W serwie podciśnienie cały czas „pracuje” - raz jest go więcej, za chwilę mniej, ale pracujący silnik cały czas to uzupełnia. Twoje obawy są zupełnie nieuzasadnione. Po wymianie rurki jak odpalisz silnik sytuacja w kilkanaście sekund wróci do normy. Przecież w tej chwili wężyk i tak jest dziurawy i serwo się „zapowietrza”.
Jednak wystarczy podłączyć podciśnienie pod serwo i pedał hamulca sam się wciska od razu aż do podłogi i problem zaczyna się od początku Wskazuje to na uszkodzone sterowanie serwa.. Może jest zablokowany zawór w serwie.
Pytanie, czy nie ma charakterystycznego syczenia pedała, może podciśnienie na serwo ucieka.
Ano temu że jeśli jest źle ustawiony to uchyla lekko serwo i podciśnienie znika. Druga możliwość to nieszczelny zawór zwrotny serwa.
Winna była pompa Vacum. Generowała tylko podciśnienie na serwo, natomiast nie była zbyt wydajna aby zaciągnąć cięgno od sztangi turbiny.
Dokładnie przy czym czasem potrafi pęknąć. Zwłaszcza jak ma już parę lat.
Syczeć może wszystko - zarówno podciśnienie - chociażby poprzez nieszczelne serwo, przewody do niego czy "szlaufiki" do elektrozaworów sterujących pracą turba, EVAP czy ogrzewania, tak samo syczeć może nadciśnienie, wydostające się z nieszczelnego dolotu - odcinka pomiędzy samą turbiną a kolektorem ssącym - czyli węże, IC. Nie da się poprzez forum określić,...
Jeśli zmierzyłeś podciśnienie sprawnym przyrządem i wynosi tyle co podałeś, to sprawdź dokładnie serwo. Może być uszkodzona "przepona" lub dziurawa (skorodowana) obudowa. Czy ktoś robił coś przy pompie hamulcowej, może potrzebna jest regulacja.
Sprawdź przewody podciśnienia (zdejmij wężyk z zaworu EGR i zobaczy czy jest w wężyku podciśnienie.
Nie wiem co tam powinno być podłączone. Generalnie jeśli chodzi o pedał to są trzy opcje: -Nie szczelny układ podciśnienia. -Kończąca się pompa vacum. -Uszkodzone serwo. Sprawdź jakie masz podciśnienie w układzie z odbiornikami podciśnienia i bez. Przy krućcu pompu vacum to - 0,75 bara po maksymalnie 5 sekundach od odpalenia auta.
Wszystkie uszczelnienia w typowych siłownikach pneumatycznych tłokowych doszczelniają się dzięki nadciśnieniu. Podciśnienie będzie powodować zasysanie powietrza przez uszczelnienia, głównie dławicę. Dla tego do vacu stosuje się zwykle siłowniki przeponowe/ miechowe (vide siłowniki od pneumatycznych tempomatów lub serwo hamulców).
A co tam ma być trudnego? Podciśnienie do regulatora ciśnienia, do czujnika podciśnienia, serwo oraz zawór przełączający kolektor ssący. A przy przepustnicy wężyk jeden od pokrywy zaworów.
Sprawdź na króćcu od podciśnienia do serwa czy masz podciśnienie.
A czy to czasem nie jedno i to samo? Pompa wspomagania to w domyśle pompa hydraulicznego wspomagania kierownicy. A vacuum to w tłumaczeniu przecież podciśnienie a nie wspomaganie :) Serwo może być uszkodzone w ten sposób, że po wciśnięciu pojawia się nieszczelność która "upuszcza" całe podciśnienie. Oczywiście, że trzeba posprawdzać, ale skoro autor...
Ma wspólne podciśnienie,tam jest cały obieg podciśnienia(serwo,turbina,pompa vacum,itd)
Sprawdz podciśnienie na serwo. Za niskie prawdopodobnie i brak wspomagania.
No właśnie dzisiaj wymieniłem N75 i nic się nie zmieniło. Ale już. Nie mam. Czasu żeby sprawdzić jakie jest podciśnienie za serwo. Dodano po 37 Dodam jeszcze że przed tym całym. Błędem p0299 trochę szarpało silnikiem podczas wypalania FAPa i silnik był przeładowany o ok 200-300 podczas przyspieszania, jak już osiągnął dana prędkość to się to ciśnienie...
a sprawdzałeś podciśnienie serwa może serwo nie szczelne i tam fałszywkę łapie a jak nie sprawdź ten rozrząd może o ząbek przeskoczył
Ewentualnie sprawdź jak wygląda podciśnienie na serwo i ten plastikowy wąż od vacum do serwa. Dopiero doczytałem to co sanfran wziął w ramkę.
Już pisałem. Z vacu wychodzi tylko podciśnienie na serwo. To stary diesel, bez EGR i bez zmiennej geometrii.
Sprawdź skąd jest brane podciśnienie na serwo, czy przypadkiem nie z dolotu na trzeci cylinder ?
A sprawdzał mechanik jak się obracają tylne koła na pracującym silniku? Jak nie będzie luzu na cięgnie pedał hamulca - serwo to na pracującym silniku jak jest podciśnienie to serwo może wciskać tłok w pompę hamulcową.
Już sprawdzałem podciśnienie do serwo,nawet je zatkałem i nadal nic.Co do krzywki to wygląda OK.
Jak po zgaszeniu silnika podciśnienie się utrzymuję to serwo powinno być szczelne. Raczej bym sprawdził czy geometria się nie przycina. Najlepiej strzykawka 150ml, wężyk i obserwować czy sztanga chodzi płynnie w pełnym zakresie.
Serwo zmienia podciśnienie.
1 i 2 jest to podciśnienie. Do serwo idzie przewód numer 1. 3 przewód paliwowy, jak jest dojście to i musi być powrót. Paliwo musi być w obiegu 4 silniczek krokowy od Magneti Marelli. 5 zawór pochłaniacza spalin.
Czy jest możliwe abym coś zle poskładał w pompie hamulcowej ? Choć nie ma tam żadnych cudów . Parę oringów , dwie sprężyny, tłoczek . Złóż to do kupy. Odpal samochód powciskaj hamulec aż to koło się zablokuje. Nie musisz jeździć do tego. Potem rozepnij podciśnienie od serwa i sprawdź czy przypadkiem nie puści wtedy. Ruszałem regulację luzu serwo-pompa?
Zmierzyłem dziś podciśnienie z krućca do serwo. vacumetr wskazuje minus 1. To chyba dobrze, po zgaszeniu trzyma podciśnienie. I dalej nic, auto jest słabe, hamulce twarde i te denerwujące drgania. POMOCY
Pompa vacum robi tylko podciśnienie, a podciśnieniem jest sterowane turbo i serwo hamulcowe. Na przewodach / króćcach trzeba szukać nieszczelnosci. Do serwa hamulcowego jest felerny plastikowy przewód.
Od pielem wszystkie węże od pompy podpiąłem tylko wąż bezpośrednio pod manometr i takie było podciśnienie . natomiast gdy podpiąłem dodatkowo serwo Po wciśnięciu pedału hamulca kilka kilkakrotnie podciśnienie spadało do zera .
walniety przewód podciśnienia do serwa i tyle
A może serwo jest nieszczelne , i stąd tak niskie podciśnienie ?
NIe wiem co tam jest czy zespół elektro zaworów w takiej puszcze czy osobno n75. Może masz źle podłączone przewody. Na zaworze masz vac tutaj podciśnienie z serwa a out idzie na gruchę. Jak jest jakiś trzeci wąż to jest to tylko ciśnienie atmosferyczne i idzie to do filtra.W pokrywie zaworów z tyłu powinien wchodzić wąż i jest tam pierwsze podciśnienie...
teoretycznie czyszczenie powinno pomóc, podczas hamowania zabiera nam serwo podciśnienie i brakuje mu powietrza, brudna przepustnica zmniejsza przepływ co za tym idzie obroty spadają, sprawdz wszystkie przewody czy nie są zapchane lub pozaginane
Dałem dziś bezpośrednio podciśnienie z vacum na gruszkę i ominąłem cały układ podciśnieniowy tak ze tylko podciśnienie podawane było na serwo i na gruszke i wykonałem jazdę próbna i nie pomogło .czy mam rozumieć ze vacum pompa jest usterka ?
Może problem z podciśnieniem serwa.
Podciśnienie z kolektora przy 4 cylindrze ten sam wąż co serwo (o ile występuje) Zakładam że to mono
Serwo szczelne a przewód do waku pompy musi być drożny i również szczelny (tam panuje podciśnienie wytwarzane przez waku pompę i dzieki temu masz wspomaganie hamulca, pedał nie jest twardy).
Problem leży w podciśnieniowym sterowaniu gaszenia tego silnika. Zdejmij wężyk podciśnieniowy z pompy wtryskowej i zobaczysz, że po wyłączeniu stacyjki nie pojawi się na nim podciśnienie. Musisz poszukać nieszczelności. Zasilanie w podciśnienie idzie z przewodu łączącego serwo z pompą podciśnienia, Zdejmij przewód z serwa i zobacz czy pompa pracuje...
Sprawdz czy vacum pompa daje podciśnienie jak i szczelność układu, hamulce odpowietrzone ? plyn nie ucieka ?
Bardzo stary temat i fajnie że nie zamknięty. Chodź chłopaki błotem się poobrzucali, co wynika z naszej wschodnio europejskiej kultury to nie wytłumaczyli na czym polega różnica między N75 a N18. Bardzo dużo jest wypowiedzi, że są zamienne i nawet na alledrogo wciskają zaworki N18 jako N75, ale z tego co gdzieś wyczytałem to różnica podobno jest w średnicy...
Serwo masz na podciśnienie czy elektryczne.
Ponieważ zaworek padł. Pompa pracuje w oleju i po wyłączeniu silnika podciśnienie z serwa zasysa powietrze z niej razem z olejem.
BMW E60 520d n47d20a Pedał hamulca dosłownie kamień Serwo szczelne podciśnienie jest Trzeba dobrze się zaprzeć żeby hamowało A jak się lekko wciśnie to pomału wchodzi pedał co może być przyczyną ? Dodam że po cofnięciu tłoczka hamulcowego i odpaleniu silnika pedał jest normalny
Sprawdź czy serwo dostaje podciśnienie, przyczyną może być sparciały wężyk.
http://obrazki.elektroda.pl/1592314100_1... Witam. Przedstawiam moją konstrukcję manipulatora jako stanowisko do segregacji kolorowych piłek. Konstrukcja wykonana z aluminium, stali ocynkowanej i poliamidu. Korpus robota jest wykonany z aluminium i jest podwójnie łożyskowany dzięki czemu jest bardzo stabilny wytrzymały i trwały. Końcówką...
Wiem co to serwo. Działa na podciśnienie. Jak odpalam samochód to pedał lekko wpada.
Dla potomnych, to kontrolka układu podciśnienia serwa hamulcowego, należy sprawdzić wszystkie wężyki oraz pompę vacuum na alternatorze, to jedna z głównych przyczyn
Nie słusznie. Mniejsze podciśnienie to twardszy pedał, serwo pomaga Ci go wciskać.
Ok, ja już nic więcej nie mam do powiedzenia. Bo to bez sensu. Wysłać Ci serwo? Mam ze dwa w garażu, przez takich jak Ty bez sensu wymienione. Sprawne na 100%. Serwo to podciśnienie zaciągnięte z gruchy z membraną. Serwo nie może być za czułe. Zaworki ciśnienia atmosferycznego? Ciekawie prawisz.
witam, dokładnie ten sam problem, jednakże poradziłem sobie po cięzkich bojach. sprawdz czujnik temperatury cieczy nowy 35zl, silniczek krokowy czy sie nie zanieczyścił,czujnik ciśnienia kolektora ssącego, i na koniec zapłon ustawić na lampe najleppiej, ewentualnie fałszywe powietrze moze łapac pod przepustnica , krokowym,no i w całej reszcie powiązanej...
Vacum pompa stuka. Odepnij podciśnienie od serwa i zobacz czy przestanie, lub jak zacznie stukać pompuj pedałem hamulca bardzo szybko ( spadnie podciśnienie w serwie) i jak przestanie stukać to masz winowajcę.
Spróbuj podłączyć podciśnienie bez zaworka zwrotnego.
gdy tylko spojrzysz na ostatnią fotografię silnika 1.7 D, zauważysz, że po prawej stronie głowicy jest urządzenie zwane vacuum - pompą, to ono jest odpowiedzialne za zasilanie serwa hamulcowego podciśnieniem. W silniku benzynowym serwo czerpie podciśnienie z kolektora ssącego. Pozdrawiam.
Jak będzie nie doładowany nie będzie miał mocy. Jak będzie przeładowany też nie będzie miał mocy i dodatkowo możesz sobie uszkodzić silnik. Poskładaj tak jak być powinno i nie kombinuj. Vakuometr nie potrzebny. Wystarczą usta ;) Pomijając że chwilowy zanik wspomagania po parokrotnym wciśnięciu jest normalny. Nie tylko w Dieslu ale i w benzynie. Do tego...
Podciśnienia, membrana serwo?
Podają inne objawy uszkodzonego serwo. Miałem taki przypadek. Sprawdzenie zajmuje chwile. Hamulce trzymają na odpalonym aucie po przejechaniu pewnej trasy. W momencie gdy hamulce trzymają po tej trasie wystarczy odpiąć podciśnienie od serwa. Jak nie masz czym kasować błędów to oddaj auto do warsztatu bo po odpięciu podciśnienia może ale nie musi zapalić...
Podłączyć manometr i zmierzyć podciśnienie...
Serwo działa jak w temacie-rzadko. Czasami jest skuteczne, czasami działa trochę, a najczęściej to wcale nie pomaga. Co jest przyczyną? Silnik 1.9D, podciśnienie do serwa jest podawane z "czegoś" co jest przykręcone do głowicy.
Należy sprawdzić czy pompa hamulcowa serwo jest szczelna. Dodatkowo poziom płynu hamulcowego, podciśnienie pompy vacum, szczelność układu.
Czyli na próbę można wykręcić świecę płomieniową i w to miejsce spróbować podłączyć serwo. Jak się sprawdzi to w samym końcu kolektora zrobię otwór i coś się tam wkleji lub nagwintuje. Można i tak, ale jeśli masz na ssaniu połączenie weżem, to można wstawić trójnik o przelocie pasującym do węża i boczną końcówką do średnicy podłączenia serwa. Taki...
Mam taki problem(ponowiłem temat, bo nadal coś nie tak):Serwo działa powiedzmy trzy razy a potem już nie, przejadę kawałek i znowu działa przez trzy naciśnięcia. Co jest przyczyną? Silnik 1.9D, podciśnienie do serwa jest podawane przez pompę próżniową przykręconą do głowicy, ma napęd od wałka rozrządu. Przwód wymieniłem, pompa próżniowa chyba działa...
Nieszczelność podciśnienia lub samo serwo.
Sam sobie odpowiedziałeś, czasami nawet po wielu godzinach przy wyciągani przedodu z serwa jest podciśnienie.
Jest to tak jak napisałeś wlot dla zaworu obejściowego i jednocześnie miejsce dla mapsensora. Serwo bierze podciśnienie z kolektora ssącego koło 4 cylindra.
Należy sprawdzić serwo - najprostsza ale i niebezpieczna metoda to odłączyć podciśnienie od serwa ( brak wspomagania !!!!! ) i się przejechać.
Vakupompa pada, tak się wydaje. Hamujesz to serwo szarpnie podciśnienie a do sterowania przepustnicą zabraknie. To tylko taki pomysł na szybko...
Sprawdź serwo. Możliwe że podciśnienie gdzieś ucieka bo jest nieszczelne.
No i byłem u mechaników Mechanicy - SERWO wiec przywiozłem kolejne serwo podpinam na sucho do kolektora i kolejne serwo ciężko chodzi. Ale kolejny raz kombinuję że podciśnienie powinno iść z czwartego tłoka tak? (nie jestem pewien) więc jeśli odepnę wąż podciśnienia auto nie powinno chodzić równiutko jak zegarek Mam wrażenie jak by było słabe podciśnienie...
A w którym miejscu miałeś uszkodzony wężyk? Tego jeszcze nie robiłem, zimno, brak garażu a silnik z osprzętem wypełnia miejsce pod maską po same brzegi, wiem tylko że czuć benzynę, samochód użytkowany codziennie jeździ normalnie. Jutro sprawdzę czy słychać coś, a nawiasem mówiąc czy to jest dość wyraźny syk? czy trzeba się wsłuchać aby go usłyszeć?...
standardowo w tym silniku...sprawdzenie szczelności dolotu-zdejmij i dokładnie obejrzyj rurę łączącą przepływomierz z przepustnicą,sprawdź również rurkę podciśnienia do serwa hamulców,wymiana uszczelek(wszystkich ośmiu)pod kolektorem dolotowym,czyszczenie i adaptacja przepustnicy...do tego cewka,kable,świece...
Masz prawdopodobnie luźne masy na kolektorze ssącym.Szukaj odchodzące z wiązki dwa oczka z brązowymi kablami. Sprawdź czy nie obłamane/luźne/brudne.Ew. jeszcze sprawdź przewód podciśnienia od serwa czy nie pęknięty.
gdzieś traci podciśnienie!!! może to być nawet serwo hamulcowe musisz odpinać i zaślepiać po kolei przewody i tak to wyczaisz !! spalanie może mieć związek z podciśnieniem ale chyba w niewielkim zakresie raczej żle ustawiony silnik!
Zaworek zwrotny idący do serwa hamulcowego w silnikach 1.8T powinien być zainstalowany w taki sposób, aby strzałka na zaworku wskazywała w kierunku serwa hamulcowego. Jeśli chodzi o przepływ powietrza: Zaworek powinien przepuszczać powietrze w kierunku strzałki, czyli w stronę serwa hamulcowego (z układu dolotowego). Powinien blokować przepływ w przeciwną...
Pomiędzy pompą a serwo jest akumulator podciśnienia taka puszka po piwie (grube rurki) spróbuj podmienić z kimś.Od niego zależy podciśnienie po kilkukrotnym naciśnięciu pedału hamulca i tam chyba siedzi zawór zwrotny serwa (ale nie jestem pewien)
Zmienna geometria jest sterowana z pompy vacuum. Może przy większym obciążeniu nie ma siły poruszyć łopatkami - ja bym spróbował podmienić pompę - sprawdź też przewody wychodzące z pompy. Serwo hamulcowe dobrze działa? Sprawdź też po zgaszeniu samochodu czy serwo trzyma podciśnienie - odłączając przewód powinieneś usłyszeć syk.
Z tymi podciśnieniami brzmi to sensownie, poodpinam wszystko i zaślepie żeby był szczelny uklad, dzisiaj będę miał chwilę czasu żeby to sprawdzić, bo ciągle praca. Sprawdzę z tymi hamulcami i zedytuje post, natomiast jak wcisne hamulec i wyłączę silnik to pedał ani się nie podnosi ani nie opada. EDIT: - Pedał hamulca jest miękki po 20min od zgaszenia...
Kolego do serwa idzie wąż z podciśnieniem wyciągnij go i sprawdź czy vacum pompa tworzy podciśnienie jak jest ok to możesz teraz sprawdzić na jeździe próbnej czy jest różnica powinien być bardzo twardy i słaby bez tego podciśnienia później wsadź go i zobacz powinien być miękki i bardzo skuteczny ;). Jeśli nie będzie różnicy to SERWO jeśli nie robi się...
Potrzebuję podciśnienie do serwa hamulcowego.
Co wytwarza podciśnienie konieczne do pracy układu wspomagania pracy hamulców (tzw serwo)?
Witam, myślę na przeróbką hamulców przy bizonie i mam dwa pomysły: 1. Hamulce hydrauliczne- bębny pasują od autosana itd ale wiem że bez serwa się nie obejdzie i tu mam problem bo nie wiem od czego dobrać, tutaj pasuje serwo na podciśnienie bo to wolnossak, tylko z czego dobrać takie serwo żeby spasowało? 2. Przekładka całej skrzyni i zwolnic z hamulcami...
W samochodzie jest pompa wytwarzająca podciśnienie, które obsługuje serwo hamulca i układ sterowania silnika. skoro nie stwierdziłeś ,że hamulec jest twardy i mało skuteczny to znaczy że podciśnienie jest. Znajdź schemat podciśnienia dla twojego silnika i sprawdzaj wszystko po kolei. Element który wskazałeś to nie żaden moduł tylko elektrozawór a pod...
Witam Problem polega na tym że, po kilkukrotnym szybkim naciśnięciu pedału hamulca, znika podciśnienie i przestaje działać np turbina i twardnieje pedał hamulca, po kilku sekundach pojawia się podciśnienie i wszystko wraca do normy tylko trzeba uważać żeby za często nie wciskać hamulca. Teraz pytanie : czy serwo może puszczać ?( nie słychać syku), czy...
odświerzam temat a na jakiej zasadzie działa serwo w silnikach doładowanych?? przecież w takich silnikach nie występuje podciśnienie??
Skoda fabia 2004 1.4 75KM silnik BBY bez gazu wypadanie zapłonów na wszystkich cylindrach. Świece wymienione, wtryskiwacze wyciągnięte, sprawdzone ok. Ciśnienie paliwa 3 bary stałe. Kompresja 14-15 na każdym cylindrze. Podciśnienie 430 milibar. Serwo, odma zaślepione bez zmian. Egr sprawny, wyciągnięty testowany na stole, zawór par paliwa zaślepiony...
Pewnie nie ma dostatecznego podciśnienia w instalacji. Pierwsza sprawa to czy hamulce działają normalnie, nie są bardziej twarde niż za zwyczaj? Jeśli jest OK to sprawdzasz podciśnienie wychodzące z grubego przewodu łączącego serwo z pompą podciśnienia. Jeśli jest ok to zobacz kawałkiem wężyka czy zgaśnie po podłączeniu auta bezpośrednio do w/w wyjścia...
Kolego najpierw odczytaj pamięć usterek abs. Możliwe ze pompa się zacina i cały czas otwiera zaworki (płyn wraca do zbiornika, a nie płynie do zacisku). Ale raczej sadzę że coś z serwem się dzieje popatrz dokładnie na przewody podciśnienia do serw itp.
Co tu drążyć temat.Albo masz uszkodzone następne serwo.Albo np oring na pompie.Oczywiście wykluczając złe podciśnienie i spartoloną robotę.
Witam!Sprawdż serwo,czy przewód doprowadzający podciśnienie nie jest pęknięty,albo jeżeli ma zaślepkę to czy ona nie wypadła.
VAC sprawdzisz wacuometrem. Serwo sprawdzisz podając do niego podciśnienie.
1. Wszystkie podciśnienia mają być podłączone zgodnie z fabryką (schematem dla danego silnika) 2. Odepnij serwo, zaślep przewód i sprawdź podciśnienie 3. Kod silnika, turbosprężarka, pompa wtryskowa - pełne informacje o tych elementach poproszę.
Problem z serwem lub zaworem zwrotnym do serwa Jak jest takie "pierdzenie" to ucieka podciśnienie z serwa
Co jest jeszcze dziwne. Po napompowaniu, gdy wciskam mocno pedał hamulca, to się bardzo powoli opuszcza... Domyślam się że robiłeś to na uruchomionym silniku, jeśli tak to w dieslu to normalne bo jak popompujesz pedałem kilka to zużyjesz całe podciśnienie i później powoli serwo wciąga.
To wiem tylko gdzie ?Jeden przewód idzie od przewodu podciśnienia serwa. A tego podłączenia drugiego nie mogę namierzyć przy regulacji świateł nie widzę żadnego wolnego miejsca wszystko jest podłączone żadnego wolnego miejsca nie ma.
Nie wiem czy Ci nadal potrzebne te informacje ale skoro wiem od czego są króćce to się podzielę. Numer 1 idzie do elektrozaworu i dalej do filtra z węglem aktywnym na prawej podłużnicy, numer 2 to podciśnienie do mapsensora, numer 3 to przyłącze wody do węża od nagrzewnicy - wąż zaraz pod kolektorem idzie do bloku wodnego, a pod króćcem powinien być...
Tak? A bądź uprzejmy opisać czym konkretnie? Oj Robuś, to był przekąs, ale nie zakumałeś. Kuźwa, co by to nie było to tam jest Siemens, i stara ograna technologia. Równie dobrze może jeden cylinder wypadać z pracy, co w sumie jest najbardziej prawdopodobne. Jedynie czwarty, bo tam z odnogi kolektora jest brane ujęcie podciśnienie dla serwo hamulców....
Jeśli będzie luźna, to będzie strata podciśnienia, tym samym będzie "twardy" i mniej skuteczny hamulec (serwo mniej wydajne). Ponadto podciśnienie wytworzone przez pompę vacum steruje pracą turbiny, od której zależy m.in. moc silnika. Aby usunąć usterkę jedni uszczelniają klejem (lepiszczem) a inni wymieniają to połączenie. Ma być szczelne (ciasno wciśnięte).
Witam, borykam się z problemem twardego pedału hamulca. Podciśnienie wynosi -0.75 bara. Serwo trzyma ciśnienie, po naciśnięciu pedału ciśnienie spada do zera. Jeżeli pompa nabije ciśnienie to hamulce są, ale do pierwszego hamowania. Pompa podmieniona na używaną i nadal to samo. Zaworek jednokierunkowy sprawny, układ szczelny. Jeżeli serwo trzyma cieśnienie...
Nieszczelny układ podciśnienia serwa.
Witam Mam pytanie jakie podciśnienie powinna wytworzyć pompka aby prawidłowo mogło wspomagać serwo hamulcowe . [ Czasem zbyt twardy pedał i słabe hamulce ] . Typ auta jak w temacie . Proszę o rzeczowe odpowiedzi , za co dzięki . Pozdrawiam
zawora podciśnienie serwo podciśnienie serwo astra przewód serwo podciśnienie
schemat silnika focus sterowanie głowicy dysku bezpiecznik zasilacza komputera
telewizor elektron telewizor elektron
Rezystancja czujnika temperatury Indesit LR9S2QSWB Komunikat "przepełnienie" w bileterce Autopark L-C Mefa: przyczyny i rozwiązania