Pompy używane są dostępne na znanym portalu aukcyjnym . Należy szukać pod hasłem pompa podciśnienia skoda i patrzeć po zdjęciach . Na mojej jest oznaczenie 8E0 927 317A skoda ma inne oznaczenia i pompa jest chyba z przekaźnikiem. Jeszcze sprostowanie odnośnie poboru prądu zapomniałem że zasilam ją z 6V i wtedy pobiera około 6A przy zatkanym ssaniu....
Jak bym napisał pompa podciśnienia to ty byś napisał pompa vacum. Nie zaśmiecajmy tematu kolego.
Sprawdź przewody podciśnienia (zdejmij wężyk z zaworu EGR i zobaczy czy jest w wężyku podciśnienie.
Pompa może się kończyć.
Z tego co pamiętam to z głównego przewodu podciśnienia /pompa- serwo/ przy zaworze zwrotnym podpięte są dwa przewody. Główny przewód SERWO-POMPA ma tylko jedno wyjście pod które podłączony jest wężyk zasilający cały układ podciśnienia.
Pod maską. Brak podciśnienia w serwie hamulcowym. Szukaj nieszczelności w przelotce grodzi silnika, bądź na pompie vacum.
1. Wszystkie podciśnienia mają być podłączone zgodnie z fabryką (schematem dla danego silnika) 2. Odepnij serwo, zaślep przewód i sprawdź podciśnienie 3. Kod silnika, turbosprężarka, pompa wtryskowa - pełne informacje o tych elementach poproszę.
grala1 podsunął pomysł odnośnie weryfikacji instalacji paliwowej. Usterka okazałą się bardziej prozaiczna ponieważ w smoku który w skodzie składa się z dwóch puszek zrobiła się galaretka i ta w zależności od okazji i ułożenia samochodu czasami zakrywała sitko w ssaku co powodowało zwiększenie podciśnienia w instalacji i pompa mimo że zaciągała paliwo...
A czy przejście na większe tarcz typu 312 wiąże się z jakimś rzeźbieniem? Czy jarzma pasują pod otwory seryjne z 288? 150 a RS ma tak samo usadowione mocowania? Są jarzma pasujące pod Twoje zwrotnice jak i zaciski. Poszukaj w Google - tam znajdziesz wraz z numerami fabrycznymi danych elementów. Musisz również zmienić kodowanie pompy ABS, aby wiedziała,...
Witam. Najpierw sprawdziłem w instalacji, a później bezpośrednio na pompie. Wskazówka drży jednakowo.
A wryskiwacz sterujący ok filtr paliwa ok? koło zębate na wale ok? zawór n108 ok?turbo nie przeładowuje?przepływka ok?podciśnienia ok?to na razie tyle.Jak coś sprawdzisz lub zrobisz porządną diagnostyke spróbujemy pomóc.
Z tego co wiem jeśli była by uszkodzona sonda to silnik by zwariował na biegu jalowym. Zapomniałem dodać że sondy były zmieniane ok 6 msc temu. 2x nowa sonda 700 zł od szt. (at)edit Chociaż obstawiam że może to być pompa paliwowa, coś z paliwem. Bo jeśli chodzi o powietrze to nie wydaje mi się żeby coś miało tu wspólnego skoro przetrzepalem cały samochód...
blade9999 sprawdź poczte przesyłka zgodnie z umową wysłana :) tak na marginesie przyszło mi do głowy że może masz uszkodzony wężyk z regulatora podciśnienia , ale na ten temat znajdziesz w tych skanach co ci wysłałem Mam wkleic instrukcje po czesku i ksiazke jalowieckiego i naprawiam sam bys swoje teorie schowal do wora? .... kol. barthezz przystopuj...
Witam. Od pewnego czasu pojawia mi się problem z Fabią 1 1.2 12V (AZQ albo BME). Wygląda to tak, że czasami przy gwałtownym przyspieszaniu potrafi sobie "czknąć". Do wczoraj w ciągu roku zdarzyło się to może ze 30 razy, ale już wczoraj pojawił się przy tym błąd P0171 i zapalił się check engine co się wcześniej nie zdarzało (błąd usunąłem na parkingu...
Autor szuka dziury gdzie jej nie ma. Wymieniłem tylne zaciski na nowe. Po wielokrotnym odpowietrzaniu mam nadal dość miękki hamulec. Więc wszystko jest raczej w porządku, jak stały ci tylne zaciski i się nie ruszały to miałeś twardy pedał bo hamował w zasadzie tylko przód. A teraz jest bardziej miękki bo tylne też działają. Wydaje mi się, że auto hamuje...
Zaworek n75 oraz n108 to te dwa polstikowe po prawej stronie tam gdzie sa podlaczone wezyki te tez posprawdzaj moze jakis jest nieszczelny. Najlepiej jednak sprawdzenie kata wtrysku proponuje, moze Ci rozrzad przeskoczyl i to moze byc przyczyna totalnego zamulenia fury.(17656 regulacja poczatku/kata wtrysku) Na 100% . N 108 jest w pompie wtryskowej...
potrzebuje znalesc czujnik temperatury wody w skoda octavia 1,9 TDI kolo czego lezy? wszelkie informacje beda pomocne na przyszłość musisz podać rocznik samochodu, symbol silnika lub jego mocy skoro symbolu nie potrafisz znaleźć, na tych fotach masz umiejscowienie czujnika temperatury płynu chłodzącego, pierwsze foto to silnik VP czyli na pompie wtryskowej...
sprawdź wężyki sterujące bypasem/kierownicami spalin (w zalezności od typu turbiny) w turbinie - może byc też uszkodzona gruszka pneumatyczna przy turbinie ... w zależności od rodzaju turbiny: z bypasem - za słabe nadciśnienie - ECU nie może wysterować zadanego ciśnienia doładowania z kierownicami spalin - vacum pompa nie może zaciągnąc tak dużego podciśnienia...
musisz sprawdzić czy po uruchomieniu silnika i przekręceniu pokrętła regulacji ciepłego nawiewu (lub HI w przypadku klimatronika) i włączeniu nawiewu na 3 czy załącza się jeden lub obydwa z przekaźników uruchamiających podgrzewacze chłodziwa silnika w króćcu wodnym wychodzącym z głowicy silnika, chodzi o ten podgrzewacz (trzy świece żarowe po prawej...
z podcisnieniem 2,5 bar bez podciśnienia 3 bar
Witajcie, Mam ogromną prośbę o pomoc bo już szczerze mówiąc nie mam pomysłów na mój samochód i zaczyna mi działać na nerwy. Szukając na forach , można odnieść wrażenie, że to dość typowa usterka ale wszelkie możliwe rozwiązania nie zadziałały. Zaczęło się od drgania na postoju. Na początku delikatnie, później już regularne telepanie od momentu, kiedy...
Właśnie sprawdzałem wakuometrem podciśnienie w układzie i pomiędzy pompą, a elektrozaworem sterującym turbo wskazówka wakuometru wychyliła się na maxa czyli troszkę powyżej 70 cmHg (ok 1 bar), a pomiędzy elektrozaworem, a gruszką podciśnienie było powyżej 0,7 bara. Wciśnięcie hamulca powodowało delikatny spadek podciśnienia ale nie było ono mniejsze...
Dane samochodu: Skoda Octavia II Combi 1Z5 RS Motor: 2.0 FSI 147kw 200km Kod silnika na podstawie VIN: BWA Przebieg: 260tyś Instalacja LPG - BRAK Witam wszystkich, mam problem z moim autem i poszukuję jakiejś wskazówki lub kroków, które mogę podjąć w celu wyeliminowania błędu. Samochód przy odpaleniu na zimnym silniku, trzyma przez 10-15 sekund obroty...
Rozrząd był zmieniany przy 306kkm(z tego co pamiętam to bardziej kompleksowo szklanki panewki itd) auto ma teraz 314kkm, Egr wymieniony, wszystkie wężyki od podciśnienia pozmieniane przy około 300kkm Skoda superb pierwszej generacji 2003r. Witam, sprawa dosyć świeża mianowicie wczoraj podczas jazdy zauważyłem, że stojąc na światłach strasznie zaczęło...
Witam Panowie, takie pytanie - byłem ostatnio na przeglądzie serwisowym i wszystko ok, poza jedną kwestią - co prawda mechanik twierdził żebym to olał ale prawdę mówiąc troche kiepsko dobijac silnik. Pojawił się po podpięciu komputera błąd mieszanki, wtedy nie wiedziałem jaki, teraz po jakimś czasie podłączyłem swój laptop z VAG-iem i wykakuje taki...
Witam. Przeszukałem wszystko co mogłem na necie ale nic nie znalazłem tzn nie znalazłem rozwiązania. Mój problem polega na tym że skoda octavia 1.9 tdi z 2000r 110 km kopci na biało i nierówno pracuje jak by jeden cylinder nie działał. Podczas jazdy silnik sam dostał obrotów i zapaliła się kontrolka od ładowania a potem zgasł silnik. Po odpaleniu zaczął...
Wtrysk benzyny magneti marelli jednopunktowy(a taki będzie w oryginalnym silniku w unie 1.0 99 na 100%) nie przestawi się tak żeby gasnął chyba że to jest jakimś cudem bosch. Ostatnio naprawiałem takie auto i pompa benzyny była zapchana glutami z rozpuszczonej gumy która jest naokoło pompy i razem są zanurzone w zbiorniku. Ścigałem zasilający przewód...
Witam jestem właścicielem skody octavi 1,9 tdi 130 koni 6 biegów na wtryskach. Mój problem jest taki że auto gaśnie podczas jazdy na luzie na zimnym silniku na ciepłym. Wymieniłem czujnik położenia wału i przekaźnik od pompy paliwa wszystko na nowe. Problem się zaczął gdy przejechałem przez garb z i przód auta mi się mocno odbił i usłyszałem uderzenie...
Witam. Sprawa dotyczy Skody Octavii II 1.9 TDI 2006r. 1Z5 combi, silnik BXE,przebieg 145000km. Pewnego dnia podczas jazdy zapaliła mi się żółta kontrolka silnika,pojechałem do mechanika ,który podpiął się komputerem i stwierdził ,że do wymiany mam zawór EGR.Zdiagnozował to nie tylko komputerem ,zdemontował ten zawór,przeczyścił,sprawdził podciśnieniem...
Panowie odświeżam temat, walczę już z tym szarpaniem sporo czasu nie doszedłem co to. A problem nie ustąpił ani się nie nasila choć liczyłem że coś w końcu się uwali i będzie jasne. Co sprawdziłem do tej pory: Komp: -Brak błędów -logi OK (na dynamicznych nic nie widać bo pedał max i jest wszystko OK) -pompki na kompie OK Reszta: -podciśnienia OK -układ...
Widzę, że małe zamieszanie na forum się zrobiło :) Wynalazek tak czy inaczej działa i na pewno będzie rozwijany. Jak silnik klęknie to mam drugi w dobrym stanie to zrobię przekładkę a stary rozbiorę i ocenie co z nim para wodna zrobiła. Co do niejasności spalania Artur k wyjaśnił dokładnie o co mi chodzi. Co do lambdy w SDI na 99 % nie ma i sam też...
Może się robić podciśnienie w zbiorniku paliwa (odkręć korek i pojeździj) może czujnik na wale,filter paliwa, pompa paliwa itp. Nic narazie nie sprawdziłeś, to jak wróżenie z fusów.
3tys km temu byla cewka i pompa wody z plynem wymienione plus klocki wiec mysle ze kable i swiece sa ok Proste wykręcenie i ocena wizualna świec może pomóc w ustaleniu problemu . A teraz z drugiej strony: jeśli posiadasz tester to podaj co pokazuje 1 i 2 sonda na rozgrzanym silniku (po wykasowaniu błędu), jaki jest czas wtrysku i jakie podciśnienie...
Ściągnij wężyk z N75 który idzie z vacum pompy i bedziesz wiedział czy masz podciśnienie. Jeżeli będzie to sprawdzić zasilanie N75, jeżeli jest to N 75 do wymiany/ Z drugiej strony ciekawe że niby grucha dobra a mechanior kazał wymienić ?
Jesli masz się czym podpiąć to odczytaj korekty długoterminowe przy jeżdzie na gazie,a potem przełącz na benę i zrób dokładnie taki sam przejazd.Dobrze zestrojona instalka nie zmieni korekt. To nie jest tak, jak kolega pisze. Ja na początku, tym się kierując tą zasadą, goniłem w piętkę, bo korekty raz były takie same, a następnym razem już były rozjechane....
Witam. Walczę z problemową Fabią ze starym typem LPG w rodzinie. Mały przebieg, ale od lat wiele problemów - prawdopodobnie kiedyś ktoś coś spieprzył i tak się to ciągnie. Sytuacja wygląda tak, że na PB na biegu jałowym silnik pracuje źle - trzęsie się, krztusi itp. bez względu na temperaturę. Na LPG wszystko jest jak trzeba. Niedawno wymieniono UPG...
Jakość oleju ma się nijak do pomiaru ciśnienia, jedynie co gesty olej może podwyższyć ciśnienie ale jak robimy to na sikniku rozgrzanym do temperatury roboczej to olej jaki by nie był robi się rzadki wiec ma niewielki wpływ na wyniki pomiaru. Test na obecność spalin mam na myśli chemiczny ale nie zaciąganie jakąś tam strzykawką tylko stawiasz taki specjalny...
pompa podciśnienia podciśnienia pompa citroen pompa podciśnienia
czyszczenie fusera szarpie skrzynia automat próba zwarciowa laptop
bosch sps53m22eu r8010 schemat
Kabel zasilający wyświetlacza nawigacji Citroen C4 Picasso 2009 - opis i diagnostyka Jak rozpoznać gaz R134a w systemach chłodniczych?