nie masz ładowania - uważaj, żeby nie zjechać do 10-11V bo możesz uszkodzić akumulator napięcie ładowonia powinno być 13.9-14.5V, u Ciebie 13.8 bez obciążenia... sprawdzić trzeba szczotki alternatora (przebieg) i/lub układ prostowniczy. Naładuj akumulator na zewnętrznej ładowarce to na trochę starczy, ale idzie zima więc trzeba się tym zająć. ----------------------------------------...
Masz zbyt niskie obroty.
Najlepiej poprzez odczyt interfejsem.
[syntax=delphi]Zwiększenie obrotów silnika powoduje spadek napięcia sięgający nawet 0,5V.[/syntax] A może szczotki się wyczerpują?
odświeżę toszkę gdyby jeszcze ktos mial jakiekolwiek klopoty z obrotami w Felicji: 1.czyszczenie przepustnicy na błysk 2. odpalić auto po czyszczeniu,( nie dotykać pedału gazu!!), niech auto chodzi dotad az włączy się wentylator. 3. Zgasić po czym ponownie odpalić i można cieszyć się obrotami książkowymi 852obr/min. czasem przez pierwszych 500km mogą...
Wymiana pompy paliwa pomogła.
Pierwsza rzecz to wyreguluj instalacje.
Prawdopodobnie druga też jest dobra. Ostatnio robiłem jakieś audi a5 . Po nabiciu ciśnienie "wstawało" z 4 do 6 atm i spadało. Odstawiłem na zakaźny i chodził na wolnych obrotach ponad godzinę i nic, do 6 atm i spadek. Dopiero dobrych kilka przegazówek i sprężarka "załapała cuga".
Dzieki za szybką radę. ok, spróbuje z tym czujnikiem Halla. Mam pytanie jeszcze takie, czy odłączenie i podpięcie obecnej przepustnicy i przeprowadzenie adaptacji cos da? Skoro przepustnica się adoptuje po przekteceniu kluczyka, to po co ją adaptować z komputera i np. Vagu? Jak za bardzo kombinuje to sorki.
Witam. Miałem podobne objawy jak miałem uszkodzony czujnik halla.
Witam Forumowiczów! Od pewnego czasu mam pewne problemy ze swoją Fabią 2001r 1,4 MPI. Zdążyłem się przyzwyczaić do regularnie pojawiającego się zapachu benzyny w kabinie, problemów z elektroniką ( zanik napięcia - wygasza wzmacniacz kiedy odpalone jest np. podgrzewanie szyby tylnej. Po dodaniu gazu problem znika ) Jednakże dzisiaj stało się coś co mnie...
Popraw pisownię, p. 8.2, inaczej post trafi do kosza.
Wszystko jest w porządku. Alternator ma określoną wydajność przy określonych obrotach. Zobacz na rysunek. Obroty alternatora są około dwa razy większe od obrotów silnika, więc jest jasne, że na wolnych obrotach alternator nie wyprodukuje tyle energii elektrycznej aby pokryć zapotrzebowanie, więc niedobór jest czerpany z akumulatora, co sie objawia spadkiem...
Nie ma LPG.
Jak chcesz wykluczyć,oczywiście wstępne(bez pomiaru manometrem)pompę paliwa to trzeba zalogować: położenie pedału gazu w procentach obroty silnika prędkość wozu prąd pompy sondy 1 napięcie sondy 2 AFR /lambda Robisz to tak że przyspieszasz delikatnie na dwójce, potem bieg 3 i pedał do spodu, czekasz aż przyspieszy załóżmy do 6000rpm. I właśnie podczas...
U mnie Fiat Uno 1,7TD działa dobrze. Podczas jazdy po zwiększeniu obrotów silnika ponad 4000/min z tyłu widać chmurę czarnego dymu. Przebieg ma ponad 300000 km.
Bzdury. Powód jest prosty-szaleje wskazanie z czujnika kąta skrętu, w wyniku tego pompa również zaczyna szaleć-zwiększa obroty przez to bierze wiekszy prąd, a tym samym silnie waha się napięcie na instalacji. Wystarczy wypiąć wtyczkę z czujnika i wszystko się uspokoi. Roboty nie dużo, wystarcza odmontować lewy halogen i dostęp do wtyczek świetny.
do sprawdzenia wszystkie połączenia wkładu dolotowego powietrza oraz wężyki podciśnienia jeśli to nie pomoże to sprawdzić należy przepustnicę oraz przepływomierz powietrza sprawdzałeś błędy silnika? ewentualnie logi przepływki. Był błąd "Check Engine" - info o zbyt ubogiej, potem o zbyt bogatej mieszance. Raz się zdarzyło, że mi nagle odcieło wspomaganie...
Sprawdź czy na cylindrach masz odpowiednie ciśnienie czy przypadkiem jakiś zawór nie przepuszcza bo jeśli tak to nie dość ,że silnik nie będzie miał wolnych obrotów to mocy i także.
U mnie jest to samo Skoda Fabia 2005 rok silnik1.4 16V BKY, może ktoś nam pomoże. Dzięki za poruszenie tematu. Pozdrawiam.
Skoda Felicja 1999,Benzyna + LPG Po odpaleniu na benzynie "zimnego" samochodu obroty utrzymują się na poziomie ok 1000, jednak po pewnym czasie (2-5 min) samochód wyraźnie słabnie. Gdy próbuje ruszyć silnik wyraźnie traci moc i przestaje pracować. Po ponownym uruchomieniu cały proces się powtarza tak ok 3x. Gdy samochód stoi po odpaleniu silnika ok...
Załóz ciut mniejsze koło pasowe. Alternator ma za male obroty na biegu jałowym. Wtedy będziesz miał 14 na wolnych. I zmierz napięcie bezpośrednio na alternatorze. Jesli masz dizy spadek wymień przewod zasilania alternatora.
I właśnie dlatego, że nie lubisz ostro jeździć to się tam tego nazbierało. Spróbuj jeszcze przegonić go wysokich obrotach tak 20km może troszkę przepali tego miodu. Pozdrawiam
Witam, nie wiem jak jest w felicji , czy masz cewki zakładane na świece czy inaczej. To że rwie/szarpie przy przyspieszaniu to moga być cewki (przebicie między uzwojeniem. Słyszałem że można próbować je wysuszyć. co do słabego ciagu to raczej nie jest powód cewek, tym bardziej że piszesz , że przy niskich obrotach masz dobrze
Dziś sprawdziłem auto, i faktycznie nie miałem problemu z odpaleniem go, aczkolwiek pojawił się problem dość sporego szarpania podczas jazdy na niższych obrotach i spadek mocy auta... Czy muszę jeszcze wymienić kable i świece?
Pisze ci 'Obwód czujnika O2 – nie wykryto aktywności (bank 1 czujnik 1) ' więc musisz sprawdzic kable do sondy, ewentualnie wtyczka, lub padnięta sonda, ta reszta błędów może byc że kiedyś akumulator się rozłaadował. Najlepiej wykasuj je i pojeżdzij troche i poczytaj go jeszcze raz co ci wypluje. A jak chodzi na wolnych obrotach ?
Mam problem z skoda octavia 1.9 tdi 90hk silnik ALH przebieg 270tys Od niedawna mam spadki mocy. Zazwyczaj na 4tym biegu przy 2.5/3tys obrotów odcina moc i po tym zero przyspieszenia. Dopiero jak zgasze go i z powrotem odpale to wraca do normy dopóki mu nie depne po gazie i znowu spadek mocy. EGR byl wyszyczony A potem zablokowany. Nowy przeplymowierz....
Napięcie akumulatora zaraz po ładowaniu wraz z rezystancją wewnętrzną. https://obrazki.elektroda.pl/1523612800_... Wolne obroty BEZ OBCIĄŻENIA: Zaraz po odpaleniu bez włączonych odbiorników napięcie na aku: 14,31 V / 14,32 V Napięcie mierzone na alternatorze bez obciążenia: 14,42 V / 14,43 V Spadek napięcia: "na alternatorze" z "na...
witam, mam podobny problem w fabii 1.4 mpi, na niskich obrotach elektryka głupieje, wywala wspomaganie, światła migoczą, deska też po chwili gasnie silnik, po ponownym uruchomieniu jest przeważnie ok, czasem trzeba kilka razy, jak wkładam kluczyk do stacyjki to na wyswietlaczach tam gdzie jest przebieg i spalanie itp pojawiają się "chińskie krzaczki"...
Witam Przyczyną była niesprawna dmuchawa - padła całkowicie. Po wyjęciu okazało się, że trzeba sporej siły żeby wykonać dmuchawą jakiś obrót. Po wymianie wszystko wróciło do normy, Zauważyłem nawet, że działa efektywniej i ciszej niż przed stara przed awarią. Tak więc jeżeli ktoś odczuwa głośniejszą pracę wentylatora i spadek jego skuteczności może...
Tak jak w temacie Sokoda Octawia silnik 1,6 gaz, roku niestety nie pamiętam (auto znajomego). Objawy sa takiesame na gazie i na benzynie: 1. auto po odpaleniu ma nierówne obroty silnika(nie zawsze), czasami nie da sie jechać po wrzuceniu 2jki auto gaśnie, po odpaleniu ponownym już jedzie. 2. podczas jazdy jeśli sie wrzuci na luz to auto gasnie, przygasa...
Witam. Od pewnego czasu mam problem ze skoda fabia 1.2. na każdym biegu czuję spadek mocy, na 1 normalnie rusza ale przy przytrzymaniu go już czuję jakby był mniejszy podaż benzyny, na 3 mam problem żeby wykręcić 3k obrotów, na 4 ledwo co daje radę na prostej drodze rozpędzić go do 70-90 km/h, 5 już nie wrzucam. Proszę o pomoc co to może być? Pompa...
Witam, jestem posiadaczem skody fabii 1.4 16V kod silnika BKY rok 2005. Strasznie szarpie silnikem na jałowym biegu jak i podczas jazdy, występuje takze strasznie duże spalanie( na prostej drodze przy 4 biegu I prędkości 60km/h komputer pokazuje spalanie na poziomie 22-26 l/100km). Auto traci moc podczas dodawania gazu. Na postoju obroty skaczą od 400...
Ok,dzięki. Spróbuje jutro to sprawdzić. Jeszcze dodam, że gdy komputer wyrzuca błąd: wypadanie zapłonu na 1 cylindrze, to samochód ma takie objawy jakby się dławił. Tzn. po wciśnieciu i trzymaniu gazu,obroty wzrastają do ok. 3tys a potem spadają. Wtedy puszczam gaz, następnie wciskam i znów wzrastają do tych 3tys. i spadają. I tak trzeba pompować. A...
zrób to samo tylko z podpiętym vagiem z włączonym logiem - trójka lub 4 bieg i pełny pedał w odłogę od 1500 obrotów aż do trybu awaryjnego lub 4500 obrotów i wkjel logi po ich przekonwertowaniu w Exelu - instrukcja jest np. na forum AKP lub www.a4-klub. pl (trzeba się rejestrować - ale warto).
Witam. Jestem posiadaczem Skody Felicji 2000r. silnik 1.6 LX wolkswagena, benzyna+gaz sekwencja. Zauważyłem ostatnio dwie usterki. Pierwsza to napięcie na akumulatorze (wymienionym ok. 1 miesiąc temu, zaznaczam że jeździłem też w dalsze trasy także powinien się doładowywać). Po uruchomieniu silnika i spadku obrotów do standardowych 900 obr./min. napięcie...
Witam Posiadam auto Skoda Fabia 1.2htp, jest po remoncie silnika: -rozrząd -planowanie glowicy -zawory nowe -cewki nowe -świece nowe -filtry (oleju, powietrza, paliwa) nowe -olej 10w 40 -wtryski prawidlowe Po kilku dniach spokojnej jazdy na krótkich odcinkach zapalił się check engine i pokazało błąd związany z niewydajnością katalizatora. Postanowiłem...
Witam. Mam taki oto problem z moją Felicją z 1997 roku: Gdy uruchomię ją na zimno to przez chwilę pracuje dobrze, ale po około 10 sekundach wchodzi na wyższe obroty i faluje od 2 do 2,5tys obr/min. Nie ma spadku mocy, auto rozpala bez problemu i jedzie płynnie jeśli obroty są wyższe niż 2tyś. Wymieniłem już świece zapłonowe, przepustnicę, czujnik położenia...
Witam serdecznie. Na początku powiem, że moje auto to Skoda Octavia 1.9 TDI z 2003 roku, przebieg 203000 km. Od jakiegoś czasu mam problem z mocą w moim aucie. Do 2000 obrotów przyspiesza normalnie, ale później to już za bardzo nie chce. Kupiłem kabel obd2 i zainstalowałem sobie program VAG COM 311-2. Po przeskanowaniu wyskoczył mi błąd: (17964 - Charge...
Panowie dzięki za wszystkie wskazówki, już wiem o co pytać tym razem i czego wymagać. Sęk w tym ,że nie znam się na tym kompletnie bo sam pewne rzeczy bym zbadał i pewnie doszedł do tego co to jest. No ale teraz odpowiadam na pytania; 1) w ogóle nie ma spadku mocy, gdy jadę to idzie jak po sznurku, zbiera się od razu, tylko na wolnych obrotach szarpie...
Czy ktoś może podpowiedzieć jaki komutator będzie pasował do tego alternatora. Mam problem bo nawet na biegu jałowym z wyłączonymi odbiornikami napięcie nie osiąga 14,4 V. Robiłem nie tak dawno pomiary i mierzyłem spadki. Zrobię na dniach i wrzucę wyniki, ale było coś czemu się trzeba bliżej przyjrzeć jeśli chodzi o przewody. Przy obciążeniu, wyższych...
Hmm. Sprawdziłem tak jak pisaliście. Na wolnych obrotach sztanga jest zaciągnięta po przegazowaniu odpuszcza. Według mnie chodzi wszystko w pełnym zakresie. Czy przyczyną może być coś innego np kończąca się turbina?
Witam, Mam podobny problem Skoda Fabia 1.2 htp 6v, 2003r, 134000 km, bez instalacji LPG. Wypada zapłon na 3 cylindrze błąd P0303: - Nowa cewka na 3 cylinder, próbowałem też podmiany z innych - Zmienione wszystkie świece (kolor starych jasno szary na każdym cylindrze) - Ciśnienie na 3 cylindrach takie same - Wyczyszczona przepustnica - Wymieniony filtr...
Witam, posiadam Skode Fabie 1-ke (6Y) 1.2 HTP 40KW 55km z 2003 roku. Otóż to mam taki malutki problemik. Wszystko było dobrze do czasu, na rozgrzanym silniku po przekroczeniu 170 tys przebiegu, zacząły falować obroty na biegu jałowym. Tak po odpaleniu ma 750, falują one w ten sposób 750-730 spadają max do 700. Rozumiem nierówna pracę tego silnika, bo...
Witam Mam skode fabia 1.4 mpi, przebieg około 140tys., ostatnio zauważyłem spadek mocy na benzynie i gazie, szczególnie przy niższych obrotach. Mimo iż wciskam do dechy auto nie jedzie. Na kompie wychodzi jakiś błąd z zasilaniem. Świece wymienione przy około 130tys., sonda lambda wymieniona...co jeszcze może być problemem?
Witam. Skoda Fabia 2022r 1.0 benzyna. Przyjechała na podejrzenie dużego poboru prądu na postoju bo po postawieniu na moment nie odpala. Nie mierzyłem nawet prądu spoczynkowego bo ewidentnie problem jest z ładowaniem akumulatora. Zaraz po odpaleniu napięcie wynosi około 12,5V i gdy silnik pracuje na biegu jałowym spada pomału ale poniżej 12V nie zeszło,...
Witam. Mam taki problem z moim autem . Po uruchomieniu i przełączeniu na gaz silnik traci moc, tak jakby gaz się kończył.Jak utrzymuję wysokie obroty to trwa to krócej.Najgorzej jest przy manewrach ,bo wtedy auto ledwie jedzie.Jak już zaskoczy to wszystko działa dobrze do następnego uruchomienia.Po przełączeniu na benzynę silnik działa normalnie.Instalacja...
Sprawdzić napięcie na akumulatorze w monencie kręcenia. Oraz spadek napięcia na przewodzie od akumulatora do rozrusznika. Następnym krokiem będzie podłączenie interfejsu i sprawdzenie obrotów silnika podczas pracy rozrusznika. Nie chce odpalić po dłuższym postoju czy za każdym razem? Jest instalacja gazowa?
Witam ! mam problem ze swoją skodą podczas odpalania na zimnym silniku obroty spadają prawie że do zera i czasami gaśnie jak się zagrzeje to wszystko jest ok ,ale ogólnie samochód osiąga maksymalną predkość do 80 km/h i nie ma takiej mocy podczas jazdy jak wcześniej Silnik jest zagazowany od jakichś 10 lat i do tej pory nic się nie działo oprócz tego...
Mam problem z odpalaniem mojej Skody. Jak jest zimna to 5-10 razy odpalam zanim załapie, potem jak dodaję gazu to silnik się dławi - trzeba ponownie zgasić Do 2500 obrotów się dławi. Jak się zagrzeje to jest ok. Wyrzuca błędy katalizatora, spadek ciśnienia między zaworem sterującym a turbiną. Poprawia się na jakiś czas (kilka dni) po skasowania błędów...
spadek obrót skoda felicia skoda spadek obrót skoda
sagemcom dsi83 dekoder sterownik silnik toshiba python ramka
suszarka electrolux tester rezonatorów kwarcowych
Renault Megane I – lokalizacja czujnika prędkości, objawy uszkodzenia, wymiana VSS TCL 43P615 – reset fabryczny bez pilota, przyciski, pinhole, Android TV