http://obrazki.elektroda.net/93_12649362... 1 - zaworek zwrotny 2 - elektrozawór N18 3 - elektrozawór N239 4 - siłownik kąta nachylenia łopatek zmiennej geometrii turbosprężarki 5 - do pompy podciśnienia (pompy tandem) 6 - siłownik klapy dławiącej 7 - siłownik zaworu EGR 8 - akumulator podciśnienia 9 - elektrozawór N75
Na zdjęciau przedstawiłeś jeden z zaworów sterujących EGR, turbo i przepustnic kolektora. W tych silnikach nagminną usterką jest właśnie pompa vacu. Wszelkie grzebania , mycie, czyszczenie jej nie przynosi efektu. Tylko wymiana na nową lub 100% sprawną. Zapewne po kilku hamowaniach zapala się kontrolka silnika. W odczytanaych błedach na bank jest coś...
Te cienkie przewody podciśnienia potrafią się zacisnąć lub zabrudzić. Często też gruszki przy turbo gniły i tam ucieka podciśnienie.
To 16Ω jest główne czyli U1 U2.
Serwo jak pada to znaczy, że jest dziurawe i powinno coś syczeć, można je sprawdzić pompą podciśnienia - ręczną pompa i zobaczyć czy podcisnienie spadnie i wtedy bedzie wiadomo. Usterki serwa zdarzają się, ale rzadko, prędzej przewody się uszkadzają, złączki.
Turbo nie jest w stanie utrzymywać stabilnego ciśnienia (do sprawdzenia sterowanie turbo jak i samo turbo, pompa podciśnienia i wężyki). Dwa BIP-y na - wszystkie plus szarpanie czyli pompa tandem (paliwa plus podciśnienia) do weryfikacji ciśnienie na pompie. Jaki przebieg? Oringi na pompkach były robione?
-0.8 minimalne
Trzeba umieć rozróżnić ciśnienie od podciśnienia które też jest ciśnieniem ale mierzonym względem otoczenia. 550mmHg podciśnienia to jest ok -72kPa podciśnienia względem atmosfery czyli 28kPa ciśnienia bezwzględnego, w przeliczeniu ok 28kPa. Nowa pompa robi ci 2Pa ciśnienia bezwzględnego czyli -99,998kPa bara podciśnienia (jeśli nie pomyliłem liczby...
Szukaj takiego urządzenia http://obrazki.elektroda.pl/1355845500_1... schemat http://obrazki.elektroda.pl/2818512500_1...
myślałem ,że może jest to czujnik ''wstępnej'' próżni ,który steruje tą ostatnią To już powinien być czujnik próżni, a nie podciśnienia: podciśnienie, to o ile ciśnienie jest mniejsze od atmosferycznego - a taka pompa potrzebuje mieć na wylocie ciśnienie najwyżej kilka milibarów - to jakie to jest podciśnienie, skoro ciśnienie atmosferyczne waha się...
Pod podany VIN program serwisowy wyrzuca tylko jeden numer: A6510900005
tandem-pompa (zintegrowana pompa paliwa z pompą podciśnienia) jest stricte mechaniczna... nie ma żadnego zasilania po stronie elektrycznej... napędzana jest mechanicznie z wałka rozrządu... jeśli pompa paliwa (elektryczna) która jest w baku podaje poprawnie paliwo, to tak jak już Ci pisałem... najprawdopodobniej tandem pompa do wymiany...
napinacz wg. infotecha 20 Nm,dolne koło pasowe 25Nm śruby imbusowe,wałek rozrządu 45Nm
Zawór zwrotny może być przy samej pompie, ale ciężko będzie Ci napełnić taki układ wodą (można próbować pompą podciśnienia, u mnie zadziałało aż za dobrze :-) ).
To jest GDI więc podciśnienie do wspomagania jest brane z pompy podciśnienia, jak w dieslu. Jak bieg jest zapięty i koła się obracają to i pompa pracuje. Poza tym podciśnienia w zasobniku powinno wystarczyć na 2-3 wciśnięcia pedału hamulca. Niemniej i przy utracie podciśnienia hamulce działają, tylko jak ktoś nigdy nie jechał samochodem bez wspomagania...
Zdejmij wężyk, uruchom silnik i przyłóż palec do pompy. Jesli nie bedzie podciśnienia wiesz, że to pompa. Ewentualnie możesz jeszcze podkręcić troszkę obroty czy coś się zmieni.
Doładowanie raz jest raz nie ma coś mi to pachnie słabą pompą podciśnienia albo dziurą w wężykach. Przepływomierz też do sprawdzenia bo coś słabe ma wartości.
Stabilność wartości podciśnienia nie jest potrzebna. Chodzi o to aby je utrzymywać na wystarczającym poziomie.(...) Wszystkie pompy o różnych mocach z jakimi eksperymentowałem były zasilane silnikami szczotkowymi DC o napięciu 12V. Czujniki analogowe są relatywnie drogie. Kilkakrotnie tańsze są proste czujniki przeznaczone dla konkretnej wartości podciśnienia....
Zdarzało się w tych silnikach że tłukła się pompa podciśnienia vacu napędzana z wałka rozrządu. Czy po zciągnięciu przewodu podciśnienia, tego grubego też słychać tłuczenie
To jest psg5 i masz albo nie szczelne podciśnienia albo słabą vakum pompę i nie daje tyle podciśnienia ile trzeba, przytrzymaj na wyższych obr, czyli ok 1.5 tyś i wtedy naciskaj hamulec.
Jak bym napisał pompa podciśnienia to ty byś napisał pompa vacum. Nie zaśmiecajmy tematu kolego.
Panowie, jak piszę-czujnik podciśnienia stwierdził za małe podciśnienie z pompy.
Witam falownik sterujący pompa podciśnienia hali udojowej po podłączeniu agregatu prądotwórczego wywalało roznicowke na agregacie w falowniku żółto zielony podłączony był do PE do symbolu uziemienia (tej strzałki) był podłączony żółto od silnika i oplot kabla idącego do silnika przestało wyrzucać roznicowke po odłączeniu tych przewodów a jeszcze niebieski...
a nie ma jak sprawdzić jej parametrów, Do tego służy wakuomanometr . Poza tym , czy tam nie powinno byc regulacji podciśnienia ?
Wychodzi że nie ma podciśnienia. Może być rurka do pompy vakum. Wypchnięty bagnet oleju, to pompa vakum pompuje duże ilości powietrza.
Nie wiem co tam powinno być podłączone. Generalnie jeśli chodzi o pedał to są trzy opcje: -Nie szczelny układ podciśnienia. -Kończąca się pompa vacum. -Uszkodzone serwo. Sprawdź jakie masz podciśnienie w układzie z odbiornikami podciśnienia i bez. Przy krućcu pompu vacum to - 0,75 bara po maksymalnie 5 sekundach od odpalenia auta.
Pompa hydroforowa nie wytworzy podciśnienia bez zalania wodą. Odkurzacz?
Drugi koniec plastikowego wężyka trafia do elektrozaworu EGR, stamtąd do okolic kolektora ssącego, tam też brak podciśnienia. Wężyk powinien być podłączony do króćca na kolektorze ssącym i na pracującym silniku powinno być w nim podciśnienie odpowiadające podciśnieniu w kolektorze ssącym. Tam się nie ma co zepsuć, pompy podciśnienia tam nie ma.
Na podobnej zasadzie działają pompy podciśnienia -wspomagania układu hamulcowego w starszych typach VW DIESEL
Najlepiej posługiwać się wakuometrem , wpinasz się poprzez trójnik . Warto sprawdzić podciśnienie samej pompy wacu i dopinać kolejne układy podciśnienia , książkowo powinno być - 900 mb , w praktyce jak jest -700 mb jest jeszcze dobrze .
Pompki w miarę żyją. Zrób dynamiczny log grupy 003 razem z 011, czyli wrzucasz trzeci bieg masz 1000 obr klikasz start, zeby zaczął logowac i pedał do dechy tak do 4 tyś obrotów. Zrób jeszcze pomiar podciśnienia z pompy vacum, i zaślep przewód do serwa puki go nie zmienisz, bo może tam gubić podciśnienie i nie steruje turbiną.
Przed "PACE MBT-250" zrobiłem z takiego małego inwertera z pneumatyki - podawałem ciśnienie ze sprężarki - na drugim króćcu było z minusem. Ale to dawne czasy. Niewygodne to było - nie mogłem wówczas dostać wężyków silikonowych do podciśnienia.
Z vacuostatem odpada koszt wyniósł by "połowe" wartośći auta :D Za dużo elektroniki też nie chciałbym tu wpychać pamiętajmy że to auto bedzie jeździć także w terenie więc duże drgania itp. będą tu częste, nie chciałbym aby się np. coś przestawiło na potencjometrze czy coś w tym stylu... Znowu z drugiej strony aż tak nie siedzę w temacie aby pisać programy...
Mam ten sam silnik. Zaślep dopływ spalin do egr-a, nie odłączaj zaworu, wywala błąd. Nie słuchaj opinii, że to skraca żywotność silnika. Zrobiłem tak już 130tys i nic. Przerwanie, to zapowietrzona rampa common rail. Sprawdzić błędy, skasować, jeździć do wystąpienia usterki i ponownie je sprawdzić. Niestety ten silnik tak ma, że jeżeli raz na pare dni...
To jest pompa podciśnienia. Tam gdzie zaznaczyłeś to pompa wyrzuca powietrze, które wyciąga z układu.
Starowanie turbiną lub sama turbiną Do sprawdzenia podciśnienie z vacum pompy Wszystkie wężyki podciśnienia. Zawór sterowania turbiną orz gruszka turbiny. Na zostaje sama turbina czyli zmienna geometria
Pompkę kupiłem na Allegro za 50 PLN z podstawą, obejmami złączem elektrycznym i wężem i czujnikiem temp. i myślałem ze zamontuje w odpowiednie miejsce w aucie i po kłopocie a tu musze teraz kombinować gdzie ją dać bo jak napisałem w tym miejscu gdzie w nowszych modelach jest pompa ja mam jakieś elektrozawory podciśnienia. Pompa była w dobrym stanie...
Masz słabe podciśnienie w układzie i efektem tego jest to, że turbo nie może się zebrać z dołu. Właściwe ciśnienie uzyskuje dopiero przy 3170 obrotów lecz dalej przeładowuje aż do 3820 obrotów. Możesz spróbować podłączyć podciśnienie na "krótko" kawałkiem wężyka bezpośrednio z trójnika na wężyku pomiędzy pompą podciśnienia a serwem hamulców z siłownikiem...
Witam Panowie taka sytuacja. Patrze pod maskę a tam silnik popaprany olejem, odkręcam pokrywę filtra powietrza a tam aż mokro od oleju. Po odpaleniu silnika okazało się że olej zapierdziela przez tą rurkę od pompy podciśnienia. Miał ktoś taki problem, nie wiem czy wystarczy kupić zestaw naprawczy z membraną czy coś więcej trzeba wymieniać, ktoś pomoże?
Witam, jakie powinno być podciśnienie w układzie hamulcowym w Focusie MK2 1.8 TDCI?
Gaźnik wyczyszczony, drożny. Ciśnienie pompy wzorcowe. Wygląda to tak jakby nie było wcale podciśnienia. Pompa podaje co kilka swkund i przelewa gaźnik, bo paliwo nie jest zasysane do cylindra.
Ma, jeśli jest np. sterowana przy pomocy podciśnienia. Takie rozwiązanie stosuje się np. w zaworach upustowych, które otwierane są przy pomocy podciśnienia z pompy vacuum.
W tych alternatorach z tyłu zamontowana jest pompa podciśnienia, jest ona smarowana olejem z silnika, w przypadku nieszczelności na wałku wirnika olej wycieka na pierścienie ślizgowe i na szczotki, może to powodować takie objawy.Zobacz czy tył alternatora nie jest tłusty od oleju, jeśli tak, to wymiana uszczelnień wirnika.
Pierwsze co, to musisz sprawdzić szczelność instalacji podciśnieniowej. Drugie, sam gaszak na pompie. www.google.pl/search?q=mercedes+w124+gas... Na gorącym silniku, połącz na krótko z wyjściem podciśnienia z pompy. Silnik powinien zgasnąć. Jak zrobisz to, będziemy...
Pompy LUCAS są wrażliwe na podciśnienia. Cały układ zasilania paliwem dobrze odpowietrzony? Nie ma bąbli powietrza?
Duży przebieg tego wozu? Na moje ucho, to albo serwo hamulca straciło szczelność, albo przewód między pompą podciśnienia a serwem. Ale raczej stawiałbym na serwo. Schyl się pod kierownicę i nasłuchuj w okolicach popychacza łączącego pedał hamulca z tłokiem serwa.
Dźwignia pompy podciśnienia Który element nazywasz pompą podciśnienia? Pompy podciśnienia tam nie ma.
Albo przewody, albo padła ci tak zwana "gruszka" co porusza łopatki turbiny. Weź sobie kogoś do pomocy niech wsiądzie do samochodu dodaje gazu a ty w tym czasie patrz pod pokrywą silnika czy gruszka się w ogóle porusza i czy podciśnienie dochodzi. Jeżeli brak będzie podciśnienia to albo przewód jest gdzieś dziurawy albo pompa nie tworzy podciśnienia.
Przewody są podpięte do reflektorów. No to niestety konieczny będzie miernik podciśnienia (wakuometr) i sprawdzenie podciśnienia w układzie. Nie musi być to specjalistyczne narzędzie. Wystarczy np. tzw. "ekonomizer". Nie wiem, ile masz lat, ale kiedyś w dużych Fiatach i Maluchach można sobie było założyć dodatkowo taki wskaźnik na desce rozdzielczej...
Zmierz wielkość podciśnienia między smokiem a pompą, sprawdź też wentylację zbiornika. Usterka w 2 bankach to ewidentny brak ciśnienia.
a czy mogę w to miejsce skoro nie mam orginalnej od mb100 zamontowac od 2,4 d prawdopodobnie od beczki ????? Pompa podciśnienia pracująca na silniku nie jest przypisana do modelu auta a do silnika OM615 /616/ 617 , występowały trzy rodzaje , poszukaj sobie z jednym przewodem .
Witam, to bylo troche dawno, samochod naprawiony, u mnie okazalo sie, ze problemem byl sam silnik - rozwalony pierscien na jednym cylindrze oraz zawor ster. turbina (jesli dobrze pamietam to: v5) - znajduje sie na pasie czolowym i od niego wychodza 2 elastyczne ryrki podciśnienia [pompy vacum ---》ten zawór ster. turbina (v5) ===》i potem do gruszki turbiny.]...
To teraz skombinuj kawałek wężyka i podłącz gruszkę( na próbę)bezpośrednio tam gdzie jest wyjście podciśnienia z pompy vacum. Jak zaciągnie dobrze to pompa dobra i gruszka szczelna. Jak dalej słabo szukasz nieszczelności. Sprawdź też czy wyjście z pompy vacum nie ma luzu bo tam często był problem tylko nie pamiętam w których pompach.
Bo nie ma tam podciśnienia?
Sprawdź wszystkie wężyki od podciśnienia, sprawdź pompę podciśnienia. Pzdr
A więc tak. Ja nie mam problemu z turbiną ponieważ mam silnik SDI. A problem rozwiązałem bo właśnie tamtędy uciekało ciśnienie i serwo nie miało odpowiedniego ciśnienia a co za tym idzie membrana w serwie nie mogła odpowiednio pracować. Wystarczyło pompę podciśnienia odkręcić a następnie złapać na imadełku i ta końcówka ma taki stożek wystarczy nałożyć...
To napisz jeszcze, co chcesz osiągnąć... Nie ma zbiornika i nie będzie mieć? A ma wyłącznik ciśnieniowy, czy nie jest planowany wzrost ciśnienia na wyjściu (otwarty wylew)? Pompa raczej sama nie zaciągnie wody, ale warto to sprawdzić przed zakupem zaworu zwrotnego do kosza ssawnego i trójnika z zaworem do zalewania (bo jak zaciągnie - to nie ma potrzeby...
Podłącz kawałkiem wężyka podciśnienia gruchę przy turbo bezpośrednio z króćca przy pompie podciśnienia i wtedy zloguj dynamicznie 011 do 2500 obrotów. Zobaczymy czy wtedy turbo będzie się budzić tak jak należy i czy będzie przeładowywać. Nie bawmy się w kwestie ze skrzynią korbową bo to nie tędy droga.
W jaki sposób dokonać wymiany wężyka podciśnienia "idącego" od pompy VAKU do serwa?. Na co zwrócić uwagę?. Od strony pompy VAKU jest dogodny dostęp, a jak sie do niego dostać od strony serwa? Zafira 2.0 DTI (2003)
Pompa ma tłoczyć w układ a nie wytwarzać w nim podciśnienia .
Nie wiadomo, czy ten zabieg pomoże, bo zauważ, że transformator ma warstwy, do których dosyć ciężko będzie dosięgnąć. Na początek wybrałbym jednak wosk - tak jak się zalewa przetworniki gitarowe. Bezpieczniejsze, mniejsze ryzyko, że coś pójdzie nie tak, a ty zostaniesz z kostką żywicy. Wosk roztopisz bez problemu w garnku, tudzież w słoiku w kąpieli...
Układ podciśnienia ewentualnie pompa podciśnienia do sprawdzenia. Albo gdzieś gubisz, albo pompa siedzi. Przydałby się manometr podciśnieniowy.
A ja się zapytam autora- czy ten silnik będzie przyłączony do sieci publicznej? Bo jeśli tak, to ze względu na fakt, że duża wartość początkowego prądu rozruchowego powoduje duże spadki napięcia w sieci, do sieci publicznej o napięciu 400V mogą być łączone bezpośrednio silniki klatkowe o mocy nie większej niż 5,5kW. O rodzaju rozruchu (ciężki, lekki)...
Sprawdź czy się nada pompą podciśnienia do serwa hamulcowego z silnika napędzanego olejem napędowym. Na przyklad: https://bicar.pl/pompy/870-pompa-podcisn... Tam raczej pompy chodzą cały czas
Tam jest problem ogólnie z podciśnieniem ,pompą vacum i elektrozaworami.Pomiar vacum,drożność przewodów ,i podciśnienia do sprawdzenia na początek. Dla początkujących temat spalony.
Sprawdź podciśnienia, vacum pompa, zaworki które sterują podciśnieniami i gruszki które pracują na podciśnieniu.
A łaskawie spojrzałeś na zegar, który powinien pokazywać te 0,5 atm podciśnienia? Pompa już nie wyrabia na dwie konwie.
Pomiędzy pompą a serwo jest akumulator podciśnienia taka puszka po piwie (grube rurki) spróbuj podmienić z kimś.Od niego zależy podciśnienie po kilkukrotnym naciśnięciu pedału hamulca i tam chyba siedzi zawór zwrotny serwa (ale nie jestem pewien)
Pompa vaccum zużyta, nie wytwarza wystarczającego podciśnienia. Typowy problem w tych silnikach spowodowany konstrukcją pompy vaccum. Przy okazji do sprawdzenia wężyki podciśnienia, często są popękane.
Niema co się licytować, trzeba całą elektrykę gruntownie sprawdzić, bo może być wszystko, czujnik temperatury, przepustnica, czujnik podciśnienia, pompa paliwa.
Na zdjęciu nie widzę wężyk podciśnienia z zespołu gazowego do komory. Albo tak słabe zdjęcie... Wojtek ten wężyk z tacy nie idzie ta środkowa przelotka. Tylko po prawej z tyłu jest przelotka(nad pompa obiegowa). Tą środkowa krótki wężyk podciśnienia ma przebiegać.
Pompą podciśnienia możesz to odpowietrzyć.
Z tego co pamiętam to z głównego przewodu podciśnienia /pompa- serwo/ przy zaworze zwrotnym podpięte są dwa przewody. Główny przewód SERWO-POMPA ma tylko jedno wyjście pod które podłączony jest wężyk zasilający cały układ podciśnienia.
VAC to pompy podciśnienia, OUT do siłownika (EGR), ATM wolne. Sprawdź czy pompa podciśnienia daje jakikolwiek podciśnienie, lub czy obwód podciśnienia nie jest rozszczelniony (pęknięty wężyk, zamienione końcówki na innym elektrozaworze).
POchwal jaki masz silnik i jakie masz vaku generowane przez pompę podciśnienia.
Pompa podciśnienia, akumulator podciśnienia.
Witam mam problem z myjką ciśnieniową kranzle 1050TS. Od zakupu jest problem z jej uruchamianiem tzn, po wciśnieciu przelacznika od jej uruchamiania na pozycje 1 słychać (chyba ) pompe jak próbuje nabić ciśnienie ale za chwile dźwięk ustaje a myjka po naciśnieciu spustu lancy nie leje wodą pod cisnieniem tylko woda jak z weza ogrodowego poprostu bez...
witam,jakiego koloru sa przewody sterujace pompa podcisnienia w passacie93r?Czy gdzies w okolicy tylnej kanapy jest dostep do tych przewodow?
Myślę że problemem nie będzie pompa ABS tylko brak podciśnienia.
Poszukuję firmy mającej w swojej ofercie pompy podciśnienia (nie tłokowe) o wydajności ok. 200 m3/h.
Ale jest pompa podciśnienia.
Gdzieś jest nieszczelność i tyle, trzeba szukać. Prześledzić podciśnienia od pompy, po nitce do kłębka
jakie powinno by tesh nominalne ciśnienie pompy paliwa?? bez podciśnienia - 3 bary z podciśnieniem - 2,5
Mam to samo, powymieniane czujniki temperatury silnika, płynu chłodniczego, silnik krokowy, filtry paliwa, oleju, powietrza, kable WN, kopułka, palec, świece, czujnik podciśnienia, pompa paliwa, przewody odpowietrzające udrożnione, przewody paliwa drożne. Dalej bez zmian. Może już wymieniłeś czujnik temperatury płynu chłodniczego? Jaki efekt? Może ja...
Mam ten sam defekt w Audi A4 1,9 TDI 115KM AJM 2000r. Przyszła jesień zrobiło się trochę chłodniej i powstał problem z odpaleniem zimnego silnika . Wymieniłem świece żarowe, zawór zwrotny paliwa, filtr paliwa, czujnik temperatury, przedmuchałem przewody paliwowe i nic się nie zmieniło.Teraz sugeruję wymianę uszczelek dual vacuum pompy czyli pompy podciśnienia...
nie do konca rozumiem o co ci chodzi mozesz to lepiej wyjasnic
W mojej stacji do rozlutownicy od kilku lat mam włożoną pompę podciśnienia hamulców od skoda/vw/audi. Pompa łopatkowa duże podciśnienie i wydajność. Pobór prądu około 5-6A. Pomimo dłuższej pracy nie nagrzewa się i pracuje dosyć cicho. https://obrazki.elektroda.pl/4249514700_...
Tam gdzie idzie przewód od sprzęgła (rurka) będzie w jego okolicy odpowietrznik. Twój opis bardziej pasuje do uszkodzonej pompki sprzęgła bądź wysprzęglika. Możesz spróbować odpowietrzenia, lecz efekt może być niezadowalający. To że nie masz wspomagania hamulców (serwo nie działa) może być spowodowane uszkodzonym przewodem podciśnienia, pompa vacum,...
Witam. Poszukuję kogoś, kto (poza tym co w internecie) rozumie mechanizm zwężki Venturiego. Potrzebuję parametrów, aby rurka podciśnienia osiągała w granicach -0,9 bara (jak wskazuje wakuometr). Jest dużo wzorów matematycznych, ale nie zajmowałem się tą dziedziną, więc nie bardzo wiem, jak to ogarnąć, gdzie dane są z nieba. AI: Do jakiej aplikacji lub...
Tych siłowników nigdy nie odpowietrzy. A pływać coś tam zawsze będzie dlatego że jest jednostronnego działania, olej nie jest ściśliwy ale nikt nie powiedział że nie jest odporny w drugą stronę czyli na podciśnienia.
Odnośnie "słabego" podciśnienia wytwarzanego przez pompę podciśnienia, a wyczuwalnego podczas hamowania, to proponuję sprawdzić szczelność króćca wychodzącego z pompy. W wyniku drgań silnika wyrabia się połączenie pompy z przewodem od serwa a zmniejszone podciśnienie ma wpływ na skuteczność hamulca zasadniczego. Niektórzy z różnym skutkiem starają się...
Pompa vacum, podciśnienia.
Podciśnienie pompy vacum sprawdź. Geometria luźno chodzi?
Monowtrysk to nie wszystko.potrzebny jest jeszcze sterownik silnika pompa paliwa,czujnik podciśnienia w kolektorze i przeróbka instalacji elektrycznej.nie wiem jaki tam jest układ zapłonowy,ale chyba zwykły czyli też do wymiany,nie wspominając już o wałku rozrządu czy kosztach robocizny.To wszystko przekroczyłoby koszty zakupu nowszego modelu z wtryskiem.
Jak wyżej , zacznij od paska rozrządu i oględzin napędu pompy oleju i pompy podciśnienia .Wydaje mi się . że jeżeli zdemontujesz pompę podciśnienia to sprawdzisz tez zęby na wałku .
Sprawdź podciśnienie pompy VAcum i wszystkie wężyki podciśnienia. Potem napisz. Czekamy.
Jeśli na desce masz wariactwo kontrolek wypnij wtyczkę od pompy podciśnienia. Ja swoją wyciąłem i oddałem do elektronika- walczy z nią zobaczymy z jakim skutkiem. Nowa pompa w ASO 4047 zł, na allegro są zamienniki z Chin za ok 700 zł lecz nie wiadomo czy to zadziała.
Witam. Czy zmierzone podciśnienia wakuometrem są ok: 1. Pompa vacum z podłączonym serwem 0,55 2. Pompa vacum z odłączonym przewodem serwa 0,7 (poszłoby pewnie dalej ale koniec skali wakuometra) 3. Zawór n75 wejscie vacum 0,55 4. Gruszka turbiny 0,40 (jak zamieniłem na próbę zawór n75 z n18 to było 0,45) Do rzeczy. Czyściłem tacie turbinę i gruszka na...
Kolego sprawdź proszę te pompę podciśnienia jakimś manometrem ewentualnie innym urządzeniem mierzącym podciśnienie. Do 100 mili Barów pompa sprawna po wyżej coś nie tak z pompą albo (jeżeli się podepniesz do całego układu a nie do samej pompy) nieszczelność na wężach podciśnienia .
a czy podciśnienia ma dobre może pękł plasstikowy wąż przy pompie podciśnienia
pompa podciśnienia pompa podciśnienia skoda citroen pompa podciśnienia
zmywarka amica silnik zmiana napedu obsada wtryskiwacza
płyta główna viessmann mikser niewiadów
Gasik RC do transformatora 230V 200W: dobór i montaż Pralka do 2500 zł oszczędzająca wodę: Samsung, Bosch, Electrolux, LG