Po zdjęciu ramion wycieraczek i plastikowego podszybia.
w samej dmuchawie na podszybiu.
miałem kilka takich przypadków tak najlepsza jest podmianka:) moze tez być mapsensor czyli to co masz pod tym plastikie na podszybiu
Odpływ wody z podszybia?
Za to bardziej narażony na zawilgocenie i przez to zaparowane szyby. W Astrze F tak mam i zawsze po intensywnym myciu samochodu filtr mokry.
W kanale powietrznym, przed filtrem kabinowym, jak w AG.
Pomaga otwarcie środkowego nawiwu ,wywalenie filtru i oczyszczenie ze śniegu podszybia.
Może silnik wycieraczek? Daj foto Nie widać go, zasłania podszybie.
Ten czerwony ze zdjęcia wyżej powinien iść do tego elektrozaworu na drugim zdjęciu -wydaje mi się że jest to elektrozawór od EGR. Z tego elektrozaworu powinien iść wężyk raczej do kolektora ssącego lub przepustnicy. Na drugim zdjęciu to co jest zaznaczone na fioletowo to chyba jest odpływ wody z podszybia.
zapewne będzie to wąż gumowy od skrzyni korbowej do kapy zaworów. gdzie jest w astrze nie wiem. w Omedze x20xev jak silnik jest wzdłużnie - to stojąc przodem do auta - rura ta jest po prawej stronie (strone kierowcy) od strony podszybia. około 2cm średnicy
Nie koniecznie ,może być rdza na stykach opornicy.Żeby było ciszej trzeba wyjąć silnik dmuchawy ,przedmuchać i przesmarować ;jeżeli będziesz miał zdjęte wycieraczki i podszybie.
To jest astra f. Kanał mu nie potrzebny, bo przekładnie ma przykręconą do ściany grodziowej 20cm pod podszybiem.
Rezystor znajduje się przy silniku dmuchawy w podszybiu.
MAP jest akurat po drugiej stronie. Przymocowany do podszybia (za tym giętkim plastikiem), połączony rurką z dolotem.
Od strony podszybia,za plastikami.
Panowie w Astrze F jest na podszybiu w Astrze G pod schowkiem.Pod tą pokrywką. Zatrzaski fabrycznie są ale jak ich niema ,ktos zgubił. Dodano po 2 A ilość śrubek ,dokładnie 2.
tak astra f pod podszybiem wystarczy zdjac ta plastikowa oslone
Nowa opornica do dego modelu jest ogólnodostępna, praktycznie w każdym sklepie motoryzacyjnym. Nic nie kombinuj żeby ją ominąć. Znajduje się przy dmuchawie, pod podszybiem.
Ok dzięki. A jeszcze powiedz mi czy dużo przy tym roboty jest czy nie? żeby opornice wyciągnąć? Dodano po 3 I czy żeby to wyciągnąć trzeba całą dmuchawę (chodzi mi o silnik ten w podszybiu) wyciągać?
Zaczni od wymiany filtra nawiewu kabiny - pyłkowego - jest zamontowany na podszybiu twojego auta.
Któryś z wiatraków może mieć za duże obciążenie i wywala błąd. klima sie nie załącza,więc pytanie czemu 1 mało czynnika-to nie załączy,bo zabezpieczenmie żeby nie uszkodzić kompresora 2 sprzęgiełko walnięte odepnij wtyczkę z kompresora klimy i sprawdź czy dochodzi napięcie po załączeniu klimy,jesli tak,to czynnika jest na tyle żeby załączyć klimę Jesli...
Wymontuj sobie filtr paliwa wraz z tą metalową obudową.Do tej czynności podważ podszybie i odkręć śruby.
Np., opornik w podszybiu od strony silnika.
przekaznik ten znajduje się przy podszybiu, czy obok akumulatra?
Nieszczelność w podszybiu. Trzeba zdemontować i sprawdzić.
Sprawdź przewód podciśnienia do MAP na podszybiu, może jest pęknięty...
witam wymien rezystor dmuchawy i wszystko bedzie ok znajduje sie przy silniku pod mikrofiltrem na podszybiu
Nie dostała ci się wilgoć do zegarów podszybie masz drożne woda schodzi.
Sprawdź czy masz wodę na podszybiu, może z tą klimatyzacja to zabieg okoliczności
Na podszybiu,P
Jeszcze raz wielkie dzięki za wszystkie rady. Ale mam jeszcze jedno pytanie- gdzie szukać silnika dmuchawy? - na podszybiu (jak w astrze), czy przy klimie (mam to auto 2 miesiące i jeszcze przy nim nic nie robiłem i nie wiem gdzie czego szukać).Dane auta- P. partner 1,9D klima 2002.
Przełącznik dmuchawy,ale najbardziej prawdopodobnie wypalona kostka przy opornicy(masa).Dojście pod maską na podszybiu,pod filtrem pyłkowym.
Rdzewieją, rdzewieją.. Kolega sam przyprowadził z DE w 100% nie bitego i podszybie w rok rdza wzięła.
A ja mam pytanie gdzie znajduje się pompka spryskiwaczy w Astrze G? Czy w podszybiu czy koło lewego nadkola? Co muszę rozebrać, żeby się do niej dostać? pozdrawiam Darek
do astry jedynki do przodu można włożyć 165mm na adaptorze,ale muszą być z typu flat-płaskie z małym magnesem,z tyłu w 3-5cio drzwiowym fabrycznie 13-tka,a w sedanie na tylnym podszybiu 165mm najlepiej pod fabryczną maskownicą pasującą do przetłoczeń do kupienia w serwisie,ale można samemu pokombinować.
Bądz masz pękniętą rynienkę pod szybą, i tamtędy łapię wilgoć do nadmuchu No popatrz, a ja myślałem że w podszybiu cały czas jest wilgoć....
Masz tak jak pisali poprzednicy opornicę dmuchawy do wymiany. Znajduje się ona w podszybiu a dokładniej pod filtrem pyłkowym, przykręcona na jednej śrubce. Nie tak dawno wymieniałem ją ale wersje 4 biegową, koszt zamiennika Behr oscylował gdzieś koło 90zł.
Witam. niestety jak juz wspomnial kolega powyzej zle zalozone ramie silniczka wycieraczek. Nalezy odkrecic ramiona wycieraczek (klucz podajze 13) , nastepnie zdjac oslone podszybia (zewnetrzna :) oczywiscie) , odkrecic silniczek i mocowania ramion silniczka pod oslona podszybia , odkrecic ramie ktore mocowane jest bezposrednio do silniczka i obrocic...
w kadecie jest po maską kolo podszybia tylko nie pamiętam z której strony ,to astra ma w skrzynce bezpieczników .
Zacznij od sprawdzenia przelotki klapy bagażnika, jak jest ok, to potem trzeba zdjąć wycieraczki, plastikowe podszybie i zobaczyć co słychać w silniczku wycieraczek przednich
Ku mojemu zaskoczeniu teraz bez MAP sensora dział inaczej niż wtedy. tym razem wchodzi na obroty na benzynie za to na gazie szarpie i trzęsie ale obroty sie zwiększają, zejście z obrotów też z podskokami i walką o utrzymanie wolnych obrotów. Szczególy można zobaczyć tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=GBz-UnAv... Mimo wszystko polacałbym dorwać kogoś...
Tak sam będę to robił. Jutro rozbiorę podszybie i sprawdzę, możliwe że ma sworzniach się przycina mechanizm??
Przepraszam, że tak długo nie pisałem. Niestety nie znalazłem nic konkretnego w książce. Na dodatek doszła jeszcze mi usterka w mojej Astrze: dławienie podczas szybkiego dodania gazu na niskich obrotach. Jak coś jeszcze znajdę to opisze. Przyczyna dławienia zlokalizowana i usunięta- uszkodzony MapSensor, Ten w komorze silnika na podszybiu po stronie...
Węże sa na podszybiu. Z tego co piszesz wynika ze padł Ci termostat
A ja ściągnąłem podszybie, po lewej stronie, obok wlotu powietrza wywierciłem otwór. Dałem przepuścik.Jest to miejsce, które i tak nie zacieka. Przymierzałem się ze 2 miesiące i w koncu to zrobiłem. Myślę, że jest to najlepsze miejsce. Blisko do centrala, a z podszybia łatwo dojść do silnika i zrobić ciekawe odcięcie. Pozdrawiam
Kup nowy, albo używany, bo coś innego ciężko będzie dopasować. Wymieniałem taki rezystor dawno temu i jeśli mi się auta nie pomyliły, to jest on pod podszybiem w kanale wlotu powietrza.
Witam! Parują mi szyby w astrze filtr wymieniony, w środku sucho, w rynience na podszybiu czyściutko, obieg zamknięty działa prawidłowo . Może są jeszcze jakieś odpływy wody gdzieś ukryte ? Gdzie jest w astrze G wylot powietrza?? (wersja komfort - a tak przy okazji czym ona różni się od zwykłej ??)
Wszyscy powyżej wg. mnie poradzili jak zrobić to trudniej. Najłatwiej jest zrobić to tak: Odkręcasz schowek Pod maską zdejmujesz plastik który jest przy podszybiu, po stronie pasażera jest gumowa zaślepka (w podszybiu), wywalasz ją i przeciągasz bez trudu kabel.
Deske z Astry F przelożysz bez problemu do Kadetta. Trzeba przerobić tylko jedno mocowanie przy podszybiu a konkretnie to je wyciać. Potem zostaje rzeźba z nadmuchami i takie tam pasowania. Z Astry G to już jest tak duża rzeźba że nie opłaca się nawet zaczynać.
Ciekawe który , bo jak pisaelm sprawdzilem te w kabinie czyli po lewej pod kierownica i te pod maska przy aku i pod podszybiem - chyba ze o czymś nie wiem
Obie wycieraczki są na jednym silniku. Jeśli po włączeniu któraś wycieraczka próbuje wykonać jakie ruch to po prostu rozsypał ci się mechanizm. Musisz rozkręcić podszybie i sprawdzić czy można go naprawić czy trzeba wymienić całość.
Może dźwigienka tylko spadła Pewnie, że tak. Piszę tak jak piszę, bo to są podstawowe rzeczy, od których trzeba zacząć, a skoro ktoś nawet nie pofatygował się do tego i pisze na forum technicznym, to co mam mysleć i pisać... Ja wiem, że pisze się tu licząc na pomoc, ale jakieś minimum trzeba zachować...A tak po za tym, to chyba tak prosto nie można...
W astrze jest pod filtrem pyłków ( pod plastikową nakładkąpod podszybiem ) wentylator na pewno na osiach jest zatarty dlategoi słabo sie buja. Bardzo ciezko go wymyontowac ( robiłem to wiec wiem) sprób€j doraznie strzykawlą z jakims wd40 i węzykiem dojść do oski wentylatora i popsikaj ją moze odpusci. Pozdrawiam
Problem jak w temacie. Dmuchawa dziala tylko na najwyzszym biegu. Biegi 1,2,3 padly, auto bez klimatyzacji. Najprawdopodobniej opornik stratny, jednak nigdzie nie moglem sie go doszukac. Kolo silnika dmuchawy przy schowku, na kanalach powietrznych u pasazera jak i kierowcy i nigdzie go nie widze. Jakby sie ktos podzielil lokalizacja tego ustrojstwa...
W dowolnym.. Na przykład Passat, Astra, Vectra, Saab: widziałem, że wszystkie mają na wygląd IDENTYCZNY czujniczek na podszybiu. Interesuje mnie, co to jest? (i dlaczego w plastikowej kulce?)
A jakie błędy "widzi" sterownik? To może być MAP (ten na górze na podszybiu często dostaje wodą i go trafia) to może być EGR (przycina z syfu i nie ma wolnych obrotów), a może być 100 innych rzeczy. Podjedź do jakiegoś warsztatu bo wymienisz wszystkie czujniki i pół osprzętu i nadal będzie źle.
jaki to model silnika!? Być może ten czujnik znajdować się z tyłu silnika od strony podszybia. Będzie on pod kolektorem dolotowym na bloku silnika nad miską olejową. A co ci dolega!?
Posprawdzaj wszelkie podciśnienia - wężyki gumowe przy przepustnicy. Na jednym z nich jest właśnie podpięty MAP - czujnik jest na grodzi przy podszybiu. Masz LPG w aucie? Czasami nieszczelności pojawiają się po montażu miksera na przepustnicy . Jeśli masz możliwość wyczyść przepustnicę zwłaszcza kanał biegu jałowego - tam gdzie pracuje grzybek silnika...
Do wymiany jest filtr przeciwpyłkowy, kolega wyżej ma racje... Koszt ok. 20 pln. Jest na podszybiu pod plastikową osłoną od komory silnika. Jak kupisz to jest w kkomplecie instrukcja wymiany.
Witam.Mam problem z nadmuchem ciepłego powietrza.Jest gorące na podszybiu oraz na bokach natomiast na środkowym leci zimne. Pomocy bo idą mrozy.
Rozłącz ten czarodziejski kabelek od alternatora do wspomagania (jak dobrze pamiętam po lewej stronie komory silnikowej przy podszybiu jest kostka) jak mimo to będzie działało wspomaganie to zespół pompy. Jak definitywnie przestanie to alternator.
Ja powiem tak: fakt, że filtr przeciwpyłkowy może to powodować, ale mam wrażenie, że to nie to.Z resztą wyjmij pyłkowy (minuta roboty), i stwierdzisz, że znowu masz to samo.Moim zdaiem nieszczelna jest nagrzewnica.Jak zaparuje ci szyba, wez palca i przetrzyj palcem tą parę, a potem spróbuj smak palca.jak smak jest gorzki i słodkawy - to skrapla sie...
ja również mam kłopot z nadmuchem, a dokładnie nie działaja mi 1, 2 i 3 bieg. Chciałbym postarać sie sam ten opornik naprawić lub wymienić, ale nie moge go znaleź. Czy może mi ktoś wskazać miejsce gdzie go mam szukać (opel astra combi 1,6 z 1999r, starsza wersja F ), szukałem na podszybiu i jakoś go tam nie widziałem. A wogóle jakich ten opornik jest...
Może któraś jest od krańcówki ale syreny są zawsze "głęboko" schowane na podszybiu, więc ta druga coś nie pasuje....Może podgrzewanie filtra paliwa w wersji "dizlowskiej"...
Dziękuje za odpowiedz. A mam jeszcze pytanie ponieważ w moim radiu cd300 mam głośniki tylko przednie - dwa w drzwiach i dwa w podszybiu. I tutaj moje pytanie czy to radio obsługuje głośniki w tylnich drzwiach ? Czy po podłączeniu w radiu aktywuje sie funkcja FADER ??
Dokładnie nie wiem jak jest w Astrze, ale w Corsie C musisz zdjąć wycieraczki, odkręcasz je kluczem 14, po wcześniejszym zdjęciu plastikowych zaślepek, następnie zdejmujesz podszybie, a przynajmniej lewą część od kierowcy (w Corsie C podzybie jest dzielone), zdejmujesz silnik wycieraczek razem z mechanizmem, tam masz dwie albo trzy śrubki. Dopiero wtedy...
W mojej astrze 1,4;8V;44kW podczas jazdy,mimo pokrętła nawiewu ustawionego na minimum(zimne),cały czas wieje ciepłe nawet bardzo cieple powietrze wszystkimi kanałami na desce,na podszybiu,na nogi.Nie ma na wężach dochodzących do nagrzewnicy żadnego zaworka regulacyjnego.Jest to bardzo uciążliwe szczególnie latem.Jak to naprawić.
Co do parowania szyb to temat był poruszany wielokrotnie.Chodzi o to że trzeba wyjać plastik i uszczelke pod podszybiem wywalić (wymienić)filtr pyłkowy i będzie lepiej .Z tankowaniem uwaga bo jesli jest zatkane odpowitrzenie to pompka potrafi wciągnąć bak i on pęka ,albo pompke diabli biorą.Sprawdź odpopowietrzenie.
Aha to juz mniej więcej wiem. Czyli reasumując wężyk od odpowietrzenia zbiorniczka wyrównawczego zaślepic i podłączyc tam sprężarke. Tylko właśnie ten wężyk mósze wymienic ponieważ jakoś dziwnie zrobił się miękki i spuchł. To mówisz kolego że może gdzieś na opasce cieknąc!? Nigdzie śladów wycieku nie ma a płynu coraz mniej w chlodnicy tutaj widziałem...
Witam Mam asterke 96 pod podszybiem wychodzi plasticzek od nawiewu tzn dały piecyk z tego co sie domyslam do góry powinien byc filtr powietrza ( kabinówka) czy na filtr przychodzi jeszcze jakiś plastik?
Z takiego opisu to nic nie można wywnioskować, jak masz automat lub półautomat to masz tzw. "jeża" czyli regulator obrotów na tranzystorze sterowany z panela klimatyzacji, on może być problemem. Często wentylator jest zalewany wodą z podszybia, miałem przypadek że woda w dmuchawie zamarzła i go zablokowała. Odkręć schowek i będziesz miał dobry dostęp.
Trzeba zdjąć ramiona wycieraczek,zdemontować te plasiki na podszybiu-raczej w ciepłym garażu-na zimnym lubią pękać i zdemontować mechanizm wycieraczek.Reszta jest łatwa.
Ja podejżewam zły montarz listwy na podszybiu. Weź ją wyjmij i sprawdź filtr przeciwpyłkowy czy nie jest wilgotny. Jeśli tak to będzie to co pisze
W astrze 3 jest wentylator za schowkiem, to jeśli tam go nie ma to pod nogami kierowcy zajrzyj gdzieś tam musi być, ewentualnie na podszybiu pod maską ale w to wątpie.
Uszczelnij podszybie tam jest taka guma którą trzeba porządnie przykleić aby woda nie dostawała się do filtra pyłkowego-pewne bo przerabiane.A swoją drogą możesz też mieć coś walnięte w przełączaniu cyrkulacji.
Dostęp od strony komory silnika, gdzieś tam na podszybiu przy wentylatorze, przeważnie pada tylko bezpiecznik o którym możesz poczytać np tu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic11...
Co do zasilania dmuchawy - sprawdzić zasilanie przy silniku Jeżeli chodzi o zalewanie skrzynki to zapchane odpływy na podszybiu (dobra rada na deszczowe miesiące wywal filtr przeciwpyłkowy) Co do wentylatora to w puszce w komorze silnika masz bezpieczniki
Posiadam czujniki przy podszybiu. Czyli ta małą czarna skrzynka to będzie centralka od tych czujników ultradźwiękowych? Silnik nie pracuje przy odpiętej centralce, czyli coś odcina. Sugerujesz że gdzieś na zewnątrz powinien być przekaźnik?
Silniczek znajduje sie pod plastikami na podszybiu. Najczesciej przyczyna awarii za zatarte oski mechanizmu wycieraczek. Odepnij od mechanizmu sam silniczek i sprawdz czy dziala i czy wycieraczki poruszaja sie bez oporow.
Witam dzięki za odpowiedz dokręciłem jeszcze przepustnicę mocniej i sprawdziłem przewody i wyszło że przewód połączeniowy od przepustnicy i zaworu który jest koło podszybia z lewej strony (chyba od przewodów paliwowych) który idzie wzdłuż filtra powietrza. Po uszczelnieniu obroty są prawidłowe. Pozdrawiam
Witam ponownie,iskra jest tylko wtedy gdy włączam i wyłączam zapłon,bardzo szybko nagrzewa się moduł zapłonowy i cewka,czujnik Halla jest sprawny wysyła sygnał przez diodę led,podstawiłem -cewkę,moduł, cały aparat,i ni h-j, podejrzewam centralkę sterującą,co wy o tym myślicie, pokarzcie mi które to wtyki AiB, zobaczymy jakie pokarze błędy,zaznaczam...
Ostatnio naprawiałem dwie corsy D 1,3CDTi, tam sterownik jest tak zamontowany na podszybiu, że praktycznie cały czas moczy się w wodzie, aluminiowa obudowa koroduje i do środka dostaje się wilgoć. Jeden tak zgnił, ze nie widziałem możliwości naprawy i poszedł do sklonowania. Drugi udało mi się jakoś polutować. Faktyczne w tym sklonowanym sterowniku...
Zobacz po podniesieniu maski, na podszybiu tam gdzie są wycieraczki, będzie widać po zdjęciu plastikowej osłony. Uszkodzona jest dioda zabezpieczająca, można ją zmostkować. Odrazu sprawdź filtr powietrza do kabiny, bo być może jest brudny i silnik miał ciężej więc dioda padła.
Witam. Auto to Opel Astra H z silnikiem Z16XEP Zastanawiam się co to za kabelek. Zlokalizowany jest w pobliżu wtyku do cewki. Normalnie schowany jest w peszlu i zawinięty, że nie widać końca. Jednak po zdjęciu peszla okazuje się, że jest ucięty po prostu na końcu. Sprawdzałem na nim napięcie ~12V przy zapłonie, ~13V przy pracującym silniku. OTO ON:...
Być może jeszcze trochę w emocjach pisane ale ten mędrzec, który tak ulokował rozrusznik w e46 2,0d 115km zaiste winien być za lewe jądro w warsztacie zawieszony. Z góry kolektor i magistrala wodna z boku tunel nadwozia z dołu łapa silnika i tajemnicza puszka elektryczna na nie wiem czemu na wielgachnej blasze kutej do łapy zamocowana. Zdjąć z góry...
narobiłeś sie - ale od tego jest to forum by sie czegoś dowiedzieć astra nie chodzi na czwarty cylinder zrob tak sprawdź przewód podciśnieniowy idący od kolektora ssącego aż do serwa (uwaga - nie on jest powodem złej pracy) tuż przy zaworze zwrotnym tego przewodu jest mały kruciec z gumowym ciękim wężykiem podciśnienie biegnące tym wężykiem śłuży do...
Witam. Zastanawiam się od pewnego czasu (drążąc EPC) na ile różni się klimatyzacja automatyczna od manualnej w Oplu Meriva (taka sama jak w Corsie C i pewnie w Astrze II). Doszukałem się, że poza samym panelem zamontowanym w aucie (w automacie z wyświetlaczem) dodatkowo występuje czujnik nasłonecznienia w podszybiu, jedna wiązka elektryczna jest inna...
naprawa bedzie tańsza niz kupno nawet używanego silniczka a sama naprawa jest bardzo prosta robic powoli i patrzec co sie robi zdejmujesz wycieraczki, odkręcasz plastikowe podszybie, pod nim jest silniczek i masz ładny dostęp do niego, odkrecasz ciegna od silnika i sam silnik wyciągasz, rozkręcasz silnik czyścisz go dokładnie smarujesz, wirnik mozesz...
Witam.Nie jestem ekspertem w tym temacie,więc trudno wi się ustosunkować do wypowiedzi Kolegi.Spalanie wzroło gwałtownie z chwilą uszkodzenia wspomnianego kabelka .Pękł plastik pod śrubką mocującą moduł do podszybia-moduł zawisł na kabelku , co spowodowało jego urwanie.Nie mogę znalezć opisu ,lub schematu elektrycznego instalacji gazowej zamontowanej...
Dostęp od zewnątrz, w podszybiu. Przy odwróconych obrotach będzie dmuchać we wszystkie strony i bardzo słabo. Co do do obiegu wewnętrznego to się nie orientuję bo na żywo nigdy nie widziałem z klimą a na schematach nie ma żadnych elektrozaworów.
potrzebuje kupic po 2glosniki 16" w drzwi przednie i tylne (opel kadett), tak zeby zmiescic sie w 250zl za 4glosniki z wysylka. dodam, iz bedzie to gralo pod radiem SONY CDX-MP30 (4x50). aktualne seryjne juz mi wysiadaja i musze je zmienic. co wstawic zeby ladnie gralo? (dodam, ze w podszybiu mam tweeterek, przednie i tylne drzwi standardowe glosniki...
Witam, mam problem z dmuchawą w Oplu Astrze I z 1998 r. silnik 1,4 + gaz. Czytałem już wiele wątków na tym i wielu innych forach i nie znalazłem rozwiązania problemu. Tak jak w większości wypadków na początku nawiew działał tylko na 4 biegi i po ok 10 minutach całkowicie przestał działać. Wcześniej miałem problem z wodą dostającą się przez podszybie...
Spróbuje wykręcić sondę i zobaczymy czy da poprawe. Może faktycznie zapchany katalizator. Bo co do paliwa, to nie obstawiałbym tego. Na obroty się wkręca normalnie na postoju. Podczas jazdy nie szarpie. Po prostu jedzie jakby miała 40 KM a nie 90. Znalazłem również nie podpiętą kostkę przy podszybiu. Pomoże ktoś od czego ona jest? https://obrazki.elektroda.pl/4340048500_...
Miałam to samo. Dzisiaj właśnie to naprawiłam. Też przeszukiwałam różne fora i strony, żeby zobaczyć jak to naprawić. No i faktycznie porady działają. Jeśli dioda na przycisku się świeci włączony jest obieg wewnętrzny, jeśli się nie świeci, powietrze dochodzi z zewnątrz. W moim przypadku czy obieg wewnętrzny był włączony czy wyłączony, klapka cały czas...
Musisz zdjąc uszczelkę podszybia i wyjąć ten pierwszy od strony silnika plastik. Później odkręcic chwyt powietrza. Rezystor jest z lewej strony samochodu patrząc w kierunku jazdy.Jest przykręcony dwoma śrubami chyba na torxa 20.
Z prawej bocznej strony kokpitu, równolegle do bruzdy na połączeniu z tapicerką podszybia ( patrząc na lewo od schowka ). W oryginalnym uchwycie trzeba nawiercić otwory tak by radio schowało się na całą głębokość w uchwycie. Nie blokuje to drzwiczek schowka, uchwyt mikrofonu zamontuj prostopadle na obudowie radia.
Opel Sintra z '97, fabrycznie kaseciak oplowski, taki sam jak w Astrach F, współpracuje z mid (ekran na podszybiu, do tego ze wskazaniami spalani itp) oraz sterowaniem przy kierownicy. Czy znajdzie się radio czytające mp3 (najchętniej z pena, ew. płyt) współpracujące z tym wyświetlaczem i kierownicą? Z góry dzięki za odpowiedzi!
Aha! A co do głośników - to jeśli nie masz dwudrożnych w standardzie (tzn. średniniskotonowych w drzwiach i cykaczy w podszybiu) to polecam coś z Blaupunkta, np. GT 660 c lub GMS Platinium. Co prawda te 2 zestawy są bez zwrotnic ale mają zdaje się po 35 watt w RMS miło się ich słucha (GMS słyszałem - mi wystarczą) Pozdrawiwm PAO2771
No i już dzisiaj wywaliłem deche z Astry , wygląda to teraz jakby tam granat wybuchł w środku 8-O , trochę problem jest żeby dopasować nawiewy , z bocznymi bez problemu sobie poradziłem te w desce z astry G odciąłem i wpasowałem w te od F ,środkowy nawiew w nagrzewnicy zaślepiłem bo w nim tylko leci zawsze zimne z zewnątrz , ale ze środkowego też będzie...
Czy udało Ci się wyśledzić przyczynę ? U mnie objawił się bliźniaczy problem, tj. czasami (najczęściej po deszczu) zdarza się "błyskoteka" z kontrolek, samochód uznaje, że kluczyk jest włożony i przekręcony, czasami załącza się wentylator chłodnicy. Po naciśnięciu hamulca kontrolki przestają świecić, po ponownym zwolnieniu hamulca - żarzą się lub świecą...
zdjąć podszybie kostek podszybie podszybie passat
podłączyć telewizor philips router strumienica zamiast katalizatora wymiana drzwi pralka bosch
kluczyk kodowanie kluczyk kodowanie
Jak ustawić 2 temperatury dzienne na sterowniku Salus? Brak reakcji ekranu na dotyk - przyczyny i rozwiązania