Kupujac inny trzeba bedzie dorabiac mocowania itp. - tutaj fajnie wpasowany.
Cześć. Oprócz wymienionych przez Ciebie narzędzi, konieczny będzie jeszcze akumulator. Bez niego alternator się nie wzbudzi. Podłączenie: Oczywiście minus akumulatora do obudowy alternatora, a plus do śruby prądowej na alternatorze. W kostce IG do plusa akumulatora L do żarówki, a drugi koniec żarówki do plusa akumulatora. Wiertarka na maksa i wtedy...
to fajnie poczekam do jutra na pewno by mi to ułatwiło podpięcie
Witam potrzebije podpowiedzi jak podpiąc alternator do regulatora w którym oznaczenie df alternatora oznacza mase a df regulatora oznacz plus alternatora pomocy alternator pochodzi zapewne od zetora z góry dziękuje za podpowiedzi
POdpięcie alternatora i nie zakładanie paska osprzętu to wyjaśni.
To, że jest pod maską to dość logiczne, nie uważasz? Podpięcie bezposrednio pod śrubę alternatora może coś pomóc, ale gwarancji nie ma. Podgrzewacz w necie krązy info sprawny bierze 120A na starcie I dziwisz się, że napiecie siada jak on się załącza? Jaki dystans pokonujesz autem, że aż potrzebny Ci podgrzewacz?
Masz w tym nowym alternatorze podpięty zacisk obrotomierza?
Witam alternator jak w temacie Bosch g1 14V 18 A 20 0120300516 , podpinam instalację której nie było praktycznie w ogóle w starym Traktorze marki SAME 80 , alternator na pewno od ''czegoś" bo tam była prądnica , obecnie brak ładowania ok 12,7 , podpięte w następujący sposób : B+ do akumulatora ) duży plus D+ do kontrolki ładowania ( na kontrolkę podany...
Witajcie. Miałem w Mondeo MK3 silnik diesla 2.0, niestety uległ uszkodzeniu i założyłem 1,8. Wszystko działa prócz alternatora. Wtyczki nie pasują. Do starego alternatora dochodził jeden kabel (VISTEON) a do nowego 3(MOTOKRAFT). Miał ktoś taki przypadek? Da się coś z tym zrobić? Niestety nie mogę zamienić alternatorów gdyż mocowania do silnika są inne.
Witam Czy podpięcie bezpośrednio plusa z alternatora do plusa z akumulatora jest dozwolone i nie zrobi żadnej krzywdy elektryce(oczywiście na kablu będzie bezpiecznik)? A jak to możesz chłopie inaczej podpiąć? Ne ma takiej siły która mnie przekona że to przyjamniej dostateczne forum.
A cóż to da, takie podpięcie się pod alternator? Nie wystarczy wymiana na nowy akumulator? Problemu z zasilaniem nie ma, maskę można otworzyć.
Witam, Najprostszym sposobem na sprawdzenie czy akumulator jest ładowany a co za tym idzie czy działa alternator jest podpięcie woltomierza do akumulatora na wyłączonym silniku, odczytanie wartości, następnie uruchomienie silnika i powtórzenie pomiaru napięcia na akumulatorze. Jeżeli alternator jest sprawny to różnica między pomiarami powinna wynosić...
Mechanicznie założy każdy od poloneza, dużo ich tam nie było ale będzie mial problemy z podpięciem
Auto ma 9 lat przejechane 128 kkm - przebieg oryginalny. Alternator to Denso, tyle udało mi się zobaczyć będąc pod autem. Podpięcie kabla rozruchowego do obudowy alternatora i akumulatora niezły pomysł spróbuje dziś tak zrobić pod warunkiem że od góry komory tam się dostanę.
To już nie lepiej zastosować najzwyklejszy stabilizator napięcia, niż "ich" patenty impulsowe? Witam. Układ włączający wykrywa skok napięcia(kiedy kręci alternator) i włącza diody, nie opiera się ona na podłączeniu pod stacyjkę itp. Układ zgodnie ze schematem podpięty jest pod akumulator No i o tym pisałem, tu jest to wszystko: i układzik (może wnosić...
Wbij w wyszukiwarkę znanego portalu aukcyjnego " obrotomierz diesel". Ja nabyłem coś takiego w wersji cyfrowej z voltomierzem. Jest instrukcja podpięcia pod alternator i sposób regulowania.
https://obrazki.elektroda.pl/3265312900_...
Rozwiązanie: Trzeba wyjąć prawą (nerke) trzyma się na dwóch zaczepach od dołu (podważamy śrubokrętem) następnie zdejmujemy z zaczepów u góry wiązkę z przewodami do reflektora i mamy dostęp do linki którą techniką prób i błędów ciągniemy aby maska się otworzyła. Po otwarciu maski jak linka spadnie zakładamy w miejscu zamka i po prawej stronie koło reflektora,...
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic5... https://forum.vw-passat.pl/topic/27330-w... Poczytaj i sprawdź czy masz podpięte na alternatorze styki d i w.
Witam.Proszę o pomoc w podłączeniu obrotomierza.Obrotomierz jest cyfrowy posiada 3 wyprowadzenia +,-,sygnał.Gdzie mam podpiąć kabel sygnałowy aby obrotomierz zaczął działać??.Dodam ze do wyjścia alternatora W podpięcie nic nie dało,zero jakich kol wiek wskazań.
Jak napiszesz albo zrobisz zdjęcie tej kontrolki z diodą. Do czego była oryginalnie podpięta?
.. z alternatorem chciałeś powiedzieć rozumiem. Czyli na tą chwile rozumiem ze regulator mam z głowy mam tylko podpiąć alternator do zasilania i do kontrolki;) a ten kabelek właśnie co wystaje na dole to ona ma być gdzieś wpięty? bo on sobie tak wisi..
No dobra, dostałem ciekawą informację od mechaników, którzy chwilowo zajmują się autkiem. Porobiono pomiary w pewnym okresie czasu (podpięcie bezpośrednio pod alternator) i okazało się, że alternator po kilku minutach na włączonych samych światłach mijania (co prawda ksenony, no ale...) generuje 2 razy mniej prądu: - na początku daje 70A - po jakimś...
Witam potrzebuje schemat instalacji elektrycznej instalacji w Corsie A 1.5D w wersji przed i po liftingu. Głównie chodzi mi o podpięcie alternatora z wersji poliftowej do instalacji przedlifta ( taki kupiłem alternator i nie moge go oddać). Proszę o pomoc
W moim trzecim poście napisałem,że znajomy nie czekał na mnie tylko podpiął alternator z zaleceniami sprzedawcy. Ponad to, dlatego założyłem ten temat, aby być pewnym prawidłowego podpięcia. Plus widoczny jest po rozebraniu alternatora, jak na moim zdjęciu. Ja przed podpięciem sprawdzałem miernikiem ( test diody) kierunek przewodzenia diody.
Na wtyczce z poprzedniego altka mazdy jest również L S możliwe że to te same symbole co L - lampka ładowania S sensor akumulatora, czyli inaczej kabel z tym napięciem jakie jest na akumulatorze a te dwa kable C i FR to dokładnie gdzie idą w Carismie? (jest to alternator z modelu Mitsubishi Carisma 1.8) teraz problem skoro inne tak jakby są zbędne dla...
Diody w alternatorze są przewidziane na prąd ok. 20A a do tego pracują w silnym wymuszonym przepływie powietrza. W "statycznym" prostowniku bez nadmuchu ugotujesz je dość szybko. Ponadto wymuszenie w instalacji samochodowej napięcia ponad 15V (o co łatwo, jeśli masz "goły" prostownik) może spowodować uszkodzenie elektroniki. Bezpieczne jest tylko podpięcie...
Jeżeli miałeś rozdęty kondensator to pradopodnie po odwrotnym podłączeniu zasilania lub za dużym napieciu zasilającym. Sprawdż napięcie zasil. mechanikę CD ,czy jst ono stabilne i niezależne od U zasil. bez ladowania i po uruchomieniu slinika gdy alternator laduje i masz ok. 14,5V.Może nie stabilizuje dobrze którys stabilizator. Miałem podobny problem...
Mam pytanie jeśli podepnę alternator 14 V do akumulatora 14 V czy zadziała i czy będzie kręcił się na pełnych obrotach
W poście 12 do alternatora masz podpięty żółty przewód, a w 30 poście żółty jest na masie. Jak to jest faktycznie?
Witam , mam problem z podpięciem alternatora takiego jak w temacie do ciągnika ursus c 360 . możecie mi pomóc bo nie zabardzo się na tym znam a niechcęgo spalić. http://obrazki.elektroda.net/93_12792035...
Problem rozwiązany. Nieprawidłowo podpięty był alternator. Wolne ruchy spowodowane były wypieciem się przełącznika trybu pracy.
Silnik chodzi jak Diesel, klepie. Natomiast buczenie z alternatora (odsłuchałem na słuchawkach, nie jest zbyt głośne) wskazuje że alternator pracuje na jednej fazie — uszkodzenie diod lub uzwojenia statora. Najlepiej byłoby to sprawdzić na wyjętym alternatorze podpiętym do akumulatora przy kręceniu np. wiertarką. Ewentualnie buczenie może dochodzić...
Na zasilaniu przetwornic też masz stabilne napięcie? Jeśli nie jesteś pewny alternatora, podepnij szelki z innego prostego auta, bez elektroniki, aby w razie siania przetwornic nic nie ubić, odpal i zasil te bmw, zapal światła i sprawdź co się będzie działo.
Witam, od kilku dni męczę się z podpięciem alternatora do mojego ostrówka. Alternator jest z golfa II. Z ciągnika wychodzą tylko 2 przewody (zielony i brązowy) Prosiłbym o schemat podłączenia w/w alternatora. Dziękuję Pozdrawiam http://i62.tinypic.com/2lmozyt.jpg
Powinieneś najpierw sprawdzić czy cała instalacja elektryczna (szczególnie przy alternatorze) jest dobrze podpięta.
Odkręć gruby ( plusowy ) kabel od alternatora, podepnij go przez żarówkę np od przedniego reflektora ( szeregowo ) do alternatora, podepnij klemę, jak żarówka będzie się świecić, to świadczy o uszkodzeniu alternatora.
Dzięki , Aleksander_01 Dodano po 20 Ten alternator podłączałem w taki sposób jak na dołączonym zdjęciu z regulatorem z pierwszego postu i niby działa kontrolka gaśnie ale nie wszystko jest ok. Ładuje 15.7V co dalej z tym zrobić??? A dodam jeszcze że szczotkotrzymacz też jest ten sam co na pierwszym zdjęciu Wybacz ale to podłączenie to bzdura co zrobiłeś...
Witam A odłącz alternator i podepnij akumulator dobry a nie padnięty . Nie spina się akumulatora padniętego z dobrym bo dobry ładuje ten zły dużym prądem a to nie dobrze dla akumulatora . Pozdrawiam
Podejrzewam, że podpięcie rozrusznika może być dość stresujące dla pracującego alternatora. Poza tym, i tak każdy samochód jest z założenia zrobiony tak, że odpalanie silnika następuje gdy silnik nie pracuje, więc odpalanie na kablach przy pracującym silniku dawcy to po prostu niepotrzebne kombinowanie.
Proszę o pomoc, w jaki sposób podpiąć alternator, chodzi mi o kabel do akumulatora i "fajke"
Po pierwsze dziękuję za zainteresowanie tematem i dziękuję gruhojadowi za ofiarowane punkty - teraz nie będzie problemu wrzucić tematu tam gdzie należy, można normalnie używać elektrody :) Co do podpinania się pod zapalniczkę i radio - ok, można trochę zmienić plany i pogrzebać w instalacji, a jeśli chodzi o doładowanie, to mam pewną wątpliwość - czy...
Jak alternator podpięty do gniazda zapalniczki?
Ja jak najbardziej pisze o alternatorze i wpływie pola magnetycznego na prace czujnika indukcyjnego. Producent zaleca konkretne podpięcie tych przewodów na szczotkotrzymaczu tak by pole magnetyczne miało odpowiedni biegun na wirniku. Wiadomo, że dla samego alternatora nie ma to znaczenie ale nie o tym tu mowa. Pomyślałem że w tym przypadku pole magnetyczne...
Jeśli chodzi o sam alternator to wymontowany został z pojazdu w którym na obudowie(karoserii) był minus akumulatora. Wtyczka została odcięta i wiem, ze do alternatora dochodził tylko i wyłącznie jeden kabelek koloru szaro białego(jeśli dobrze pamiętam). Wtyczkę gdzieś jeszcze mam i jestem pewien, że ten kabelek wchodził na któryś z środkowych pinów(chyba...
Dokładnie tak, wakupompa nie będzie działać bez smarowania olejem pod ciśnieniem. Do tej śruby z oczkiem musisz doprowadzić olej z magistrali smarowania silnika, a ten króciec z uciętym wężem to spływ oleju do misy
Może [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/vi... znajdziesz info o Twoim altku. Jest to swego rodzaju "Biblia" nietypowych alternatorów
Interesuje mnie oryginalne podpięcie regulatora,szczotko trzymacza,mostka. Regulator jest raczej nietypowo podłączony.Może być zdjęcie zamontowanych elementów.
Nie wolno wpinać kondensatora w alternatorze pod szczotki.Kondensator wpina się pod zacisk wyjściowy alternatora i obudowę.Na szczęście altki są tak zbudowane,że podpięcie kondensatora pod szczotki jest prawie nie możliwe,ale ja doskonale wiem,że..."Polak potrafi..."Wpięcie kondensatora pod zacisk szczotek spowodowałby złe działanie regulatora napięcia.A...
Jak to podpiąłeś narysuj.
kolego narek jestes bardzo dobry w obliczeniach mam miec turbinke o srednicy 25cm to ile moglaby miec obrotow pod obciazeniem bo nie wiem czy trzeba przekladnie czy od razu podpiac alternator
Najprostszy sposób, który spraktykowałem i służył ze 3 lata bez problemów to podpięcie przekaźnika sterującego pod wyjście ładowania z alternatora. Pozycyjne były zasilane z wyjścia na światła mijania , ale przez diodę schotky'ego 10A. W szereg z cewka wpięty był wyłacznik, który umożliwiał odłączączenie całego ustrojstwa np. w czasie napraw samochodu,...
Do sprawdzenia wszystko po kolei, diody( cały mostek) wirnik,stojan. Dodano po 6 A obrotomierz nie jest podpięty pod alternator? Tak jest podpięty do alternatora.
Jeszcze u niego nie byłem.Czynności te wykonałem sam. Wiem,że podpięcie pod komputer to podstawa,ale ja nie mam takiej możliwości.
Napięcie mierzysz na alternatorze - czyli plus na wyjście alternatora. A gdzie masz podpięty minus - na akumulatorze czy na korpusie alternatora. Czasami trzeba poprawić połączenia masy miedzy silnikiem a karoserią. Miałem tak w Nissanie. Minus na korpusie alternatora pokazywało 12,8V, minus na akumulatorze - pokazywało 14,0. Poprawienie styków taśm...
Czyli do sprawdzenia przewody w przelotce między drzwiami a słupkiem (pasażera). Co do zamka to tak jak pisałem podnieś auto i podepnij drugi aku pod alternator. Silnik co 1.9? D, TD czy TDI?
Witam , podepnę się do wątku jako że w fso polonezie na wspomaganiu ZF pompa z astry G wspaniale działą. Tak samo na przekładni z bmw e34. Tak że nie widzę przeciwskazań. Jedyny minus to alternator minimum 90A. Podpięcie tak jak gral napisał. Oczywiśćie trzeba wziąć węża z astry G i drugi z orginalnej przekładni i je razem zakuć. Ale to bezsens skoro...
Możesz mieć cały alternator wymieniony. Odżałuj tą stówę na podpięcie fabrycznego testera. I w żadnym aucie nie ma tak że wszystkie lampki gasną po odpaleniu silnika, nie ma nawet takiej opcji aby lampka airbagów gasła razem z czymś innym, pewno nie przyjrzałeś się dokładnie co gaśnie jeszcze na przekręconym kluczyku a co już po rozruchu.
Zico63 rozumiem to co chcesz mi przekazac ale u mnie na rozruszniku jest jedno mocowanie na śrubę przy nim jest przewod od akumulatroa + a drugi jest na zacisk oba przewody idą do stacyjki a od tego na śrubę idzie tez kabel na alternator Dodano po 4 seta666666 od rozrusznika do stacyjki idzie przewod 3mm średnicy wiec chyba powinien być ok ?? od alternatora...
Nie wkłądaj alternatora tylko kabel podepnij przez żarówke do masy..
W tamtym: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic18... temacie Kolega Petrol1 wstawił ładny rysunek, jak podpiąć alternator z wbudowanym regulatorem napięcia (czyli taki, jak we Fiatach).
coś mi tu ściemniasz,ściąg kabel z alternatora ten co idzie do kontrolki,powinno zgasnąć ,jak nie zgaśnie to gdzieś zwarcie ,dziwne że ładuje 14,4v może podpiąłeś alternator do kontrolki oleju????
Witam, tak jak w temacie, mam motorowe jakim jest rieju rr rieju rr sport edition 50 cm³, który ma fabrycznie elektrykę bez akumulatora. Cały prąd idzie z alternatora. Teraz pytanie czy jest możliwość podpięcie akumulatora 12V 2,2Ah Vipow takiego [url=]http://www.jmele.home.pl/sklep/pro... Nic się nie popali ? Może...
Aku jest bezpośrednio podpięty do alternatora i alternator wymusza 14,4V na całej instalacji łącznie z aku. To polecam zobaczyć to: https://www.youtube.com/watch?v=qCaHisZg...
Witam, kolego dziękuję za pomoc. Alternator podpięty według oznaczeń. Wszystko działa prawdiłowo.
Odpiąłem "+" i kabel od regulatora, obroty silnika są wyższe niż z podpiętym alternatorem ok 900, z alternatorem ok 750. Po włączeniu świateł i dmuchawy obroty stabilne nawet nie zmieniają się z chwilą załączania. Przy okazji odpowiedziałem sobie na pytanie kiedy zapala się kontrolka "brak ładowania": przy odłączonym "+", a podpiętym kablem do regulatora....
(at)gimak nie bierzesz pod uwagę ze ten akumulator mógł się doładować do pełna podczas 3 godzinnej jazdy jak był podpięty do alternatora to tez chyba by się naładował ale do pelna czy np tylko do 60%?
bo auto nie ma ładowania a kontrolka gaśnie, a wiadomo że jak nie ładuje to w końcu auto zgaśnie, sprawdziłem drugi alternator ale chyba trafiłem na uszkodzony bo też nie działa nawet podpinając na osobnej instalacji Chyba ,że do ładowania wymagane jest podpięcie pinu dfm bo go nie podpinałem , ale on ma tylko wysyłać info do kompa ale nic nie steruje
To już mam chyba błąd na drugim pinie w oprawce mam podpięty -
Witam wszystkich, jako iż buduje maszynę sam, jestem na etapie robienia elektryki. Ciągnę wszystkie kable, mam pytanie jak podpiąć alternator, mógł by ktoś opisać co pod czym się znajduje na wzorze tego ze zdjęcia. Oraz zastanawia mnie jak podłączyć zegar obrotów silnika. Silnik stary John Deere, ale nigdzie nie ma żadnego czujnika przy wale, który...
Panowie dziś ciągnik pogodził i pojeździl 3h i wszystko ustalo, tak jak by się ułożyło. Dziękuję za porady, ale mam jeszcze jedno pytanie jak podpiąć alternator bo kupiłem nowy i się zastanawiam czy podpinac pod regulator napięcia czy nie i jak to zróbic czy może ma ktoś jakąś instrukcje?
Jeden to stały prąd, drugi kontrolka, trzeci idzie z mostka diodowego. Jak chcesz to spojrzę w katalog, bo nie kojarzę dokładnie co gdzie. A - z mostka chyba S - 30 I - kontrolka, ale musiałbym to na stole podpiać i sprawdzić :)
Chyba że chcesz wraz z odpaleniem silnika , wtedy podpinasz pod alternator. Co ma podpiąć pod alternator? W którym miejscu? ak? OBOWIĄZKOWO wytłumacz!
To ja się podepnę, alternator posiadam z mazdy 626, bodajże 75A. Zacząłem od sprawdzenia jak połączone jest uzwojenie, było w gwieździe, oraz z pojedyńczymi uzwojeniami równolegle. rozłączyłem wszystko zachowując kolejności (A,B,C uzwojeń) i połączyłem szeregowo, i w trójkąt. Muszę jeszcze zakupić jakiś sterownik, myślałem o gt1500 z sterowaniem bez...
Podepnij do kontrolki nowy przewód od alternatora a stary odłącz i po sprawie.
Tak tylko mi chodzi o to że ten cienki kabelek jest podpięty do alternatora dobrze tylko drugi koniec tego cienkiego kabelka się przerwał i nie wiem za bardzo gdzie on powinien być wpięty
Witam. Zregenerowano mi alternator HITACHI 4-ro pinowy. Po zabudowaniu, podpięciu alternatora i odpalenia samochodu, stopił sie przewód ładowania akumulatora, opisany w innych tematach jako "S" . Proszę pilnie o pomoc, bo wymieniłem przewód, a nadal sie grzeje. :( Pozdrawiam.
Witam, Takie pytanko, jak podłączyć wzbudzenie w tym alternatorze? W sensie czy normalnie, jak w (praktycznie) każdym samochodzie, przez żarówkę 5W do +, czy w tym aucie inaczej to się ogarnia? Podobny problem z czujnikiem ciśnienia oleju, w jaki sposób go podłączyć, bo podpięcie żarówki pomiędzy czujnik a + niestety nie powoduje jej zaświecenia.
styk oznaczony jako + łaczysz z kablem zakońconym kabeloczkiem.Podpinasz to do plusa zasilacza regulowanego.Masę zasilacza podpinasz do masy regulatora (tam gdzie się go przykręca).Na szczotki dajesz zaróweczkę 12V.Ustawiasz zasilacz na około 12V .Zarówka się swieci.Podkręcasz,i przy około 14-15 V zarówka gaśnie. Natomiast sprawdzić ten przerzutnik...
Tyle że tam masz obrotek podpięty do alternatora, tutaj sygnał prędkości jest z EDC - nie ma tu czego porównywać.
Mam problem mianowicie samochód nabyłam niedawno jestem zielona mam nadzieję że mi pomożecie nie chce zostać oszukana przez jakiegoś mechanika. Chlysler voyager z 2004 benzyna plus gaz niestety po stanu 2 dni pada nie łapie, po podpięcie do kabli odpali ale zegary i kontrolki wariuja. Podejrzewam alternator ale może się mylę. Niestety nie wiem czy ładuje...
Po przygazowaniu napięcie podskakuje do 13,7 ale na jałowym te 12,5 V przy obciążeniu to porażka. Dochodzi jeszcze kręcenie kierownicą i mamy 11 v. a to już skandal pomysł z podpięciem pod alternator może dużo wyjaśnić
Skąd najwygodniej podać tam "+" po kluczyku? Przyglądałem się tej izolacji - kabla dodatkowego nigdzie tam nie widzę. Wyczytałem, że mogą być gdzieś "połączone" w jeden, ale to też raczej nie to - idąc za wiązką też do niczego nie doszedłem, ale w odległości 30-40cm żadnych łączeń nie widziałem. // Edycja Pogrzebałem trochę przy tym starym alternatorze...
BAZINSKI, teraz mu poradź jak ten alternator podpiąć na stole.
Jedyne co mogłeś zrobić, to zamienić wtyczki włącznika świateł biegu wstecznego i kontrolki ładowania, ta wtyczka z jednym kablem musi być podpięta do wiązki alternatora, sprawdź też czy podpiąłeś kabeloczko kabla łączącego B+ alternatora z śrubą + elektromagnesu rozrusznika
Kolega zależy jaki chcesz podpiąć alternator oryginał czy od poloneza lub innego samochodu. Jeżeli będzie miał regulator to sprawa jest prosta. Załączam schemat z regulatorem RC2 i przekaźnikiem. http://obrazki.elektroda.net/75_12758335... Dodano po 3 Załączam również schemat alternatora bez przekaźnika. W razie pytań piszcie, postaram się...
Obrotomierz podpięty pod alternator? Co prawda patent z diesli ale...sprawdź.
Witam i dziękuje poprzednikom za rzeczową dyskusję. Montaż wspomagania mam również i ja za sobą i chciałbym podzielić się swoimi spostrzeżeniami, wnioskami. Najważniejsze jest zakupić wspomaganie wraz z przegubem prowadzącym do maglownicy. W oryginalnej kolumnie bez wspomagania jedno z mocowań krzyżaka jest na stałe przyspawane do wałka kolumny kierowniczej...
pod alternatorem przy bloku silnika powinna być przymocowana "zaślepiona" żółta dwu pinowa kostka od kompresora klimy,jednak samo jej podpięcie nie spowoduje że klima zadziała,trzeba przekodować BSI
No właśnie tylko teraz muszę odnaleźć linie D+ słyszałem że w samochodach koreańskich i japońskich niema tego właśnie czy to prawda ? Podpięcie robię przy aucie Hyundai Getz. Czy może być tak że to właśnie idzie masa od alternatora do lampki i po odpaleniu samochodu masa ginie i lampka gaśnie ?
Człowieku, weź zmierz napięcie na wyjściu alternatora i będzie wszystko wiadomo, czy podpięty przewód z akumulatora czy nie. Minęło pół dnia a Ty zaglądasz pod spód, bawisz się a wystarczy dosłownie jeden pomiar i wszystko będzie wiadomo.
Aha a jeszcze zapytam tak i jeśli to podepne i będę chciał do alternatora podpiąć lampy to jak mam to zrobic
Jak go wmontujesz to i podepniesz.
Robileś taką robotę na podpiętym akumulatorze ?
Chwileczkę to jak kontrolka nie jest podpięta do alternatora to też świeci.P
Przeczytałem cały temat Podobnie szczotki, wirnik, coś musi być zapięte w miejsce wirnika gdyby ktoś eksperymentował. I to właśnie miałem dodać, ale jak widzę są jeszcze trzeźwo myślący. Bez podpięcie żarówki 12V/21W pod szczotki to se można sprawdzać do .........no raczej długo. Co do obrotów, mam takie samodzielnie wykonane stanowisko do badania alternatorów...
3-ci pin ma przejście do akumulatora więc powinien być ok Powinien , jest i czy sprawdziłeś to żarówką??????? Sprawdzałem miernikiem wcześniej i ma przejście do plusowej klemy bez oporu. To teraz opis dzisiejszych działań - wczoraj samochód został na noc z odłączoną klemą i wyjętą wtyczką z alternatora. Dzisiaj najpierw odpaliłem auto w takim stanie,...
Przez te 8-10 sekund po rozruchu zawsze nie ma ładowania napięcie spada poniżej 12,5V a alternator się nie wzbudza pod dodatkowym obciążeniem wszystkich odbiorników, obroty silnika na ten czas spadają. Nagle ładowanie następuje i wszystko wraca do normy. Zawsze trwa to tyle samo niezależnie czy wtyczka jest podpięta do alternatora czy nie. Przepustnica...
Jeden na obrotomierz, drugi do kontrolki ładowania.Powinien być jeszcze jeden najgrubszy, jest to wyjście alternatora podpięte do + akumulatora.
Witam! Mam pewną obawę do rozwikłania. Mam taki alternator najprawdopodniej Marelli 63377002 912874 Z tyłu ma dwa wyjścia zapewne są to D+ i B+ Otóż mam takie pytanie do bardziej doświadczonych osób, czy podpinając do niego bezpośrednio jakiś odbiornik prądu po rozpędzeniu tego alternatora popłynie prąd na odbiorniku? Wiem, że pomiędzy D+ a B+ daje...
podpięcie wylewek podpięcie szeregowe podpięcie alarmu
bezpiecznik termiczny bateria schemat silnika pralki siemens gaznik zalewa silnik
Jak wyłączyć Eco Power w Philips FWC170? Przykładowe badanie impedancji pętli zwarcia dla C32