napisz jaka instalacja.W instalacji omvl problem jak kolega wyżej z tym, że często gaz wychodził z reduktora przez podciśnienie.
Domyślam się że to sekwencja, sprawdź podciśnienie (cieńki wężyk który idzie od reduktora do map sensora i gdzieś do kolektora ssącego lub wpięty gdzieś w podciśnienie przy kolektorze) prawdopodobnie wężyk spadł!
Witam! Potrzebujesz wiedzy z zakresu pracy i sterowania silnika spalinowego. Antykwariat/alledrogo i tam raczej starsze książki, gdzie o tym pisano. W nowszych jakby mniej esencji. Zapłon zależy od obrotów i obciążenia silnika, temperatury silnika, powietrza i liczby oktanowej paliwa, stopnia sprężania, konstrukcji komory spalania itd. Obroty wiadomo,...
co do lpg nie musi być sekwencja na drugiej generacji tez pójdzie sprawdź całe podciśnienie czy szczelne i przepływomierz czy nie zacina się
Znając silnik 3,0 omci czyli padake, od razu zmierzył bym ciśnienie sprężania, podciśnienie kolektora oraz zamienił bym wtrysk na drugi bank oraz podejrzał sondy.
Ma sekwencje i wszystko pięknie działało. Usterka nastąpiła w trasie. Podciśnienie sprawdzone- węże znaczy się. Przepustnice ?? czy może Przepływomierz?
Mam ten sam problem. Ja na szczęście wiem w czym jest problem (przynajmniej u mnie). Mam sekwencje BRC i uszkodzony parownik. W podciśnienie przpuszcza mi gaz i rano na zimnym silniku zalewa mi się ale gazem. Jedynym sposobem u mnie jest np. przed koncem jazdy przełączyć na benzynę i na paliwku odpala idealnie. Sekwencja niby zawsze odpala na benzynie...
Takie ciśnienie to powinno być przy niepracującym silniku lub przy pedale w podłodze. Wężyk od czujnika jest podłączony? Podłącz na wyjściu czujnika woltomierz i mierz do masy. Przy ciśnieniu otoczenia powinno byc ok 5V a gdy będzie podciśnienie to napięcie powinno spadać - podlacz strzykawkę pod wężyk.
Jeśli to sekwencja to tylko wizyta u gazownika i podłączenie kompa pod BRC bo przyczyn moze byc bardzo wiele . Piszczący dźwięk oznacza błąd np. za niskie ciśnienie gazu , podciśnienie (map sensor) jak i wiele innych.
Przy naszym wspaniałym gazie i Valtekach wszystko jest możliwe. Jakiś paproch pod zaworkiem wtryskiwacza i już będzie uciekał do cylindra. Może też być reduktor i wężykiem podciśnienia ucieka.
Jestem tu nowy .proszę zwróćcie uwagę że podciśnienie wynosi 0. Z mego doświadczenia wiem że tak być nie powinno podczas pracy silnika. Dawno już nie montowałem KME ,Teraz montujemy ESGI .ale we wszystkich sekwencjach z jakimi miałem doczynienia, ten parametr wskazywał 20-40 lub 0.20 -0.40. Prosze sprawdź cienkie wężyki łączące reduktor - kolektor ssący-...
P0650 wpisz w google . błąd głównie chyba związany z licznikiem. zimny urwany lut. reszta to może być od instalacji gazu. gaz rozłącza wtryski, jakiś purge aansturing również jest podłączony jak się wydaje. reduktor vg 392 jest reduktorem dwustopniowym. 1,47 bar to pierwsze ciśnienie , drugie 0,97 . różnica po to pewnie aby był zapas mocy. gdzieś widziałem...
mogą być zapieprzone wtryskiwacze jak chcesz odpalic na benzynie wytważa sie pod ćiśnienie i czasami troche benzyny pójdzie a jak na gazie to wiadomo gaz jak idze do silnika nie jest w stanie płynym tylko gazowym i najdzie go tyle do komory że zapalic nie chce jak wcześniej pisał kolega że jak się ulotni to wtedy pali ja radzę wymianę lub przeczyszczenie...
Myślę że do podciśnienia z kolektora ssącego silnika. Mam inną instalację ale też sekwencję (w takim samym silniku) i parownik posiada również króciec podciśnienia. Jednak jest podpięty poprzez czujnik ciśnienia z kolektorem ssącym silnika
witam jak masz duże spalanie to sprawdż podczas jazdy jakie masz wzrosty ciśnienia, na reduktorze p250(emmegas)lubi nie trzymać ciśnienia czujnik z kablem i wtyczką to 5bar(na mapie jak wejdziesz w zakładkę podciśnienie bedzie miało wartość zero) czujnik z gniazdem na wtyczkę to" abs 4 bar" i on ci pokaże podciśnienie
silnik 2,5 v6 a instalacja kolteca sekwencja
Ok, na wstępie dzięki za "Pomocnika" :) Ten "mój" był więc młodszy. A to dobry znak. Możliwe, że nie będzie potrzeba ani reduktora dodatkowego, ani fopperów i innych bajerów. Reduktor na wolnych obrotach ma mieć...... 1,34 ustaw 1,4. Regulacja od nowa ;) Masz rozkręcony reduktor na maks, albo problem z podciśnieniem. Sprawdź podciśnienie reduktora....
Witam mam pytanko w moim silniczku opla x18xe1 jest regulator paliwa benzyny w zbiorniku więc niema mechanicznej korekty podciśnienia, chciałem się zapytać czy mi dobrze podłączyli parownik , bo przewód z parownika mierzący podciśnienie jest wpięty w kolektor, czyli rozumiem że przy mniejszym podciśnieniu podaje większe ciśnienie na wtryski gazu ,czy...
Nie moja działka ale sprawdź dokładnie szczelność układu dolotowego, w tym wszystkie o-ringi (również te przy wtryskiwaczach). Sterownik to IAW-15M, a więc MPI, sekwencja. OK - przyjrzę się lewemu powietrzu. Jeśli chodzi o oringi przy wtryskach to są ok - miałem je w rękach przy okazji wysyłania wtrysków do czyszczenia. Dodano po 58 Jak wygląda podciśnienie...
Hej. Mam mały kłopocik z gazem sekwencyjnym. Na benzynie jest wszystko ok, silniczek chodzi równiusieńko, nic nie strzela, jednym słowem wzorwo. Na gazie silnik chodzi nierowno, czasami jak sie przelączy sam temperaturką na gaz to potrafi zgasnąć. Po wymianie filterków gazu zaczął czasami strzelac podczas dodawania nagłego gazu przy niskich obrotach....
Chłopie lewe powietrze , zobacz dobrze. Zobacz przy uszczelce kolektora. Jeżeli masz lpg sekwencję zobacz ten wężyk z podciśnieniem.
Kolego musisz bardziej z poziomować mapę czasu wtrysku lpg poniżej 3ms a jak na pb spadnie mniej niż 0,5ms to odcięcie wtrysków, łapiesz? Może dziwne ale to już trzeci samochód który mam na sekwencji i w każdym tą auto kalibrację można o kant d... potłuc, bo po niej auto dużo pali i szarpie i bardzo dawno już jej nie robiłem. Niema jak to jazda autem...
Witam, posiadam Renault Megane Classic z 1997r, silnik 1,6 8v z jakąś starszą instalacją gazową, nie sekwencja, gaz jest podawany do dolotu powietrzna przed przepustnica. Moim problemem jest spalanie beznyny jeżdżąc na Lpg. Odkąd kupiłem ten samochód miałem taki problem, ale teraz jest coraz gorzej i mnie to denerwuje. Jadąc jakieś 800-900km na gazie...
Witam Wykryłem że w mojej sekwencji schodzi do silnika gaz poprzez... przewód podciśnienia (taki z napisem VACUM NO GAS) co robić? Czy pomoże zastosowanie zestawu naprawczego? Pozdrawiam
Witam Posiadam FUSIONa 2005 1.6 benz + sekwencja AGCentrum Mam problem od jakiegoś czasu z szarpaniem silnika i wypadaniem zapłonu na cylindrze nr4 (taki błąd zgłasza opócz lambdy). Tylko się tak dzieje na LPG, na benzynie i dobrze pali i moc ma. Sprawdzałem już wszystko co dotyczy zapłonu, podmieniałem kable miejscami dalej źle. Cewka nowa MagnetoMarelli,...
Przy dobrze napisanym programie generuje ułożenie kładę płytkę i idę kosić trawnik wracam i gotowe. W ciągu 1-2 minut pracy nastąpi następująca sekwencja zdarzeń: 1. ssawka nie pobiera jakiegoś elementu 2. maszyna o tym nie wie i opuszcza ssawkę 3. ssawka brudzi się pastą 4. kolejny pobierany element przykleja się na stałe do ssawki i od spodu brudzi...
na tym nie będzie ci dobrze jeździc jak załączysz emulacje na sondzie 325 na 325 to nie bedzie palic czeka ale i tak rojedzie ci się kom benzynowy za duże różnice w podciśnieniu kolektora na gazie i na benzynie na sekwencji byłoby dobrze czyli spalanie co ci pokazuje plus 15%
Witam wszystkich. Dziś straciłem pracę więc nie rwę się do telefonu po serwisanta bo mam kredyt na mieszkanie i... sami chyba wiecie co się dzieje. Proszę o pomoc, bo chcę sobie sam poradzić i zachować kasę na czas, kiedy będę szukał roboty. 3-4 dni temu syn chciał się wykąpać ale leciała zimna. Coś mnie tknęło bo tego dnia wiał b. mocny wiatr. Lecę...
Witam serdecznie. Jestem już załamany i i na wstępie proszę moderatorów proszę o nie kasowanie mojego postu. Od września szukam rozwiązania w internecie na ogromne spalanie gazu. Kupiłem auto z instalacją i od początku były problemy ze strzelaniem i dużym spalaniem od zakupu wymienione: -czujnik temp -świece -termostat -olej -filtr paliwa i oleju -przepływomierz...
Witam! W moim Galaxy 2.3 jest w/w instalacja Mistral1+ wtryskiwacze Easy jet 18. Odkąd kupiłem autko jeżdżę na rurce parownika wymienionej na miedzianą, zwykłą, fi 8, (oryginał- chyba 400 zł.). Autko co jakiś czas potrafiło "szarpać" (wina parownicy?) i trzeba było przełączać się na benzynkę by znów powrócić na LPG. Ostatnio w mojej instalacji "padła"...
Witam, problem jest następujący: auto po osiągnięciu temp. przełączenia się na gaz przełącza się na niego, po sekundzie przechodzi znów na benzynę i tak ze 4 razy. Po tych ok. 5 razach wchodzi na gaz i chodzi na nim. Jadę np. 20 minut, dojeżdżam do skrzyżowania i sytuacja się powtarza - sam przerzuca w Pb itd. Auto - vectra B, 1.6 16v gaz - sekwencja,...
Witam, obrazki to zrzuty z instrukcji w pdf, spróbuje jeszcze przez Print Screen, może będzie lepiej. Przyrząd to chromatograf cieczowy, a ta płyta główna obsługuje ekran LCD, detektor, pompę, degazer, termostat itd. Przez RS232 następuje zbieranie danych i sterowanie, ale wszystkie parametry pracy można ustawić z własnej klawiatury i PC można tu nie...
Przede wszystkim zacznę od wyjaśnienia sprawy silnika bo widzę że naprawdę nie daje wam to spokoju. Silnik zgodnie z tabliczkami znamionowymi to X20XEV. Dlaczego inaczej stoi w dowodzie nie wiem i nie chce mi sie tego dochodzić bo raczej nie uzdrowi to silnika. Układ ECU to Simtec 56. Instalacja to jednopunktowy wtrysk gazu (wiem że powinna być sekwencja...
Dzięki za odpowiedź Odnośnie tego stożka mogą być problemy? Teoretycznie instalacja II gen wymaga jakiegoś podciśnienia w dolocie ale jak w praktyce stożek?
kolego ZGG, z całym szacukiem, ale to jest sekwnecja! TO co piszesz jest prawdą w I i II generacji. W sekwencji gaz jest pod ciśnieniem nominalnym cały czas po otwarciu elektrozaworów. Ta rurka służy do zmian ciśnienia roboczego względem podciśnienia w kolektorze ssącym. Chodzi o ot , aby ciśnienie gazu było możliwie stałe względem podciśnienia w kolektorze....
Witam! Mam problem z instalacją gazową w Peugeocie 405 Mi16 2.0 16 V 150 KM. Silnik ten posiada kolektor o zmiennej długości sterowany takimi podciśnieniowymi gruszkami. Instalacja gazowa to starszy sterownik KME Diego, reduktor Silver i wtryskiwacze Matrix. Problem polega na tym, że kiedy silnik schodzi z obrotów gaśnie, jak delikatnie przytrzymam...
Sprawdza się moja teoria, że na gazie jeździ się drożej niż na ropie. Podeprzyj ją faktami. Ciągle coś wymaga poprawek i specjalistycznej obsługi. IV generacja czyli popularna sekwencja jest prosta w serwisowaniu i w ustawianiu także jeśli tylko się chce trochę pomyśleć. Do autora tematu - na 99% reduktor gaz popuszcza podciśnieniem.
Dream To taka sobie sekwencja żyje własnym życiem . Po pierwsze ciśnienie sprężania zmierzyć po drugie odczyt temperatury płynu na sterowniku silnika, po trzecie pomiar podciśnienia na jałowym biegu , zwrócenie uwagi czy wskazówka stoi czy pulsuje.
dlaczego?przecież podając mu ciśnienie z kolektora dolotowego do reduktora z tyłu będziemy mieli taki właśnie efekt wzrost dawki gazu względem wzrostu ciśnienia doładowania.czyli na odwrót niż zwykła instalacja podciśnieniowa... czy tak? Dodano po 42 piszesz że reduktor musi dawać ciśnienie 0.2 0.3 ale to tylko od sekwencji by sie nadawał a ja mówie...
Znaczy co dokładnie odłączyłeś? Sekwencja – uporządkowany ciąg znaków, symboli, nazw, zdarzeń itp... Wciąż może np ciągnąć gaz przez wężyk od podciśnienia z uszkodzonego reduktora.
Jest to seat cordoba 97r Przewód podciśnienia odłączony i zaślepiony od strony kolektora ssącego Benzyny przybywa tylko podczas jazdy na benzynie, silnik działa ok
Wygląda na to że jest to sekwencja, więc położenie reduktora nie ma znaczenia. Ten wężyk podciśnienia gdzie jest włączony do dolotu przed czy za przepustnicą? Czy zdjęty z dolotu po wyłączeniu silnika pracującego na gazie i zanurzony w wodzie nie bąbelkuje - nie powinien, ale to wykluczam, bo wtedy byłyby problemy z uruchomieniem silnika. Pozostają...
witam nie pociesze cie, miałem ten sam silnik z ta instalacja nigdy nie udało jej sie ustawic :-( . Na okraglo wymieniałem silniczek krokowy, przepływke ( potrafilo sobie strzelic i to doprowadzilo do uwalenia przepływki). bardzo wazną rzeczą jest podanie podciśnienia z odpowiedniego miejśca ( kolektor w tym silniku jest nietypowy). Naprawde poleciłbym...
tak jak w sekwencji poprzez dysze przed wtryskami benzynowymi. Co do ciśnienia to najlepiej jakiś mapsensor o znanej charakterystyce zazwyczaj na wyjściu 2,5v przy 1 bar, albo jakimś manometrem przy odpiętym podciśnieniu ustawiasz tyle ile sobie życzysz i podpinasz wężyk.
Witam, Posiadam Opla Astre G 1.6 8V 2001r. z instalacją gazową "Zenit" (sekwencja) Samochód nie przełącza na LPG. Po podłączeniu kompa pokazało że map sensor szczytuje ciśnienie zero (przewody od podciśnienia sprawdzone). Pytanie - czy można jakoś oszukać komputer i odłączyć map sensor AA-612 4.0 ? Zrobić jakąś zworkę ? Zamówiłem nowy ale przyjdzie...
dokladnie. testuje tylko na bęzynie. gaz narazie olałem. Bylem w ASO, twierdzą ze czujniki ok, ale czy wszystkie awarie czujników wyjdą ? Cisnienie paliwa gdyby bylo niewystarczające to by na wysokich nie nie szedł jak burza. Pozatym na gazie jest tak samo :-) a Map sensor - moze byc uwalony, to on steruje zaplonem zgadza sie ? mam sekwencję. zauwazylem...
Jedź do mechanika, nie takiego, co błędy kasuje. Po pierwsze sprawdź napiecie na środkowym pinie czujnika podciśnienia w kolektorze. Na wolnych powinien mieć coś koło 1,7- 1,9 V. Błędy to nie wszystko. Są jeszcze pomiary parametrów silnika... Poza tym, nie jest napisane jaki jest gaz, sekwencja czy mikser. Może masz filtry zatkane?
Witam. Mam kilka pytań dotyczących tejże instalacji. Całość jeździ w Oplu Omedze z silnikiem X30XE. Biorąc pod uwagę totalną partyzantkę w sposobie montażu (de facto montowała to firma), postanowiłem doprowadzić do ładu to i owo. Pierwsze ustawienia jakie zobaczyłem, były chyba uniwersalne, lub wyssane z palca. Tylko jedna sonda, inny MAP sensor, niska...
Pytanie o sens i koszty - samo dołożenie turbo to jest w miarę mały problem - musisz zadbać o dodatkowy obieg oleju i możesz w teorii wkładać, jakie chcesz turbo. Gorzej z tym, czy silnik to wytrzyma (głowica, tłoki) a jeszcze ciekawiej - jak chcesz to wysterować? W benzynach jest głównie turbo o stałej geometrii, więc tutaj z górki. Silnik jest na...
witam, ja mam taka omegę z normalną instalacją i jakos chodzi. Ale gdy strzeli ci gaz to przepływomierz do wymiany od razu - koszt650 zł. Poza tym omega jest strasznie czuła na zmiany podciśnienia w kolektorze ssącym, to znaczy gdy dmuchniesz we wlot powietrza albo gwałtownie skręcisz co ci zgaśnie. Ja zrobiłem błąd że nie założyłem sekwencji i teraz...
Sprawdź dokładnie dolot powietrza od przepływomierz (filtr powietrza) do kolektora ssącego. Sprawdź klapę antystrzalową która jest zamontowana przy filtrze może być uszkodzona guma lub zablokowana w środku. Sprawdz dokładnie czy wszystkie podciśnienia są założone przy kolektorze ssącym. Jeżeli wszystko jest ok to pozostaje tylko mechanik-elektyk. Na...
Są dwie ścieżki działania w sprawie "fachowców" od montażu LPG. Pierwsza, częściej polecana to "zamęczenie" fachowca do momentu aż doprowadzi instalację do poprawnego działania albo się załamie i zdejmie "sprzęt" zwracając pieniądze. Druga to przyjęcie do świadomości, że za instalowanie LPG biorą się ludzie bez uprzedniego przygotowania teoretycznego...
Witam Ile gramów gazu może być w reduktorze LPG? Mam na myśli ile w tych litrach (lub w gramach) tankowanych na stacji? Reduktor dwukomorowy. Pozdrawiam Tyle ile się zmieści. Zależy to od typu reduktora, temperatury cieczy chłodzącej itd. Każdy reduktor 1 i 2 generacji jest dwukomorowy, w pierwszej znajduje sie gaz w stanie ciekłym, w drugiej, niskiego...
Zamarznięty parownik mógł zalać gazem silnik, kolektor ssący. Trudność w odpaleniu - zalany gazem silnik to odpalanie na gazie i benzynie jednocześnie, za bogato w paliwo by łatwo odpalić silnik, typowa sytuacja zdarzająca się przy 1 i 2 generacjach gazu, przy sekwencji gaz może przedostawać się wężykiem podciśnienia parownik/kolektor/map sensor. Pękła...
https://obrazki.elektroda.pl/2128460100_... Przedstawiona tu maszyna jest wynikiem gruntownej przebudowy i modernizacji szwajcarskiej wiertarki FK 300. Jest to wysokoobrotowa (od 24000 do 48000 obr/min) wiertarka odwrócona, mogąca pracować jako wiertarka „optyczna” (wymierzanie otworów przy pomocy mikroskopu) lub półautomatyczna kopiarka,...
Witam. Poszukuję softu do sekwencji bigas. Żaden ze znalezionych w necie nie śmiga. Mam wersję, gdzie wężyk od podciśnienia wchodzi do komputera, podobno 3 generacja tego sterownika, czy jakoś tak. Jeśli ktoś miałby namiary na działający soft, byłbym bardzo wdzięczny.
Do tego trzeba w końcu zrozumieć że częściowe czy pełne otwarcie EGR ,EVAP zmienia wartość przepływu przez przepływomierz . Tak jak zaślepienie EGR i podcisnień.Jest to sekwencja mapy wtrysku . Zaślepienie ZAWSZE skutkuje zmianą adaptacyjną ,jeżeli nie od razu zgłosi błąd . Błędów możemy mieć 12-14 ,zależy to też od zużycia silnika,jego wyposażenia...
Witam szanowne grono forumowiczów ! VW GOLF 3 1997r 1.4 wielopunktowy wtrysk Instalacja LPG IV generacji centralka Bingo S4 parownik Tomassetto, butla , elektrozawory Zavoli Mam dość spory, a zarazem męczący problem w swoim Golfie z lpg. Kupiłem go jakiś czas temu w lato już z instalacją , spisywał się rewelacyjnie 0 spadku mocy na gazie spalanie super...
ze wzrostem obciążenia i podciśnienia w kolektorze czasy gazu rosną i zbliżają się do czasów Pb tego nie rozumie proszę o wytlumaczenie na konkretnym przykładzie gorny7 napisał: Oczywiście że można zubożyć regulując właśnie ten mnożnik obniż sobie mnożnik sporo niżej to zobaczysz jak zacznie cie mulic a sonda pojedzie na ubogo Sonda pójdzie na ubogo...
samochód Renault Master 2 z silnikiem 2.5 dci 100. paliwo dochodzi do wtrysku, ale na kompie ciśnienie jest niskie bo nie tryska jak powinno. Co odpowiada za ciśnienie od pompy do wtrysku. Po moich przemyśleniach pompo wtrysk nie otwiera bo jest za małe ciśnienie. Przemyśl najpierw, z jakim silnikiem masz do czynienia. Jeżeli rzeczywiście jest to dci...
Witam! Mam problem z Setem Cordobą 98r 1.6 benz +LPG sekwencja Dream XXI Omvl Oto wszystkie czynności które zaobserwowałem... (niekoniecznie z tym związane ale ja się na tym nie znam Smile) -podczas jazdy na luzie obroty leciutko falują aż w końcu spadają do zera i silnik gaśnie (nie zawsze tak się dzieje - nie wiem od czego to zależy) -przy dodawaniu...
Niestety nie miałem do czynienia z produktami typu sekwencja spod znaku Elpigazu (mam nieprzyjemne wspomnienia związane z tą firmą). Robiłem STAGi, KME, BRC i podejżewam, że zbytnio to się nie powinno różnić. A więc: Pewno jest tam zakładka z parametrami komponentów i podstawowymi ustawieniami. Podejżewam że to już masz poprawnie ustawione, ale temp....
PEUGEOT 406 2.0 16V RFN 2002r benzyna + nowiutka sekwencja Witam. Problem jak w temacie, a dokładniej: -odpalony zimny silnik na PB nierówno pracuje i potrafi zgasnąć, przy daniu gazu delikatnie obroty max 3k, przy gwałtownym obroty 300 lub gaśnie Problem tylko na zimnym i tylko na PB, po nagrzaniu i powrocie na PB praca bez zastrzeżeń Sprawdziłem:...
Witajcie. Może ktoś mi pomoże? Od dwoch miesięcy walczę z niesprawnością mojej instalacji Tartarini sekwencja. Problem jest taki że po przełączeniu na gaz następuje mocne szarpnięcie i powrót na benzynę. Program od gazu pokazał uszkodzenie czujnika gazu, wymieniłem obywda i na listwie wtrysków i w parowniku. Nie pomogło. Następnie czszczony był elektrozawór...
Ten silnik ma wyjątkowy algorytm pracy : ogólnie to półsekwencja, ale w pewnych sytuacjach ( zwiększenie podciśnienia w kolektorze ssącym) przechodzi na fullgrupę. Czasy są więc bardzo krótkie , sterowanie lpg ma powielać działanie ecu i wtryskiwacze matrix z pewnością temu podołają. Poproszę o wszystkie screeny z konfiguracji sterownika, mapy i screen...
Tak, jest tam "wielopunkt" w półsekwencji czyli jakby pół wielopunktu... Sekwencja wtryskiwaczy to :1,4 - 2,3. Połączenia z ecu są jak w schemacie zamieszczonym w pierwszym poście, nawet kolory przewodów się zgadzają. Są jednak drobne różnice. Pozdrawiam. Szymon. Dodano po 4 Witam ponownie. Podciśnienia sprawdzone, nic nie wykryłem budzącego podejrzenie...
Ja do mojego reduktora stosowałem taki zestaw naprawczy https://www.agsiedlik.pl/komplet-naprawc... Dwa razy regenerowałem reduktor. Za pierwszym razem po wymianie membran reduktor dawał ciśnienie dokładnie takie samo jak przed regeneracją - 1 bar, natomiast po drugiej wymianie ciśnienie gazu było już niższe...
Jestem nowym posiadaczem Chryslera Town&Country 2001 z silnikiem 3,8 V6. Niestety od początku mam z autem pewien problem. Silnik nie chce wejść na więcej niż 4000 rpm. Poza tym auto sporo pali (po mieście - ponad 20l/100km, w trasie ok 15l/100km przy spokojniej jeździe, wyniki spalania dla PB95). W aucie jest instalacja LPG - sekwencja. Na gazie zachowuje...
Witam, Mam Opla Astre G z 2002r, silnik 1,6 16V (zalozona instalacja gazowa-sekwencja). Wystepuje dziwny objaw z czujnikiem podcisnienia w kolektorze ssacym (MAP sensor). Czujnik jest zalozony, lecz kable sa odlaczone - pali sie check silnika. Jezeli podlacze kable, check silnika gasnie, gasnie tez silnik na niskich obrotach. Dzieje sie tak na benzynie...
Venarnarco zmierz ciśnienie na cylindrach czy przypadkiem nie masz wypalonego zaworu i podmień wtryskiwacz albo wymień na nowy. Bo czasami może się wydawać ,że jest dobry a jak przyjdzie mu pracować na wydajności to nie daje rady i później tego taki efekt że, ma wypadanie zapłonu. 1mirek58 jeśli masz zrobioną dobrze kalibrację i będzie dalej tak pracował...
(at)Ricoh_220 Nie wiem jakiego masz BRC-ka ale właśnie dlatego napisałem że "większość" a nie "wszystkie" instalacji idzie odpalić awaryjnie na samym gazie, sam raz miałem przypadek że sekwencja AKME nie miała takiej możliwości. Co do tematu, objawy wyglądają na zalewanie się silnika, nie wiem czy EGR by miał coś z tym wspólnego, warto by zobaczyć...
Witam problem z Opel Omega 2.2 16V 2002r. + LPG sekwencja Stag 300, Symbol silnika Z22XE. Odpala bez problemu, ale po dodaniu gwałtownie pedału gazu nie wkręca sie na obroty (muł) potrafi nawet zgasnąć. Jeśli stopniowo wciskam pedał gazu to powoli sie wkręci na obroty lecz słychać nieprawidłową pracę silnika jakby na 3 garach pracował, problem występuje...
jeśli w stagu wybierasz sterowanie sekwencyjne to czasy gazu są takie jak benzyny tylko powiiększone o mnożnik. Jeśli w stagu wybierzesz sterowanie półsekwencyjne to sterownik wycina co drugi czas wtrysku , dodając go do następnego wtrsyku - tu masz wyjaśnienie dlaczego czasy lpg są 2 razy dłuższe niż przy sterowaniu sekwencyjnym - gaz jest inaczej...
Witam mam problem z gazem. Wszystko chodziło super i ostatnio wracałem jechało się dobrze i jak zatrzymałem auto to zaczeły mi pływac wolne obroty. Teraz jak zapalam auto i chodzi na ssaniu to wszystko jest OK ale jak tylko troche się zagrzeje i np przegazuje je to obroty zaczynaja pływać od 500-1500 obr/min i auto gaśnie. Na benzynie wszystko jest...
Witam , pacjentem jest fiatowski silnik 1.2 8v mpi + turbo i instalacja lpg I gen z reduktorem BRC AT90Eco turbo 140kw, -do pomiarów mieszanki używam wskaźnika AFR+ sondy szeroko oraz wąsko pasmowej -do sprawdzania ciśnienia w dolocie wskaźnik podciśnienia/doładowania gaz w aucie był już założony od dawna i została do tego dołożona turbinka, nie zdecydowałem...
Witam. Po zmianie rozrusznika na wersję z Grande Punto pojawił się problem z odpalaniem. Silnik nie chce odpalić bez wciśnięcia pedału przyspieszenia. Gdy odpali się z wciśniętym pedałem należy przytrzymać go chwilę na obrotach gdyż inaczej znowu silnik gaśnie. Ponadto czasami po odpaleniu silnik się dławi przy dodawaniu gazu. Jeśli dłużej pokręcę rozrusznikiem...
Witam, ostatnio zakupiłem w okazyjnej cenie audi A6 C4 w sedanie 96r z silnikiem 2.8 v6 174konie o oznaczeniu AAH z LPG sekwencja. Problem pojawia się po nagrzaniu silnika lecz nie w pełni tylko zaraz po zakończeniu ssania, gdy dawka paliwa spada to silnik na wolnych obrotach zaczyna falować aż zgaśnie, co dziwne problem jest także na gazie także wykluczyłbym...
Witam, niedawno miałem problemy z LPG w samochodzie VW Passat B3, silnik o oznaczeniu PF (wielopunkt Digifant 2). Niby doszedłem do ładu i składu jako takiego, ale już po 1.5k km instalacja znowu zaczęła stroić fochy. Poprzedni właściciel autka chciał zaoszczędzić parę złotych i do samochodu z klapowym przepływomierzem i dosyć wrażliwym osprzętem założył...
Proszę o ponowne przeczytanie mojego postu, bo nie chcę się denerwować i źle wyrażać... w którym zdaniu, użyłem zwrotu "odpalać na popych" ? Proszę czytać, czytać uważnie i ze zrozumieniem, gdyż tego uczyli już w szkole podstawowej... Czyli: Jaką masz instalację gazową? Z reguły sekwencja odpala auto na benzynie potem zaś przełącza się na gaz. Trudno...
Udało Ci się może dorwać gdzieś instrukcję do regulacji tego, czy działacz na "czuja" ? Wymieniłem membrany w reduktorze, próbowałem kalibracji za pomocą softu Etagas. Niby się kalibruje, ale cały czas mam problem z przejściem z wolnych obrotów na wyższe i odwrotnie. Gdy obroty wzrastają lub opadają, to w okolicy 1000obr./min. następuje jakby zadławienie...
jak koniecznie chcesz radzić to choć nie pisz bzdur. Przełączanie z beny na gaz przy 600 obr właśnie przy sekwencji będzie skutkowało szarpnięciem a zimą nawet zgaśnie w tym momencie , poczytaj co na ten temat pisze guru forum, które powyżej polecałeś :D. :D no znowu słyszałeś ale nie do końca, oj i zaraz będziesz znowu na mnie krzyczał, mozesz mi...
Witam. Właśnie zakończyłem pomiar ciśnienia. Regulator 3 bary, bieg jałowy 2,75 bara, po odłączeniu podciśnienia 3,2 bara więc zawyża o 0,2 bara. Pompa daje ponad 5 barów. Po odłączeniu podciśnienia od regulatora ciśnienia i gwałtownym otwarciu przepustnicy ciśnienie nie spada więc pompa jest ok. Czy te 0,2 bara może tak namieszać bo mnie nie bardzo...
Dzień dobry, chciałbym się przywitać jako nowy użytkownik forum. Na wstępie chciałbym zaznaczyć ,że poniżej opisywany problem jest dosyć złożony a piszę to dlatego iż wiem ,że podobnych na tym forum jest cała masa jednak w żadnym temacie nie odnalazłem zachowania podobnego do tego ,które występuje u mnie. W tych sprawach mechaników staram się unikać...
Witam. Opiszę problem z jakim borykam się od dwóch dni. Ford mondeo MK3 2.0 Duratec skrzynia automatyczna. LPG sekwencja. Silnik samochodu nagle przestał wchodzić na obroty powyżej 3 tysięcy. Na wolnych obrotach chodzi równo na gazie i na benzynie. Odpala z dotknięcia. obroty nie falują. Do 3 tysięcy wchodzi płynnie lecz im bardziej uchylę przepustnicę...
I widzisz nie masz racji. Nie na tym polega ustawienie instalacji sekwencyjnej. Zbieranie map i ustawianie sterownika jest po to aby ECU nie zauważał czy jedzie na lpg czy na benie - co się objawia identycznymi korektami wzbogacenia w ECU. Mapy to czasy wtrysków benzynowych w funkcji podciśnienia. W przypadku mapy gazowej to też czasy wtrysku (pozorne)...
Witam! Na początek chciałbym aby nikt mnie nie potępiał, bo jeszcze nic nie jest zaczęte. W tym temacie chcę zdobyć jak najwięcej wiedzy w danym temacie i dopiero cokolwiek robić. Od dłuższego czasu zastanawiałem się nad montażem LPG do swojej Dedry - ponieważ rocznie robię około 30000 km. Po przeliczeniu kosztów benzyny (a nie tankuję na najtańszych...
Witajcie! Auto: Astra G 1.8 X18XE1 '99 Benzyna + LPG sekwencja Objawy poniżej identyczne dla benzyny jak i lpg. Auto falowało mocno na wolnych obrotach, obroty po zapaleniu (należało trzymać gaz) zatrzymywały się na ok 500rpm. Po wyczyszczeniu przepustnicy obroty zatrzymują się w okolicy 1100rpm (czasem trochę więcej). Kolektor dolotowy szczelny, króćce...
Silnik zimny odpala i nie wkręca się na obroty,przerywa i rzadko ale nieraz delikatnie strzela w kolektor.Problem jest tak silny że nie idzie ruszyć nawet z miejsca.W miare rozgrzewania się problem ustaje. Wywala błędy: Sygnał sondy lambda przed katalizatorem cylindrów 4-6 203 Sygnał sondy lambda przed katalizatorem cylindrów 1-3 202 Układ regulacji...
Tak jak w temacie z tym że map sensor działa na 100 % , ale nie dochodzi do niego podciśnienie jest zatrzymywane na tym. Ta część też chodzi sprawdzany podłączany bezpośrednio do akumulatora napięcia na wtyku mierzone i są , ale jak coś się podłączy to napięcie zanika , ale masa sprawdzałem z akumulatora ciągłość obwodu (miernikiem), gdy tylko odpale...
Witam. Jestem posiadaczem vw sharan 2.0 8V benzyna / lpg (sekwencja) ADY kod silnika. Miałem problem jak wielu użytkowników aut grupy VAG mianowicie szarpanie i nierówna praca silnika podczas jazdy,dosyć duże spalanie a na wolnych obrotach jakby nie palił na wszystkie cylindry. W internecie jest wiele postów na ten temat ale malo jest odpowiedzi jak...
ciśnienie sekwencja ciśnienie sekwencja sekwencja klawisz sekwencja obrót
kompaktowanie outlook kabel zasilający grubość kabla tworzenie playlist
dekoder hd3000 zmywarka wirpool
Brak podświetlenia włącznika świateł awaryjnych Skoda Octavia 1 1.9 TDI 2003 Piekarniki Electrolux z przyciemnianymi szybami