Uruchom silnik podnieś maskę i na jałowym powinieneś słyszeć syczenie w okolicy serwa jeśli dziurawe.
A może trzeba po prostu podnieść maskę? Tam są takie różne kółka i paski, może któregoś nie ma...
Niech ktoś ciągnie za linkę a pani niech próbuje podnieść maskę. Może przestawiła się tylko na zamku.
Ponadto jak nie działa krańcówka maski w jej zamku, to kontrolka nie zgaśnie Dokładnie to. Zrób najprostszy test - podnieś maskę i włącz wycieraczki. Jeżeli ruszą to przyczynę już masz.
Weź podnieś maskę i polej to "z konewki" delikatnie wodą i patrz. Może super kable beru już umarły? Ostatnio z Beru różnie bywa, trafiają się buble.
Sprawdź jaki wpływ ma wilgoć na przewody. Odpal silnik, podnieś maskę i spryskiwacz do kwiatków w dłoń i sprawdź czy jak psikasz po przewodach WN to zaczyna przerywać.
Jak podniesiesz maskę to po prawej stronie silnika zaraz przy miarce oleju masz EGR. Wracając do krokowego to tam jest nastawnik przepustnicy a nie krokowy. Co do tej usterki skłaniam się tak jak powiedział kolega wojtekryba
Bezpiecznik termiczny jest w rezystorze we wlocie powietrza. Podnieś maskę, rozkręć wlot powietrza do kabiny, zaglądnij tam i zlokalizuj opornik nawiewu, wyjmij go i mu się przyglądnij. Bezpiecznik termiczny wygląda jak metalowy opornik. W środku przy określonej temperaturze przepala się połączenie.
Pierwsza ton dziesiątki druga jedności zresztą na tej stronie jest dobrze wytłumaczone.... Mam się czym martwić czy olać to Podnieś maskę silnika i zajrzyj... czy wtyczka spadła, kabel przetarty lub wymień na dobry...coś zrób...
Co do nierównych obrotów to przyczyn może być wiele, musisz podnieść maskę i trochę umazać łapki. Kiedy był wymieniany chociażby filtr paliwa, ogólnie serwis kiedy był robiony itd itp. A co do tej chłodnicy, jest to chłodnica paliwa powracającego do zbiornika.
Cewka jest po prawej stronie na grodzi silnika. Odchodzi od niej 1 kabel WN do kopułki zapłonowej. Możesz wieczorem podnieść maskę i sprawdzić czy obok cewki nie tworzą się łuki elektryczne. Możesz ją wymontować i sprawdzić czy nie ma uszkodzeń mechanicznych
Odczytaj numery z wtrysków , coś w rodzaju 0445110188 u ciebie zapewne będą inne . Jak podniesiesz maskę egr jest obok serva na prawym rogu silnika , z tyłu . Ściągasz rury od powietrza , obudowę filtra i jest dostęp . Dla początkującego trochę trudno , ja wyciągam w 10 minut .
Jak kolega wyżej - uszkodzony termostat ( za wcześnie lub cały cas otwarty ) Wyłącz ogrzewanie i odpal auto, poczekaj aż temperatura płynu się podniesie np do ok 70stopni. Podnieś maskę i sprawdź wąż gumowy, który idzie od termostatu do chłodnicy - powinien być zimny.
Jak podniesiesz maskę to po prawej stronie na tylnej ściance pod osłoną znajduje się MAP sensor rurka idzie do krućca w kolektorze ssącym,obok MAP jest wtyczka sondy lambda./MAP czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym/
No właśnie dobrze wyczytałeś znajduje się on na przedniej belce pod przednim zderzakiem, przykręcony jest na dwa wkręty na kluczyk, jak staniesz przed samochodem i podniesiesz maskę, wymontujesz grill i między chłodnice a belkę włożysz rękę to znajdziesz wiązkę instalacji i opornik w kształcie kostki prostokąta.
Frajlauf szajbe alternatora ktoś ci "zaspawał" na stałe i stąd twoje problemy. Podnieś maskę kiedy silnik pracuje i obserwuj co się dzieje z paskiem kiedy silnik przegazowany schodzi z obrotów. Lub co mniej prawdopodobne jajowate jedno z kół pasowych. Auto po "dzwonach" w prawy przód ?
T 20 czujnik TACHO(impulsator) C100 wtyka przyłącza wiązki elektrycznej prawa strona kabiny(aby zobaczyć trzeba podnieść maskę i zdemontować osłonę z wytłoczoną lancą myjki przekreśloną o ile dobrze pamiętam),C272 przyłącze elektryczne panel pasażera,C273 przyłącze elektryczne góra kabiny(należy wymontować górny schowek strona pasażera) złącze B to...
Odpal silnik wieczorem w ciemnym miejscu, podnieś maskę i obserwuj czy gdzieś iskra nie przeskakuje do masy. A czy gaśnie tylko na wolnych? czy podczas jazdy też? czy jest jakaś prawidłowość? (ciepły lub zimny?), czy też losowo występuje. Na samej cewce chyba nie zaobserwujesz bo jest w metalowej obudowie, podstaw inną jeśli nie jesteś jej pewny.
A co chcesz tam robić? Podniosłeś chociaż maskę? A niech będzie http://obrazki.elektroda.pl/5972029300_1...
Kolego ja zawsze montuje syreny w dziwnych miejscach tzn. w takich do których dostęp jest dopiero po rozebraniu kawałka auta. Plus tego jest oczywisty brak mozliwości mechanicznego uszkodzenia ale jest i minus, trudny dostęp do wyłączenia syreny w razie potrzeby odłączenia aku. Chyba że syrena bez zasilania. Podnieś maskę popatrz i przykręć w takim...
Silnik klapy?Na pewno?-Wystarczy podnieść maskę i włączyć zapłon-silnik powinien zamknąć i otworzyć klapę(jest sprawny)W tych autach kolektory padają(wycierają się tulejki). Silnik w serwisie polskim-ok.980zl.Kolektor-1800zł. Kolektor z silnikiem w serwisie niemieckim-ok 1300zł jak dobrze pamiętam. (Jakby kolega potrzebował to mam jeden jeden nowy i...
Hmm, wsteczny nie ma synchronizatora to nawet jak lekko sprzęgło ciągnie to powinno zgrzytać. Podnieś maskę i zobacz ile linka ma luzu na dźwigni sprzęgła na skrzyni. U mnie ma kilka mm. Nawet się mocno siłując nie idzie jej zdjąć bez narzędzi. Jak jest za luźna to znaczy, że automatyczne regulacja luzu już nie działa. Tylko całkiem jej nie zdejmuj....
Brak wzbudzenia. Powyzej 3tys obr ten alternator sam sie wzbudza i zaczyna ładować. Najczęściej urywa sie kabelek przy wtyczce tuż przed rozrusznikiem. Podnieś maskę i popatrz czy przed rozrusznikiem nie ma urwanego kabelka. Dwupinowa wtyczka, dwa kabelki nie pamietam juz dokladnie koloru ale chyba fioletowy idzie do wzbudzenia. Jak nie tam, to trzeba...
Nie łatwiej otworzyć drzwi z schowanego klucza w pilocie, podnieść maskę i sprawdzić czy klemy są dokręcone? Ewentualnie podładować akumulator lub odpalić z wspomnianego boostera.
Prosilbym zatem o wskazowki jak to sprawdzic. I czy to regenerowac/czyscic czy wymienic? Wypnij wtyczkę od prędkościomierza ze skrzyni biegów i się przejedź. Jeżeli szarpanie ustanie to nastawnik. Jak podniesiesz maskę, to jest zamocowany na skrzyni przy ścianie grodziowej o ile dobrze pamiętam 3 pinowa wtyczka. W większości przypadków czyszczenie...
Hmnnn zlokalizowałeś ten wyciek czy widzisz co jest mokre a nie wiesz z kąd cieknie?? Zapal samochód podnieś maskę i obserwuj to miejsce gdzie zbiera się paliwo. Dodając gazu zwiększa się ciśnienie paliwa w układzie i możliwe że zwiększą się twoje szanse na wykrycie usterki z kąd cieknie. http://obrazki.elektroda.net/9_123101769... Np te dwa przewody...
A nie prościej podnieść maskę i sprawdzić zbiorniczek? Jak będzie mało płynu to uzupełnić i odpowietrzyć wysprzęglik jak pisze kolega wyżej.
Jakie masz ustawienia na klimatyzacji? Nie masz czasem ustawienia na ECON? Po włączeniu klimatyzacji wiatraki chodzą, bezpieczniki sprawdzone? Nie, mam włączona klimę. ECON to zwykły nawiew - wiem :) Gdy ustawię np. 18 stopni (to najniższe ustawienie liczbowe) czy Low powinno być dużo chłodniej niż jest - moi zdaniem (zwłąszcza dzisiaj, jechałem dwie...
Jak dla mnie CCC - taki sklep. Szacunek dla gazmena, że za 2700 podniósł maskę do góry. Ja bym do tej hondy wstawił tylko pojedyncze wtryski a już na pewno nie "dobre" W01 tylko w ostateczności W02 choć nigdy nikt by mnie nie namówił, zdjął kolektor (już widzę jak był zdejmowany) i kupił nową uszczeleczkę, nie zastosował miedzi bo od niej gnije szybciej...
jak podniesiesz maskę i staniesz z przodu auta to będzie po lewej stronie na dole przy chłodnicy
Ale z Ciebie mechanik... maskę podniosłeś i nie możesz filtra znaleźć? Po remoncie masz ten silnik że do 15 letniego fiata lejesz półsyntetyk?
Podnieś maskę , zobaczysz tapicerkę na ścianie grodziowej że tak się wyrażę , odkręcasz śrubki na których jest zamocowana i tym samym torujesz sobie drogę do wymontowania. Nie domontujemy konsoli.
Wystarczy podnieść maskę
I co ciężko wyjść z auta, podnieść maskę i zobaczyć czy górny przewód od chłodnicy nie robi się ciepły razem z silnikiem. Dogrzewacza też nie sprawdzisz.
Tam gdzie bezpieczniki, podnieś maskę i poszukaj na podszybiu.
Witamy- mam w firmie nieco inny problem ,widlak nie odpala jak dłużej postoi 2-3 h.Po kilkakrotnym naciśnięciu przycisku na mieszalniku odpala i jest ok.Problem z tym że za każdym razem trzeba podnieść (maskę silnika) i powtórzyć czynność odpalania widlaka .Proszę o pomoc -Dzięki
Podnieś maskę i sprawdź, to takie trudne?
jezeli dysponujesz miernikiem inaczej multimerem ustaw go na prąd stały 20V jezeli sie myle niech koledzy mnie poprawią nastepnie podnieś maskę pojazdu w kturym chcesz sprawdzić napięcie i sprawdz gdzie masz akumulator ,odpal samochód (ma być la luzie i zaciągnięty hamulec ręczny) jezeli odpalałeś z przewodów rozruchowych to je odłącz . Następnie weź...
Przypadłością tych aut są kiepskie wiązki. To że wzrokowo nic nie widać nie znaczy że są ok. Lubi pękać izolacja i zassana do środka przewodu wilgoć robi swoje. Uruchom silnik i ustaw tempomatem obroty większe od jałowych. Podnieś maskę i poruszaj wiązką z lewej strony kabiny (kabina-rama), najprawdopodobniej jest uszkodzona skrętka zielony+żółty odpowiadająca...
Jak podniesiesz maskę to lewa strona, góra, pow. kielicha amortyzatora, pod osłonami w okolicach podszybia.
A czy będzie on widoczny jak podniosę maskę?
Raczej sterownik się nie zapala, trzeba sprawdzić. Niestety ja tego nie zrobię, trzeba podnieść maskę i sprawdzić świecę omomierzem i zasilanie przekaźnika świec.
dymu było tyle że nie wiadomo skąd leci raczej z dołu Podnieś maskę odpal silnik to zobaczysz skąd leci.
Przed wybuchem, podczas pracy silnika na wolnych obrotach było czuć zapach zapach tak jakby rozpuszczalnika... Miałem podobnie w skodzie fabii (2002r.), najpierw było czuć zapach rozpuszczalnika (może V-Power inny ma zapach) ale ja podniosłem maskę i zobaczyłem jak benzyna ucieka z wężyka paliwa, tego, który idzie do listwy wtryskowej a że ciśnienie...
trzeba sprawdzić co jest przyczyną takiego zachowania. Podnieś maskę silnika-co widzisz?
Odkręciłem sondę przed katalizatorem i pojechałem na próbę, jakby trochę lepiej, podniosłem maskę i ... Dodano po 30 https://obrazki.elektroda.pl/8279947500_... https://obrazki.elektroda.pl/6383395600_...
Trzeba podnieść maskę, mechanizm znajduje się pod główkami wycieraczek.
trzeba wyciągać kolektor ssący? Po co? Odkręćcie i podnieście maskę, następnie usuńcie baterię, aby chronić różne komponenty elektryczne i tym samym jej podstawę, aby uzyskać dostęp do dolnej części, gdzie znajduje się silniczek. W ten sposób będziecie mogli usunąć śruby, które mocują kable z wtyczkami do złączek silniczka. Teraz możecie usunąć śruby,...
Zacięcie papieru, czujnik jest z prawej strony. Ciężko dostępne miejsce z zewnątrz, podnieś "maskę" drukarki i zobacz czy jakiś pasożyt tam się nie pasie.
podnieś maskę popraw konektor elektromagnesu rozrusznika ew.naładuj akumulator,i nie grzesz pisząc o braku zapłonu kiedy rozrusznik nie kręci
Podnieś maskę i zobacz czy na listwie PB jest regulator sterowany podciśnieniem a nadmiar PB ma przelew do baku...
Wróżbita Maciej ma tu urlop do Wielkanocy,weź podnieś maskę i posłuchaj lub podjedź do kogoś kto sie zna na samochodach.
Jak dla mnie to problem z czujnikiem - ECU steruje wiatrakiem żeby schłodzić. Jeżeli masz błąd pewnie soft decyduję o włączeniu wiatraka. Podnieś maskę - przyspieszysz chłodzenie może zobaczsz co nie gra?
Podnieś maskę i zobacz czy przy przegazowaniu nie świszczy powietrze- spadł lub pękł wąż ciśnienia turbiny.
Kolego bolączką g4 są poduszki łożyska amortyzatora, podnieś maskę i daj zdjęcie kielicha amortyzatora. Dokładniej szpary pomiędzy.
Witam, niedawno wymieniałem korek od zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodniczego. Dzisiaj po trasie podniosłem maskę i usłyszałem syczenie z korka od zbiorniczka. Nie zauważyłem skoku temperatury. Czy to normalne że tak się dzieje? Z góry dziękuję za odpowiedź.
A coś sprawdziłeś? Podniosłeś maskę? Napisz nam
Bezpiecznik świec masz tam gdzie jest komputer (podnieś maskę, przy szybie w tym czarnym plastikowym pudełku). Im zimniej tym świece grzeją dłużej. Jak odepniesz wtyczkę od czujnika temperatury kontrolka powinna zgasnąć po kilkunastu sekundach. Może masz uszkodzony czujnik temperatury (zwarcie).
Więc podnieś maskę i sprawdź ; poziom oleju , płynu chłodniczego, płynu hamulcowego. I przy okazji wtyczki i czujniki poziomu w tych układach.
Kolego proponuje podnieść maskę i sprawdzić srebrny bespiecznik przy komputerku. U mnie tez tak bylo, niby on nie rozbieralny ale da sie go rozebrać. Posprawdzaj luty a najlepiej przelutuj go od nowa i poskładaj go, po czym zamontuj i sprawdź czy pomogło
Podnieść maskę i sprawdzić czy wybierak nie zahacza o coś.
Tak oczywiście jest ok. Podniosłem maskę przewody wentylator pobrudzone cieczą i teraz się martwie czy to nie uszczelka chodź nie dymi na białko
Że jak podniosłeś maskę to niby oleju dolałeś.
Co już sam sprawdziłeś ? Podniosłeś maskę?
Nie szybciej podnieść maskę i zobaczyć które cięgno spadło .
Podniesiesz maskę to po twojej prawej bedzie sterownik przewody które to poznasz po grubości wszystkie czarne tyle że z paskami w kolorach: zielony fiolet żółty czerwony biały brązowy
No właśnie nie, wczoraj wieczór odpaliłem go podniosłem maskę i nie było widać nic żeby jakieś iskry przeskakiwały, o ile można to uznać za argument "za".
Podnieść maskę i słuchać skąd dobiega dźwięk. Tam jest rozrząd na łańcuchu - może to od niego ten dźwięk.
Inna opcja jest jeszcze peknieta membrana w gruszce. Jak zacznie falować na obrotach, podnieś maskę i obserwuj jej cięgło.
Nie czuję zapachu płynu wewnątrz samochodu tylko jak podniosę maskę, konkretnie chodzi mi o przewody idące poza silnik, ponieważ tam gdzie są widoczne nie zauważyłem wycieku. Podejrzewam nieszczelność z tyłu silnika tam podobno jest metalowy króciec który prawdopodobnie jest powodem przecieku.
Witam. VW Golf 4 1.6 SR benzyna bez LPG r. 2000. Na rozgrzanym silniku, gdy go zgaszę i postoi jakieś 5-10 min, nie da się go odpalić, można kręcić cały czas i nie ma szans na odpalenie. Zauważyłem, że jeśli nie odpala i podniosę maskę, a następnie odkręcę korek oleju i po chwili znów go zakręcę, odpala od strzała. Co to może być? Miał ktoś takie problemy?...
Na moje chłopskie oko umył Pan silnik - nie pozostaje nic innego jak podnieść maskę do góry i spróbować wysuszyć auto. Jeśli suszenie nie pomoże pozostaje czyszczenie elementów elektrycznych pod maską.
Kiedy wyłączymy zapłon i odczekamy kilka minut podniesiemy maskę i zamkniemy to po kolejnym włączeniu zapłonu wskaźnik wraca do faktycznego stanu paliwa. nie ustaliłem jeszcze dokładnie bo robiłem to 2 razy, a odkryłem to przypadkowo.
Ja mam. Oddać do mechanika,podłączyć tester, podnieść chociaż maskę i sprawdzić czy paliwo dochodzi.
Cykała obluzowana zaślepka EGR :D zawsze szukałem przez kilka minut na gorącym silniku i nie znalazłem, a wczoraj na zimnym podniosłem maskę i w minutę na to trafiłem. Jednak dobry silnik :)
Ale filozofia podnieść maskę i dotknąć dwa węże - i wszystko staje się jasne. Opisywane wiele razy - zamykam
Mała przypowieść - chociaż związana luźno z tematem. Przyjechał klient, i się żali że jak jedzie ponad 200 to mu się światło w kabinie zapala. Jedziemy raz i drugi - gościu ma rację! Dwieście na zegarze - lampka świeci! Anioł Stróż czy co? Po pewnym czasie spędzonym na dociekaniach okazało się, że klient gdzieś założył alarm, a montażysta się nie wysilił...
My też poczekamy , do czasu , aż sam podniesiesz maskę i sprawdzisz stan płynu.
Zrób nim paręnaście km aż do osiągnięcia temperatury roboczej a potem się zatrzymaj, pozostaw silnik na biegu jałowym, podnieś maskę i obserwuj węże przy silniku oraz korek zbiorniczka wyrównawczego - gdzieś zauważysz wyciek. Jeśli masz skrzynię automatyczną to obserwuj również chłodnicę EGR z tyłu silnika.
Dżizassss.... podnieś maskę silnika, stań przodem do silnika, popatrz lewej w okolicy Mcphersona.
Podniosłeś chociaż maskę? Sprawdziłeś poziom oleju? Płynu chłodzącego? Świece? Migająca kontrolka silnika zwykle sygnalizuje poważną awarię wymagającą jak najszybszego zatrzymania samochodu i wyłączenia silnika... masz najprawdopodobniej uszkodzony układ zapłonowy i wypadają zapłony. Jazda w takim stanie grozi zniszczeniem katalizatora (o ile już do...
Nagraj filmik i zapodaj go tak będzie łatwiej. Pamiętaj że wtryski gazu chodzą głośniej przysłuchaj się im jak podniesiesz maskę to wyraźnie słychać. Sprawdź jeszcze podciśnienia czy są szczelne.
Obstawiałbym przewody wysokiego, lub świece. Podnieś maskę kiedy będzie ciemno i zobacz czy nie świecą.
Zamek maski silnika. Powinien być czujnik otwarcia. Dodano po 3 Przestanie informować jak auto zobaczy podniesioną maskę. Pisane było sto razy. Jak czujnik uszkodzony można posłużyć się zworą.
Na pewno na silniku , a nie dmuchawa od ogrzewania? Podnieś maskę chociaż i sprawdz w którym miejscu masz "duchy".
Zobacz jeszcze czy nie ma żadnych przebić w układzie zapłonowym. (Jak będzie ciemno podnieś maskę). Może moduł zapłonowy?
Wskazówka obrotomierza tak wskazuje, silnik nie gaśnie ani nim nie szarpie. Ale kiedyś się zatrzymałem i podniosłem maskę to słychać że silnik pracuje na niskich obrotach.
Podnieś maskę zobacz czy pasek jest na rolce od klimy jak jest to musisz zobaczy czy elektormagnes działa i czy prad dostaje
po co podnieś maskę i popatrz!!!!!a z majstrem gazownikiem i tak pewnie się spotkasz
Proponuję -włacz kluczyk w stacyjce -podnieś maskę -sprawdź stan oleju -jak mało to dolej -zamknij maskę
To tak samo jak byś zapytał o silnik do Fiata125p, również było ich kilka jak nie kilkanaście, trzeba podnieść maskę i zobaczyć. SławeK Jak podniesiesz maskę to zobaczysz pokrywę głowicy , głowicę ,świece i ewentualnie akumulator i filtr paliwa , a nie dokładny typ silnika . Tak samo w tunerze .Mam ten typ odczytać z kondensatora , rezystora , cewki...
może jakaś uszczelka pod wtryskami I to już jest jakiś trop,uszczelkę pod wtryskiwaczami zdiagnozuje ci każdy mechanik. Podnieś maskę i sama zauważysz i poczujesz zapach spalin,wydobywających się z pod wtryskiwacza.
Zamoczona instalacja. Postaw na słońcu podnieś maskę i powinno samo przejść, znajomy miał podobnie i pomogło.
miejsce może być różne. włącz silnik podnieś maskę i spróbuj się wsłuchać. Mógł gdzieś przewód pęknąć.
przy niskim i wysokim ciśnieniu i temperaturze niżej niż 4 stopnie w układzie ac sprężarka nie wystartuje ( proponuje podnieść maskę znaleźć rurkę/i od klimy są takie zaworki jak w kołach i i na chwilkę nacisnąć zobaczyć czy coś jest w ogóle w układzie
Do stwierdzenia, gdzie takowe są wystarczy: 1. Podnieść maskę. 2. Użyć zmysłu powszechnie nazywanego wzrokiem. Faktycznie temat godny zamieszczenia na forum.
Zasugerowałem jedną z wielu możliwych przyczyn, to Ty jesteś najbliżej auta i sprawdż- podnieś maskę i zobacz.
Kilka dni temu kolejna zagadka czyli zdarzenie które wcześniej nie zaistniało. Pojechałem na myjnię samoobsługową ok. 2 km od domu, potem na parking Castoramy jakieś 300m od myjni. Przy wyjeździe z myjni auto odpaliło bez problemu, przy skręcie na parking silnik zgasł. Odpaliłem dopiero za trzecim razem. Po dwóch nieudanych próbach podniosłem maskę...
Przeczytaj moją pierwszą wypowiedź!!!! i potrzebny jest tech2!!!! Podnieś maskę silnika i przeczytaj z obudowy jaki to ABS, tak trudno
Witam mam problem z Kangurem pacjent to Kangoo II 2009 1.6 Zapalam auto jeżdżę i za jakiś czas mi zgaśnie i nie mogę odpalić, brak prądu na cewce, wymieniłem cewkę na nowa, wymieniłem czujnik położenia walka nadal to samo. Jak zgaśnie i nie mogę odpalić wystarczy ze podniosę maskę odetnie kostkę od cewki i wepnę ja spowrotem i auto odpala poradzi ktoś...
zamknij maskę zdjąć maskę cobra maskę
kompresor nieszczelny bateria wkrętarka naprawa hulajnoga elektryczna motus
Canon iRC 250i - Zacięcie papieru, kod 0205 XLoader na Arduino - gdzie znaleźć i jak używać?