Podparte zawory lub jeden z nich.
Podparte zawory lub zdarte krzywki - jak zwykle.
...albo skrajnie rozregulowane/podparte zawory.
Masz 3 opcje: - brudny gaźnik, - nieszczelność między gaźnikiem a cylindrem, - słaba kompresja (podparty zawór albo uszkodzony silnik).
Luz zaworowy za mały / podparte zawory ? Tam zdajesię nie ma kompensacji hydraulicznej..
sprężanie będzie dobre przy lekko podpartych zaworach, a wolnych obrotów nie będzie
Za gorąco i ubogo na gazie i podparło zawory. Zrzucać pokrywę wałków, szczelinomierz w dłoń i do sprawdzenia luzy zaworowe.
Zależy w jakich jednostkach tam jest ale od około 25-30 mbar a przy podpartych zaworach lub nieszczelnym dolocie ponad 30 mbar.
Jeżeli nie wina cewki lub świecy to masz coś źle z mechaniką silnika, np podparty zawór. W module nic nie grzeb, jest ok.
Podobną sytuację miałem w traktorku do trawy. Może porównanie słabe ale jak udało mi się go odpalić i rozgrzać to kolejny raz odpalał bez problemu. Problemem były "podparte" zawory. Po ustawieniu odpowiedniego luzu traktorek zaczął odpalać bez problemu niezależnie od warunków.
przy gwałtownym dodaniu od razu go dusi i chce zgasnąć... Zapewne następuje zubożenie mieszanki. Możliwych przyczyn jest wiele (nieszczelność kolektora, usterka pompki przyspieszacza w gaźniku, podparte zawory), sporo może powiedzieć obserwacja podciśnienia w kolektorze dolotowym.
Masz wiertarkę stołową ? Wyłączona wiertarka stołowa się do tego świetnie nadaje. Odpowiedni dobrany klocek drewniany w komore spalani, uginasz wiertarką (uchwytem ustawionym na odpowiednie "rozwarcie") sprężynę przy podpartym zaworze i gotowe. W warunkach bojowych można też w 2 osoby i klucz oczkowy. Tylko na ziemi, bo butem trzeba pomagać. A taki...
Uszczelka i naprawa gniazd nie ma znaczenia. W pierwszym i drugim przypadku najwyżej będą podparte zawory, ale nie spotkaja sie z tłokiem. Rację maja ci którzy uważają, że przestawiony jest rozrząd i zalecaja chronić auto przed tym mechanikiem.
Pomiar ciśnienia oleju przy 2k rpm na rozgrzanym silniku mógłby dać odpowiedź.
Jeśli autko przejechało już na LPG ładnych pare kkm a ciśnienie sprężania niskie na dwóch cyl. to w pierwszym rzędzie trzeba sprawdzić co z głowicą. Ja obstawiam podparte zawory i/lub wypalone zawory i gniazda. Przy tak niskim ciśnieniu sprężania to nie ma co patrzeć czy świece się zalewają.
Briggs bardzo "lubi" podeprzeć zawory i naskładać na trzonku zaworowym nagaru, warto sprawdzić luzy i szczota druciana do trzonków. Tylko jak się zdecydujesz na wyjęcie zaworów są up...we zamki do zaworów. Potrzebny jest specjalny klucz (do poskładania). Pierścienie sprawdź luzy na zamkach, ten silnik lubi wcinać olej.
instrukcje serwisowe nie przewidują napraw z głową, tylko wymiany Jesli chcesz "naprawiac z glowa", to zastanow sie nad dzialaniem popychacza hydraulicznego. Mysle, ze przestaniesz "wyciskac olej". Ciepłe powietrze zawsze pomaga na podparte zawory do rozruchu Chcialbym uslyszec wyjasnienie tego fenomenu.
Sprawdź luz zaworowy, może zawory są podparte? Czy te anomalie dzieją się po rozgrzaniu silnika? czy nie zależnie od jego temperatury? Pamiętam podobny przypadek w Hondzie Accord, wypadanie zapłonów na pierwszym cylindrze, okazało się, że zawory były podparte
albo głowica ma wypalone i podparte zawory wydechowe na środkowym cylindrze sprawdź napięcie lądowania
Jak był podparty zawór to mogło wypalić zawór i gniazdo. Pierwsze pomiar kompresji. Miernik kosztuje 50 pln. Dwa jak pomiar wyjdzie słabo można zablokować wał w GMP tego cylindra miedzy suwem sprężania a pracy podać ciśnienie powietrza z kompresora i nasłuchiwać skąd wylatuje czy odmą. Czy przez dolot czy wydech. Ale moim zdaniem masz do poprawy gniazdo...
Podparte zawory trzeba jechać na regulacje luzu zaworowego
C-360 nie ma uszczelniaczy zaworowych. Pierścienie, lub lejące wtryskiwacze, ewentualnie podparte zawory.
Sprawdź luz zaworowy, może zawory są podparte?
1. Podparty zawór dolotowy. Regulacja luzu zaworowego. Choć jak to jest silnik z 98r to raczej dolnozaworowy a tu regulacja luzu zaworowego przy podpartym zaworze wymaga zeszlifowania popychacza lub zaworu. 2. To że iskra jest nie znaczy ze jest w odpowiednim momencie. Sprawdź czy koło magnesowe nie obróciło się. Zdarza się że ścina klin i przestawia...
Jakim sposobem sprawdzić, czy iskra jest wewnątrz cylindra ? Wyeliminować wszsytko, co może powodować, że jej nie ma. Jeżeli iskra na zewnątrz jest silna, taka, jak ma być to układ wytwarzania wys. napięcia jest ok. Jeżeli świeca jest niedobra, to można ją wygrzać nad płomieniem i wyczyścić. Do celów sprawdzenia powinno wystarczyć. Zadbać o przewody...
Ale problem jest na ciepłym wg autora plus słychać strzały w dolot. Książkowy za mały luz zaworowy i przez to podparte zawory dolotowe.
Zapłonu we współczesnych motocyklach się nie reguluje. Jest on fabrycznie dobrany i niema możliwości jego zmian. To nie zapłon z przerywaczem. Dla tego osoby nie mające pojęcia o technice motocyklowej lepiej niech nie piszą bzdur. Jeśli zawory nie były już dawno sprawdzane to pierwszą rzeczą w tym wypadku jest sprawdzenie luzu zaworowego i ewentualna...
Zawory sprawdzałeś czy są podparte. Być może wymagają regulacji.
Jeśli uwalona dźwigienka, to szybko padnie wałek rozrządu. Nie wiem czy to możliwe, ale gdyby zblokował się kompensator luzu, to zawór mógłby być podparty. Pierdułka, ale roboty sporo, bo walki są mocowane do pokrywy zaworów.
po prawej stronie gaźnika masz taką pokrywę przykręconą dwoma nakrętkami (jak mnie pamięć nie myli to M8 ) dźwigasz pokrywę może schodzić ciężko pod spodem będziesz miał klawiaturę tj takie dźwigienki z jednej strony podparte o zawory a z drugiej o popychacze sprawdź luzy na zaworach (potrzebny szczelinomierz)zewnętrzne powinny mieć koło 0.24mm a wewnętrzne...
Zawór jednokierunkowy z podparciem w oba kierunki , po co (?) aby wysterowany siłownik w jedną stronę nie wrócił się bez odpowiedniego rozkazu https://www.hafner.pl/_pdf/zlacza/ZSP_01...
wałek przechodzi przez obudowę muszę koło zdjąć. Co do blokad to owszem jak się nie rusza później silnikiem ja muszę pokręcić wałem żeby tłokami podeprzeć zawory żeby nie wpadły mi do cylindra po zdjęciu zamków
Czyli można przypuszczać że głowica ogarnięta. Albo podparte zawory albo już pokrzywione.
Zawór zwrotny odpływu zawieszony, podparty jakimś kawałkiem.
Podparte zawory tzn brak luzu zaworowego, podczas ustawiania zaworów silnik nie był zimny, lub luzy były zamałe. Podczas pracy silnik się nagrzewa wiadomo popychacze zaworów, szkłanki i inne elementy metalowe ulegają rozszerzaniu i wynikiem tego są podparte zawory , inaczej zawory się niedomykają, najczęściej ssące.
Niech zgadnę, podparty zawór wylotowy drugiego stopnia i widzisz ciśnienie generowane przez pierwszy stopnień, drugi tłok 'lata' na pusto i nic nie robi.
Totalnie nie znam się na mechanice, ale kiedyś miałem identyczny objaw w "Maluchu", powodem były podparte zawory.
Co się długo zastanawiać- podparty zawór. Czy kolega frezował gniazdo i docierał uszkodzony zawór?.
Nie koniecznie u mnie też odpalał nawet z 2 na koła szedł ale zawór ssący puszczał na tyle że jak zalałem benzyną to w pół minuty zleciała wszystko benzyna która wlałem na zawory a brak kompresji jak naj bardziej o tym świadczy jak zawór był podparty to musiał się wypalać ale gołym okiem może nie być widać
Zacznij od regulacji luzu na zaworach ,bo skoro twierdzisz że łapie najpierw na jeden potem pozostałe cylindry to obstawiał bym podparte zawory.
Ewentualnie delikatnie podparty zawór. ( Nie wychodzi w żadnych testach)
Rozmiarowo części zaworów z 3jw60 nijak mają się do części zaworów z hs 11 . to zupełnie inne zawory . Piłowanie zaworu na papierze 600 to masochistyczne zajęcie , lepiej jak już użyć grubszego bp 240 ,póżniej 400 i wykończyć jakimś drobnym ale to też trzeba mieć odrobinę pojęcia i wyczucia w ręku . Niestety montaż zaworów w głowicy hs 11 może zniweczyć...
Zawór zwrotny podparty jest sprężyną, zatem cyrkulacja całkowicie stanie. Różnicowy ma kulkę, która zamyka przepływ w momencie wymuszenia ruchu wody przez pompę, ale w cyrkulacji nie stosuje się tego zaworu i rozwiązania.
Luzy zaworowe do sprawdzenia. To częsta przypadłość że zawór wyklepie czy wypali trochę gniazdo i zawór jest podparty. Pod wydechem jest klapka rewizyjna do popychaczy zaworów. Niestety korekta luzu wymaga albo skrócenia popychacza (rozpołowienie silnika) albo zdjęcie głowicy rozpięcie i wyjęcie zaworu. Wtedy można szlifnąć trzonek (skrócić) do wymaganego...
sprawdz szczelinomierzem czy zawory nie sa podparte w jezdzie nie czuc zadnych tylko odpalanie jest ciezkie (przerabialem to juz na paru peugotach)
Jeśli to możliwe to spuścić wodę i dopiero wtedy grzać palnikiem. Z wodą to bez sensu. Podeprzeć zawór ciężkim młotkiem i dobraną nasadką uderzyć z góry w mosiężną cześć by odbić elementy. Potem dużą Cobrą odkręcać za zewnętrzny pierścień mosiężnego elementu (większa średnica. Ostatnio odkręcałem taki 45-letni zawór, odciąłem oś tak by od góry założyć...
wujmij wtryskiwacze, podłącz pod wężyki z pompy i kręć powoli wałem obserwując kiedy masz początek tłoczenia np na pierwszym garze i luknij wtedy czy masz tam wtedy koniec suwu sprężania... Dla porządku dla pozostałych cylindrów też. Powinno się conieco rozjaśnić. A kompresje masz? może zawory podparte alboco?
problem rozwiązany był podparty zawór ssący ustawienie od nowa rozwiązało problem pali za każdym razem
Zapomnij o odpalaniu silnika dopóki go nie wydostaniesz. Nie słuchaj tych co powiedzą że kawałek plastiku nie uszkodzi silnika, bo taki kawałek potrafi podeprzeć zawór i w najlepszym przypadku się tylko wygnie, a może i urwać a wtedy silnik złom.
Podparte zawory wydechowe, sprawa rozwiązana.
podeprzeć zaworów podeprzeć bezpiecznik podeprzeć dwuteownik
włącznik rozrusznika sprawdzać tranzystor bipolarny renault filtr powietrza
wtyczka cewki zapłonowej stacja parowa tefal
Samsung SCX-4725: Komunikat "Zainstaluj toner" - przyczyny i rozwiązania Zetor Proxima 7441: Palące się kable przy włączonych światłach