Na obrotach wyższych i małych masz podciśnienie ? może jest zbyt małe ,załatw vakuometr i sprawdź jakie i w jakim czasie pompa wytwarza podciśnienie , moze poprostu padła vacum pompa
Pompa wytwarza podciśnienie? Zmierz vakoumetrem.
Jakie podciśnienie powinna generować pompa VACUM sprawnie działająca?
Winna była pompa Vacum. Generowała tylko podciśnienie na serwo, natomiast nie była zbyt wydajna aby zaciągnąć cięgno od sztangi turbiny.
Kolega żartuje - pompa vacum wytwarza podciśnienie a nie ciśnienie, więc o pompowaniu dętki zapomnij.
Witam: 1. niesprawne układy sterujące otwieraniem zaworu EGR stare poprzecierane wężyki podciśnieniowe. 2. błędny pomiar ilości powietrza przez przepływomierz. 3. zbyt niskie podciśnienie w układzie podciśnienia za sprawą wadliwej vacum pompy.
Przyczyną może być: 1. niesprawne układy sterujące otwieraniem zaworu EGR stare poprzecierane wężyki podciśnieniowe. 2. niesprawny sam zawór EGR np. zapieczony, pracujący nieprecyzyjnie. 3. błędny pomiar ilości powietrza przez przepływomierz (podobno objawia się raczej przy wyższych obrotach). 3. zbyt niskie podciśnienie w układzie podciśnienia za sprawą...
Tam jest problem ogólnie z podciśnieniem ,pompą vacum i elektrozaworami.Pomiar vacum,drożność przewodów ,i podciśnienia do sprawdzenia na początek. Dla początkujących temat spalony.
Hej, Masz podobny problem co ja miałem w moim 1.7 DTR, przyczyną jest vacum pompa która przepuszcza olej na elektrozawór turbiny przez co gruszka się zacina i wyskakuje autko z kluczykiem. Kup nową vacum pompe i elektrozawór (chodź nie które da się uratować rozbierając i czyszcząc je), co do używek vacum pompy z alledrogo nie polecam (czasem szkoda...
Drugie pytanie czy zamiast pompy vacum jeżeli jest niesprawna to czy można podłączyć akumulator podciśnienia od innego auta ? Co ma jedno z drugim wspólnego? Jeżeli pompa podciśnienia jest niesprawna to trzeba ją wymienić. Akumulator podciśnienia jest elementem pomocniczym, co miałby akumulować, skoro pompa nie wytwarza podciśnienia. Wywala mi dwa...
Auto jak w temacie cały czas wywala błąd P1125. Turbina w zdanych parametrach ma 1,9 a osiąga na max 1,5 ( gdy na krótko dam podciśnienie z vacum pompy) Widać że była wymieniana turbina, dolot szczelny. Ktoś ma jakieś pomysły lub walczył podobnym tematem ??? Auto strasznie muli i do 120 km/h to ja tragedia rozpędzić.
Wykręć EGR i zaciągnij go np. strzykawką, zobacz czy trzyma. Często zasysa po trzpieniu syf z kolektora. Przy pompie vacum zdejmnij dolny wężyk i sprawdź czy nie ma tam oleju - jak jest to są dwie możliwość EGR lub podupadło vacum. Przydało by się zmierzyć podciśnienie - o ile dobrze pamiętam powinno być więcej jak -0.6 ( sprawdź zaworek zwrotny przed...
Witam. Ja mam takie pytanie odnośnie tej pompy. Ma ktoś może z Was wartości podciśnienia jakie powinna mieć sprawna?
Błędy: brak Ciśnienie: ok Przepływka: ? Jak sprawdziłeś ciśnienie?Nie sądzę żeby pomiar wiarygodny skoro nie wiesz co to przepływka.Przyczyn spadku macy może być kilka: 1.pompa vacum 2.popękane(załamane) lub nieszczelne wężyki podciśnienia 3.olej w wężykach podciśnienia 4.zaworki sterujące elementami wykonawczymi 5.przepływka itp. Podciśnienie w układzie...
Stawiam na pompę vacum na 99%
Ale aż tak by uciekały te spaliny, nie sądzę. Jak w tej Twojej astrze sterowana jest turbina?? idzie do niej jakiś przewód podciśnieniowy od zaworku sterowanego elektrycznie a korzystającego podciśnienia z pompy vacum??? czy też masz turbinę na której jest z jednej części turbiny przewód (wężyk) idący do jej drugiej części?
Przerabiałem to w zeszłym roku w swojej vectrze 2,2dti. U mnie okazało się że pękł gumowy łącznik od podciśnienia przy turbinie. Naprawa w 5 minut i jeździ do dziś. U mnie objawiało się to błędem P0400 Układ recyrkulacji spalin - błedny przepływ. Na forach opisują że jest to dość rozległy błąd i przyczyną może być: 1. niesprawne układy sterujące otwieraniem...
A układ podciśnienia szczelny sprawdz rurki i gumowe kolanka,jesli szczelne to sprawdz pompę vacum,a najpierw to jak nie czyściłeś kolektora ssącego to go rozkręc i wyczyść
Witam, Ostatnio pojawił sie u mnie problem z wysokim spalaniem mojej Gwiazdy (Astry). Podejrzewam, że chyba sam sobie narobiłem tej biedy. Jak to w astrach często bywa, pompa vacum ciska olejem po przewodach podciśnienia. I właśnie jeden z nich prowadzi do pompy paliwa, następnie do regulatora dawki paliwa (tak mi sie wydaje) jest to taki grzybek z...
pompe vacum sprawdzałem u mechanika i powiedział że daje dobre ciśnienie, ale pompa też jakoś dziwnie piszczy trzeba by przepatrzyć cały układ i przeczyścić elektrozawory ewentualnie sprawdzić czy są dobre
Sprawa wyjaśniona. Odkręciłem pompkę VACUM i poprostu tą blaszkę którą się przykręca obróciłem tak aby wężyk z niej wychodzący nie znajdował się na dole tylko bardziej u góry. W wężyku od podciśnienia znajdował się olej, którego niewielkie ilości są potrzebne do pracy tej że pompy, dostawał się tam podczas jej pracy. Teraz brak błędu i brak problemu...
Witam, jako , ze już kilkukrotnie miałem styczność z tego rodzaju samochodami, chciałbym przedstawić wam kilka istnotnych informacji dotyczących najczęstszych usterek silników DTL oraz DTX w oplu. 1.Slynne, wręcz klasyczne już zapalanie się "checka" podczas jazdy, co skutkuje spadkiem mocy lub obrotów, po przygazowaniu lub odpuszczeniu pedału gazu check...
Witam, jestem posiadaczem Opla Astry G z silnikiem 2.0DTL. Wszystko w samochodzie działało tak jak powinno, niestety klocki hamulcowe już się skończyły więc postanowiłem je wymienić. Koło po kole i wszystko ładnie udało się wymienić. Oczywiście zaciski zostały ładnie wypiaskowane i omalowane, wszystko zostało posmarowane smarem ceramicznym. Po odpaleniu...
Witam, mam kilka pytań odnośnie mojej Astry G 2.0DTI 101KM z 2001roku. Do rzeczy. Wczoraj odpaliłem auto i zacząłem jechać, na prostym odcinku drogi wcisnąłem pedał gazu i auto strasznie mulasto zaczęło się zbierać. Początkowo myślałem, że mi się hamulce zapiekły, stanąłem i sprawdziłem ale tarcze były zimne. Po ujechaniu kilkunastu metrów zapaliła...
Witam, posiadam astrę g 2.0 dti, która nie ma mocy, na komputerze pokazywalo błąd czujnika ciśnienia w dolocie i przepływomierz. Załozyłem drugi przepływomierz i błąd zniknął ale zaczął wtedy palic ponad 10l więc zmienilem na stary. Drugi czujnik nie pokazywał błędu ale jego wskazania po dodaniu gazu były mniejsze niz na wolnych obrotach. Wyczysciłem...
pompa podciśnienie vacum podciśnienie pompa vacum pompa vacum astra
membrana pompa paliwo seicento klema philips ustawić godzina
elektronika baterie parkside elektronika baterie parkside
Massey Ferguson 6180 – lokalizacja czujnika rewersu, czujnik 17 bar, czujnik świateł cofania Cyfral SMART-5P: Connecting External Buzzer or Doorbell – Methods, Wiring, and Limitations