alarmu to:kierunki zielono/czarny,biało/czarny w wiazce idacej od...
witam, jak dotad jasne, ale razem z kostka z tymi trzema przewodami jest jeszcze jedna kostka dwu pinowa, nie podlaczona do niczego, kolory przewodow to - biało-czerwony i żółto-czerwony... moze wie ktos do czego sa te dwa przewody? To są przewody sterujące siłownikiem. Kup sobie najlepiej silownik centralnego z jakiegoś Rovera 600 - np. z wersji angielskiej....
Sterowany masą - czerwono/biały oraz czerwono/niebieski. Przed podłączeniem centralki upewnij się próbówką czy odpowiednie przewody.
Drugie podejście i zrobione. Bez odatkoqego siłownika nie będzie działać.
Problem pojawia się w momencie podłączenia elektrozaczepu do zamka szyfrującego. Ponieważ szedłem drogą, że najpierw podłączyłem zestaw domofonu do elektrozaczepu, wyprowadziłem sobie przewody, następnie kolejnego dnia podłączyłem sam zamek szyfrowy nie sprawdziłem jak zachowa się urządzenie po odłączeniu elektrozaczepu. To wskazuje na problem połączenia...
wydłużenie impulsu zamknij na tym przewodzie do 25-30s dociaga szyby-komfort,najłatwiej jest go podłapać bez kombinacji w gumowej przelotce między kabiną a drzwiami,wprowadzasz tam tylko jeden przewód.
Podłączałem alarm z pilotem w tym autku więc krótko i na temat: 1. Nie przecinaj kabli, tylko zdejmij izolację, przylutuj kabelek z alrmu i po sprawie. 2. Sterowanie centralem, impuls "+" na zamknięcie lub otwarcie. Jeśli z alarmu "wychodzą" minusy, to zanim zaczniesz kombinować z przekaźnikami do zmiany polaryzacji, przyjrzyj sie dokładnie swojemu...
Zamek w tym uno masz prawdopodobnie dokładany, więc cały problem to poprzepinać przewody z jednego sterownika do drugiego.
poszukuję podłączenia centralnego zamka jakie przewody i gdzie wpiąć
Schemat zamieszczony obrazuje sterowanie siłownikim na przemian wg/Twoich ozznaczeń 1,2 pojawia się 1- plus 2- minus np,zamykanie 1-minus 2-plus otwieranie. wg oznaczenia 4 to antena alarmu . Jeżeli potrzebujesz sygnałów minusowych do sterowania -wystarczy, że przewody rózowy pomarańczowy podłaczysz do minusa .Wtedy naprzemiennie minus bedzie sie pojawiał...
a wychodzą z alarmu przewody szary i brązowy?
Witam. Mam mały problemik ponieważ nie wiem za bardzo jak podłączyć ten alarm a konkretnie o co chodzi z tymi schematami podłączeń i jak podłączyć przewody zamka centralnego. Pliissss pomóżcie http://obrazki.elektroda.net/14_12793986...
Musi być taki model. Same przewody bez obsługi nic ne dadzą.
Albo na prawym przednim slupku masz sterownik oryginalny i tam bedziesz mial wszystkie przewody do centrala
Zobacz tu: http://www.autoelectric.ru/autoalarm/ari...
1- głośnik słuchawki CA- wywołanie słuchawki 2- mikrofon słuchawki 6 - masa toru rozmównego 10- przycisk zamka połączony mostkiem z 6 9- przycisk zamka jeśli masz 6 przewodów i wszystkie były podłączone w starym unifonie to musisz przeciąć mostek taki drucik koło styków 6i10 Jak znajeźć przewody od zamka najprościej zwieraj ze sobą po dwa przewody i...
Najlepiej podłącz te przewody za wyjściem z przełącznika przy kierownicy.
Jeżeli nie czujesz się na siłach to jedź do profesjonalnego warsztatu
Wyjścia podłączasz pod światła .Zielony i fiolet razem do plus (stały) i druga taka para do świateł. Układ sterowany jest plusem i minusem czy tylko plusem? Wejście podłącz pod przewody sterujące siłownikiem centralnego zamka , światło oświetlenia kabiny lub kierunkami :) zależy czym jest sterowany układ.
Przycisk musi być podłączony równolegle do wyjścia przekaźnika radia. tam jest też podłączony łącznik w formie zamka na klucz.
Stary unifon (w obudowie Narcyza) ma od góry: B - wywołanie M - mikrofon S - słuchawka T (odwrócone) - masa Z - zamek (przycisk) Z - zamek (przycisk)
Witam.Posyłam opis pod jakie przewody podłancza sie alarm ,morze to coś pomorze
rozpiska alarmu http://obrazki.elektroda.net/6_125131785...
Zamień przewody sterujące z/o w siłowniku Master.
Musisz wiedzieć jak odpowiednio wpiąć się w przewody sterujące centralnym.
bez funkcji komfortu sa trzy przewody uklad na przekaznikach jest w download samochody
Witaj musisz znaleźć centralkę od siłowników i tam podłączyć przewody biały i biało/czarny bez opornika.
Można jeszcze inaczej . Zakładałeś tylko centralny zamek czyli sterownik +siłowniki.W sterowniku centralnego zamka (schemat zamieściłeś )jest wtyczka a w tej wtyczce dwa przewody zielony i niebieski -zamień je miejscami i też będzie dobrze.
Witam . Mam nadzieje że Ci coś ułatwi ten rysunek. Jeżeli centralny zamek będzie się zamykał przy rozbrajaniu alarmu to zamień przewody otw/zam. przy przekażnikach (86). Zasilanie przekaźników zabezpiecz bezpiecznikiem 20 A.
Na które przewody w alarmie podłączyć centralny zamek,proszę o ponoc.,
masz centralke F-14, a masz schemat do niej???, tam wszystko dokladnie pisze co i jak podlaczyc nawet centralny zamek!!! przewody 2x+12V podlaczyc do MASY, przwody 2xmasa nie podlaczac nigdzie-na zak/otwier bedzie pojawiala sie naprzemiennie masa do wysterowania zamka centralnego w sejce czyli 2 i 3 (BG i AR) a tak jak piszesz ze zamyka i otwiera i...
tak,2xminus to sterowanie dwoma masami,tak powinieneś skrosować przewody sterownika.
Witam.Centralny zamek sterowany (-).Przewody zielony-otwiera,czarno/zielony-zamyka.Do złapania w wiązce przewodów wychodzącej z przednich drzwi po stronie kierowcy.Pozdrawiam.
Masz rację "neo2k", sterowany jest +. Zółto-czarny zamknięcie, biało-fioletowy otwarcie. Przewody są przy nogach kierowcy po lewej stronie.
co prawda już było, ale ...... Zamek sterowany plusem. Biało-czarny zamykanie i żółto-fioletowy otwieranie w wiązce wychodzącej z drzwi.
w wiązce progowej ma lewym boczku kierowcy masz przewody niebieski i niebieski z czarną kreską,są to dwie strony kierunkowskazów,tam najłatwiej podłapiesz te przewody,ewentualnie są też do złapania pod osłoną kolumny kierownicy-odkręcasz 4 śrubki zciągasz osłonę i masz tam wiązkę wyłacznika zespolonego z tymi przewodami.
Film pokazuje bezpośrednie sterowanie siłownikiem zamka w drzwiach kierowcy. Odcina się wtedy przewody idące od siłownika do BSI. Traci się jednocześnie możliwość zamykania i otwierania zamka centralnego kluczykiem w drzwiach kierowcy. Wydaje mi się, że łatwiej jest odnaleźć dwa przewody przy BSI, przeciąć je i podłączyć według schematu, który wcześniej...
Honda Civic 2002 benzyna. Zamykanie żółto/czerwony, otwieranie biało/czerwony umiejscowione w 24 pinowym szrym złączu konektorowym umiejscowionym po lewej stronie pod deską rozdzielczą.Albo możesz wpiąć się w te przewody wychodzące w wiązce z drzwi kierowcy.
Zamek jest sterowany plusem podłącz sie w okablowanie dzrzwi kierowcy przewody wychodzące ze słupka:żółty [zamykanie] a biały[otwieranie]
włączniki drzwi: brązowo czarny poz.2 w białym 26 polowym złączu modułu centralnego zamka - drzwi tylne. pozycja 2 i 3 w zielonym 26 polowym złączu po stronie pasażera - drzwi przednie. Odseparować przewody od siebie diodami prostowniczymi np. 1N4004.
w takim razie jezeli nikt nie wie ktorego z dolaczonych do zestawu schematow uzyc ( bo malo jest tematow o hrv) to chyba musze sprobowac po kolei wszystkie cztery mozliwosci bo i ktoras musi byc ok bo pewnych rzeczy nie rozumiem ( nie twierdze ze wasze informacje sa ogolnie nie zrozumiale ale ja takich rzeczy poprostu nie rozumiem tak jak pisalem :)...
Jeśli posiadasz miernik to szukaj napicia na dwóch przewodach (-)do zacisku masa nr.6 (+) do zacisku mikrofon nr.2 . Przystaw słuchawkę do do ucha i przyłączaj po kolei pozostałe przewody aż usłyszysz odgłosy z dołu. To będzie zacisk słuchawka nr 1. Teraz poproś drugą osobę aby zeszła do kasetonu i wcisnęła zew (wywołanie) i trzymała tak długo jak to...
Nie wiem czemu. Chciałem biały i biało-czarny podłączyć bezpośrednio pod przewody od zamka w drzwiach. Jeśli się mylę to proszę wytłumaczyć mi jak prawidłowo mam podłączyć bo grzebie się z tym od wczoraj i po mału tracę cierpliwość do tego samochodu. Jeśli to ważne to ten samochód prawdopodobnie miał kiedyś pilota. Znalazłem autoalarm HPA pod bezpiecznikami
Szare złącze w pobliżu boczku kierowcy, sterowanie masą, przewody biało-niebieski zamknij i biało-zielony otwórz.
Przewody opisane na schemacie centralki jako interfejs centralnego zamka: - pomarańczowy i pomarańczowo/czarny nie podłączasz, - żółty i żółto/czarny podłącz do masy, - biały i biało/czarny podłączasz do przewodów białego i brązowego w wiązce zamka centralnego (opisane jako sterowanie manualne). Jeśli w instrukcji alarmu nie ma pisanych pinów wejść...
Na rysunku B i C są dwa różne podłączenia. B żółte przewody dodatni plus C te same przewody żółte na masę Planuję otwieranie i zamykanie podłączyć pod przycisk zamykania i otwierania w środku auta a sygnalizację kierunkowskazów pod światła awaryjne. Z tym że nadal nie wiem z którego schematu skorzystać, gdzie podłączyć te żółte przewody.
Powinieneś mieć podpięte sygnały pod brazowo-czerwony i brazowo-bialy. Możesz sprawdzić co się dzieje jak podasz na te przewody sygnał masy przez żarówkę 12v.
No właśnie, nie zawsze podłączenie według schematu jest poprawne. Przewody wychodzące z centrali alarmu (w kostce dotyczącej centralnego zamka) które na schemacie dołączone są do plusa zasilania podłącz do masy a te które są podłączone do masy pozostaw niepodłączone i będzie śmigać.
faktycznie jest tak jak mówisz takie przewody idą do drzwi ale jest mały myk o którym mało kto wie a prosty. Możesz podłączyć centralny do bagażnika a tam są też 3 przewody do bębęnka z czego na jeden przychodzi + i dwa wyjścia zależy czy otw. czy zamykanie.
Na czas podania impulsów zamknij/otwórz przewody sterowania muszą być odcięte od wkładki. Więc albo barbarzyńsko likwidujemy sterowanie z drzwi, albo tak jak w książkach piszą puszczamy przewody sterowania przez przekaźniki.
Przewody? Niby od czego? Bzdura. Do wymiany jest zamek klapy. Wystarczy podłączyć kompa, aby sprawdzić stan tylnego zamka. Pokaże: otwarty, mimo zamkniętego zamka. Nie będzie działać dociąg zamka, wycieraczka tylna, kamera cofania i oświetlenie bagażnika, zaś działa bez problemu roleta bagażnika. :) Przy okazji demontażu osłony zamka warto sprawdzić...
Witam do której kostki podłączyć sterownik centralnego zamka i pod które przewody
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Jaka cewka od centralnego????????? Po co ci sterownik centralnego? Robisz tak. Alarm -> moduł z przekaźników zmieniający - w + -> odpowiednie przewody od centralnego zamka. Moga być w słupku. Nieistotne gdzie. Dobra. Juz mi przeszło :)
Niczego nigdzie nie wpinasz. Łączysz wszystko wg. schematu, który zamieściłeś. Wystarczy tylko "+" i "masa", ewentualnie możesz podłączyć się do kierunkowskazów - będą sygnalizować zamknięcie i otwarcie. To wszystko.
Problem w tym, że coś źle podłączyłeś. Generalnie najpierw odszukałbym trzech przewodów: masa spk i mic. po podłączeniu tych przewodów musi być komunikacja drzwi słuchawka. Zostaną Ci dwa przewody. Jeden z nich będzie wywołaniem, które podłączasz pod ring. Zostanie Ci przewód od zamka, który podłączasz do SW2. Do SW1 masa... I musi działać. Zobacz na...
Co może być nie tak ewentualnie gdzie najlepiej wpiąć przewody do sterowania alarmem ?? To jest A4 8D(do2001r.) czy 8E(od2001r.) Centralka alarmu może być uszkodzona. Nie jest to jakaś uznana, bezawaryjna firma. Napisz gdzie wpiąłeś przewody sterujące z siłownika centralnego zamka?
Prosiłbym o pomoc! Jak podłaczyć alarm aby sterować zamkiem centralnym VW Polo. Lub informacja o sterowaniu silnikiem kompresora za posrednictwem zamka drzwi ( 4 przewody ?)
Ja podaję masę wg schematu "sterowanie masą" podłączenia nowej centralki alarmu/zamka na te wetknięte przewody. Te przewody to wyjścia z mojego dołożonego alarmu, i to wszystko... Drugi obrazek z Twojego pierwszego posta, czyli biały i czarno/biały wtykasz Ty. Podaj masę na te dziury we wtyczce, w które wpiąłem przewody, przez próbnik (i żarówkę), lub...
Próbowałem pod przewody zamka, jednak udało mi się podłączyć tylko otwieranie, zamykania już niestety nie:\ może ktoś już montował pod kierownicą gdzieś? Tylko w które przewody się wpiąć?
Witam, Mam ogromną prośbę o pomoc na temat alarmu LAMPART S-01S Mianowicie chodzi o podłączenie centralnego zamka, brakuje mi schematu i nie wiem pod które miejsce w centralce alarmu podłączyć przewody od centralki zamka Z góry dziękuję za pomoc
A posiadasz może te urwane przewody? Mógłbyś zrobić jeszcze jedno, dwa zdjęcia? od strony druku tak by widać było ścieżki oraz przewody i tak samo od strony elementów.
model'99 dwie masy brązowy konektor w boczku,przewody brązowo-czerwony i szaro-biały,domykanie to wydłużenie czasu na zamknij.
Tak, wejścia sterownika c. zamka podłączasz pod te przewody do których na schemacie podłączony jest siłownik Przewody różowy i pomarańczowy podłącz do masy a czarny i biały pozostaw niepodłączone Pod wyjście kanału dodatkowego możesz podłączyć za pośrednictwem przekaźnika np. dodatkowy siłownik który będzie otwierał tylna klapę, albo jakieś domykanie...
Chciałbym Ci pomóc, ale nie potrafię zrozumić Twojej wypowiedzi. Napisałeś wszystko bardzo chaotycznie, bez interpunkcji. Popraw Swoją wypowiedź zanim trafi do kosza. Czy "ręczne" podanie masy na przewody sterujące centralnym zamkiem - zamyka i otwiera auto? Masz źle podłączone sterowanie centralnym. Odłącz "czerwone" przewody od +, zostaw tylko "czarne"...
- czy jest możliwość zaprogramowania pilota/alarmu (tak aby pilotem od alarmu zamykać centralny zamek fabryczny auta, auto ma fabryczny zamek z pilotem nissana) -Chciał bym aby auto zamykało się pilotem od autoalarmu a nie pilotem od fabrycznego centralnego zamka. (w programowanie pilota od centralnego zamaka lub podłączenie przewodowe) pilota od alarmu...
Witam, Mam ogromną prośbę o pomoc na temat alarmu LAMPART S-01S Mianowicie chodzi o podłączenie centralnego zamka, brakuje mi schematu i nie wiem pod które miejsce w centralce alarmu podłączyć przewody od centralki zamka Z góry dziękuję za pomoc
Pod te rozcięte przewody jest podłączony sterownik i zamek działa Jeżeli podłącze pod przewody idące do drzwi to nic się nie dzieje Jeżeli juz centralny działa to da sie wyczuc wspomaganie
Moduł ma po 3 przewody do otwierania i zamykania "Skonfigurowałeś" do sterowania impulsami masy ?
Milejow ma rację. Jeżeli masz siłownik z 5 kablami poza zamkiem to jest to dokładany system centralnego zamka. Jest to siłownik typu master czyli sterujący innymi siłownikami. 2 przewody to jest zasilanie silnika siłownika (na jednym +12V na drugim masa w zależności od funkcji zamknij/otwórz). Pozostałe 3 przewody to steowanie zamkiem centralnym. Na...
witam zainstalowałem uniwersalny zamek centralny który posiada wyjście do sterowania z autoalarmu. Autoalarm był już wcześniej w samochodzie. W centralce autoalarmu są dwa wyjścia konektorowe i dwa wolne przewody, niestety nie opisane,nie wiem gdzie mam podłączyć przewody od zamka aby móc otwierać i zamykać go pilotem od autoalarmu. Proszę o pomoc
najlepiej zrobić jak w mercedesie przeciąć jeden czy dwa przewodyprzy pompie w bagażniku i podajesz raz + raz - i będzie śmigać , niepamietam tylko które to były przewody. trzeba popróbowac kontrolką . Pozdrawiam
Zestaw ten, obsługuje również zamki pneumatyczne. Wiem, w jaki sposób wykorzystać zestaw aby działał w trybie zamka pneumatycznego, co jasno wynika z instrukcji dołączonej w Języku Polskim. Nie wiem natomiast, które KONKRETNIE przewody przeciąć (w okolicach nóg pasażera) aby podłączyć się pod sterowanie zamkiem. Mimo, że Twój samochód ma zamek pneumatyczny,...
no dobra ale które przewody podłączyć z centralnego zamka a które z alarmu
Jeśli podłączysz wedle Fig3 i odłączysz przewody od zamka, to centralny z pilota nie działa?
o to chodzi że ja jego demontowalem na czas remontu Czy na czas remontu zaizolowałeś przewody, tak aby nie dawały zwarcia? Pozdrawiam
Możesz wstawić przełącznik w aucie zamknij otwórz i podłączyć te dwa przewody względem masy.
Jaka to jest bezpilotówka?A bagażnik podłączyłeś? Dodano po 3 Ja robiłem 2.0 z '03 i przewody do siłowników to z tego co pamiętam biały i niebieski to są przewody sterujące z drzwi a są na lewym słupku koło nogi kierowcy.Te przewody idą do drzwi kierowcy.
Za cienkie (chińskie) przewody
Ten sterownik ma tylko funkcję ,zamknij i otwórz. Powinna zostać tamta centralka a ta jako dodatek, podłączasz sterowanie masą. I wtedy dwa przewody z pilotowej dajesz na biały i brązowy.
Jak podłączyć przewody autoalarmu Legendford do centralnego zamka w Passacie 1,6 B5 rok 1998
Do kasety zewnętrznej wideodomofonu idzie przewód 4*2*0.5mm. 2 przewody są wolne. Do kasety zewnętrznej wychodzi napięcie 8V. Czy zamek szyfrowy może być w jakiś sposób podłączony do przewodów, które idą do wideodomofonu? Bez dodatkowego zasilania.
Siłowniki są bez dodatkowej centralki? Jak tak to potrzebne z nich są tylko dwa przewody,niebieski i zielony. Podpinamy je pod dwa przewody z centralki. Pomarańczowy i pomarańczowoczarny do minusa,żółty i żółtoczarny do plusa a biały i białoczarny do niebieskiego i zielonego. Który z którym to sprawdż, jak naciśniesz zamknij to ma zamknąć . Co do przewodów...
Sterowanie powinno być identyczne jak w Golfie 4. Kolory mogą być inne. Trzeba się wpiąć w przewody wychodzące z kasety zamka, sterowanie masą. Te przewody idą do sterownika w drzwiach. Zobacz cz masz tam kolory: biało-żółty - zamykanie czarno-żółty - otwieranie. Najlepiej podać masę przez szeregowo podłączoną żarówkę 5W. Gdy będzie to ten przewód to...
jeżęli zamek też działa z klucza to znajdź te przewody -idące od siłownika w zamku kierowcy i tam podawaj
A gdzie podłączyłeś te dwa przewody od zamykania i otwierania?
Chce podłaczyc unwersalny sterownik centralnego zamka z pilotem do avensis t22 1998r. Auto oryginalnie mialo pilota w kluczyku ale nie dziala i nie ma nawet nic w srodku takze zdecydowalem zakupic universalny modemix. Wiem ze sterownik jest w nogach kierowcy przy bezpiecznikach. Pytanie czym jest sterowany i jakim schematem go podłaczyc. Moze posiada...
Same problemy z tobą, możesz zostawić wszystko tak jak jest, sterownik powinien mieć we wiązce przewody brązowy-zamknij i biały-otwórz sterowanie również masą i tam podepniesz się białymi przewodami z exusa. Dodano po 7 Jeżeli to przypadkiem polski zamek mera błonie{ bardzo dobre zamki}, to sterowanie masą jest na przewodach fioletowy-zamyka, brązowy-otwiera.
Niebiesko-zielony i szaro-brązowy w szarym złączu na module to przewody wykonawcze siłowników. Możesz wysterować zamek bezpośrednio wysokoprądowo wykorzystując te przewody, oczywiście odcinając je na czas zadziałania od modułu za pomocą przekaźników. Ewentualnie jeszcze możesz podłączyć zamykanie do przewodu sekwencyjnego sterowania z przycisku na konsoli,...
Sterowanie dwuprzewodowe plusem. Popielato/czerwony zamykanie, popielato/czarny otwieranie . Przewody znajdują sie w sześciopolowym złączu konektorowym wiązki wychodzącej z drzwi kierowcy.
Jaki jest centralny zamek montowany orginalnie w Lanosie, nie wiem jak podłączyć sterowanie go alarmem. Na siłownik wchodzą trzy przewody.
Witam.Odłącz przewody od "mastera" podłącz omomierz lub żaroweczkę z baterią i przekręcając kluczykiem znajdziesz odpowiednią parę styków. Pozdrowienia.Andrzej
poco chcesz robić sterowanie na przekaźnikach. Czy jak zamykasz samochód kluczykiem od strony kierowcy to wszystkie drzwi ci się zamykają ? Jeśli się zamykają to spróbuj podłączyć się do siłownika od strony pasażera do tych dwóch przewodów od siłownika centralnego zamka podłącz tam te przewody od alarmu od zamykania i otwierania[/i][/u]
Każdym z tych zamków podłączysz się pod ten alarm. W alarmie to piny nr 1 i 2 licząc od lewej patrząc wiązka w swoją stronę. Nic nie musisz programować bo te alarmy są fabrycznie ustawione na standardowy (czyli taki jak zamierzasz kupić) zamek. Wszystkie te zamki mają wejścia sterujące w centralkach (najczęściej brązowy i biały przewód). Pozostanie...
No przecież pisze, że jeżeli na zamek wychodzą tylko dwa przewody sterujące, to jest to wyjście niskoprądowe masy, czyli możesz podpinać się bezpośrednio pod brązowo-czerwony i brązowo-biały. Przy tym podłączeniu jednak nie uzyskasz ryglowania - potrzebne są dwa impulsy na zamknij i łączysz się wtedy pod inne przewody. W Vectrze podpinasz się bezposrednio,...
można zastąpić w siłowniku 5 przewodowym też masz taki przełacznik,2 przewody to silnik siłownika,a pozostałe 3 to ten przełącznik
od ryglowania jest nast przewód ale daruj se,musisz mieć alarm z podwojnym impulsem zamykającym podłącz na te przewody co pisałeś
mondeo przewody zamka przewody centralnego zamka przewody zamka civic
tyrystorowy moduł zapłonowy schemat wieczna bateria aktualne klucze windows
ogranicznik przepięć philips 32pfl560h
Jak ustawić prąd spoczynkowy w Samson dB500a? Cobra GT900 Pro Rally nie działa w Forza Horizon 5