Znalazłem te dane rezystora i jest to 1,9-2,1 OHM.Tylko jest jeden problem przez rezystor idzie zasilanie i to po zapłonie minusowy impuls jest podawany z drugiego konektora wtyczki sterownika i tam sprawdź impuls.
przekaźnik główny jest z prawej strony od kierowcy komora silnika on dostaje zasilanie z bezpiecznika 30A przekaźnik łapie po zapłonie i podaje zasilanie ale jeszcze nie sprawdziłem gdzie podaje te napięcie.Rano sprawdze te zasilania,może coś się wyjaśni.
Do sprawdzenia zasilanie w paliwo po stronie LPG - może wtryskiwacz nie podaje LPG. Komputer pokazuje przerwę w zapłonie bo nie widzi by spalała się mieszanka na cylindrze - ten błąd nie oznacza tylko i wyłącznie braku iskry.
Czy ECU widzi obroty silnika? Brakuje tylko iskry czy nie podaje również paliwa? Zasilanie po zapłonie na cewkach sprawdzone żarówką? Można sprawdzić rozrząd.
Problem rozwiazany Wina leżała po stronie bezpiecznikow pod kierownicą, podczas otwierania szuflady z bezpiecznikami odłaczył się zielony przewód który jest za bezpiecznikami który podaje zasilanie po zapłonie na wiekszość elementów. po odłaczeniu tego przwodu objawy są identyczne jak wprzypadku uszkodzenia immobilizera. dziekuje za porady i pozdrawiam....
Wszystko rozumiem,tylko dlaczego sterownik podaje zasilanie na pompę przy wyłączonym zapłonie i wyjętym kluczyku. Nawet wyjęcie przekaznika 219nic nie zmienia.
Oryginalnie kontrolka niedomkniętych drzwi jest podłączona pod czujniki w zamkach (krańcówki od lampki są tylko w drzwiach przednich). Czujniki zwierają kontrolkę do masy, zasilanie na kontrolkę jest podawane po zapłonie. Jeśli kontrolka działa Ci na odwrót, to znaczy że podajesz na nią masę zamiast zasilania po zapłonie, a od strony krańcówki dostajesz...
Przy niesprawnym immo kontrolki check i EPC świecą. W przypadku niesprawnego immo, w grupie VAG, silnik zapala i gaśnie po kilku sekundach. Brak świecenia dwóch pierwszych kontrolek oraz brak komunikacji to albo uszkodzenie sterownika albo brak zasilania na sterownik, zarówno tego „pierwotnego” czyli plusa stałego i po zapłonie jak i „wtórnego”, czyli...
A zasilanie po zapłonie na pin A1 ? Zasilanie na PIN M2 i M3 sprawdzałeś jak ? Musi być zapięty sterownik wtrysku bo on steruje przekaźnikiem który podaje napięcie na te piny. W załączniku masz schemat.
Zasilanie właśnie podawane jest po zapłonie i nie ciągnie cały czas prądu. Odcięcie aktywuje się w przypadku włączenia alarmu i włączenia stacyjki w pozycję zapłon. POZDRAWIAM
To napięcie +12V potrzebuję do zasilenia świateł dziennych, ich włączenia i wyłączenia kluczykiem. Silnik wycieraczek jest sterowany "masą" po zapłonie, tak jak i wiele innych urządzeń sterowanych "po zapłonie". Na tych urządzeniach na jednym pinie wtyczki jest zawsze +12V, a na drugi podaje się "masę", a nie "plus" przez stacyjkę. Przydałby się schemat...
Jak nie są uszkodzone/stopione itp to oczywiście, że możesz. Kolega CameR częściowo wytłumaczył jak to zrobić. Miernik i kontrolka w dłoń i sprawdzasz. Czerwony to z reguły stałe zasilanie 12V. Czarny to często masa, żółty czy pomarańczowy plus po zapłonie. Włącz awaryjne i zobacz czy nie pojawia się napięcie w takt pracy na przewodach o jednakowych...
CHYBA ŻE SPRÓBUJE TEGO PRZY WŁĄCZONYM ZAPŁONIE!!!! Dokładnie tak jest napisane: Urządzenie pozostaje tak długo w trybie pracy, jak długo włączony jest zapłon pojazdu. Jeżeli to zadziała możesz w razie potrzeby przerobić zasilanie przy sterowniku lub dołożyć wyłącznik i podawać mu zasilanie +15 na stałe (tak jakby była włączona stacyjka).Oczywiście...
wychodzi na to że to jest ta sama linia zasilania , napięcie po zapłonie podaję na moduł świec a nie bezpośrednio na świece , poza tym jak podam na krótko napięcie na ten moduł to załącza się zaworek na pompie
Mam dzisiaj te same auto z tymi samymi objawami ,wszędzie brakuje plusa po zapłonie ,według autodaty jest jakaś skrzynka w przestrzeni bagażowej i w niej bezpiecznik F2 -15A opisany jako zapłon (ale co za baran by w tyle dał bezpiecznik zapłonu ) ale nie mogę znaleść tej skrzynki .Czy ktoś może potwierdzić że taki bezpiecznik istnieje VF7XU9HUC64153226....
A wszystkie zasilania są podawane na sterownik, chodzi mi dokładnie te po zapłonie.
podaje masę na żółty kabel jak rozłącza się plus tak? bo tak rozumiem schemat - przy normalnie załączonym akumulatorze obwód tego kabla jest rozłączony. Tak i tak ma być. jak zatrzymuje się zegar (czas) to na 99% musi się gubić zasilanie to bezpośrednie z akumulatora0 (+lub -) dobrze myślę? Jak zniknie zasilanie to tak...... Tacho ma zasilania w pkt....
Ostatecznie okazało się że uwalony jest sterownik skrzyni - jest pod nogami pasażera, ale tu woda nie była problemem. Pin 54,55 to +12V po zapłonie (czarny kabel) a sterownik nie podawał napięcia na pin 52,53 (fiolet,fiolet-biały) - zasilanie +12V do elektrozawórów w skrzyni.
Chcę założyć przekaźnik na zasilaniu sterownika LPG, wyzwalany po zapłonie dopiero, czyli po przekręceniu kluczyka w pozycji zapłon podawane jest napięcie na sterownik LPG? Jaki przekaźnik kupić i jak to ogarnąć - samochód dużo stoi i odkąd założyłem LPG to po około miesiąc-półtora totalnie rozładowuje akumulator. AI: Podaj proszę markę i model samochodu...
vodiczka doskonale rozumiesz temat chodzi o układ który podajesz. Ale chyba z gotronik nie wytrzyma skoro napięcie zasilania po uruchomieniu samochodu wynosi 14-14,5V. Wytrzyma spokojnie i do 15 woltów, w szereg ma włączoną diodę a LM 393N pracuje do 18 woltów. Przekaźnikowi też nic się nie stanie o wolt więcej.
Przekaźnik K127 podaje tam plus po zapłonie z bezpiecznika F6 25A.
Wstaw przekaźnik 20A, sterowanie przekaźnika podłącz pod stacyjkę-zapłon. Zasilanie dmuchawy podłączasz przez styki przekaźnika. 85 (-) masa 86 (+) przewód załączający przekaźnik dmuchawy, podawany przez stacyjkę po zapłonie 30 (+) przewód zasilający(trzeba przeciąć) dmuchawę za bezpiecznikiem 87 (+) przewód biegnący dalej do dmuchawy
Witam Problem polega na tym, że po włączeniu zapłonu sterownik nie włącza przekaźnika pompy paliwa. Przy kręceniu rozrusznikiem auto nie pali. Sprawdzone połączenia między przekaźnikiem a sterownikiem, masa sterownika i zasilanie po zapłonie, sam przekaźnik na stole też działa. Na pinie D3 wg schematu z infotecha powinno być zasilanie po zapłonie a...
Podaje jeszcze napięcia T16/1 - zasilanie 12V, po zapłonie jest T16/4 - brązowy - masa jest T16/5 - brązowy - masa jest T16/7 - zielono-czerowny - K-Line 4,91V stacyjka off; 1,26V stacyjka on; łączone z + obd T16/15 - zielono-niebieski - L-Line 2,78V stacyjka off, 1,31V stacyjka on; łączone z + obd T16/16 - zasilanie 12V, stałe z aku jest po miedzy...
... mam obecnie podane dwa rodzaje napięcia: stałe 12V bezpośrednio z akumulatora i służące tylko dla podtrzymania pamięci oraz 12V podawane po załączeniu zapłonu i wykorzystywane jako główne zasilanie radia. Jak odłączysz od instalacji radia +po zapłonie i ten pin ISO podłączysz do stałego + (czyli działasz z pinami 4 i 7 ISO) to otrzymasz oczekiwany...
Autodata tak podaje: 1 - ok 3V w 20°C, pin czujnika temperatury 2 - 12V zasilanie czujnika 3 - masa po zapłonie 4 - 5V zasilanie czujnika 5 -1,5V na wolnych obrotach, ok. 4,2V przy gwałtownym wciśnięciu gazu Co do gniazda to jest chyba OBD, więc nic się nie da zewrzeć, tylko komputer to odczyta.
Nie wiemy jakie auto. Pomijając to potrzebujesz jeden lub dwa przekazniki , diody prostownicze na sterowaniu przekaznika i zależnie od sygnału sterującego + lub - w zamku i lampce analogicznie odwrotnie przekaznik na stałe do masy lub do plusa a impuls przez diodę zapirowa katoda lub anoda podajesz na drugi koniec cewki .szukasz plusa po zapłonie albo...
Witam TPS (Throttle Position Sensor) to zwykle potencjometr który znajduje siię dokładnie naprzeciwko przepustnicy i są to 3 kable:masa, zasilanie,i sygnał. Włącz zapłon i wepnij się z miernikiem po kolei w te kable(i do masy). Jak się wepniesz to poruszaaj przepustnicą i zobacz czy napięcie się zmienia. Możesz mierzyć też rezystancje na wyłączonym...
To zwykły gruźlyk na pompie boscha. Ten kabelek zasila zawór na pompie. A z altem jest coś namieszane w instalacji. Nie ma +12 dla kontrolki po zapłonie. Dodano po 16 Jednak doszedłem do innego pomysłu. Nie ma zasilania na linii 15. Alt się wzbudza i podaje przez kontrolkę. Albo bezpiecznik albo np stacyjka.
Wydaje mi się, że raczej się nie da tak skonfigurować, choć mogę się mylić. W ten sposób jest zrobione światło i gniazdo USB u góry wpięty w zasilanie gdzie jest stały prąd. To samo chciałem zrobić, żeby lodówka miała cały czas podawany prąd, bez potrzeby trzymania auta na zapłonie. Czyli wystarczy zrobić nowa wiązkę z bezpiecznikiem na plusie i zakończyć...
Pelny wtrysk 94 Przy wlaczeniu zaplonu wlacza sie wentylator chlodnicy i po chwili slychac cykanie przekaznika zasilania obok przekaznika pompy paliwa Auto nie odpala Zasilanie przekaznika podaje stacyjka a mase sterownik Czy mial ktos taki problem
Prawdopodobnie niewłaściwy przekaźnik . Były 2 rodzaje . Jeden po zapłonie podawał na kilka sekund paliwo a drugi podawał tylko po rozruchu .
Witam t5 jak zwykle szybki podaje zasilania do komputera pin 16 i 33 plus po zapłonie pin 17 18 35 34 masa . Jak zasilania sa ok to połączenie z gaszakiem na pompie, sprawdzenie zasilania na gaszaku 3 przewody plus minus i sygnał
nic nie ma po drodze napięcie z aku do przekaźnika, z przekaźnika na bezpiecznik, z bezpiecznika na pompe. (zasilanie) +12V po zapłonie na cewkę przekaźnika a masa podawana z ECU pin tak jak wyżej pisałem. (sterowanie) zobacz w gnieździe przekaźnika czego brakuje na sterowaniu masy czy plusa (może kostka stacyjki) oczywiście ma się rozumieć że przekaźnik...
Okazało się że posłużyłem się błędnym schematem. Z właściwego schematu widać, że ecu nie ma zasilania z zacisku 30. Wszystko startuje po zapłonie. Pompa paliwa nie pracuje bo ECU nie podaje "-" na pinie nr 7 co powinno być raczej tematem innego rozważania. Pozdrawiam.
Inny komp z pewnością będzie chodził w tym aucie, oczywiście po zaadoptowaniu (17, 10, 00 read i save). Dziwne to, że piszesz o sprawności przekaźnika 109 jeśli podajesz zasilanie "od tyłu" od elektrozaworu i dopiero wówczas ECU rusza - komunikuje się. Sprawdź, czy ECU wystawia po zapłonie masę na sterownie 109-tki.
Klego georgesgr,dziękuje i teraz zrozumiałem o czym mowa i jak napisałeś tak sprawdziłem wychodzi na to że jest zasilanie (przy włączonym zapłonie) na pinie 86 w podstawce przekaźnika (minusa brałem z aku). Czyli wychodzi na to ze ECU nie podaje masy, jakies sugestie ?
Sprawdzałeś czy jest napięcie na tych bezpiecznikach na włączonym zapłonie? Co z tego że bezpiecznik cały jak może np kostka stacyjki uszkodzona i nie podaje tam zasilania.
Wszystko sprawdzone bezpieczniki ok wygląda jak by nie widział canu, po właczeniu zapłonu podaje zasilanie na chwile i rozłącza
planuję żeby lodówka chodziła w 100% z prądu Jaka to lodówka? Taką typowa kampingowa 230V/12V/GAZ? Jeżeli tak to standardowo na 12V nie ma termostatu a grzałka ma moc 100-120W czyli pobieranej ok 8-10A przez 24h daje 240Ah czyli więcej niż masz w akumulatorach. W dzień zasilanie może pochodzić z PV ale wtedy wolniej ładujesz akumulatory. Na zasilaniu...
wiem że z regóły jest podawane stałe zasiłanie ale są systemy w których zasilanie następuje dopiero po zapłonie np. wVolvo 440-tam zasilania stałego nie ma. Problem w Hyundaju jest taki że auto nie odpala -paliwo idzie, na jednej parze iskra przeskoczy raz na drugiej nie ma nic i nie idzie się połączyć ze sterownikiem. Po przekręceniu kluczyka nie ma...
Wiem że 306, to nie 406, ale wg schematu dla Bosch MP 3.2. To zasilanie przekaźnika podwójnego - jest bezpośrednio z akumulatora. + na przekaźnik do sterowania jest podawany przez stacyjkę - na zapłonie. Komputer ma za zadanie podać masę. Ja miałem auto w którym rzeźnik wycinał immo, to z komputera brak masy, więc masa podana na stałe.
To zacznij od tyłu. Weź zwykły przekaźnik 12 V, taki jak np do sterowania wentylatora czy rozrusznika, cztery nóżki - dwie cewka i dwa wykonawcze. Na cewkę podajesz plus po zapłonie i masę która będzie podawana z przekzanika zasilanego po przekreceniu kluczyka na rozrusznik. Na styk wykonawczy podaj stały plus zabezpieczony bezpiecznikiem, a drugi styk...
u mnie problemem był brak zasilania sterownika pompy. Czarna puszka z kilku pinowym wejściem, który podaje sygnał wysokonapięciowy na zawór pompy. Sprawdź czy na zapłonie na którymkolwiek z tych pinów jest +12V
Opisywane automatyczne włączniki są podłączane równolegle z fabrycznym włącznikiem - nie ma więc takiej możliwości. Można też zrobić tak jak w FIATach - zasilanie na fabryczny włącznik podawać przez stacyjkę - tylko wtedy przy wyłączonym zapłonie w ogóle nie da się włączyć świateł (w FIATach stacyjka ma dodatkową pozycję w której zaświecają się światła...
Dodam, że podłączyłem radio kolegi i kamera zadziałała bez problemu. Linie natomiast są, ale nie reagują na skręcanie kierownicą. Podłączyłem kamerkę wg schematu i na zapłonie działa po włączeniu biegu wstecznego, natomiast gdy uruchomię silnik to albo się w ogóle nie załączy, albo działa lecz z dużymi zakłóceniami. Coś źle podłączyłem czy prąd ze...
Witam serdecznie, (to jest mój pierwszy post, także proszę o wyrozumiałość). Otóż jestem posiadaczką Volvo v40 2001 rok. Potrzebuję zasilanie po zapłonie 12V na wideorejestrator itp.(gniazdo wbudowane podaje non stop zasilanie dlatego ono odpada). Moje Volvo nie posiada dodatkowej funkcji jaką jest chwilowe wyłączenie alarmu (przycisk gdzie powinna...
Zobacz jakie jest rozmieszczenie i oznaczenia przekaźników w głównej skrzynce w komorze silnika. Tu mam przykład z Golfa V : http://obrazki.elektroda.pl/2009304100_1... Jest ujęte, że przekaźnik pompy paliwa jest na pozycji A3 i ma numer 167 ale dla innych silników niż BXE. ETKA dla Skody wskazuje również 167 ale tylko dla silników BCA...
napięcia się na wtyczce pokazują przy włączonym zapłonie ale nie wiem jak z masą które piny powinny podawać masę. A co od sprawdzenia zasilania czujnika temperatury to chodzi o czujnik płynu chłodzącego czy oleju??
Witam, audi a8 4,2+lpg,99r lift AQF Pompa paliwa przestała podawać,(stara sie zacinała w zależności od położenia) po wymianie pompy na nową na zasilaniu jest tylko 2,5V na zapłonie, przekaźnik słychać ze załącza się na 2-3 sek po włączeniu zapłonu ale nie podaje 12V, pytanie z mojej strony gdzie szukać przyczyny braku 12V na pompie. Z góry dziękuje....
Z radioodbiornika (obecnie niemal każdego) wychodzą trzy przewody do zasilania. Zasilanie główne - po załączonym zapłonie lub pozycji ACC, zasilanie podtrzymania pamięci - pod (+) baterii, gdzie napięcie jest obecne zawsze, oraz trzeci -podświetlenie -podłączone do oświetlenia tablicy rozdzielczej lub świateł pozycyjnych. Kolorów przewodów nie podaje,...
Witam. Przedstawiam wam test modułu zasilania parkingowego kamer samochodowych model P1238 USB type C. Jak działa taki moduł? Podaje na stałe zasilanie 5V przez złacze USB-C, ale oprócz tego na jednym z dodatkowych pinów podaje 5V sygnalizujące włączony zapłon. Dodatkowo w przypadku spadku napięcia akumulatora poniżej 11.85V odłącza zasilanie do kamery....
witam faktycznie niezły serial tylko chyba troche czeski film bo nie wiadomo o co chodzi i pewnie czeski bład to znaczy gdzies na poczatku popełniono bład w mysleniu alternator przez zestyk w regulatorze podaje informacje dfm tj obciazenie majac vcds mozemy zaznaczyc to obciazenie i obserwowac je na wykresie podobnie jak napiecie zasilajace sterownik...
witam wszystkich nie mam zasilania na bezp.swiatła stop cofania i modułu abs. bezp.sprawdzone nie ma zasilania po zapłonie na bezp nr 12 który odpowiada za tą linkę. co dziwne w pozycji stacyjki 1 pali się kontrolka ładowania. czy napięcie po zapłonie podawane jest bezpośrednio ze stacyjki czy jest przekaznik. jesli podam nap.bezposrednio na wył.stopu...
Źle interpretujesz. Masa na cewkę podawana jest z ECU i nie może być podpięta do ogólnej masy (ramy). Czy na cewce po zapłonie jest napięcie? Sprawdź oscyloskopem co pojawia się na przewodzie masowym przy cewce. Na jednym powinno być zasilanie a na drugim impulsy z ECU.
Temat raczej dość prosty. Każdy bieg ma swój osobny przekaźnik oraz bezpiecznik. U ciebie nie działa szybszy czyli drugi bieg więc do sprawdzenia bezpiecznik MAXI F7 o wartości 50A. Czy na nim jest zasilanie. Powinno być nawet na wyłączonym zapłonie. Następnie do sprawdzenia przekaźnik T7 lub T07. Zrobić zworkę w gnieździe przekaźnika pomiędzy 30 i...
Popatrz co google pokazało: http://img.nokaut.pl/p/1d/51/1d5154784f7... Rozpiska: 85,86 zasilanie cewki (podpinasz do blokady, w zależności czy masz sterowanie masą czy plusem podpinasz: stałą masę i sterowanie + z alarmu lub +po zapłonie i masę podawaną z alarmu) 30 wejście obwodu rozcinanego 87, 87a wyjście obwodu rozcinanego...
Masz zasilanie podawane na zapłon cały czas stad ten problem. Jak usterka wystepuje to zacznij wypinac wtyczki z poszczególnych elementów. Zacznij od swiateł stopu, silnika wycieraczek i alternatora.
Na żółtym powinno być stałe zasilanie z akumulatora do podtrzymania pamięci, a na czerwonym zasilanie powinno pojawiać się po zapłonie do uruchomiania radia. Wyłączanie radia powinno wtedy następować po wył. zapłonu, lub wyjęciu kluczyka ze stacyjki. Jeżeli w tej konfiguracji radio nie trzyma pamięci, do tego po zamianie czerwonego z żółtym również,...
Oczywiście, że jest możliwość i możesz to zrobić na samej kostce do radia bez ingerencji w zapłon - zasilanie na stałe podaj tam gdzie jest zasilanie jak włączony jest zapłon (odłącz dla pewności przewód który podaje zasilanie kiedy jest włączony zapłon z kierunku do stacyjki i zabezpiecz). Jak nie masz doświadczenia to podjedź do elektryka sam. abyś...
NIe podawaj żądnego napięcia do 86 i 85.Tutaj tylko kontrola miernikiem albo żarówka max 5wat. Sprawdź po zapłonie czy jest tam napięcie albo czy przekaźnik klika po zapłonie ,albo jak chodzi na gazie. Jak nie ma tego sterowania to albo brak zasilania albo sterowania z ecu. Albo i bezpiecznik ale to już by były jaja.
Pewnie już po ptokach i sam doszedłeś jak podłączyć zasilanie, zważywszy że jeszcze temat z Listopada a mamy Nowy pier. kolejny rok. Praktycznie 95% wiązki jest podłączone Jedynie musisz sobie odszukać według zamieszczonych wcześniej schematów zasilanie ECU i kabel wychodzący z wiązki od masy .Brązowy z konektorkiem na śrubkę bodajże 5.oczko.Będzie...
Alternator ten posiada regulator zasilany napięciem po zapłonie więc jest uszkodzony i podaje napięcie na instalacje pomimo wyłączenia stacyjki.P
Chińczyki mają zwykle zapłon CDI, więc zasilanie z akumulatora nie jest podawane na cewkę ani moduł zapłonowy. Te silniki mogą pracować nawet bez akumulatora.
Jeden z przekaźników ma stałe zasilanie (Power Latch - główne zasilanie ECU), drugi po zapłonie (AUX - pompa paliwa, cewki, wtryski, EVAP, sonda), obydwa są załączane z ECU przez podanie masy. Jeśli ECU nie podaje masy to oczywiście na obu "końcach" cewki przekaźnika jest 12V (jeśli mierzysz względem masy), bo jeden "koniec" cewki jest podpięty do +12V,...
Gromleon, teoria całkiem niezła. Większość nagłych problemów z silnikami powoduje osprzęt - układ zapłonowy i w drugiej kolejności układ zasilania. Strzelanie z wydechu świadczy o tym, że niespalone paliwo dostaje się do tłumika, czy to z winy zbyt późnego zapłonu, czy przerw w zapłonie. Ostatecznie gaźnik może podawać zbyt bogatą mieszankę.
Sprawdź w fazie zapłonu, czy jest podawane 230V~ na zasilanie transformatora. Podłączyłem miernik i otrzymałem wskazanie 320V. Dlaczego? O co może chodzić? Możliwe, że to przez słabą baterię w mierniku?
W większości pojazdów z układem wtryskowym po włączeniu stacyjki słyszymy pompę paliwa, która pompuje (napełnia) układ paliwowy po czym, jeśli silnik nie zostanie uruchomiony, zostaje wyłączona. i o takie coś mi chodzi. uruchomienie pompki na ..2 sekundy i jeśli silnik nie zakręci to stop a jeśli zapali to pompuje dalej. Opel Corsa B z wtryskiem Bosch...
witam ponownie Właśnie dotarł do mnie D5WZ. Pompa paliwa i piecyk. I widzę że na kostce 8-pinowej mam takowe kolory: 1. czerwony 2. brązowy 3 czarny/czerwony 4 zielony 5 niebieski/biały 6 niebieski 7 żółty 8 czarny/biały I tak w przeciwieństwie do D3WZ do pompy podawany był tylko z pinu 4(zielony) czyli minus na pompę musi być podany bezpośrednio z...
1. UPS - zasilacz awaryjny zasilany baterią akumulatorów. Akumulatory najczęściej kwasowo ołowiowe z elektrolitem w postaci żelu. 2. Pobór mocy przy zapłonie 1kW, pobór energii 128Wh. Nie podałeś jaką moc mają pompy obiegowe, które też trzeba zasilać. Zasilacz musi mieć dość energii do ciągłego napędzania pomp i sporadycznego zapłonu paliwa w kotle....
Zastanawiam się co z emulacją wtrysku dla ECU w przypadku, gdybym założył ten zewnętrzny przekaźnik. Skoro Bingo cały czas podaje zasilanie na wtryskiwacz, to pytanie czy w stanie w którym się zatrzasnęło, ciągle emuluje pracę wtryskiwacza dla ECU, czy jest tylko bypassem (przelotką) między ECU a wtryskiwaczem? Nie chciałbym, żeby zaczęły mi jakieś...
Więc pytanie brzmi jak to podłączyć -żółty Tu podaj 12V dostępne stale. -niebiesko-biały Tłumacz się pewnie pogubił, zapewne to przewód do sterowania anteną wysuwaną automatycznie (izolujesz). -pomarańczowy Szukasz przewodu na którym pojawia się 12V po załączeniu świateł, jeśli takiego nie ma to łączysz z przewodem gdzie 12V pojawia się w momencie...
Witam jak w temacie potrafi zgasnąć i wtedy nie odpala przez jakiś czas. Potrafi chodzić być zgaszona na rozgrzanym i na drugi dzień na zimnym nie odpali. Postoi i odpala. Pojawia się wtedy błąd P1378 Fuel Injector Module System Voltage Low. Sprawdzałem na usterce czy wtrysk nie uwala wspólnego zasilania ale odpięcie wtrysków pojedynczo nie dało żadnego...
Co do tego: https://www.gotronik.pl/przekaznik-12v-z... nie wiadomo - brak zdjęcia spodu płytki. * Jeśli przycisk zwiera do masy, to podobnie jak i ten z wcześniejszego linku, łączysz następująco: https://obrazki.elektroda.pl/1690195800_... Dioda na wejściu, być może, niekonieczna. Daj ją, gdyby coś w aucie...
... mimo iż było podane zasilanie na pin 7 To podajesz masę czy zasilanie?
Witam jak w temacie samochód oczywiście nie odpala. Jest to Opel Zafira 2.0 dti 101km 2003r pompa PSG16. Po podłączeniu pod komputer brak połączenia z ecu silnika. Błąd odczytany w module abs u2105 czyli błąd komunikacji z ecu silnika po can. Znalazłem schemat: http://obrazki.elektroda.pl/5317997400_1... Brakuje mi zasilania na 51 i...
Skrzynka bezpieczników koło accu wygląda mniej - więcej tak jak poniżej: https://obrazki.elektroda.pl/5010984200_... Foto zapożyczone z OLX bo nie było kiedy pojechać i zrobić foto z natury. Obok niej mam jeszcze jakiś pojedynczy bezpiecznik ale to oryginalne podłączenie. Do tego jest też druga skrzyneczka przy ścianie grodziowej z...
1. Po co mi dwa takie same gniazda na kabel? Które wybrać? Do drugiego, przy pomocy załączonej wiązki, możesz podłaczyć kolejne przyrządy z tej samej serii, żeby do każdego nie ciągnąć zasilania i podświetlenia. 2. Pod czerwone gniazdo wpiąć się sygnałem? Tak 3. Czerwony to plus, ale ze stacyjki go zabrać? Czerwony to "plus" z akumulatora, biały to...
Znowu bez przesady - w samochodzie masz jedno napięciową instalację 12V, po prostu minus czy masa są wspólne a dwa razy podłączasz plus/+12V i tyle. Do pamięci podłączasz zasilanie na stałe aby była podtrzymana a do zapłonu podajesz zasilanie aby można było włączyć radio. Na tym się kończy całą "magia". Podobnie masz ze wzmacniaczami - masz trzy wejścia...
Na 3 zdjęciu pokazana spirala która ogranicza napięcie dla silnika dmuchawy.Gdy na 1 biegu silnik pracuje wolniej to poprzez tą spiralę płynie prąd i ona się wtedy grzeje - na drugim biegu prąd do silnika dmuchawy płynie bezpośrednio omijając spiralę . Dodano po 5 Na pierwszym zdjęciu widać że w punkcie 2 z sterownika jest cienki żółty przewód i on...
NA początek nie pisz "stycznik" tylko włącznik, na przekaźniku masz opisy wyprowadzeń : 85 i 86 - zasilanie cewki przekaźnika 30 - zestyk stały 87 - styk normalnie zwarty 87a - styk normalnie rozwarty czyli, ty to co chcesz "odciąć" podłączasz do 30 i 87a zasilanie przekaźnika przez włącznik podajesz na 85 i 86
Bedę zaraz sprawdzać.dziwne jest to jednak ,że sam zawór nie melduje się w ECU jako uszkodzony,nie ma żadnego błędu.Kiedy zdemontuję taki uszkodzony zawór i podaje mu zasilanie to słychać "cykanie" czyli tak jakby pracował. Czy nie jest przypadkiem tak że po zapłonie powinien mieć 12 V ,natomiast przy kręceniu napięcie powinno spadać w zalezności od...
Witam, podejrzewam, że nie tylko mnie, ale i większość kierowców drażni brak możliwości otwierania/zamykania szyb bocznych przy wyłączonym zapłonie. Pomyślałem, że może warto zaingerować w instalację elektryczną i to przerobić. W zamyśle jest zastosowanie przekaźnika, który będzie podawał napięcie 24V na sterownik szyb z chwilą przekręcenia kluczyka...
Dziękuję za schematy spróbowałem na cewce akurat tylnej osi i procedura podawania sygnałów odzwierciedlana jest przez prawidłowe działanie poduszek czyli zawory dobre i pneumatyka też ok problem tkwi gdzieś indziej sprawdziłem ciągłość przewodów pilota ok, jest jedno zasilanie po zapłonie na pilocie. Widzę że w schemacie jest trzy przekaźniki a mi pracuje...
Cewka przekaźnika R06 ma zasilanie po zapłonie z modułu kontroli elektrycznej kabiny poprzez bezpiecznik FM6 10A który mieści się w skrzynce z bezpiecznikami i przekaźnikami pod maską. Jest to przewód żółty o kodzie AP29. Z tego bezpiecznika zasilany jest również sterownik silnika. Masa na cewkę przekaźnika R06 podawana jest ze sterownika silnika z...
Witam. Chciałbym mieć stałe zasilanie wideorejestratora. Posiadam nowe auto gdzie w gnieździe zapalniczki prąd pojawia się dopiero po zapłonie. Oczywiście mógłbym dołożyć osobne gniazdo ze stałym zasilaniem ale auto na gwarancji i nie chce kombinować. Mam taki pomysł żeby zakupić mały akumulator 12V np. od motocykla i do niego podłączyć kamerkę a jednocześnie...
Jeżeli nie ma żadnej oporności względem masy, to są uszkodzone cewki zasilające zapłon . 12 V tam nie podawaj nic to nie da, musisz wymienić zespół cewek. Czasami zdarza się przełamany kabel, ściągnij koło magnesowe i posprawdzaj wszystko. Regulator napięcia jak dobrze pamiętam jest pod czaszą z przodu, ale do iskry nic on nie ma, tylko ładowanie i...
czujnik powinien być zasilany +5 V z ECM , jeżeli jest brak zasilania przy włączonym zapłonie to sprawdź jeszcze zasilanie podczas kręcenia rozrusznikiem czujnik może mieć kluczowane zasilanie załączone dopiero gdy pojawi się sygnał z RPM ( ale nie twierdzę że ak jest).
Właśnie tego się obawiam, czy nie będzie jakiejś wtopy. W zegarach na 99% mam kontrolkę typu LED, bo to nowsza wersja Fiata SC. Przy czym na schemacie jest ona równolegle z jakimś opornikiem. W książce z serii "Sam naprawiam" do mojego auta znalazłem taki schemat alternatora i kontrolki ładowania: https://obrazki.elektroda.pl/1650115100_...
Witam W Ducato od momentu zakupu nie działa zegarek. Czy mógłbym prosić o rozpiskę pinów? +C +I +B Wydaje mi się, że +12 powinno być podawane na odpowiednie piny w następujących sytuacjach: - +12 przy wyłączonym zapłonie (podtrzymanie pamięci zegara) - +12 po zapłonie, zegar świeci jasno - +12 po zapłonie ze światłami, zegar przyciemniony Czy dobrze...
Bzdura. Szukaj gdzie ginie to zasilanie na wtryski. Tam idzie bezpośrednio z przekaźnika systemowego, kluczowanie masą. Zobacz podając na krótko zasilanie z aku, po zapłonie na któryś z wtrysków. Nie powinien zgasnąć.
Możesz wykluczyć awarię sterownika. Ten górny, szary przekaźnik podaje napięcie po zapłonie do sterownika- pomimo 3 innych zasilań przed zapłonem do sterownika. Musisz wziąść kogoś kompetentnego w diagnozie elektryki (a nie zgadywacza), który zanalizuje obecność napięć do przekaźników (sygnał sterujący i zasilania) oraz do sterownika tak, aby przez...
Iskry oczywiście nie ma. Przy podawaniu bezpośrednio masy na środkowy pin we wtyczce modułu zapłonowego pod cewką, przy włączonym zapłonie i przy występującym zasilaniu na skrajnych pinach, brak nadal iskry. Czyli teoretycznie moduł do wymiany ale zastanawia mnie czemu gdy wszystko jest podłączone i kręcę rozrusznikiem to próbnik podłączony do środkowego...
Na uruchomionym silniku nie sprawdzałem Błąd jak uruchamiasz auto to wtedy niektóre sterowniki dopiero podają napięcie na kostkę, źe wykonane pomiary. Nie pisałem, że nie mam podtrzymania pamięci. Pisałem tylko, że mam cały czas podtrzymanie, bo nie resetuje się godzina w radiu. Godzina w radiu ustawia się jak ustawisz w preferencjach radia. Twierdzisz...
Zdejmij z filtra paliwa przewód zasilający,włącz zapłon i sprawdź czy podawane jest paliwo.
Racja mój błąd nie podawania parametrów i dokładnych informacji. Przepraszam ale pisze taki post pierwszy raz. A więc po kolei pacjent to Peugeot 206 są to cztery fabrycznie zamontowane Ledy a nie paski led. Świecą one nie za mocno więc w nocy podczas jazdy nie przeszkadzają a ja sobie do robiłem przełącznik on/off i na dzień są wylaczane. Zorientowałem...
To za mało pompa powinna bez wysiłku dać do tych 1500bar (odepnij wtryskiwacze i SCV); może przewody pomylone zasilanie i powrót z pompy? Zawór bezpieczeństwa mimo wszystko przy ok 1200 powinien się uchylić, jak przy 500 daje to też złom. Oj będzie przeprawa z tym złomkiem... Dzięki za pomysł z wtryskami. Z odłączonymi wtyczkami i bez SCV pompa na...
Nie rozumiem nic z opisu autora, pisze np: Bez modułu świeci się kontrolka silnika Bez którego modułu- poduch, silnika??? W obu przypadkach nie ma związku, bez modułu silnika nie zaświeci bo on podaje masę po zapłonie a po chwili odcina(jak jest ok) i kontrolka gaśnie. Moduł poduszek nie ma nic do kontrolki ,,check,, Najprędzej brak zasilania na ster...
Ty Kolego podajesz jak naprawić szybę kierowcy.Tu natomiast problem jest z szybą pasażera ,która jest bez elektroniki.Oba schematy są problematyczne,gdyż jak pisze Kolega Zbyszek 100, w poście 18,gdy poda napięcie na pin 3,to działa podświetlenie i tu się ze schematami nie zgadza.Napisz co zwarłeś (które piny),że szyba ponownie działała z przycisków...
Nie do końca chce mi się w to wierzyć bo co te wiatraki miałyby zasilać żeby silnik nie mógł zgasnąć? Śmiem twierdzić że jest w drugą stronę dopóki są zasilane wentylatory doputy działa silnik bo gdzieś dodatkowo podawane jest zasilanie gdzie nie powinno.
dźwięk zapłonie swiatła zapłonie tranzystor zapłonie
napięcie świetlówki laptopa oświetlenie kurnika rozruchowy danfoss
zderzak naprawa zderzak naprawa
MAN F 2000 – bezpiecznik kierunkowskazów F20, F13, F21, przerywacz K54, lokalizacja Samsung EcoBubble zawiesza się, nie pierze – typowe usterki, kody błędów, naprawa