Do drzwi masz podkładki regulacyjne. Próg do malowania. Klapa będzie bardziej do polerowania nóż malowania.
W silniku 1100 nie ma hydrauliki tylko podkładki regulacyjne i nie daj się naciągnąć na jakieś wymiany zaworów itp.
Czy są luzy w mocowaniu nogi? (czy nie kiwa się). Jeżeli nie kiwa się, rozwiązaniem może być przykręcenie/przyklejenie odpowiednich podkładek regulacyjnych. A może już tam od spodu są.
Jak sam napisałeś - zależy od mocowania. Jeśli napęd "wisi" w powietrzu na szpilkach mocujących zakontrowany nakrętkami - nie ma problemu, jeśli natomiast jest na mur przykręcony do specjalnie wykonanej podstawy, co najwyżej przez podkładki regulacyjne (mój współpracownik/kolega właśnie tak przeważnie montuje napędy - precyzyjnie wykonana skrzynka z...
Jeśli łożyska są stożkowe i nie są uszkodzone to wymiana ich na nowe nic nie da, po prostu trzeba je odpowiednio ustawić czyli skasować luz. Z tego co widzę to jest tam dwurzędowe łożysko stożkowe więc ustawianie zapewne oparte jest na podkładkach regulacyjnych. Nie wiem jak to autor sprawdzał ale pisanie że "nie ma luzu" jest bardzo ogólne. Luz musi...
Myślałem że już tego nie zobaczę... Miałem taki podnośnik ponad dwadzieścia lat temu... W lewym słupie była śruba z silnikiem, a napęd prawego był rozwiązany łańcuchem płytkowym. Nie było nakrętek zabez. U Ciebie wygląda na dokładaną. Rozebrałeś zespół nakrętki obiegowej, nie można zamienić miejscami rolek, ani podkładek regulacyjnych. Każda ma swoją...
Witam. Trochę czasu minęło, ale ponieważ spotkałem się z podobnym problemem zacząłem szukać rozwiązania w internecie i znalazłem to pytanie. W międzyczasie udało mi się rozwiązać ten problem. W projektorze RUS element w który wkłada się taśmę filmową - ten z przełącznikiem rodzaju taśmy, mocowany jest na trzech śrubach dwie na górze i jedna na dole...
Z tymi dystansami to macie rację. Dzięki za zwrócenie uwagi. U mnie akurat ich nie ma, ale w katalogu są opisane jako podkładka regulacyjna, są różne trzy grubości i jest informacja, że stosować wg potrzeb. W sensie nie ma napisane ile ich tam powinno być. Porobię jeszcze fotki tego co mam i Wam pokażę ale chyba będzie tak jak mówicie.
Ten czujnik to czujnik kopiowania turbo. Żeby działał on poprawnie to należy go wyregulować po wymianie. Potrzebne są do tego; omomierz, pompka podciśnieniowa z zegarem, oraz zestaw podkładek regulacyjnych.
No tak jak w c360 zamiast wtrysku montuje się kapilarę i kreci wałem. Odczytuje się kiedy paliwo się w niej ruszy (kąt na wale). Jak jest za wczesny wymienia sie na grubszą podkładkę pod trzpień pompy. Jak jest za późny daje się cieńszą. W manualu co wkleiłem link strona 57. Na 58 masz rysunek 116 tam jako B oznaczona jest ta podkładka regulacyjna.
To nie kwestia łożysk- jak założyć chińczyki to raczej kwestia trwałości. Tym bardziej że u mnie sporo tego chodzi bez żadnego problemu i nie krócej jak markowe (no chyba że łożysko z odrzutu do japonki) Przy wymianie łożysk nie założono podkładek regulacyjnych i łożyska są za dużo ściśnięte.
W Romecie nie idą żadne podkładki regulacyjne. Numer 15 to dystans pomiędzy łożyskami i ma stałą grubość bez możliwości regulacji.
Gdzie kolego jest dokładnie ten zawór. Pisałem już że wymieniałem jakąś twardą sprężynę w rozdzielaczu, pod którą jest mnóstwo podkładek regulacyjnych (podejrzewam, że to zawór bezpieczeństwa).
A o co chodzi z tymi podkładkami regulacyjnymi. Dawać nowe czy jak? W instrukcji napraw jest żeby oznaczyć miejsca zamontowania podkładek. A w jakim celu?
A podkładki regulacyjne zaworów dobrze poskładałeś? Rozrząd na blokady?
Rozebrałem ten rozdzielacz, porządnie wymyłem i przy składaniu podłożyłem jedną podkładkę regulacyjną do zaworu ciśnieniowego. Wszystko jak na razie działa bez zarzutu. Dziekuje za próbę pomocy zarówno tym co sie znają na rzeczy jak i tym drugim. Temat można zamknąć.
Sprawdziłeś czy nie przeskoczył pasek ustawiłeś rozrząd na znaki ? Jeśli tak to regulacja zaworów z wymianą podkładki regulacyjnej .Pytanie czy robiłeś to kiedyś bo jeśli nie, to zleć tą robotę zaufanemu mechanikowi .
Luzy na zimnym silniku 0,2mm na ssącym, 0,4 na wydechowym.Luzy te reguluje się po przez dobieranie podkładek regulacyjnych.
Oczywiście -poprzez zmianę grubości podkładek regulacyjnych
Witam wszystkich. Powiedzcie mi czy jak ustawia się mechanizm różnicowy w c 330 to początkowo koniec wałka ma być równo z kołem talerzowym? Wałek i koło nowe. Ile podkładek regulacyjnych na obudowie wałka atakującego jest u was?
Choć by i umiał to skąd weźmie podkładki regulacyjne?
Luz na moście jest sumą kilku luzów wystepujących w różnych miejscach - bo jest to nie tylko luz międzyzębny przekładni głównej, ale także luzy w mechanizmie różnicowym - na krzyżaku, na satelitach i kole koronowym oraz na wielowpustach półosi. Czasami jeszcze na łożyskach. Aby prawidłowo wyregulować luz międzyzębny przekładni głównej zwykle potrzebny...
Luzy ustawia się za pomocą podkładek regulacyjnych, które znajdują się pod szklankami.
trzeba wyjąć szybę i ponownie ją osadzić regulując ją Dla znającego się na rzeczy regulacja skrzydła "autobusami" (tak w gwarze nazywamy kolorowe podkładki regulacyjne szyby) nie jest problemem. OK. ale w tym przypadku mamy ewidentną tandetę i to Oni muszą wymienić a. naprawić towar na zgodny z zamówieniem (przeznaczeniem).
Nie wiem jak w Dafie, ale w cursorach (iveco) są odpowiednie podkładki regulacyjne od 0,08 do 0,12 mm pod kołnierz tulei.Tylko z tego co piszesz u Ciebie za bardzo wystają.Tak więc jeżeli tu też są przewidziane podkładki to są dwa wyjścia ,albo tuleje do dupy,albo stare podkładki wciąż są w gniazdach tulei w bloku.Ale to tylko moja taka teoria, gdyż...
sworzeń ma średnice czterech mm długości nie znam czy możliwe jest żeby ten rozrzutnik oleju był doważeniem wału?? no i czy musi być w jakiś sposób zabezpieczany czy tylko nałożony i tyle ??(oczywiście +podkładki regulacyjne )
Za duża przerwa na sprzęgle kompresora/są tam podkładki regulacyjne /sprawdź czy jak przestanie działać to załącza się kompresor.
Jak podkładki regulacyjne na tulejach. Zajrzyj do płynu i oleju (ubywa, przybywa). Jeżeli OK, to jeździj musi się dopasować.
Popraw sprężynę w zatrzasku na górze skrzyni, bądź usuń jedną podkładkę regulacyjną / skrzynia B18
Pompę zamierzam wymienić na nową marki hylmet. Nie wiem czy dobra ale taką znalazłem. Teraz pytanie do was. Pod pompą są jakieś podkładki regulacyjne i jak to jest z nimi przy montażu nowej pompy? Ktoś podpowie? I jeszcze jedno jest to silnik S321C i był tam zamontowany bąk ale już w tragicznym stanie. Dałem korpus nowy i filtr. Jaką pompę kupić,zwykłą...
Spokojnie wchodzi na zimno, prasą do oporu.Dobrze zobacz czy nie było żadnych podkładek regulacyjnych między łożyskiem a zębatką.
Nie. Mówisz, że stukanie jest rzadsze powyżej 2500 obr. Panewka wydawała by dzwiek jakbyś uderzał młotem w ścianę. Obstawiam podkładki, skoro stuka na 3 i 4 garze. Niech sprawdzą ciśnienie oleju w głowicy i podkładki regulacyjne na 3 i 4 garze.
Proszę o informacje jakie powinno być ciśnienie otwarcia w tym motorze ? Na czym polego regulacja - wymienia się podkładki regulacyjne czy jakiś inny sposób ?
,producent założył najgrubszą podkładkę dystansową ,pochodziła rok i poleciały zęby, Gwarancja producenta to dwa lata . kto wiedział że trzeba kasować luz cieńszymi w miarę wyrobienia W takiej sytuacji wymienia się przekładnię ( koło zębate wirnika i wrzeciona). Luz kasujesz stosując różne grubości podkładek regulacyjnych ( w GWS-15 są 4 -nie podałeś...
1. Wymienić łożysko, coś mi się przypomina, że chyba tam jest mały luz, ale nie jestem pewnie. Robiłem to z 3 lata temu. 2. Nie ma podkładek regulacyjnych w tym rozwiązaniu 3. Chyba jak ci pasuje Aha, uszczelniacze kup Elring, Corteco itp., bo ja założyłem z zestawu Febi i za tydzień musiałem rozbierac jeszcze raz.
Mam cztery tłoki i trzy są dobre. jeden jest twardszy. Czekam tylko na sprężynę dociskającą tłok. Miałem 4, żadna się już nie została. Czyli luz mam dobry. Czyścić skrzynkę zaworową jeśli pracowała dobrze? Szkoda mi odkręcać dyszy regulacyjnej ciśnienie, ponieważ często pękają zabezpieczenie. Jak ustalić podkładkę regulacyjną na małym wałku napędowym....
Panowie, również szukam info na temat regulacji zaworów i pompek w silniku DXI 11 450-ECO06BVEB w Premium DXI 450 E5. Pomierzyłem dzisiaj mikromierzem podkładki regulacyjne i zakupiłem brakujące sztuki w Volvo. Info na temat silnika znalazłem gdzieś w sieci ale zastanawia mnie co tam ustawia się/sprawdza za pomocą czujnika zegarowego z podstawką magnetyczną??...
Tulei nie wciska się głowicą ! lepszym rozwiązaniem jest włożyć tuleje do zamrażarki - metal zmniejsza objętość i lepiej ją zamontować a potem można ją nawet wbić młotkiem przez drewniany klocek z twardego drewna - oczywiście lepiej to zrobić właściwym sprzętem ale jak się nie ma tego co się lubi to się lubi co się ma , przypominam o podkładkach regulacyjnych...
Zawór zwrotny w śrubie to grzybek zamykany sprężyną, często z śrubą regulacyjną docisku lub regulowany podkładkami pod sprężynę.
Reklaacja!!!.brak podkładki regulacyjnej sprzegła-lub za mała jej grubość(nie poprawna reguacja) skutkuje to wytarciem sprzęgla, okładziny koła pasowego oraz spaleniem cewki kompresora z powodu wysokiej temperatury tarcia( niektórych przypadkach poleci jeszcze "dławica"lub"uszczelnienie czołowe" jak kto woli. pozdrawiam
Witam. Mam mercedes z objawem tłuczenia przy ruszaniu i cofaniu. Most miałem rozebrany do wymiany uszczelniaczy ataku i półosi. Przy wymianie widziałem znaczny luz na satelitach. Chciałbym to zniwelować bo uciążliwe siębto robi a przy podniesionym aucie na podnośniku widać że znaczny luz pochodzi właśniebz satelit. Teraz pytanie jak się to tego zabrać....
Napisz jaki to silnik, co napędza dany pasek, co się reguluje tymi nakrętkami. Może jest to dzielone koło pasowe służące do napinania paska, wtedy powinny być pozakładane różnej grubości podkładki regulacyjne między półtalerzami koła. Jakiś rysunek, albo zdjęcie miele widziane. Pozdrawiam
Tzn, że wałem rzuca na lewo i prawo (krzywizna, mikropęknięcia itp)... A tak poważnie: polega to na położeniu wału "w osi" względem innych urządzeń napędowych... Niewłaściwe położenie "tych" wałów, w osi względem inncyh urządzeń np. łożysk, sprzęgieł, piast powoduje szybkie zużycie tych elementów. Powoduje również szybkie zużycie materiałów uszczelniających...
Tak przetłumaczył zaznaczony tekst AutoTłumacz Google Procedura przycinania / Shim Wybór 1. Wcisnąć łożyska do otworów od zewnętrznego pierścienia do twardych takt z siedzeniem. 2. Zamontuj kołnierz blokujący i dokręć zgodnie ze specyfikacją następnie po ostatecznym złożeniu, należy postawić kołnierz zamka krawędź około 1,5 mm (0,060 cala) do dolny...
Kontrola tych wtryskiwaczy może kosztować sporo, czy nie lepiej kupić odrazu nowe końcówki wtrysków? Kosztują one 30zł/szt. czy po ich wymianie wtrysk będzie funkcjonowal jak należy? Czy są we wtryskiwaczach jakieś inne elementy które się zużywają poza tymi końcówkami czy podkładkami? Wpierw proponuje sprawdzić, warsztat który sprawdza od razu powie...
Twornik zapłonowy wymaga ustawienia w ściśle określonej odległości od koła zamachowego. W instrukcji napraw danego silnika będzie podana wymagana przerwa. Przerwy te wynoszą często od 0,006 do 0,010" oraz od 0,010 do 0,014". Tworniki często posiadają podkładkę regulacyjną, która ułatwia ustawianie przerwy. Dodano po 3 przerwy w mm to: 0,15mm do 0,25mm...
Zaspawując jak na rysunku wyżej otrzymasz szperę 100%.Co ci to da? A to ,że będziesz jechał cały czas na wprost.Będzie się strasznie ciężko skręcało.Dobre rozwiązanie na szutry gdzie idzie sie cały czas bokiem,ale i silnik odpowiednio do tego mocny jest potrzebny.Obawiam się ,że na asfalcie to rozwiązanie długo nie wytrzyma.Można zrobić lekką szperę...
Z tego co piszesz to kręciłeś śrubą regulacyjną składu mieszanki (miśzy rozdzielaczem wtysku a "gumą" rury ssącej). Regulator ciśnienia nie posiada śruby regulacyjnej tylko podkładki regulacyjne. Jak na ciepłym silniku obroty pływają to mieszanka jest zbyt bogata. (Regulacja składu mieszanki jest bardzo "czuła" - lekkie "pokręcenie" a duża zmiana)....
Ostrożnie przy pracach z pompą silnik i pompa muszą być czyste. Podejrzewam że jest coś z przewodami w 4 z 5 przypadków takich usterek to były przewody na silniku i w komorze silnikowej. Podczas demontażu czujnika (o ile to czujnik) nie zgub podkładek regulacyjnych (Czujnik nowy lub używany wymaga kalibrowania na stanowisku do pomp.)
Witam ! Podkładki regulacyjne można kupić lecz u pompiarza np. Ja dorobiłem sobie samemu, było łatwiej lecz trzeba było szlifować, trochę cierpliwości i dokładności ale poszło elegancko ;) Muszą one być hartowane by się nie ugniotły. Końcówki wtryskiwaczy kupiłem w sklepie na zamówienie. 65 zł za sztukę do mojego Merca. Kupiłem Boscha. Ale jeśli chcesz...
Pomiędzy trybem na walku atakującym a łożyskiem jest podkładka regulacyjna, którą należy przełożyć. Trwałość nowego złożenia będzie zależeć od właściwej współpracy zazębienia i NAPIĘCIA łożysk na wałku atakującym i koszu satelitów. Ślad zazębienia możemy sprawdzić smarem miedziowym w aerozolu. Olej klasy API GL 5 plus dodatek np. ceramizer firmy Liqui...
Jeżeli posiadasz przyrząd do sprawdzania wtryskiwaczy i jeżeli jesteś pewien iż w twoich wtryskach końcówki nie były regenerowane !! Kup nowe końcówki wtryskiwaczy i na 80% ciśnienie uzyskasz właściwe bez wymiany podkładek itp. Przerabiałem to kilka razy!! Samo ustawienie ciśnienia ,jeżeli masz przyrząd!- to jaszcze nic ponieważ brak Ci podkładek regulacyjnych...
Czy nie dostałeś razem z płyta kilku podkładek z otworem w środku w kształcie półkola? Wydaje mi się, że niczego takiego nie było. Oprócz samej płyty były 3 zestawy dysz, uszczelka pod króciec i szablon do wycięcia w blacie. Chyba zaczynam rozumieć o co chodzi. Kilkakrotnie demontowałem gałki do umycia. Mogły wówczas wypaść ewentualne podkładki regulacyjne,...
Może coś znajdziesz na forach dyskusyjnych seata i vw.... . Możesz mieć spory kłopot z jej złożeniem ,bo jak ją dostałeś w proszku to skąd pewność że są do niej wszystkie np. podkładki regulacyjne , sprężynki do zatrzasków itp. , tak że twoja prośba o schemat - rysunek jest zasadna , inaczej jej nie złożysz . Podejrzewam że po złożeniu na pewno będzie...
Nie opisałem w pierwszym poście tego zjawiska wystarczająco zrozumiale.Ale przed wymianą silnika u mnie tego błędu nie było tylko w tym nowym silniku ten błąd występuje a w poprzednim aucie też na nim był ten błąd.Może jestem w błędzie ale zasilanie raczej chyba jest jak przed wymianą u mnie nie było tego błędu na oryginalnym silniku.Przypuszczam że...
Nie wiem czy w każdym silniku, teoretycznie może nastąpić kawitacja, co doprowadza do uszkodzenia panewek, jednak to raczej przy znacznie większym ciśnieniu. Sprawdź czy nie masz podkładki pod sprężyną regulacyjną - czasem takie dawali jak nie wyrabiał w drugą stronę.
Na łapę cały czas napiera sprężyna agrafkowa i powinna ona cały czas dolegać do podkładki pod nakrętką regulacyjną.
Witaj! W takim razie sprawdź luz na łączniku kolumny z drążkami,żeby ustalić twój problem. Jeśli luz będzie to są dwie możliwości usunięcia jego przez regulację zazębienia trybów./Podkładki lub śruba regulacyjna./ Wykluczam złe ustawienia kierownicy.Kręcąc w prawo do końca i w lewo do końca środek ma dać jazdę na wprost. Pozdrawiam Miro.Nasz
Co do załączania się na chwilę i od razu rozłączania to przyczyną może być złużycie sprzęgiełka w kompresorze. Odkręć tarczkę i wyjmij podkładkę regulacyjną jedną lub 2. Przy okazji można obejrzeć powierzchnię koła sprężarki i tarczki jeśli mocno wydarte to całe sprzęgło do wymiany. Inna przyczyna to może być twożenie się podciśnienia po stronie niskociśnieniowej...
Tak , wszystko pięknie i książkowo lecz sztuka polega na współpracy owych kół stożkowych. Aby zapewnić dobrą współpracę trzeba zastosować tuszowanie zębów , maja się stykać na środkowej części współpracujących zębów. Owe nakrętki służą do wyznaczenia grubości podkładek regulacyjnych , mierzymy długość wystającego wałka z obudowy , poprzez pomiar suwmiarką...
To jest oring śruby regulacji mieszanki biegu jałowego. Złożenie w kolejności: oring, podkładka, sprężynka, śruba regulacyjna.
Witam wszystkich olejo palaczy od dłuższego czasu przyglądam się tematowi palenia :D i chciałbym się podzielić doświadczeniem i konstrukcjami pieców które widziałem. Ja palę w nagrzewnicy WEBASTO chyba z jakiegoś autobusa (po drobnej przerubce) grzeje lepiej od ropy tylko często trzeba czyścić komorę spalania z nagaru i to jest już problem bo całą nagrzewnicę...
Jak masz wersję z alternatorem - myślę że nic nie stoi na przeszkodzie aby dać 45Ah. Do wersji z prądnicą polecam raczej 36Ah, choć ja miałem kiedyś 45 w maluchu z prądnicą i nie było problemu. Zależy też czy jeżdzi się tylko po mieście czy też trasy. Generalnie i tak trzeba od czasu do czasu kontrolować naładowanie ( gęstość elekytrolitu ) i wrazie...
Pompa olejowa jest przykręcana do stopy głównej, a z niej wystaje oś do kola pośredniego dolnego. Między stopą główną a pompą powinna być podkładka dystansowa(regulacyjna) by wyregulować luz międzyzębny pomiędzy tymi kołami. Czyli pompy olejowej i koła pośredniego.
Fajny pomysł. Powodzenia. Jakich nadajników i wskazników konkretnie używasz? Może za wysokie ciśnienie to błąd wskazań, a wyciek to konsekwencja wyeksploatowanej już turbiny? Podaj typ zaworu. Układ jak w lokomotywie miałby sens w Twoim motocyklu (turbina-generator-silnik elektryczny). Nadajniki i wskaźniki są oryginale typ EDMU. Problem z ciśnieniem...
http://obrazki.elektroda.pl/9679802900_1... Witam. Ostatnio pojawiają się częściej maszynki CNC więc i ja postanowiłem pokazać mój ploterek do cięcia elementów z drewna itp. Wykonałem go głównie z marketowych profili aluminiowych takich jak łaty murarskie, profile kwadratowe, gwintowane szpilki budowlane jako śruby pociągowe i cięgła...
To co opisujesz, to druciarstwo w najczystszej postaci, nie dopuszczalne dzisiaj, wtedy również, pomimo usprawiedliwienia brakiem części. Rozrządy w PF 125p - żaden napinacz nic tam nie pomagał. Zużywało się dolne kółko, łańcuch potrafił przeskoczyć na nim, uszkadzając przy okazji dekiel. Podobnie w "maluchu". Nabijanie okładzin tarcz sprzęgłowych czy...
witam, może mi ktoś opisać dokładnie całą procedurę strojenia głowicy w magnetofonie szpulowym (dama pik). szukałem w archiwum ale tam nic nie ma. jakie elementy odgrywają zasadniczą rolę co sprawdzić w celu poprawnego odtwarzania i zapisu. mam problem bo znalazłem magnetofon z zużytą głowicą, wymieniłem ją na nową wraz z podkładką regulacyjną (powyginana...
No właśnie luz zaworów uznałem za możliwą przyczynę. W końcu silnik ma duży przebieg a pewnie nigdy nie był on regulowany. W sumie też francuzi musieli dodatkowo skomplikować regulację, trzeba zdjąć wałek rozrządu i popychacze i dopiero jest dostęp do podkładek regulacyjnych. Jedź teraz do serwisu... Dobra tylko sprawdzę luz. Ostatnio robiłem przegląd...
Pompka w momencie gaszenia wypompowuje paliwo z pompy i filtra paliwa, i gdy zawór przelewowy jest uszkodzony, ("latająca kulka" -częsta usterka tych zaworów także w MAN) paliwo jest uzupełniane z przewodu powrotu. Po 2 sekundach gdy silnik nie gaśnie, zawór wraca do położenia otwartego aby wyrównać podciśnienie a silnik jeśli dalej pracuje to w tym...
Może pod zawór regulacyjny ktoś podłożył podkładkę by uzyskać większe ciśnienie. Co niestety generuje ciepło. Jak się rozgrzeje trąci ciśnienie. Trzeba zmierzyć temperaturę i ciśnienie w układzie. Na zimno i po rozgrzaniu. Do tego komputer i sprawdź działanie czujnika ciśnienia.
Tłoczków masz wszystkich 8 są umieszczone po obwodzie pompy. Na rysunku okienko nr 25 masz tam tłoczek sprężynę podkładkę teflonowa grubości około 0,2 mm i o ring pozycja nr 4. Pod okienkiem nr 24 masz śrubę regulacyjna ciśnienia. W okienku nr 5 masz filterek pompy, który na pewno nie był od wieków czyszczony. I jeszcze jedno filtry olejowe dawno miałeś...
uszkodzony zawór EHAP -został wymieniony(ale bez cewki) co za ironia :) a gdzie Ci wymienali ten EHAP.....?? to jest komplet zawór z cewką.. więc jak tylko mogli wymienić Tobie jedną część..?? no właśnie! Dodam tyle że zakres działania zaworu jest niewielki a jego regulacja odbywa się podkładkami regulacyjnymi co 0.1mm od 0,2-2.00mm. W warunkach "p.w/w...
Skrzynia biegów jak w temacie, manualna 5-cio biegowa. Popularny model w samochodach Peugeot i Citroen. Sterowanie linkami. Były uwagi odnośnie hałasu ze skrzyni, po demontażu stwierdzono luz na wałku sprzęgłowym. Po rozebraniu i weryfikacji podjęto decyzję o wymianie kpl. łożysk. Łożyska wymieniono, luz wyregulowano przy pomocy podkładek regulacyjnych....
"Blacha zamykająca" to moja radosna twórczość :D. Po prostu dawno nie miałem tego przed sobą (i nie chcę, to wyjątkowy gniot konstrukcyjny). Blacha z nożem ustalającym wysokość szczotki magnetycznej ma regulację. Pod zaznaczonym na zdjęciu wkrętem https://obrazki.elektroda.pl/7727010200_... umieszczone są podkładki w postaci prostokątnych...
Krótkie podsumowanie. Na stronie pieca wszystko było ok. Okazało się, że jakiś mistrzu bardzo mocno zdławił przepływ na rozdzielaczu. Minimalny przepływ był co trochę utrudniało diagnozę. Na rozdzielaczu nie ma rotametrów a jedynie regulacyjne zawory na imbus, osłonięte gumową podkładką. Jak się zawór wykręca to podkładka idzie do góry, ale jak się...
Witam, Sprawa nie jest taka prosta. Otóż luz jeśli dobrze pamiętam powinien wynosić 1-1,5mm (??), ale ważniejsze jest prawidłowe zazębienie, a właściwie powierzchnia na jakiej stykają się gładzie zębów. Powierzchnia styku zębów musi być jak największa i położona w ich środkowej części. Luz można ustawić prawidłowo przy złym styku zębów, wtedy przekładnia...
No więc zaworek przy wyjściu wysokiego ciśnienia z czerwonym o-ringiem jest nowy i dalej to samo. Zawór regulacyjny ,,pokrętło" ma dwa zestawy oringów i podkładek gumowych,, Parbaks" chyba pozycja 16 i 15. No więc widoczny oring wymieniłem (ten większy). Po przeciwnej stronie regulatora jest kulka i sprężynka. Kulkę także wymieniłem na oryginał oczywiście,...
http://obrazki.elektroda.pl/6123453800_1... Służy do wytwarzania wody koloidalnej (srebrnej) w niewielkich ilościach (200 ml. - 330 ml.) o stężeniu 5-7 ppm. dla własnych potrzeb. Na krawędzi szklanki z wodą o pojemności do 330 ml. (u mnie: szklanka z uchwytem o wys. 14 cm. mierzonej od dna szklanki i średnicy wew. 6,5 cm. zwężającej...
Tu masz kolego trzy foty sprzęgła, informacji na jego temat i sposobie regulowania. Sprawdz czy wszystkie łapy są równo wytarte i czy na śrubach regulacyjnych są podkładki. Bo to najczęściej przyczyna kiepskiej pracy sprzęgła. Potem ustaw je książkowo i zobaczysz co się będzie działo. http://obrazki.elektroda.pl/7965826600_1... http://obrazki.elektroda.pl/5203915900_1...
pasta na radiator, następnie podkładka - znowu trochę pasty i dopiero tranzystor czy inaczej? Może być. Tak, pasta pomiędzy radiator a podkładkę i pomiędzy podkładkę a tranzystor. Tylko nałóż bardzo cienką warstwę tej pasty. Również pod te tranzystory regulacyjne T409 i T410 od prądu spoczynkowego. Tranzystory dobrze dokręć, tylko te T409 i T410 to...
Sprawdź, powinna mieć możliwość kasowania luzów. Ta przekładnia ma możliwość kasowania luzów, ale jeżeli nakrętka E ma wypracowane prowadzenie kulek obiegowych, to już niewiele da się zdziałać... Luz osiowy wałka głównego F reguluje się gwintowanym dociskiem C i kontruje się nakrętką A, zabezpieczając podkładką B. Luz pomiędzy nakrętką z kulkami wałka...
''Kawałek plastiku to od śruby regulacyjnej obrotów. ''- Czy będzie bez tego działać, czy muszę kupić nowy gaźnik, bo podejrzewam, że takiej części nie dostanę? ''Dysze regulacyjne pewnie nie pasują odwrotnie.''- na 100 % masz rację. Spróbowałem... Kurcze, tylko dalej nie wiem, gdzie ma być ta aluminiowa podkładka...
Witam. Popieram opinię inż. Witorta, ale z pewną modyfikacją. zamocowanie na radiatorze ,tranzystora kompensującego prąd spoczynkowy wzmacniacza mocy, powoduje włąśnie przekompensowanie. Przy większej temperaturze , tranzystor regulacyjny,nasyca się i przestaje kompensować prąd spoczynkowy. Lepszy efekt , da zamocowanie tranzystora regulacyjnego na...
witam, niestety mam tylko schemat, a tam brak danych regulacyjnych. Czy wiecie może jaka powinna być wartość prądu podkładu głowicy uniwersalnej w magnetofonie Diory MDS 456? -- pozdr.
To u mnie wcześniej , czy auto stało dzień czy kilka dni przełączanie na gaz było bez problemowe , nie było czuć tej zmiany , ani nawet w samej pracy silnika tez nie było czuć czy benzyna czy gaz . Tej sprężyny tak bardzo krzywo nie ustawisz przy składaniu bo ona ma swoje miejsce w obudowie tu gdzie jest śruba regulacyjna i wchodzi na styk , a drugi...
Gratuluję ,punkt zapłonu się przestawił z powodu długości korby... Widzisz,usiłujemy dociec co się dziekje z tym silnikiem,bietrzemy pod uwagę wiele rzeczy,ale nie mamy do niego wglądu i to jest największy problem. Założyciel tematu nie współpracuje,nie włożył sprawdzonego gaźnika,nie wiemy zatem czy winne jest paliwo czy coś innego.Zwróciłem uwagę...
Byłoby najprościej podłączyć głowice nagrywającą i kasującą do sprawnej elektroniki magnetofonu ustawionej na nagrywanie , a głowicę odtwarzającą podłączyć przez układ regulacyjny do wejścia tego magnetofonu i wyjścia zewnętrznego . Uzyskasz bardzo dobry efekt powtarzalnego echa(pogłosu) o regulowanej głębokości oraz czasie powtarzania . Sam takie układy...
Czym kierowałeś się umieszczając jeden z tranzystorów na podkładce silikonowej? Nie mogę odgadnąć jej roli. Uzyskanie 300mV na elemencie regulacyjnym jest awykonalne. Trzeba uwzględnić wahania napięcia sieci. Sugeruję nieprzekraczanie 20% mocy katalogowej tranzystorów. Jeśli można coś sugerować to nieprzekraczanie temperatury struktury 150°C. A to przy...
Śrubę regulacyjną w przekładni kierowniczej dociągnąłem i luz się zmniejszył. https://obrazki.elektroda.pl/2409929000_... Ten zabieg trzeba przeprowadzać, kiedy koła pojazdu są "na wprost". Stary olej spuściłem i teraz trzeba zalać nowym olejem przekładniowym. Zabezpieczę podkładem, pomaluję czarnym lakierem i będę montował.
Jak wykrece świece to nie ma problemu bardzo lekko idzie. i tu mamy bardzo ważną informację, że na pewno kto by nie próbował to kazdy mówi że strasznie cięzko sie kreci. nie ma pełnego obrotu bo blokuje. przyczyną nie jest usterka mechaniczna (dodam w nawiasie ,że jest to bardzo dobra informacja) przyczyny tego ciężkiego kręcenia trzeba szukać gdzie...
Do sprawdzenia świeca, uszczelniacze wału, łącznik gaźnika i gaźnik (membrany, dysze itp). Jeśli pilarka ma już swoje lata za sobą rozebrał bym ją cała ocenił stan cylindra czy jest bez rys i progów (czy warto kasę wkładać w remont). Potem ocenił bym stan tłoka czy nie jest przytarty i czy nie jest wytarty na średnicy często bywało tak, że tłok nie...
Witam Serdecznie, stałem się posiadaczem w/w wzmacniacza. Chcę przeprowadzić gruntowną konserwację czyli wyczyścić potencjometry oraz pomierzyć kondensatory (mam miernik). Do tego chcę wyregulować prądy i offset oraz wymienić pastę pod tranzystorami mocy i tu pojawiają się moje dwa pytania: 1. Na załączonej instrukcji serwisowej niby wszystko jest napisane...
Jedne są płaskie, a inne wypukłe, na obydwóch reduktor będzie chodził. Ja miałem te płaskie i nie miałem z nimi żadnych problemów po założeniu. Natomiast ostatnio (dwa razy) miałem te wypukłe i pierwszy raz jak założyłem tą wypukłą, to reduktor przez jakiś czas pracował normalnie i raptem po zatankowaniu gazu zaczął świrować, więc go rozebrałem i wyczyściłem....
Zdjęcia nr 7 i 8 : nr.7 - fotka podstawy separatora z manometrem - `nie wiem jak on jest podłączony, ale jeżeli pokazuje ciśnienie oleju przed separatorem to na biegu luzem i zatrzymaniu ciśnienie powinno na nim spadać do poziomu 2-3 bar`(odciążanie aż do zera jeżeli sprężarka się zatrzyma) a ciśnienie powietrza powinno ,,trzymać" nr.8 zawór zwrotny...
Duża sprężynka powinna być tak jak na pierwszym zdjęciu, metalowa podkładka na membranie. Wyczyść dokładnie siteczka na końcu rurek z trzeciego zdjęcia.Sprawdź szczelność połączenia kolektor ssący gaźnik ( oring w gaźniku ) Śrubę regulacyjną dokręć a następnie odkręć o półtora obrotu. Silnik ma pod kołem zamachowym przerywacz z kondensatorem może brak...
No to kłopot. Kolejność: -przerwy (świece, przerywacz) -zapłon (ustawiać na początek żarówką) dopiero wtedy gaźnik -przeczyścić dysze wymyć kanały gaźnika (nie ruszać pływaka=>nie giąć) -sprawdzić czy nie ma luzów na osi przepustnicy -sprawdzić, czy podkładka pod gaźnikiem nie jest pęknięta -zmontować , założyć gaźnik i wyregulować dysze Ale praca na...
a to znaczy,ze masz uszkodzona membrane, Jeżeli to do mnie, to nie trafiona diagnoza. Dwa razy regenerowałem reduktor, ale nie z powodu uszkodzonej membrany. Pierwszy raz z powodu sączącej uszczelki na składaniu części wodnej, a drugi raz z powodu sączących oringów na kolankach wodnych. Jak coś rozbieram pierwszy raz, bez dokumentacji to bardzo uważam...
Ponownie wyczyściłem gaźnik, dysze sprawdziłem, śruby regulacyjne ustawiłem wstępnie na 1 1/8 obrotu. Przepustnica miała lekkie luzy wzdłużne, skasowałem podkładką mosiężną z boku, luzy poprzeczne - praktycznie znikome. Dokonana próba - i to samo. Ręce opadają. Ktoś grzebał mocno w tym gaźniku. Dyszy z komory pływakowej nie da się odkręcić. Potwierdza...
Jeśli temat lutownicy, cyny i odsysacza mamy już załatwiony, to myślę, że oprócz narzędzi, które już masz (Twój post z 24 lip 2010) na pewno będą Ci jeszcze potrzebne: - cęgi boczne do cięcia drutu - szczypce płaskie (jakieś małe, bo kombinerki są trochę za duże do elektroniki) - nóż monterski (najlepiej ze szpikulcem) - kleszcze do ściągania izolacji...
pierścienie regulacyjne płytki regulacyjne śruby regulacyjne
wyważarka wirników szarpie wyłączeniu geforce gt610
szybkie obroty myjka ciśnieniowa
Silnik zaburtowy szarpie na biegu jałowym - przyczyny i rozwiązania Adaptacja sensorów gramofonu Daniel do Arduino