Sprawdź przewody podciśnienia (zdejmij wężyk z zaworu EGR i zobaczy czy jest w wężyku podciśnienie.
Podciśnienie na małym wężyku powoduje otwarcie przepływu pomiędzy grubszymi przewodami .
Tam ma być podciśnienie czyli ma zasysać powietrze. Trzeba by spawdzić czy podciśnienie dochdzi do zaworòw. Mogą też być dziury w wężykach, serwie hamulca i podciśnienie ucieka. Możliwe również że pompa pociśnienia powiedziała papa.
Temperatura nie ma znaczenia, ważne żebyś tylko obserwował prace sztangi turbiny. Można zamiast gruszki podłączyć vacuometr i będzie widać czy jest podciśnienie podawane. Wężyki podciśnienia sprawdzone?
Pewnie to przedlift. Jest to podciśnienie do sterowania klapy obiegu wewnętrznego. Szukaj za schowkiem w kabinie.
W serwie podciśnienie cały czas „pracuje” - raz jest go więcej, za chwilę mniej, ale pracujący silnik cały czas to uzupełnia. Twoje obawy są zupełnie nieuzasadnione. Po wymianie rurki jak odpalisz silnik sytuacja w kilkanaście sekund wróci do normy. Przecież w tej chwili wężyk i tak jest dziurawy i serwo się „zapowietrza”.
Odłącz podciśnienie, zaślep wężyk i przejedź. Jak zaświeci check to wszystko jasne.
Dzisiaj znów nie działa. Brak podciśnienia na wyjsciu z kolektora do elektrozaworu. Co jest przyczyną, że do elektrozaworu nie dociera to podciśnienie. Wężyki szczelne.Skąd dokładnie wydostaje się to podciśnienie?
Brak podciśnienia, popatrz na wężyki od regulacji świateł, zobacz czy jest podciśnienie na wężyku idącym do zaworka w stacyjce, hamulce rozumiem są ok? Przy serwie nie ma nieszczelności? Zobacz pod tylnym siedzeniem jeśli masz zagłówki składane. Tam jest zawór od sterowania zagłówkami.
A to nie jest czasem fragment wężyka hydrostatu? W Samsungach w czasie wirowania tworzy się duże podciśnienie i może czasami wessać wężyk od hydrostatu:)
prawdopodobnie nieszczelność na wężykach i podciśnienie gdzieś ucieka .Posłuchaj czy gdzieś nie zaciąga lewego powietrza
Starowanie turbiną lub sama turbiną Do sprawdzenia podciśnienie z vacum pompy Wszystkie wężyki podciśnienia. Zawór sterowania turbiną orz gruszka turbiny. Na zostaje sama turbina czyli zmienna geometria
Kolego, najpierw przeprowadź autoadaptację obrotów biegu jałowego i sprawdź wszystkie gumowe węże i wężyki. Podciśnienie serva hamulców i odpowietrzenie skrzyni korbowej też. To podstawa. Regulacja na pb!!! Dopiero jak będzie ok podczas jazdy na pb przejdź do regulowania lpg. Pozdr.
Zdarza się też że przy zdejmowaniu klawisza przełącznika wyskakuje sprężynka która normalnie wypycha klawisz w kierunku środka samochodu. Ogólnie to wyłącznik działa podobnie jak długopis, też jest sprężynka i okrągły element 0.6cm który zauważyłeś. Poza tym przełącznik działa tylko gdy jest podciśnienie.
Jakie podciśnienie na wężykach ?, w 90KM silniku jest wastegate w turbo sterowane ciśnieniem. A w sterowniku jest zabudowany map sensor i ma widzieć prawidłowe ciśnienie w dolocie
Dolny wężyk kranika to podciśnienie podłączyć do gaźnika lub gumowego króćca, górny to paliwo podłączyć do wejścia paliwowego gaźnika
Teraz pytanie czy jak gruszka nie chodzi to po dodaniu gazu do 3tys przewody od intercoolera powinny być twarde Jak gruszka nie zaciąga sztangi to praktycznie nie ma doładowania. Najłatwiej sprawdzić podciśnienia wakuometrem, ale możesz spróbować podać na krótko podciśnienie na gruszkę kawałkiem wężyka bezpośrednio z króćca wakupompy
Czy po odpięciu wężyka z króćca powinno z niego lecieć paliwo? Nie powinno, wężyk doprowadza podciśnienie do regulatora ciśnienia paliwa który w tym przypadku jest nieszczelny i do wymiany Dodano po 1 Dobrze myślę że to coś potrzebnego do rozruchu na zimnym silniku? Nie, służy do regulacji ciśnienia paliwa
I "lewy luft", podciśnienia, wężyki, dolot itd... Do sprawdzenia.
Wężyki z wtryskiwaczy i podciśnienie reduktora wkładasz do naczynia z wodą, otwierasz elektrozawory na krótko i obserwujesz czy bąbelki nie pójdą. Tylko taki test też nie daje 100% pewności, bo mocno zabrudzone wtryskiwacze raz mogą się domknąć raz nie.
Sprawdź automatyczny zaworek paliwa pod zbiornikiem. Być może zanieczyścił się mułem z dna zbiornika. Odłącz wężyk doprowadzający paliwo do gaźnika, włóż go do jakiegoś naczynia, a następnie podaj podciśnienie (wystarczy paszczowe) do drugiego wężyka, który jest podłączony do "kolektora" ssącego. Wtedy powinno polecieć paliwo. Jeśli nie poleci = zaworek...
Ta pompa - dozownik to coś takiego? http://www.gastronomiczne.pl/dozownik_80... Jeśli tak to musi być jakaś dziurka na ssącym lub zatkane wyjście za dozownikiem , zwrotny tu nie jest potrzebny bo zawsze któraś kulka zaciska wężyk i podciśnienie nie pozwoli cofnąć się płynowi.
Tobie ta turbina praktycznie nie działa. Coś tam chce ale to kropla w morzu. Tutaj nie ma przeładowania (przynajmniej nie widzę tego w tych grafikach) tylko jest spore niedopasowanie i to cały czas. Przydałby się wakuometr wpięty pod gruszkę. Czy po odpaleniu auta gruszka wciąga maksymalnie cięgno turbiny? Jeżeli tak to raczej N75, podciśnienia i gruszką...
Czyli wystarczy założyć zaślepki i przeprogramować ECU? Nie trzeba odpinać wtyczki ani zdejmować wężyka podciśnienia ? To on jest w końcu sterowany przez komputer czy podciśnienie go otwiera / zamyka ? To już nie ma znaczenia ponieważ ma w sobie czujnik i założenie samej podkładki nic nie da. Jest sterowany elektrycznie i tylko albo naprawa(wymiana)...
Trzeba sprawdzić wartość podciśnienia jak napisał kolega wyżej i wężyki podciśnieniowe prawdopodobnie któryś się przetarł i gubi podciśnienie.
Na zaworku na króćcu VAC masz mieć podciśnienie
Kolego zacznij od wymiany zaworu regulacji ciśnienia paliwa i sprawdzenia oleju czy nie masz w nim paliwa (może być konieczność wymiany oleju ) . Obecnie silnik dostaje paliwo z wtrysków lub gaz oraz leje się do niego paliwo z tego zaworu , przy tak bogatej mieszance nie ma możliwości by nastąpił zapłon . Tym sparciałym wężykiem idzie podciśnienie do...
Pewnie powodem jest niska jakość pompki. Nie wytwarza odpowiedniego podciśnienia. Gdy poziom paliwa jest niski, to trzeba zassać wyższy słup cieczy, a do tego właśnie potrzebne jest podciśnienie. Wymiana wężyków raczej nie pomoże. Domyślam się, że przy próbie pompowania przy niskim poziomie, ta gruszka robi się "leniwa".
Sprawdź czy króciec pompy vacum nie jest wyrobiony. Sprawdź wszystkie węże podciśnienia. Ogólnie sprawdź czy jest podciśnienie na wężykach. Jest jeszcze N75 i zasobnik pod turbo. Reszta jak wyżej.
Możliwe, chociaż później nie ma przeładowania. Może być też słabe podciśnienie, nieszczelne wężyki albo zawór.
Drugi koniec plastikowego wężyka trafia do elektrozaworu EGR, stamtąd do okolic kolektora ssącego, tam też brak podciśnienia. Wężyk powinien być podłączony do króćca na kolektorze ssącym i na pracującym silniku powinno być w nim podciśnienie odpowiadające podciśnieniu w kolektorze ssącym. Tam się nie ma co zepsuć, pompy podciśnienia tam nie ma.
Trzeci wężyk podłączony do gardzieli gaźnika otwiera go podciśnienie wytwarzane przez silnik w czasie pracy.
Sprawdź hydrostat, takie ustrojstwo na podciśnienie z zbiornika. Możliwe że jest przytkany wężyk od zbiornika np.proszkiem lub brudem i wirowanie się nie załączy.
Spróbuj podłączyć podciśnienie, wężyk paliwa. A resztę jeżeli zasysa tamtędy powietrze są dwie opcje;) Bo te krocie w moim moto robią jako odpowietrznik. Więc albo zwiększ dawkę paliwa, albo spróbuj je zatkać;)
Jak na wakupompie masz 0,9 (dobrze), a kawałek dalej na trójniku 10x mniej, to gdzieś to podciśnienie ucieka. Weź płaskie szczypce, zaciskaj wężyki i obserwuj wakuometr, zlokalizujesz nieszczelność
Odepnij wszystko oprócz serwa, zaślep wężyki i wtedy sprawdź.
A czy jeszcze jakiś przewód po lewej stronie nie wisi, chodzi mi o trójnik? Czy z aparatu zapłonowego też nie odchodzi jakiś wolny wężyk?
Tak podciśnienie, po wężyku dojdziesz do termostatu nad przepustnicą.
Jest to podciśnienie zaworu EGR załóż jakikolwiek najlepiej zbrojony , średnica bodajże 6mm Pozdrawiam
Jeśli od zbiornika idą dwa wężyki do gaźnika to jeden z nich odpowiada za paliwo a drugi za podciśnieniowe otwarcie zaworu paliwa w zbiorniku. Przez zimę paliwo odparowało z gaźnika i teraz trzeba się nieźle nakopać ( nakręcić) żeby go zalać. Zrób tak ściągnij ten wężyk który odpowiada za podciśnienie z zaworu przy zbiorniku załóż w to miejsce kawałek...
Z tego co pamiętam to tam jest podciśnieniowy EGR. Sprawdź czy po odpaleniu auta w wężyku który idzie do niego jest podciśnienie. Jeżeli jest to trzeba zrzucić rurę od przepustnicy i zobaczyć czy ten zawór się otwiera. Najlepiej to podać podciśnienie na gruszkę zaworu i zobaczyć czy się otwiera. Może masz uszkodzony elektrozawór i nie podaje podciśnienia,...
Domyślam się że to sekwencja, sprawdź podciśnienie (cieńki wężyk który idzie od reduktora do map sensora i gdzieś do kolektora ssącego lub wpięty gdzieś w podciśnienie przy kolektorze) prawdopodobnie wężyk spadł!
Ale, Koledze namąciliście w głowie, ja mam właśnie na tej pompce opartą rozlutownicę, wykorzystałem zbiorniczek podciśnieniowy i wyłącznik podciśnieniowy znajdujący się na płytce. Podciśnienie włączane jest na tyle, ile potrzeba do odessania cyny. Najważniejsze to dobrze dobrać wężyk, niezbyt miękki, by go nie zamykało podciśnienie, a zarazem na tyle...
Masz słabe podciśnienie w układzie i efektem tego jest to, że turbo nie może się zebrać z dołu. Właściwe ciśnienie uzyskuje dopiero przy 3170 obrotów lecz dalej przeładowuje aż do 3820 obrotów. Możesz spróbować podłączyć podciśnienie na "krótko" kawałkiem wężyka bezpośrednio z trójnika na wężyku pomiędzy pompą podciśnienia a serwem hamulców z siłownikiem...
Wężyk ma być podpięty pod podciśnienie w kolektorze a czy on będzie podpięty przy przepustnicy czy zaraz przy głowicy to nie ma to znaczenia. Jeżeli był odpięty to regulator nie działał poprawnie - ciśnienie było stałe a powinno zależeć od ciśnienia w kolektorze.
Wymieniłem zawór EGR, jednak nie jestem pewien jak powinny iść te gumowe wężyki. Samochód kupiłem z zaślepionym EGRem i było coś pomieszane. https://obrazki.elektroda.pl/5609498000_... Rurki A i C są dłuższe, wężyk 2 idzie do EGR, a z 3 jest podciśnienie.
Zobacz ten schemat: https://obrazki.elektroda.pl/8489476100_...
Vacc podciśnienie, out wyjście.
W jaki sposób sprawdzał Pan gaźnik pod względem szczelności? Chodziło mi wężyki, podciśnienie itp....
Panowie sprawa z turbem rozwiązana.. N75 się włączał ale było strasznie słabe podciśnienie na wężyku, prawie wcale..Powodem był pomylony wężyk na n75 góra z dołem ;) Zbiera się teraz całkiem inaczej.. Pewnie został teraz tylko problem z odpalaniem po nocy
Z tego co wyczytałem jeśli byłaby popa vacum to miałbym twardy pedał hamulca lub inne problemy hamulcowe. A umnie nie ma takich objawów. Jutro jeszcze zobaczę zawór n75 lub wężyk podciśnienia na gruszce do podnoszenia sztangi turbiny i na akumulatorze podciśnienia czy jest podciśnienie. Wszędzie wymieniałem wężyki , ale na akumulatorze podciśnienia...
Jeśli będziesz zmieniał wężyk to unikaj wężyków miękkich z cienką ścianką .
Weź kawałek elastycznego wężyka i połącz te elementy. To jest podciśnienie więc nie będzie znosili jakiś dużych sił.
o ile mi się wydaje musisz podpiąc ten wężyk przez trójnik do tych cienkich wężyków przy gaźniku w których jest podciśnienie! ten wężyk musi zasysać powietrze z ekonomizera i wtedy strzałka się ruszy
Sprawdź podciśnienie pompy VAcum i wszystkie wężyki podciśnienia. Potem napisz. Czekamy.
Do sprawdzenia na dzień dobry reduktor. Prawdopodobnie puszcza gaz przez wężyk podciśnienia. Zdejmij wężyk zaraz po zgaszeniu auta i załóż przed samym odpalaniem, jak będzie ok to reduktor.
Wężyk igielitowy i agregat z lodówki. Wężyk podłączasz pod ssanie agregatu. Po dotarciu do zatoru podciśnienie przyssie styropian i bez problemu go wyciągniesz.
Orientuje się ktoś w jakich warunkach otwiera sie lub zamyka siłownik pneumatyczny egr (nr.2 na jednym ze schematów powyżej) i do czego tak naprawdę służy? U mnie jakoś nie zaobserwowałem działania tego siłownika (silnik 2.0 hdi 150KM), na wolnych i w czasie gazowania na postoju nie pojawia się też podciśnienie na wężyku dochodzącym do gruszki. Na zimnym...
Tak.Sprawdź w ogóle czy masz podciśnienie na wężyku zasilającym zawór,a samą gruszkę i geometrię to i ustami sprawdzisz zasysając powietrze.
Kolego sprawdź sobie przewody podciśnienia, to musi być pewne. Odpal auto, otwórz maskę, zrzuć wężyk z akumulatora podciśnienia (ta czarna bańka) i przyłóż palec do tego wężyka, chociaż lepszym rozwiązaniem było by podłączyć się pod vakuometr bo jeżeli moc "wraca" to musi być jakieś podciśnienie. Ja bym też sprawdził gruszkę od Turba, pamiętam jak to...
Pomyliłeś zupełnie pojęcia. Na rysunku miejsce przez Ciebie zaznaczone to nie żadna śrubka tylko metalowy króciec na który wsunięty jest wężyk gumowy i to nie ten króciec się ma poruszać tylko sztanga wychodząca z lewej strony gruchy czyli "bączka" w zależności od tego jakie podciśnienie jest podawane wężykiem do tej gruchy. Na rysunku masz schemat...
A co w przypadku gdy na zimnym silniku i wolnych obrotach nie ma podciśnienia na wężyku od EGR od Turbiny jest bardzo malutkie a w wężyku od tej czarnej puszki przy EGR to chyba zbiorniczek wyrównawczy jest bardzo dobre podciśnienie. Nie działa turbo i błąd p0299
Koledzy, jeśli turbina nie ma zapieczonych łopatek zmiennej geometrii w pozycji max doładowania to po odpięciu wężyka podciśnienia z siłownika podciśnieniowego regulującego kąt nachylenia łopatek na wolnych obrotach biegu jałowego turbina będzie miała prawie identyczne ciśnienie jak ciśnienie atmosferyczne, więc jakie węże twarde i skąd to ciśnienie...
Posprawdzaj wszelkie podciśnienia - wężyki gumowe przy przepustnicy. Na jednym z nich jest właśnie podpięty MAP - czujnik jest na grodzi przy podszybiu. Masz LPG w aucie? Czasami nieszczelności pojawiają się po montażu miksera na przepustnicy . Jeśli masz możliwość wyczyść przepustnicę zwłaszcza kanał biegu jałowego - tam gdzie pracuje grzybek silnika...
Podciśnienie do sprawdzenia. Pompa wakum i wężyki.
Wężyki podciśnieniowe wymienić na nowe od zaworu n75.I sprawdzić podciśnienie(manometrem)
Sprawdz podciśnienie i wężyki do sterowania turbiny. Za póżno wstaje i nie osiąga ciśnienia.
Na zdjęciu nie widzę wężyk podciśnienia z zespołu gazowego do komory. Albo tak słabe zdjęcie... Wojtek ten wężyk z tacy nie idzie ta środkowa przelotka. Tylko po prawej z tyłu jest przelotka(nad pompa obiegowa). Tą środkowa krótki wężyk podciśnienia ma przebiegać.
I znalazłeś problem. Membrana w egr jest dziurawa i zaniża podciśnienie w układzie. Zdejmij podciśnienie z egr zaslep gumowy wężyk i się przejedź.
Wężyk steruje ciśnieniem regulatora zmienia się bodajże od 2,5 do 3 barów. Tu masz : Zdjęt Podciśnienie wyłączone 3.0 bar Wężyk założony Podciśnienie włączone 2,5 bar Pompa nie pracuje Po 10 min 2.0 bar
Jak są dwa to jeden paliwo, drugi podciśnienie z cylindra. Odpowietrznik w powietrze.
Da radę - trzeba wytworzyć podciśnienie na wężyku idącym do niego i zmierzyć napięcie jakie jest na jego wyjściu przy podciśnieniu i przy ciśnieniu atmosferycznym.
do zaworu podłączony jest wężyk na którym po odpaleniu pojawia się podciśnienie ( chyba że nie powinno ? ) Nie powinno zaworek N75 może być uszkodzony lub źle wysterowany.
byłem u mechanika jest to podciśnienie od klimatyzacji
Sprawdz regulator ciśnienia paliwa bo ja miałem walnięty. Wężykiem przez podciśnienie zaciągał paliwo do kolektora ssącego
problem dotyczy wolnych obrotów przy silniku 2,0 benzynowym z pełnym wtryskiem, po uruchomieniu obroty utrzymują sie w okolicy 550-650, bez względu czy silnik zimny czy ciepły. Sprawdzenie testerem nie wykazało żadnych usterek, podciśnienie( wężyki gumowe) wymienione.Usterka pojawiła sie nagle, tzn w momencie odpalania samochodu( samochód stał ok 4...
Sprawdziłem podciśnienie na wężyku który idzie do gruszki i zauważyłem dziwne zachowanie z spadajacym podcisnieniem czy to jest normalne zachowanie? Jest to wina n75? Po podłączeniu bezpośrednio pod pompa vacuum nie zauważyłem nic niepokojącego.
To jest zawór regulacji ciśnienia paliwa i na schemacie to nie jest zaznaczone co widać na silniku. Kupujesz wężyk podciśnienia w sklepie motoryzacyjnym i wymieniasz.
Ten plastikowy pipek na zdjęciu to nie podciśnienie ale zawór bezpieczeństwa do upuszczania gazu. Podciśnienie masz założone, to ten czarny wężyk na zdjęciu.
Podciśnienie sterujące klapą zima-lato w obudowie filtra powietrza. Zastąp to pęknięte kolanko kawałkiem gumowego wężyka Φ3,2mm
Witam. Poszukaj z dołu obudowy komory spalania. To wężyk podciśnienia który powinien być wprowadzony właśnie do komory spalania najczęściej poprzez gumowy dławik. Pozdrawiam.
No to sprawdzaj kolejno wszystkie miejsca gdzie dochodzi podciśnienie - gdzieś musi znikać - np.egr. Zaślep na chwile wężyk podciśnienia idący na zawór egr i zobacz czy coś się zmieniło. Sprawdź akumulator podciśnienia. Jaki to silnik?
Przedmuchaj przewody i sprawdź czy nie są odpiete przy regulacji poziomu reflektorów. Tam najczęściej jest przyczyna lub sam syf który zatyka przewody. Pod maską przy ścianie grodziowej na gorze jest trójnik. Przeczyść i sprawdź wszystkie połączenia
Sprawdź czy wszystkie wężyki podciśnienie są podłączone prawidłowo ? czujnik AGR musi być w oryginale i odpowiednio ustawiony jest tam regulacja AGR może być nie sprawny lub nie podłączony . Miałem podobny problem z VITO nie podłączyłem czujnika podciśnienia turbiny i to znaczy wężyka podciśnienia i nie było czy jechać teraz autko chodzi jak z fabryki
Hydrostat to takie okrągłe "coś" z trzema wyprowadzeniami i wężykiem na podciśnienie z aparatu myjącego? To jak dmuchnie się w ten wężyk to załącza się pompa spustowa wody. Nie wiem jak sprawdzić zawór Agua stop, ale jak zakręciłem zawór od wody po pobraniu wody po jakiś 20 sekundach to wyskoczył błąd E1.
Odłączona "gruszka" od zaworówu EGR. Zaślepione by podciśnienie nie ginęło. Podłączone powinno być, ale pewnie dymił lub nie miał mocy z EGrem to ktoś tak zrobił.
Tego się nie ustawia. Jeśli wężyki podciśnieniowe są całe, wakupompa wytwarza właściwe podciśnienie i elektrozawór sterujący jest sprawny to turbina jest do wymiany. Jak sprawdzić = komputer + wakuometr + zrozumienie jak to jest zbudowane i jak to działa. Z własnego doświadczenia powiem Ci, że nawet jeśli pierwotną przyczyną będzie pęknięty wężyk podciśnieniowy...
Jeżeli masz dokładnie taki sam reduktor to to co zaznaczone w kółku powinno iść do kolektora ssącego - ma być tam podciśnienie podłączone. Ten króciec nad nim to zawór bezpieczeństwa - nakładasz wężyk i puszczasz gdzieś pod auto - jak będzie zbyt duże ciśnienie na reduktorze to wyleci przez ten króciec. Ten grubszy na środku parownika to wyjście fazy...
co dalej można sprawdzić. Wężyk podciśnienia hydrostatu, może gdzieś przetarty jest, lub kubek hydrostatu ( łącznik wężyk wanna bębna) zamulony.
walczę z problemem braku mocy od dołu już od 2 m-cy, Cienkie wtryski nie wytwarzają z dołu wystarczającej dynamiki spalin. Przepływkę podmieniałeś? oje (najistotniejsze teraz, bo chcę jechać i kupić) pytanie to, czy uszkodzony zaworek może powodować brak podciśnienia (czy zanim go całkowicie unicestwiłem, powodować zbyt słabe ciśnienie) na tym wężyku?...
Na drugim zdjęciu od lewej, masz wężyki - one prowadzą prawdopodobnie (nie widzę na zdjęciu) na zewnątrz obudowy - do presostatu. Presostat ma wejście + oraz - (nadciśnienie i podciśnienie, możliwe że do presostatu wchodzi jeden wężyk) Kiedy kocioł pracuje, ściągnięcie wężyków spowoduje wyłączenie kotła (wyłączenie palnika, po kilku próbach wejście...
Serwo szczelne a przewód do waku pompy musi być drożny i również szczelny (tam panuje podciśnienie wytwarzane przez waku pompę i dzieki temu masz wspomaganie hamulca, pedał nie jest twardy).
No to skoro to klapa to co za problem wyeliminować zawór odpina podciśnienie od zaworu i wężyk zaślepia żeby nie ciągneło powietrza. Trzeba sprawdzić czy klapa jest cały czas otwarta ale jak się nie mylę to powinna być a podczas gaszenia zawór dostaje impuls i zamyka klapę na czas gaszenia i ponownie ją otwiera.
Witam, zastanawia mnie jak działa obieg w zbiorniczku wyrównawczym w hyundai i40. Jest tam tylko jeden wężyk wysoko u samej góry ponad poziomem max, który idzie w miejsce zaworu chłodnicy 1.1 bara. No ok, jest za duże ciśnienie czy też nadmiar to wypchnie do zbiorniczka ale gdyby było zbyt mało w chłodnicy to jakim cudem ma zaciągnąć skoro wężyk nie...
Witam, mam problem taki że nie wiem czy wężyk podciśnienia ma być podłączony tylko do kranika paliwa czy jeszcze podciśnienie jest gdzieś potrzebne? Do gaźnika czy zaworu pseudo egr? Silnik 139QMB/QMA (GY6 50)
Sprawdź wężyk podciśnienia do kranika podciśnieniowego ( aluminiowy wciśnięty w bak, 2 wężyki: spodni to podciśnienie, wyższy to wyjście paliwa)
Witam Kolego oto schemat podłączenia wężyków do tego silnika Pozdrawiam
Wężyk to podciśnienie,nie ma nic wspólnego z braniem oleju. Gdy jest zdjęty to auto może być mułowate ale tego nie wiem na 100%.
A sprawdzałeś manometrem próżniowym jakie ten kompresor wytwarza podciśnienie ?musisz też wziąść po uwagę jaki opór będzie stawiał wężyk łączący kompresor z końcówką , grubego nie dasz bo nie poręczny . Proponuje, za nim kupisz jakąś końcówkę , sprawdzić z wężykiem jakim chcesz dać jak będzie odsysał , i nie zapomnij dać jakiś filterek żeby cyna nie...
Witam, Mam dziwny przypadek związany ze spadkiem podciśnienia. Z dnia na dzień po nocy, przy pierwszej jeździe zauważyłem brak mocy, przeszukałem wszystkie wężyki podciśnienia myśląc że któryś się przetarł (chociaż w lato wymieniałem wszystkie tak na wszelki wypadek). Ale wszystkie wężyki wyglądały w porządku, doszedłem do punktu gdzie wpina się wężyk...
wężyk podciśnienie schemat wężyk podciśnienie długość wężyk podciśnienie
zasilać miniusb volvo silnika dokręcać piast
vestel firmware toshiba ibiza sound
Pakowarka próżniowa VBN-8: problem z listwą zgrzewającą Trójfazowy generator z magnesami trwałymi - dodanie przewodu neutralnego