Jeżeli układ dolotowy do przepustnicy jest drożny to faktycznie wymień ten przewód o którym piszesz. W kolektorze ssącym wytwarza się duże podciśnienie więc ten przewód musi być sprawny.
Pokaż jakieś zdjęcie co to za piła (albo napisz co to za model) bo z tego co napisaleś nic nie wynika. Już chyba wiem co to za piła, jest to chińczyk nie żaden Stihl. Górny przewód to podciśnienie (musi iść do skrzyni korbowej - okolice dolnej części cylindra).
Strzykawkę lub wysysarkę załóż na króciec, wypnij przewód do pierwszego stopnia, czyli zawleczka od strony wysprzęglika otwarta, druga zamknięta. Na wciśniętym do oporu przewodzie na króćcu rób podciśnienie jednocześnie wysuwając przewód do pierwszej zawleczki, i to na chwilę dosłownie abyś całego płynu ze zbiorniczka nie wyciągnął. Zabezpiecz przewód...
Tu nie ma żadnej trudności. Ściągnij wężyk podciśnienia idący od vacum do N75 i zatkaj go palcem - masz czuć podciśnienie (pracujący). Ściągasz przewód idący na gruszkę - przy pracującym ma być podciśnienie. Zaciągasz nawet ustami ( w ostateczności) wężyk od gruchy (zgaszony) i patrzysz lub wyczuwasz ręką, czy sztanga drgnie i czy grucha szczelna. To...
jedno jeszcze czy jest napięcie na zaworku czy nie to efekt ten sam z podciśnieniem czyli przytkane mam przewód i podciśnienie ok.
Kolego nie lej wody.Sprawdź lepiej przewód do serwa a najlepiej podciśnienie vacum.
Bagus wali w gaźnik że idzie płomień... CO MOGŁEM POPSUĆ ??? Prawdopodobnie nic. Ja bym sprawdził, co się zmieni jak przewód 3 (podciśnienie) podłączył z masą. Przypuszczam, że ma to związek z wyprzedzeniem zapłonu.
tak to by się zgadzało tylko jest jeszcze jeden fakt u mnie ten filtr węglowy jest wymontowany, pamiętam że do niego prowadzą 4 przewody: -doprowadzenie powietrza -ze zbiornika paliwa - podciśnienie z krućca przy przepustnicy (gruby przewód) - podciśnienie do sterowania zaworem filtra węglowego (cienki przewód) o ile się nie myle biegnący z drugiego...
No bez podłączonego MAP sensora to cała kalibracja do kitu. W sumie to dziwne że to wogóle jakoś działa.. Nic mi nie wiadomo o trybie awaryjnym w OMVL. Tak, lewe powietrze jak najbardziej mogło powodować telepanie. Na D automat bardziej obciąża silnik więc to lewe powietrze (w stosunku do powietrza idącego przez nastawnik biegu jałowego) stanowi mniejszy...
do pompy jest doprowadzony przewód ssawny- zobacz czy tworzy sie podciśnienie po odpaleniu ciągnika.
Już tłumaczę. Zapach gazu jest w takcie jazdy, gdy są wysokie obroty. Na postoju, na biegu jałowym, zapach jest mniej intensywny. Szczelność była sprawdzana na zgaszonym, jak i na odpalonym silniku. https://obrazki.elektroda.pl/4492627500_... Tu na zdjęciu zaznaczyłem podejrzane miejsce. Wczoraj jeszcze raz sprawdziłem dokładnie i obstawiam...
nowy też może być niesprawny, skoro nie masz na niego gwarancji to trzeba go rozebrać i znaleźć przyczynę braku regulacji. Od pisania się nie naprawi :D a nikt w ciemno nie zgadnie . A podciśnienie podłączyłeś prawidłowo ? Bo taki objaw masz jak zdejmiesz przewód podciśnienia :idea:
Na moje oko to odma silnika lub od przekładni. To nie odma . Jest to przewód dopalania spalin w tłumiku. Jeden wąz wisi luźno i pobiera powietrze a drugi dostarcza dodatkowe powietrze do tłumika powodując dokładniejsze spalanie spalin. Trzeci cienki to podciśnienie
Albo przewody, albo padła ci tak zwana "gruszka" co porusza łopatki turbiny. Weź sobie kogoś do pomocy niech wsiądzie do samochodu dodaje gazu a ty w tym czasie patrz pod pokrywą silnika czy gruszka się w ogóle porusza i czy podciśnienie dochodzi. Jeżeli brak będzie podciśnienia to albo przewód jest gdzieś dziurawy albo pompa nie tworzy podciśnienia.
chyba ci o to chodzi elektroda.pl/rtvforum/topic675247.html
Podciśnienie z kolektora przy 4 cylindrze ten sam wąż co serwo (o ile występuje) Zakładam że to mono
Do zaworka regeneracji filtra węglowego. Taki czarny z napisem MOT i strzałką na górze, na lewym nadkolu.
Syczy dlatego ze podciśnienie zgniata wąż zmniejszając jego przekrój.
Prawdopodobnie znaczy że dziurawa membrana w reduktorze. Zastosowanei zestawu naprawczego może pomóc, ale zastanów się czy ci się opłaca. Jak reduktor ma już swój przebieg / wiek często lepszym rozwiązaniem jest wymiana reduktora. Nie musi być dokładnie taki jak był OMVL. Byle się moc maksymalna zgadzała. Np KME Silver / Gold... Albo cośz Zavoli. Możesz...
Jak będzie nie doładowany nie będzie miał mocy. Jak będzie przeładowany też nie będzie miał mocy i dodatkowo możesz sobie uszkodzić silnik. Poskładaj tak jak być powinno i nie kombinuj. Vakuometr nie potrzebny. Wystarczą usta ;) Pomijając że chwilowy zanik wspomagania po parokrotnym wciśnięciu jest normalny. Nie tylko w Dieslu ale i w benzynie. Do tego...
Dokładnie tak jak zostało napisane. Ja dodam od siebie że to podciśnienie steruje klapą od obiegu wewnętrznego.
Chyba o tym mowa? https://obrazki.elektroda.pl/1273960900_...
Masz Kolego niesprawny reduktor parownik gazu,przewodem podciśnienia jest bez ograniczenia dostarczany gaz do kolektora ssącego co nie powinno mieć miejsca.reduktor do regeneracji lub wymiany.Odłącz przewód podciśnienia reduktora od kolektora ssącego odpal na automacie i sprawdż czy z przewodu podciśnienia nie wydostaje się gaz.
Przewód z zaworem jednokierunkowym doprowadzający podciśnienie do serwa.
Problem leży w podciśnieniowym sterowaniu gaszenia tego silnika. Zdejmij wężyk podciśnieniowy z pompy wtryskowej i zobaczysz, że po wyłączeniu stacyjki nie pojawi się na nim podciśnienie. Musisz poszukać nieszczelności. Zasilanie w podciśnienie idzie z przewodu łączącego serwo z pompą podciśnienia, Zdejmij przewód z serwa i zobacz czy pompa pracuje...
To jest w tej plastikowej puszce po lewej stronie kolektora? Jeżeli tak, to jest dobrze.
Przewód dotykał tylko do gumki w metalowej obudowie serwa, ale nie był wciśnięty i podciśnienie uciekało bokiem, a z racji tego, że przewód idący od pompy tandemowej ma zamontowany zawór jednokierunkowy, to turbo i EGR działały prawidłowo.
Zmienna geometria jest sterowana z pompy vacuum. Może przy większym obciążeniu nie ma siły poruszyć łopatkami - ja bym spróbował podmienić pompę - sprawdź też przewody wychodzące z pompy. Serwo hamulcowe dobrze działa? Sprawdź też po zgaszeniu samochodu czy serwo trzyma podciśnienie - odłączając przewód powinieneś usłyszeć syk.
Wymienić przewody podciśnienia WSZYSTKIE. Przewód może doprowadzać podciśnienie do zaworu N75 i do EGRa, może to być sterowanie któregoś z nich jak również ujście od kolektora, nie widać wyraźnie na foto. Tak, może to być jedna z przyczyn odcięcia mocy.
Witam w tym silniku jeśli elektrozawór sterujący turbiną jest uszkodzony i nie steruje to turbina jest cały czas wysterowana na maksimum (przeładowuje) jeśli dochodzi do elektrozaworu podciśnienie i przewód idący do turbiny jest szczelny to nie zostaje nic innego niż wymiana elektrozaworu. Pozdrawiam
podciśnienie z kolektora, do odsysania opar ze skrzyni korbowej. zamiast pytać, byś miał już dawno wymienione i po kłopocie.
N75 to się ten zawór nazywał w jakimś Golfie chyba :/ (do tego tam, jego działanie było odwrotne). Zdejmij wężyk z "gruszki" turbiny i ręką spróbuj przestawić "kierownicę" turbiny - sprawdź czy chodzi płynnie i bez zbytniego oporu (pomijając opór sprężyny zwrotnej). Upewnij się też że pompa podciśnienia daje właściwe podciśnienie, a przewód podciśnieniowy...
Opary benzyny są śmierdzące i bardzo wybuchowe, więc pochłaniacz potrzebny. Jak silnik pracuje to, w określonych warunkach, wysysa to co się nim nazbierało. Nie będzie wysysać to się w końcu zapcha i będzie się tworzyć podciśnienie w zbiorniku.
Spotkałem się z tym błędem Winne było zbyt niskie podciśnienie w układzie próżniowym. W moim przypadku zsunął się przewód podciśnienia z przepustnicy na chłodnicy zaworu EGR Co skutkowało niedostatecznym podciśnieniem na gruszkę turbo. Masz prawdopodobnie nieszczelność
Mam audi 80. Do gażnika jest przykręcony przepływomierz. Na króćcu tego urządzenia wychodzącym na prawą stronę od kierowcy nie ma przewodu, a przy dotknęciu palcem wyczuwalne jest podciśnienie. Gdzie podłączyć ew. przewód?
Pompki w miarę żyją. Zrób dynamiczny log grupy 003 razem z 011, czyli wrzucasz trzeci bieg masz 1000 obr klikasz start, zeby zaczął logowac i pedał do dechy tak do 4 tyś obrotów. Zrób jeszcze pomiar podciśnienia z pompy vacum, i zaślep przewód do serwa puki go nie zmienisz, bo może tam gubić podciśnienie i nie steruje turbiną.
Ja też tak miałem w skodzie.Widzisz turbem steruje cała masa czujników która działają ni podciśnienie , czyli do każdego czujnika podłączony jest przewód (wężyk) który to podciśnienie doprowadza.U mnie przetarty był jeden z tych przewodów i łapał lewego powietrza. Ustąpiło wszystko po wymianie przewodu.
To 16Ω jest główne czyli U1 U2.
podejrzewam że masz reduktor uruchamiany podciśnieniem sprawdź cienki przewód podciśnieniowy od kolektora do reduktora
Wstępnie zlokalizowałem źródło problemu. Pompa Vacum przykrecona do głowicy od stronie skrzyni, generuję podciśnienie ale tylko na 1 przewód. Z pompy wychodza 2 przewody; - grubszy który idzie do serwo (ten zasysa powietrze normalnie) - cienszy na sterowanie podcisnieniami ( w nim brak podciśnienia) Rozumiem że na cienszym przewodzie również powinno...
Serwo szczelne a przewód do waku pompy musi być drożny i również szczelny (tam panuje podciśnienie wytwarzane przez waku pompę i dzieki temu masz wspomaganie hamulca, pedał nie jest twardy).
Dziękuje Panowie,dzisiaj odpaliłem ten wynalazek i koleżanka jest szczęśliwa. Winne było podciśnienie,konkretnie niedrożny przewód
Nieszczelność między przepustnicą a głowicą, np pęknięty przewód od podciśnienia, uszkodzone uszczelnienie między przepustnicą a kolektorem, ewentualnie brak/uszkodzony oring na przewodzie podciśnienia wchodzącym w przepustnicę. pozdr
Napisz jaka to instalacja. Generalnie GOLF na gaźniku bez podłączonego podciśnienia nie powinien wogóle trzymać obrotów a ewentualnie co sie żadko zdarza mieć je bardzo duże. Podciśnienie tak czy inaczej musi być podłączone aby wszystko prawidłowo działało. Najprościej byłoby wywiercić dziurkę w kolektorze i tam poprzez wkręcenie odpowiedniej rurki...
Czy źle coś podłączyłeś ten gaźnik jest prosty i trudno coś tam namieszać ale trudno ocenić jak tego nie widzę.
Szukaj podciśnienia zaworek przewody podciśnieniowe przetarte pękniete sprawę masz prosta od vacu pompy do turbo . Hamulec nie jest twardy ??
Nie ma pompki, podciśnienie idzie od silnika (benzyna) lub od Vacum-pompy (diesel) Jest to kabel chyba szary z paskiem o ile mnie pamięć nie myli. Zaworek pod siedzeniem zawiera prosty układ czasowy, że nawet po krótkim naciśnięciu przycisku zaworek przełącza na ok. 5-7 sek żeby nastąpiła prawidłowa reakcja pneumatyki. Sprawdź: Czy przewodem podciśnieniowym...
Odma przewody podciśnienia zatkane olejem i nagarem, Uszkodzenia pęknięcia wężyków w dolocie.
Podciśnienia do sprawdzenia. Przewody Podciśnienia do serwa Dodano po 1 Dziurawy przewod podciśnienia daje lewe powietrze do silnika co może się objawiać wzrostem obrotow silnika
walniety przewód podciśnienia do serwa i tyle
Witam!Sprawdż serwo,czy przewód doprowadzający podciśnienie nie jest pęknięty,albo jeżeli ma zaślepkę to czy ona nie wypadła.
Cienki, długi przewód przelewowy działa jak ściągaczka do wina :D On sobie może taki być ale potrzebne jest napowietrzenie/odpowietrzenie najwyższego punktu instalacji, po prostu krótka "fajka" na zbiorniku wyrównawczym. Pełny przewód przelewowy bez połączenia z atmosferą na górze działa jak pompka wytwarzając podciśnienie. Siłą rzeczy instalacja ssie...
Może: filtr do wymiany, zbiornik przytkany (wytwarza się niepotrzebne podciśnienie), pompa do uszczelnienia, wtryski do sprawdzenia, przewód od filtra do pompy bo więcej chyba już nic nie może się stac. Piszę tak bo mam 1z ale na pompie mechanic
Dobrze źle? Do kitu test? Układ podciśnieniowy jest prosty. Są dwa elektrozawory sterowane sygnałem PWM, czyli o stałej częstotliwości, ale o zmiennej szerokości sygnału. Pomiar napięcia na nich nie ma sensu. Do obydwóch zaworów doprowadzone jest wspólnym przewodem podciśnienie z pompy vacu oraz także wspólnym przewodem czyste powietrze z filtra. Czyste...
Nie do końca wszystko rozumiem. Gumowy przewód na podciśnienie oznacza ,że gdzie mam go podłączyć tzn do kolektora ssącego przed turbiną czy do jakiegoś podcićnieniomierza (regulatora podciśnienia)?
Przewód podciśnienia. Poszukaj gdzie będzie pasował.
Jeżeli klapy wirowe są na podciśnienie to przypuszczam że tylko wypiął przewód podcisnie ja a jego jeden z końców zaślepił Idąc tym tropem idź po przewodach podciśnienia do sterowania nimi wypnij odpowiedni koniec a jego końcówkę zaslep np srubka
Wszystko się zgadza. Tylko jak zacisnąć taką grubo ścienną rurkę. A jest na pewno grubo ścienna (przewody podciśnienia w samochodzie) na tak małym przekroju. Bo wiadoma sprawa, gdybyśmy mieli faktycznie mały (podany przykład igły) przekrój, i przewód gumowy o grubości dajmy na to prezerwatywy, To taką "mini" opaskę ślimakową można zastosować. Choć w...
Wężyk od cylindra to jest przewód impulsowy czyli podciśnienie i tu nie ma paliwa. Jego podłączasz pod gaźnik albo tu gdzie jest gaźnik mocowany. Na gaźniku masz dwa króćce od paliwa czyli ssanie i powrót. Tu jak się pomyślisz w podłączeniu wężyków to nie odpali. Zamienisz i będzie działać.
Witam. Uszkodzony był przewód paliwowy w okolicy baku.
Raczej podstawa gaźnika odpada bo gdyby była uszkodzona to obroty by były raczej niższe. U mnie był podobny przypadek i wina tkwiła w przewodach podciśnienia. Z tyłu do gaźnika jest przykręcony taki mały jakby rozdzielacz do którego idą trzy przewody podciśnienia i to u mnie było właśnie całym winowajcą.i
To jest podstawowa wersja układu regulacji obrotów przy pomocy podciśnienia. Działa następująco: W momencie gdy silnik jest zimny, zaworek na głowicy jest otwarty. Po uruchomieniu silnika podciśnienie przechodzi przez zaworek, dochodzi do siłowniczka na pompie, i poprzez membranę pociąga dźwignię w pompie podnosząc obroty. Tu można się spodziewać pytania:...
sztywny przewód gubił podciśnienie przy samej pompie, a co do słabych hamulców myślę, że wymiana klocków i tarcz pomoże, od razu sprawdzę prowadnice i tłoczki.
Witam. mam problem z przewodem podciśnienia w moim fordzie fiesta 1.3 95 r. gdyż nie wiem gdzie powinno być wpięte. jeden przewód łączy kolektor ssący z jakimś czujnikiem. Na przewodzie tym znajduje się trójnik z którego wychodzi właśnie ten luźny przewód podciśnienia. Mam problem gdzie go podłączyć. Z góry dziękuje za pomoc
Program LPG podaje że masz nieprawidłowe ciśnienie w kolektorze ssącym- sprawdź przewód do czujnika podciśnienia i sam czujnik . Jeśli sterownik gazu widzi nieprawidłowe podciśnienie to źle dawkuje wtrysk gazu
1 i 2 jest to podciśnienie. Do serwo idzie przewód numer 1. 3 przewód paliwowy, jak jest dojście to i musi być powrót. Paliwo musi być w obiegu 4 silniczek krokowy od Magneti Marelli. 5 zawór pochłaniacza spalin.
Zagadka Mam ciekawą przygodę z płomieniem z delavana - podciśnienie Wystaruje - płomień jak marzenie .... Po kilku minutach płomień maleje i .... jak puknę w przewód paliwowy jest ok I tak w koło Co podejrzewacie?
Zaloguj parametr PR916 - zmierzony wydatek powietrza. On u mnie się zmieniał, gdy rosła różnica między zadanym ciśnieniem a wykonanym. Po wymianie zaworu podciśnienia turbo na jakiś nowszy zmodyfikowany okazało się, że hamulec jest twardy. Przyczyną był przewód serwa 474011350R, który przepuszczał podciśnienie (wyjęty z auta działał prawidłowo). Jeszcze...
1. Wszystkie podciśnienia mają być podłączone zgodnie z fabryką (schematem dla danego silnika) 2. Odepnij serwo, zaślep przewód i sprawdź podciśnienie 3. Kod silnika, turbosprężarka, pompa wtryskowa - pełne informacje o tych elementach poproszę.
Niestety to nie przez ten przewód od podciśnienie założyłem podokrecałem wszystko i tak samo jest bez zmian, przy silniczku krokowym wydaje mi się że jakby w tych okolicach łapał lewego, w dodatku od zbiorniczka chłodnicy gdzie podpina się kabel ten "Dziubek" mam uszczerbany poprawiłem przewód jednak tamtędy ucieka płyn podczas pracy silnika.
witam.ktoś wie jak idzie przewód od podciśnienia gruszki w fordzie focusie mk2 1.6 tdci.
Nie ma tam żadnej benzyny, żółty przewód to przewód z podciśnieniem.
Turbiny były montowane dwie inne. Mam na stanie zawsze 2-3 turbiny po regeneracji. Siłownik jest pneumatyczny z czujnikiem tzn wchodzi do „gruszki” przewód pneumatyczny a nad nim jest kostka 3 pin. Zaznaczę od razu ze elektrozawór sterujący turbo jest nowy oryginalny. Podciśnienie jest, przewody tez są nowe. Ominąłem serwo hamulcowe nic...
Sprawdz jeszcze przewody podciśnienia i recyrkulacji...
Pompa vacum robi tylko podciśnienie, a podciśnieniem jest sterowane turbo i serwo hamulcowe. Na przewodach / króćcach trzeba szukać nieszczelnosci. Do serwa hamulcowego jest felerny plastikowy przewód.
przelewy w oplu 2.0 nie ciekną bo są podłączone w przewód zasilający (PODCIŚNIENIE) -przez nie moze sie zapowietrzać WYMIENIĆ WSZYSTKIE PRZEWODY PRZELEWOWE. Zaworek ciśnieniowy (zwrotny) jest na powrocie paliwa z pompy -innych nie ma .
Wężyk ten powinien być podłączony do podciśnienia na przewodzie biegnącym od kolektora ssącego do serwa.Przed zaworkiem zwrotnym powinieneś miec kruciec na ten wężyk.To powinno być od zużycia paliwa.Jeżeli chodzi o przekażnik to niewiem.
P1470 to przetwornik ciśnieniowy regulacji ciśnienia doładowania. Do sprawdzenia szczelność podciśnień, przewodów powietrznych, intercoolera, stan turbiny, przetwornik ciśnienia doładowania, elektryka..... Chyba najczęściej powtarzający się błąd w CDI ..
Zdarzało się w tych silnikach że tłukła się pompa podciśnienia vacu napędzana z wałka rozrządu. Czy po zciągnięciu przewodu podciśnienia, tego grubego też słychać tłuczenie
podłączyłem przewód do egr podciśnienie jest i dalej brak mocy niepodciąga egr
Vivaro chłodnia z dołożonym agregatem dunskiej firmy moller. Czynnik ok (1100g). Brak chłodzenia pomimo że HP jest ok (12-15). Lp spada ponizej 1 czyli robi podcisnienie. Przewód na wejściu do skraplacza ciepły na wyjsciu zimny. I teraz pytanie przytkany filtr czy zawór rozpręzny?
Witam mam pytanie.w primerze P12 1.9dci mam nie podpięty przewód podciśnienia,z elektrozaworu klapy gaszenia,klapa podpięta,ale od strony kostki jest trzeci przewód i gdzie go wpiąć? (at)ElektrodaBot
Brak ifo jaki to silnik ? Błąd P0400 oznacza, że ilość gazów spalinowych wchodzących do cylindra jest niewystarczająca 1. niesprawne układy sterujące otwieraniem zaworu EGR stare poprzecierane wężyki podciśnieniowe. 2. niesprawny sam zawór EGR np. zapieczony, pracujący nieprecyzyjnie. 3. błędny pomiar ilości powietrza przez przepływomierz (podobno objawia...
opisałem poprzednio
No i nie jest to MAF, pompa podciśnienia,przewody podciśnienia,elektrozawory,EGR,turbo.
Turbina, przewody, zawór, gruszka i przewody podciśnienia do sprawdzenia.
Te cienkie przewody podciśnienia potrafią się zacisnąć lub zabrudzić. Często też gruszki przy turbo gniły i tam ucieka podciśnienie.
Zmienna geo, przewody podciśnienia, zawór sterujący i samo podciśnienie do weryfikacji. Jakie widzi sterownik doładowanie między 1400 a 3000obr?
Czy przepustnica napewno jest domknięta? Zrób zdjęcie silniczka krokowego bo nie pamiętam jaki tam jest. Możesz popisując Polakiem na wszystkie przewody podciśnienia,jak obroty wzrosną to jest nieszczelność.
Założyć możesz filterek na przewód podciśnienia. Jak mam wątpliwości, zakładam takie przezroczyste od paliwa do kosiarki. Widzisz wtedy czy membrana jest szczelna.
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Do sterownika masz podłączyć cztery przewody , w kolejności : 1. szary - podciśnienie 2. niebieski - ciśnienie 3 czerwony - zasilanie + 4. czarny masa Wolny przewód to pomiar temperatury , zaizoluj nie podłączaj
Dalej , już na silniku jest regulacja poprzez zawór EHA oraz zawór membranowy połączony z kolektorem ssącym który reguluje ciśnienie paliwa w zależności od podciśnienia w kolektorze ssącym. To by się zgadzało, podciśnienie podłączone pod przewód pokrywa zaworów(przewietrzenie)-filtr powietrza.Co do sterowania wolnymi też na schemacie widzę oddzielny...
Przewód podciśnienia do sterownika drożny, podciśnienie ssania właściwe? Sterownik oglądałeś w okolicach map? Napięcie mierzyłeś w czasie pracy?
Ano oznacza, że jest problem z czujnikiem ciśnienia doładowania. Pierwsze co sprawdź, to czy na kostce między pinem 1 a 2 jest napięcie (zapłon włączony, ma być około 5V). Potem należałoby sprawdzić czy sam czujnik ciśnienia jest sprawny. Sprawdź również wszelkie podciśnienia i przewody powietrzne czy są szczelne. Jeśli to wszystko nie pomoże, to trzeba...
w pistolecie jest DYSZA która jest tuż pod strumieniem powietrza. Przez co wytwarzane jest podciśnienie w tej dyszy i przez przewód zasysane jest ścierniwo.(np.korund,piasek)
Po pierwsze zobacz czy masz podciśnienie na zaworze sterującym, potem czy sterujący działa i czy dostaję impuls do pracy. Sprawdź też przewód łączący zaworek sterujący i ten wykonawczy.
Raczej podciśnienie ucieka.
Panowie trochę mnie nie było, ale przejrzałem dziś auto przewody od intercoolera są ok, natomiast zauważyłem dwie sprawy. MAF na biegu jałowym mam wymagany około 250 natomiast wartość rzeczywista to 400+ wraz z wzrostem obrotów np. 3200 obrotów wartość wymagana to 365 a mam 401. I tu mi chodzi po głowie przepływka. Ale co mnie zaciekawiło, oglądałem...
Dobra, nie będę taki. Ogólnie sprawdzaliśmy wszystkie przewody podciśnienia, rury doładowania, chłodnice i nic. Za którymś razem na jeździe próbnej było dobrze do momentu wciśnięcia hamulca, i tu lampka się zapaliła w głowie. Jeszcze raz ale dokładniej zaczęliśmy przyglądać się podciśnieniom i okazało się, że przewody podciśnienia były lekko przetarte...
przewód podciśnienie przewód podciśnienie turbo łączyć przewód podciśnienie
workbench bramka pralka przegrzewa wodę 18650 chiński ładowarka
sterownik rolet sterownik rolet
Volkswagen Golf 4 ESP Teves MK20/MK60 – odblokowanie zaworów pompy ABS, regeneracja, diagnostyka Mercedes W211 COMAND NTG1 – nawigacja nie znajduje pozycji, antena GPS nie działa