czyli masz silnik 136KM Podstawa filtr paliwa i obudowa filtra potrafi pęknąć i zaciąga powietrze .Prosił bym o zdjęcie silnika .
Juz Wiem co to jest rozebrałem to i wymieniłem tylko oring koszt 50 gr paliwo przestało kapac i auto chodzi bardzo dobrze. temat zamkniety.
Kolego z tego co piszesz wychodzi że membrana pompki ręcznej paliwa przepuszcza. Żeby się upewnić przełóż zaworek zwrotny przed filtr paliwa, ale moim zdaniem czeka cię wymiana podstawy filtra paliwa wraz z pompką.
nie wiem jak w gołym D , ale w DT czujnik b rązowy odpowiada za wskażniki a biały podaje temp do sterownika . Obydwa są koła termostatu.Samą membranę można kupić(w kompl.membrana metalowa pokrywka sprężyna i ten guzik do naciskania), PURFLUX czy jakoś tam.
Kolego zawór odprowadzający wodę na podstawie filtrów paliwa Dodano po 39 Prąd zbyt niski
Witam wszystkich. Mam problem z Volvo FH 4 E5, mianowicie od jakiegoś czasu na wysokich biegach zaczyna telepać kabiną, tak jakby brakowało paliwa. Wymieniłem podstawę filtrów, pompkę paliwa, zaworek ciśnienia, filtry, czyściłem smok i dalej to samo, dzień jest ok, a następny już nie. Nie wiem, czego jeszcze można byłoby się czepnąć, może miał ktoś...
omiń podstawę filtra paliwa ten filtr z pompk ą ( om ) paliwa.
Nic nie sprawdzone. Podstawy,filtr paliwa,ciśnienie na wstępnej,ciśnienie na tandem,grupy jeszcze są 18,23,przekaźnik silnika itp. Strzelać można że problemy z gniazdami pompek albo z dostarczaniem paliwa. A że to ajm to nie wiem czy wiesz ale pierwsze wersje miały wadliwe popychacze pompek. Nic nie napisane czy zmienione i czy wszystko dobrze ustawione...
a jeszcze mam takie pytanie posiada ktoś jakiś rysunek podstawy filtru paliwa ford transit 2.4 tddi 90 koni są tam 4 krućce i chodzi mi jak jest prawidłowe podłaczenie pozdrawiam
a wtryski sprawdzone najpierw robi się diagnostykę podstawy filtr paliwa,wtryski,pompa itd. zaczynasz od tyłu i robisz sobie koszta
Zwróć tylko uwagę na to, by był to mechanik, który ma pojęcie o renówkach, oraz posiada interfejs diagnostyczny CLIP. Inaczej, to szukanie po omacku. Podstawa, to sprawny/czysty filtr paliwa, powietrza i niezapowietrzony układ zasilania. Więcej - bez diagnostyki - raczej nie da się zrobić. Pozdrawiam.
Witam Mercedes actros mp4 nie chce odpalić.Silnik om470.Nie buduje prawie wcale niskiego ciśnienia paliwa.Na obwodzie niskim jest 0,5 bara podczas kręcenia silnikiem ostrzone także manometrem.Ktos wymienił całą pompę wysokociśnieniowa wraz z nisko ciśnieniowa.Wiem że w podstawie filtrów paliwa są zaworki zwrotne ,były czyszczone ale nic nie dało.Odpala...
Chomik to poważnie musisz się doszkolić w tym zakresie , pompka była montowana przez krótki czas w magnum dxi euro3 w podstawie filtrów paliwa, ze względu na dużą awaryjność zaprzestano takich praktyk.
Przed wyjęciem pompowtrysku sprawdziłem(tak na wszelki wypadek) jeszcze raz smok w baku. Po uruchomieniu silnika ze smoka(powrót) wydostają się bąbelki powietrza. Podpiąłem texę i sprawdziłem ciśnienie zasilania po wyłączeniu silnika. Ciśnienie spada do zera w około 10 sekund! Potem silnik już nie zapala. W czasie pracy silnika na poziomie 600obr wszystkie...
Za mała wydajność pompy paliwa, zapchany wydech, brudny filtr paliwa, zużyty wałek rozrządu. To takie podstawy.
u mnie problemem tez był ten zaworek, a dokładniej jego uszczelnianie. Wyjąłem go z podstawy filtra i okazało się, że gumowe uszczelnienie sparciało i się pokruszyło. Najzwyczajniej łapał powietrze w tym miejscu. Koszt naprawy wyniósł 20gr, ale znaleźć tą przyczynę trochę mi zeszło. Pozdrawiam
Pompka wstępna,przepustnica do sprawdzenia czy się nie zacina, uszczelniacze na pompkach, podstawy takie jak filtr paliwa, pompa tandemowa,pompki, ogólnie może być dużo rzeczy.
nie ma żadnych kodów w komputerze Dodano po 52 wymieniłem zawór zwrotny w głowicy silnika,a podstawa filtrów paliwa cała nowa wraz z zaworkiem paliwa i czujnikiem ciśnienia na niej montowanym Dodano po 2 Gdyby to się działo po dłuższym postoju,ale nie ma regularności usterka występuje rzadko i zanika na dłuższy okres
Szukaj podstawy gaźnika, nowej lub używanej.
Witam mam problem z volvo fh12 z 2003 roku a mianowicie nie można go odpowietrzyć, powymieniane zaworki na pompie , zwrotny, i mam pytanie czy w podstawie filtrów paliwa są jakieś zaworki ? bo nie ma już mocnych na to auto. Dodano po 3 Dodam ze odpala z somostartu ale jak zgaszę go to nie zapali co to może być za przyczyna ?
Witam wszystkich w dniu wczorajszym odebrałem z warsztatu autko po wymianie wszystkich filtrów i jak się okazało wymianie zatartej pompy paliwa. Jak uzyskałem informacje od zaprzyjaźnionego mechanika z tego co zaserwował na podstawie filtrów paliwa nie było za bardzo śladów wskazujących na syf w baku. Nie zmienia to faktu, iż pompka padła co było przyczyną...
Witam, ma problem z w/w autkiem mianowicie brak mocy, czasami kopci na jałowych obrotach na niebiesko biało. -wymienione końcówki wtrysków z przekładkami -wymieniona pompa wstępna zębata , najpierw na zamiennik a później na używana z drugiego sprawnego auta w którym ciśnienie na filtrach było 3.8 bar a po przełożeniu pokazuje ciśnienie 1 bar na filtrach,...
Witam, Mam problem z Volvo FH12 rocznik 2004. Podczas pracy silnika wszystko jest w jak najlepszym porządku (spalanie, moc itp) oraz żadnych błędów na desce. Jednak wystarczy go zgasić i już jest problem z odpaleniem. Po kilku minutach jeszcze sam zapali, ale po godzinie już nie. Ewidentnie paliwo opada spowrotem do zbiornika, bo jak się podpompuje...
Silnik 2.0 hdi 90 km Filtry, podstawa filtra paliwa wymienione Na razie od wstawienia postu jeździ ale zauważyłem że dzieje się tak gdy wskaźnik ilości paliwa dochodzi do czerwonego pola czyli rezerwy Jeżeli chodzi o zaworek w korku to nie mam pojęcia gdzie on się znajduje
Koledzy pomocy, mam iveco daily 2.3 2006r, samochód na zimnym działa w porządku, gdy się nagrzeje zaczyna gasnąć przy gwałtownym dodaniu gazu, nawet na biegu jałowym. Można się nim rozpędzić do 100km/h ale łagodnie dodając gazu, gdy da się but w podłogę, zaświeci się EDC i gaśnie. Na 4 biegu powyżej przy ok 3000 obrotów, można dać pedał w podłogę i...
Na pierwszy rzut wygląda to tak jakby mu paliwa brakowało - podstawa należałoby wymienić filtr paliwa i do sprawdzenia pompa paliwa, czy w ogóle chodzi (bezpieczniki). Jeżeli to będzie ok, to do sprawdzenia zawór regulacji ciśnienia paliwa a w najgorszym przypadku wtryskiwacze i pompa wysokiego ciśnienia. Przydała by się jakaś diagnoza komputerowa bo...
Nawet jak jest filtr paliwa to i tak paliwa nie ma tyle co powinno byc, mozliwe ze jest uszkodzona podstawa filtra paliwa ? Zamowilem uzywana podstawe zaloze nowy filtr i zobacze czy bedzie ok, ale czasami jest tak ze jak usune te bledy to pali od strzala
Filtr może spadać bo jest już wyrobiony na zatrzasku, lub też podstawa filtra jest wyrobiona na zatrzasku. Co do spadku mocy, sprawdź na początek filtr paliwa, może być zabrudzony. Mogą być membrany, nie prawidłowa regulacja, nieszczelność, lub zużycie elementów silnika.
Takie efekty może powodować czujmik temperatury od kompa, ale na początek trzeba sprawdzić podstawy tzn. filtr paliwa itd.
Odkręć na wtryskach i kręć. Ale jeden aku może być za mało. Ewentualnie pompkę ręczną i pompować. Skoro nie było w filtrze paliwa to masz gdzieś nieszczelność i spływa do zbiornika. Pewnie podstawa filtra.
LPG, na razie na bok. Musi jeździć na benzynie. Podstawy - filtr paliwa (od spodu przy baku), czy wtrysk pracuje. Ja w 306 1.4 MA3.0 miałem uszkodzony TPS (potencjometr przepustnicy). Dorwałem komplet (przepustnica, wtrysk), zamontowałem jeździłem. Po miesiącu na benzynie nie dało się jechać, wsadziłem stary wtrysk i samochód jeździł aż do momentu jego...
Mogę potwierdzić teorię musiej'a . Miałem identyczny problem w moim aucie. 1 co to filtr paliwa!!! To absolutna podstawa. Jeśli jego wymiana nic nie pomoże to zwróc uwagę na ,,przeźroczysty odcinek wężyka paliwowego (między filtrem a pompą wtryskową, o ile oczywiscie masz w swoim aucie taki). Podczas próby odpalania a ścislej, dokładnie w momencie jak...
Gaźniki stosowane w Stihlu są trudne do czyszczenia i bardzo często pomaga tylko myjka ultradźwiękowa. Dlaczego ten gaźnik tak często się zatyka? Trzeba go rozebrać przedmuchać sprężonym powietrzem. W czasie dmuchania uważaj na sitko nr. 15 aby go nie wydmuchać i nie zgubić, najlepiej je najpierw wyjąć i dokładnie wymyć. Przeczyść iglicę zaworu dopływowego...
Witam Bład 4 to błąd wskazników- czujnik ilości paliwa w zbiorniku (informacyjny) Filtry to podstawa! Jeśli jest to mrygnięcie kontrolki na ułamek sekundy to bez tragedii do sprawdzenia ewentualnie amortyzator hydrauliczny ( gruszka pod prawym stopniem kabiny)
Uszkodzona była magistrala wodna zintegrowana z podstawą filtra paliwa.
Pali bezpiecznik 44? Uszkodzony termostat olejowy w podstawie filtrów oleju.
Bak możesz przepłukać benzyną, albo jakimś rozpuszczalnikiem np naftą. Filtr paliwa to mierzysz średnicę wężyka który idzie z baku do gaźnika i na podstawie tej średnicy szukasz filtra w sklepie z częściami do motocykli.
mozesz powiedziec o jaki zawór dokladnie chodzi? ten w podstawie filtra paliwa? mam ten sam problem ze auto gaśnie Dodano po 2 (at)djdark93
Jeśli silnik nie posiada podgrzewanej podstawy filtra paliwa czynnikiem chłodzącym to stawiam "optymistycznie" pęknięta głowica.
Dzień dobry, mam problem w Volvo fh 13 z 2008 roku. Auto nie odpala. Błąd z deski to MID128 PID94 FMI7; Niskie ciśnienie zasilania paliwem . Wymieniłem podstawę filtrów, filtry paliwa, obsady wtrysków oraz pompkę mechaniczną. Zostały mi do wymiany jeszcze wtryskiwacze. Pytanie czy mogę zamienić wtryski o symbolu 20584384 na numer 21340616. Dodam że...
Zostaje podstawa filtra paliwa lub zapowietrzony uklad
Może sie komus przyda . P308 SW 2008 1,6hdi HZH Miałem dokładnie taki sam problem (poza abs-em), u mnie kończyło się to komunikatem "Antipollution error (czy jakoś tak.. )" ,silnik gasł i po minucie mozna było odpalić i leciec dalej . Podłączyłem takie najtańsze obd i obserwowałem różne charakterystyki . No i od razu rzuciła mi się w oko charakterystyka...
Filtr paliwa to podstawa , ale tu bym zajrzał do też do kompresji
https://obrazki.elektroda.pl/5190514900_... Ten zaworek sprawdzałeś ? A kulkę w podstawie filtra paliwa masz jeszcze ?
Jakaś nieszczelność na dojściu paliwa przed pompką. Sprawdź osadzenie filtra w podstawie. Sam filtr może też być przyczyną, jakiś wadliwy, zbyt gęsty materiał filtrujący.
Nie ten jest pompa a na niej podstawa filtra i filtr [wkład] Euro 4.
Witam, właśnie wracam z serwisu, po podłączeniu kompa pokazało czujnik ciśnienia paliwa uszkodzony, filtr paliwa zatkany, ciśnienia paliwa=0. Wyciągneliśmy filtr paliwa-okazało się ze w tym chyba grzebieniu były połamane te plastikowe płytki, mechanik powiedział że to przez to, wymienili całą podstawę filtra paliwa i przy pompowaniu ta ręczną pompką...
Temat rozwiązany - stary filtr paliwa się rozpadł i zapchał podstawę ....
A rurka odpowietrzajaca filtr paliwa jest drozna? Dodano po 39 Czy jest dobrze przykrecona do podstawy filtra?
Podstawa w tych silnikach to rozrusznik.Co do paliwa to trzeba by pomierzyć ciśnienie na wstępnej jak i narastanie go przy rozruchu.No i właśnie diagnoza z podglądem parametrów.
Najlepiej było by gdybyś podał ten błąd. A tak na szybko to wymień filtr paliwa ,wykręć trzpień plastikowy w podstawie filtra i sprawdź czy czasem nie jest uszkodzony/pęknięty. Jeśli tak to też go wymień.
Bo ku mojemu zdziwieniu, po zdjęciu węża z powrotu jest tam sucho. Traktor po dłuższym kreceniu w końcu odpalił i popracował z minute, ale z powrotu nic nie poleciało. Wstawiłem trójnik na powrocie, na elastycznym wężyku, ale ropa woli drogę do baku. Tam masz filtr wymienny, przykręcany na gwint? W podstawie filtra tylko dwa otwory? Możesz zasilić...
Podstawa: kiedy wymieniany filtr paliwa? Odkąd go kupiłem (ok rok czasu) nie był wymieniany, czy on ma jakiś separator by go przeczyścić - nie mam w tej chwili takiego na miejscu by wymienić, oraz gdzie on się znajduje ? obok baku z paliwem
Jeśli chodzi o zaworek w podstawie filtra to o jego stanie możne powiedzieć fakt ze jak wymieniałem filtr paliwa to paliwo było w podstawie filtra, po chwili spadało pomału?
Ja zawsze przed sezonem wymieniam filtr paliwa. To podstawa dobrego odpalania na zimę.
Do wymiany podstawy filtra paliwa , popękany plastikowy środek tzw. łopatki odpowiadam dla innych na przyszłość.
Witam, mam problem z autem ciężarowym Daf XF105 460. Spadła moc silnika i zwiększył się apetyt na paliwo (40l/100km). Nigdy tak nie było! Auto ma 317000km przebiegu! Byłem na serwisie, zmienili mi podstawę filtra paliwa, wstępną pompę paliwa i nic nie pomogło! Filtry powietrza i paliwa nowe! Przy kolejnej wizycie powymieniali mi już prawie wszystko,...
musisz odpowietrzyć kolejno filtry paliwa oraz pompę wtryskową a na koniec możesz poluzować nakrętki przewodów wysokiego ciśnienia przy wtryskiwaczach do momentu aż podczas kręcenia rozrusznikiem zacznie z nich wypływać paliwo (uwaga na oczy). Kiedy był wymieniany olej, szczelność układu paliwa, stan naładowania akumulatora. przy dieslu akumulator i...
Kolego tmt. Musisz się podpiać niestety chyba do komputera zeby odczytali przyczynę. Jesli auto jest z tacho to tylko Ranault Truks czyli ciężarowy serwis, bo maja inny program. 2 rzeczy jeszcze zobacz jeśli.1.Odepnij czujnik od filtra paliwa albo go wykreć i zaślep śrubą chyba Fi8 bo te czujniki dostaja przebicia i nie naprawisz go, w serwisie ponad...
Najpierw podstawy: Filtr powietrza wymieniony/czysty? Filtr paliwa wymieniony? A świece i kable ? Kiedy zmieniane? Jeśli to jest OK, to podejrzany jest silniczek krokowy. Na początek polecam uzbroić się w Carburator Cleaner (ok 10-15zł w Tesco) i śrubokręt. Rozkręcić przepustnicę wyczyścić wszystko i poskładać. Może jakiś nagar czy paproch coś zatyka...
Sprawdz zawory zwrotne paliwa przy podstawie filtra paliwa no i przewody pod kątem przetarć.
Wyciagnij pompe z baku na stol i zobacz co moze ja blokowac. Sprawdz tez weze paliwowe, moze sie przytkaly. Filtr paliwa to podstawa i powinienes zrobic to w pierwszej kolejnosci.
Witam Przede wszystkim mało danych, tj. rok produkcji. Do sprawdzenia - pompa paliwa, która znajduje sie z tylu pod kanapą (siedzenie) po prawej stronie, sprawdź czy dochodzi napięcie elektryczne, może spalony bezpiecznik lub zamarzło paliwo w przewodach (woda i parafina), a następnie jak napisał kolega wcześniej, przewody i podstawa to filtr paliwa....
Wracam z temat.. w nowym poście. Opisze od nowa. Daf 2014 E6, po dłuższym postoju odpalił bez problemu, pojechał 60km i przestał odpalać. Kilka sekund po zgaszeniu jeszcze jakoś odpali, natomiast już po kilku minutach trzeba pomóc mu pompką paliwa ewentualnie plakiem, Podmienione wtryski, wymienione obsady, zaworki zwrotne, smok paliwa pominiety prosto...
Jak dla mnie to problem z układem paliwowym, ciśnienie zmierzone? Paliwo dochodzi do listwy? Pompa paliwa tłoczy? Filtr paliwa wymieniany? Chyba raczej podstawy bo tu immo chyba objawia się brakiem startu rozrusznika - klucz scyzoryk? Troszkę więcej informacji potrzeba. Pozdrawiam
Tak to podstawa silniczek jest najważniejszy potem ewentualnie filtr paliwa bo może mieć za niskie ciśnienie i go muli :D:D:D
A co z filtrem paliwa? Zimą podstawa. A jak się nagrzeje to pali dobrze?
No chyba ten plastikowy element w podstawie filtra (na który nasadzasz wkład filtra) nie jest uszkodzony? bo jeśli tak to może być problem z przepływem paliwa.Do filtra wystarczy wlać niewiele paliwa ,ale wpierw trzeba zamontować filtr,zalać i zakręcić dekiel .
Filtr paliwa?? Dlaczego do wymiany??? . Filtry paliwa to podstawa, szczególnie w okresie zimowym. Wytrącająca się parafina , zamarzająca woda, potrafią załatwić filtry po jednym tankowaniu. Do tego jeszczcze filtr powietrza w przypadku gdy przy dodaniu gazu przydymia na czarno.
Witam mam problem z Mercedesem Vario 614 silnik OM904 auto zapowietrza się pochodzi trochę zaczyna plewić gaśnie lub postoi i nie chce zapalić po założeniu przezroczystych przewodów paliwowych widać w nich powietrze ale raczej na powrocie niż zasilaniu.wymieniono: -uszczelka podstawy filtra paliwa oringi na wtryskach i pompach zawór między 3 a 4 cylindrem...
Katalizator? A może by tak zacząć od podstaw ? ;) Filtr paliwa zmieniony?
Powiem tak. Co byś nie robił to się tylko urobisz. W tym modelu podobnie jak w partnerach lubi poluzować się łącznik cylinder-gaźnik. Nawet jak dorobisz uszczelkę, to tylko przez 2-4 min będzie chodzić dobrze, a później znowu będzie chodzić tak samo. Wymienisz uszczelniacze z łożyskami ? To już pół ceny tego Homelita, bo są w oprawach tzn. podstawa...
Częsty przypadek to nieszczelny korek na podstawie filtra paliwa(imbus nr 6 ).Wymiana oringu pomaga.
Dzięki panowie za porady.Nie zgadniecie co było przyczyną.W podstawie filtra paliwa na śrubce był spękany oring.Po wymianie oryginalnego filtra razem z oringiem nie ma żadnego problemu,silnik nie gaśnie.Pozdrawiam.
Podstawa do układ paliwa i dopływ powietrza. Trzeba sprawdzić w jakim stanie jest filtr powietrza i paliwa to podstawa ,powinien być na układzie paliwowym jakiś odstojniczek który po odkręceniu pokaże jak zanieczyszczony jest układ paliwowy.Układ zapłonowy czyli podstawowo moduł i świeca - to też trzeba sprawdzić . Przy odpalaniu kopci?Układ wydechowy...
dla mnie problemy typu gasnie po dodaniu gazu, gasnie pod obciazeniem, gasnie przy energicznym wcisnieciu gazu, to ewidentne problemy z ukladem paliwowym, nie koniecznie pompa, wystarczy ze filtr paliwa bedzie zabity. Podstawa to komputer i diagnostyka.
na plaka też nie zapala. gdzie mogę szukać przyczyny ? Plaka zapodaj jak najbliżej kolektora ssącego. Jeden psika drugi kręci. Ropę dobrze żeby była ciepła, z kanistra podstaw. Nowy filtr paliwa, albo obecny osuszyć ze starej ropy i zalać nowej. Dodano po 1 Do sprawdzenia przewód do gaszenia silnika(na pompie) lubi się ułamać. Cenna porada.
Miałem taki przypadek.Właściciel firmy kazał dolać kierowcy benzyny do zbiornika,chyba trochę za dużo.Padły wszystkie pompo wtryski.A może brak sygnału z czujnika wału korbowego,lub błędny z wałka rozrządu Dodano po 4 Jeszcze przyszło mi do głowy,że skoro wymieniono pompę,to może jeszcze podłożyć nową podstawę wstępnego filtra paliwa( z pompką ręczną),wraz...
Witam. Zauważyłem że w zbiorniku wyrównawczym na wierzchu jest paliwo. Jest tego spora ilość. Którędy się dostaje do ukł. chłodzenia, gdzie może być nieszczelność? Oringi na pompkach, wtryski, coś z podstawą filtra paliwa? Proszę o radę może dam radę samemu ogarnąć na placu pod chmurką? Silnik pracuje poprawnie i nie ma trudności z rozruchem.
Witam mam mianowicie następujący problem w autku Nissan Primera p11 wersja po lifcie 2.0L (140km) Benzyna kod silnika 20srde czy jakoś tak:D Mianowicie Problem jest taki że gdy posiadam mniej benzyny niż pół zbiornika paliwa auto coraz gorzej odpala gdy wskaźnik zbliża się do rezerwy jest normalnie tragedia. Nieważne czy jest ciepło czy zimno na dworze...
Można spróbować przedmuchać przewody od podstawy filtra paliwa do zbiornika, sprawdzić odpowietrzenie zbiorników. Czasami też w podstawie filtra taki grzebień plastikowy się rozpada i blokuje przepływ paliwa. I polecam pojechać do kogoś innego na diagnostykę komputerowa.
Witam. Mam problem z dafem xf 430 2005 automat. Po wymianie filtrow auto zaczęło palić 40/100-filtry oryginał. Po dwoch trasach filtry zmienilem na Hengsa i nic się nie zmieniło. Zmieniłem czujnik doładowania, termostat ,sprawdziłem visco.Nadal pali 40/100. Myślę o wymianie podstawy filtra paliwa bo nie daje mi spokoju to iż po akurat po obsłudze auto...
Filtry,pompka paliwa to tak na podstawie dwóch zdań opisu. Jaki dym i czy dymi podczas spadku mocy a zadymia podczas wchodzenia na obroty?
Podstawa w tak prostych silnikach to drożne filtry paliwa i powietrza. Gdzie dokładnie zamontował kolega zaworek zwrotny?
Wina była podstawa filtra paliwa wymieniłem na nowa i błąd zniknął
Także zacząłbym od podmiany pompki paliwa. Jeśli nie pomoże to ewentualnie zdemontuj podstawę filtra paliwa i sprawdź jak tam wygląda. Czasem była potrzeba czyszczenia podstawy.
Zmierz ciśnienie sprężania wraz z próba olejową . Filtry powietrza i paliwa to podstawa.
Jaki to mascott bo glupoty piszecie jak dxi to masz czujnik wody w paliwie i jest w filtrze paliwa po odpieciu kostki zgasnie i rowniez masz czujnik zanieczyszczenia paliwa jest w podstawie filtra i mierzy podcisnienie .
Witam.Mam to samo auto 2.0 dtl ,po około dwóch dniach postoju latem zapowietrzał się silnik i bardzo ciężko palił .Pojechałem do Diesel Service i tam mi powiedziano że może to być:pompa,podstawa filtra paliwa,nieszczelność wewnątrz silnika.Wybrałem to ostatnie zrobili minęło 3 lata i dalej działa ,koszt 350zł.Jakość usługi oceniam na dobrą.Życzę powodzenia.
Podstawa. Filtry nowe, przeglądniete, bez rezultatu Pozostaje turbina lub nadmiar paliwa.
jak w temacie chodzi o Forda mondeo 2004 D , jak jest zimny pali na jeden raz i git , ale jak jest ciepły trzeba kręcić około 4-8 sekund w tym czasie trzymam wcisniety pedał gazu , puszczam rozrusznik i przez 2-3 sekundy chodzi tak cienko ( przy wdepnietym pedale) i wtedy wskakuje na obroty i jest pięknie. silnik chodzi równo bez żadnych zmian obrotów...
W 13 litrowym silniku niema zaworków w popie paliwa. Może jeszcze uszkodzona być podstawa filtrów. A pompkę palia od odpowietrzania masz zamknięta ??
rozumiem że jest to silnik OM 944,po sprawdzeniu ukł. paliwowego sprawdz rurki dolotowe w głowicy,lubia popękać zweżki.nie dokręcaj ich mocno 40Nm. Sprawdz jeszcze króćce przy podstawie filtra paliwa,wykręć i sprawdz grzybki
Chłopie wymień w końcu ten filtr paliwa. To podstawa. Robiłem już kilka busów i zdarzały się elektryczne pompy paliwa tylko że teraz już nie pamiętam czy to był Citroen czy inveko czy sprinter. W każdym razie pompa znajdowała się w lewej ramie podwozia na wysokości za lewym przednim kołem. Jak chcesz możesz sprawdzić. Pompka wygląda jak stara cewka...
gdyby podstawa filtra paliwa była popsuta to niebyło by dobrego ciśnienia paliwa... sprawdź ciśnienie jakie jest na katalizatorze regulacje zaworów i skoki dźwigienek zaworowych (aby sprawdzić czy wałek rozrządu jest ok) przełożenie mostu... czy naczepa ma dobre opory toczenia
Na małe trasy? Generalnie mały, bo jest oszczędny. Kup taki, który ma mało awarii albo łatwo dostępne i tanie części . Kupuj nie sercem ale głową a nie pożałujesz kiedyś: -- nie francuski bo w tych nowszych elektronika często się sypie. -- jak garażujesz pod chmurką, to też nie diesel. W zimie się będziesz męczył; Ja osobiście preferuję niemieckie....
Podstawa filtra paliwa wymieniona n inną przewody paliwa wymienione pompka wyeliminowana zostaje tylkonsmok tak mi się wydaje
Wymień oringi na króćcach przewodów paliwowych przy pompie i filtrze paliwa , to nie duże pieniądze. Podstawa to diagnostyka komputerowa.
Problem tkwił w podstawie filtra paliwa. Cofalo sie paliwo. Zalozony nowy zaworek na pompie oraz zaworek na powrocie, i maverick smiga az milo :)
Na jałowym ok. 3,5 bar, a na obrotach ok. 4,2 bar. Mierzone na podstawie filtra paliwa.
podstawa filtrów oleju podstawa filtra paliwa kalkulator filtrów
kodowanie modułu pralki płytka sterownika zgrzewarki gorący przewód
schemat wentylatora dospel schemat wentylatora dospel
Problem z przepalaniem DPF w Renault Maxity Materiały głowic magnetowidów VHS: ferryt, sendust, permalloy