Serwo szczelne a przewód do waku pompy musi być drożny i również szczelny (tam panuje podciśnienie wytwarzane przez waku pompę i dzieki temu masz wspomaganie hamulca, pedał nie jest twardy).
Problem leży w podciśnieniowym sterowaniu gaszenia tego silnika. Zdejmij wężyk podciśnieniowy z pompy wtryskowej i zobaczysz, że po wyłączeniu stacyjki nie pojawi się na nim podciśnienie. Musisz poszukać nieszczelności. Zasilanie w podciśnienie idzie z przewodu łączącego serwo z pompą podciśnienia, Zdejmij przewód z serwa i zobacz czy pompa pracuje...
Witam!Sprawdż serwo,czy przewód doprowadzający podciśnienie nie jest pęknięty,albo jeżeli ma zaślepkę to czy ona nie wypadła.
1. Wszystkie podciśnienia mają być podłączone zgodnie z fabryką (schematem dla danego silnika) 2. Odepnij serwo, zaślep przewód i sprawdź podciśnienie 3. Kod silnika, turbosprężarka, pompa wtryskowa - pełne informacje o tych elementach poproszę.
Podciśnienie z kolektora przy 4 cylindrze ten sam wąż co serwo (o ile występuje) Zakładam że to mono
Pompa vacum robi tylko podciśnienie, a podciśnieniem jest sterowane turbo i serwo hamulcowe. Na przewodach / króćcach trzeba szukać nieszczelnosci. Do serwa hamulcowego jest felerny plastikowy przewód.
Kolego nie lej wody.Sprawdź lepiej przewód do serwa a najlepiej podciśnienie vacum.
walniety przewód podciśnienia do serwa i tyle
Zmienna geometria jest sterowana z pompy vacuum. Może przy większym obciążeniu nie ma siły poruszyć łopatkami - ja bym spróbował podmienić pompę - sprawdź też przewody wychodzące z pompy. Serwo hamulcowe dobrze działa? Sprawdź też po zgaszeniu samochodu czy serwo trzyma podciśnienie - odłączając przewód powinieneś usłyszeć syk.
1 i 2 jest to podciśnienie. Do serwo idzie przewód numer 1. 3 przewód paliwowy, jak jest dojście to i musi być powrót. Paliwo musi być w obiegu 4 silniczek krokowy od Magneti Marelli. 5 zawór pochłaniacza spalin.
Jak będzie nie doładowany nie będzie miał mocy. Jak będzie przeładowany też nie będzie miał mocy i dodatkowo możesz sobie uszkodzić silnik. Poskładaj tak jak być powinno i nie kombinuj. Vakuometr nie potrzebny. Wystarczą usta ;) Pomijając że chwilowy zanik wspomagania po parokrotnym wciśnięciu jest normalny. Nie tylko w Dieslu ale i w benzynie. Do tego...
Wstępnie zlokalizowałem źródło problemu. Pompa Vacum przykrecona do głowicy od stronie skrzyni, generuję podciśnienie ale tylko na 1 przewód. Z pompy wychodza 2 przewody; - grubszy który idzie do serwo (ten zasysa powietrze normalnie) - cienszy na sterowanie podcisnieniami ( w nim brak podciśnienia) Rozumiem że na cienszym przewodzie również powinno...
Kolego do serwa idzie wąż z podciśnieniem wyciągnij go i sprawdź czy vacum pompa tworzy podciśnienie jak jest ok to możesz teraz sprawdzić na jeździe próbnej czy jest różnica powinien być bardzo twardy i słaby bez tego podciśnienia później wsadź go i zobacz powinien być miękki i bardzo skuteczny ;). Jeśli nie będzie różnicy to SERWO jeśli nie robi się...
Podciśnienia do sprawdzenia. Przewody Podciśnienia do serwa Dodano po 1 Dziurawy przewod podciśnienia daje lewe powietrze do silnika co może się objawiać wzrostem obrotow silnika
Brak wspomagania hamulców. Uszkodzona pompa podciśnienia, dziurawy przewód lub pęknięta membrana w serwo. Zdejmij przewód podciśnienia z serwo. Zapal silnik i zatkaj przewód palcem jeśli efekt będzie podobny ja przy zatykaniu rury od odkurzacza to przewód i pompa są sprawne. Pozostaje serwo.
Turbiny były montowane dwie inne. Mam na stanie zawsze 2-3 turbiny po regeneracji. Siłownik jest pneumatyczny z czujnikiem tzn wchodzi do „gruszki” przewód pneumatyczny a nad nim jest kostka 3 pin. Zaznaczę od razu ze elektrozawór sterujący turbo jest nowy oryginalny. Podciśnienie jest, przewody tez są nowe. Ominąłem serwo hamulcowe nic...
To wiem tylko gdzie ?Jeden przewód idzie od przewodu podciśnienia serwa. A tego podłączenia drugiego nie mogę namierzyć przy regulacji świateł nie widzę żadnego wolnego miejsca wszystko jest podłączone żadnego wolnego miejsca nie ma.
Duży przebieg tego wozu? Na moje ucho, to albo serwo hamulca straciło szczelność, albo przewód między pompą podciśnienia a serwem. Ale raczej stawiałbym na serwo. Schyl się pod kierownicę i nasłuchuj w okolicach popychacza łączącego pedał hamulca z tłokiem serwa.
Zeby mówić o uszkodzeniu turbiny trzeba sprawdzić kilka rzeczy. Pierwsza to czy sztanga jest zaciągana na full i czy po odjęciu podciśnienia wraca płynnie do położenia spoczynkowego. Druga to stan wirnika po stronie ssącej i wydechowej. No i oczywiście szczelność dolotu. W tych pompach często luzował się króciec przewodu serwa w aluminium. Gubiło podciśnienie...
Masz prawdopodobnie luźne masy na kolektorze ssącym.Szukaj odchodzące z wiązki dwa oczka z brązowymi kablami. Sprawdź czy nie obłamane/luźne/brudne.Ew. jeszcze sprawdź przewód podciśnienia od serwa czy nie pęknięty.
Zrobiłem jak podpowiedziales i BINGO. Przewód od serwo bezpośrednio do gruchy, sterowanie pelne góra-doł, ladnie dmucha. Potem sciągnąlem przewód z N75 i podlączylem rozciągnietą strzykawkę dużą, złozona momentalnie, czyli tam jest podciśnienie. Ale nurtuje mnie jak jest sterowana grucha, skoro przewód z serwa wchodzi do N75 na sam dół, a 2 pozostałe...
Witam. Jakie powinno być poprawne podciśnienie na vacum przy silniku Opel 1.7 CDTI 110 KM isuzu? Z pompy vacum wychodzą dwa przewody; 1) grubszy przewód na serwo ma około -0,3 bar na biegu jałowym 2) cieńszy -0,2 bar na biegu jałowym https://obrazki.elektroda.pl/2927244400_... Vakuometr wpinałem trójnikiem bezpośrednio pod pompę. Dla...
Pewnie przeciek powietrza przez nieszczelny wąż serwa Przewód podciśnienia serwa był wymieniany więc odpada.
Witam. Samochód do peugeot. Check - wysokie napięcie w obwodzie czujnika doładowania turbosprężarki. Vacum sprawdzone, od vacum przewód idzie do serwa a później do zaworu regulacyjnego turbo. Od vacum, przez serwo do zaworka wszystko szczelne, podciśnienie idealne. Za zaworkiem podciśnienie słabsze, a przy dodawaniu gazu zdecydowanie słabnie, przy 3...
Kolego najpierw odczytaj pamięć usterek abs. Możliwe ze pompa się zacina i cały czas otwiera zaworki (płyn wraca do zbiornika, a nie płynie do zacisku). Ale raczej sadzę że coś z serwem się dzieje popatrz dokładnie na przewody podciśnienia do serw itp.
Raczej tak. Wygląda jak zawór zwrotny i pewnie nim jest (część samochodów ma zabudowany zaworek w serwie ale wszystkie oparte o serwo go mają). Odepnij cały przewód i sprawdź,w jedną stronę przepuszcza a w drugą jest kierunek zaporowy. Jeśli tak to jest to ten zawór. Teraz drobna uwaga: jeśli ten zawór niedomaga ,to trzeba coś z tym robić. Nie jest...
Witam Posiadam opelka astrę F z silnikiem 1,7 TD isuzu 82 KM. Przybieram się do wymiany serwa hamulcowego. Objaw mam taki że pedał zrobił mi się twardy, trzeba używać dużej siły aby autko się zatrzymało. Pedał jest cały czas taki sam (czasem zrobi się trochę miększy) po wciśnięciu kilka razy oraz odpaleniu silnika nie opada. Wyjąłem przewód podciśnienia...
najlepiej i najprościej... organoleptycznie... po demontażu przewodu podciśnienia; w przypadku wymiany serwa i tak najlepiej go wymontować sprawdź tylko czy przepływ powietrza jest tylko w jedną stronę... tj. od strony serwa w tym właśnie przewodzie musi dać się wytworzyć podciśnienie, tak jak to się dzieje w sprawnym układzie po wyłączeniu silnika......
Pompa vac , serwo,przewód podciśnienia....
Sam sobie odpowiedziałeś, czasami nawet po wielu godzinach przy wyciągani przedodu z serwa jest podciśnienie. Zastanawiam się tylko dlaczego jak wyciągnąłem przewód z serwa i zatkałem palcem to po zgaszeniu silnika podciśnienie od razu spada do zera. Wydaje mi się, że powinno utrzymywać się w układzie? czasami nawet po wielu godzinach przy wyciągani...
Odma w tych silnikach jest zapięta pod przepustnice wiec kluczowa jest tu szczelność. Czyli korek wlewu, zaworek zwrotny pod nim no i z tylu puszka odmy i przewód do kolektora pod przepustnica. Jak odkręcisz korek na pracującym silniku to obroty będą wariować+ może wywalić Check'a. No i wartaloby sprawdzić czy polaczenie z serwem i samo serwo, czy nie...
Przewód podciśnienia serwa (wspomagania)hamulców.
Zmierz podciśnienie na pompie vacum. Poszukaj wzrokowo uszkodzeń przewodu serwa itp.
Zobacz czy odpuszczą jak odepniesz przewód podciśnienia serwa. Czy pompa - luz jałowy-ustawiona odpowiednio?
noi przy postoju naciskajac chamulecpare razy jak go przestane naciskac to gubi wolne obroty gasnie i wraca do normalnych gdzie szukac usterki. Serwo hamulca lub przewód podciśnienia do tego serwa i zawór w tym przewodzie .
Przyczyn może byś kilka. Jest to znany wszystkim diesel więc powinno pomóc zwiększenie dawki rozruchowej. Pomoże ale... Przyczyn takiego stanu może być kilka a zwiększeniem dawki nie naprawisz problemu tylko go "przypudrujesz" Ciężkie palenie na ciepłym silniku może oznaczać że kończy się pompa paliwa. Zwiększając dawkę rozruchową przedłużysz jej śmierć...
więc tak MAP podmieniony i nadal w okolicy 400mmHg sonda mierzona miernikiem napiecia pracuje w zakresie 0,1-0,8V jak próbuje zmieniać podciśnienie w MAP t zmienia sie szerokość impulsu i silnik pracuje OK co może być nieszczelne ? serwo odłączałem i zatykałem bez efektu jak odłącże przewód podciśnienia z MAP to wtedy wartośc 700-730mmHg czyli MAP ok
szukacie problemy w wypadaniu zapłonu,a problem prawdopodobnie tkwi w fałszywym powietrzu[pęknięty przewód podciśnienia,serwo lub uszczelkakol.ssącego.
U ojca w Golfie 4 1.9 TDI mechanik źle wpiął przewód podciśnienia do serwa, Na czym to złe wpięcie polegało.
Sprawdź serwo i przewody podciśnienia do niego.
Dzięki za wskazówki... Problem bym blach i aż wstyd się przyznać 😉 odpią się przewód serwo od sterowanie podciśnienia... Wystarczyło wejść do kanału, zdjąć osłonę silnika i go wpiąć... Problem znikną, chodzi równo. Zauważyłem wiszący przewód jak wczoraj zmieniałem piasty z łożyskami jeszcze raz dzięki i pozdrawiam👍
Zaloguj parametr PR916 - zmierzony wydatek powietrza. On u mnie się zmieniał, gdy rosła różnica między zadanym ciśnieniem a wykonanym. Po wymianie zaworu podciśnienia turbo na jakiś nowszy zmodyfikowany okazało się, że hamulec jest twardy. Przyczyną był przewód serwa 474011350R, który przepuszczał podciśnienie (wyjęty z auta działał prawidłowo). Jeszcze...
Cześć, czy może ktoś z Was podpowiedzieć, jak wykonać test szczelności serwa hamulcowego w silniku 1.8t aum? Wydaje mi się, że samochód gubi podciśnienie. Póki jest zimny, to pedał hamulca jest czuły, dość twardy, szybko "łapie" i ogólnie całe auto jest zwrotne. Po rozgrzaniu robi się bardziej gumowy i mimo że hamuje bez problemu, to jednak czuć, że...
Witam U mnie była identyczna sytuacja , oczywiście w innym aucie , to wina wspomagania hamulców . Ja zdjąłem przewód z serwa i w ten przewód po prostu wdmuchnąłem ustami powietrze i takim sposobem znalazłem pęknięty przewód . Dlatego żeby sprawdzić pompę VACUM potrzebny będzie wakuometr . Podpinasz się w przewód [ na pewno miejsce się znajdzie ] uruchamiasz...
Z tego co pamiętam to z głównego przewodu podciśnienia /pompa- serwo/ przy zaworze zwrotnym podpięte są dwa przewody. Główny przewód SERWO-POMPA ma tylko jedno wyjście pod które podłączony jest wężyk zasilający cały układ podciśnienia.
Pompki w miarę żyją. Zrób dynamiczny log grupy 003 razem z 011, czyli wrzucasz trzeci bieg masz 1000 obr klikasz start, zeby zaczął logowac i pedał do dechy tak do 4 tyś obrotów. Zrób jeszcze pomiar podciśnienia z pompy vacum, i zaślep przewód do serwa puki go nie zmienisz, bo może tam gubić podciśnienie i nie steruje turbiną.
Przewody elastyczne raczej nie, jeżeli puszczają hamulce po odpięciu przewodu podciśnienia od serwo. Ale może pompa hamulcowa?
Przewód z zaworem jednokierunkowym doprowadzający podciśnienie do serwa.
Tak, w moim przypadku totalny banał, pompka podciśnienia sprawdzana była z przewodu do serwa, okazało się że ten cienki króciec co idzie na turbiny zapychał się czymś taką mazią brązową, czyszczenie pomogło,.
Nie masz dobre podłączenie . Kolego a sprawdziłeś przewód od serwa ?
Na początek proponuje pomiar podciśnienia na przewodzie serwa.
Na falowanie obrotów ma jeszcze wpływ serwo hamulca. Sprawdź serwo hamulca czyli odłącz przewód podciśnienia i zaślep przewód.
Może być kilka przyczyn, proponuję sprawdzić: - stary lub niskiej jakości płyn hamulcowy (jest b. higroskopijny i chłonie wodę do układu) - zapieczone tłoczki w zaciskach hamulcowych lub zużycie gumowych osłon tych tłoczków, - awaria wzmacniacza siły hamowania (serwo) lub nieszczelny przewód podciśnienia w tym układzie, - awaria zaworu zwrotnego wzmacniacza...
Po crashu z hamulcami nie było nic robione (jedyne to wymiana przewodu podciśnienia z serwa), a regulacji tego czujnika nie ma wkłada się go na pół obrotu. Diagnostyka usunęła usterką ale "stopy" świeciły a jak nie świecą stopy to wywala błąd czujnika hamulca. Zastanawiam się czy przypadkiem przy bardzo mocnym naciśnięciu hamulca coś się nie poprzestawiało...
tak, pedał wchodzi głęboko, ten zaworek na przewodzie do serwa nowy, ciśnienie (podciśnienie) na przewodzie prawidłowe wg mechanika - ja nie posiadam takiego manometru(?) by to sprawdzić niestety, zaworek wymieniłem przy okazji, chyba zapomniałem o tym wspomnieć... Zresztą o ile dobrze rozumuje (poprawcie jeśli się mylę!) serwo używa podciśnienia by...
To co wskazałeś na zdjęciu jest to przewód podciśnienia do serwa hamulcy i nie ma kompletnie nic wspólnego z turbiną.
A ja bym zobaczył na gumowe kolanko przewodu podciśnienia do serwa hamulców
Ok. Czym najlepiej zakleić tą dziurkę?
Pewnie nie ma dostatecznego podciśnienia w instalacji. Pierwsza sprawa to czy hamulce działają normalnie, nie są bardziej twarde niż za zwyczaj? Jeśli jest OK to sprawdzasz podciśnienie wychodzące z grubego przewodu łączącego serwo z pompą podciśnienia. Jeśli jest ok to zobacz kawałkiem wężyka czy zgaśnie po podłączeniu auta bezpośrednio do w/w wyjścia...
Wymieniłem przewód podciśnienia,serwo-kolektor z racji sparciałych gumowych kolanek. Może i jest jakaś poprawa w kulturze pracy silnika,ale nie rozwiązało to całkowicie problemu. Po nagłym depnięciu na pedał gazu,słychać takie chwilowe syknięcie-zaciąganie powietrza, dochodzące jak by w pobliżu kolektora ssącego. Wie ktoś czy są tam jakieś uszczelki?...
Nieszczelność przewodu podciśnienia które idzie do serwa, ewentualnie nieszczelność na łączeniu niedaleko pedału. Częste w Renault niestety, u mnie też wystąpiło.
Dziwne może serwo padło albo przewód podciśnienia i podciśnienia niema?
Panowie na wolnych obrotach jak pompuje pedałem hamulca podciśnienie w układzie spada z 0,7 do 0,4 co widać na wskaźniku boost i obroty zaczynają falować i silnik delikatnie przerywa.. Przewód od serwa do kolektora wymieniony na nowy wraz z zaworem zwrotnym. Serwo do wymiany? Ewentualnie jak jeszcze moge sprawdzić serwo? Na nieodpalonym silniku pompując...
Sprawdź przewody podciśnienia (zdejmij wężyk z zaworu EGR i zobaczy czy jest w wężyku podciśnienie.
Syczeć może wszystko - zarówno podciśnienie - chociażby poprzez nieszczelne serwo, przewody do niego czy "szlaufiki" do elektrozaworów sterujących pracą turba, EVAP czy ogrzewania, tak samo syczeć może nadciśnienie, wydostające się z nieszczelnego dolotu - odcinka pomiędzy samą turbiną a kolektorem ssącym - czyli węże, IC. Nie da się poprzez forum określić,...
Zdecydowanie skupił bym się na pomiarze podciśnienia na wejściu do serwo i na wyjściu z kolektora dolotowego (ssącego). Miałem taki przypadek, że wąż przyłączeniowy (z zaworkiem) rozwarstwił się. Dopiero po jakimś czasie podciśnienie w serwo osiągało wartość umożliwiającą satysfakcjonujące działanie wspomagania. Podłącz wakuometr przed pierwszym uruchomieniem...
Witam sprawdź przewody podciśnienia -ten do serwa też i podstawę przepustnicy .Powodzenia.:|
Witam wszystkich! Mam problem w mojej Skodzie Octavi2 jak w tytule objawiło się duże pulsowanie pedału hamulca i drżenie kierownicy przy niewielkiej już prędkości. Kilka tygodni temu przy dużych mrozach rozleciało się kolanko przewodu podciśnienia z pompy do serwa jak się okazało ktoś je wcześniej lutował nieudolnie i zakleił czarną taśmą. Po rozszczelnieniu...
Cześć problem rozwiązałem: auto przestało gasnąc przy hamowaniu po wykonaniu kilku czynności: 1. z odmy do środka obudowy filtra dostał się olej i spłynął w dół rozpuszczając uszczelki filtra obudowy powietrza oraz gumowego elementu gdzie wchodzą przewody pod filr powietrza do monowtrysku korpusu przepustnicy. Wyczyściłem, z oleju, wymieniłem uszczelkę...
To zmierz podciśnienie na przewodzie do serwa w jakimś warsztacie. To może być klucz.
po zahamowaniu wolne obroty spadają i silnik gaśnie , zarówno benzyna jak i LPG Sprawdź serwo i przewód podciśnienia do niego. Gdzieś tu czuć lewe powietrze.
Mało informacji... Co to za wersja - gaźnik polski/Weber czy ten japoński? Jest gaz? A rozkręcałeś kolektor dolotowy? Przewód do serwa i inne podciśnienia do sprawdzenia + przewody wysokiego napięcia. Gdzie konkretnie strzela- filtr powietrza czy z wewnątrz kolektora (dla sprawdzenia odłącz filtr)? Sprzęgło lub nawet jego brak nie spowodują takiego...
A dlaczego w ogóle była wymieniana turbina? Dodano po 3 Sprawdź główny przewód podciśnienia z vacum pompy do serwa i jego zakończenia, miejsca podłączeń mniejszych przewodów. Zginęło Ci podciśnienie i w tym problem.
Sprawdź czy aby na pewno nigdzie nie ciągnie lewego powierza, możesz psiknąć plakiem w okolice kolektora ssącego gdy będzie widoczny wzrost obrotów będziesz miał odp. aha sprawdź jeszcze dokładnie wszystkie podciśnienia + przewód do serwa
Może zadaj sobie ten mega trud i sprawdź chociaż wizualnie stan przewodu do serwa? Potem trzeba poszukać nieszczelności /zmierzyć podciśnienie . Pewnie w najgorszym wypadku czeka cię wymiana serwa.
Jeśli nie działa serwo- odłącz przewód podciśnienia (zatkaj szczelnie otwór w kolektorze) i sprawdź efekt. Podobne objawy w ograniczonym zakresie dają nieszczelne wężyki podciśnienia przyłączone do kolektora ssącego (przybywa ich po zamontowaniu instalacji gazowej)
diag ma rację to będzie serwo bo na wolnych obrotach silnik dostaje przez serwo "lewe" powietrze stąd te podwyższone obroty po naciśnięciu hamulca dostaje go jeszcze więcej i wtedy gaśnie. Możesz to sprawdzić. Odłącz przewód podciśnienia od serwa i załóż jakąś zaślepkę. Jak zacznie pracować normalnie to masz walnięte serwo. UWAGA nie jeździj tak czasem...
Nie znam się aż tak bardzo na mechanice chodź staram się sam naprawiać z pomocą dobrych ludzi z forum. Miałem podobnie w Skodzie i problemem okazał się przewód podciśnienia od serwa. Przy naciśniętym pedale hamulca obroty spadały a jak się puszczało podbijał obroty.
Padło serwo hamulca . Gdy odłączyłem przewód od strony serwa hamulcowego i go zatkałem okazała się że odpowiednie podcisnienie dotarło do gruszki i po wykasowaniu błędy się nie pokazywał - wniosek serwo powodowała spadek podciśnienia . Problem rozwiązany - nie znalazłem na żadnym forum i filmie takiego przypadku więc przyda sie dla innych . Dzieki .
(at)adam7009 dzięki za podpowiedź, wprawdzie wtyczka nic nie zmieniła ale skierowała wzrok we właściwe miejsce ;) Poniżej co zrobiłem: 1. odczytałem Forscanem błędy, został P1402 (zatkana kapilara), czyli ten co zwykle, niekasowalny 2. odpiąłem wtyczkę od EGR, odczytałem błędy, doszedł dodatkowo P0405 (wartość niska obwodu czujnika) 3. przejechałem...
Nie ma różnicy czy zimny czy ciepły, przewód sprawdzony serwo trzyma ciśnienie. U mnie pomiar wyglada tak z -0.7 na wolnych po 1 wciśnięciu spada do -0.4 bara a po dwóch kolejnych prawie do zera wiec dlatego nie ma wspomagania hamulców. Po ok 5 s podciśnienie wraca do normalnych wartości wiec już sam nie wiem co może być. Serwo wykluczyłem bo zachowuje...
Witam, mam dość poważny problem. Pewnego razu podczas mocniejszego hamowania straciłem wspomaganie hamulca. Pierwsza moja diagnoza - padło serwo. Ale po zdjęciu węża podciśnienia z vacu zauważyłem, że podciśnienie jest dość liche. Wymieniłem więc pompę podciśnienia. Niestety nic to nie dało, więc zamówiłem serwo. Przyszło wraz z pompą hamulcową i wężem...
Po podniesieniu maski na odpalonym silniku słychać jak leci powietrze z któregoś z węży, zlokalizowałem go i jest to ten Na zdjęciach pokazałeś przewód podciśnienia do serwa hamulca .
Dam trójnik na przewód podciśnienia od serwa i tam podłączę odmę. Pojeżdżę trochę delikatnie po mieście i zobaczę co się będzie działo z olejem. Wstawię jakiś zawór pcv (zaworek odmy) od innego auta, żeby podciśnienie nie było tak duże, że mi zassie jakieś uszczelnienia. Ma lekko zasysać korek oleju i tyle. A nawet jak się coś rozleci to trudno, nie...
Odłączyłem przewód serwa od kolektora, otwór w kol zaślepilem, w wężyk włożyłem zaślepkę i skręciłem opaska. Hamulec zrobił się twardy, udałem się na przejażdżkę i nadal to samo, jak puszcze gaz to "puffff". Czy możliwe, że od drugiej strony serwo jakoś przepuszcza, nie wiem, na pompie. Zaworek wyjąłem, nie bez wysiłku, i trzyma w jedną stronę, w drugą...
Witam.Miałem ostatnio problem w A4/1.9tdi z blokowaniem hamulców,poruszałem go na forum. Ale dopiero dziś sprawdziłem jeszcze jedno:Po ostrym ruszeniu na piasku jak zadziała ESP zaraz zaczynają blokować wszystkie 4 koła,po odłączenie przewodu podcisnieniowego od serwa/podcisnienie spadło do 0/ hamulce nie puściły. dopiero po odkręceniu jednej z rurek...
Sprawdź wszystkie wężyki podciśnieniowe wychodzące z kolektora ssącego poniżej przepustnicy, jeśli nie są szczelne, to dostaje się "fałszywe powietrze", bardzo możliwe że to przewód podciśnienia do serwa hamulców. Trzeba po kolei odłączać, zatykać i obserwować efekty.
kod 12 poprzedza zawsze kody usterek jest zawsze jako pierwszy.kod 35 oznacza nierównomierne obroty jałowe.Można sprawdzić czy szczelny jest przewód podciśnienia do serwa lub silnik krokowy między a.b oraz c.d 20...100 ohm.
sprawdz przewod laczacy silnik z serwo moze ucieka podcisnienie
jednak coś statało się z hamulcem, jest jakby zapowietrzony, a mianowice pedał hamulca jest bardzo twardy (wszystkie 4 koła były odpowietrzane bez skutku) kiedy nacisnę pedał gazu i pedał hamulca ten wchodzi do samej podłogi ale nie powraca do góry jak powinien, tak samo jest przy jeżdzie gdy przejedzie się na wysokich obrotach odcinek drogi hamulce...
Sprawdź czy nie masz zaślepionego krućca na przewodzie podciśnienia od serwa (łączy serwo z kolektroem). W jakimś aucie widziałem to tam podłączone a w wersi bez ekonomizera ten kruciec był zaślepiony takim żółtym koreczkiem, ale czy to był Golf to teraz nie pamiętam.
Na zmianę ciśnienia oczywiście że nie ale na prace silnika ma bardzo duży wpływ, silnik łapie wtedy fałszywe powietrze. Chcąc to sprawdzić czy to wina serwa, czy przewodu podciśnienia odłącz go od kolektora i zaślep otwór w kolektorze(szczelnie), odpal silnik i zobacz czy objawy nadal występują. Tylko przejażdżki sobie nie urządzaj bo wspomaganie hamulców...
W zasadzie podciśnienie w układzie powinno być cały czas. Nawet po tygodniu. Co ?! Ba no to, że po coś te zaworki na przewodach i przed serwem zamontowali. Zgaś taki silnik i po jakimś czasie zdejmij przewód podciśnienia z serwa- wyrówna ciśnienie. Na jedno hamowanie na zgaszonym silniku vacum starczy nawet następnego dnia. Zresztą co ja się tam znam.
to wy nie zrozumieliście sentencji mojej wypowiedzi tłumacze złodziej wsiada do samochodu podnosi maske zdejmuje przewód podciśnieniowy z pompy lub reflektora i nawet nie musi przekręcać ztacyjki aby go odpalić....... :cry: No nie tak do końca :D W instalacji podciśnieniowej zainstalowane są zwężki, aby w przypadku awarii jednego obwodu, ograniczyć...
płyn zostaw w spokoju chyba że dawno nie wymieniany to nie zaszkodzi problem masz ze wspomaganiem więc do przeglądu przewody podciśnienia od serwa (może gdzieś pęknięty) i pompa podciśnieniowa - po prostu jest objaw za małej wydajności pompy -za mało podcśnienia
W pewwnym momencie świeca zostaje zalewana paliwem a bogata mieszanka paliwa może powodowac te strzały. Sprawdź lampą stroboskopową ustawienie zapłonu, uszczelkę z kolektora dolotowego. Rozumiem że swiece sa ok. Możesz jeszcze sprawdzić przewód z podciśnienia z serwa, który dochodzi do kolektora dolotowego (3,4 cylinder) Jeśli przewód jest uszkodzony...
Sprawdź czy nie masz zaworka zwrotnego w przewodzie podciśnienia który idzie do serwa. Miałem podobny przypadek w BMW e46. Rozruszałem zaworek, popsikałem go lekko wd40 i jak ręką odjął.
Wychodzi jakby coś z układem podciśnienia, sprawdż przewody dochodzące do serwa
Sprawdz jeszcze podcisnienia i odmę Dodano po 8 Wyciągnij i przewód podciśnienia z serwa zatkaj go palcem i zobacz co będzie Dodano po 1 Jesli to cewka to powinno wyskoczyć na kompie wypadanie zapłonu A jakie masz odczyty z lambdy? Dodano po 53 No i świece w jakim stanie?
Dzięki za radę. Możliwe, ale może to tylko przewód podciśnienia z kolektora do serwa?? Jest tam jakis zaworek. Zdejmę przewód , zatkam krociec i zobacze wtedy.
podciśnienie serwo przewód podciśnienie serwo hamulec podciśnienie przewód
ikony pulpitu satel czujka pożarowa generowanie zakłóceń
nierównomierne ogrzewanie tulejek fiorino schemat elektryczny
Jak uruchomić piłę łańcuchową Eurotec? Saving and Restoring Data in OpenBeken OBK Drivers