Ja mam podobny problem w passacie 2,5 TDI V6. Do sprawdzenia: szczelność układu paliwowego (lewe powietrze) nadciśnienie i podciśnienie, pompa wtryskowa (czy sprawna i czy szczelna)
Podciśnienie pompy vacum sprawdź. Geometria luźno chodzi?
Podciśnienie mierzę na wyjściu z pompy, aby wyeliminować jakąś nieszczelność przewodów. Po nagrzaniu silnika wystarczy, że wcisnę hamulec 2 razy i już pedał jest twardy. Kiedy silnik już tak konkretnie się rozgrzeje to po napompowaniu hamulca i trzymaniu nie spada w dół. Dopiero przy trzymaniu silnika na ok 3000 obrotów zaczyna powoli spadać. Co do...
Sprawdź czy podciśnienie z pompy jest właściwe. Pompa nie powinna pluć olejem.
Panowie, jak piszę-czujnik podciśnienia stwierdził za małe podciśnienie z pompy.
Witam. Najpierw sprawdziłem w instalacji, a później bezpośrednio na pompie. Wskazówka drży jednakowo.
Jak wyżej już napisano należy sprawdzić czy pompa się kręci. Ten kocioł ma hydrauliczne sterowanie które wykorzystuje nad i podciśnienie wytworzone przez pompę. Nie nadużywać przycisku kasowania blokady bo uszkodzimy moduł elektroniki.
Najlepiej posługiwać się wakuometrem , wpinasz się poprzez trójnik . Warto sprawdzić podciśnienie samej pompy wacu i dopinać kolejne układy podciśnienia , książkowo powinno być - 900 mb , w praktyce jak jest -700 mb jest jeszcze dobrze .
A do czego potrzebujesz podciśnienie?
Analiza wartości rzeczywistych w czasie jazdy to podstawa! Do tego co kolega napisał warto dodatkowo sprawdzić szczelność kolektora dolotowego, podciśnienie z pompy vacuum, zmienną geometrię turbiny. Powodzenia w wymienianiu;)
Należy sprawdzić czy pompa hamulcowa serwo jest szczelna. Dodatkowo poziom płynu hamulcowego, podciśnienie pompy vacum, szczelność układu.
Witam. Kolego odkręć dekiel na zbiorniku oleju, ten z korkiem wlewu i smokiem zasilającym pompę wspomagania ukł.kier. Następnie wyczyść smok. Prawdopodobnie zapchany smok powoduje powstawanie podciśnienie na pompie, co z kolei jest przyczyną zasysania oleju przez ową pompę za skrzyni. Pozdrawiam.
Wymień i zapomnisz o problemie. Gdyby było za małe podciśnienie z pompy vacum, hamulec byłby twardy przy drugim naciśnięciu. Zapewniam, że mielibyśmy temat o słabych hamulcach. W pompie nic się nie dzieje i nie ma tam co regulować.
Nie koniecznie, te wtryski potrafiły i 500tys zrobić - no chyba że auto ma tyle :) . Zobacz na komputerze co się dzieje, sprawdź błędy i ciśnienia, filtr paliwa. Zobacz też czy nie ma problemów z odpowietrznikiem w zbiorniku bo robi się podciśnienie i pompa nie daje rady uciągnąć - pomaga delikatnie popuszczony korek wlewu.
Masz prawdopodobnie niedrożny przewód wyrównujący ciśnienie w baku z atmosferycznycm. Jest w nim zaworek zapobiegający wylaniu się benzyny w przypadku wywrotki i on może być zacięty lub sam wylot zatkany i w miarę jak ubywa paliwa powstaje podciśnienie, którego pompa nie jest w stanie pokonać.
Może: filtr do wymiany, zbiornik przytkany (wytwarza się niepotrzebne podciśnienie), pompa do uszczelnienia, wtryski do sprawdzenia, przewód od filtra do pompy bo więcej chyba już nic nie może się stac. Piszę tak bo mam 1z ale na pompie mechanic
Mogło tak być, pompa mogła robić podciśnienie.
Trzeba sprawdzić stan i ciśnienie pracy. A po co sprawdzać ciśnienie pracy jak tam będzie podciśnienie?
Normalnie w dwa piny, jeden to stałe zasilanie po zapłonie a drugi to PWM ze sterownika silnika. Dolny lewy wężyk idzie do gruchy turbosprężarki, zassij tam ustami i sprawdz czy jest szczelność i powinna sie ruszyć sztanga na turbinie. W górnym masz podciśnienie z pompy vacum.
Witam, Sprawdźcie czy po krótkim odkręceniu korka od wlewu paliwa usłyszycie psssssyk... Jeżeli tak to znaczy, że macie odpowietrznik baku uszkodzony i się robi w nim podciśnienie. Pompa wtedy ciężej chodzi i może generować więcej zakłóceń na antenę. Pozdr.
Starowanie turbiną lub sama turbiną Do sprawdzenia podciśnienie z vacum pompy Wszystkie wężyki podciśnienia. Zawór sterowania turbiną orz gruszka turbiny. Na zostaje sama turbina czyli zmienna geometria
Obniżyć obroty możesz np. regulatorem opartym na U2008b, tego na allegro jest cała masa. Zapowietrzenie może powstawać przy rozruchu pompy - podciśnienie. Układ reg. obrotów z softstartem (miękki rozruch) powinien problem wyeliminować.
Sprawdz węzykiem i ustami czy masz szczelną membranę EGR i siłownika kolektora. Jak masz wakuometr czy masz odpowiednie podciśnienie z króćca pompy vac.
Podepnij wakuometr i zmierz podciśnienie z pompy vacum. Założę się że na wolnych obrotach nie ma podciśnienia bo jest vacumpompa przytarta. A dopiero od 2000obr/min zaczyna wytwarzać podciśnienie i zaciągnąć geometrię turbiny.
Te cienkie przewody podciśnienia potrafią się zacisnąć lub zabrudzić. Często też gruszki przy turbo gniły i tam ucieka podciśnienie.
Serwo szczelne a przewód do waku pompy musi być drożny i również szczelny (tam panuje podciśnienie wytwarzane przez waku pompę i dzieki temu masz wspomaganie hamulca, pedał nie jest twardy).
Zmierz podciśnienie na pompie vacum. Poszukaj wzrokowo uszkodzeń przewodu serwa itp.
Witam, Przepraszam za mały off-top ale widzę że mamy tu specjalistę. Mam problem z windą załadowczą ze głównie podczas domykania, wypycha olej ze zbiornika przez zaślepkę która służy do dolewania go, a olej się pieni i mętnieje. Co może być przyczyną? Słyszałem że to kwestia któryś zaworów i że się podciśnienie wytwarza ...
Sprawdź podciśnienie pompy VAcum i wszystkie wężyki podciśnienia. Potem napisz. Czekamy.
A taki pomysł mi przyszedł do głowy jak by włączyć pompę i przez ten otwór wlewać wodę Ano właśnie, tylko w tym celu warto zamiast tego korka umiescić tam redukcję i zawór (3/4 cala). Ciągłe doleanie wody w trakcie pracy pompy pozwoli wytworzyć podciśnienie (pompa może pompować wodę i mieszaninę powietrza z wodą, samego powietrza nie) i zaciągnąć wodę...
Sprawdz czy vacum pompa daje podciśnienie jak i szczelność układu, hamulce odpowietrzone ? plyn nie ucieka ?
Wycieku nie będzie, bo tam masz podciśnienie. Pompa zasysa paliwo, a w razie nieszczelności powietrze.
W kolektorze ssącym masz ciśnienie, a nie podciśnienie. Ciśnienie dodaje paliwa w pompie wtryskowej.
Żeby sterować pompą próżniową potrzebny jest "Presostat na podciśnienie"
To jest GDI więc podciśnienie do wspomagania jest brane z pompy podciśnienia, jak w dieslu. Jak bieg jest zapięty i koła się obracają to i pompa pracuje. Poza tym podciśnienia w zasobniku powinno wystarczyć na 2-3 wciśnięcia pedału hamulca. Niemniej i przy utracie podciśnienia hamulce działają, tylko jak ktoś nigdy nie jechał samochodem bez wspomagania...
Stabilność wartości podciśnienia nie jest potrzebna. Chodzi o to aby je utrzymywać na wystarczającym poziomie.(...) Wszystkie pompy o różnych mocach z jakimi eksperymentowałem były zasilane silnikami szczotkowymi DC o napięciu 12V. Czujniki analogowe są relatywnie drogie. Kilkakrotnie tańsze są proste czujniki przeznaczone dla konkretnej wartości podciśnienia....
Zbyt niskie podciśnienie. Pompa vaccum lub dziura.
Wolff to jest silnik TDI tu podciśnienie robi pompa, która nie ma wpływu na prace silnika chyba ze sie zaciera i wtedy wpływa na prace silnika. Może zacząć od początku jak bardzo wahają się obroty, (w jakim zakresie) teraz sobie przypomniałem maiłem audi b4, w którym dawka była zbyt wysoka i wolne obroty raz były równe raz spadały, wystarczyło podać...
Boki wirnika masz nieszczelne, nie spasowane z deklami, możliwe że i uszczelnienia przepuszczają. Czyli innymi słowy przepuszcza na czołach wirnika. Alfy nie rozbierałem, ale większość pomp rotacyjnych jest podobnie zbudowana. Ghost666, 3 mm to jest pomiędzy metalowym wałem a ścianą roboczą komory, nie pomiędzy łopatkami. Łopatki muszą trzeć o nią.
wywierć otworek w kolektorze, wkręć króciec i nie ma problemu. podciśnienie wróciło
myślałem ,że może jest to czujnik ''wstępnej'' próżni ,który steruje tą ostatnią To już powinien być czujnik próżni, a nie podciśnienia: podciśnienie, to o ile ciśnienie jest mniejsze od atmosferycznego - a taka pompa potrzebuje mieć na wylocie ciśnienie najwyżej kilka milibarów - to jakie to jest podciśnienie, skoro ciśnienie atmosferyczne waha się...
Przy cztero, pięciokrotnym naciśnięciu na hamulec zużyjesz całe podciśnienie. Pompa na biegu jałowym nie zdąży go uzupełnić /tutaj kłania się kurs na prawko i informacja dlaczego nie jeździ się na "luzie"- to jeden z powodów/. Podciśnienie sprawdzisz miernikiem -tak jak cię informują wcześniej. Miernik wskaże czy vacum ma odpowiednią wartość i będziesz...
Tam ma być podciśnienie czyli ma zasysać powietrze. Trzeba by spawdzić czy podciśnienie dochdzi do zaworòw. Mogą też być dziury w wężykach, serwie hamulca i podciśnienie ucieka. Możliwe również że pompa pociśnienia powiedziała papa.
Zasada jest jedna vacum robi się po to aby z układy wyciągnąć resztki gazu , powietrza i wilgoci , zalecany czas robienia próżni pompą 2 stopniową to około 25min, co do szczelnośći układu to vacum może służyć do pokazania na manometrze czy takowa szczelnośc jest ale to różnie z tym bywa. Test szczelnośći prawidłowy jest wykonywany azotem. A co do nabijania...
Podciśnienie do sprawdzenia. Pompa wakum i wężyki.
Witam, masz uszkodzoną pompkę, podciśnienie powinno byś wyraźnie wyczuwalne, kontrolka silnika powinna się zapalać, ponieważ nie działa EGR jak pisałeś to pewnie u Ciebie się pali non stop.
Vacum pompa stuka. Odepnij podciśnienie od serwa i zobacz czy przestanie, lub jak zacznie stukać pompuj pedałem hamulca bardzo szybko ( spadnie podciśnienie w serwie) i jak przestanie stukać to masz winowajcę.
1. Odpowietrznik nie może zaciągnąć powietrza gdy panuje nadciśnienie ale może takie zjawisko wystąpić przy źle zrobionej instalacji gdzie niepoprawnie zamontowano układ pomp względem odpowietrzników lub są przykręcone zawory odcinające które stwarzają na jakimś odcinku chwilowe podciśnienie gdy załączana jest pompa. 2. Osobiście polecam zawory automatyczne...
I te podciśnienie z pompy paliwa,gdzie mam podłączyć
A jak podciśnienie z pompy, bo czasem vacum pompa nie wyrabia.
Sprawdź przewody podciśnienia (zdejmij wężyk z zaworu EGR i zobaczy czy jest w wężyku podciśnienie.
Czyżby pompa robiła duże podciśnienie i nieszczelność wpuszcza powietrze. Pompa jest nowa, przed wymianą było to samo.
Naciśnij hamulec z podłączonym wakuometrem do cienkiego króćca na wężu podciśnieniowym, zobacz o ile spada i jak szybko pompa "robi" z powrotem podciśnienie
Co do szczelności to jest na pewno, wspomaganie hamulca też trzyma podciśnienie, pompa hamulcowa też nie jest zapowietrzona więc myślę co jeszcze bo to nie sztuka wszystko wymienić i wydać kupę szmalu, jak coś wymyślę to się odezwę.
Witam. Gdy zawory grzejnikowe są przymknięte, (a pompy bardzo wydajne) wtedy pompy zasysają wodę przez powrót i robią podciśnienie w grzejnikach. Prawdopodobnie to jest tego przyczyną. Zmniejsz wydajność pomp, niektóre mają regulację.
Sprawdź na początku podciśnienie pompy tandemowej oraz na wszystkich wyjściach przewodów podciśnieniowych ma być 0,7 bara.
Sprawdzałem właśnie podciśnienie na pompie i tak jak by go prawie nie było
https://botland.com.pl/pompy/1995-pompa-... Powinien wystarczyć. W rozlutownicach są podobne i wielkością i napięciem... ;) Tak czy inaczej trzeba by najpierw sprawdzić jakie podciśnienie wytwarza - nie tyle powiedzmy w czasie , ale w kilka chwil od włączenia zasilania (wydajność) - sama wartość podciśnienia wcale nie jest duża. Pamiętaj...
Tam 9 na 10 pada pompa vac i słabe podciśnienie idzie na zawory wykonawcze. Jeśli oczywiście membrany egr i siłownika kolektora tudzież węże podciśnieniowe są ok. To pierwsza kolejność sprawdzenia/naprawy.
Przepraszam Ciebie i kolegę który wcześniej udzielił mi odpowiedzi, faktycznie mój błąd :) W takim razie, jak mogę dowiedzieć się jakie podciśnienie osiągnie pompa „Nowa”? Tak aby dokonać szczęśliwego zakupu Ta pierwsza pompka osiąga podciśnienie ok. 550 mmHg, chciałbym znaleść taką która będzie o ok. 50-60% mocniejsza
Witam na początek sprawdziłbym podciśnienie . Pompę podciśnienia i jak zachowuje się siłownik na turbinie ewentualnie zaworek sterujący.Pozdrawiam Kudowę zdrój mój Brat tam mieszka i czasem jestem na parę dni.
Ja mam jeden kocioł, więc nie wiem czy to zgodne będzie z prawem , dlatego napisałem, że nie zgodne . Jak zwykle diabeł tkwi w szczegółach ... Raczej zostanę przy poprzednim schemacie . Rozumiem że będzie podciśnienie przed pompą , ale tam będą rury dużego przekroju , co najmniej 5/4 lub 6/4 więc to podciśnienie będzie znikome , a słup wody do zaworu...
Przewód ekranowy jest między silnikiem a falownikiem. RCD wywala na agregacie prądotwórczym. Falownik steruje pompą próżniową i utrzymuje stałe podciśnienie. Czy zacisk PE i oznaczony strzałką uziemienie to to samo?
podciśnienie vacum pompa stwarza moze wężyki przetarte
To normalne że woda w rurze bezpieczeństwa jest zimna - w naczyniu nie ma obiegu wody. Poprzednio naczynie było ciepłe bo gdy było za nisko pompa wyrzucała do niego wodę. Bulgotanie/dalsze zapowietrzenie grzejników może być spowodowane odpowietrznikami automatycznymi - przy pompie na powrocie w instalacji jest podciśnienie które zasysa powietrze przez...
Trzeba przerobić na podciśnienie z kolektora ssącego bez pompy vacum. :D
I po co ten sarkazm? To taka mimowolna kontrmetoda na czepialstwo (zgórywiemlepiej) niektórych użytkowników. Co i jak? - Czynniki przelewałem grawitacyjnie, pod ciśnieniem. Bardzo ładnie samo płynie. Nie trzeba butli odpowietrzać. Najpierw zrobiłem w butli podciśnienie pompą, później podłączyłem izobutan, na końcu propan. Cały czas duża butla na wadze....
Zawór różnicowy montuje się razem z pompką po to ,aby w przypadku braku zasilania w energię elektryczną woda zasilała CO grawitacyjnie . Przy pracy pompy ta wytwarza podciśnienie i zamyka zawór różnicowy umożliwiając przpływ wymuszony.
....bezwładność rozpędzonej wody grzewczej spowoduje zassanie powietrza do instalacji... Co prawda nie mam problemów ze swoim CO ale przy obsłudze swojej instalacji, "rozpędzoną wodę" w instalacji potwierdzam. Przy odpowiednich przekrojach rur instalacji, przy szybkim zamykaniu zaworu (zaraz po wyłączeniu pompy) słychać "kwiknięcie" kawitacyjne. Czyli...
Ale to nic beczka musi wytrzymać pełne podciśnienie pompy ssącej. Np. wąż zasysa się o dno zbiornika i nic nie ma prawa się zassać, a na pewno nie beczka. Choćbyś pompował ciekłe złoto to to musi wytrzymać.
Raczej uszkodzony uszczelniacz na wałku pompy. Podciśnienie w pompie powoduje że zaciąga tamtędy powietrze. Nie musi cieknąc olej.
Nie wiem co tam powinno być podłączone. Generalnie jeśli chodzi o pedał to są trzy opcje: -Nie szczelny układ podciśnienia. -Kończąca się pompa vacum. -Uszkodzone serwo. Sprawdź jakie masz podciśnienie w układzie z odbiornikami podciśnienia i bez. Przy krućcu pompu vacum to - 0,75 bara po maksymalnie 5 sekundach od odpalenia auta.
W takim razie ponawiam pytanie. Jakie podciśnienie wytwarza pompa podciśnienia kiedy wspomaganie działa, a jakie w momencie kiedy wspomagania brak?
Podciśnienie prawidłowe ,pompa vacum?
W obudowie filtra panuje podciśnienie (ssanie pompy). Więc jakim sposobem masz ujrzeć wyciek? Na tym polega trudność wykrycia tej nieszczelności, że jej nie ujrzysz. To samo na kolanku pompy, ale tam to zwyczajnie nic nie widzisz po zmontowaniu..
W sumie tam nie ma co namieszać bo w obudowie przepustnicy są tylko 2 przyłącza. http://www.meat-doria.com/en/new_product... To cieńsze idzie właśnie do tego zaworu a dalej od zaworu do filtra powietrza. Możesz po prostu zaślepić wężyk co idzie do przepustnicy żeby lewego powietrza nie ciągnął. A jak koniecznie chcesz wymienić ten element...
Podciśnienie masz tylko w jednym przewodzie. Pompa vaccum wytwarza podciśnienie, te zależnie od ilości odbiorników jest kumulowane w akumulatorze, lub nie. Z akumulatora podciśnienie jest podawane na odbiorniki JEDNYM przewodem I jest rozdzielane trójnikami.
Całkiem możliwe że pompa wytwarza duże podciśnienie, w związku z czym zasysa powietrze wraz z wodą. Tworzy coś w rodzaju wiru, i dlatego się zapowietrza.
Najlepiej byłoby zmierzyć podciśnienie, jakie daje pompa - przy głębokości lustra wody 4m podciśnienie 0.5 bara powinno zassać wodę do pompy - jeśli tego nie robi, to coś jest zapchane, a jeśli nie ma takiego podciśnienia, to pompa źle działa, być może jest nieszczelna.
jeśli podciśnienie na vaccum pompie jak i w całym układzie jest prawidłowe (min 550mbar) przewody podciśnieniowe sprawne i oczywiście prawidłowo wpięte, zawór N75 sprawny, instalacja elektryczna także... to cudów Nie ma... a czym mierzyłeś podciśnienie, jak jest "budowane" i ile wynosi?..
Czy możliwe jest, że po znacznym ubytku oleju w silniku może pompa podciśnienia może zmniejszyć znacznie wytwarzane podciśnienie? Pompa jest obracana przez koło pasowe i ma podłączone dwa przewody z olejem. Domyślam się że służą one do chłodzenia ale być może również do uszczelnienia łopatek wirnika lub czegoś co tam wiruje więc jeśli się nie mylę to...
Drugi koniec plastikowego wężyka trafia do elektrozaworu EGR, stamtąd do okolic kolektora ssącego, tam też brak podciśnienia. Wężyk powinien być podłączony do króćca na kolektorze ssącym i na pracującym silniku powinno być w nim podciśnienie odpowiadające podciśnieniu w kolektorze ssącym. Tam się nie ma co zepsuć, pompy podciśnienia tam nie ma.
http://obrazki.elektroda.net/93_12649362... 1 - zaworek zwrotny 2 - elektrozawór N18 3 - elektrozawór N239 4 - siłownik kąta nachylenia łopatek zmiennej geometrii turbosprężarki 5 - do pompy podciśnienia (pompy tandem) 6 - siłownik klapy dławiącej 7 - siłownik zaworu EGR 8 - akumulator podciśnienia 9 - elektrozawór N75
Mam Renault Scenik 1,6 , 16v benzyna z 2000r.Czasami,kiedy wskaźnik paliwa pokazuje jedną kreskę powyżej rezerwy, auto potrafi gasnąć na małych obrotach. Po odpaleniu trzeba trzymać wysokie obroty aby móc jechać. Powód gaśnięcia? Prawdopodobnie brak odpowietrzenia zbiornika. Powstające podciśnienie powoduje "zatkanie" pompy paliwa . Przy otwieraniu...
Vacum pompa inaczej pompa wytwarzająca podciśnienie, resztę doczytaj. Lepiej było wymienić oring niż pchać silikon.
nie zmienia to faktu że jak odłączy podciśnienie od pompy to pozamiatane
Samo podciśnienie pompy vacum sprawdź.Jak i pompką podciśnieniową jak porusza się sztanga.Jak zawór jest sprawny to trzeba by zobaczyć na ile procent go ustawia sterownik .Można wciągać i wyciągać sztange pompką i obserwować wskazanie maf,map ,baro ,i poziom wypełnienia(%)dla tego zaworu czaisz?
Przepływomierz wymieniałem jakieś 3-msce temu na używkę również odpinałem go i nic sie nie zmieniło, a nawet bym rzekł było jeszcze gorzej z osiągami, że jeszcze mozolniej się zbierał. Czy może mieć tu wpływ podcisnienie ? podmiana pompy próżniowej ? posiadam wakuometr jutro zerknę jakie daje podciśnienie na samej pompie jak i za każdym elektrozaworem....
Podciśnienie które jest potrzebne do wspomagania siły hamowania wytwarzane jest przez pompę napędzaną przez wałek rozrządu czyli silnik.
Zaraz po odpaleniu powonień wciągnąć sztangę. Jak tego nie zrobi to albo ciężko chodzi albo podciśnienie słabe. Ja bym obstawiał słabe podciśnienie. Czyli awaria pompy albo jakaś nieszczelność (na przewodach ewentualnie w którymś elemencie). Zresztą pasuje to do logów jak pompa ma większe obroty wytwarza wyższe podciśnienie i dopiero wtedy wciąga sztangę...
Sprawdź podciśnienie z pompy VAC i przewody podciśnieniowe do i od zaworka.
To napisz jeszcze, co chcesz osiągnąć... Nie ma zbiornika i nie będzie mieć? A ma wyłącznik ciśnieniowy, czy nie jest planowany wzrost ciśnienia na wyjściu (otwarty wylew)? Pompa raczej sama nie zaciągnie wody, ale warto to sprawdzić przed zakupem zaworu zwrotnego do kosza ssawnego i trójnika z zaworem do zalewania (bo jak zaciągnie - to nie ma potrzeby...
...czy jest możliwośc samemu tą pompe odpowietrzyc... Tak, ja to robię sam. Zaciskiem blokuję wąż powrotny przy filtrze paliwa, podciśnienie podłączam pod przelew wychodzący z pompy i albo uruchamiam pompkę wstępnego zasilania albo sprężone powietrze we wlew paliwa (w zależności czy pompka wstępna jest na wyposażeniu danego pojazdu). Około 1.5L wyssanego(przez...
Prawo Pascala w szkole było ?? Możesz zrobić jeszcze tak, że metodą szambiarek - gównowozów, wytworzyć jakąś pompą podciśnienie w beczce.
W tym silniku zapotrzebowanie na podciśnienie nie jest bardzo rozbudowane.Z wacum pompy cienki węzyk podłączasz do 2-ch elektrozaworów poprzez trójniki,a z drugiej strony elektrozaworów jeden jest do EGR-a,a drugi do turbiny.
Znalazłem: "... ze względu na potrzebę osuszenia układu (podciśnienie osusza). Czyli min 30 minut musi pracować.
Przydało by się podłączyć vacuometr za pompą i sprawdzić po odpaleniu jakie podciśnienie wytwarza pompa - wtedy będzie wiadomo czy jest sprawna. Wydaje mi się że raczej nie skoro pluje olejem.
Już szukałem w nim jakiegoś wejścia , po za tym w kolektorze silnika doładowanego jest nadciśnienie , nie podciśnienie :(
Pompki w miarę żyją. Zrób dynamiczny log grupy 003 razem z 011, czyli wrzucasz trzeci bieg masz 1000 obr klikasz start, zeby zaczął logowac i pedał do dechy tak do 4 tyś obrotów. Zrób jeszcze pomiar podciśnienia z pompy vacum, i zaślep przewód do serwa puki go nie zmienisz, bo może tam gubić podciśnienie i nie steruje turbiną.
do pompy jest doprowadzony przewód ssawny- zobacz czy tworzy sie podciśnienie po odpaleniu ciągnika.
pompa podciśnienie pompa podciśnienie vacum pompa podciśnienie paliwo
lotnicze słuchawki mruga xenony wieczna bateria
ASRock AM2NF6G-VSTA - Problemy z uruchomieniem Lekkie tarcie bębna w pralce Bosch - przyczyny i diagnoza