W miejscu 15tki jest napisane, że jest to miejsce nieużywane, z tego co widać na zdjęciu ode mnie nad przekaźnikiem 219 powinien być 15A do ECU. Z Twojego zdjęcia widać że ktoś tam już coś przerabiał i dołożył tą 10tke a 15tkę od ecu przełożył na miejsce nieużywanego slotu który pewnie użył do podpięcia 10tki. Ten duży bezp jest podpisany "świeca żarowa"....
Może pompa tandemowa dogorywa, albo wyrobiony krócieć na pompie tandemowej (typowa przypadłośc), albo rozleziona przelotka na grodzi podszybia
W Passacie B5 1.9 TDI otwór w podszybiu nie pokrywa się z ramieniem wycieraczki – czy to kwestia złego ustawienia ramienia, zużycia wielokarbu czy problem z mechanizmem?
Jeżeli nic się nie świeci to nie tryb awaryjny, jeżeli problem wystąpi ponownie otwórz maskę i zobacz w jakiej pozycji jest klapa gasząca (taka czarna gruszka na EGR) może ona się zacina. Spróbuj ręcznie popchnąć cięgno w stronę podszybia.
Chodzi o odwodnienie podszybia.
Mam passata b3 i chce zmienic głośniki w podszybiu, macie jakieś propozycje głośników nadających się w to właśnie miejsce? Zaznaczam że nie mam miejsc na głośniki w drzwiach wieć zależy mi na dobrych głośniczakach. Mam na ten interes ok 200-250zł
w skrzynce kompa na podszybiu. pozdro rox1
w skrzynce na podszybiu i pod nią.
Temat zamknięty Przekaźnik 373 spiekł się i nie rozłanczał do końca dzieki za rady. Przekaznik znajduje sie tam gdzie sterownik silnika na podszybiu .
który przekaźnik odpowiada za tą usterkę czyli załącza świecę żarowe i pompę paliwa. Te elementy załącza sterownik silnika, a u Ciebie ewidentnie jest uszkodzony przekaźnik sterownika silnika. Znajduje się przy ECU (pod plastikową osłoną po stronie kierowcy, na podszybiu); numer 219.
Podszybie, od strony filtra kabinowego.
Masz spalony bezpiecznik w skrzynce na podszybiu obok sterownika silnika.
To na pewno nie ma związku z komora silnika prędzej ze stacyjką i licznikiem lub ecu w podszybiu.
Na twoim miejscu darowałbym sobie to podszybie i wymienił te x-plody na zestaw odseparowany 165 mm - uzyskasz lepszy efekt. A co tam wsadzić to zależy jakie masz na to pieniądze, drzwi wygłuszone? są dystanse? Jeśli tak to może Helix Blue 62, bardziej przyszłościwo pod wzmacniacz coś z PB może S-6C albo L-6C a jak licho z funduszami to polecam phonocary...
Stary temat. Serwo zostało wymienione - zapchany był kiedyś odpływ w podszybiu i woda dostała się do środka. Nie było widać wody bo sprzedawca przed sprzedażą oczyścił podszybie.
W passacie obydwa porty są na podszybiu.
Jakie sa cisnienia w ukladzie?Jak schodzi niskie ponizej 1,5bara to wsadzic wlasciwa/sprawna dysze rozprezna(na przewodzie wysokiego,za zlaczem w prawej czesci podszybia)
Pod filtrem kabinowym na rurkach.Tylko nie wiem czy nie było też dyszy.Ale wszystko powinno być przed parownikiem.Dostęp z podszybia.
Sprawdź odprowadzenie wody z podszybia, gdzie są dwa gumowe przepusty pod akumulatorem, najczęściej jak są zapchane, i na podszybiu stoi woda, to dostaje się do kabiny.
Moduł jest na podszybiu koło silnika wycieraczek. Sprawdzić wpierw hallotron.
Sprawdź też czy masz drożne odpływy na podszybiu.
I uważaj przy demontażu podszybia.
Przekaźnik na podszybiu. Bezpiecznik też jest.
Zdjąłem pompę i zbiorniczek. Ale już poradziłem. Zdjąłem całe podszybie i udało się.Dziękuje.
Ściągnij podszybie i tam wszystko wyczyść. Znając życie odpływ wody jest zapchany i delikatnie sączy się na nagrzewnice.
Kolego pierwsze co to podłącz zegar i sprawdź ciśnienie przed takim próbami. Podłącz komputer wejdź w zegary i zobacz czy się na ok jak auto chodzi? Rozkręć opakowanie plastikowe na podszybiu i sprawdź tam połączenie instalacji.
Wiązka w podszybiu do sprawdzenia:))
Tylko nie połam podszybia przy wyjmowaniu.
Panowie jest coraz gorzej. Dziś po przekręceniu kluczyka nie zapalają się żadne kontroli a przy próbie odpalenia rozrusznik kręci ale samochód nie odpala. Dzieje się tak 4 na 5 prób odpalenia. Samochód w tamtym tygodniu był u mechanika gdyż był wyciek oleju. Dziś znajomy mi powiedział że był u tego mechanika a on akurat mył mój silnik. Myślę że to mogło...
Witaj. Zalene ECU, jest na podszybiu. Robiłem nie dawno takiego tylko 2013 ma już teraz trzecie ECU. Pozdrawiam
Jeżeli chcesz sprawdzić działanie pompy paliwa w zbiorniku, to daj zasilanie bezpośrednio z akumulatora przez bezpiecznik 15A na prawy styk gniazda bezpiecznika nr 28 (bezpiecznik 28 wyjęty). Uruchomisz w ten sposób pompkę na stałe. Jeżeli podczas testów bezpiecznik 15A zostanie przepalony, to odłącz wtyczkę z pompy paliwa w zbiorniku i sprawdź ponownie....
Prąd na rozrusznik idzie z kostki stacyjki przez skrzynkę bezpieczników na podszybiu do rozrusznika. Kostka stacyjki od tego zacznij. Odpala teraz czy jak?
Mam takie pytanie gdzie się znajduje sterownik silnika w passacie b6 W podszybiu obok silnika wycieraczek
Chyba na forum Home Audio lepiej by Ci doradzono, bo ten głośnik będzie pewnie lepiej tam znany ludziom . Ja jestem również za stosowaniem tweeterów HA w aucie , tylko te rozmiary przerażają :) PS: nie za nisko cięty będzie ten tweeter? Niskie cięcie jest OK ale, czy ten głośnik może być aż tak nisko cięty? Używając "szukaj" na szybko znalazłem, że...
sprawdz czy nie jest zatkana rorka tą co schodzi woda z podszybia.. :D
Jak przekaźnik ze stykiem T to będzie grzał do czasu, aż silnik nie uzyska około 60 stopni. No chyba, że masz układ grzania dwustanowego, z opornicą, ale tam był sterownik oznaczony jako 43 (bodaj), zaś reszta na podszybiu.
Aha, chodzi o sterownik pompy wtryskowej. Niestety dokładnego rozmieszczenia wtyczek nie mam, ale warto byłoby spojrzeć na kostki na przejściu podszybie/wnętrze auta.
Za bezpiecznikami nic nie ma. Ani na podszybiu. Już tam zaglądałem
Dziękuje za dotychczasowe odpowiedzi , co do linka odnośnie podszybia w Passacie to oczywiście czytałem jednak nie ma tam mowy o tylnych głośnikach , które jak rozumiem mają uzupełnić słaby przód (10mm). Jeśli chodzi o drzwi z przodu to nie ma miejsca i dlatego chciałbym wykorzystać to co już jest (czyli przód i tył)
Dzięki. U mnie chyba będzie to główny sterownik silnika. Teraz wysypuje masę innych błędów komunikacji. Podobno w Passatach gnija w podszybiu. Dam znać jak będę znał rozwiązanie.
Witam wszystkich potrzebuje sobie zamontowac jakies glosniczki do samochodu tylko nie wiem jakie mam vw passata i potzebuje jakies glosniki na podszybie i na tyl pomozcie mi a radio mam jvc o mocy 4X45 z gory dziekuje :)
Przelutuj sobie ten stary oryginalny zamek. Poradniki jak go rozebrać znajdziesz w internecie. Miałem B5 7 lat i te zamki to zmora tego modelu. Zamienniki działają kilka miesięcy. Sprawdź czy odpływy w podszybiu są drożne.
Na podszybiu
Rozpruj wiązkę od komputera silnika do motoru. Gdzieś się Tobie zielono w przewodach zrobiło i tam jest problem. Sprawdź również podszybie, czy komp nie "pływa".
Odpływ na podszybiu czysty.
kolory przewodów:- +12v po stacyjceczrno/niebieski ciąć jak najdalej od stacyjki.Komputer{sterownik} cienki czarny przewód tj. 5pin w10 pinowym konektorze w czarnej obudowie którą umieszczonopod maską na podszybiu po stronie kierowcy aby się tam dostać trzeba zdjąć wycieraczki.
Sterownik silnika w skrzynce na podszybiu. Szukaj zielonego lub wody.
A po co cała deskę.Chcesz sobie narobić roboty?Zgnite kable będą w okolicy komfortu.Może być też korozja lub woda w okolicy przejścia kabli z komory silnika do wewnątrz auta.Odkręć pokrywę komputera pod maską z lewej strony.Zobacz czy nie ma korozji i wilgoci.Jak jest sprawdź czy spływy z podszybia(pod aku i koło serwa) drożne bo to ważne.
Stary gruźlik zapali bez czujnika temperatury. Obstawiam immo, ale nie immo, tylko sterownik silnika. Wtedy nie zawsze zaświeca kontrolka od immo, bo kod z klucza odczytany i prawidłowy. Nie masz w sterowniku silnika błędu P1570 sterownik silnika zablokowany przez immo, oraz w liczniku błędu „ brak komunikacji ze sterownikiem silnika? Jeśli tak, do...
W zasadzie to nie do góry tylko wprzód i delikatnie ku górze (FL) Założyć jest gorzej bynajmniej po lifcie, podszybie musi wskoczyć w plastikową prowadnicę która przy dociskaniu ugina się i nie chce " zaskoczyć". Ja używałem do tego przewodu 4 albo 6mm2, wcisnąłem go między prowadnice a metalową nazwijmy to "rynienkę" i po wciśnięciu podszybia wyciągałem...
Zacznij od radia i całego tego środkowego panelu, może coś się tam dopatrzysz. Do filtra w podszybiu oczywiście zaglądałeś?
Potrzebuję schemat wiązki silnika passat b5 lf 1.9 tdi awx 2001 rok. Dokładnie chodzi mi o rozpiskę kostek które łączą się na podszybiu pod ecu . Rozpiska potrzebna mi jest aby podłączyć takowy silnik w vw t3 ;-) I nie wiem czy to istotne ale passat był angol .
Przekażnik zasilający sterownik i pompę jest przy sterowniku-podszybie strona kierowcy w skręcanej obudowie.
Jak mokry dywan to woda leje się do środka. Najczęściej przez przykręcaną blachę w drzwiach, spływ z szyberdachu lub z podszybia tam gdzie akku ale to przeważnie stronę kierowcy zalewa.
Mam pytanie co do tego schematu. Czy martwy punkt na pierwszy cylindrze ma być liczony od strony rozrządu? Czy od przodu silnika. Łanucuch w tym silniku jest z tyłu pod podszybiem.
miałem podobnie tylko ze w b6 i okazało się że podszybie miałem pękniętą i zalało komputer (sterownik silnika)+czujnik prędkości silnika
Witam.Chciał bym zapytać Jak zdemontować deskę w VW passacie B2. Na czym trzyma się ta deską pod podszybiem,bo odkręciłem cały dół i tak jak by pod szybą coś było i to trzymało.Pozdrawiam.
Najpierw zajrzyj do "pudełka" z komputerem sinika czy tam nie zebrała się woda. Jest na podszybiu po stronie kierowcy.
na podszybiu
Prądu po kluczyku szukaj w puszce na podszybiu ( tam gdzie sterownik silnika)
Wymontuj komputer z puszki na podszybiu i wyślij do Polski kurierem do firmy na immo off. Najtańsza opcja. Firmy znajdziesz w sieci.Serwis powinien awaryjnie go odpalić "na raz".
. jakie przelotki i jakie kable wyjaśnij mi o co ci chodzi "jak jest mokro to wyciągasz garść liści z okolic wycieraczek (podszybie)". Jak otworzy kolega drzwi to ma kolega między dzwiami a karoserią taką (chyba kwadratową) gumową harmonijkę w której przechodzą przewody, w tym właśnie miejscu najczęściej się przecierają. A co do podszybia to trzeba...
Jak w każdym innym 35I. Pod plastikiem podszybia, po prawej stronie samochodu.
Kolego nie zapomnij prawidłowo odpowietrzyć układu .Passat nie odpowietrzy się sam.Na przewodzie zasilającym nagrzewnice od strony podszybia masz otwór wielkości 2mm.Musisz zdjąć opaskę z tego przewodu i go cofnąć jakieś 2cm wtedy przez ten otwór powinien wylecieć płyn.Jak tego nie zrobisz nie będziesz miał dobrego ogrzewania a w passacie to częsta...
Czujnik temperatury cieczy jest w bloku silnika a jego wiązka leci w komorze silnika aż do podszybia gdzie jest sterownik silnika
tak b3, Poszukaj ,bo warto - a nie taniej bedzie mi wyciac otwor w starej tapicerce? wofery w tylne drzwi a twetery w podszybie? myslalem o zrobieniu tak zeby przod zostawic tak jak jest a w tylne drzwi zalozyc jakies glosniczki, http://www.allegro.pl/item135443400_phon... te glosniczki beda dobre do tego pioniera?...
Ugnita wiązka w okolicy rozrusznika, pod filtrem powietrza, w podszybiu na 98% 1% uwalony soft po złym tuningu 1% uwalony fizycznie sterownik (zalany)
sprawdzałem bezpiecznik cały jeśli chodzi o bezpiecznik 15 A w podszybiu reszta też jest ok
Tylko i wyłącznie skrzynka ecu w podszybiu, nie kombinuj z niczym innym.
....Dostosuję się do rady i przejrzę bezpieczniki. Dziękuje za zainteresowanie. ... Raczej nie sprawdź złaczki na tablicy bezpieczników może skorodowały lub wypaliły się kostki. Gdzie u Ciebie jest ta skrzynka - na podszybiu czy wewnątrz kabiny pod kierownicą ? Jeśli na dole to możliwe, że Ci woda zacieka i stąd masz ten problem.
Ja miałem silnik 2.0 i w nim moduł był przy cewce. W 1.8 chyba jest na podszybiu albo na błotniku. nie pamiętam
Miałem taki przypadek w Passku woda wypływała za tylnymi fotelami. Przyczyną były zapchane kanały na podszybiu tak jak wcześniej pisał Mercedesik.
Robiłem podobnego passata podobne zjawisko,okazało się że były zatkane spływy wody na podszybiu i zalewało wtyczki tam gdzie się mieści komputer(sterownik)
ma rację. Spawdź wloty powietrza i odprowadzenie z podszybia nadmiaru wody. To powinno pomóc.
Czy możliwe jest, aby podczas tego mojego incydentu gaz jakkolwiek zablokował zasilanie? Wątpliwe choć to zależy od fantazji gaziarza. Do pompy nie dochodzi prąd (o ile powinien pojawiać się na przewodzie zaraz po przekręceniu zapłonu). To po co wymieniłeś na nową? Tutaj potrzeby jest fachowiec choć możesz sprawdzić przekaźnik pompy i ogólnie czy w...
Jak w temacie Passat 2002r Syrena na podszybiu 1J0 951 605 http://obrazki.elektroda.pl/7247131300_1...
Witam. Zdjąć wycieraczki. Rozebrać podszybie czy nie obrobiło wieloklin na silniczku lub na ramieniu wycieraczek.
troche glupe ale czy n75 jest w passacie przy podszybiu taki metalowy ? bo ja caly czas skupialem sie chyba na n 18 co jest kolo filtra. jak robie test kompem to ten co ida do niego 3 przwwody mianowicie czerwony niebieski i czarny to cyka nie regularnie. a moge je zamienic n 18 dac na miejsce n75 i zobaczyc czy bedzie wpadac w tryb awaryjny???
Podszybie czyste? Nic nie zaciąga na kratkę wlotową? Sprawdził ktoś?
Wiązka nad cewką, żółty kabel z czerwonym paskiem, wkłuj się igłą, albo zapnij pod bodaj 21 cycek w sterowniku silnika ( na podszybiu)
To w takim razie Panie M4SA proszę powiedzieć który to w Passacie, bo są dwa zawory, do których podłączone są wężyki gumowe- jeden jest prostokątny i na podszybiu,a drugi okrągły i pod przepływomierzem.
http://obrazki.elektroda.pl/7368932100_1... A z tym czujnikiem na podszybiu jak moge go sprawdzic?
przekaźniki są -na kolanami kierowcy, trzeba zdjąc tą osłonę, ale widać je jak odkręcisz skrzynkę bezpieczników. -zaraz koło komputera ( na podszybiu) Podjedź, godzina i bryka śmiga.
Passat B5 Tdi prawdopodobnie po myciu samochodu duzym strumieniem tylko nadwozia nie ma przyspieszenia. Sterownik jest w podszybiu, czy mogl zostac zalany? Bede wdzieczny za sugestie.
Winny sterownik silnika na podszybiu. Wymiana na nowy albo podgrzewanie starego ( na piecu) :)
Witam panowie podpinam się pod temat . W moim przypadku Passat 1Z podgrzewacz nie działa, sprawdziłem świece,przekażnik,bezpiecznik,czujnik temperatury silnika,ładawanie alternatora. Na podszybiu jest przekażnik z przeżroczystą klapką, który nie dostaje sterowania /-/ ze sterownika . Dodam, że przewody sprawdzone i połączenie z ECU jest, co może być...
Nikt nie słyszał o takiej wersji passata 2006/07?? Sprawdziłem dziś - fioletowo biały kabelek z zamka i szyby biegnie do przodu na podszybie.. nie wchodzi do gatewaya i nie wchodzi do komfortu.. Może do licznika?
Znalazłem przyczynę ! Bezpiecznik 80A ten na podszybiu od środka był nadpęknięty i styku było tyle co nic.
Jakieś zabezpieczenie przed kradzieżą, zalana skrzynka na podszybiu tam jest ecu złącza elektryczne, pompki nie podłączone, lub jeżeli nie ma błędów to zwyczajnie zapowietrzony, filtr paliwa wymieniany przy naprawie?
Na podszybiu koło ECU też są przekaźniki i kilka bezpieczników,sprawdź. Pozdr.
niestety szanowni koledzy dziekuje za zainteresowanie sie moim problemem ale to nie jest napewno programator wyciewaczek ani sterownik do szyb . pierwszy raz widze to ustrojstwo gabarytowo minimum dwa przekazniki zwykłe idą do niego przewody między innymi od świateł sygnału kierunków co panowie na to. oczywiście jest przy skrzynce na podszybiu
Reguluje ciśnienie doładowania. Ten z podszybia chyba odpowiada za klapę obiegu zamkniętego.
Zdecydowanie virtual bdm po obd Cie uleczy :) Fak, znowu musze rwać podszybie. Próbowalem wlasnie tego sposobu i wogole nie poli.
W passacie b3 odłaczyłem 2 góre gwizdki. Orginalne passatowskie na podszybiu. Jakie "gwizdki"??? Przecież tam są głośniki szerokopasmowe o średnicy 10cm.
Po tylną kanapą jest sterownik ABS,a sterownik silnika jest koło podszybia,jak rynienka na wodę.
Jest umieszczony na rurze z płynem chłodzącym od strony podszybia, tam szukaj bodaj czteroprzewodowej wtyczki i czujnika.
Przypadłość wszystkich Pasków b5 (i nie tylko) - niedrożność odpływu z podszybia (=zalany moduł komfortu) oraz nieszczelność zewnetrznej listwy uszczelniającej szybę drzwi (=silniczek).
A odpowietrzyłeś nagrzewnice książkowo.Przecież tam jest odpowietrzenie na podszybiu ,poza tym one często się zapychają w tym modelu.Po co od razu rozbierać silnik.Żeby nie być gołosłownym tam jest taka dziurka w przewodzie gumowym jak ściągniesz opaskę i odsuniesz trochę przewód to powietrze przez tą dziurkę wyleci .Po co ściągasz całe przewody.Jak...
Sterownik na podszybiu a schematy znajdziesz w internecie po kodzie silnika.
Na podszybiu obok aku ida 2 gumowe przewody.Odpinasz je i łaczysz rurka.
Sterownik silnika masz na podszybiu, a ster hamulca postojowego pod tunelem środkowym.
podszybie czujnik passat głośnik podszybie podszybie ibiza
whirlpool zasilacz bosch agregat prądotwórczy pralka samsung bęben stukać
pilot uniwersalny silvercrest pilot uniwersalny silvercrest
FAUN śmieciarka DEFAULT RESET – jak usunąć komunikat na sterowniku zabudowy Mercedes SLK R172 250 CDI – falujące obroty, diagnostyka wtryskiwaczy, MAF, EGR, ECU