Ale wlutowałeś elementy do sprawdzenia..?
Kable przypadkiem nie z marketu po 15-20 zł ? Nigdy nie podpinamy akumulatora do akumulatora :)
Spróbuj odpalić centrale z samego aku. Podpinasz akumulator i zwierasz minus akumulatora z "com" centrali.
Normalne jest to że się zaiskrzy przy podpinaniu akumulatora. Wyjmij skrzynkę bezpiecznikową do suszenia i akumulator ma być odłączony do momentu aż jej nie wysuszysz. Skrzynka bezpiecznikowa powinna mieć na górze osłonę gumową przed zalaniem.
Podpinać dodatkowy akumulator pod prostownik do ładowania akumulatorów i nie będziesz >kombinował w motorze<.
Fotki ostre i wyraźne z dwóch stron płytki, i bez odblasków światła. I co to za Automat bramy garażowej ? I czy na tej kostce od trafa podpinałeś akumulator i zamieniałeś plus z minusem ? I czy w instrukcji jest opisana ta szara kostka (ta czterośrubkowa ) ? Nie ma tam czasami styków do zasilania awaryjnego z akumulatora?
Tylko podpinaj pod akumulator a nie prostownik bo spalisz sterownik. !!! Piec bierze przy uruchomieniu 200W.
W serwisie, bądź w sklepie z akumulatorami, są w stanie Ci powiedzieć jaka jest żywotność akumulatora. Podpinam się go pod urządzenie, które sprawdza akumulator.
Jest to bezpiecznik polimerowy, czemu uważasz że prostownik nie ładuje? Podpinałeś pod akumulator?
Zobacz jeden pin z czujnika podpinasz do minusa akumulatora. Drugi do T we wskazniku. Minus na wskazniku podpinasz do minusaTEGO SAMEGO akumulatora. A plus wskaźnika do PLUSA TEGO SAMEGO akumulatora. Ale jak pisałem wyżej nie ponosze odpowiedzialnosci za nieudany test.
Dioda idealna= LTC4412+P-CHANEL MOSFET i to już podpinasz pod akumulator tak samo jak zwykłą diodę.
Przełącznik - góra ładowanie, dół 12V a boki to start. Podpinasz akumulator i jeżeli nie jest całkowicie rozładowany to, po ustawieniu przełącznika na "start", możesz uruchomić agregat przyciskając ten duży przycisk, prądnica spełnia wtedy rolę rozrusznika elektrycznego. Po zadziałaniu silnika spalinowego, przełączasz na ładowanie i gotowe. Korba to,...
Po co ? Kup ladowarke do akumulatorów. Jesli to jest 24V to 40A wersja. I podpinasz to pod akumulatory i tyle. A do solarnego trzeba mieć faktycznie emulator ( Voc vmpp Isc Impp )
Instrukcje często są uniwersalne do kilku modeli jednocześnie, więc na to bym nie patrzył. Ludzie mają większe problemy niż hałasujący wentylator ;]. Takiego nie chcesz używanego APC? https://allegro.pl/ups-apc-surt2000-xli-... Dobra cena imho, do tego nowe aku. Wentylator wymienisz na jakiś markowy ultra cichy...
Odpalana była z akumulatora To już wiadomo co ją wykończyło. Sprawdź stan małej baterii w środku FP. Powinna mieć 2.8-3V i nie może być zaśniedziała. Jeśli jest wylutuj ją i sprawdź bez niej i nie podpinaj akumulatora tylko na bateriach. [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
A proszę powiedzieć, bo sprawdziłem miernikiem na kablach co się podpina do akumulatora, i pokazał mi wartości przełącznik na prostowniku 12 V - napięcie na końcówkach 11,5 V, a po przełączeniu na 24 V jakieś 21 V, to chyba przełącznik nie dobrze założony? Wyłącznik jest dobrze założony, tylko napięci niskie. A masz jeszcze jakąś regulację ?
A do czego ten dodatkowy akumulator podpinał? Jak do rozrusznika to może przewód zgnił i ledwo się trzyma, tylko cyka a nie odpala.
dobrze myślałeś przeprowadż zasilanie od akumulatora i będzie najpewniej a robisz to tak bierzesz 2 kable grubości 2mm" przeprowadzasz je przez komorę silnika przez jakąś zaślepkę gumową podpinasz do akumulatora oczywiście poprzez bezpiecznik 10a pezpiecznik dajesz na + gdzieś w komorze silnika (koło akumulatora) i gotowe w środku chyba sobie poradzisz...
Mi każecie czytać ze zrozumieniem, a sami widzę czytacie tylko pierwsze zdanie w wątku. Ale jeśli uważacie że ogólne stwierdzenie że nie wolno łączyć akumulatorków jest odpowiedzią na wszystkie postawione pytania to ok. Co do tematu to jak już pisałem żeby łączyć akumulatorki musisz mieć tą samą pojemność i napięcie, czyli nie możesz razem podpinać...
Ten wzmacniacz to poprostu tandeta marne szanse aby zagrało to lepiej niż na samym radiu chociasz różnica oczywiście będzie. http://obrazki.elektroda.net/74_11567110... 1 podpinasz masę samochodu (czyli (-)) 2 podpinasz + z akumulatora na tym przewodzie powinien być bespiecznik około 15 A (niewiem jaki do tego wzmacniacza) 3 Podpinasz kabel z radia...
Witam Mam pytanie jakiej mocy powinny być rezystory w prostowniku z pierwszego postu . Posiadam potencjometr 2,5 Ω/50W i rezystor 0,3Ω/50W , chciałbym połączyć w szereg czy to dobry pomysł na regulację amperażu prostownika(np. potencjometr w środkowe położenie , podpinam akumulator i zwiększam do 1/10 pojemności)
A kolejność? Do Tracera trzeba najpierw podpinać akumulator, a dopiero później panele.
Witam. Przychodzę z pewnym problemem. Mianowicie, pewnego dnia w samochodzie padł mi akumulator, więc podłączyłem go do ładowania i usłyszałem, jak głośniki mi trzeszczą, co się wcześniej nie zdarzało przy podpinaniu akumulatora do ładowania. Teraz za każdym razem, gdy podpinam lub odpalam samochód, zaczynają trzeszczeć. I po tym incydencie akumulator...
Przyczyną były brudne od strony wewnętrznej klamry do podpinania akumulatora :)
Podpinanie LED bez jakiegokolwiek ograniczenia do akumulatora będzie słabe. Dlatego ludzkość wymyśliła bezpieczniki. :) Jakie są parametry zasilania tej listwy?
Ale jak to sprawdziłeś? Jak do tego doszedłeś? Robi zwarcie podczas podpinania akumulatora? Czy miernikiem zmierzyłeś?
Bo nikt nie czeka aż się naładuje. A kto Ci każe czekać aż się naładuje akumulator w odpalanym samochodzie? Podpina się dobry akumulator luzem lub z innego samochodu i rozłącza się po uruchomieniu. Najlepiej robić to w 2 osoby. Jedna podpina i rozpina kable a druga uruchamia silnik. Zalecane jest aby silnik dawcy pracował w czasie tej operacji.
Nie możesz podpinać ich równolegle, bo wtedy każdy akumulator otrzyma tylko część prądu, który jest STABILIZOWANY. Czas ładowania jest uzależniony od prądu, jaki nastawisz oraz od pojemności akumulatorów.
plus do plusa, minus do minusa, tak jakbyś podpinał akumulator.
Co to znaczy dziwne odczyty? Taki kabelek do AGC np podpina się do plusa akumulatora lecz gdy ma się interface w standardzie ttl z usb to nie potrzeba podawać już 12V ekstra.
Jak chcesz podpinać akumulator to tylko za diodami prostowniczymi, a nie w miejsce transformatora.
witam. najprosciejszy sposob na zrobienie ladowania to taki 1 potrzebna jest dioda prostownicza od jakiegos alternatora. co do ktorej podlaczasz 2 kable. (pododnie jak do bateri) 1 kabel podlaczasz do akumulatora,a 2 do zrodla pradu. czyli do kabla z zaplonu. i masz ladowanie gotowe Dodano po 4 http://obrazki.elektroda.net/55_12729799... 1-...
Jak to - podpinasz zasilacz buforowy do centrali zamiast akumulatora??? Przy podłączaniu akumulatora zachowałeś odpowiednią biegunowość?
Ten uszkodzony układ to właśnie końcówka mocy. Dźwięku nie ma bo, spalili ci końcówkę w radiu. Weź to radio i zawieś im i pokaż co się stało. Stawiam, że jak podpinali kable do akumulatora, to wystąpiło jakieś przepięcie, lub kable źle podpięli. Radio można naprawić (wymienić końcówkę mocy), lecz na Twoim miejscu pogoniłbym ich żeby ci radio odkupili,...
Sprawdźcie jaki model silnika i znajdźcie jego schemat wewnętrzny. Znajomy ostatnio też walczył ( podpinał akumulator z samochodu i dopiero mu odpalał) aż zajeździł rozrusznik. Winny okazał się uszkodzony układ odprężnika - z tego co pamiętam kupił cały wałek rozrządu żeby mieć spokój.
Tak, nic się nie stanie. Odpinasz tylko transformator i ta gdzie "wchodzi" uzwojenie wtórne podpinasz akumulator.
Osobiście wolałbym założyć przełącznik pod maską i samemu go wyłączać niż bawić się w przekaźniki. Nie bez powodu sterowniki LPG są podpinane bezpośrednio pod akumulator. Masz go jeszcze na gwarancji?
Chyba z tych danych co są napisane na przodzie jest coś 6.3 A? Jak myślicie... bezpiecznie do tego podpinać akumulator?
Do D+podpinam akumulator. Lampkę mam podpiąć do D+? Co z 3 masami ze starego regulatora? Podpinam je do -?
Przypatrz się swojej 2 bazgrołce - + i - od ładowarki są zwarte ;) jedyny sposób tutaj to albo połączenie szeregowe i ładowanie 12V, tylko wtedy musisz mieć akumulatory o podobnej sprawności, ewentualnie podpinasz równolegle, ładujesz 6V, a urządzenie zasilacz poprzez przetwornicę step-up =koszty.
Witam! Mam założony w/w samoobsługowy akumulator w Nissanie Almera N15 1997r. 1,4 benzyna. Zapomniałem wyłączyć światła i akumulator rozładował się do wartości 8,5V. Po całej nocy w domu, jego wartości się nie zmieniły. Chciałem uruchomić auto za pomocą kabli, ale przy próbie podłączania kabla masy iskrzyło się, dlatego też zaniechałem próby uruchomienia...
DS-1CE16D5T-IR to kamerqa TURBO HD (HD-TVI), a Ty masz DVR analogowy.... To nie będzie razem działać. To co pokazałeś na zdjęciu to normalny objaw podpięcia HD-TVI do analogowego DVR-a. Separacja galwaniczna, czy podpinanie 20 akumulatorów nic nie da, wymień albo kamerę albo rejestrator (polecam rejestrator). Jak wymienisz sam DVR na coś z turbo hd...
Ale gdy podpinam akumulator, który bez ograniczenia pradu pobiera 0,9 - 1,0 A, to z żarówka amperomierz wskazuje0,2 - 0,3A. Dlaczego spadek jest tak duży? Dlaczego prąd nie opada do tych 0,6A? Czy jest to normalne gdy podpinamy akumulator? Normalne - na żarówce odkłada sie rożnica napięć między akumulatorem a prostownikiem. Im ten spadek mniejszy tym...
Podpinasz moduł pod stały plus akumulatora i przewód gaszenia pomarańczowy pod postój w lampie . Niebieski pod masę jest dla hybryd i inteligentnego ładowania. http://pdf.lumenet.hu/Daylight9%20manual...
Z mojej praktyki wiem iż jak niejednokrotnie odpalałem autka sąsiadom zawsze zasada prosta podpinam akumulatory odpalam własne autko i wypalam papierosa. Po tym czasie biorca odpala silnik jeszcze nigdy nie miałem problemów. A jedyna naprawa regulatora napięcia to była wymiana szczotek.
Problem rozwiązany, wstyd się przyznać czym Wam głowy zawracam, oglądałem i podpinałem akumulator do innego samochodu ale klemą nie ruszałem, a tyle wystarczyło zrobić. Dzięki wielkie za wsparcie.
Do paneli masz już sterownik więc podłączasz tak jak jest w opisie. Akumulatory zepnij razem + do + i -do- będziesz miał 200 Ah. Turbina powinna mieć podobny regulator i podpinasz ja tak samo. Oba regulatory mają zabezpieczenie przed przeładowaniem.
Bezpiecznik i tak powinien być na pierwotnym jak i na wyjściu napięcia. Mało to ludzie się mylą i odwrotnie podpinają akumulator, albo krokodyle zwierają.
Witam, Jakie parametry ma panel którego chesz użyć ? Jakie parametry ma akumulator który chcesz łądować? I pytanie czy opłaca się poświęcać panel żeby ładował rzadko używany akumulator ? Czy chcesz to tylko podpinać "awaryjnie" ?
Szczerze mówiąc nie zastanawiałem się nad tym. U mnie jest taka sytuacja, że mam oprócz bramy wejście do warasztatu obok bramy. To mi daje ten luksus, że nie muszę otwierać bramy, aby wejść do garażu a eliminuje także problem stałego zasilania awaryjnego. Nie ma prądu wchodzę przez warsztat, podpinam akumulator i otwieram. Na stronie którą podałem jest...
Na Wolumenie sprzedawca wymieniając w autach akumulator standardowo podpina mały akumulator na klemy i dopiero działa dalej,spytałem,robi to zawsze aby nie było problemów.
Nie mogę zrozumieć do czego planujesz podpinać VBAT. Tam podpina się akumulator i do akumulatora przez stabilizator podpinasz mikrokontroler i lcd. Gdzie tu masz problem? :)
Czy istnieje możliwość wyłączenia drona z podpiętym akumulatorem? Chodzi o to że w momencie gdy podpinam akumulator do drona ten się automatyczne uruchamia i zaczynają "mrugać" LEDy co powoduje rozładowywanie akumulatora. Czy istnieje możliwość podpięcia akumulatora w taki sposób aby dron nie został włączony? A w jakim celu chcesz do drona podpinać...
Radziłbym nie kombinować z podpinaniem akumulatora do cewek bo w moim simku rozmagnesowało sie przez to magneto i musiałem kupić nowe:( Pozdrawiam
Podpinam do niego akumulator 12V; 18Ah, a sama centralka jest zasilana z transformatora 20V
ile potrzebuje mocy akumulatora Potrzebujesz mocy czy pojemności w Ah? W skrócie przy założeniu, że do akumulatora około 12 V podpinasz przetwornicę, a do niej dwa ostatnie odbiory to potrzebujesz 702 W mocy powiększone o spadek na sprawności przetwornicy = około 763 W mocy przez 24 h.
Jezus Maria, dobrą, ja się nie będę pierdzielił, podpinam prostownik od akumulatora i ma działać, a jak nie, to kij z tym.
mruganie kierunkowskazow i gaszenie kojarzy mi sie tylko z alarmem, mialem taki kiedys w saxo. Dokladniej zeby pozbyc sie tego problemu podczas podpinania akumulatora w stacyjce musial znajdowac sie kluczyk zgodny z immo, nie wiem czy to pomoze, ale raz kozie smierc :P
Zrób to samo, ale włączając tylko zasilanie sieciowe (nie podpinaj akumulatora), skoro straciłeś część ustawień w Trybie Serwisowym to płyta mogła paść. No i nie przerywaj w żaden sposób procesu startu centrali.
Zasadniczo każda przetwornica 12/230 o mocy kilkuset watów będzie pasować. Lampy nie potrzebują pełnego sinusa, można więc zastosować prostszą przetwornicę z tzw. aproksymowanym sinusem - jest ona sporo tańsza. Może być np. taka: https://www.eltrox.pl/przetwornica-ips-5... Podłączenie jest proste - pod zaciski wejściowe (oznaczone...
Motocykl jest na rozruch nożny i ma żarówki ledowe dlatego wszystko podpinam pod akumulator Ale dzięki kupię akumulator z 8aH
Witam +5V to jest zasilanie czyli Vcc Gnd do jest masa, w tym przypadku minus zasilacza bądź akumulatora. Zasilanie podpinasz do 20 nogi procka i do R9. W ogóle ten układ jest troche niekompletny bo noga RESET wisi w powietrzu. Układ bedzie działać, ale może łapać zakłucenia.Daj rezystor 10k pomiędzy Vcc a RESET i kondensator ceramiczny 100nF Między...
Wydaje mi się żeby prostownik mógł naładować akumulator powinien mieć napięcie wyższe niż 12 V natomiast sam prostownik bez podpinania akumulatora daje napięcie 8.9V.
Ależ może bez problemu podłączyć bezpośrednio jeśli akumulator podpinany zniesie nagłe duże prądy ładowania przy wysokich różnicach napięcia które mogą sięgać 100-200 A . Takie rozwiązanie jest dobre może dla akumulatorów kwasowych ale nie dla LiFePO4 z BMS który nawet w tym przypadku nie uchroni przed uszkodzeniem ogniw a w najlepszym wypadku sam się...
Napięcie po zabiegu ok ale gęstość elektrolitu tylko 1,10 czyli mało. Wystąpiło silne zasiarczenie płyt akumulatora - siarczan ołowiu skrystalizował na płytach akumulatora, a w tej postaci bardzo trudno ulega on rozkładowi w trakcie ładowania. W efekcie kwas siarkowy nie przechodzi do elektrolitu, przez co jego gęstość jest niska a akumulator nie ładuje...
Kalibrowac? Nie, podpinasz akumulatory i tyle, jeśli chcesz jakąś naprawde większą pojemność tych akumulatorów żeby to działało długi czas to dla bezpieczeństwa można by zamontować dodatkowe chłodzenie w środku typu wiatrak, radiator
Zmierz rezystancję pomiędzy wyprowadzeniami kostki baterii na płycie bez podpinania aku.
Czym diagnozowałeś to auto? Czy po wymianie akumulatora nie trzeba zrobić adaptacji? Podpinałeś zasilanie rezerwowe przy wyjmowaniu akumulatora?
Na prądnicę mówię alternator. rafik54321 Dobra uświadomiłeś mi że nie ma sensu podpinać akumulator pod elektrykę. Ale chciałem podpiąć ten akumulator ponieważ klakson to mi ledwie buczy (lubię używać klaksonu na jakiś pół mózgów) i teraz naradza się nowe pytanie, czy można sam klakson podpiąć pod akumulator. Mi się wydaję że da się. Powiedzcie mi czy...
Podpinałem akumulator Milwaukee 18 V ale z blaszek gdzie miałem niecałe 11v. Wkrętarka na początku ładnie chodziła kilka minut po czym zaczęła zwalniać... W sumie to zwarcie może nie było problemem lecz nie odpowiednie zasilanie? To że jest gorąca i wydobywał się zapach upieczonej elektroniki zauważyłem dopiero po przypadkowym zwarciu. Zwarcie to oczywiście...
Zdemontować obudowę , łącznie z częścią tylną ( tam gdzie podpinasz akumulator).Czujnik jest w jego górnej częsci koło mocowania wizjera - niestety będziesz go musiał wymienić - suszenie może pomóc tylko chwilowo
To jest UPS tylko, że podpinasz sam swoje akumulatory. Ale nie ma ustawianych parametrów wyłączenia i ponownego włączenia. Ludzie podpinali zewnętrzne, większe, akumulatory do UPS ale czasem może być z tym problem. Jak UPS zbyt inteligentny i próbuje mierzyć pojemność akumulatora to może uznać wynik z błąd jak jest dużo większa od tego do czego został...
Akumulator w którym masz oberwany słupek bezdyskusyjnie nadaje się wyłącznie na złom. ad.1. Ten akumulator zgodnie z etykietką nowy i naładowany do pełna powinien mieć pojemność 195 amperogodzin. To oznacza, że mógłbyś pobierać z niego prąd np. 19,5A przez 10 godzin lub 1,95A przez 100 godzin itp. Tamte kolejne wielkości w amperach(1350;820;700) to...
Mam podłączone 3 żarówki po 21W prąd ładowania pokazuje mi wtedy ok 1.2A więc można by już takim ładować, alę podpinam pod akumulator te żarówki i dla sprawdzenia wpiąłem też miernik i już pokazało 0.40A. Więc moje pytanie takie, czy kombinować z tymi żarówkami przy podłącoznym akumulatorze, czy tak jak robiłem, że najpierw ustalałem A podłanczając...
Być może. Jeśli akumulator był podpięty... Ogólnie, to tylko z największą ostrożnością i w wyjątkowych wypadkach podpina się krokodylki na włączonym w auto akumulatorze! Krokodylki muszą mieć izolacyjne osłonki na części innej niż dotykająca klem a przewody prostownika w idealnym stani. A i tak z akumulatorem trzeba zawsze "z głową".
Obudzenie elektroniki np. przez otwarcie drzwi. W niektórych autach chwilowy pobór prądu może sięgać kilkunastu A. Ja to robię zawsze tak, że otwieram maskę, przy pomocy śrubokręta lub kluczyka zatrzaskuję zamek maski, zamykam auto z pilota, czekam 5 minut i dopiero odpinam akumulator. Opcjonalnie wcześniej podpinam akumulator podtrzymujący na krokodylkach...
2.Klawiatura po podłączeniu pod zaciski bez czujników ruchu i syreny nie działa czy obwód powinien być zamknięty i zaskoczy? Jak dam podłączenie na krótko to wszystko jest ok i klawiatura działa tzn. czyli zwieram kable data i clock i podpinam do akumulatora plus i minus Po podłączeniu do płyty akumulatora, a potem transformatora, powinna działać.
bardzo prosto, nożke +12V podpinasz pod akumulator [+] nożke masa podpinasz pod akumulator [-] i ciągniesz do układu. to znaczy ze ma isc kabel od akumulatora [-] do [masa] i od tego miejsca do ukladu oczywiscie zachowując polaryzacje. potem od nozki +9V od stabilizatora ciągniesz do układu... to jest prostrze niz sama instalacja radia w samochodzie,...
Do akumulatora podpinasz regulator i przetwornice (jesli ma wyłącznik i ma zabezpieczenie przed nadmiernym rozładowaniem aku). Albo klasycznie : aku-regulator-obciazenie Tak, 10A wystarczy.
To jak, ile i jakie zastosuje się balansery zależy głownie od napięcia akumulatora i końcowego napięcia zestawu. Zwykle dla 12 V i wyjścia napięcia 24/36/48 V stosuje się takie połączenia , analogicznie dla zestawu złożonego z akumulatorów 6 V będzie tak samo tylko inne napięcia. https://obrazki.elektroda.pl/2808043700_... Ewentualnie...
Musisz odkręcic mocowanie na dole akumulatora długim kluczem , węzyk to odpowietrzenie jak nie masz miejsca w nowym nie podpinasz. kluczyki w kieszeni, klema plus potem minus.
A nie wystarczy kupić nowy, markowy akumulator? Używam samochodu sporadycznie i na krótkich trasach. Wg mnie nie wystarczy, bo przy sporadycznym i na krótkich trasach używaniu samochodu alternator nie zdąży uzupełnić ubytków i dlatego w takich wypadkach racjonalne jest okresowe (do pełna) doładowywanie akumulatora i to nie czekając z tym aż klęknie....
Jak zwykle różne opowiastki nie poparte teorią. Prąd spawania płynie masą i nie ma to wpływu na cokolwiek podłączonego do tej masy. Przyklad. Podpinanie akumulatora w określonej kolejności. Jak zakladalem gaz do fiata to nie bylo fachowca roztaczjacego mozliwośc awarii silnika a dziś co mówią ? Jeżdziłem maluchem na różnych paliwach /za komuny/ i też...
Może ktoś używa konkretnego modelu ustrojstwa na kuny/myszy do samochodu? Wolałbym na baterie nie podpinany pod akumulator. Który będzie skuteczny bo badziewie na każdym kroku można kupić?
Nie warto podpinać pod akumulator bezpośrednio bo w razie zwarcia "ugotują się" kable (chyba iz ktoś założy bezpiecznik ale w to nie bardzo wierzę).
a zasilanie podpinasz z akumulatora czy z prostownika bo ja tak miałem jak podpinałem z prostownika
Muszę odpiąć przewód od listwy wtryskowej, odpinać i podpinać akumulator aż wreszcie puści paliwo. To bardzo dziwny sposób naprawy (Twój pojazd próbuje rzucić palenie) Na początek proponuje sprawdzić przemiennik magnetyczny na wale korbowym. Oczywiście w trakcie usterki. Pozdrawiam.
Lecz na odsiarczaniu styczniki powinny się załączać zgodnie z przełączaniem napięć a tak się nie dzieje. Podpinałem akumulator i dalej nic sprawdzałem tranzystory wszystkie są prawidłowo wmontowane kolektor do kolektora , emiter do emitera, baza do bazy i wszystkie są sprawne .
JA od lat stosuję następujacy patent: Mam drugi ( nie musi być "mocny") akumulator, podpinam go minus na masę a plus przez 100W12V żarówkę do plusa auta. I demontuję/odłączam akumulator pokładowy. Jeżeli prowadzone są prace spawalnicze dopinam do tego zabezpieczenie p/przepięciowe na masę i kabel plusowy pojazdu. Akumulator podtrzymuje elektronikę (...
''Automatyczna regulacja natężenia'' miałem na myśli uniwersalność do różnych pojemności akumulatorów żebym tylko podpinał do akumulatora i nie musiał ustawiać żadnych parametrów. 10A w moim przypadku w zupełności wystarczy czyli układ z załączników powyżej się sprawdzi :)
"Prostownik mikroprocesorowy, przeznaczony do ładowania akumulatorów samochodowych 12 V o pojemnościach do 60 Ah. Napięcie sieci ~ 230 V 50 Hz 50 VA prąd ładowania szczytowy 6 A" To ze strony producenta. Chyba, że user ma zupełnie coś innego. Tego nie wiem. Ale jeśli ma ten, to bez żadnych żarówek podpina akumulator i nic się nie stanie.
Musisz dysponować hasłem serwisowym. Przed otwarciem obudowy włączasz tryb serwisowy, żeby styk sabotażowy znajdujący się w obudowie niepotrzebnie nie uruchomił alarmu sabotażowego. Najpierw odłączasz zasilanie sieciowe, a później akumulator. Podłączasz na odwrót. Najpierw akumulator, a później zasilanie sieciowe. Zamykasz obudowę i wyłączasz tryb...
Tutaj czujnik temperatury powietrza zasysanego nie jest zintegrowany z przepływomierzem, to osobny element. Tutaj masz przepływomierz 3 pionowy a czujnik jest dwupinowy i jest w kolektorze ssącym, zaraz za przepustnicą. W VAGu oprócz odczytu błędów można również podejrzeć temperaturę z tego czujnika. Jego nazwa to G42. Mosesz zdemontować czujnik i np....
nie lampki nie przygasają. sprawdziłem to również z światłami pozycyjnymi i też nie przygasają. podpinałem kablami drugi akumulator i też nic to nie zmienia tj. po przekręceniu stacyjki nie włączają się kontrolki na tablicy.
A próbowałeś ''na sucho'' podpinać? Tzn. Akumulator->radio->jakiś głośnik samochodowy??
Odświeżam temat ponieważ mam jeszcze jeden problem. Po wypięciu i wyjęciu poduszki podpinałem akumulator i przekręciłem kluczyk na zapłon i teraz non stop świeci kontrolka poduszki powietrznej - nawet jak wpiąłem poduszke i skręciłem. Rozumiem że błąd się zapisał w komputerze ale czy ta kontrolka po jakimś czasie zgaśnie czy trzeba jechać na komputer...
W pierwszej kolejności należałoby sprawdzić czy nie uszkodził sie amperomierz. :D A napięcie pokazuje kiedy podpinasz do akumulatora ?
Tak musisz wstawić stabilizator np L7812. Ten stabilizator ma 3 nóżki: wejście, masa oraz wyjście. Od tego układu który masz (nie wiem dokładnie który bo pod Twoim linkiem jest kilka schematów) odcinasz zasilanie, czyli 12V. Teraz ten kabelek, który idzie z akumulatora podpinasz na nóżkę WEJSCIE w stabilizatorze a nóżkę WYJSCIE podłaczasz do swojego...
Testerem do cewek, inaczej czarno to widzę Dokładnie tak jak mówi poprzednik, żadne podpinania pod akumulator lub zasilacz. Omomierz też się na wiele nie zda.
A jakie napięcie mają dwa akumulatory 12V, połączone szeregowo? Zgadnij.😉 Po to ma krokodylki. No poważnie. Krokodylki jak w prostowniku podpinasz bezpośrednio pod akumulator 24V.
podpinać wzmacniacz podpinać czujka czujka podpinać wzmacniacz subwoofer
pocztówki dźwiękowe sprawdzić zasilacz laptopa lenovo adaptacja nastawnik przepustnica
Krups EA8260 – brak menu kalibracji młynka, regulacja i tryb serwisowy MA6D49 vs STPS10LCD150C – zamienność diod Schottky, różnice parametrów, SOT-323, DPAK