nie wiem jak w gołym D , ale w DT czujnik b rązowy odpowiada za wskażniki a biały podaje temp do sterownika . Obydwa są koła termostatu.Samą membranę można kupić(w kompl.membrana metalowa pokrywka sprężyna i ten guzik do naciskania), PURFLUX czy jakoś tam.
u mnie problemem tez był ten zaworek, a dokładniej jego uszczelnianie. Wyjąłem go z podstawy filtra i okazało się, że gumowe uszczelnienie sparciało i się pokruszyło. Najzwyczajniej łapał powietrze w tym miejscu. Koszt naprawy wyniósł 20gr, ale znaleźć tą przyczynę trochę mi zeszło. Pozdrawiam
Kolego z tego co piszesz wychodzi że membrana pompki ręcznej paliwa przepuszcza. Żeby się upewnić przełóż zaworek zwrotny przed filtr paliwa, ale moim zdaniem czeka cię wymiana podstawy filtra paliwa wraz z pompką.
Uszkodzona była magistrala wodna zintegrowana z podstawą filtra paliwa.
Zostaje podstawa filtra paliwa lub zapowietrzony uklad
Jeśli silnik nie posiada podgrzewanej podstawy filtra paliwa czynnikiem chłodzącym to stawiam "optymistycznie" pęknięta głowica.
mozesz powiedziec o jaki zawór dokladnie chodzi? ten w podstawie filtra paliwa? mam ten sam problem ze auto gaśnie Dodano po 2 (at)djdark93
https://obrazki.elektroda.pl/5190514900_... Ten zaworek sprawdzałeś ? A kulkę w podstawie filtra paliwa masz jeszcze ?
omiń podstawę filtra paliwa ten filtr z pompk ą ( om ) paliwa.
Do wymiany podstawy filtra paliwa , popękany plastikowy środek tzw. łopatki odpowiadam dla innych na przyszłość.
Sprawdz zawory zwrotne paliwa przy podstawie filtra paliwa no i przewody pod kątem przetarć.
czyli masz silnik 136KM Podstawa filtr paliwa i obudowa filtra potrafi pęknąć i zaciąga powietrze .Prosił bym o zdjęcie silnika .
Witam. Posiadam Citroena AX 1.5 diesel. Kilka dni temu zauwazylem wycieki paliwa i ze jak nacisne "gruszkę" pod maską to nie jest twarda jak wcześniej kiedy chciało sie podpompować paliwo tylko mozna ja łatwo zgnieść i słychać syki powietrza, znalazłem miejsce wycieku paliwa, lecz nie wiem co to jest. Znalazłem na google ze jest to podstawa filtra paliwa...
Dzięki panowie za porady.Nie zgadniecie co było przyczyną.W podstawie filtra paliwa na śrubce był spękany oring.Po wymianie oryginalnego filtra razem z oringiem nie ma żadnego problemu,silnik nie gaśnie.Pozdrawiam.
Częsty przypadek to nieszczelny korek na podstawie filtra paliwa(imbus nr 6 ).Wymiana oringu pomaga.
Witam. Zauważyłem że w zbiorniku wyrównawczym na wierzchu jest paliwo. Jest tego spora ilość. Którędy się dostaje do ukł. chłodzenia, gdzie może być nieszczelność? Oringi na pompkach, wtryski, coś z podstawą filtra paliwa? Proszę o radę może dam radę samemu ogarnąć na placu pod chmurką? Silnik pracuje poprawnie i nie ma trudności z rozruchem.
Można spróbować przedmuchać przewody od podstawy filtra paliwa do zbiornika, sprawdzić odpowietrzenie zbiorników. Czasami też w podstawie filtra taki grzebień plastikowy się rozpada i blokuje przepływ paliwa. I polecam pojechać do kogoś innego na diagnostykę komputerowa.
Koledzy pomocy, mam iveco daily 2.3 2006r, samochód na zimnym działa w porządku, gdy się nagrzeje zaczyna gasnąć przy gwałtownym dodaniu gazu, nawet na biegu jałowym. Można się nim rozpędzić do 100km/h ale łagodnie dodając gazu, gdy da się but w podłogę, zaświeci się EDC i gaśnie. Na 4 biegu powyżej przy ok 3000 obrotów, można dać pedał w podłogę i...
Nawet jak jest filtr paliwa to i tak paliwa nie ma tyle co powinno byc, mozliwe ze jest uszkodzona podstawa filtra paliwa ? Zamowilem uzywana podstawe zaloze nowy filtr i zobacze czy bedzie ok, ale czasami jest tak ze jak usune te bledy to pali od strzala
Wina była podstawa filtra paliwa wymieniłem na nowa i błąd zniknął
Także zacząłbym od podmiany pompki paliwa. Jeśli nie pomoże to ewentualnie zdemontuj podstawę filtra paliwa i sprawdź jak tam wygląda. Czasem była potrzeba czyszczenia podstawy.
Witam.Mam to samo auto 2.0 dtl ,po około dwóch dniach postoju latem zapowietrzał się silnik i bardzo ciężko palił .Pojechałem do Diesel Service i tam mi powiedziano że może to być:pompa,podstawa filtra paliwa,nieszczelność wewnątrz silnika.Wybrałem to ostatnie zrobili minęło 3 lata i dalej działa ,koszt 350zł.Jakość usługi oceniam na dobrą.Życzę powodzenia.
Z tego co słyszałem to w podstawie filtra paliwa na dole jest jakiś śrut który robi za zaworek zwrotny, jeśli ta część jest uszkodzona to paliwo schodzi z filtra i objawy są podobne do tych co opisujesz.
Przy podobnych objawach winowajcą był właśnie zaworek, chyba ten co opisuje darfur5, tzn w podstawie filtra paliwa.
Dwa zaworki jeszcze wystepują przy podstawie filtra.
Silnik 2.0 hdi 90 km Filtry, podstawa filtra paliwa wymienione Na razie od wstawienia postu jeździ ale zauważyłem że dzieje się tak gdy wskaźnik ilości paliwa dochodzi do czerwonego pola czyli rezerwy Jeżeli chodzi o zaworek w korku to nie mam pojęcia gdzie on się znajduje
gdyby podstawa filtra paliwa była popsuta to niebyło by dobrego ciśnienia paliwa... sprawdź ciśnienie jakie jest na katalizatorze regulacje zaworów i skoki dźwigienek zaworowych (aby sprawdzić czy wałek rozrządu jest ok) przełożenie mostu... czy naczepa ma dobre opory toczenia
Podstawa filtra paliwa wymieniona n inną przewody paliwa wymienione pompka wyeliminowana zostaje tylkonsmok tak mi się wydaje
rozumiem że jest to silnik OM 944,po sprawdzeniu ukł. paliwowego sprawdz rurki dolotowe w głowicy,lubia popękać zweżki.nie dokręcaj ich mocno 40Nm. Sprawdz jeszcze króćce przy podstawie filtra paliwa,wykręć i sprawdz grzybki
Na jałowym ok. 3,5 bar, a na obrotach ok. 4,2 bar. Mierzone na podstawie filtra paliwa.
Problem tkwił w podstawie filtra paliwa. Cofalo sie paliwo. Zalozony nowy zaworek na pompie oraz zaworek na powrocie, i maverick smiga az milo :)
Powody: dziurawa membrana w podstawie filtra paliwa, dziurawy smok w zbiorniku, uszczelniacz za kołem pompy wtryskowej, ew. sprawdzić przewody paliwowe.
Witaj. Istnieje kilka możliwości jak to się stało po wymianie uszczelki,zaworek zwrotny, przetarty przewód powrotny za PLD,sprawdź jeszcze przewody do podstawy filtra paliwa w ECO POWERZE lubiły się przecierać na przednim wsporniku.
Witam, właśnie wracam z serwisu, po podłączeniu kompa pokazało czujnik ciśnienia paliwa uszkodzony, filtr paliwa zatkany, ciśnienia paliwa=0. Wyciągneliśmy filtr paliwa-okazało się ze w tym chyba grzebieniu były połamane te plastikowe płytki, mechanik powiedział że to przez to, wymienili całą podstawę filtra paliwa i przy pompowaniu ta ręczną pompką...
Wracam z temat.. w nowym poście. Opisze od nowa. Daf 2014 E6, po dłuższym postoju odpalił bez problemu, pojechał 60km i przestał odpalać. Kilka sekund po zgaszeniu jeszcze jakoś odpali, natomiast już po kilku minutach trzeba pomóc mu pompką paliwa ewentualnie plakiem, Podmienione wtryski, wymienione obsady, zaworki zwrotne, smok paliwa pominiety prosto...
Witam. Mam problem. Po zakupie reni i podczepieniu naczepy pojawił się błąd: niskie ciśnienie paliwa. Czyli pompa do wymiany, więc wymieniłem pompę. Po odpaleniu na wolnych obrotach wszystko ok. Ale gdy dodam gazu to wywala mi uszczelkę spod filtra paliwa. Jakby ciśnienie było za duże. Czy to wina pompy czy jakaś inna usterka. Dodam, że na podstawie...
Kolego tmt. Musisz się podpiać niestety chyba do komputera zeby odczytali przyczynę. Jesli auto jest z tacho to tylko Ranault Truks czyli ciężarowy serwis, bo maja inny program. 2 rzeczy jeszcze zobacz jeśli.1.Odepnij czujnik od filtra paliwa albo go wykreć i zaślep śrubą chyba Fi8 bo te czujniki dostaja przebicia i nie naprawisz go, w serwisie ponad...
Witam, mam problem z autem ciężarowym Daf XF105 460. Spadła moc silnika i zwiększył się apetyt na paliwo (40l/100km). Nigdy tak nie było! Auto ma 317000km przebiegu! Byłem na serwisie, zmienili mi podstawę filtra paliwa, wstępną pompę paliwa i nic nie pomogło! Filtry powietrza i paliwa nowe! Przy kolejnej wizycie powymieniali mi już prawie wszystko,...
Temat stary ale może komuś pomogę :-) Ogólnie rzecz biorąc miałem takie same objawy tzn. po dłuższym postoju ciężko palił. Również sprawdziłem wszystko, pomogła dopiero wymiana podstawy filtra paliwa wraz z ręczną pompką w której jak się okazało niesprawny był zaworek zwrotny i paliwo cofało się do zbiornika dlatego właśnie po dłuższym postoju były...
witam czujnik ok. może to przekaznik pompki paliwa tylko który ja mam pompkę paliwa orginalnie na podstawie filtra paliwa która chodzi tylko na krótko z akumulatora po odłonczenu silnik natychmiast gasnie. 3.1.13 - Popraw pisownię, lub temat trafi do kosza.
no wlasnie ze nie ma może powiem tak z baku idą 2 węze podłaczyłęm je z prawej strony do podstawy filtra paliwa a z lewej strony są podłaczone 2 węże od pompy gruby i chudy tego sie nie da pomylić ponieważ jedna jest taka kocówka druga taka zamienić sie nie da po nie wejdzie tylko chodzi mi głuwnie o to z której strony podłancza się bak paliwa pozdrawiam...
wtryski były sprawdzane, są w 100% ok. okazało się że pompka z nr *005 i *001 sa zamienne wdg mnie, okazało się że działają tak samo i po podmianie problem nie znikł. Auto ciągle jeździ ( ok 2,5 tys km tyg ) i problem o dziwo wraz ze wzrostem temperatury na zewnątrz zaczął znikać.... czym jest cieplej na dworze tym szybciej pali. Przy temp. 15C palił...
...PROBLEM JEST TAKI ŻE AUTO ZIMNE ODPALA A PO PRZEJECHANIU POWIEDZMY 70KM PONOWNE ODPALENIE TRWA BARDZO DŁUGO... W AUCIE DO TEJ PORY ZROBILIŚMY W ZWIĄZKU TĄ USTERKĄ : BAK + SMOK + PRZEWODY ZASILAJĄCE PODSTAWĘ FILTRA PALIWA + NOWY DEKIEL , GLOWICA + ZAWORY + WTRYSKI WSZYSTKO DEMONTOWANE I SPRAWDZANE , USZCZELNIENIA POMP I DALEJ LIPA KOMPUTER NIE POKAZUJE...
Odkręć na wtryskach i kręć. Ale jeden aku może być za mało. Ewentualnie pompkę ręczną i pompować. Skoro nie było w filtrze paliwa to masz gdzieś nieszczelność i spływa do zbiornika. Pewnie podstawa filtra.
W serwisie mówią że wszystko jest dobrze.Ciśnienie na tłokach 34 atm.wtryskiwacze nowe oryginalne Dafa ,nowa pompa niskiego ciśnienia pokazuje na wolnych obrotach 3.0 ,na wysokich 5.5,podstawa filtra paliwa stara, ale dobra bo ciśnienie pompy wstępnej pokazuje to,zawory ustawione,pompa wtryskowa sprawdzona jest ok.turbosprężarka też dobrze,hamulec górski...
Witam. Mam problem z dafem xf 430 2005 automat. Po wymianie filtrow auto zaczęło palić 40/100-filtry oryginał. Po dwoch trasach filtry zmienilem na Hengsa i nic się nie zmieniło. Zmieniłem czujnik doładowania, termostat ,sprawdziłem visco.Nadal pali 40/100. Myślę o wymianie podstawy filtra paliwa bo nie daje mi spokoju to iż po akurat po obsłudze auto...
A rurka odpowietrzajaca filtr paliwa jest drozna? Dodano po 39 Czy jest dobrze przykrecona do podstawy filtra?
Witam mam problem z dużo palącym dafem. Wiem że jest już dużo na ten temat ale ja sprawdziłem wszystko , nowa pompa podstawa filtra paliwa , przewód w ramię wyjęty, zawory uregulowane , turbo sprawne wisko ok , oporów toczenia brak , turbo ok. Pracuje rowno. 866284 A daf dalej pali bardzo dużo w stosunku do innych. Chciałbym zapytać co mogą oznaczać...
Wizyty mechaników kończyły się diagnozą: wymiana smoków, podstawy filtra, zaworka zwrotnego na głowicy , pompy paliwa - tej napędzanej pompą wspomagania a skończywszy na pompowtryskach.
Witam. Mam Scanie V8 R500 2007 EUOR 4 z adblu na PDE. Śmierdzi paliwem i widać tłuste plamy z tyłu silnika po środku silnika między głowicami ale bardziej o strony kierowcy jak jest sprężarka powietrza i spływa po obudowie sprzęgła i od strony kierowcy między 2 a 3 głowicą , 3 a 4 głowicą i za 4 głowicą. Jak patrzyłem to nie leci z podstawy filtra paliwa...
Filtr może spadać bo jest już wyrobiony na zatrzasku, lub też podstawa filtra jest wyrobiona na zatrzasku. Co do spadku mocy, sprawdź na początek filtr paliwa, może być zabrudzony. Mogą być membrany, nie prawidłowa regulacja, nieszczelność, lub zużycie elementów silnika.
Jakaś nieszczelność na dojściu paliwa przed pompką. Sprawdź osadzenie filtra w podstawie. Sam filtr może też być przyczyną, jakiś wadliwy, zbyt gęsty materiał filtrujący.
Bo ku mojemu zdziwieniu, po zdjęciu węża z powrotu jest tam sucho. Traktor po dłuższym kreceniu w końcu odpalił i popracował z minute, ale z powrotu nic nie poleciało. Wstawiłem trójnik na powrocie, na elastycznym wężyku, ale ropa woli drogę do baku. Tam masz filtr wymienny, przykręcany na gwint? W podstawie filtra tylko dwa otwory? Możesz zasilić...
Miałem taki przypadek.Właściciel firmy kazał dolać kierowcy benzyny do zbiornika,chyba trochę za dużo.Padły wszystkie pompo wtryski.A może brak sygnału z czujnika wału korbowego,lub błędny z wałka rozrządu Dodano po 4 Jeszcze przyszło mi do głowy,że skoro wymieniono pompę,to może jeszcze podłożyć nową podstawę wstępnego filtra paliwa( z pompką ręczną),wraz...
Bak możesz przepłukać benzyną, albo jakimś rozpuszczalnikiem np naftą. Filtr paliwa to mierzysz średnicę wężyka który idzie z baku do gaźnika i na podstawie tej średnicy szukasz filtra w sklepie z częściami do motocykli.
Nie ten jest pompa a na niej podstawa filtra i filtr [wkład] Euro 4.
Najlepiej było by gdybyś podał ten błąd. A tak na szybko to wymień filtr paliwa ,wykręć trzpień plastikowy w podstawie filtra i sprawdź czy czasem nie jest uszkodzony/pęknięty. Jeśli tak to też go wymień.
Okey, masz rację. Jednakże ze spływem oleju z filtra to tak nie jestem do końca przekonany, że to źle. Wydaje się, że to tylko pompa jest po drodze spływu. Powiem Ci więcej, za każdym razem kiedy wymieniam olej to nigdy go w puszce nie było, więc? Przebieg mojego OM651 170KM to 270 i nic się nie dzieje. Przy 200tu wymieniłem: wspomniany wcześniej zestaw...
No chyba ten plastikowy element w podstawie filtra (na który nasadzasz wkład filtra) nie jest uszkodzony? bo jeśli tak to może być problem z przepływem paliwa.Do filtra wystarczy wlać niewiele paliwa ,ale wpierw trzeba zamontować filtr,zalać i zakręcić dekiel .
Podstawa to olej, dolewanie paliwa i czyszczenie filtra. I tak trzymaj, a sprawdza obecności "prądu" na "neutralu " zostaw fachowcom, bo prądu jeszcze tam nie ma, gdyż prąd będzie w chwili, jak oba przewody będą podłączone do jakiegoś odbiornika-żarówka, wiertarka itd.
Problem rozwiązany chodź po dłuższym czasie. W serwisie próbowali wypalać davie i tez nie ruszył. Ale serwisant podpowiedział mi abym zdemontował moduł filtra paliwa i tam powinno być sitko dodatkowe wewnątrz. I tak zrobiłem u siebie na bazie, moduł zdemontowany ale sitko czyste. Ostatnia rzecz to sprawdzenie wtryskiwacza i on po zdemontowaniu okazał...
Witem ponownie. Dalej nie wiem jakiej firmy filtry polecasz kolego "smelektryk". Nie piszę tego przez jakąkolwiek złośliwość tylko z bardzo dużej ciekawości. Dzieje się to dlatego ponieważ dużo firm przerobiłem, łącznie z oryginalnymi filtrami Volvo i mogę śmiało stwierdzić, że hengst to jedna z najwyższych półek zamienników (marka filtru i tak tu nie...
Podstawa w tych silnikach to rozrusznik.Co do paliwa to trzeba by pomierzyć ciśnienie na wstępnej jak i narastanie go przy rozruchu.No i właśnie diagnoza z podglądem parametrów.
Z uwagi na to, że miałem przyjemność składać taki silnik po kapitalnym remoncie to napisze kilka uwag. Czy został wymieniony zawór baypas'u magistrali olejowej na nowy? Jeżeli w starym silniku wypaliło tłok to opiłki metalu mogły go zablokować. Pompa oleju musi być bezwzględnie przed montażem zanurzona w całości w oleju i napełniona poprzez kręcenie...
Tego na 100% nikt nie wie, ale zazwyczaj z tymi autami wygląda tak że wtryski są czyszczone, lub wymiania się w nich zaworki na najtańsze ryżowe i sprzedaje czym prędzej. Pytanie czy da się tym jeździć? Ale wystarczy też kilka razy zatankować na szajsowatej stacji, czy nie zachować czystości przy wymianie filtra paliwa. Podstawa w tych autach to próba...
Powiem wprost mam starego turbodiesla i na czym on jeździł to ja nie mam pytań i zawsze większych problemów nie miałem ale podstawa to działający podgrzewacz filtra paliwa i min raz na rok nowy filtr i spuszczona woda z niego i taka parafina dla mojego nie była problemem
Kolego zawór odprowadzający wodę na podstawie filtrów paliwa Dodano po 39 Prąd zbyt niski
Pisałem o tym w 10 poście. Nie: "co jakiś czas", tylko pewną dawkę oleju 2T, na określoną ilość paliwa. Podstawa to; porządne paliwo i okresowa wymiana filtra paliwa. Jest o tym sporo na forum i w sieci - poczytaj. Pozdrawiam.
Jaki to mascott bo glupoty piszecie jak dxi to masz czujnik wody w paliwie i jest w filtrze paliwa po odpieciu kostki zgasnie i rowniez masz czujnik zanieczyszczenia paliwa jest w podstawie filtra i mierzy podcisnienie .
Niestety nie pomyślałem o zdjęciach, a podstawa filtra już trafiła na śmietnik :/ tak paliwo nie było filtrowane, a uszkodzony był króciec który wchodzi we wkład filtra paliwa przy zamykaniu obudowy.
Witam i proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu. Na początku wyskoczył mi kod błędu P1130 i auto weszło w tryb awaryjny. Okazało się po sprawdzeniu przez mechanika że nieszczelna jest listwa (szyna) CR oraz wcześniej odkręcił filtr paliwa żeby sprawdzić czy wszystko z nim w porządku. W czasie kiedy zamówiłem listwę jeździłem kilka dni po 5 km dziennie...
Ten silnik tak ma, że jak się zapowietrzy to ciężko go zapalić po wymianie filtra, podstawa jest żeby filtr był całkowicie zalany paliwem, musisz dolewać na bierząco do filtra i próbować uruchomić na plaku.
witam,w kosiarce z silnikiem briggs(at)stratton 12,5HP mam duży problem z uruchomieniem.Po zdemontowaniu filtra powietrza i przekręceniu rozrusznikiem bardzo mocno dmucha i syczy z podstawy filtra.Filtr mokry z paliwa. Zawór ?
Dziękuję za informacje. Jest kilka rodzajów filtra paliwa. Mój jest w plastikowej podstawie (obudowie). Nie ma tam żadnego korka. Wychodzi na to , że aby go odwodnić należy go zdemontować. Nie podjąłem się demontażu filtra. Dziękuję. Kończę temat.
kwantor kiedy pisałem aby sprawdzić ciśnienie paliwa chodziło mi tak jak kolega saron22 napisał o ciśnienie mierzone na podstawie filtra... wiem że PDE nie ma czujnika ciśnienia paliwa.
Jak jest podłączone zasilanie paliwa do pieca pewnie z podstawy filtra z krućca zaślepionego korkiem tak nie może być
Katalizator? A może by tak zacząć od podstaw ? ;) Filtr paliwa zmieniony?
Tak ale pisałem do tego pierwszego posta.Masz może 7 ostatnich z vin-u? Dodano po 9 Zamontowanie - Sprężarka w silnikach 9-, 11-, 12- i 13-litrowych z układem PDE lub HPI Dotyczy silników z blokiem cylindrów 1. lub 2. generacji. 1. Montując nową sprężarkę: Najpierw przenieś koło zębate ze starej sprężarki. Użyj odpowiedniego ściągacza WAŻNE! Ostrożnie...
na plaka też nie zapala. gdzie mogę szukać przyczyny ? Plaka zapodaj jak najbliżej kolektora ssącego. Jeden psika drugi kręci. Ropę dobrze żeby była ciepła, z kanistra podstaw. Nowy filtr paliwa, albo obecny osuszyć ze starej ropy i zalać nowej. Dodano po 1 Do sprawdzenia przewód do gaszenia silnika(na pompie) lubi się ułamać. Cenna porada.
Witam wszystkich. Mam problem z Volvo FH 4 E5, mianowicie od jakiegoś czasu na wysokich biegach zaczyna telepać kabiną, tak jakby brakowało paliwa. Wymieniłem podstawę filtrów, pompkę paliwa, zaworek ciśnienia, filtry, czyściłem smok i dalej to samo, dzień jest ok, a następny już nie. Nie wiem, czego jeszcze można byłoby się czepnąć, może miał ktoś...
W szereg opornik 0,1 oma na 5 W i do niego diodę LED wpiąć. Świecąca się dioda będzie świadczyła o pracy grzałki. Jak nie będzie grzało to też nic nie stanie się. Podstawa to nowy filtr, dobre paliwo, świece no i kompresja.
Po pierwsze to pomyliłeś silniki. ok "90KM " pomyliłem z przebiegiem 90000km. Gdyby padł typ np"BKC" czy inny to wtedy od razu wiadomo. A po drugie to za dużo tego wszystkiego nawymyślałeś -te czynności w większości go nie mina niezależnie od typu silnika -po to jest forum żeby skonsultować wypowiedzi mój błąd. Czy tak wiele nawymyślałem -myślę że...
Powiem tak. Co byś nie robił to się tylko urobisz. W tym modelu podobnie jak w partnerach lubi poluzować się łącznik cylinder-gaźnik. Nawet jak dorobisz uszczelkę, to tylko przez 2-4 min będzie chodzić dobrze, a później znowu będzie chodzić tak samo. Wymienisz uszczelniacze z łożyskami ? To już pół ceny tego Homelita, bo są w oprawach tzn. podstawa...
Witam. Mercedes Atego rocznik 2006 r. Silnik 4249 cm³. Problemem jest płyn chłodniczy w paliwie. Po wyczyszczeniu układu, zalaniu paliwem 20 l i odpaleniu, po około 15 min zaczął przeplatać. Po wypompowaniu paliwa ze zbiornika okazało się, że w paliwie jest około 7 l płynu, i moje pytanie, gdzie może być przeciek? Podstawa filtra sprawdzona, z resztą...
Nic nie sprawdzone. Podstawy,filtr paliwa,ciśnienie na wstępnej,ciśnienie na tandem,grupy jeszcze są 18,23,przekaźnik silnika itp. Strzelać można że problemy z gniazdami pompek albo z dostarczaniem paliwa. A że to ajm to nie wiem czy wiesz ale pierwsze wersje miały wadliwe popychacze pompek. Nic nie napisane czy zmienione i czy wszystko dobrze ustawione...
Witam Od dwóch miesięcy mam poważny problem z moim DAF-em, na który nawet serwis nie ma lekarstwa. Po czterech wizytach rozłożyli ręce. Auto jeździ jak mu się podoba, jednego dnia lub tygodnia zero błędów na wyświetlaczu i śmiga aż miło a innym razem podczas jazdy potrafi zaświrować i melduje: -Układ wydechowy ostrzeżenie na żółto -Silnik ostrzeżenie...
Podstawa, to wymiana filtra paliwa, przed każdym sezonem zimowym i to bez względu na to, czy filtr ma 2000, czy 20000 przebiegu, oraz tankowanie na pewnych stacjach. Wystarczy raz zatankować jakieś dziadostwo na niepewnej stacji - mimo iż przedtem zawsze tankowaliśmy dobre paliwo - i problem murowany. Dodatki do paliw, należy dolewać w dodatnich temperaturach....
a wtryski sprawdzone najpierw robi się diagnostykę podstawy filtr paliwa,wtryski,pompa itd. zaczynasz od tyłu i robisz sobie koszta
Przy okazji tego tematu przypomnę, żeby podczas wymiany filtra w pierwszej kolejności spuścić paliwo korkiem w podstawie. Bardzo częsty błąd nawet w autoryzowanych serwisach. Jeżeli nie spuścimy paliwa z filtra to istnieje duża szansa, że cały syf pójdzie w układ. Ja bym jeszcze raz prawidłowo odpowietrzył układ, sprawdził oringi.
Witam. Mam problem z paleniem Dafa na ciepłym silniku. Gdy jest zimny, zapali, zadymi trochę ale chodzi, gdy się zagrzeje nie chce zapalić. Ciśnienie paliwa na wolnych obrotach ok 3 bar, po dodaniu gazu ok. 5-6. Przy rozruchu spada do 0,1 bara i nie odpala. Po zamknięciu rurki przelewowej ciśnienie wzrasta i samochód zapala. Zauważyłem też,że podczas...
W miejscu bardzo kiepskim do wymiany, ja aby go wymienić musiałem usunąć aku wraz z podstawą i z bólem się udało. Znajduje się niżej pompy hamulcowej .
wstaw sobie filtr paliwa z pompka-peugoty miały i inne modele,,,lub odkręć wtryskiwacz i zakręć parę razy rozrusznikiem,,,a podstawa szczelne przewody,,paliwowe
Nie mam zamiaru robić nic samemu, chciałem tylko dowiedzieć się, co może być przyczyną takiej usterki. Wybacz nie każdy zna się na mechanice, a kto pyta nie błądzi. Pozdrawiam. Wszystko się zgadza, ale uwierz nie da się na podstawie opisu osoby, która się nie zna zdiagnozować i jeszcze doradzić to po prostu nie możliwe. Ja mimo wszystko zaczął bym...
Obwód ładowania uszkodzony. Sprawdź doloty powietrza, zanieczyszczenie wewnętrzne chłodnicy powietrza, siłownik hamulca silnikowego, obudowę filtra powietrza, czy nie jest popękana. Wloty powietrza przed filtrem... Różne rzeczy kierowcy potrafią wkładać do wlotu powietrza. Od butów roboczych po butelki z płynem i reklamówki z zapasowymi żarówkami. :)...
A czy nie za mocno dokręciłeś podstawę filtra? Ma być o ile dobrze pamiętam 5Nm, czyli naprawdę delikatnie.
Przeglądnij zawór pochłaniacza paliwa powinien być przy obudowie filtra powietrza, od niego idzie sztywna rurka do podstawy przepustnicy tam na końcu tej sztywnej rurki jest gumowe kolanko i ono lubi pękać(parcieć).
Witam Mercedes actros mp4 nie chce odpalić.Silnik om470.Nie buduje prawie wcale niskiego ciśnienia paliwa.Na obwodzie niskim jest 0,5 bara podczas kręcenia silnikiem ostrzone także manometrem.Ktos wymienił całą pompę wysokociśnieniowa wraz z nisko ciśnieniowa.Wiem że w podstawie filtrów paliwa są zaworki zwrotne ,były czyszczone ale nic nie dało.Odpala...
Witam Przede wszystkim mało danych, tj. rok produkcji. Do sprawdzenia - pompa paliwa, która znajduje sie z tylu pod kanapą (siedzenie) po prawej stronie, sprawdź czy dochodzi napięcie elektryczne, może spalony bezpiecznik lub zamarzło paliwo w przewodach (woda i parafina), a następnie jak napisał kolega wcześniej, przewody i podstawa to filtr paliwa....
Chomik to poważnie musisz się doszkolić w tym zakresie , pompka była montowana przez krótki czas w magnum dxi euro3 w podstawie filtrów paliwa, ze względu na dużą awaryjność zaprzestano takich praktyk.
Wymień filtry, to podstawa. Bezpośrednio nie muszą być przyczyną problemu, ale pośrednio mogły się do niego przyczynić.
podstawa filtra podstawa filtra oleju podstawa filtra scania
bascom input bajty matiz czujnik temperatury komunikat mercedes klasa
manta opinie pralka samsung ecobubble
Krótkoterminowy zespół rozrządu paliwa - czujniki i wartości Błędy C123F i C2205 w Chrysler Grand Voyager 2.8 CRD