Niebiesko/żółty kabel w wiązce przewodów wychodzących z drzwi kierowcy. Zamykanie - masa Otwieranie - masa przez rezystor 180 Ω.
Wpięcie w drzwiach kierownika , konfiguracja na pneumata . Jeżeli dobrze pamiętam to w drzwiach kierownika jest niebieski , drzwi pasażera zielony a klapa żółty . Oczywiście wybierasz jedne miejsce wpięcia .
ustaw na zamek pneumatyczny i wykżystaj niebieski przewód z drzwi kierowcy,xczęść od strony auta(anie drzwi) to jest pompa resztę powinieneś mieć na schematach
szare złącze 16pin, sterowanie siłownikami schemat F pin13 i pin15
No to powinno być tak, jak napisałem. Różowy zamyka, szary otwiera.
To alarm, nie centralny, mniejsza puszka to czujka ultradźwiękowa (jej "mikrofony" wykrywają ruch), najmniejsza czujnik uderzeniowy? Jak z zewnątrz nic nie ma, to może w środku na płytce alarmu coś nadrukowali, możliwe, że jest tam też opis wyprowadzeń przy, lub pod gniazdkiem wtyczki. Wtedy nawet właściwie nie potrzeba nazwy, aby go podłączyć, najwyżej...
Niebiesko-biały w drzwiach kierowcy - masa/masa+180 Ohm.
Mam tylko siłownik od zamka i 5 kabli. Masz dołożony uniwersalny centralny zamek, teraz trzeba wewnątrz auta odnaleźć centralkę sterującą siłownikami i podłączyć sterownik radiowy , o ile się da bo nie do wszystkich centralek sterujących siłownikami da się to zrobić
Siłowniki są elektryczne, sterowanie można podpiąć na włączniku centralnego lewych drzwi kierowcy lub przy module komfortu. Sterowanie jest masą na jednym przewodzie, jeden impuls sama masa, drugi masa przez rezystor ok 0,5 - 1 kohm.
MAKE SUZUKI MOD. IGNIS YEAR. 02 2nd sem.® PETROL DIESEL ALARM/SIREN POSITION Position the compact alarms and the sirens on the support of the shock absorber, driver’s side. Pass the cables through the original rubber sleeve located in the bulkhead that divides the engine compartment and the driver’s side passenger’s compartment...
Siłowniki masz w drzwiach czy dopiero będziesz je montował?Chodzi ci o sterowanie już istniejącymi w zamkach siłownikami czy masz zamiar montować dodatkowe siłowniki?Bo jak będziesz zakładał nowe to składasz to jak lego.Plus i minus możesz brać śmiało z zapalniczki
Dzięki za porady. Jak zrobie to napisze. Z tego co napisałeś wnioskuję, że jednak sam chcesz to zrobić. No cóż, jeżeli tak to mała podpowiedź. Widzę, że nie wiesz jak ustawić punkty lutownicze, więc zamiast tego zamontuj diody na zielonym i niebieskim i nimi odseparuj spoczynkowy minus ze sterownika. Czyli bardziej po ludzku kup dwie diody np. 1N4002...
Niebiesko/biały kabel w wiązce zamka drzwi - otwieranie masa przez opornik 180 Ω - zamykania masa
Zamek sterowany (-) Podłącz przewód "zamykania" do brązowego przewodu (nr pozycji 4) w czarnym 6-pinowym złączu przycisku centralnego zamka na środku deski rozdzielczej. Przewód "otwierania" do zielonego przewodu (nr pozycji 27) w białym 40-pinowym złączu w jednostce sterującej BSI.
Łączysz Noxona wg. schematu "sterowanie minusami" Biało/czarny z Noxona podłączasz do biało/błękitnego w VW przez opornik 180Ω W to samo miejsce do biało/błękitnego w VW podłączasz biały z Noxona oraz czerwony (domykanie szyb)
Od styków NC odciąć masę. Od styków NO odciąć +12V. Pod styki NO podpiąć masę. Tylko pamiętaj że płytka jest dwustrona i zobacz czy z drugiej strony nie trzeba rownież odciąć ściezek.
Wystarczy zajrzeć w link który wyżej podałem - jest tam dokładna instrukcja ze zdjęciami co gdzie podłączyć.
Kolego ŻLE wpinasz się ze sterowaniem Błędnie interpretujesz schemat podłączenia Tytana DS300R do Doblo. Wysteruj zamek impulsami [masy] do czarnego, 40-pin złącza w "skrzynce bezpiecznikowej" : [pin34] biało/brązowy - zamykanie, [pin24] błąkitno/niebieski - otwieranie.
Albo na prawym przednim slupku masz sterownik oryginalny i tam bedziesz mial wszystkie przewody do centrala
Na słupku drzwi kierowcy biała wtyczka przewód żółto-niebieski (przedostatni). Zamykanie impuls masy, otwieranie impuls masy szeregowo przez opornik 180om.
Do pomarańczowych ( obu) podłączasz +12V do żółtych (obu) podłączasz masę do białego przewód 3 do białego z czarnym przewód 4 Jak sterowanie działa na odwrót to zamień 3 z 4
Tu masz rozpiskę: https://www.the12volt.com/installbay/for...
w civicu w drzwiach kierowcy nie ma siłownika,jest tylko taki switch sterujący,jeżeli chcesz,żeby zamek działał na pilota musisz włozyć siłownik i podłączyć pod twój sterownik,jeżeli sterownik nie obsługuje bezpośrednio siłowników,użyj układu dwóch przekażników i wysteruj je z twojego modułu.
Sterownik jest zcalony ze skrzynką bezpieczników jest to całe urzadzenie urzadzenie łącznie z blokadą zapłonu, do sterowania z alarmu wepnij sie do przełącznika zamka pod włącznikiem świateł awaryjnych pozdrawiam
Sterowanie jest plusem. Sterownik znajduje się w module komfortu, w zależności od modelu (rocznika) pod siedzeniem kierowcy lub w skrzynce bezpieczników (nad bezpiecznikami).
niebiesko/żółty ale on otwiera tylko kabinę ...a dwa impulsy otwierają całe auto ?
na przemian szary i zielony plusem
Ciebie interesuje opis sterowania z pompą, na jednym przewodzie masz mieć naprzemiennie plus i minus. Schematy ogólnie dostępne na forum, więc nie wklejam.
sterowanie masą wiązka z drzwi szary i niebieski z czarnym kierunki różowy i brązowy na białym 22 pinowym złączu na słupku A
sterowanie dwie masy,przewody biało-niebieski i czarno-niebieski w 23-pinowym konektorze w module hella pod deska rozdzielczą,krańcówka drzwiowa to brązowo-biały Dodano po 7 w nowszych mógł byc zamiennie zamiast biało-niebieskiego biało-żółty i zamiast brązowo-biały[drzwi] brązowo-niebieski,ale to już bez problemu zweryfikujesz.
Nie wiem gdzie jest umieszczony moduł pod deską. Prosciej bedzie w drzwiach. Ok. Dzieki za pomoc. P.s bhtom nie bij nie potrzebnie piany bo ci pikawa stanie :) Nie wkładaj sterownika w drzwi jak się tam dostanie wilgoć (woda deszcz zima mróz) to będziesz musiał zaraz wymieniać Najlepiej umieść sterownik pod kokpitem nad lewą nogą kierowcy
+12V, zasilanie Gruby czerwony kabel z konektorem oczkowym 6mm "powyżej pedału hamulca". domykanie szyb Czerwono/brązowy (pin3) w 16pinowym, brązowym złączu w "nogach kierowcy". Impuls domykania wydłużyć do ok. 25s.
Spójrz na schemat sterownika z alle.... Coś jeszcze musisz podłączyć do masy :)
Brązowy i biały to otwórz/zamknij wyzwalane masą
Nie musisz rozbierać deski, możesz wszystko podłapać w boczku odkręcając cztery wkręty i wyciągając cały próg , znajdziesz tam w wiązce progowej idącej od takiego sporego złącza sterowanie zamkiem i kierunki na kolorach które wymieniłeś wyżej, idzie też tam w stały plus na czerwonym przewodzie, a na czystych brązowych masz masy, krańcówki drzwi też...
Napisz do nich, może udostępnią schemat: http://www.emel-alarmy.pl/sterowniki.htm mam problem z podłączeniem sygnału otwierania/ zamykania i gdzie to wpiąć w samochód. Samochód ma centralny zamek?
Pytam o podłączenie uniwersalnego sterownika do oryginalnego. Jesli chcesz zostawić tę oryginalną centralkę i do niej podłączyć uniwersalną, to spróbuj się podłączyć do jej sterowania, czyli przewody czarno-pomaranczowy (BO) i czarno-rózowy (BK). Podaj na nie masę i zobacz, czy centralny zamyka i otwiera, i jeśli tak, to podłącz się do nich z uniwersalną...
dwie masy pomarańczowy i fioletowy w boczku kierowcy- wiązka drzwiowa a tu masz podobny temat https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic6...
Rozwiązanie ze zdjęcia działa również w Fordzie Ka drugiej generacji. Dodatkowo, gdyby ktoś chciał podłączyć bagażnik, to duża wtyczka pin 30 (fioletowy) odpowiada za otwarcie siłownika tylnej klapy. Ważne, aby obciąć go od modułu.
Powinieneś mieć podpięte sygnały pod brazowo-czerwony i brazowo-bialy. Możesz sprawdzić co się dzieje jak podasz na te przewody sygnał masy przez żarówkę 12v.
Dokładnie. Dla wygody czarny z radiosterowanika możesz połączyć z brązowym z kiekerta. To masa.
Troche inicjatywy kolego http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic76... lub http://leonclub.pl/forum/viewtopic.php?f...
siłownik w drzwiach kierowcy jest "mechanicznie"(kluczykiem)sterowanym modułem CZ.podłącz przewody fabryczne,wykorzystaj 2 przewody i zamontuj siłownik slave.Niczego nie podpinaj pod oryginał!! Co ty pleciesz,slave jest sterownikiem mech,od kiedy to on ma kable sterujace???Wstawil sterownik i slave,a by miec zamek na pilota. Autor tematu niech sprawdzi,czy...
Pomarańczowy i pomarańczowo-czarny do masy, żółty do +12V, biały z centralki do zielonego, biało czarny do niebieskiego, reszty nie podłączasz.
Jeśli to ci nie pomoże, to oddaj do tych fachowców i też będziesz miał satysfakcję... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic16... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic37...
Zobacz to, może będzie pomocne.
https://obrazki.elektroda.pl/5691350600_... Zasilanie - gruby czerwony przewód w dwupinowej kostce w BSI Masa - oczko do śruby za klapką z lewej strony deski rozdzielczej Kierunkowskazy - czarna 16 pinowa kostka piny 13 i 14 Otwieranie - Przecinasz biały kabel pin 15 szarej 16 pinowej wtyczki. Kabel NC (otwieranie) na 15 pin, kabel...
Niebieski i żółto-czarny, 2 i 3 pin w 10 pinowej wtyczce modułu sterownika CZ
Kolega miał połowicznie rację. Zlokalizowałem dwa przewody przycisku które odpowiadają za otwarcie i zamykanie auta. Podłączyłem te przewody z tymi od zakupionego sterownika centralnego zamka i jeszcze jeden czerwony przewód na plus oraz czarny i żółte razem na masę. Otwieranie i zamykanie działa. Nie da się podłączyć sygnalizacji pod światła awaryjne....
Witam serdecznie, Hyundai Getz 2003 rok. Mam problem z podłączeniem zewnętrznego sterownika do zamka centralnego. Znalazłem 4 przewody , które sterują zamkami. Brązowy + , czarny - ,oraz czerw/ pomar. i zielony na których przy zamkn./otwar. Pojawią się + przez 2 sekundy. Po podłączeniu na chwilę + z akumulatora na zielony słychać tylko zamek w bagażniku,...
Po lewej masz zasilania i sterowanie.muszą wychodzić kable z drzwh.
Spróbuję tak zrobić, ale najpierw rozbiorę obudowę kluczyka i posprawdzam, czy wszystko tam jest ok. Bo przecież nie możliwe jest, że przed wymianą obudowy działał, a teraz nie. Nie chcę ryzykować złamania kluczyka np. przy próbie otwarcia zamarzniętego zamka. Dodano po 3 Problem musi być w pilocie kluczyka bo inaczej centralny nie działał by w ogóle...
2x pomarańczowe wolne, 2x żółte do masy-wynikiem tego jest sterowania masą na dwóch białych-koniec!
http://obrazki.elektroda.net/22_12674410... http://obrazki.elektroda.net/14_12674410... Na podstawie tego schematu URZ0222 powinieneś znaleźć funkcje wejść. Byłoby prościej, gdybyś zamieścił zdjęcia płytki drukowanej (obie strony)
Kupiłem sterownik c.z. z pilotami. Jest skonfigurowany dodatkowy kanał na domykanie szyb (mam w swoim VW opcję komfort). Ze sterownika wychodza kable do podłączenia zasilania kierunkowskazów (gdzie je najlepiej podpiąć??). nie wim o co chodzi z kablami wychodzącymi ze sterownika , które sa opisane następująco: Wejście zamykające (-) i wejście otwierające...
Przewód biało-czarny(zamykanie) i żółto-fioletowy(otwieranie). Sterujesz plusem. Musisz wypatroszyć wiązkę od drzwi spod takiej maty głuszącej i tam się wciąć. Centralny napraw swoją drogą.
Niebieski (jeżeli jest krótki i nie zaostrzony) jest anteną. Dodano po 3 Być może jeden z czarnych oraz brązowy i biały są od sterowania centralnym zamkiem (widać, ze idą na rezystory, a ponadto standardowo sterowniki MATER posiadają właśnie brązowe i białe przewody oraz czarne od krańcówek).
W tym modelu jest kilka wersji w zależności od rocznika , silnika i wyposażenia ale najczęściej to : niebiesko/biały (zielono/siwy) i fioletowo/zielony sterowanie masą , drzwi kierowcy.
Centrala od zamka centralnego nie wystarczy.Zastosuj ten uniwersalny sterownik ST1000.
Przy zamykaniu pojawi się na jednym z przewodów na 1 sek. impuls (-), przy otwieraniu pojawi się taki sam ipuls na drugim przewodzie. A więc miernik podłączony do plusa jedną końcówką a drugą do wyjścia na centralny zamek podczas zamykania i otwierania pokaże przez chwilę napięcie. Sprawdź na którym jest ipuls zamykania a na którym otwierania i odpowiednio...
ST-1000 kosztuje 25zł...
Powinien być pneumatyczny, sterowany (+). Podłączasz się do przewodów wychodzących z drzwi kierowcy (szary i zielony).
Tu masz schemat z 206 - może się przyda. https://obrazki.elektroda.pl/2643049200_... https://obrazki.elektroda.pl/9146753100_...
Przewody w wiązce kierownicy, z włącznika kierunkowskazow. Potrzebny bedzie przekaznik dwu torowy, albo dwie diody prostownicze minimum 5'cio amperowe.
Rozumiem że podłączasz się pod te przewody sterujące czerw-nieb i czerw-zielony ?
opis w załączniku
Możesz mi kolego wytłumaczyć czego nie zrozumiałem ? lub do wewnętrznego wyłącznika centralnego zamka. Otwieranie z opornikiem 670ohm zamykanie masą na jednym przewodzie. post #2 https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... lub zrób to w oryginale za ok. 600zł - nowy, fabryczny klucz - scyzoryk z pilotem i immo.
Siłowniki są sterowane plusem. Po schemacie z pierwszego obrazka widać, że masa jest wspólna. W przypadku centralek to kable ze siłowników się nie różnią. Błądzisz a to dlatego że sterowanie siłownikami realizowane jest poprzez zmiane polaryzacji. Sygnały są zamieniane podczas otwierania i zamykania. Pytanie do autora. Czy w twoim aucie są siłowniki...
-z podłączeniem kierunkowskazów Przewód czarno/biały i czarno/zielony w czarnym 12'pinowym złączu skrzynki bezpiecznikowej. -z podłączeniem sterownika do centralnego zamka Sterowanie (+), przewód czerwono/niebieski i czerwono/zielony w czarnym 6'pinowym złączu drzwi kierowcy. -z domykaniem szyb Podłącz do przycisków sterujących, ciąć i podłączyć: biało/czarny...
Witam Tu masz kolego wszystko.Powodzenia.
To jak wszystko działa z kluczyka/zamka, to podpinaj się pod te przewody przy wtyczce GEM. W złączu masz przewód czarno-zielony i czarno-pomarańczowy (w innych miejscach niż podałem wcześniej) i do nich spróbuj podpinać się probówką podpiętą do masy (a nie miernikiem). Przewody Modemixa połączyłeś wg drugiego obrazka "sterowanie masą"? Również kontrolką...
Sterowanie centralnym zamkiem: Wiązka przewodów w prawym progu. Otwórz - czerwono/czarny (gruby) Zamknij - czerwono niebieski (gruby) Sterowanie impulsami "masy". Kierunkwskazy w tej samej wiązce prawego progu: Jasno-szaro/czerwony Jasno-szaro/niebieski
Tak podłączenie ze schematu ,,zamek sterowany minusem,,Proböwką musisz wyłapać dwa kable-jeden zamyka a drugi otwiera.
Witam wszystkich mam nadzieje, że jestem w dobrym dziale :) Pacjent to auto żony :) Renault clio 2 1999 rok 3-drzwiowy. Auto miał w standardzie centralny otwierany z kluczyka. Niestety immo zwariował o fachowiec wyciągnął to co było w kluczyku wsadził inną płytkę auto odpala ale centralnego z kluczyka już nie mam. Można jedynie zamykać centralny w środku...
Ta rozpiska nie pasuje? https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2...
(at)carrot (at)camer , otóż zdjąłem zabezpieczenie na kable z tej wiązki co kolega (at)camer zaznaczył na zdjęciu, na jednym forum jedna osoba napisała aby znaleźć otwieranie i zamykanie który to kabel w samochodzie to probówkę podłączamy do masy i probówką dotykamy kabli, jeżeli na którymś kablu się otworzy albo zamknie zamek to już wiemy który kabel...
na tej instrukcji co ja dostalem jest tak: jedna kartka polowa A4 i na niej 4 rysunki bardzo nie czytelne- rozmazane napisy, slaby wydruk albo ksero i jest jeszcze niby taka ksiazeczka co ja otwierasz a w srodku jedna kartka i jest opisane ktory kabel co to
mam lagune 95 r. i siadla mi plytka na podsufitse i kupilem sobie sterownik centralnego zamka z pilotem i mam piec kabli a do starej plytki wychodzily tylko 3 i nie wiem jak to podlaczyc . prosil bym o jakis schemat
No a jaką masz pompkę jakiś nr. zdjęcie wtyczki? . Taka https://obrazki.elektroda.pl/1805474500_... https://obrazki.elektroda.pl/3539337600_...
Chce podłaczyc unwersalny sterownik centralnego zamka z pilotem do avensis t22 1998r. Auto oryginalnie mialo pilota w kluczyku ale nie dziala i nie ma nawet nic w srodku takze zdecydowalem zakupic universalny modemix. Wiem ze sterownik jest w nogach kierowcy przy bezpiecznikach. Pytanie czym jest sterowany i jakim schematem go podłaczyc. Moze posiada...
wepnij się w wyłacznik wśrodkowej konsoli, sterowanie +
Fioletowo-czerwony to sterowanie central zamka - masa otwiera a rozcięcie tego przewodu i podanie masy przez rezystor w kierunku body komputera zamyka centralny zamek - rezystor 1k ohm.
Sprawdź skrzynkę
już poprawiłem obrazki... to pomoże mi ktoś? Bo zakładając temat nie miałem na celu wysłuchwania, ze mam sobie odpuścić. Dodano po 49 podpiąłem już zamykanie i otwieranie zamka pod przycisk. Teraz stoję przed dylematem który kabel to masa i gdzie mam podpiąć zasilanie. Pomoże mi ktoś? Konkretne pytanie, konkretna odpowiedź.
Najlepiej w wiązkę drzwi kierowcy,jak wchodzi do auta.Tam masz sterowanie.
1. Czy posiada ktoś schemat odbiornika IR ( żeby spr czy da się go uratować ) Wg. mojej wiedzy schemat jest nieosiągalny. 2. Czy sam odbiornik da się wymienić z innego auta bez kodowania? Jeśli nie jak przeprowadzić ponowne zakodowanie. Np.: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic10... 3. Jak podłączyć osobny sterownik centralnego zamaka np z...
A ja trafilem na 306 ze sterowaniem +12V!! Zglupialem do reszty, pisze aby ostrzec innych.
Teraz lepiej, ale poczytaj jak trzeba tu wstawiać zdjęcia, i popracuj nad pisownią. Pomogę podłączyć, ale lepiej dodaj schemat w/g którego podłączyłeś.
Sterownik dokupisz w każdym sklepie z elektroniką, a jak nie maja to ci sprowadzą.
kolega camer coś zamieszał... ja zamontowałem tylko centralke z pilota i działa bo jeśli masz fabrycznie CZ to po co osobny siłownik. Jak coś konkretnie potrzebujesz to pisz na PW - niedawno zakładałem to może jakoś pomoge:)
WITAM przy drzwiach nic nie dotykaj !!! trzeba się podłączyć przy sterowniku centralnego u pasażera pod nogami nad głośnikiem!!! jak znajdę to podam ci kolory przewodów do rozcięcia a tym czasem wejdź na KLUB-BMW.pl i tam znajdziesz wszystko na temat tego auta. mam takie same!!
Sterownik ma możliwość podłączenia centralnego i tutaj nie ma problemu, natomiast pytanie jest, jak przesłać sygnał z przycisku centralnego do tychże sterowników. Mam puszkę z przewodami jak na pierwszym zdjęciu i w jakiś sposób muszę ją podłączyć, aby przesyłały sygnał do poszczególnych sterowników.
Do sterowania zamkiem wykorzystujemy cienki przewodzik biało/niebieski wychodzący z drzwi kierowcy. Wszystko na jednym przewodzie, zamykanie masa,otwieranie masa+ rezystor 180ohm krótki impuls.
http://obrazki.elektroda.pl/9842068700_1... http://obrazki.elektroda.pl/9842068700_1...
Spróbuj biały i biało/czarny do masy, a sterowanie podłącz do żółtego i żółto/czarnego.
Focus ma central sterowany masą na przewodach czarny z pomarańczowym i czarny z zielonym złapiesz w lewym progu
Dotknij do masy na 0,5s przewodem niebieskim lub zielonym (przy zamkniętych drzwiach). Centralny zamek powinien się zamknąć lub otworzyć. Wykorzystujesz wtedy sterownik zamka centralnego. Maxicara konfigurujesz na sterowanie impulsami masy - schemat 1. Możesz podpiąć nowy sterownik Maxicar bezpośrednio pod siłownik drzwi - schemat 4. Jednak wymaga to...
Probówka do masy, nakłuwając odpowiedni kabel, zamkniesz auto, nakłuwając inny odpowiedni-otworzysz. Jak przytrzymasz dłużej probówkę na kablu zamykania to zamkniesz okna, analogicznie z kablem otwarcia-otworzysz okna.
Mam na nich pełną masę, w momencie zamykania i otwierania pojawią się +12. Jakieś inne rozwiązania?
Ta wystarczy oryginalnego pilota dokodować i centraly jak jest to ruszy i o ile BODY ma funcje sygnału bo były bez. Ale to wystarczy z naklejki odczytać czy jest kHz
podłączyć sterownik centralne mercedes podłączyć sterownik centralne zamek podłączyć centralne mazda
pavilion podświetlenia przeróbka zwrotnic tonsil wskaźnika napięcia akumulatora
Canon GP405 - Problemy z kartą druku Radio Seat 6K2 - Modernizacja, Problemy Techniczne, Wymiana