Sprawdź przewody podciśnienia (zdejmij wężyk z zaworu EGR i zobaczy czy jest w wężyku podciśnienie.
W serwie podciśnienie cały czas „pracuje” - raz jest go więcej, za chwilę mniej, ale pracujący silnik cały czas to uzupełnia. Twoje obawy są zupełnie nieuzasadnione. Po wymianie rurki jak odpalisz silnik sytuacja w kilkanaście sekund wróci do normy. Przecież w tej chwili wężyk i tak jest dziurawy i serwo się „zapowietrza”.
Kolego, najpierw przeprowadź autoadaptację obrotów biegu jałowego i sprawdź wszystkie gumowe węże i wężyki. Podciśnienie serva hamulców i odpowietrzenie skrzyni korbowej też. To podstawa. Regulacja na pb!!! Dopiero jak będzie ok podczas jazdy na pb przejdź do regulowania lpg. Pozdr.
Tam ma być podciśnienie czyli ma zasysać powietrze. Trzeba by spawdzić czy podciśnienie dochdzi do zaworòw. Mogą też być dziury w wężykach, serwie hamulca i podciśnienie ucieka. Możliwe również że pompa pociśnienia powiedziała papa.
prawdopodobnie nieszczelność na wężykach i podciśnienie gdzieś ucieka .Posłuchaj czy gdzieś nie zaciąga lewego powietrza
Zobacz ten schemat: https://obrazki.elektroda.pl/8489476100_...
A czy jeszcze jakiś przewód po lewej stronie nie wisi, chodzi mi o trójnik? Czy z aparatu zapłonowego też nie odchodzi jakiś wolny wężyk?
Temperatura nie ma znaczenia, ważne żebyś tylko obserwował prace sztangi turbiny. Można zamiast gruszki podłączyć vacuometr i będzie widać czy jest podciśnienie podawane. Wężyki podciśnienia sprawdzone?
Czy po odpięciu wężyka z króćca powinno z niego lecieć paliwo? Nie powinno, wężyk doprowadza podciśnienie do regulatora ciśnienia paliwa który w tym przypadku jest nieszczelny i do wymiany Dodano po 1 Dobrze myślę że to coś potrzebnego do rozruchu na zimnym silniku? Nie, służy do regulacji ciśnienia paliwa
Dolny wężyk kranika to podciśnienie podłączyć do gaźnika lub gumowego króćca, górny to paliwo podłączyć do wejścia paliwowego gaźnika
Ta pompa - dozownik to coś takiego? http://www.gastronomiczne.pl/dozownik_80... Jeśli tak to musi być jakaś dziurka na ssącym lub zatkane wyjście za dozownikiem , zwrotny tu nie jest potrzebny bo zawsze któraś kulka zaciska wężyk i podciśnienie nie pozwoli cofnąć się płynowi.
Przedmuchaj przewody i sprawdź czy nie są odpiete przy regulacji poziomu reflektorów. Tam najczęściej jest przyczyna lub sam syf który zatyka przewody. Pod maską przy ścianie grodziowej na gorze jest trójnik. Przeczyść i sprawdź wszystkie połączenia
Podciśnienie na małym wężyku powoduje otwarcie przepływu pomiędzy grubszymi przewodami .
Kolego zacznij od wymiany zaworu regulacji ciśnienia paliwa i sprawdzenia oleju czy nie masz w nim paliwa (może być konieczność wymiany oleju ) . Obecnie silnik dostaje paliwo z wtrysków lub gaz oraz leje się do niego paliwo z tego zaworu , przy tak bogatej mieszance nie ma możliwości by nastąpił zapłon . Tym sparciałym wężykiem idzie podciśnienie do...
Pewnie to przedlift. Jest to podciśnienie do sterowania klapy obiegu wewnętrznego. Szukaj za schowkiem w kabinie.
Starowanie turbiną lub sama turbiną Do sprawdzenia podciśnienie z vacum pompy Wszystkie wężyki podciśnienia. Zawór sterowania turbiną orz gruszka turbiny. Na zostaje sama turbina czyli zmienna geometria
Witam Kolego oto schemat podłączenia wężyków do tego silnika Pozdrawiam
Czyli wystarczy założyć zaślepki i przeprogramować ECU? Nie trzeba odpinać wtyczki ani zdejmować wężyka podciśnienia ? To on jest w końcu sterowany przez komputer czy podciśnienie go otwiera / zamyka ? To już nie ma znaczenia ponieważ ma w sobie czujnik i założenie samej podkładki nic nie da. Jest sterowany elektrycznie i tylko albo naprawa(wymiana)...
W jaki sposób sprawdzał Pan gaźnik pod względem szczelności? Chodziło mi wężyki, podciśnienie itp....
Wężyki z wtryskiwaczy i podciśnienie reduktora wkładasz do naczynia z wodą, otwierasz elektrozawory na krótko i obserwujesz czy bąbelki nie pójdą. Tylko taki test też nie daje 100% pewności, bo mocno zabrudzone wtryskiwacze raz mogą się domknąć raz nie.
A to nie jest czasem fragment wężyka hydrostatu? W Samsungach w czasie wirowania tworzy się duże podciśnienie i może czasami wessać wężyk od hydrostatu:)
Wymieniłem zawór EGR, jednak nie jestem pewien jak powinny iść te gumowe wężyki. Samochód kupiłem z zaślepionym EGRem i było coś pomieszane. https://obrazki.elektroda.pl/5609498000_... Rurki A i C są dłuższe, wężyk 2 idzie do EGR, a z 3 jest podciśnienie.
Witam. Poszukaj z dołu obudowy komory spalania. To wężyk podciśnienia który powinien być wprowadzony właśnie do komory spalania najczęściej poprzez gumowy dławik. Pozdrawiam.
Na zdjęciu nie widzę wężyk podciśnienia z zespołu gazowego do komory. Albo tak słabe zdjęcie... Wojtek ten wężyk z tacy nie idzie ta środkowa przelotka. Tylko po prawej z tyłu jest przelotka(nad pompa obiegowa). Tą środkowa krótki wężyk podciśnienia ma przebiegać.
http://obrazki.elektroda.pl/6720318800_1... http://obrazki.elektroda.pl/6720318800_1...
co dalej można sprawdzić. Wężyk podciśnienia hydrostatu, może gdzieś przetarty jest, lub kubek hydrostatu ( łącznik wężyk wanna bębna) zamulony.
Brak podciśnienia, popatrz na wężyki od regulacji świateł, zobacz czy jest podciśnienie na wężyku idącym do zaworka w stacyjce, hamulce rozumiem są ok? Przy serwie nie ma nieszczelności? Zobacz pod tylnym siedzeniem jeśli masz zagłówki składane. Tam jest zawór od sterowania zagłówkami.
Sprawdź czy wszystkie wężyki podciśnienie są podłączone prawidłowo ? czujnik AGR musi być w oryginale i odpowiednio ustawiony jest tam regulacja AGR może być nie sprawny lub nie podłączony . Miałem podobny problem z VITO nie podłączyłem czujnika podciśnienia turbiny i to znaczy wężyka podciśnienia i nie było czy jechać teraz autko chodzi jak z fabryki
podpinap sie pod temat. jak bede szybszy to umieszcze odp :D Dodano po 37 podpinap sie pod temat. jak bede szybszy to umieszcze Dodano po 22 wychodząc od vakupompy idziemy po wężyku i dochodzimy do trójnika, z czego jeden króciec kieruje nas do elektrozaworu turbiny złącze oznaczone VACU, a z elektrozaworu wyjście oznaczonym OUT idziemy do turbiny wróciwszy...
Na zaworku na króćcu VAC masz mieć podciśnienie
Trzeba sprawdzić wartość podciśnienia jak napisał kolega wyżej i wężyki podciśnieniowe prawdopodobnie któryś się przetarł i gubi podciśnienie.
Odłącz podciśnienie, zaślep wężyk i przejedź. Jak zaświeci check to wszystko jasne.
byłem u mechanika jest to podciśnienie od klimatyzacji
Dobra przy takim liczniku to wymień wężyki podciśnienie. Szczególne ten krótki z przodu gaźnika.
Witam, mam problem taki że nie wiem czy wężyk podciśnienia ma być podłączony tylko do kranika paliwa czy jeszcze podciśnienie jest gdzieś potrzebne? Do gaźnika czy zaworu pseudo egr? Silnik 139QMB/QMA (GY6 50)
Trzeci wężyk podłączony do gardzieli gaźnika otwiera go podciśnienie wytwarzane przez silnik w czasie pracy.
To jest zawór regulacji ciśnienia paliwa i na schemacie to nie jest zaznaczone co widać na silniku. Kupujesz wężyk podciśnienia w sklepie motoryzacyjnym i wymieniasz.
Sprawdz regulator ciśnienia paliwa bo ja miałem walnięty. Wężykiem przez podciśnienie zaciągał paliwo do kolektora ssącego
Wężyk ma być podpięty pod podciśnienie w kolektorze a czy on będzie podpięty przy przepustnicy czy zaraz przy głowicy to nie ma to znaczenia. Jeżeli był odpięty to regulator nie działał poprawnie - ciśnienie było stałe a powinno zależeć od ciśnienia w kolektorze.
Witam. Na 90% zawór EGR jest zapchany ale sprawdź jeszcze wężyki podciśnienia te od gruszki.
Pompa napędzana jest z wałka rozrządu. Tak mi się wydaje. W tym przewodzie podciśnienie pojawia się tylko przy wyższych obrotach. Zaślepienie go raczej nic nie zmienia w pracy silnika.
Dzisiaj znów nie działa. Brak podciśnienia na wyjsciu z kolektora do elektrozaworu. Co jest przyczyną, że do elektrozaworu nie dociera to podciśnienie. Wężyki szczelne.Skąd dokładnie wydostaje się to podciśnienie?
Zdarza się też że przy zdejmowaniu klawisza przełącznika wyskakuje sprężynka która normalnie wypycha klawisz w kierunku środka samochodu. Ogólnie to wyłącznik działa podobnie jak długopis, też jest sprężynka i okrągły element 0.6cm który zauważyłeś. Poza tym przełącznik działa tylko gdy jest podciśnienie.
Witam, Posiadam Passata B6 2006r silnik 1.9 TDI 105km oznaczenie BLS. Mialem robiona glowice, gruszke turbo, usunięta chlodnice spalin. Mam nowe wężyki podciśnienia, szukam schematu jak to podlaczyc aby turbo zaczelo poprawnie dziala . Nigdzie nie moge znaleźć so mojego silnika schematu.
Nieszczelność na wężyku podciśnienia
Jeśli od zbiornika idą dwa wężyki do gaźnika to jeden z nich odpowiada za paliwo a drugi za podciśnieniowe otwarcie zaworu paliwa w zbiorniku. Przez zimę paliwo odparowało z gaźnika i teraz trzeba się nieźle nakopać ( nakręcić) żeby go zalać. Zrób tak ściągnij ten wężyk który odpowiada za podciśnienie z zaworu przy zbiorniku załóż w to miejsce kawałek...
Ponieważ sam troszkę szukałem i nigdzie nie znalazłem to tylko napisze, że w octavii na wymianę poszło mi ok: 2,5 m wężyka fi 3,2 mm oraz 1,5 m fi 4 mm. Pozdrawiam
No to zawór ,podciśnienie lub nieszczelna grucha. Nie bedzie mocy póki nie wciągnie. p1125 sie kłania
Odepnij wszystko oprócz serwa, zaślep wężyki i wtedy sprawdź.
To nie pozostaje nic innego, jak zaraz po jeździe na gazie, zdjęciu wężyka podciśnienia z końcówki na reduktorze, sprawdzić czy z końcówka nie bąbelkuje.
https://www.google.pl/search?q=1.9+tdi+a...
Tym wężykiem podciśnienie z kolektora, napina mocniej lub słabiej przeponę regulatora ciśnienia, co w efekcie zmienia nam ciśnienie paliwa na listwie, analogicznie do obrotów silnika i wciśniętego lub puszczonego gazu.
Teraz pytanie czy jak gruszka nie chodzi to po dodaniu gazu do 3tys przewody od intercoolera powinny być twarde Jak gruszka nie zaciąga sztangi to praktycznie nie ma doładowania. Najłatwiej sprawdzić podciśnienia wakuometrem, ale możesz spróbować podać na krótko podciśnienie na gruszkę kawałkiem wężyka bezpośrednio z króćca wakupompy
poszukaj nieszczelności w wężykach podciśnienia, niestety nie widząc auta ciężko coś podpowiedzieć.
Do sprawdzenia na dzień dobry reduktor. Prawdopodobnie puszcza gaz przez wężyk podciśnienia. Zdejmij wężyk zaraz po zgaszeniu auta i załóż przed samym odpalaniem, jak będzie ok to reduktor.
Sprawdź automatyczny zaworek paliwa pod zbiornikiem. Być może zanieczyścił się mułem z dna zbiornika. Odłącz wężyk doprowadzający paliwo do gaźnika, włóż go do jakiegoś naczynia, a następnie podaj podciśnienie (wystarczy paszczowe) do drugiego wężyka, który jest podłączony do "kolektora" ssącego. Wtedy powinno polecieć paliwo. Jeśli nie poleci = zaworek...
http://obrazki.elektroda.pl/4249122400_1... http://obrazki.elektroda.pl/4249122400_1...
Weź kawałek elastycznego wężyka i połącz te elementy. To jest podciśnienie więc nie będzie znosili jakiś dużych sił.
Błędy typowe dla tego modelu, większość to nieszczelne wężyki podciśnienia i/lub padnięte zaworki. Nie mają nic wspólnego z tym że nie odpala. Pierwsza rzecz co się sprawdza w samochodzie kobiety, to czy zatankowała właściwe paliwo.
Hydrostat to takie okrągłe "coś" z trzema wyprowadzeniami i wężykiem na podciśnienie z aparatu myjącego? To jak dmuchnie się w ten wężyk to załącza się pompa spustowa wody. Nie wiem jak sprawdzić zawór Agua stop, ale jak zakręciłem zawór od wody po pobraniu wody po jakiś 20 sekundach to wyskoczył błąd E1.
Ale, Koledze namąciliście w głowie, ja mam właśnie na tej pompce opartą rozlutownicę, wykorzystałem zbiorniczek podciśnieniowy i wyłącznik podciśnieniowy znajdujący się na płytce. Podciśnienie włączane jest na tyle, ile potrzeba do odessania cyny. Najważniejsze to dobrze dobrać wężyk, niezbyt miękki, by go nie zamykało podciśnienie, a zarazem na tyle...
Z tego co wyczytałem jeśli byłaby popa vacum to miałbym twardy pedał hamulca lub inne problemy hamulcowe. A umnie nie ma takich objawów. Jutro jeszcze zobaczę zawór n75 lub wężyk podciśnienia na gruszce do podnoszenia sztangi turbiny i na akumulatorze podciśnienia czy jest podciśnienie. Wszędzie wymieniałem wężyki , ale na akumulatorze podciśnienia...
Wężyk to podciśnienie,nie ma nic wspólnego z braniem oleju. Gdy jest zdjęty to auto może być mułowate ale tego nie wiem na 100%.
Z tego co pamiętam to tam jest podciśnieniowy EGR. Sprawdź czy po odpaleniu auta w wężyku który idzie do niego jest podciśnienie. Jeżeli jest to trzeba zrzucić rurę od przepustnicy i zobaczyć czy ten zawór się otwiera. Najlepiej to podać podciśnienie na gruszkę zaworu i zobaczyć czy się otwiera. Może masz uszkodzony elektrozawór i nie podaje podciśnienia,...
Tyle to wiem , ale pytam czy jest inny sposób aby nie wiercić nic ? I czy może się wpiac w rurę intercoolera? ( przyłączem) ?
Sprawdź wężyk podciśnienia do kranika podciśnieniowego ( aluminiowy wciśnięty w bak, 2 wężyki: spodni to podciśnienie, wyższy to wyjście paliwa)
Poszukaj dobrze popatrz czy wężyk podający podciśnienie nie wypadł .
dzięki biorę się za szukanie
Jedynka jest nieruchoma. Dwójka się rusza jeśli do wężyka podłączysz podciśnienie, ale ręcznie też powinna.
Wężyk igielitowy i agregat z lodówki. Wężyk podłączasz pod ssanie agregatu. Po dotarciu do zatoru podciśnienie przyssie styropian i bez problemu go wyciągniesz.
do sprawdzenia wszystkie połączenia wkładu dolotowego powietrza oraz wężyki podciśnienia jeśli to nie pomoże to sprawdzić należy przepustnicę oraz przepływomierz powietrza sprawdzałeś błędy silnika? ewentualnie logi przepływki.
Sprawdź podciśnienie pompy VAcum i wszystkie wężyki podciśnienia. Potem napisz. Czekamy.
Kranik podciśnieniowy może być uszkodzony, albo niewłaściwie podłączyłeś wężyk z podciśnieniem. Połączenie to musi być szczelne, czyli wężyk musi być ciasno nasunięty na króciec. W przypadku, gdy dawno skuter nie był uruchamiany, to na pewno paliwo "znikło" z gaźnika i trzeba będzie dłużej uruchamiać silnik aż napełni się gaźnik. Sprawdź, czy masz odpowiednią...
Wężyk steruje ciśnieniem regulatora zmienia się bodajże od 2,5 do 3 barów. Tu masz : Zdjęt Podciśnienie wyłączone 3.0 bar Wężyk założony Podciśnienie włączone 2,5 bar Pompa nie pracuje Po 10 min 2.0 bar
No to sprawdzaj kolejno wszystkie miejsca gdzie dochodzi podciśnienie - gdzieś musi znikać - np.egr. Zaślep na chwile wężyk podciśnienia idący na zawór egr i zobacz czy coś się zmieniło. Sprawdź akumulator podciśnienia. Jaki to silnik?
wyślijcie mi proszę zdjęcie silnika golfa IV TDI ( I czerwone) z 1999r. z zaznaczonymi i podpisanymi wężykami podciśnienienia! z góry wielkie dzięki
Kolego sprawdź sobie przewody podciśnienia, to musi być pewne. Odpal auto, otwórz maskę, zrzuć wężyk z akumulatora podciśnienia (ta czarna bańka) i przyłóż palec do tego wężyka, chociaż lepszym rozwiązaniem było by podłączyć się pod vakuometr bo jeżeli moc "wraca" to musi być jakieś podciśnienie. Ja bym też sprawdził gruszkę od Turba, pamiętam jak to...
do zaworu podłączony jest wężyk na którym po odpaleniu pojawia się podciśnienie ( chyba że nie powinno ? ) Nie powinno zaworek N75 może być uszkodzony lub źle wysterowany.
Raczej nie. Mam na myśli nieszczelności za czujnikami, przepustnicą itp. (kolektor ssący, ewentualne wężyki podciśnienia). Sama obudowa filtra nie powinna mieć na to wpływu.
Drugi koniec plastikowego wężyka trafia do elektrozaworu EGR, stamtąd do okolic kolektora ssącego, tam też brak podciśnienia. Wężyk powinien być podłączony do króćca na kolektorze ssącym i na pracującym silniku powinno być w nim podciśnienie odpowiadające podciśnieniu w kolektorze ssącym. Tam się nie ma co zepsuć, pompy podciśnienia tam nie ma.
Tutaj też katalog sond bosch,uniwersalną kupisz za około 200zeta. http://www.bosch-lambdasonde.de/en/downl... Dodam że czasami warto sprawdzić wężyk podciśnienie między kolektorem dolotowym a reduktorem lpg czy nie puszcza gazu.
To co pokazujesz na zdjęciu to nie zawór a elektrozawór który steruje zaworem EGR poprzez podciśnienie. Błąd tyczy się zaworu EGR a nie tego elementu. Jak sam widzisz tutaj opis błędu jest dość ubogi. Przyczyną może być np zablokowany zawór, nagar w dolocie, przepływomierz lub w przypadku podciśnieniowego np przerwany wężyk podciśnienia. Zacznij od...
ten wężyk wszedł, lecz na dole przy punkcie 2 odłączył mi się wężyk przeciwległy do tego który podłączyłem, taki krotki około 5cm ma, może ktoś orientuje się gdzie on powinien być podpięty?
No spoko tylko nie bardzo wiem jak to fizycznie wykonać Zdejm którykolwiek wężyk podciśnienia i włóż do nakrętki z benzyną, sam zaśsie.
Daj jakieś kropki przecinki czy coś bo mało z tego zrozumiałem :D Gaśnie jak odłączysz przewód podciśnienia? Jeśli tak to normalny objaw: wypala się paliwo w gaźniku bo zawór sterowany podciśnieniem jest zamknięty.
Te czerwone wężyki to podciśnienie. Wcześniej działało dobrze? Może mapa tak zrobiona ze silnik twardo pracuje na wolnych, silnik pracuje równo czy nie, jakie masz obroty jalowe?
narobiłeś sie - ale od tego jest to forum by sie czegoś dowiedzieć astra nie chodzi na czwarty cylinder zrob tak sprawdź przewód podciśnieniowy idący od kolektora ssącego aż do serwa (uwaga - nie on jest powodem złej pracy) tuż przy zaworze zwrotnym tego przewodu jest mały kruciec z gumowym ciękim wężykiem podciśnienie biegnące tym wężykiem śłuży do...
Podłącz kawałkiem wężyka podciśnienia gruchę przy turbo bezpośrednio z króćca przy pompie podciśnienia i wtedy zloguj dynamicznie 011 do 2500 obrotów. Zobaczymy czy wtedy turbo będzie się budzić tak jak należy i czy będzie przeładowywać. Nie bawmy się w kwestie ze skrzynią korbową bo to nie tędy droga.
Jakie podciśnienie na wężykach ?, w 90KM silniku jest wastegate w turbo sterowane ciśnieniem. A w sterowniku jest zabudowany map sensor i ma widzieć prawidłowe ciśnienie w dolocie
Taki sam objaw spotkałem kiedys w golfie 2 i powodem był LIŚĆ w baku przyklejał sie do rurki (smoka) po zdjeciu wężyka podciśnienie znikało i liść odpływał do kolejnego razu. Sprawdź sobie bak czy nie pływa tam coś podobnego a także pojeździj z popuszczonym korkiem wlewu paliwa
Wężyki podciśnieniowe wymienić na nowe od zaworu n75.I sprawdzić podciśnienie(manometrem)
Jest to podciśnienie zaworu EGR załóż jakikolwiek najlepiej zbrojony , średnica bodajże 6mm Pozdrawiam
W pierwszej kolejności pneumatyka do sprawdzenia. Do zaworka idą 3 wężyki: podciśnienie z pompy, gruszka turbiny i odpowietrzenie zaworka. Ten trzeci lubi się zapchać i wtedy turbo przeładowuje okrutnie. W okolicach pokrywy zaworów jest sitko od tego wężyka. Trzeba sprawdzić drożność. Jak masz zgrany wsad z ECU to wrzuć bo trzeba sprawdzić czy ktoś...
Witam, Mam dziwny przypadek związany ze spadkiem podciśnienia. Z dnia na dzień po nocy, przy pierwszej jeździe zauważyłem brak mocy, przeszukałem wszystkie wężyki podciśnienia myśląc że któryś się przetarł (chociaż w lato wymieniałem wszystkie tak na wszelki wypadek). Ale wszystkie wężyki wyglądały w porządku, doszedłem do punktu gdzie wpina się wężyk...
Witam serdecznie , mój problem polega na tym, że w vito 110td chciałbym podłączyć wszystkie wężyki podciśnienia światła, gaszenie i wszystko to co przy silniku. Myślałem o tym żeby podjechać do kogoś kto ma takiego samego vitka z okolic Garbowa ,ale nie mogę znaleźć nic takiego. Czy ktoś może mi pomóc w tej sprawie? Pozdrawiam Janek.
Koledzy, jeśli turbina nie ma zapieczonych łopatek zmiennej geometrii w pozycji max doładowania to po odpięciu wężyka podciśnienia z siłownika podciśnieniowego regulującego kąt nachylenia łopatek na wolnych obrotach biegu jałowego turbina będzie miała prawie identyczne ciśnienie jak ciśnienie atmosferyczne, więc jakie węże twarde i skąd to ciśnienie...
http://obrazki.elektroda.pl/5038380700_1... Nr 9 na zdjęciu - przetwornik ciśnienia (do zaworu recyrkulacji spalin) Zaworek/czujnik znajduje się w lewym nadkolu, jak powinien być podłączony? Tzn pod jaki króciec który wężyk podłączyć? Drugi wężyk przy zaworku idzie gdzieś w stronę podszybia. http://obrazki.elektroda.pl/8906747900_1...
Podłącz i zobacz czy tzw. Grzybek się przesuwa, I posprawdzaj dokładnie przewody podciśnień, W moim D13B2 (co prawda inne objawy) Długo szukałem przyczyny, a okazało się, że wężyk podciśnienia pękł i nie było to widoczne.
Kanał, wężyk przez który podciśnienie pompuje membraną żeby ta zasysała paliwo z baku do gaźnika. Zdejmij tłumik i zobacz czy okno wydechowe nie jest zatkane nagarem i przy okazji popatrz na gładź cylindra i stan tłoka jak to wygląda.
Wszystkie wężyki podciśnienia do wymiany, nie tylko tej jeden. N75 powinien być na ścianie grodziowej - dochodzą do niego 3 wężyki - z N75, filtra powietrza i z trójnika gdzie idzie na EGR i klapę gaszącą.
podciśnienie wężyk schemat wężyk podciśnienie podciśnienie wężyk benzyna
otwiera roleta wzmacniacz stereo gitara termostat lodówka turystyczna
poziome paski drukarka laserowa poziome paski drukarka laserowa
Simmering w pralce Panasonic NA-168VX2: Wymiary i Wymiana Minimalna odległość zbiornika wyrównawczego od grzejnika