Przyciski 1PZ i 2PZ (segmenty w obwodach cewek 1S, 2S) są zbocznikowane zestykami pomocniczymi styczników odpowiednio 1S i 2S- niech Pan sprawdzi, czy jest to zgodnie ze schematem, jak ktoś zamienił połączenia to podtrzymania nie będzie. V.
Poczytaj tu masz fajnie zrobione i powinno Ci to pomóc. http://elektro--hobby.blogspot.com/2015/...
Moduł przekaźników też nie jest potrzebny. Jest to klasyczny układ nawrotny na stycznikach (bez podtrzymania)
Zastosuj stycznik z podtrzymaniem.
A może tak jak pisał gumisie po prostu zamontować przełącznik ON/OFF a jeśli autor koniecznie chce przycisk, niech zainteresuje się przyciskami bistabilnymi.
no to o czym ty mowisz to nie jest podtrzymanie turbo tylko turbo timer a dziala to w ten sposob ze zostawiasz samochod z zapalonym silnikiem a on sie np po 3 minutach wylacza turbotimer sam to wylicza kiedy go wylaczyc
Schemat nie jest jednoznaczny. Też tak myślę. Powiedzmy, że przewód czarny zastanie podłączony pod przewód podłączony pod pin 6 w przełączniku, to rozwiązuje sprawę podtrzymania i pracy silnika po zwolnieniu przycisku, ale otwarta w tym wypadku pozostaje sprawa wyłączenia silnika. W tym wypadku to chyba tylko przez wyjęcie wtyczki z gniazdka, bo nie...
Czy kabel od ładowarki jest dwu, czy czterożyłowy? Jeżeli cztero, to może na pinach danych coś się dzieje i następuje restart? Standard kabel to dwie żyły i opornik we wtyczce USB mikro.
Witam, znajdź gdzieś sobie schemat sterowania lewo-prawo np. http://elemarek.republika.pl/schematy%5C... Silnik wrzeciona będzie miał podtrzymanie na stycznikach. Silnik podnoszenia stołu nie ma podtrzymania ale za to w obwodzie sterowania będą krańcówki. Sterowanie zasilane jest prawdopodobnie (chociaż niekoniecznie) z tego transformatora.
Typowa usterka silniczka - brak podtrzymania. Silnik pracuje tylko gdy jest impuls. Rozbierz, masz prawdopodobnie urwany jeden z zestyków.
Masz rację, przepraszam. Jest to kondensator pracy , nie rozruchowy. Utarło się nazywać go rozruchowym i popełniłem bezmyślnie błąd. Ma on zadanie nadać moment rozruchowy i podtrzymać pracę silnika przy oporach, w tym wypadku, wentylatora.
No tak, tylko jak podłączyć dobrze :) ? Jak podłączam zgodnie ze schematem, to wywala różnicówkę. Dodano po 6 Czy przy problemach z rezystancją izolacji silnik działałby po odłączeniu termika od wyłącznika? Bo teraz działa, tylko trzeba trzymać przycisk start, bo nie ma podtrzymania.
Ten przyciski START jest chwilowy czy na stałe? Bo jak chwilowy to musi być zrobione podtrzymanie przekaźnika.
Jesli nie chcesz aby radyjko wylaczalo sie po przekreceniu kluczyka to podpinasz w/w podtrzymanie i zasilanie razem do "permanentnego" plusa w ukladzie. Jesli jednak chcesz zeby sie samoczynnie wylaczalo po zgaszeniu silnika to podtrzymanie pakujesz do "permanetnego", a zasilanie radia do plusa ktory przebiega przez stacyjke...nieco lopatologicznie..ale...
Dokładnie tak. Przez pewien okres będzie wykorzystywane ciepło silnika do podtrzymania dodatniej temperatury, np. przy wyjściu do sklepu, aby wnętrze samochodu jak najwolniej traciło temperaturę. Tam jest napis REST (z ang. przerwa, odpoczynek) nie reset. ;)
Witam. Temat był już poruszany ale bardzo dawno temu i w sumie nic konkretnego z tamtych dyskusji nie wynikło. Ja poszedłem o krok dalej i wykonałem prosty układ a raczej na razie sam schemat układu do podtrzymania pracy silnika po wyłączeniu stacyjki w celu schłodzenia rozgrzanej turbiny w silnikach diesla jak i benzynowych. Układ jest bardzo prosty,...
Czyli jak to podłączyć? Szeregowo z cewką przekaźnika/stycznika załączającego zasilanie( układ start/stop z podtrzymaniem) silnika.
Może być mostek ale nie musi, wystarczą przekaźniki. Do mostka potrzebny układ podtrzymujący, przekażniki bistabilne alo z podtrzymaniem.
Atmegę zasilaj z tego samego żródła co silnik ale za pomocą przetwornicy która podtrzyma wartość napięcia na odpowiednim poziomie podczas jego spadku na baterii w chwili startu silnika
sterowanie tylko dwoma przyciskami A jak sobie wyobrażasz zatrzymanie silnika, a nie wspomnę już o zmianie obrotów=> włączenie przeciwnych obrotów w pracującym silniku?
Mam jeden sterownik który steruje dwoma silnikami. Potrzebuje modułu który po zaniku sygnału podtrzyma stycznik drugiego silnika jeszcze przez kilka sekund.
Jesli kondensator ma podtrzymac prekaznik, musi byc wlaczony rownolegle do cewki przekaznika, a nie, jak na Twoim rysunku szeregowo. Wartosc kondensatora zalezy od pradu pobieranego przez przekaznik, minimalnego napiecia, przy ktorym przekaznik jeszcze trzyma i oczekiwanego czasu podtrzymania.
Jakie przekaźniki będą dobre do sterowania roletami zewnętrznymi z podtrzymaniem do puszek podtynkowych, sterowanie dwa przyciski do jednego silnika? Zastosowałem R1-UNI i nie mam podtrzymania. Czy ktoś może mi pomóc? (at)ElektrodaBot AI: Jaki jest model i marka silnika rolet zewnętrznych, które chcesz sterować? ST2000 AI: Jakie są specyfikacje elektryczne...
Dziękuję bardzo. Wprawdzie mam schematy ale nie takie wyraźne😁 Posprawdzalem jeszcze raz wszystko i to chyba jednak komputer się zbuntował. Niestety. Zrobię chyba jednak układ z programatorem pracy wycieraczek. Mam taki od VW tylko muszę sygnały poodwracac . Część na tranzystorach część na przekaźnikach bo on jest sterowany plusem a w Pandzie...
Punkt masowy za lampą sprawdzony? Jak sprawdziłeś bezpieczniki? Sprawdziłeś, czy jest na nich napięcie? Sprawdziłeś, czy jest napięcie na podtrzymaniu silników do parkowania?
(at)szym86 Ja bym zrobił to tak: Przycisk start, stop, przekaźnik K1 - czyli START/STOP układu z podtrzymaiem |-|START|-|------|/STOP|------(k1)-| |-|k1|------| Jeśli K1 oraz styk NC poziomu dolnego B2 to podtrzymanie na przekaźniku K2 silnika podajnika. Przekaźnik K2 rozłączany jest przez styk NC poziomu górnego B1. Dodatkowo układ wyłaczy się po określonym...
Prawdopodobnie pójdzie normalnie - silnik 24V - zasilanie silnika to zewnęrzny mostek i bateria kondensatorów 2x2200mF a elektroniki centralki - wewnętrzne diody i kondensator 1000 mF, wszystko zasilane z normalnego transformatora. Ten przebieg to nie piła a przybliżona schodkowa wersja sinusoidy. Niektóre napędy z silnikiem 220V mają kłopot ze zwalnianiem...
Proszę zaprojektować układ sterowania dwóch silników. Każdy silnik załączany jest przyciskiem chwilowym, do pracy wymaga podtrzymania. Każdy silnik posiada niezależny przycisk STOP. W układzie dysponujemy przyciskiem awaryjnym wyłączającym każdą linie niezależnie od tego która aktualnie działa. Silniki nie mogą pracować jednocześnie. AI: Jakiego rodzaju...
Myslalem zeby podlaczyc czujnik napiecia na 13,5V do alternatora, ktory by po naładowaniu alternatora (13,5V) właczyl by swiatła. A jak napięcie spadnie poniżej 13,5V? Można podłaczyć do kontrolki ciśnienia oleju, jeżeli taka jest, ale na przekaźniku trzeba zrobić układ podtrzymania (bo może silnik zgasnąć podczas jazdy w nocy), dobrze jest wysterować...
Takie tematy już były: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Generalnie to układ załączania silnika ze stycznikiem w którym na pomocniczym styku i dwóch przyciskach zrealizowano samo-podtrzymanie i funkcje Start/Stop (Załącz/Wyłącz). Po lewej masz obwód sterowania z samo-podtrzymaniem a z prawej samo zasilanie silnika. W linku jest pełniejszy...
Jak jest zasilana kamera? Czasem nie przez 5V? Jeżeli tak to połącz pakiety równolegle. Można dać przetwornicę dla stabilizacji. No i układ ładujący podczas pracy silnika. Jak 12V to szeregowo równolegle.
Trzeba pamiętać że silnik po najechaniu na krańcówkę i zmianie obrotów od razu zwolni ta krańcówkę a więc co podtrzyma ruch silnika? Miałem niedawno podobną zagwozdkę, rozwiązaniem są przekaźniki z dwoma cewkami.
Prawdę mówiąc bałbym się dostarczyć tam 200W ciepła. Jednak to jest szkło, które lubi pękać. Lepiej dostarczyć jak mówiłem 20 W niech się rozgrzewa nawet kilka minut, a mamy pewność, że nie pęknie. Poza tym jeśli się już silnik rozrusza, to 20W będzie na wyrost. Aby podtrzymać silnik przy pracy wystarczy (strzelam) 10W. Najlepszym punktem odniesienia...
Najpierw trzeba zmierzyć prąd podtrzymania pozycji klapy . do zamknięcia jej potrzebny jest nieco większy prąd , ale do podtrzymania wystarczy około połowę mniejszy, dzięki czemu silniczek się nie przegrzeje. tam jest specjalny wbudowany driver który realizuje wszystko. Steruje silnikiem tak ,aby podtrzymać pozycję klapy przy minimalnym prądzie , bada...
Witam, można to zrobić na przekaźniku prądowym, np. http://www.relpol.pl/Oferta/Produkty/Prz... i przekaźniku "zwykłym" http://obrazki.elektroda.pl/6507471100_1... Z chwilą przekroczenia prądu działania silnika, przekaźnik "nadprądowy"...
http://obrazki.elektroda.net/72_12243533... podtrzymanie to raczy tak
witam wszystkich. jestem tutaj pierwszy raz i nie wiem jak mam szukac danych. muszę narysować do szkoły schemat układu pracy kaskadowej z podtrzymaniem styków i wyłącznikiem całego układu. proszę o pomoc
Witam Mam pytanie, mianowicie chodzi o podtrzymanie silnika do rolet anty-włamaniowych. Niestety silnik do podnoszenia rolet jest trój-fazowy. Mógłbym tanim i prostym sposobem zastosować zwykłego UPS -a jednofazowego. Pytanie czy jest jakiś tani i prosty sposób aby ten silnik działał na tym UPS'ie?. Pozdrawiam
Witam! Mam problem z podłączeniem przycisków Start (normalnie otwarty) i Stop (normalnie zamknięty) z silnikiem poprzez stycznik. Właśnie zauważyłem że mam stycznik z normalnie zamkniętymi stykami pomocniczymi. Czy da się to podłączyć tak aby start działał z podtrzymaniem? Silnik 3 fazowy. Mam stycznik ETI CE07.01. Proszę o pomoc
Jak to ma moc 2kW a np. pobiera zaledwie 100W. Zasada jest prosta - silnik dla podtrzymania pracy wykonuje ciągłą pracę - czyli suwy sprężania, pracy, wydechu, ssania, generowanie iskry - a przy tym cały czas generuje spore ilości ciepła ze spalania. Gdy nie podłączasz nic, a silnik pracuje, to zużywa paliwo - tak jak w samochodzie podczas pracy na...
Wiem że pewnie komplikuję, ale czy przełącznik z podtrzymaniem napięcia + silniki z wyłącznikiem krańcowym nie załatwiają tematu? Jak rozwiązać to wszystko dodając do systemu przycisk centralny? - zależy mi na tym nawet jeśli będzie możliwość sterowania bezprzewodowo.
http://obrazki.elektroda.net/49_12564677... Można np. tak na czasówce.P
Szanowny Panie te panewki się smaruje /są one osadzone w gnieździe z filcem dla podtrzymania oleju/.
No... czyli tak: http://obrazki.elektroda.pl/7032826100_1... Zwróć uwagę, że musisz trzymać przycisk wciśnięty tak długo jak chcesz by silnik działał..Zrobienie układu reagującego na chwilowe naciśnięcie wymaga dołożenia jakiegoś układu czasowego lub kombinacji na przekaźnikach z podtrzymaniem... ps.schemat znaleziony w sieci...
Proponuję takie rozwiązanie: przed krańcówką wyłączającą umieścić drugą krańcówkę uruchamianą krzywką, połączoną równolegle s przyciskiem "start", której chwilowe zadziałanie w czasie podtrzymania stycznika (w drodze dochodzenia do krańcówki wyłączającej) nie miałoby znaczenia, a uruchomi silnik po przejściu krańcówki wyłączającej w stan spoczynku.
Chciałem się dowiedzieć ile może kosztować założenie alarmu np takiego zestawienia. -Alarm z radiopowiadomieniem Exus V3100 -Zdalne odpalanie + podtrzymanie silnika dla spręzarki po wyłączeniu silnika -czujka ultradzwiękowa -czujka wstrząsu -czujka przychyłu -syrenka z podtrzymaniem. -czujniki klap z przodu i z tyłu. Instalacja cała lutowana, termoskurczki,...
wymieniłem osuszacz... był czarny do połowy :O usyfiony strasznie... Poskładałem wszystko szybciutko. Pojechałem nabić klime... Ciśnienie po nabiciu na biegu jałowym: LP ~2.8 Hp ~11 Czyli osuszacz pomógł odnośnie ciśnienia HP.... Niestety klima nie chłodzi... 12 z kratek przy temp zewnętrznej 25 stopni. Rurka od wysokiego była lekko chłodna, po podtrzymaniu...
W samej centrali nie ma takiej opcji, możesz podłączyć przekaźnik czasowy z podtrzymaniem pod silnik lub lampę sygnalizacyjną.
15kVmaciej podtrzymanie wyłączania stycznika S2, stykiem NO stycznika S1 i nie wyłączymy stycznika S2 póki nie wyłączymy stycznika S1.
Witam, a czysciłes wogole kiedys tą Turbine? moze to byc uszczelniacz ale nie koniecznie, najpierw ja wyjmij jak mozesz i jesli wiesz jak to sie robi to ja przeczysc, skrzynie wyjmiesz, tylko czy masz dostep do kanału albo do podnosnika, jesli masz to potrzebujesz jeszcze belki do podtrzymania silnika odkrecanie skrzyni zajmie troche czasu ale dasz...
Jaki silnik? prądu stałego, zmiennego, jednofazowy, trójfazowy? Najprościej: 2xprzekaźnik/stycznik 2xprzycisk (+1 jeżeli z podtrzymaniem) 1xzabezpiecznie silnika (przy większych silnikach) + bezpiecznik obwodu sterowania
No to zobacz zasilanie na styku podtrzymania na silniku wycieraczek. Powinien tam byc + wzięty z ACC.
A tak w/g mnie jest to przerost treści nad formą, wystarczy zastosować styk 52 + przekaźnik 24V AC + automat schodowy z regulacją dla podtrzymania lub elektronikę z wentylatora łazienkowego z funkcją potrzymania działania, mam taki w łazience, regulacja do 30 minut. Wentylator można znaleźć jakiś ze spalonym silnikiem ze sprawnym układem podtrzymania,...
A nie lepiej mieć w aucie sprawny akumulator,niż kombinować.Dołóż trochę i kup pożądny aku do auta :D :D
Z prostej przyczyny w golfach jest sterownik który po utracie zasilania traci ustawienia dawki paliwa (sterownik posiada adaptacje dawki paliwa). Jeśli instalacja gazowa jest źle wyregulowana to po jeździe na lpg sterownik zapisze zmodyfikowaną dawkę .Gdy silnik ostygnie nowe ustawienia mogą spowodować zła dawkę rozruchową. Niektórzy instalatorzy lpg...
Cza włączenia wycieraczek powinien być tak dobrany aby wyłącznik krańcowy zdołał podtrzymać pracę silnika. Na pewno musi to być pełna sekunda albo nawet 1.5
Witam, temat podobny więc aby nie powielać to się podepne. Problem polega na podtrzymaniu, zmieniłem silnik w przecinarce na siłowy, kupiłem też w/w włącznik, ale niestety silnik kręci jedynie gdy trzymam przycisk załącz. Do A1 podpialem bezpośrednio ze styku nr2 i nic się nie zmieniło, gdzie może leżeć problem?
Podłącz krańcówkę szeregowo z silnikiem i zasilaniem. Tak żeby rozłączała silnik po jednym obrocie. Równolegle do styków krańcówki podłącz styki przekaźnika. Do sterowania przekaźnika zastosuj prosty układ czasowy. Przykłady masz tutaj: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic73... Jeden układ z wykorzystaniem kostki 555 a drugi na jednym tranzystorze....
Moich magnesów nie warto pokazywać, bo jeszcze silnik magnetyczny nie działa. Daj znać, jak zadziała. Wtedy bardzo chętnie przyjadę, jeżeli podtrzymasz zaproszenie.
Zrób tarczę. W tarczy na obwodzie co 30 ' zrób wycięcie. Po brzegu tej tarczy niech toczy się rolka wyłącznika krańcowego tak, by po wpadnięciu w wycięcie wyłącznik się rozłączał. Zasilanie silnika przepuść przez ten wyłącznik. Dodatkowo silnik zasil z układu podającego krótki impuls zasilania na silnik. Taki, by rolka wyłącznika wyszła z wycięcia....
Nie. Każdy wtryskiwacz przepuszcza nieznaczną ilość paliwa - w stanie zamkniętym zbyt małą do podtrzymania pracy silnika, ale wystarczającą do tego, aby paliwa ubywało.
Nie widzę dokładnie ale jeśli biały kabel z przełącznika leci do mostka w silniku to jest to prawdopodobnie do podtrzymania cewki przełącznika. Przełącznik masz wciskamy na 2przyciski czerwono zielony? Jeśli tak to to jest to. Z boku przełącznika masz schemat wszystko powinno być czytelne. MOZ być uszkodzony jeden styk w przełącznika albo silnik. Najprościej...
Już tak robiłem. Problem w tym, ze moduł odpalania silnika nawet nie "pstryka" - w ogóle nie załącza zapłonu, ani rozrusznika... Tak samo nie chce działać mi podtrzymanie pracy silnika. Niby na pilocie pokazuje, że silnik chodzi,a w rzeczywistości jest cisza i silnik ani mrumru...
Podtrzymanie procesora i silnika na sporym kondensatorze połączone z badaniem zaniku napięcia.
Ok, czyli nie przejmować się za bardzo, tylko brać tańszy? Myślałem, że po prostu różne silniki będą miały inne możliwości, typu otwarcie częściowe. Jeszcze też zastanawia mnie fakt, czy każdy silnik będzie kompatybilny z przełącznikami naściennymi z podtrzymaniem, czy nie musi mieć jakichś bajerów, żeby to działało?
Panowie , mam problem z moją nagrzewnicą 266 230V. Urządzenie zakupiłem w "dawnych czasach" i szczęśliwie użytkuje przez jakieś 10lat, niestety po zakupie nie było do końca sprawne a ja z braku wiedzy i dostępności części wyrzuciłem mikrostyki od grzania świecy i podtrzymania w fazie wyziębiania kotła. Zapłon świecy zrealizowałem wtedy na przekaźniku...
Mam jeszcze do tego krańcówki więc odłączenie będzie w momencie dojechania blatu do wyłącznika krańcowego tylko zastanawiam się jak najłatwiej podtrzymać przekaźnik po podaniu sygnału 4s
A rozkładał ktoś z was Jump Starter zbudowany na super kondensatorze. Interesuje mnie jak jest skonstruowany i jak jest ładowany z 5V do 12,V z rozładowanego akumulatora i jak uzyskuje pojemność, aby obrócić silnikiem.
Nie uraziłeś tylko w twoim zastosowaniu zą nieprzydatne. Dwa zestyki w silniku odpowiadaja za podtrzymanie pracy - jak lekko "ciapniesz" wycieraczki to ronią pełny kurs w te i spowrotem. Styki normalnie otwarte, zamykane w czasie cyklu pracy silnika. Drugie dwa odpowiedzialne sa za hamowanie silnika - zwierają go gdy wykona cykl i dojdzie do zera. To...
NC- Normally Closed - normalnie zwarty . Czyli jak go naciśniesz to rozłącza obwód . Z Twojego postu wynika że masz krańcówki NO ( normally open ) , więc jak chcesz zastosować układ kolegi Prezeswal , to musisz zmienić krańcówki . Może napisz jaki układ ( sterowanie ) Cię interesuje , i jakim napięciem jest zasilany silnik .
Do mojego rejestratora (a w zasadzie wyrobu rejestratoropodobnego) pasuje bateria od Nokii 3110 (BLC-2 bodajże). Przy czym kupowana w Oszonie bateria kosztowała więcej, niż wygrzebany ongiś z kosza w tymże Oszonie ów "rejestrator". Padającą z powodu notorycznego niedoładowywania baterię co jakiś czas wyjmuję i ładuję "na chama" z zasilacza laboratoryjnego....
Dodatkowy akumulator będzie się ładować, bo w całej instalacji w czasie pracy silnika jest 14,5V. Mały akumulatorek nie potrzebuje do naładowania tyle czasu, co ten pod maską. Ja zrobiłem dodatkowy wyłącznik i włączam radio po odpaleniu silnika.
Po drodze masz P1, czujnik ciśnienia wody, którego przycisk START (S3) mostkuje podczas uruchamiania. W tym czasie powinna świecić kontrolka pracy, ponieważ sterowanie silnikiem idzie jeszcze przez kilka obwodów. Przycisk START trzeba przytrzymać aż urządzenie uzyska prawidłowe ciśnienie. Chyba że ten czujnik jest uszkodzony. Przekaźnik kontroli kierunku...
Czasówka do podtrzymania pracy silnika po wyjęciu kluczyka. Niektóre alarmy mają taką funkcję celem wychłodzenia turbiny. Ale zostawianie uruchomionego samochodu bez opieki nie jest do końca zgodne z Polskim prawem.
Może coś pominąłem? Pominąłeś. Przycisk zwarty. Wpisz w wyszukiwarce: podtrzymanie stycznika
Przecież Jurek ci napisał: masa - obudowa, korpus, jedna prędkość - zielony druga prędkość - brązowy Te piny na zdjęciu służą do podtrzymania pracy silnika i parkowania ramion w położeniu spoczynkowym.
Po pierwsze zmierz prąd pobierany przez silnik elektrozaworu w czasie pracy, bo podejrzewam, że zgromadzenie energii w kondensatorze potrzebnej do działania tego silnika przez 4 sekundy nie będzie proste. Pozdrawiam Mariusz
Pierwszy obrazek chyba bez tłumaczeń. Silnik napędza wycinek koła zębatego. By było to samohamowne i nie opadało przekładnia ślimakowa. Drugi: koło napędowe jest połączone z obudową korbowodem. Przemieszczając punkty mocowania wzdłuż czerwonych linii można uzyskać różny wychył, siłę. Dwa wycięcia współpracują z wyłącznikiem krańcowym, który podtrzymuje...
Witam. Obciążalność styków przekaźnika R15 wynosi 10A. Można nim sterować bezpośrednio silnik. Na schemacie jest błędnie narysowane zasilanie cewki stycznika. Układ "start-stop" prawidłowy. Pzdr.
Podłącz zasilanie bezpośrednio do szczotek silnika z pominięciem układu podtrzymania zasilania do zaparkowania ramion (zespół styków na talerzu koła zębatego przekładni. Te silniki mają dodatkową szczotkę do wolniejszych obrotów
masz dwa wyjścia 1 skrzynia biegów, obudowa rozrządu ,rozrząd, miska olejowa pokrywa zaworowa i dźwigienki zaworowe na zewnętrzny następnie podwiesić szklanki zaworowe ( żeby je podwiesić sporo rozbierania po lewej str. silnika) wyciągnąć wałek rozrządu potem wymienić szklanki zaworowe oraz wałek i spowrotem wszystko skręcić albo 2 jechać do serwisu...
Ale ten sterownik nie komunikuje się radiowo z centralą, więc nie ma co dodawać. Tutaj sterowanie zdalne przychodzi przewodowo czarnym i brązowym przewodem. patrz: [url=https://www.inel.gda.pl/images/plik... Sprawdź, czy jak dajesz komendę zamknięcia lub otwarcia...
Po pierwsze schemat jest nie kompletny brak układu sterowania przyciskami (zapewne) ale spróbujmy. Przekaźnik czasowy K1 jest uruchomiany zapewne przez te przyciski , swym stykiem 46 robi podtrzymanie dla przycisków . Następnie uruchamiany jest k4 i K2 silnik pracuje w gwieździe , czasówka K1 przerywa K4 i załącza K3 silnik pracuje w trójkącie . Wyłączenie...
Witam ściągnij tą obudowę na której masz styki (opisane 1234)odlutuj przewody do silnika i zasilaj te przewody. Cała reszta to "układ" do podtrzymania ruchu wycieraczek - śmiało możesz sobie go darować - sam używam 2 takich zmodyfikowanych silników Podobny problem jest opisany w temacie: http://www.elektroda.pl/rtvforum/top... Powodzenia...
Zostaw je niepodłączone , obetnij i zaizoluj . Będziesz musiał zwrócić uwagę na potencjały sterujące obrotami w Bramsterze , nie pamiętam , czy oprócz krańcówek masz jeszcze możliwość ustawienia czasu podtrzymania przekaźnika , jako drugie zabezpieczenie pracy silnika .
wyczyść silniczek krokowy lub go wymień on jest odpowiedzialny za podtrzymanie wolnych obrotów silnika.
I dlatego układ ma przełącznik i możliwość wyboru długości czasu podtrzymania pracy silnika zależnie od potrzeb. Nie ma wątpliwości, z czujnikiem układ byłby lepszy, ale też bardziej skomplikowany elektrycznie i mechanicznie. A tak na marginesie te wskaźniki to ty prywatnie czy zawodowo?
Silniki muszą być w podtrzymaniu, bo gdy zdejmiesz podtrzymanie, to przed kolejnym cyklem trzeba wykonać zerowanie (homing) wszystkich osi.
Koledzy czy tutaj nie da się zastosować 2 przekaźników i przycisków zwykłych? Przecież to jest zwykłe prawo lewo z podtrzymaniem. Krańcówki tutaj działają jako wyłącz. Jeśli nie wiesz jak to zrobić to możemy rozrysować.
Witam, Laguna 2 wyłącza mi zasilanie zapalniczki po ok 20 minutach nawet przy włożonej karcie. Czy to się da jakoś przerobić. Chodzi mi o wykorzystanie akumulatora do dłuższego zasilania urządzenia o małym poborze prądu. Obecnie co częściej niż 20 minut muszę wyjmować i wkładać kartę żeby przywrócić zasilanie. Będę wdzięczny za rady. Pozdrawiam, Kamil
Chyba za mało obserwacji. Otóż raczej występują nieporozumienia między instalacją benzynową i gazową. Być może niesprawny układ wtryskowy paliwa. Wnioskuję, że dzięki podtrzymaniu obrotów silnik pracuje na instalacji gazowej i do czasu nagrzania reduktora należy je podtrzymać. A może uruchamiasz na paliwie gazowym? W każdym razie niewiele ma to wspólnego...
Właśnie główną zagwozdką jest to wahanie obrotów silnika. Czy na podtrzymaniu nie będzie głupiał z obrotami, do tego stopnia, że spali więcej, jakby chodził cały czas na pełnym obciążeniu? Z zasięgniętych opinii odnośnie Andorii czy agregatów nie powinno być tak źle. Prąd tak czy siak tanio by nie wyszedł.
Kolego polecam UPS ale z pełną sinusoidą. Przed zakupem sprawdź czy nadaje się do zasilania silników.
No to może rozwinę.Nie wiem czy potrafię,ale spróbuję.Nie wszystko jest też do końca tak dosłownie,ale chociaż trochę pozwoli na pojęcie różnic. W benzynie sterujesz powietrzem (wydajesz polecenie komputerowi żeby otworzył przepustnicę jeśli nie ma linki),w zależności od ilości powietrza dolewana jest odpowiednia ilość paliwa.Rozpatrując "tradycyjny"...
U mnie ta czujka słabo działa(może to tylko u mnie taka przypadłość bo generalnie na tej czujce są 3 ustawienia czułości), ale ogólnie z alarmu jestem zadowolony ze względu na inne funkcje, jak np. podtrzymanie pracy silnika po wyjęciu kluczyka ze stacyjki (ochrona turbiny), zdalne odpalanie itd.
Witam. Ostatnio przeglądając internet znalazłem artykuły na temat "darmowej" energii. Najbardziej zaciekawiły mnie dwa projekty. Urządzenie Searla i Adamsa. Oba działają chyba na tej samej zasadzie pobierają ciepło z otoczenia. W obu projektach zachodzą zderzenia pól magnetycznych. Skoro w okolicy urządzeń tych zachodzi utrata ciepła nie ma mowy o darmowej...
Brakuje ci podtrzymania pracy silnika do punktu parkowania. Nie pamiętam, jak to jest tam rozwiązane, ale jeśli tradycyjnie, to szukaj styku na przekładni silnika. Sprawdź też najpierw, czy do silnika dociera stały plus po stacyjce, niezależny od wyłącznika wycieraczek (on zasila silnik do położenia parkowania piór).
Silnik pracuje z podtrzymania jak ruszy to sam się zasila, napraw to bo spalisz auto.
Ma to szanse powodzenia? Bateria zniesie takie bezpośrednie traktowanie? Jeśli tak, to może rady co dorzucić do stabilizatora? Tak. Tak, ładowanie Li-Ion to najczęściej metoda CC/CV, a to można łatwo zrealizować na proponowanym stabilizatorze. Należy dostosować odpowiednio prąd ładowania. Zwrócić uwagę, że w podstawowej aplikacji LMów, na wyjściu stabilizatora...
Witam Dzięki za odpowiedzi. Chodzi mi tylko o rozruch i wyeliminowanie tego przycisku. Mogę prosić o jakiegoś linka do tych styczników,szczególnie tego z podtrzymaniem? pozdrawiam
podtrzymanie rozruchu silnika podtrzymanie turbo podtrzymanie cewki
silnik wahadło zmywarka bosch stabilizator bq24780s napięcia
Komputer z Windows XP nie uruchamia się po 17 latach Zamiennik stabilizatora LT1083: porady i alternatywy