To Civic VI produkowany do 2001 roku. A teraz proszę o szczegóły. .Rozłączyłem przewody od centralnego zamka oraz mechanizmu podnoszenia szyb i nie wiem jak je teraz podłączyć przez co (tak podejrzewam) nie startuje silnik Przewody od fabrycznego centralnego zamka, czy od dodatkowej centralki, czy może jedne i drugie? Na zdjęciu widać centralkę pilotów...
Woltomierzem będziesz miał na obu przewodach stałe 12V zanikające do zera w czasie zamykania i otwierania.
Po pierwsze to miernik schowaj do szafy, a zaopatrz się w kontrolke z żarówką, są na stacjach po 5 zł. Jeśli zamek sterowany jest masą podłączasz się kabelkiem do masy pojazdu, a ostrym końcem wskaźnika podajesz mase na przewody, najlepiej w kostce żeby nie dziurawić wszystkich kabli. Jeśli zamek sterowany jest plusem to połączasz ten kabelek do plusa...
powiedzcie mi panowie czy jeśli auto ma can to czy można zakładać alarmy bez can i nie będzie z tego powodu żadnych problemów. I co tak naprawdę zyskujemy podlanczajac się pod can Zyskujemy przede wszystkim czas, zamiast ciągnąć krańcówki z każdych drzwi, lub kombinować ze zwłoczną lampką oświetlenia wnętrza, szukać sterowania zamkiem, a nawet kierunków,...
witam, jak dotad jasne, ale razem z kostka z tymi trzema przewodami jest jeszcze jedna kostka dwu pinowa, nie podlaczona do niczego, kolory przewodow to - biało-czerwony i żółto-czerwony... moze wie ktos do czego sa te dwa przewody? To są przewody sterujące siłownikiem. Kup sobie najlepiej silownik centralnego z jakiegoś Rovera 600 - np. z wersji angielskiej....
Podłączałem alarm z pilotem w tym autku więc krótko i na temat: 1. Nie przecinaj kabli, tylko zdejmij izolację, przylutuj kabelek z alrmu i po sprawie. 2. Sterowanie centralem, impuls "+" na zamknięcie lub otwarcie. Jeśli z alarmu "wychodzą" minusy, to zanim zaczniesz kombinować z przekaźnikami do zmiany polaryzacji, przyjrzyj sie dokładnie swojemu...
co prawda już było, ale ...... Zamek sterowany plusem. Biało-czarny zamykanie i żółto-fioletowy otwieranie w wiązce wychodzącej z drzwi.
Dostałeś odpowiedź na Forum Forda który przewód do czego :) , do dzieła :)
Milejow ma rację. Jeżeli masz siłownik z 5 kablami poza zamkiem to jest to dokładany system centralnego zamka. Jest to siłownik typu master czyli sterujący innymi siłownikami. 2 przewody to jest zasilanie silnika siłownika (na jednym +12V na drugim masa w zależności od funkcji zamknij/otwórz). Pozostałe 3 przewody to steowanie zamkiem centralnym. Na...
Musi być taki model. Same przewody bez obsługi nic ne dadzą.
Musisz wiedzieć jak odpowiednio wpiąć się w przewody sterujące centralnym.
Sprawdziłem wiązkę przewodów w przelotce drzwi, zewnętrznie wygląda ok., czy zamawiać siłownik/silnik centralnego zamka, czy też jak wskazują na innych forach czasami pomaga przelutowanie "zimnych lutów". Jeżeli przewody zostały wyeliminowane, to błędy powodowane przeważnie są następującymi usterkami: wspomniane już zimne luty, uszkodzenia mikrostyków...
Sterowanie masą, tak wynika ze schematu (na przełącznik we wkładce zamka podawana jest masa którą ten rozdziela na przewody sterujące) Kolory jak piszesz
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Jaka cewka od centralnego????????? Po co ci sterownik centralnego? Robisz tak. Alarm -> moduł z przekaźników zmieniający - w + -> odpowiednie przewody od centralnego zamka. Moga być w słupku. Nieistotne gdzie. Dobra. Juz mi przeszło :)
Witam. Sprawdzić instalację w przednich drzwiach od kierowcy w gumowej osłonie wiązkę centralnego zamka czy nie zaśniedziały lub nadłamały się przewody łączące się ze słupkiem.
Tak, można założyć radiowy, uniwersalny sterownik centralnego zamka. Zamontujesz go tak, aby wysterować impulsami masy przewody biały i brązowy dochodzące do sterownika na zdjęciu w pierwszym poście. Wtedy nadal będzie działać opcja otwierania wszystkich drzwi kluczem w zamku drzwi kierowcy. Jeżeli ta funkcja jest zbędna, to możesz zastąpić centralkę...
w takim razie jezeli nikt nie wie ktorego z dolaczonych do zestawu schematow uzyc ( bo malo jest tematow o hrv) to chyba musze sprobowac po kolei wszystkie cztery mozliwosci bo i ktoras musi byc ok bo pewnych rzeczy nie rozumiem ( nie twierdze ze wasze informacje sa ogolnie nie zrozumiale ale ja takich rzeczy poprostu nie rozumiem tak jak pisalem :)...
w wiązce progowej ma lewym boczku kierowcy masz przewody niebieski i niebieski z czarną kreską,są to dwie strony kierunkowskazów,tam najłatwiej podłapiesz te przewody,ewentualnie są też do złapania pod osłoną kolumny kierownicy-odkręcasz 4 śrubki zciągasz osłonę i masz tam wiązkę wyłacznika zespolonego z tymi przewodami.
Film pokazuje bezpośrednie sterowanie siłownikiem zamka w drzwiach kierowcy. Odcina się wtedy przewody idące od siłownika do BSI. Traci się jednocześnie możliwość zamykania i otwierania zamka centralnego kluczykiem w drzwiach kierowcy. Wydaje mi się, że łatwiej jest odnaleźć dwa przewody przy BSI, przeciąć je i podłączyć według schematu, który wcześniej...
Szary 620 oraz pomaranczowy 6211 one ida do silniczka. Nie interesuja Cie. Dla Ciebie najwazniejsze sa przewody rozowy 6216 (zamykanie) oraz zielony 629A (otwieranie). Zielono-zolty M6202 to masa. 6216 idzie do niebieskiej kostki BSI pod pin 9 (przy kostce ma numer 6217). 629A idzie do niebieskiej kostki BSI pod pin 10 (przy kostce ma numer 6292). Nastepnie...
Jak nie są uszkodzone/stopione itp to oczywiście, że możesz. Kolega CameR częściowo wytłumaczył jak to zrobić. Miernik i kontrolka w dłoń i sprawdzasz. Czerwony to z reguły stałe zasilanie 12V. Czarny to często masa, żółty czy pomarańczowy plus po zapłonie. Włącz awaryjne i zobacz czy nie pojawia się napięcie w takt pracy na przewodach o jednakowych...
Napisałeś nie ma centralnego. TO CZEGO SZUKASZ ? Masz problemy ze zrozumieniem czego szuka? To Ci wyjaśnię, szuka miejsca, gdzie mogą zbiegać się przewody instalacji zamka centralnego, które zauważył w drzwiach, a pewnie szuka po to, żeby oszczędzić sobie roboty przy montażu. Dla mnie to całkiem całkiem zrozumiałe...
Witam.Posyłam opis pod jakie przewody podłancza sie alarm ,morze to coś pomorze
Wyjścia podłączasz pod światła .Zielony i fiolet razem do plus (stały) i druga taka para do świateł. Układ sterowany jest plusem i minusem czy tylko plusem? Wejście podłącz pod przewody sterujące siłownikiem centralnego zamka , światło oświetlenia kabiny lub kierunkami :) zależy czym jest sterowany układ.
Najlepiej poprzez lewy próg (przy kierowcy). Tam idą przewody od lamp, pompki paliwa.
Podłączasz oba przewody ze sterownika radiowego do jednego przewodu w aucie. Jeden bezpośrednio, drugi przez rezystor 500 omów do 1 kiloom i tyle. Działa.
Odepnij oryginalny siłownik i zamontuj siłownik uniwersalny 5 przewodowy(master), ma on prócz styków silnika przewody do wysterowania interfejsu zamka centralnego.
Przewody opisane na schemacie centralki jako interfejs centralnego zamka: - pomarańczowy i pomarańczowo/czarny nie podłączasz, - żółty i żółto/czarny podłącz do masy, - biały i biało/czarny podłączasz do przewodów białego i brązowego w wiązce zamka centralnego (opisane jako sterowanie manualne). Jeśli w instrukcji alarmu nie ma pisanych pinów wejść...
Cześć kolego . Oto kilka podpowiedzi W lewym progu znajdziesz dwie wiązki. W jednej z nich znajdują się przewody sterujące centralnym zamkiem. Brązowo-biały i brązowo-czerwony. Sterowanie odbywa się przez podanie masy (minus). Gruby czerwony - zasilanie do sterownika (+12) Gruby brązowy - masa (-) Jeśli masz sterownik z potwierdzeniem kierunkami to...
Podłącz według schematu "sterowanie masą", pomarańczowe przewody odcinasz, żółte do masy a białe do centralki. Pisałem wcześniej, że centralka Volvo sterowana jest masą. Na kostce powinna być numeracja kabli lub w gnieździe. 16- przewód różowo-czarny 18- brązowy
Sprawdź wiązkę idącą z budy do tylnej klapy, na zgięciu pewno pourywane przewody i możliwe zwarcia. Jeśli nie pomoże, to od sterownika centralnego zamka odetnij przewód, na którym powinien pojawiać się "+" w momencie przekręcenia stacyjki - możliwe, że ten "+" jest tam przez cały czas (uszkodzenie kości za stacyjką) i stąd część problemów. Normalnie...
przewody biały i czarny na kompresorze
Jak widać na moich fotkach, przewody (niebieski i jasnozielony) wetknąłem w PUSTE miejsca we wtyczce, bez oryginalnych fordowskich przewodów, przygotowanych chyba pod oryginalny alarm, którego nie było w mojej wersji, ale teraz znowu nie chce mi się dokształcać... Czyli w tym GEM'ie mamy 2 pary wejść sterujących oryginalnym modułem centralnego zamka....
Zamienić przewody od siłownika zamka bagażnika - zła polaryzacja.
Zamień jeszcze przewody od stykow sterujacych (pewnie bialy i brązowy).
Albo na prawym przednim slupku masz sterownik oryginalny i tam bedziesz mial wszystkie przewody do centrala
Na prośbę Moderatora Błażeja opisze bardziej dokładnie miejsce usterki. Przewody były stopione (dosłownie stopione obrane z izolacji na długości 3 do 5cm) w lewym progu od strony kierowcy. Przypuszczalna przyczyną tej usterki była popękana izolacja na przewodach (zdjęcie ostatnie). Kable: czerwono czarny i żółto czarny (tak przypuszczam ponieważ obok...
Sterowanie powinno być identyczne jak w Golfie 4. Kolory mogą być inne. Trzeba się wpiąć w przewody wychodzące z kasety zamka, sterowanie masą. Te przewody idą do sterownika w drzwiach. Zobacz cz masz tam kolory: biało-żółty - zamykanie czarno-żółty - otwieranie. Najlepiej podać masę przez szeregowo podłączoną żarówkę 5W. Gdy będzie to ten przewód to...
Tak jest to możliwe nie wiem czy u ciebie sterownik centralnego zamka jest w alarmie czy jako oddzielny moduł.Jeśli jest to oddzielny moduł to przewody sterujące są przy masterze Jest to siłownik z pięcioma przewodami zamontowany od strony kierowcy jest tam dwa przewody zasilające siłownik i trzy przewody do sterowania.Musisz skorzystać z tych przewodów...
Znajdź przewody mikrosilnika A i B i wysteruj bezpośrednio z dołożonego sterownika. W spoczynku, fabryczny moduł na obu tych przewodach wystawia masę. https://obrazki.elektroda.pl/5061734500_... https://obrazki.elektroda.pl/9743432500_...
tak,2xminus to sterowanie dwoma masami,tak powinieneś skrosować przewody sterownika.
Niestety ku mojemu zdziwieniu nie znalazłem żadnego pokrętła regulacji podświetlenia jak to zazwyczaj jest, więc czy jest opcja wyłączyć to przygasanie? Nie wiem jak to wygląda w Twojej Corolli, w mojej z 2004r. regulacji podświetlenia tablicy dokonuje się przyciskiem do przełączania i kasowania liczników kilometrów, ale dokonuje się tego przy nieuruchomionym...
Z alarmu muszą wychodzić takie dwa wolne przewody (niepodłączone lub obcięte) na których pojawia się impuls masy (-) na czas 1s do 3s przy zamykaniu i otwieraniu (na jednym przy otwieraniu a na drugim przy zamykaniu). Pod te 2 przewody należy podpiąć 2 przewody ze sterownika centralnego zamka które będą zaznaczone na schemacie jako zamknięcie i otwarcie...
Jedna para biało brązowa to wyjście dla sterowania z alarmu, druga para to przewody dla siłownika typu master wraz z drugim czarnym zielony i niebieskim. Zielony i niebieski dochodzą też do pozostałych siłowników slave. Czerwony i drugie odgałęzienie czarnego to 12V z akumulatora - oczywiście zabezpiecz czerwony (+) przewód bezpiecznikiem.
Ten sterownik ma tylko funkcję ,zamknij i otwórz. Powinna zostać tamta centralka a ta jako dodatek, podłączasz sterowanie masą. I wtedy dwa przewody z pilotowej dajesz na biały i brązowy.
2przyczyny-uszkodzenie silownika lub przerwa w instalacji.Sprawdz,czy w momencie pracy zamka dochodzi do silownika drzwi kierowcy zasilanie(sprawdz oba przewody jak najblizej silownika,zielony i niebieski)
Przez złącze X1 idzie zasilanie do sterownika od centralnego zamka dlatego przestawał działać. Tu masz schematy do Astry G, na stronie 37 masz centralny zamek, w lewym dolnym rogu masz te przewody które cię interesują. Złącze X3 to to od drzwi, interesują cię przewody na pinach 3 i 13. https://www.elektroda.pl/rtvforum/downlo...
Witam. O ile się nie mylę to w przycisku zamykania będą przewody czerwony pin A3 i szary pinB1 sterowane masą ale szybciej i taniej jest naprawić kartę no i nie nosisz dodatkowych breloków. Pozdrawiam
Najlepiej podłącz te przewody za wyjściem z przełącznika przy kierownicy.
Sprawdź te przewody: czarno-zielony masa powinna otwierać, czarno-pomarańczowy masa powinna zamykać, ewentualnie czarno-niebieski zamykanie z ryglowaniem, czarno-biały otwieranie po zaryglowaniu. Wszystkie te przewody (cienkie) znajdziesz na słupku A, wychodzą z drzwi kierowcy.
nie chodzi mi o sposob podłączenia bo juz to zrobilem ale chcialbym sie dowiedziec co robia (do czego służą) poszczegolne przewody wychodzace z mastera czarny bialy brązowy zielony niebieski dzieki za podpowiedzi!!!
Proszę o pomoc w identyfikacji centralki zamka centralnego jak na zdjęciu. Zabrałem się za montaż alarmu i chciałem podłączyć pod centralny zamek. Po dokopaniu się do centralki zastałem obraz jak na zdjęciu, a mianowicie: odcięte przewody biały i brązowy(górne na zdjęciu) biały i brązowy dolne połączone z białym i brązowym siłownika master niebieski...
przewody zamka centralnego mercedes kodowanie centralnego zamka hyundai centralnego zamka
instalacja drukarek sieciowych ładowanie ogniwa lifepo4 pomiar energi elektrycznej
yamaha qs300 watomierz analogowy
Bull 624 ESA - Błąd U1.02, brama nie przesuwa się Zasilanie lamp sodowych LPS i HPS - prąd i napięcie