Podciśnienie pompy vacum sprawdź. Geometria luźno chodzi?
Po wymianie oleju o dziwo się poprawiło.
Witam. Najpierw sprawdziłem w instalacji, a później bezpośrednio na pompie. Wskazówka drży jednakowo.
Należy sprawdzić czy pompa hamulcowa serwo jest szczelna. Dodatkowo poziom płynu hamulcowego, podciśnienie pompy vacum, szczelność układu.
Wymień i zapomnisz o problemie. Gdyby było za małe podciśnienie z pompy vacum, hamulec byłby twardy przy drugim naciśnięciu. Zapewniam, że mielibyśmy temat o słabych hamulcach. W pompie nic się nie dzieje i nie ma tam co regulować.
Normalnie w dwa piny, jeden to stałe zasilanie po zapłonie a drugi to PWM ze sterownika silnika. Dolny lewy wężyk idzie do gruchy turbosprężarki, zassij tam ustami i sprawdz czy jest szczelność i powinna sie ruszyć sztanga na turbinie. W górnym masz podciśnienie z pompy vacum.
Starowanie turbiną lub sama turbiną Do sprawdzenia podciśnienie z vacum pompy Wszystkie wężyki podciśnienia. Zawór sterowania turbiną orz gruszka turbiny. Na zostaje sama turbina czyli zmienna geometria
Podepnij wakuometr i zmierz podciśnienie z pompy vacum. Założę się że na wolnych obrotach nie ma podciśnienia bo jest vacumpompa przytarta. A dopiero od 2000obr/min zaczyna wytwarzać podciśnienie i zaciągnąć geometrię turbiny.
Zmierz podciśnienie na pompie vacum. Poszukaj wzrokowo uszkodzeń przewodu serwa itp.
Sprawdź podciśnienie pompy VAcum i wszystkie wężyki podciśnienia. Potem napisz. Czekamy.
Sprawdz czy vacum pompa daje podciśnienie jak i szczelność układu, hamulce odpowietrzone ? plyn nie ucieka ?
Sprawdź przewody podciśnienia (zdejmij wężyk z zaworu EGR i zobaczy czy jest w wężyku podciśnienie.
Nie wiem co tam powinno być podłączone. Generalnie jeśli chodzi o pedał to są trzy opcje: -Nie szczelny układ podciśnienia. -Kończąca się pompa vacum. -Uszkodzone serwo. Sprawdź jakie masz podciśnienie w układzie z odbiornikami podciśnienia i bez. Przy krućcu pompu vacum to - 0,75 bara po maksymalnie 5 sekundach od odpalenia auta.
Trzeba przerobić na podciśnienie z kolektora ssącego bez pompy vacum. :D
Podciśnienie prawidłowe ,pompa vacum?
Vacum pompa stuka. Odepnij podciśnienie od serwa i zobacz czy przestanie, lub jak zacznie stukać pompuj pedałem hamulca bardzo szybko ( spadnie podciśnienie w serwie) i jak przestanie stukać to masz winowajcę.
ciahciah ilości na 100 ci nie podam bo nie prowdzę ststystyki, ale przytarty dekiel górny przez wałek widzę bardzo często. Przy podciśnieniu 0,8 to pompa wcale nie jest zła tylko pytanie jak długo robi to podciśnienie.
Samo podciśnienie pompy vacum sprawdź.Jak i pompką podciśnieniową jak porusza się sztanga.Jak zawór jest sprawny to trzeba by zobaczyć na ile procent go ustawia sterownik .Można wciągać i wyciągać sztange pompką i obserwować wskazanie maf,map ,baro ,i poziom wypełnienia(%)dla tego zaworu czaisz?
Pompki w miarę żyją. Zrób dynamiczny log grupy 003 razem z 011, czyli wrzucasz trzeci bieg masz 1000 obr klikasz start, zeby zaczął logowac i pedał do dechy tak do 4 tyś obrotów. Zrób jeszcze pomiar podciśnienia z pompy vacum, i zaślep przewód do serwa puki go nie zmienisz, bo może tam gubić podciśnienie i nie steruje turbiną.
podciśnienie vacum pompa stwarza moze wężyki przetarte
Pompa vacum robi tylko podciśnienie, a podciśnieniem jest sterowane turbo i serwo hamulcowe. Na przewodach / króćcach trzeba szukać nieszczelnosci. Do serwa hamulcowego jest felerny plastikowy przewód.
Witam. Czy zmierzone podciśnienia wakuometrem są ok: 1. Pompa vacum z podłączonym serwem 0,55 2. Pompa vacum z odłączonym przewodem serwa 0,7 (poszłoby pewnie dalej ale koniec skali wakuometra) 3. Zawór n75 wejscie vacum 0,55 4. Gruszka turbiny 0,40 (jak zamieniłem na próbę zawór n75 z n18 to było 0,45) Do rzeczy. Czyściłem tacie turbinę i gruszka na...
A jak podciśnienie z pompy, bo czasem vacum pompa nie wyrabia.
Niestety mam ten sam problem z corsach 1.3 diesel , maksymalna prędkość to 120 i 3 tys obr, mam tez od czasu do czasu problem z odpaleniem, na chłodno dobrze kręci a jak jest ciepły to musi się trochę podusić. Czy udało się Panu zidentyfikować przyczynę takiej usterki ? Dodano po 2 Niestety mam ten sam problem z corsach 1.3 diesel , maksymalna prędkość...
Niskie podciśnienie w układzie - nieszczelność lub pompa vacum. N75 zepsuty lub wiązka. Ale ja obstawiam zacinającą się geometrię w turbo i przeładowanie.
Jakie podciśnienie powinna generować pompa VACUM sprawnie działająca?
Czyli jest problem z rozruchem,? Czy jednak mimo to dobrze odpala? Kompresja mierzona na zimnym czy ciepłym silniku?? Kiedy występuje problem? Po dłuższym postoju? Czy tylko gdy silnik wystygnie? Pompa vacum? Pompa vacum wytwarza podciśnienie. Jakie ciśnienie widzi komp na wyłączonym silniku? A jakie jakie na odpalonym na wolnych obrotach?
Czy to świszczenie nie pochodzi od pompy vacum tj. nieszczelnego jej króćca (sprawdź, czy jest on luźny). Ponadto, czy masz "dobry" hamulec zasadniczy tj. czy działa Ci serwo poprawnie ( wiesz chyba jak się je sprawdza ). Sprawdź ewentualnie jakie podciśnienie daje pompa vacum, bowiem od jej wydajności zależy m.in. praca turbiny.
Tam jest problem ogólnie z podciśnieniem ,pompą vacum i elektrozaworami.Pomiar vacum,drożność przewodów ,i podciśnienia do sprawdzenia na początek. Dla początkujących temat spalony.
Jak będzie nie doładowany nie będzie miał mocy. Jak będzie przeładowany też nie będzie miał mocy i dodatkowo możesz sobie uszkodzić silnik. Poskładaj tak jak być powinno i nie kombinuj. Vakuometr nie potrzebny. Wystarczą usta ;) Pomijając że chwilowy zanik wspomagania po parokrotnym wciśnięciu jest normalny. Nie tylko w Dieslu ale i w benzynie. Do tego...
Winna była pompa Vacum. Generowała tylko podciśnienie na serwo, natomiast nie była zbyt wydajna aby zaciągnąć cięgno od sztangi turbiny.
Robić podciśnienie. Reszta na Google.
Na obrotach wyższych i małych masz podciśnienie ? może jest zbyt małe ,załatw vakuometr i sprawdź jakie i w jakim czasie pompa wytwarza podciśnienie , moze poprostu padła vacum pompa
Kolego do serwa idzie wąż z podciśnieniem wyciągnij go i sprawdź czy vacum pompa tworzy podciśnienie jak jest ok to możesz teraz sprawdzić na jeździe próbnej czy jest różnica powinien być bardzo twardy i słaby bez tego podciśnienia później wsadź go i zobacz powinien być miękki i bardzo skuteczny ;). Jeśli nie będzie różnicy to SERWO jeśli nie robi się...
Sprawdź przewody od podcisnienia. Grubsze czarne po prawej stronie silnika i w okolicy zbiorniczka z płynem hamulcowym. Szukaj albo pękniętego albo takiego co luźno siedzi. Straciłeś podciśnienie i nie masz wspomagania hamulców i sterowania turbiną. Ostatecznie może być pompa vacum uszkodzona. Usterka łatwa w diagnozie i naprawie.
Może mieć. Podciśnienie owo steruje też zaworem ograniczenia doładowania. Pompka ma tworzyć podciśnienie przynajmniej 0,7 bara.
-0.8 minimalne
Witam, dzisiaj sprawdziłem podciśnienie na pompie Vacum i wynosi 0,9 bar. Czyli pompa działa prawidłowo. Dobrze sądzę, że skoro mam zaślepionego EGR a pompa daje dobre podciśnienie to nie ma potrzeby szukania problemu szarpania na zimnym silniku przy elektrozaworach podciśnienia? Bo one sterują tylko otwieraniem bądź zamykaniem EGRa https://obrazki.elektroda.pl/2103401700_...
Masz VCDS to blok pomiarowy 11 przełącz się nastawy podstawowe/Basic Stetting i test działania sterowania VNT. Wtedy silnik wskoczy sam na 1400 RPM a ECU będzie sterowało turbiną na max doładowanie i po 30 sekundach minimalne doładowanie. Ciśnienie doładowania powinno się zmieniać choć o 100 mbar. A zaglądając na silnik powinieneś zobaczyć sztangę regulacji...
Ma wspólne podciśnienie,tam jest cały obieg podciśnienia(serwo,turbina,pompa vacum,itd)
Sprawdz jakie realne podcisnienie wytwarza pompa vacum
Vacum pompa inaczej pompa wytwarzająca podciśnienie, resztę doczytaj. Lepiej było wymienić oring niż pchać silikon.
witam mam to samo w sprinterze 312 na przeglądzie rolki wyrywa wymieniłem płyn ,korektor hamowania, szczęki z tyłu ,pompę hamulcową i dalej to samo ciężko wyhamować ,jedynie co pozostaje to słabe podciśnienie vacum pompy bo układ jest szczelny nawet gdy postoji pół godziny to podciśnienie w układzie jest zachowane
Diagnozuję Delphi i jest problem, bo w tym samochodzie nie pokazuje mi żadnych parametrów silnika. Z vacum pompy podciśnienie koło 7 było, ale był moment, że z biornika ciśnienia wychodziło może z 4. Podpinałem też bezpośrednio z vacuum do zaworu turbo i nic to nie dało, może dlatego że wtedy nie pracowała przepustnica, która sterowana jest podciśnieniem....
Witam! Nie będe się za bardzo rozpisywał więc problem wygląda tak: W moim samochodzie (Łada Niva 2000r.) został zmieniony silnik z benzynowego na 1.9D-Citroenowski XUD9 (D9B). Podczas swapu została wywalona pompa vacum zamocowana na wałku rozrządu ponieważ zostawienie jej wymagało za dużo zmian i ingerencji w nagrzewnice itd.- otwór po pompie został...
kolego załóż podciśnienie bezpośrednio z pompy vacum na gruszke turbo i zobacz czy bedzie poprawa przez chwile(później notlauf) jeżeli bedzie to znaczy że sterowanie turbo nie jest ok i bedziemy szukać dalej
Miałem kiedyś przypadek podobny.Usterki:słabszy hamulec główny i problemy z mocą silnika.Podciśnienia wyglądały dobrze.Wszystko działało. lecz po założeniu zegara vacum podciśnienie wyniosło 0,3. Przyczyną był poluzowany króciec pompy vacum.(wyjście) Po uszczelnieniu pompy podciśnienie podniosło się do 0,7. Autko dostało kopa i hamulec się poprawił....
Brak ifo jaki to silnik ? Błąd P0400 oznacza, że ilość gazów spalinowych wchodzących do cylindra jest niewystarczająca 1. niesprawne układy sterujące otwieraniem zaworu EGR stare poprzecierane wężyki podciśnieniowe. 2. niesprawny sam zawór EGR np. zapieczony, pracujący nieprecyzyjnie. 3. błędny pomiar ilości powietrza przez przepływomierz (podobno objawia...
Pompa wytwarza podciśnienie? Zmierz vakoumetrem.
Zdjęcie nr 3 to pompa vacum czyli ona robi podciśnienie domniemam. Czyli jak odepnę wąż z gruszki to wężyk powinien zasysać powietrze tak ? tak samo jak bym odpiął wężyk z pompy vacum który wchodzi do zaworu to też powinien zasysać ?
Pompa vacum wytwarza podciśnienie niezbędne do sterowania podzespołami sterowanymi właśnie przez podciśnienie np. EGR, klapy zawirowań w układzie dolotowym, i inne te do których są prowadzone węże podciśnienia. Dodano po 40 Mógłbyś podać 7 ostatnich znaków VIN?
Witam. Dziś byłem na szrotach i sprawdzałem trzy pompy vacum i podciśnienie dalej zachowuje się tak samo bez żadnych zmian. Na co bym musiał jeszcze zwrócić uwagę??
Kolego Jarku - nie wierzę, że w Twoim aucie pompa vacum wytwarza podciśnienie w okolicy 9 barów. Może pomyliłeś się w pomiarach, albo miałeś uszkodzony przyrząd.
Jeśli będzie luźna, to będzie strata podciśnienia, tym samym będzie "twardy" i mniej skuteczny hamulec (serwo mniej wydajne). Ponadto podciśnienie wytworzone przez pompę vacum steruje pracą turbiny, od której zależy m.in. moc silnika. Aby usunąć usterkę jedni uszczelniają klejem (lepiszczem) a inni wymieniają to połączenie. Ma być szczelne (ciasno wciśnięte).
Podciśnienie na gruszce masz ok. Sprawdzałeś strzykawką 150ml jak sztanga pracuję? Najlepiej na zimnym silniku. Sprawdziłem wczoraj wieczorek jak chodzi sztanga strzykawką, tak jak pisałeś i chodzi płynnie w zakresie takim jaki powinien być. Druga sprawa to że zauważyłem dziwną sytuację, podłączyłem wakuometr za N75 (przed gruszką) i odłączyłem zasilanie...
Kolega żartuje - pompa vacum wytwarza podciśnienie a nie ciśnienie, więc o pompowaniu dętki zapomnij.
młody2066 witam . mam podobny problem ale powiedz mi gdzie znalazłeś tą pompę? bo z tego co mi wiadomo to pompa vacum wytwarza podciśnienie a pompy elektrycznej nie ma w schemacie , ale mogę się mylic . proszę o odpowiedz .pozdrawiam Dodano po 2 młody2066 a ten przewód zapewne jest tzw przelewem i nie możesz go odłączyć on powinien wracać do baku .
W benzyniaku nie ma pompy vacum. Przeglądałem z grubsza rurki serwa / vacu pompy. Podciśnienie jest brane z kolektora dolotowego. Mylisz pojęcia pompa vacum z serwem. Dodano po 3 Widzę, że Twoja wiedza techniczna jest niewielka. Najlepiej jedź na reklamację.
a czy czasami twoje klapy są otwierane za pomocą podciśnienie ,które idzie od pompy vacum ????? Za pisanie głupot-ostrzeżenie.
Jakie panuje podciśnienie w układzie na zimnym silniku, jakie na ciepły i jak długo zajmuje pompie vacum wytworzenie odpowiedniego podciśnienia na ciepłym silniku?
Na zaworze masz napisane VAC i OUT. VAC podpinasz tam gdzie jest podciśnienie czyli od strony vacum pompy. Out z zaworu elektromagnetycznego wychodzi na zwór. Jak nie masz to podaj numery zaworu.
Pompa vacum wytwarza podciśnienie, nie tylko używane do wspomagania układu hamulcowego. Na pewno nie ona wytwarza ciśnienie paliwa podawanego na wtryski, tyle że jest zespolona z pompą paliwową.
a wiec do sprawdzania w tym ukałdzie medium sterujacego jakim jest podciśnienie należy zastosować wakuometr czyli miernik podciśnienia podciśnienie jest wytwarzane przez pompe vacum napędzana przez rozrząd z tej pompy sa zasilane różne urządzenia np gaszenie, reg. świateł, zagłówki, klimatyzacja, egr, sterowanie automatem, turbiną, żeby zobaczyc ile...
Witam, to bylo troche dawno, samochod naprawiony, u mnie okazalo sie, ze problemem byl sam silnik - rozwalony pierscien na jednym cylindrze oraz zawor ster. turbina (jesli dobrze pamietam to: v5) - znajduje sie na pasie czolowym i od niego wychodza 2 elastyczne ryrki podciśnienia [pompy vacum ---》ten zawór ster. turbina (v5) ===》i potem do gruszki turbiny.]...
Czujnik podciśnienia w układzie wspomagania hamulca.Pompa vacum się kończy i daje zbyt małe podciśnienie dlatego pali się kontrolka.
Vacum pompa sprawdzona, wszystkie przewody z podciśnienia i wszystkie gruszki ??
Przy prędkościach autostradowych wchodzi w tryb awaryjny i mam błąd P0234 przeładowanie turbiny. Turbina pompuje do 3.5 bara przy prędkościach autostradowych. To juz druga pompa Vacum, na poprzedniej wgl turbo nie wstawało. Czy możliwe że przeładowanie jest przez to że podciśnienie jest za niskie i nie jest w stanie zaciągnąć sztangi turbo do konca...
Jak bym napisał pompa podciśnienia to ty byś napisał pompa vacum. Nie zaśmiecajmy tematu kolego.
Auto jak w temacie cały czas wywala błąd P1125. Turbina w zdanych parametrach ma 1,9 a osiąga na max 1,5 ( gdy na krótko dam podciśnienie z vacum pompy) Widać że była wymieniana turbina, dolot szczelny. Ktoś ma jakieś pomysły lub walczył podobnym tematem ??? Auto strasznie muli i do 120 km/h to ja tragedia rozpędzić.
Kolego chyba źle zrozumiałeś........Więc tak...jeśli vacum była by słaba odczułby na hamulcach, egr i turbo, natomiast jeśli nieszczelność (tu zależy gdzie) ale zapewne reszta nie działała by prawidłowo (hamulce również). Jeśli była by nieszczelność na ścianie grodziowej to na pewno miałby słabe hamulce....ehhh mało powiedziane, hamulców by nie było....
Witam Panowie taka sytuacja. Patrze pod maskę a tam silnik popaprany olejem, odkręcam pokrywę filtra powietrza a tam aż mokro od oleju. Po odpaleniu silnika okazało się że olej zapierdziela przez tą rurkę od pompy podciśnienia. Miał ktoś taki problem, nie wiem czy wystarczy kupić zestaw naprawczy z membraną czy coś więcej trzeba wymieniać, ktoś pomoże?
Nie ma pompki, podciśnienie idzie od silnika (benzyna) lub od Vacum-pompy (diesel) Jest to kabel chyba szary z paskiem o ile mnie pamięć nie myli. Zaworek pod siedzeniem zawiera prosty układ czasowy, że nawet po krótkim naciśnięciu przycisku zaworek przełącza na ok. 5-7 sek żeby nastąpiła prawidłowa reakcja pneumatyki. Sprawdź: Czy przewodem podciśnieniowym...
Przyczyn może byś kilka. Jest to znany wszystkim diesel więc powinno pomóc zwiększenie dawki rozruchowej. Pomoże ale... Przyczyn takiego stanu może być kilka a zwiększeniem dawki nie naprawisz problemu tylko go "przypudrujesz" Ciężkie palenie na ciepłym silniku może oznaczać że kończy się pompa paliwa. Zwiększając dawkę rozruchową przedłużysz jej śmierć...
sterownik odpuść bo to nie jego wina, chyba że ktoś grzebał w mapach. Aktuator (gruszka) sprawna szczelna? Tylko nie pisz, że sprawdzana na oko. Masz pompkę vacum? Jeśli tak to sprawdz czy gruszka jest szczelna, nie zacina się. Sprawdz też jakie masz podciśnienie z Vacum pompy w aucie. Może być nieszczelność lub pompa Vacum pada. Pompa do pomiaru podciśnienia...
Witam Tak dziwny objaw , co do wspomagania , podciśnienie jakie powinna wytworzyć pompa Vacum to minimum - 0,6 bara ale może być równie dobrze uszkodzone samo serwo , bądź nieszczelność na przewodach [ czego doświadczyłem w innym aucie ] . Do sprawdzenia kupiłem sobie manometr -wakuometr o parametrach 0 - -1bar. cena 20 zł. , podpiąłem się w przewody...
Zasada jest jedna vacum robi się po to aby z układy wyciągnąć resztki gazu , powietrza i wilgoci , zalecany czas robienia próżni pompą 2 stopniową to około 25min, co do szczelnośći układu to vacum może służyć do pokazania na manometrze czy takowa szczelnośc jest ale to różnie z tym bywa. Test szczelnośći prawidłowy jest wykonywany azotem. A co do nabijania...
Sprawdź pompę vacum tj. szczelność podłączenia do serwa lub "siadła" pompa (daje niskie podciśnienie).
Podłącz pompę ręczna ( vacum) pod samą gruszke. Zrób podciśnienie. Jak nie schodzi tylko "trzyma" to szczelna, wtedy stoi geometria turbosprężarki.
Witam: 1. niesprawne układy sterujące otwieraniem zaworu EGR stare poprzecierane wężyki podciśnieniowe. 2. błędny pomiar ilości powietrza przez przepływomierz. 3. zbyt niskie podciśnienie w układzie podciśnienia za sprawą wadliwej vacum pompy.
Nie do końca rozumiem Cię ale jeśli servo szczelne to po prostu vacum pompa padła.
Witam. Zrobiłem sobie pompę wirową na silniku 3kw 1400obr przeznaczoną do wypompowywania wody ze stawu. Jestem z niej zadowolony lecz teraz muszę ją przerobić na samozasysającą (ok.3m od lustra wody). Myślałem zamontować dodatkowo pompę vacum z samochodu (podciśnienie 0,7-1 bar) abo podnosiła poziom wody do łopatek pompy wirowej. I teraz pytanie czy...
Może kończy się pompa vacum . Ona odpowiada za podciśnienie do serwa plus do sterowania gruszka turbo. Przydał byś się miernik podciśnienia i sprawdzić czy jest -0,8 bara bo może być że na niskich obrotach nie dociąga sztangi do śruby stopu.
Rozdział kierunku nawiewu jest sterowany pneumatycznie, wiec wpierw sprawdź, czy rozdzielacz otrzymuje podciśnienie ( z kolektora ssącego lub pompy vacum, bo łaskawie nie napisałeś jaki silnik) oraz to, czy układ jest szczelny. Najlepiej to sprawdzać przy akumulatorze podciśnienia, zdejm schowek.
Ne zapomnij osprawdzeniu na podcisnienie pompy vacum,jesli będzie niewydajna też będą takie problemy.
A dlaczego w ogóle była wymieniana turbina? Dodano po 3 Sprawdź główny przewód podciśnienia z vacum pompy do serwa i jego zakończenia, miejsca podłączeń mniejszych przewodów. Zginęło Ci podciśnienie i w tym problem.
Podobnie miałem w Golfie IV. Połączenie pompy vacum z króćcem od wspomagania hamulca uszczelniłem klejem. Dorobiłem dodatkowo uchwyt i "dociągnąłem" to połączenie sprężynami, można zastosować też "taśmy" gumowe. Połączenie to musi być szczelne, gdyż od niego zależy skuteczność hamowania (praca serwa) oraz sterowanie turbiną. Sprawdź przyrządem, czy...
Dałem dziś bezpośrednio podciśnienie z vacum na gruszkę i ominąłem cały układ podciśnieniowy tak ze tylko podciśnienie podawane było na serwo i na gruszke i wykonałem jazdę próbna i nie pomogło .czy mam rozumieć ze vacum pompa jest usterka ?
Tam gdzie idzie przewód od sprzęgła (rurka) będzie w jego okolicy odpowietrznik. Twój opis bardziej pasuje do uszkodzonej pompki sprzęgła bądź wysprzęglika. Możesz spróbować odpowietrzenia, lecz efekt może być niezadowalający. To że nie masz wspomagania hamulców (serwo nie działa) może być spowodowane uszkodzonym przewodem podciśnienia, pompa vacum,...
Sprawdź czy króciec pompy vacum nie jest wyrobiony. Sprawdź wszystkie węże podciśnienia. Ogólnie sprawdź czy jest podciśnienie na wężykach. Jest jeszcze N75 i zasobnik pod turbo. Reszta jak wyżej.
Witam, od jakiego czasu mam problem z twardym pedałem hamulca. Pod gilotynę poszły klocki, cylinderki , rzekomo wąż hydrauliczny prawego przedniego koła, płyn. To niby miało wszystko pomóc. Hamulce OK ale pedał dalej twardy czyli efekty żadne. Z reklamacją ciężko bo co reklamować... Serwo niby ciągnie bo słychać, ale jakość tej próżni nieznana. Przejechane...
Pierwsze pomiar podciśnienia czy pompa vacum je wogóle robi. Dwa test sztanga turbo pracuje lub test turbo na max podciśnieniu na gruszkę (pominięcie n75). Wtedy sprawdzenie w blokach pomiarowych czy ciśnienie będzie ponad zadane i jakie wartości z przepływomierza będą.
Przepłwyka nie mierzy bo turbo nie pompuje. Podłącz podciśnienie omijając zawór n75, najlepiej z krućca pompy vacum bezpośrednio do turbiny i zrób log 011 wrzuć na forum. Jak przeładuje to znaczy ze masz gdzieś brak podciśnienia, jeśli nie, gruszka od turbiny dziurawa, ewentualnie przy składaniu geometrii coś popaprali, więcej opcji nie ma.
Nadal są 2 sekundy zwłoki więc przypatrz się dokładnie króćcom przy elektrozaworach oraz temu przy akumulatorze podciśnienia (czarna plastikowa kula) oraz sprawdź króciec metalowy przy pompie podciśnienia gdyż nadal musi gdzieś jeszcze to podciśnienie uciekać. Znalazłem nieszczelność przy Vacum pompie metalowy króciec cały się okręca, preparatem do...
Podciśnienie wysterowuje zmienną geometrię. Bez podciśnienia kierownice w turbo są ustawione w stronę niskiego doładowania.
Przyczyną może być: zbyt niskie podciśnienie w układzie podciśnienia za sprawą wadliwej vacum pompy. najprędzej to właśnie może być bo mi się wydaje że ciśnienie jest słabe a nie mam vacumetra żeby zmierzyć jakie jest ciśnienie a niczym innym nie zmierzę,
Nie szukaj błędów tylko vag scope i odczyt prędkości z kół przy wolnej jeździe . Tam gdzie wykres odstaje szukasz problemu. Albo czujni,k albo pierścień na piaście ,albo zła odległość. Co do drugiego problemu to pomiar podciśnień na pompie vacum powie co jest wstępnie.
Witam, Dziś robiłem pomiary ciśnienia na pompie vacum i wyszło tak: -podciśnienie >-0,95 na wolnych obrotach -ciśnienie paliwa -> +2,5 na wolnych obrotach -ciśnienie paliwa ->+7,5 przy obrotach 4tyś. Pozdr.
Vacum pompę mam na pewno sprawną bo sprawdzałem na innym aucie. Przyczynę znam Tzn. nie dostaje się z bloku do wacum przez mały otwór olej silnikowy który uszczelnia vacum żeby było podciśnienie. Interesuje mnie jak idą kanały olejowe, co powoduje że ten olej tam jest wtłaczany. Czy może mi siedzieć pompa olejowa, a może jest jakiś zaworek który się...
Pompa podciśnienia (vacum pompa) mercedes w212 e 250 cdi rok 2011 silnik om 651 nr silnika 651924-30-710008 nr VIN wdd 212203 1a 492545 7 jaka pompę zamówić może ktoś podeślę jakiś link z góry dziękuję za informację pozdrawiam wszystkich
jak myślisz o nieco bardziej profesjonalnym rozwiązaniu to zainteresuj się pompą vacum od samochodów . lub o jakiejś normalnej pompie . pozdrawiam !! Taka vacuum jakie daje podciśnienie? Jakoś nie mogę poszukać. Robert
pompa podciśnienie vacum pompa podciśnienie vacum astra zaworek podciśnienie pompa vacum
klawiatura labtec cyfra moduł wiena mostek
klimatyzacja galanz device sleep
Odkamienianie dywerytera baterii prysznicowej – jak naprawić przełącznik strumienia w Grohe, Hansgrohe, Omnires Licznik napojów Philips LatteGo – odczyt, reset, modele 3200/4300/5000/5400/5500