Czy po to rozruchu zaciąga sztangę. Ew. czy jak podasz osobno tam podciśnienie to turbina ładuje?
Sprawdź czy ma przelot jak jest dołączony bądź zgaszony silnik. Jeżeli nie ma to jest sprawny
coś tam coś tam z czymś tam czyms tam. daj to komuś co się zna i niech to opisze za Ciebie. bez obrazy. pozdrawiam. ps. sprawdź podciśnienie.
Witam. mam problem z przewodem podciśnienia w moim fordzie fiesta 1.3 95 r. gdyż nie wiem gdzie powinno być wpięte. jeden przewód łączy kolektor ssący z jakimś czujnikiem. Na przewodzie tym znajduje się trójnik z którego wychodzi właśnie ten luźny przewód podciśnienia. Mam problem gdzie go podłączyć. Z góry dziękuje za pomoc
sztywny przewód gubił podciśnienie przy samej pompie, a co do słabych hamulców myślę, że wymiana klocków i tarcz pomoże, od razu sprawdzę prowadnice i tłoczki. Dodano po 2 Wymieniłem sztywny przewód serwa przy wacumpompie. oczyściłem papierem ściernym złącze z pompą. przestał gubić podciśnienie.
dokładnie sprawdź podciśnienia
Witam, Problem rozwiązany :-) przyczyną był pęknięty plastikowy łącznik węźyków od podciśnienia :-)
Może nie jestem "takim" specem od motoryzacji, ale przynajmniej kilka znanych mi samochodów ma w pobliżu wlewu paliwa rurkę odpowietrzającą zbiornik. Najczęściej rurka ta ma ujście koło koła ,w związku z tym istnieje możliwość zatkania błotem,piaskiem itp. A wtedy powstaje podciśnienie w zbiorniku paliwa.
Jeśli to sekwencja to tylko wizyta u gazownika i podłączenie kompa pod BRC bo przyczyn moze byc bardzo wiele . Piszczący dźwięk oznacza błąd np. za niskie ciśnienie gazu , podciśnienie (map sensor) jak i wiele innych.
sprawdz uszczelke pod kolektorem ssącym oraz przewody podciśnienia
A może problem z podciśnieniem, jakieś uszkodzone wężyki...?
a tak przy okazji , jak sprawdzić MAP w fordzie fiesta na monojetroniku , jakie częstotliwości powinny być na wyjsciu czujnika i jak wywołać odpowiednie podciśnienie :?:
Przebieg prostokatny o amplitudzie 2,5V i wypełnieniu 50%. Do pomiaru uzywac obrotomierza do silników czterocylindrowych,bez podciśnienia powinno być wskazanie 4600-4800 obr. Później popatrzę do specyfikacji ile hz,ale o ile pamietam bez podciśnienia 112 hz.
Powinieneś mieć klapkę (przepustnicę) nad wlotem paliwa do gardzieli. W starych VW miałem to sterowane sprężyną bimetaliczną, u Ciebie sądząc po zdjęciach z neta może być mieszek i podciśnienie. Jak wrzucisz kilka zdjęć z różnej strony będzie łatwiej pisać. Kiedyś się na to wkurzyłem, wywaliłem bimetal i podłączyłem pod linkę od poloneza ;)
Witam czy ktoś rozwiązał problem ? Borykam się też z błędem P132B w Fieście 1.4, dodam że przewody podciśnienia w dobrym stanie, map sensor podmieniony. Czy ktoś ma pomysły ?
tadeuszgr-a co to za CC? Zykłe gaźnikowce? 700 na aisanie czy 900 na IAW? Bo nie wszystko kroi się jedną miarą. I tam sie robi nad czy podcisnienie?
Dzisiaj zmierzyłem częstotliwość jaką generuje mapsensor przy ciśnieniu atmosferycznym Wychodzi 159 Hz .Jak robię podciśnienie ustami schodzi do 140 Hz . Map zamontowany w samochodzie po odpaleniu silnika generuje 110-113 Hz na wolnych obrotach , jak robię wysokie obroty silnika wychodzi (skacze ) około 113 – 120 Hz . Moje pytanie czy takie wskazania...
Nie musi być przepływki, wystarczy czujnik temperatury powietrza i podciśnienia w kolektorze.
jak bez skoków to powiedzmy że dobrze, choć te 0.9 troche duzo. Ale raczej skup się na zaworze biegu jałowego (pewnie sie wiesza) jesli zawór dobry to jest też taki myk z podciśnieniem.... ach endura.
Nawet ta modyfikacja powstała w celu mozliwości wyłaczenia EGR z pod nadzoru ecu. Co do gaśnięcia,to stosuje takie rozwiązanie,że psikne na zębatki silnika nastawczego przepustnicy takim srodkiem,jakim sa osmarkane zębatki kieszeni tanich magnetofonów. W wyniku tego,owe przełożenie zębate zaczyna sie lekko kleic ze sobą (adhezja),i przepustnica nie...
Kolektor ssący jest nieszczelny sprawdź, czy odma nie spadła po strzale. Kolego! obyś strzelił dobrą diagnozę, jutro to sprawdzę Możesz zdradzić co naprowadziło cię na taką diagnozę? Mnie zaś kołaczę się teraz pewna myśl, którą również ty podprowadziłeś. Gazownik z odsłuchu silnika podejrzewał pobór fałszywego powietrza. Polał w tym miejscu solidnie...
Drodzy Panowie czy udało się komuś ustalić co zrobić z tym fantem?? Krokowy przepływomierz podciśnienie styki wyczyszczone Problem niestety nadal występuje Bardzo proszę o pomoc może być również na maila kkfc(at)poczta.onet.pl ewentualnie o podanie w Krakowie namiar ow na mechanika kt ory juz przerobił w/w problem
Witam, problem jak w temacie, obroty w granicach 1000-1100. Zawór wolnych obrotów sprawdzony, nowy roczny z oryginalnym znaczkiem forda, przepływomierz sprawdzony, sonda pracuje, węże z podciśnieniem szczelne. Jakieś porady, sugestie?
problem z potencjometrem lub czujnikiem podciśnienia
zdejmij podczas pracy silnika wężyk podciśnienie idący do czujnika który jest obok modułu zapłonowego , silnik powinien zgasnąć , czyli jest OK regulator jest z prawej strony gaźnika , czyli dokładnie po drugiej stronie potencjometru przepustnicy , zobacz czy została zdjęta zaślepka , jeżeli tak będzie widoczny sześciokąt do regulacji , 5 lub 6 , jeżeli...
91AB-12A297-CA modul z podciśnieniem a więc tak fiesta 92 rok 1,4 na gaźniku problem jest taki po przejechaniu jakieś 15 kilometrów zaczyna przerywać tak jakby nie palila na wszystkie świece jeszcze do tego duże spalanie po wylączeniu silnika i odczekaniu 5-10 minut moge jechać dalej ale nie zawsze nieraz jest przez kilka dni wpożądku Co może być przyczyną...
Wykręciłem listwę wtryskową. Wtryski właściwie leją. Zdobyłem uniwersalny regulator ciśnienia paliwa, tzn podciśnienie od starego odpiąłem i podpiąłem do niego i wpiąłem go w zasilanie paliwa. W parametrach wywaliło usterke układu (pętla otwarta). lambda zatrzymała się na 0.8v, niby padła, ale podpiąłem tą którą miałem wcześniej i też trzyma takie samo...
91AB-12A297-CA modul z podciśnieniem a więc tak fiesta 92 rok 1,4 na gaźniku problem jest taki po przejechaniu jakieś 15 kilometrów zaczyna przerywać tak jakby nie palila na wszystkie świece jeszcze do tego duże spalanie.Po wylączeniu silnika i odczekaniu 5-10 minut moge jechać dalej ale nie zawsze nieraz jest przez kilka dni wpożądku Co może być przyczyną...
Zrób porządek wokół czujnika podciśnienia w kolektorze. Albo on sam. I tyle
Witam wszstkich i prosze o jakiekolwiek schemtay elektrycznego polączenia układu zapłonowego z wtryskiem w fiescie 1.1i rok 93. Do fiesty rocznik 92 1.1 z gaźnikiem chce włożyć silnik 1.1i (jednopunktowy wtrysk paliwa z sondą lambda). Mam problem z połaczeniem podciśnienia nie wiem czy mozna zastosować do wtrysku moduł zapłonowy zespolony z podcisnieniem...
Pudło, MAP w fordzie jest cyfrowy, generuje fale prostokatną o amplitudzie równej połowie napięcia zasilania, o stałym współczynniku wypełnienia i częstotliwości zależnej od podciśnienia.
Wielkie dzięki za wszystkie wyczerpujące odpowiedzi, naprawde były mi pomocne. Teraz wiem, że na tym forum jest wielu fachowców którzy nie mają zielonego pojęcia o mechanice silnika. Na szczęście sam sobie poradziłem. Wracając do mojego problemu z Fiestą: Problemem okazał się wypiety przewód podciśnienia od pompy hamulcowej, który był mało widoczny....
Może jakiś wężyk od podciśnienia odpowiadający za kąt wyprzedzenia. Na to też moze zwróć uwagę
Próbowałem i ręcznym hamować i efekt ten sam. Z czujnika podciśnienia wyraźnie stabilnie. Jedyne podejrzenia kieruję na ten czujnik przepustnicy który mi parametrami nie pasuje.
sprawdź czy wszystko jest dobrze podłączone,czy nie pozamieniane rurki od podciśnienia i kostki może ci co uszczelkę wymieniali źle podłączyli a może nie szlifowali głowicy i następna uszczelka walnęła
Witam Samochód zaczął kopcić z rury, mniejsza moc, czasami gaśnie przed skrzyżowaniem no i pali jak smok. (ponad 10L w trasie) Sprawdziłem czujniki temperatury cieczy i zasysanego powietrza - ok. Odczytałem kody błędów: 27_27_22_72_71 Co to za błędy? 27 to podobno czujnik podciśnienia ssania - jak go sprawdzić? pozostałe to nie wiem, w książce od fiesty...
Istnieje jeszcze taka możliwość, że wężyk z przepustnicy do czujnika podciśnienia jest zatkany. W moim roverku wężyk idzie do komputra, tam jest czujnik membranowy (podciśnieniowy regulator przyśpieszenia). Okazał się być zalany olejem i nie puszczał podciśnienia. Po przeczyszczeniu ubyło latek samochodowi. Wcześniej też go dusiło i miał "dziurę" w...
Zdjąłem patelnię przytkałem śrubą przewód podciśnienia ten który jest podłączony pod nią odpaliłem auto, manometr do pompowania kół na zaworek na wtrysku i ampulem w prawo aż ciśnienie wzrosło.
Tam nie ma przepływomierza, tylko map sensor... Sprawdził bym przewód podciśnienia - wężyk między obudową wtrysku a powyższym. Zazwyczaj siedzi sobie przykręcony (czarny wielkości zbliżonej do paczki fajek)do nadkola, albo przegrody. No i wiązkę do niego podłączoną. Pozdrawiam
Termostat mam OK otwiera się po przejechaniu ok 3km, no i wtedy zaczyna działać ogrzewanie samochodu, a po przejechaniu ok 10 km wskazówka od temp. jest na środku skali NORMAL. Właśnie mierzyłem napięcie na sondzie lambda, no i tak jak kolega COBRAA napisał wahało się w podanych granicach, ale gdy silnik nie był jeszce dostatecznie nagrzany to czasami...
zbudowałem pojazd z silnikiem fiesty i mam całą instalacje silnika komputer i całą resztę jaka jest potrzebna do zapłonu i odpalenia silnika cała instalacja jest już podłączona wtrysk, moduł, podciśnienia, komputer itd. i z całej tej instalacji wychodzi jedna kostka podajże 9 kabli i te kable muszę podłączyć chyba do plusa i minusa i może też do jakiegoś...
Bardzo proszę wybierz sobie: B0100 "Poduszka powietrzna kierowcy - usterka" B0101 "Poduszka powietrzna kierowcy - sygnał poza zakresem/wydajność" B0102 "Poduszka powietrzna kierowcy - niski sygnał wejściowy" B0103 "Poduszka powietrzna kierowcy - wysoki sygnał wejściowy" B0105 "Poduszka powietrzna pasażera - usterka" B0106 "Poduszka powietrzna pasażera...
W 1996 roku kupiłem cudo motoryzacji Fiata Uno 1.0 Fire. Nowego z salonu. Początkowo jeździł chociaż daleko mu było do poziomu mojego starego rupiecia. (Ford Fiesta 1986!) I to mnie deprymowało. Przecież kupiłem NOWY samochód. Co się zepsuło ? Pękł lewarek od biegów. Rano palił i zaraz gasł. (dziurka w zbiorniczku od podciśnienia) Elektryka zapłonu....
Witam Potrzebuję pomocy w kwestii instalacji zapłonowej do Fiesty 3ge. 1.1l Trochę o samym silniku: jest to najprawdopodobniej 1.1l na mono wtrysku, czujnik prędkości wału na kole zamachowym, cewka zapłonowa z wyjściami na cztery przewody. Tyle wiem. Silnik teraz będzie chodził w innym urządzeniu i jest przerobiony na gaźnik. Wszystko jest już poskładane...
Na razie zrobiłem rekonesans, tarcze hamulcowe przód i ich rozmiar jest poprawny, nie wsadzone zostały jakieś "za małe, czy za duże" czy jakieś hiper z azbestu :) To samo tyczy się bębnów tylnych, wszystko wymiarowe jak oryginał nakazuje. Nie ma żadnych wycieków przy hamulcach, ani z przodu, ani z tyłu. Przewody wyglądają OK. W tych Fiestach nie ma...
Racja - Ford. Sygnał na pinie wyjściowym ma mieć formę impulsów prostokątnych (amplituda ok. 5V). Przy wzroście podciśnienia częstotliwość powinna maleć. Przy biegu jałowym powinno być ok. 100Hz i wartość ma wzrastać sukcesywnie wraz z dodawaniem gazu (do ok. 160 - 180 Hz). Oscyloskop by się przydał... Ale w tym przypadku raczej trzeba go sprawdzić....
Mam. -sprawdzenie czasu otwarcia wtryskiwacza i jego szczelności. -jeżeli czas otwarcia mieści się w normie to wykluczenie zasilania silnika w paliwo poza wtryskiwaczem -jeżeli czas nie mieści się w normie to: a)-zakres pracy czujnika podciśnienia w kolektorze-wskazanie tego czujnika jest szalenie istotne w systemie EEC IV b)jw. czujnika temp. silnika...
Witam ponownie. temat póki co aktualny. lewe powietrze zaciągał rzeczywiście przy wejściu rurki podciśnienia do kolektora ssącego. Wymieniłem złączkę (najtaniej kupić mozna w Fordzie. wszystkie inne sklepy polecają całą rurke). Jest lepiej ale jeszcze nie to co ma być. Przy przyspieszaniu juz nie kicha tylko najczesciej na 4 biegu gdy zwolnię na chwilę...
Pacjent Ford Fiesta MK7 1.6 TDCi Po podłączeniu do komputera wyskoczył owy błąd Kod: P0174 - Mieszanka w układzie zbyt uboga (grupa cylindrów 2). Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module). Szczegóły kodów usterek Mieszanka w układzie zbyt uboga (grupa cylindrów 2). Moduł PCM kontroluje tabelę wartości adaptacji dawkowaniapaliwa,...
Witam. Odświeżę trochę temat ale podzielę się moimi osiągnięciami w walce z moją Fiestą MK7 FL z 2014 roku 1,25 ZeTec 80 Kucyków. Auto bez LPG. Problemy z autem zaczęły się już przy przebiegu 120 tys. (jeżdżone tylko w trasie). Oczywiście podczas jazdy często w trasie zapalała mi się kontrolka check i po podłączeniu pod kompa wychodził błąd zbyt mała...
fiesta podciśnienie czujnik podciśnienie fiesta volvo podciśnienie
zasilacz dźwięk notebook berlingo schemat klimatyzacja przyśpieszenie startu windows
zmywarka whirlpool zmywarka whirlpool
Szarpanie obrazu w poziomie - przyczyny i rozwiązania Zapchany filtr powrotny w Ariston Clas One: objawy i rozwiązania