To Civic VI produkowany do 2001 roku. A teraz proszę o szczegóły. .Rozłączyłem przewody od centralnego zamka oraz mechanizmu podnoszenia szyb i nie wiem jak je teraz podłączyć przez co (tak podejrzewam) nie startuje silnik Przewody od fabrycznego centralnego zamka, czy od dodatkowej centralki, czy może jedne i drugie? Na zdjęciu widać centralkę pilotów...
Woltomierzem będziesz miał na obu przewodach stałe 12V zanikające do zera w czasie zamykania i otwierania.
Ja to robię tak: 1- schematy, wiedza, internet (kopalnia wiedzy) i zależność jaka centralka. 2-Nie używam próbówki tylko miernika z testerem diod. 3-Ucinam kabel żeby założyć termokurczki, ale zanim to zrobię pierw obadam czy czasami nie kończy się kabelek pod konsolą kierowcy tam zawsze jest centrum wtyczek (łączniki) lub skrzynka z bezpiecznikami....
Po pierwsze to miernik schowaj do szafy, a zaopatrz się w kontrolke z żarówką, są na stacjach po 5 zł. Jeśli zamek sterowany jest masą podłączasz się kabelkiem do masy pojazdu, a ostrym końcem wskaźnika podajesz mase na przewody, najlepiej w kostce żeby nie dziurawić wszystkich kabli. Jeśli zamek sterowany jest plusem to połączasz ten kabelek do plusa...
Dostałeś odpowiedź na Forum Forda który przewód do czego :) , do dzieła :)
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Jaka cewka od centralnego????????? Po co ci sterownik centralnego? Robisz tak. Alarm -> moduł z przekaźników zmieniający - w + -> odpowiednie przewody od centralnego zamka. Moga być w słupku. Nieistotne gdzie. Dobra. Juz mi przeszło :)
nieprawda posują uniwersalne siłowniki tylko że po zdjęciu tapicerki trzeba zdemontować szybę i zdjąć blachę z drzwi jest trochę grzebania ale uniwesalne da się napewno założyć sam to robiłem już chyba z trzy razy
Ja zrobiłem to po chamsku. Wywaliłem dziurę w boku drzwi (tzn. od środka samochodu) i peszlem puściłem przewody pod dywanik. Ten samochód i tak ma swój urok:-)
Witam. Sprawdzić instalację w przednich drzwiach od kierowcy w gumowej osłonie wiązkę centralnego zamka czy nie zaśniedziały lub nadłamały się przewody łączące się ze słupkiem.
Witam, alarm do centralnego zamka musisz podłączyć przez przekaźnik.
praktycznie to musisz zasymulować zamknięte drzwi i wtedy znajdziesz drugi kabelek który otwiera -dotychczas go nie znalazłeś bo zamek nie mógł sie zamknąć więc tez si ę nie otworzył (patrz na zamkniety zamek i krancówke która jest czesto w zamku i tez w niektórych autach wpływa na zamek -zamknięcie a raczej brak zamknięcia
wydłużenie impulsu zamknij na tym przewodzie do 25-30s dociaga szyby-komfort,najłatwiej jest go podłapać bez kombinacji w gumowej przelotce między kabiną a drzwiami,wprowadzasz tam tylko jeden przewód.
witam, jak dotad jasne, ale razem z kostka z tymi trzema przewodami jest jeszcze jedna kostka dwu pinowa, nie podlaczona do niczego, kolory przewodow to - biało-czerwony i żółto-czerwony... moze wie ktos do czego sa te dwa przewody? To są przewody sterujące siłownikiem. Kup sobie najlepiej silownik centralnego z jakiegoś Rovera 600 - np. z wersji angielskiej....
Napisałeś nie ma centralnego. TO CZEGO SZUKASZ ? Masz problemy ze zrozumieniem czego szuka? To Ci wyjaśnię, szuka miejsca, gdzie mogą zbiegać się przewody instalacji zamka centralnego, które zauważył w drzwiach, a pewnie szuka po to, żeby oszczędzić sobie roboty przy montażu. Dla mnie to całkiem całkiem zrozumiałe...
A nie ma wewnatrz przycisku do zam/otw centralnego zamka?
Podłączałem alarm z pilotem w tym autku więc krótko i na temat: 1. Nie przecinaj kabli, tylko zdejmij izolację, przylutuj kabelek z alrmu i po sprawie. 2. Sterowanie centralem, impuls "+" na zamknięcie lub otwarcie. Jeśli z alarmu "wychodzą" minusy, to zanim zaczniesz kombinować z przekaźnikami do zmiany polaryzacji, przyjrzyj sie dokładnie swojemu...
Drugie podejście i zrobione. Bez odatkoqego siłownika nie będzie działać.
Nooooooooo, będziemy pamiętać!
Sterowanie masą, tak wynika ze schematu (na przełącznik we wkładce zamka podawana jest masa którą ten rozdziela na przewody sterujące) Kolory jak piszesz
Wyjścia podłączasz pod światła .Zielony i fiolet razem do plus (stały) i druga taka para do świateł. Układ sterowany jest plusem i minusem czy tylko plusem? Wejście podłącz pod przewody sterujące siłownikiem centralnego zamka , światło oświetlenia kabiny lub kierunkami :) zależy czym jest sterowany układ.
Musisz wiedzieć jak odpowiednio wpiąć się w przewody sterujące centralnym.
Odepnij oryginalny siłownik i zamontuj siłownik uniwersalny 5 przewodowy(master), ma on prócz styków silnika przewody do wysterowania interfejsu zamka centralnego.
http://obrazki.elektroda.net/87_12415211... http://obrazki.elektroda.net/87_12415211...
Obejrzyj schemat podłaczenia alarmu i będziesz wiedział. Przewody wykorzystasz do podłaczenia centralnego zamka. Trzeba odszukać blokadę zapłonu i przywrócić przecięty przewód. Jeżeli z centralki nie wychodzą fioletowe kable, to wystarczy odłączyć wtyczki i alarm będzie zdeaktywowany.
Na prośbę Moderatora Błażeja opisze bardziej dokładnie miejsce usterki. Przewody były stopione (dosłownie stopione obrane z izolacji na długości 3 do 5cm) w lewym progu od strony kierowcy. Przypuszczalna przyczyną tej usterki była popękana izolacja na przewodach (zdjęcie ostatnie). Kable: czerwono czarny i żółto czarny (tak przypuszczam ponieważ obok...
Z alarmu muszą wychodzić takie dwa wolne przewody (niepodłączone lub obcięte) na których pojawia się impuls masy (-) na czas 1s do 3s przy zamykaniu i otwieraniu (na jednym przy otwieraniu a na drugim przy zamykaniu). Pod te 2 przewody należy podpiąć 2 przewody ze sterownika centralnego zamka które będą zaznaczone na schemacie jako zamknięcie i otwarcie...
Poogladaj sobie:(link do opisu modulu nadwozia clio-UCH opisany jako bezpieczniki i przekazniki) http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Musi być taki model. Same przewody bez obsługi nic ne dadzą.
witam mam taki problem posiadam opla vectrę b 1,6 16v i ostatnio zauważyłem iż przewody do centralnego zamka w klapie mam przecięte. wcześniej nie miałem problemu z pilotem centralnego teraz nie mogę uruchomic centralnego zamka z pilota. próbowałem już wszystkich sposobów podanych na forum czyli włączyc zapłon i klikac w pilota to nie pomaga nic się...
Film pokazuje bezpośrednie sterowanie siłownikiem zamka w drzwiach kierowcy. Odcina się wtedy przewody idące od siłownika do BSI. Traci się jednocześnie możliwość zamykania i otwierania zamka centralnego kluczykiem w drzwiach kierowcy. Wydaje mi się, że łatwiej jest odnaleźć dwa przewody przy BSI, przeciąć je i podłączyć według schematu, który wcześniej...
przewody biały i czarny na kompresorze
Milejow ma rację. Jeżeli masz siłownik z 5 kablami poza zamkiem to jest to dokładany system centralnego zamka. Jest to siłownik typu master czyli sterujący innymi siłownikami. 2 przewody to jest zasilanie silnika siłownika (na jednym +12V na drugim masa w zależności od funkcji zamknij/otwórz). Pozostałe 3 przewody to steowanie zamkiem centralnym. Na...
Albo na prawym przednim slupku masz sterownik oryginalny i tam bedziesz mial wszystkie przewody do centrala
będą to dwa przewody wewnątrz kompresorka od centralnego zamka, te idące prosto do silniczka od pompki z płyty elektronicznej, to tyle co można teraz na tą chwile wyrzeźbić, tylko czy kiedys się samo nie naprawi ale dowiesz się o tym pierwszy. pozdrawiam.
Witam.Posyłam opis pod jakie przewody podłancza sie alarm ,morze to coś pomorze
Mogę ci tylko powiedzieć, że sterowany jest masą, 200 mA wystarczy na wysterowanie centralki od zamka centralnego, 1 sekunda jest ok. POZDRAWIAM
Zobacz tu: http://www.autoelectric.ru/autoalarm/ari...
Czy jest jakis szybki sposób żeby sprawdzic szczelność przewodów (rurek) centralnego zamka w audi a4 b5 z 96 r. ? Pompka zasysa ale cieżko sprawdzic wszystkie przewody po kolei
Można jeszcze inaczej . Zakładałeś tylko centralny zamek czyli sterownik +siłowniki.W sterowniku centralnego zamka (schemat zamieściłeś )jest wtyczka a w tej wtyczce dwa przewody zielony i niebieski -zamień je miejscami i też będzie dobrze.
Nie rozumie do końca tej procedury co jest tam zawarta o jaki przycisk serwisowy chodzi i ojakie przewody?
w a4 zamek jest pneumatyczny,pompa znajduje się w bagażniku(czyba po prawej stronie)znajdź ją i sprawdź czy nie jest zalana oraz zobacz czy przewody powietrzne są szczelne
tak,2xminus to sterowanie dwoma masami,tak powinieneś skrosować przewody sterownika.
Witam . Mam nadzieje że Ci coś ułatwi ten rysunek. Jeżeli centralny zamek będzie się zamykał przy rozbrajaniu alarmu to zamień przewody otw/zam. przy przekażnikach (86). Zasilanie przekaźników zabezpiecz bezpiecznikiem 20 A.
Centralny zamek jest sterowany impulsami masy. Zamykanie - zielony Otwieranie - brązowo/czerwony Przewody znajdziesz w wiązce centralnego zamka drzwi kierowcy w słupku "A".
Co może być nie tak ewentualnie gdzie najlepiej wpiąć przewody do sterowania alarmem ?? To jest A4 8D(do2001r.) czy 8E(od2001r.) Centralka alarmu może być uszkodzona. Nie jest to jakaś uznana, bezawaryjna firma. Napisz gdzie wpiąłeś przewody sterujące z siłownika centralnego zamka?
Najczęściej zamek do wymiany. Oczywiście najpierw do sprawdzenia przewody w przelotce.
Tak jest to możliwe nie wiem czy u ciebie sterownik centralnego zamka jest w alarmie czy jako oddzielny moduł.Jeśli jest to oddzielny moduł to przewody sterujące są przy masterze Jest to siłownik z pięcioma przewodami zamontowany od strony kierowcy jest tam dwa przewody zasilające siłownik i trzy przewody do sterowania.Musisz skorzystać z tych przewodów...
Najlepiej poprzez lewy próg (przy kierowcy). Tam idą przewody od lamp, pompki paliwa.
Zamkami sterują silniki szyb i moduł komfortu , bezsensowne duże koszty. Można założyć zwykłe siłowniki np. https://e-adma.pl/p/196/2995/silownik-ce...
Chciałbym Ci pomóc, ale nie potrafię zrozumić Twojej wypowiedzi. Napisałeś wszystko bardzo chaotycznie, bez interpunkcji. Popraw Swoją wypowiedź zanim trafi do kosza. Czy "ręczne" podanie masy na przewody sterujące centralnym zamkiem - zamyka i otwiera auto? Masz źle podłączone sterowanie centralnym. Odłącz "czerwone" przewody od +, zostaw tylko "czarne"...
Poszukuję schematu podłączenia autoalarmu do Laguny 2003 r, chodzi mi o podłączenie alarmu sterowanego za pomocą orginalnej karty.Gdzie znajdę przewody centralnego zamka i kierunkowskazów?:?:
Witam potrzebuje się dowiedzieć gdzie i jakie przewody (kolory) są od centralnego zamka zeby podpiąć alarm i czy masą czy plusem.
Tak, można założyć radiowy, uniwersalny sterownik centralnego zamka. Zamontujesz go tak, aby wysterować impulsami masy przewody biały i brązowy dochodzące do sterownika na zdjęciu w pierwszym poście. Wtedy nadal będzie działać opcja otwierania wszystkich drzwi kluczem w zamku drzwi kierowcy. Jeżeli ta funkcja jest zbędna, to możesz zastąpić centralkę...
w wiązce progowej ma lewym boczku kierowcy masz przewody niebieski i niebieski z czarną kreską,są to dwie strony kierunkowskazów,tam najłatwiej podłapiesz te przewody,ewentualnie są też do złapania pod osłoną kolumny kierownicy-odkręcasz 4 śrubki zciągasz osłonę i masz tam wiązkę wyłacznika zespolonego z tymi przewodami.
Może nie powinienem, bo wiele razy było pisane i powinieneś sam poszukać, ale... Positive type locking. Locking: white/purple wire Unlocking: yellow/black wire Located in the wiring below the dashboard on the driver’s side.
Przewody opisane na schemacie centralki jako interfejs centralnego zamka: - pomarańczowy i pomarańczowo/czarny nie podłączasz, - żółty i żółto/czarny podłącz do masy, - biały i biało/czarny podłączasz do przewodów białego i brązowego w wiązce zamka centralnego (opisane jako sterowanie manualne). Jeśli w instrukcji alarmu nie ma pisanych pinów wejść...
Jeżeli nie ma alarmu fabrycznego to 1k zamyka, a 0.25k otwiera. Zamień miejscami przewody ze sterownika.
Honda Civic 2002 benzyna. Zamykanie żółto/czerwony, otwieranie biało/czerwony umiejscowione w 24 pinowym szrym złączu konektorowym umiejscowionym po lewej stronie pod deską rozdzielczą.Albo możesz wpiąć się w te przewody wychodzące w wiązce z drzwi kierowcy.
masz centralke F-14, a masz schemat do niej???, tam wszystko dokladnie pisze co i jak podlaczyc nawet centralny zamek!!! przewody 2x+12V podlaczyc do MASY, przwody 2xmasa nie podlaczac nigdzie-na zak/otwier bedzie pojawiala sie naprzemiennie masa do wysterowania zamka centralnego w sejce czyli 2 i 3 (BG i AR) a tak jak piszesz ze zamyka i otwiera i...
Zamień jeszcze przewody od stykow sterujacych (pewnie bialy i brązowy).
2przyczyny-uszkodzenie silownika lub przerwa w instalacji.Sprawdz,czy w momencie pracy zamka dochodzi do silownika drzwi kierowcy zasilanie(sprawdz oba przewody jak najblizej silownika,zielony i niebieski)
Witam! Drodzy koledzy prosze o pomoc. Zakładam sobie alarm w moim aucie (Astra H). Nie mogę znaleźć przewodów przednich migaczy oraz przewodu sterowania centralnego zamka (przycisk na konsoli). W jakich wiązkach szukać tych przewodów? Jeśli chodzi o centralny zamek to nie chciałbym rozbierać środkowej części konsoli. Może gdzieś można złapać ten przewód...
Witam Potrzebuję pomocy w podłączeniu zwykłego autoalarmu pilotowego do samochodu zafira b lift benzyna z 2009r. Gdzie mogę znaleźć odpowiednie przewody centralnego zamka, krańcówki, kierunki, stacyjkę, odcięcie?
Witam.Centralny zamek sterowany (-).Przewody zielony-otwiera,czarno/zielony-zamyka.Do złapania w wiązce przewodów wychodzącej z przednich drzwi po stronie kierowcy.Pozdrawiam.
Styk 6 to jest wyjście sygnału (masy) przy otwartych drzwiach. Styki 3 i 4 to są wyjścia informujące o pozycji siłownika master zamka centralnego. Skoro masz cały czas zwarte styki 5 i 3 to na wyjściu styku 3 masz masę i idzie informacja do sterownika otwórz zamek. Najprawdopodobnie masz uszkodzony siłownik. Spróbuj odpiąć przewody że styków nr 3 i...
Brakuje Ci masy z przekaźników. Zlutuj ścieżkę zaznaczoną na zdjęciu - masz w tym miejscu przerwę. Ja ją widzę a Ty tego nie widziałeś? http://obrazki.elektroda.pl/4845195500_1... Zdejmij zworkę z bezpiecznika którą zrobiłeś.
Właściwie tak jest, jak piszesz. W najprostszej wersji podłączasz trzy przewody, plus, minus i sterowanie. Jeśli ktoś nie myślał, albo centralny jest niefabryczny, to cztery, bo wtedy sygnały zamknij otwórz będą na osobnych przewodach.
połamane przewody na przelotce
Sprawdź wiązkę idącą z budy do tylnej klapy, na zgięciu pewno pourywane przewody i możliwe zwarcia. Jeśli nie pomoże, to od sterownika centralnego zamka odetnij przewód, na którym powinien pojawiać się "+" w momencie przekręcenia stacyjki - możliwe, że ten "+" jest tam przez cały czas (uszkodzenie kości za stacyjką) i stąd część problemów. Normalnie...
Przez złącze X1 idzie zasilanie do sterownika od centralnego zamka dlatego przestawał działać. Tu masz schematy do Astry G, na stronie 37 masz centralny zamek, w lewym dolnym rogu masz te przewody które cię interesują. Złącze X3 to to od drzwi, interesują cię przewody na pinach 3 i 13. https://www.elektroda.pl/rtvforum/downlo...
Zamienić przewody od siłownika zamka bagażnika - zła polaryzacja.
Jak ma przełącznik zamykania w kabinie to pod jego przewody
Myślę że Audi A6 jest z 2001 roku więc sterowanie znajdziesz pod tapicerką drzwi kierowcy w wiązce idącej do siłownika centralnego zamka. Sterowanie zamka i domykania szyb jest masą. Więc nie zostaje ci nic tylko kontrolka i do dzieła.
szary przy wyjściu z drzwi zamykanie,zielony również przy wyjściu otwieranie,obydwa oczywiście plusem,musisz za pomocą dwóch przekażników odwrócić sygnał z minusa na plus,wydłuzając czas na zamknij do ok.25s uruchomisz dociąganie szyb elektrycznych tzw.komfort. Dodano po 12 kolory do alarmu to:kierunki zielono/czarny,biało/czarny w wiazce idacej od...
Najlepiej podłącz te przewody za wyjściem z przełącznika przy kierownicy.
poszukuję podłączenia centralnego zamka jakie przewody i gdzie wpiąć
Co do centralnego zamka są to przewody: zamykanie z ryglem- brązowo czerwony otwieranie- brązowo biały Sterowanie komfortem: brązowo czarny 1.Musisz zwiększyć czas zamykania. 2. Wszystkie przewody są w centralce koło nóg pasażera. POZDRAWIAM
bez funkcji komfortu sa trzy przewody uklad na przekaznikach jest w download samochody
Otórz w module komfortu wtyczka na dole po prawo to wtyczka CZ. Zielono czarny i chyba zielono żółty to wyjścia , oczywiście sterowanie plusem. A powodziowca to lepiej się nie tykać.
Kolego to bardzo proste z tym zamkiem, pomarańczowy i pomarańczowo-czarny ucinasz, bo nie będą potrzebne, żółty i żółto-czarny podpinasz do masy, na białym i biało-czarnym wtedy masz impulsy masowe zamknij i otwórz.
Wg mojej starej rozpiski w Legend CS9218, sterowanie zamkiem centralnym było na poniższych kolorach: Zielon-biały - załączanie Zielono-czarny - wyłączanie Pozdrawiam
Lubiły też gnić przewody elektryczne przy pompie centralnego zamka w bagażniku.
co prawda już było, ale ...... Zamek sterowany plusem. Biało-czarny zamykanie i żółto-fioletowy otwieranie w wiązce wychodzącej z drzwi.
Jeden z siłowników ma zamienione przewody
Sterowanie centralnym masz z BCM. Sterowanie centralnym na fioletowej wtyczce, pin B2 i B3 przewody biały i jasnoniebieski. Niestety są wersje bez tych przewodów.
Te przewody wychodzą z tej złączki ale wszystkie nie są do zamka.Trochę dużo ich znalazłeś :wink: W tym pasku zamek chodzi plusem a przewody to czerwono-żółty zamykanie a czarno-biały otwieranie.(oczywiście zamek oryginalny pneumatyk)I to tyle.Miłej pracy.
włączniki drzwi: brązowo czarny poz.2 w białym 26 polowym złączu modułu centralnego zamka - drzwi tylne. pozycja 2 i 3 w zielonym 26 polowym złączu po stronie pasażera - drzwi przednie. Odseparować przewody od siebie diodami prostowniczymi np. 1N4004.
Witam. Dziękuję oto chodziło. Mam pytanie bo zamontowałem na tył szyby elektryczne były korby. Wymieniałem wiązki w drzwiach i u mnie były 4 przewody do zamka centralnego tak jak na schemacie. Nowe wiązki pod szyby elektryczne maja 5 przewodów jedna dodatkowa krańcówka otwarcia drzwi. Czy mógłby mi kolega podpowiedzieć pod które piny w bsi wpiąć te...
Witam wcale nie musisz szukać centralki wystarczy że zlokalizujesz przewody które idą od siłownika centralnego zamka które odpowiadają za zamykanie i otwieranie i tam podpinasz przewody od alarmu . Pozdrawiam 73!
Otwierając kluczykiem dzwi w których zamontowany jest master otwierają sie od razu wszystkie zamki,ta sama sytuacja przy zamykaniu.Zeby u ciebie to działało musisz pozostałe przewody podpiąć do sterownika zamka.Czrny to masa a biały i brązowy to zamykanie i otwieranie.
jak masz pilot to go zaprogramuj a jak nie to przeleć przewody
Masz rację "neo2k", sterowany jest +. Zółto-czarny zamknięcie, biało-fioletowy otwarcie. Przewody są przy nogach kierowcy po lewej stronie.
Oczywiście koledze chodzi o opornik 180om
A między drzwiami a karoserią sprawdzałeś przewody?
Problem rozwiązany - w gumie dochodzącej do drzwi są ułamane przewody.
Ze schematu wynika, że podłączasz najpierw przewody sterownika do sterowania masą. Czyli nie używasz pomarańczowego ani pomarańczowo/czarnego. Przewody: czarny, żółty i żółto/czarny z wiązki sterownika podłączasz na stałe do masy. Biały ze sterownika podłącz do styku 85 przekaźnika dodatkowego. A biało/czarny do styku 87a przekaźnika, razem z końcówką...
spr. podlaczenie alarmu, a raczej sterowania zamka centralnego, sprawdzil bym jeszcze czy przewody na zgieciu miedzy drzwiami a kabina nie sa przerwane pozdrawiam
w takim razie jezeli nikt nie wie ktorego z dolaczonych do zestawu schematow uzyc ( bo malo jest tematow o hrv) to chyba musze sprobowac po kolei wszystkie cztery mozliwosci bo i ktoras musi byc ok bo pewnych rzeczy nie rozumiem ( nie twierdze ze wasze informacje sa ogolnie nie zrozumiale ale ja takich rzeczy poprostu nie rozumiem tak jak pisalem :)...
Sterowanie minusem. W takim razie, które przewody wyprowadzić do sterownika centralnego zamka??
Czerwony,żółty,żółty z czarnym> +12v Czarny , pomarańczowy , pomarańczowy z czarnym> - masa biały - do siłownika (zielony) biały z czarnym - do siłownika (niebieski) W razie odwrotnego działania przycisków zam-otw należy zamienić przewody na siłowniku. Powodzenia.:D
przewody zamka centralnego mercedes bezpiecznik centralnego zamka dioda zamka centralnego
nierówne obroty silnika astra przelotka naprawa halogenowy transformator
cadillac escalade philips senseo
Jak podłączyć silnik odkurzacza MRG 402-42/2? Brak sygnału DVB-T2 na Mokotowie - Antena SWA Ceramic High Power