W serwie podciśnienie cały czas „pracuje” - raz jest go więcej, za chwilę mniej, ale pracujący silnik cały czas to uzupełnia. Twoje obawy są zupełnie nieuzasadnione. Po wymianie rurki jak odpalisz silnik sytuacja w kilkanaście sekund wróci do normy. Przecież w tej chwili wężyk i tak jest dziurawy i serwo się „zapowietrza”.
Pewnie to przedlift. Jest to podciśnienie do sterowania klapy obiegu wewnętrznego. Szukaj za schowkiem w kabinie.
Czy po odpięciu wężyka z króćca powinno z niego lecieć paliwo? Nie powinno, wężyk doprowadza podciśnienie do regulatora ciśnienia paliwa który w tym przypadku jest nieszczelny i do wymiany Dodano po 1 Dobrze myślę że to coś potrzebnego do rozruchu na zimnym silniku? Nie, służy do regulacji ciśnienia paliwa
Witam. Podciśnienie z kartera silnika - a w gaźniku służy do pompowania paliwa membraną. Z dołu masz duży otwór - przedłużenie tej szyjki i mały otworek połączony z tym metalowym króćcem. Pozdrawiam.
Dolny wężyk kranika to podciśnienie podłączyć do gaźnika lub gumowego króćca, górny to paliwo podłączyć do wejścia paliwowego gaźnika
A to nie jest czasem fragment wężyka hydrostatu? W Samsungach w czasie wirowania tworzy się duże podciśnienie i może czasami wessać wężyk od hydrostatu:)
Tu nie ma żadnej trudności. Ściągnij wężyk podciśnienia idący od vacum do N75 i zatkaj go palcem - masz czuć podciśnienie (pracujący). Ściągasz przewód idący na gruszkę - przy pracującym ma być podciśnienie. Zaciągasz nawet ustami ( w ostateczności) wężyk od gruchy (zgaszony) i patrzysz lub wyczuwasz ręką, czy sztanga drgnie i czy grucha szczelna. To...
Każdy jest sterowany podciśnieniem..Nie wiem jak w twoim aucie ale w moim ten regulator utrzymuje ciśnienie paliwa 3 bar.Kiedy w rurze ssącej wytworzone jest podciśnienie 500 mbar,to ciśnienie regulatora spada do 2,5 bara.Ot i cała praca tego układu. Nie kazdy. Poniewaz mamy coraz mocniejsze i tansze procesory wiec w nowszych ukladach regulator jest...
Jeśli od zbiornika idą dwa wężyki do gaźnika to jeden z nich odpowiada za paliwo a drugi za podciśnieniowe otwarcie zaworu paliwa w zbiorniku. Przez zimę paliwo odparowało z gaźnika i teraz trzeba się nieźle nakopać ( nakręcić) żeby go zalać. Zrób tak ściągnij ten wężyk który odpowiada za podciśnienie z zaworu przy zbiorniku załóż w to miejsce kawałek...
Trzeci wężyk podłączony do gardzieli gaźnika otwiera go podciśnienie wytwarzane przez silnik w czasie pracy.
Sprawdź automatyczny zaworek paliwa pod zbiornikiem. Być może zanieczyścił się mułem z dna zbiornika. Odłącz wężyk doprowadzający paliwo do gaźnika, włóż go do jakiegoś naczynia, a następnie podaj podciśnienie (wystarczy paszczowe) do drugiego wężyka, który jest podłączony do "kolektora" ssącego. Wtedy powinno polecieć paliwo. Jeśli nie poleci = zaworek...
Pomyliłeś zupełnie pojęcia. Na rysunku miejsce przez Ciebie zaznaczone to nie żadna śrubka tylko metalowy króciec na który wsunięty jest wężyk gumowy i to nie ten króciec się ma poruszać tylko sztanga wychodząca z lewej strony gruchy czyli "bączka" w zależności od tego jakie podciśnienie jest podawane wężykiem do tej gruchy. Na rysunku masz schemat...
Tego się nie ustawia. Jeśli wężyki podciśnieniowe są całe, wakupompa wytwarza właściwe podciśnienie i elektrozawór sterujący jest sprawny to turbina jest do wymiany. Jak sprawdzić = komputer + wakuometr + zrozumienie jak to jest zbudowane i jak to działa. Z własnego doświadczenia powiem Ci, że nawet jeśli pierwotną przyczyną będzie pęknięty wężyk podciśnieniowy...
Zrób prosty test na zimnym i ciepłym. Sposób trochę kozacki, potrzebujesz wężyk 8mm zwiń go w takie U a drugi koniec podłącz przez trójnik do gruszki przy turbinie, zobacz do ilu zassie słup wody na zimnym silniku a ile na ciepłym. Jeśli za każdym razem podciśnienie sterujące jest takie samo to wina leży po stronie turbiny jeżeli inne podciśnienie na...
do zaworu podłączony jest wężyk na którym po odpaleniu pojawia się podciśnienie ( chyba że nie powinno ? ) Nie powinno zaworek N75 może być uszkodzony lub źle wysterowany.
Wężyk igielitowy i agregat z lodówki. Wężyk podłączasz pod ssanie agregatu. Po dotarciu do zatoru podciśnienie przyssie styropian i bez problemu go wyciągniesz.
Ta pompa - dozownik to coś takiego? http://www.gastronomiczne.pl/dozownik_80... Jeśli tak to musi być jakaś dziurka na ssącym lub zatkane wyjście za dozownikiem , zwrotny tu nie jest potrzebny bo zawsze któraś kulka zaciska wężyk i podciśnienie nie pozwoli cofnąć się płynowi.
Sprawdź hydrostat, takie ustrojstwo na podciśnienie z zbiornika. Możliwe że jest przytkany wężyk od zbiornika np.proszkiem lub brudem i wirowanie się nie załączy.
Wężyk ma być podpięty pod podciśnienie w kolektorze a czy on będzie podpięty przy przepustnicy czy zaraz przy głowicy to nie ma to znaczenia. Jeżeli był odpięty to regulator nie działał poprawnie - ciśnienie było stałe a powinno zależeć od ciśnienia w kolektorze.
Nie wiem czy Ci nadal potrzebne te informacje ale skoro wiem od czego są króćce to się podzielę. Numer 1 idzie do elektrozaworu i dalej do filtra z węglem aktywnym na prawej podłużnicy, numer 2 to podciśnienie do mapsensora, numer 3 to przyłącze wody do węża od nagrzewnicy - wąż zaraz pod kolektorem idzie do bloku wodnego, a pod króćcem powinien być...
Jeżeli masz dokładnie taki sam reduktor to to co zaznaczone w kółku powinno iść do kolektora ssącego - ma być tam podciśnienie podłączone. Ten króciec nad nim to zawór bezpieczeństwa - nakładasz wężyk i puszczasz gdzieś pod auto - jak będzie zbyt duże ciśnienie na reduktorze to wyleci przez ten króciec. Ten grubszy na środku parownika to wyjście fazy...
A sprawdzałeś manometrem próżniowym jakie ten kompresor wytwarza podciśnienie ?musisz też wziąść po uwagę jaki opór będzie stawiał wężyk łączący kompresor z końcówką , grubego nie dasz bo nie poręczny . Proponuje, za nim kupisz jakąś końcówkę , sprawdzić z wężykiem jakim chcesz dać jak będzie odsysał , i nie zapomnij dać jakiś filterek żeby cyna nie...
Otwarty ale na stałe podawanie podciśnienia na siłownik zaworu EGR. Łatwo sprawdzić jak zachowuje się N18 : na pracującym na wolnych obrotach silniku N18 nie jest sterowany tylko przez pierwsze 2 minuty od momentu uruchomienia silnika i wtedy mechaniczny zawór EGR jest uchylony, po tym czasie jest włączany impuls sterujący N18 co powoduje zamknięcie...
Możesz w ten sposób wyssać, albo przy gaźniku zdejmij sobie wężyk i odkręć korek wlewu. Nie wiem czy masz w 2T kranik podciśnieniowy. Jeśli tak to na wężyk dochodzący z boku kranika musisz podać lekkie podciśnienie żeby się otworzył. Najprościej wyssać z baku przez korek, zalać do pełna 95 i w trasę póki weekend :)
To nie jest zabezpieczenie przed przelaniem zbiornika a odpowietrzenie zbiornika rurka musi byc w srodku zbiornika do samej góry zbiornika , zaślepienie tej rurki spowoduje zatrzymanie silnika po jakimś czasie. Podciśnienie nie pozwoli na swobodny spływ paliwa do gaznika i silnik stanie
kogut117: no to skoro podciśnienie się nie zmienia no to albo kanał w przepustnicy przytkany (żadko), albo wężyk od mapsensora sparciały (zazwyczaj), albo sam mapsensor (nie zdażyło mi się) albo złączka/wiązka zgniła/przetarła się gdzieś Waldi: możesz mieć piękną iskrę i paliwo i powietrze a i tak nie zapali jak masz jeszcze np zapłon bardzo przestawiony...
AHU czyli 90tka ten model nie mazatem turbiny z kierownicą lecz jest to turbo z zaworem obejściowym. jesli jestes pewien że przewody o których wcześniej pisałem ( wężyki) sa i obserwował wartości rzeczywiste cisnienia doładowania ok i jestes w stanie wysterować sztucznie zawór w turbo by słyszec jak "puka" to zaryzykował bym podmianke elektrycznego...
Normalnie w dwa piny, jeden to stałe zasilanie po zapłonie a drugi to PWM ze sterownika silnika. Dolny lewy wężyk idzie do gruchy turbosprężarki, zassij tam ustami i sprawdz czy jest szczelność i powinna sie ruszyć sztanga na turbinie. W górnym masz podciśnienie z pompy vacum.
blokada silnika wymaga zastosowania elektrozaworu wykorzystującego podciśnienie którego układ sterowany jest przez układ stacyjki (odpowiednie połączenie układu podciśnienia z układem ciśnieniowym schemat elektrozaworu w załączniku -niestety po włosku ,jesli jesteś zainteresowany po polsku mogę przesłać na pw jutro wieczorem ) Z zaworem daj sobie spokój,...
Sprawdź podciśnienie w zasobniku podciśnienia i w wężyk od N75 do turbiny.
Widziałem dziś na szybko taki silniczek u znajomego. Co ciekawe zaraz po odpaleniu auta (na zimnym) zdjąłem wężyk z zaworu termicznego i przepuszczał znaczy był otwarty. Ale obroty ładnie się podniosły w górę (po zdjęciu wężyka). Z tego wynika, że zawór powinien się otworzyć dopiero na ciepłym (co obniża obroty biegu jałowego jak jest gorący).Także...
W sumie tam nie ma co namieszać bo w obudowie przepustnicy są tylko 2 przyłącza. http://www.meat-doria.com/en/new_product... To cieńsze idzie właśnie do tego zaworu a dalej od zaworu do filtra powietrza. Możesz po prostu zaślepić wężyk co idzie do przepustnicy żeby lewego powietrza nie ciągnął. A jak koniecznie chcesz wymienić ten element...
Ja od roku używam testo 330 LL 1kosztował mnie 4500 netto kupiłem zestaw bez drukarki i bez NO zestaw z NO miałem w ofercie za 5800, wcześniej używałem testo 320 basic cena z tego co widzę to 2300 netto bez drukarki. Jeszcze wcześniej użytkowałem MRU ale testo bardziej mi się podoba. Plusy w testo cele zmieniasz samemu cele NO możesz sobie dokupić potem...
https://obrazki.elektroda.pl/5381397200_... Kolejny projekt który powstał z praktycznej potrzeby ;) Rozlutowywanie płytek za pomocą zwykłego odsysacza to dość irytujące zajęcie, zwłaszcza gdy trzeba wylutować elementy z płytki z metalizacją otworów. Męczyłem się z tym i w końcu postanowiłem taką nabyć. Po przeszukaniu neta i przestudiowaniu...
EGR masz elektryczny czy na podciśnienie??? Jak na podciśnienie to zdejmij wężyk z niego i tak pojezdzij i zobacz to spalanie. Wężyk zaslep np jakaś śrubka. A i po jakim czasie wywali ci błąd od EGR ale myślę że zdążysz zobaczyć czy spalanie spadnie.
przepływka wprowadza duże podciśnienie co spowoduje nadmierny wzrost podciśnienia w mikserze i w efekcie wyssiewanie zbyt dużych ilości gazu z parownika w stosunku do zassnego przez silnik powietrza bez przepływki będzie chodził normalnie tylko jak zapalisz przy -15? sterownik DIGIJET nie ma trybu awaryjnego - jak coś się zepsuje to pracuje nieprawidłowo...
Z tego co pamiętam to tam jest podciśnieniowy EGR. Sprawdź czy po odpaleniu auta w wężyku który idzie do niego jest podciśnienie. Jeżeli jest to trzeba zrzucić rurę od przepustnicy i zobaczyć czy ten zawór się otwiera. Najlepiej to podać podciśnienie na gruszkę zaworu i zobaczyć czy się otwiera. Może masz uszkodzony elektrozawór i nie podaje podciśnienia,...
Koledzy, jeśli turbina nie ma zapieczonych łopatek zmiennej geometrii w pozycji max doładowania to po odpięciu wężyka podciśnienia z siłownika podciśnieniowego regulującego kąt nachylenia łopatek na wolnych obrotach biegu jałowego turbina będzie miała prawie identyczne ciśnienie jak ciśnienie atmosferyczne, więc jakie węże twarde i skąd to ciśnienie...
I znalazłeś problem. Membrana w egr jest dziurawa i zaniża podciśnienie w układzie. Zdejmij podciśnienie z egr zaslep gumowy wężyk i się przejedź.
Chciałbym zaprezentować moją konstrukcję chwytaka podciśnieniowego. Ponieważ ostatnio zaczynam lutować układy SMD zaszła potrzeba stosowania chwytaka podciśnieniowego. Początkowo bawiłem się pęsetą, ale denerwowały mnie malutkie rezystory pryskające gdzieś spod pęsety, gdy próbowałem je uchwycić. Postanowiłem, że muszę coś wymyślić. Zobaczyłem podobny...
Nie kumam Twojego liczenia, bo ja liczę tak: 4,8l/min * 60 min = 288 l/h 0,288m3 * 10,972kWh/m3 = ok. 3,16kW Oczywiście że masz racje! Zupełnie źle to policzyłem! Tak to jest jak się robi 4 rzeczy na raz!!! To filmik z pracy mojego kociołka. Jak słychać pracuje tak cicho, że mimo zdjętej obudowy prawie go nie słychać. rF = 5 a moc przy tych obrotach...
Panowie jak macie patenty na szczelność zasobników na olej w których jest on podgrzewany. Daje się u mnie zauważyć delikatny dymek powstały w yniku podgrzewania oleju do około 100 st. A co za tym idzie czuć podgrzany olej w powietrzu . Mam palnik Chinola coś a'la bairan z bocznym zasobnikiem na olej Dziurka w wieczku, do tego wężyk spiro alu i do komina....
Jakie podciśnienie na wężykach ?, w 90KM silniku jest wastegate w turbo sterowane ciśnieniem. A w sterowniku jest zabudowany map sensor i ma widzieć prawidłowe ciśnienie w dolocie Tak to w MSA było, a tu jest już EDC15 z MAP-em na rurze do IC, z silników 90KM występowały chyba tylko AGR/ALH Na wszystkich wężyk co powinno zasysać to zasysa. Mógł zepsuć...
może komuś to się przyda , kiedyś miałem taki przypadek a passacie b5 1,9 tdi ktoś kiedyś musiał grzebać przy pedale gazu i nie zabezpieczył tego cięgna od pedału do potencjometru a jest tam ŚRUBA RZYMSKA i rozkręciła się wiec fizycznie było tylko 2/3 gazu . Drugi przypadek cały czas otwarty EGR prosto zdiagnozować poprzez odpięcie węża zaślepienia...
Witam. Panowie mam pytanie. Jak ma się ciśnienie w układzie hydrualicznym wózka widłowego do podnoszonego ciężaru? Na to jest jakiś wzór? Mam przetwornik ciśnienia 4-20mA. Ciśnienie będzie rosnąć gdy masa dźwiganego towaru będzie większa. Ale o ile? Czy da się to wyliczyć czy może bez pomiarów na jakimś wzorcu nic się nie zdziała? Wagi które są w srzedazy...
No to skoro to klapa to co za problem wyeliminować zawór odpina podciśnienie od zaworu i wężyk zaślepia żeby nie ciągneło powietrza. Trzeba sprawdzić czy klapa jest cały czas otwarta ale jak się nie mylę to powinna być a podczas gaszenia zawór dostaje impuls i zamyka klapę na czas gaszenia i ponownie ją otwiera.
Sc 900 nie ma typowego OBD. Do niego program IAWscan 2 lub zarejestrowany Multiecuscan i odczytasz błędy odpowiednio. Te błędy co odczytałeś 0A i 0B dotyczą chyba poduszek powietrznych. "Marchewka" (czerwona kontrolka wtrysku) w liczniku świeci? To taki "check engine" w dawnych fiatach. Jeśli pali więcej, to może sonda lambda? Bez odczytu błędów będzie...
Opisuj proszę, jestem bardzo zainteresowany... szczególnie że trochę czasu poświęciłem na swoje rurki ale tak do końca nie byłem zadowolony z efektów. Otóż wcześniej pisałem, że trzeba użyć ok. 5 ml acetonu. W Chemii kupiłem czysty, kosztuje grosze. Odmierzałem strzykawką wlewając do środka. jak już wlałem to do końca rurki ciepła fi 8 dospawałem rurkę...
tam niema żadnego obiegu, to jest taki rezerwuar, żeby właśnie jak się zagotuje to do tego zbiorniczka naleciało a nie na ziemie i się zmarnowało, poza tym wężyk w tym zbiorniczku powinien sięgać prawie dna a nie kończyć się na górze, wtedy teoretycznie niby powinno zaciągnąć płynu jeśli jest za mało w chłodnicy i stworzy się tam podciśnienie
Moim zdaniem odpowiedź na problem już padła. EGR, sam piszesz, jak odepniesz wężyk od EGR, to jest dobrze. Sprawdź, czy jest cały czas podciśnienie na EGR.
A trzyma Ci ten kranik w ogóle podciśnienie? I jaki to skuter? Najprościej spr podciśnienie zasysaj je i zobacz czy ci ucieka czy nie jeśli nie to masz albo wężyk albo kranik do wymiany.
wężyk podciśnienie schemat wężyk podciśnienie podciśnienie wężyk benzyna
dokumentacja naprawa wymiary obudowy glosnika zawora cinquecento
Jak usunąć kod zabezpieczający w Nokia 3510? Świecący FIS 1/2 po wyjęciu kluczyka w Passacie B5